tag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post2514606946252003512..comments2023-10-24T13:00:52.240+03:00Comments on Παντος Καιρου: Ο ΜΑΡΞ ΚΑΙ Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑΜιχάληςhttp://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comBlogger31125tag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-28809889364824280722008-12-03T01:57:00.000+02:002008-12-03T01:57:00.000+02:00Δοκισόφι ο Μαρξ δεν έγραψε ποτέ συγκεκριμένα για τ...Δοκισόφι ο Μαρξ δεν έγραψε ποτέ συγκεκριμένα για την πρόοδο <BR/>Όμως νομίζω εμπεριέχεται στο έργο του μια έννοια της πρόοδου<BR/>Στην ουσία η ερώτηση σου είναι θέμα διατριβής.. <BR/>Σίγουρα ασπάζεται τον πρακτικό υλισμό της επικουρικής φιλοσοφίας ως βάση για την ανθρώπινη ελευθερία και πρόοδο. Διαμόρφωσε τις απόψεις του μέσα στο κοινονικοοικονομικό πλαίσιο της ιδεαλιστικής Γερμανίας και πίστευε ότι η λογοκρισία από την κυβέρνηση καταπνίγει τις επαναστατικές ιδέες και μοιραία και την πρόοδο. Ετσι ήταν ένθερμος υποστηρικτής της ελεύθερης έκφρασης του τύπου. <BR/><BR/>(Πως αλλιώς θα έκανε την προπαγάνδα του ;Ρ) Πίστευε δηλαδή ότι ο ελεύθερος τύπος βοηθά στην πρόοδο.<BR/><BR/>ο Μαρξ παρατήρησε το ‘’παράδοξο’’ της ιστορίας όπου πάντα την εξουσία την έχουν οι πλούσιοι και όχι ο λαός που παράγει τον πλούτο και Πίστευε ότι η μόνη φυσιολογική πρόοδος που μπορεί να υπάρξει είναι ο λαός να ανατρέψει τους πλούσιους μέσα από μια επανάσταση. Θεωρούσε δηλαδή ότι Σοσιαλισμός = Πρόοδος.<BR/><BR/>Έχω την εντύπωση ότι ο Μαρξ σε γενικές γραμμές αντίστρεψε την διαλεκτική του Χεγκελ..<BR/><BR/><BR/><BR/>''Τι ωραίο πράγμα η πρόοδος.. Ελα όμως που για να υπάρξει προϋποθέτει την αλλαγή..<BR/>Και οι περισσότεροι είναι πολεμιοι της αλλαγής!''kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-7079170555074646322008-12-03T00:27:00.000+02:002008-12-03T00:27:00.000+02:00ΔΙΟΡΘΩΣΗ(όχι απ'ότι το παρελθόν, αλλά "από το παρε...ΔΙΟΡΘΩΣΗ(όχι απ'ότι το παρελθόν, αλλά "από το παρελθόν""dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-59225952924535836422008-12-03T00:26:00.000+02:002008-12-03T00:26:00.000+02:00Λοιπόν, προτείνω να το περιορίσουμε στον ιστορισμό...Λοιπόν, προτείνω να το περιορίσουμε στον ιστορισμό του ενός και στον ιστορικισμό του άλλου και να δούμε πού θα μας βγάλει. Συμφωνώ απόλυτα με τον Πήττα για τις αντιθέσεις στον μεταιστορικό λόγο του Νίτσε, αφού, από τη μια γράφει πραγματείες για τη σημασία της ιστορίας στη ζωή μας και της ωφελιμότητας της αναδρομής στις λαμπρές ιστορικές εποχές, από την άλλη είναι ο πρώτος που είπε ότι η ιστορική γνώση είναι εξ ορισμού λειψή. Και παράλληλα έκανε λόγο και για τους συγγραφείς ιστορίας λέγοντας ότι " Ιστορία γράφουν ο έμπειρος και ο υπέρτερος. Όποιος δεν έχει βιώσει κάτι πιο μεγάλο και πιο υψηλό α΄'ότι οι άλλλοι δεν θα ξέρει πως να ερμηνεύσει οτιδήποτε μεγάλο και υψηλό απ'ότι το παρελθόν". Θέση που δείχνει ακριβώς πώς η πρόοδος και το μέλλον βοηθούν στην κατανόηση του παρελθόντος και όχι το αντίθετο. <BR/> Αλλά εδώ εμένα με ενδιαφέρει να το επικεντρωθούμε στις αντιλήψεις τους για την ιστορίας της ανθρωπότητας και τη θέση της αρχαίας Ελλάδας σ'αυτήν. Μιχάλη αν δεν κάνω λάθος δεν είναι ο Μαρξ που είπε ότι η κλασική Ελλάδα είναι η παιδική ηλικία, η νεότητα της ανθρωπότητας; Πώς ορίζει την πρόοδο ο Μαρξ;dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-20558585475897203072008-12-02T17:57:00.000+02:002008-12-02T17:57:00.000+02:00Γι αυτό και το έθεσα παρενθετικά με πολλές επιφυλά...Γι αυτό και το έθεσα παρενθετικά με πολλές επιφυλάξεις, για τους λόγους που αναφέρεις. Το πλαίσιο διαλόγου στο διαδίκτυο όντως δεν είναι πάντα και τόσο ιδανικό...<BR/><BR/>Για το ίδιο το ζήτημα, είναι πολύ πτωχή ακόμη η βιβλιογραφία, έστω και σε χαμηλούς τόνους όμως, δεν αμφισβητείται η ύπαρξη του ως ξεχωριστού ερευνητικού πεδίου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-4667814985417707822008-12-02T14:51:00.000+02:002008-12-02T14:51:00.000+02:00Η δική μου εντύπωση πάντως είναι πως το θέμα που έ...Η δική μου εντύπωση πάντως είναι πως το θέμα που έβαλε η Δοκησίσοφη, είναι μεν εξαιρετικό ΄(άλλωστε έσπευσα να το υπογραμμίσω) αλλά φοβάμαι πολύ πως στο πλαίσιο ενός διαδικτυακού διαλόγου κινδυνεύει σοβαρά να εκφυλιστεί και αυτό γιατί, μεταξύ άλλων επιφυλάξεων που έχω, ο διαδικτυακός λόγος είναι αποσπασματικός. Γράφει κάτι ο Α σήμερα, μεσολαβούν συχνά 4-5 ή και περισσότερα σχόλια άσχετα, μετά έρχεται ένας Β και προσπαθεί να απαντήσει σοβαρά στον Ά και πάει λέγοντας με αποτέλεσμα να μην υπαρχει "συνέχεια" και ολοκλήρωση των εννοιών. Και το ίδιο θέμα ισχύει για το άλλο ζήτημα που έβαλες φίλτατη Λεμέσια, που αυτό και αν "σηκώνει" πολλές παρεξηγήσεις μιας που η ίδια η Σπάρτη αποτελεί σε τεράστιο βαθμό μια υπόθεση που είτε τελείως επιπόλαια και αδόκιμα κάποιοι την αναφέρουν ως το παράδειγμα του...φασισμού είτε από την άλλη συχνά υπάρχουν εξιδανικεύσεις...Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-65800701695864781622008-12-02T13:58:00.000+02:002008-12-02T13:58:00.000+02:00(παρενθετικά)Επειδή μ' ενθουσιάζει η ιστορική, ανα...(παρενθετικά)<BR/>Επειδή μ' ενθουσιάζει η ιστορική, αναδρομική σύγκριση, θα μ' ενδιέφερε εξίσου και μία πιο εμπλουτισμένη βιβλιογραφία πάνω στο θέμα "Ο Χίτλερ και η Αρχαία Ελλάδα". Ο εν λόγω κύριος είχε ως ιδανικό πρότυπο, το ολιγαρχικό και τυρρανικό σύστημα της αρχαίας Σπάρτης, αλλά ποιος θα τολμούσε ν' ασχοληθεί μ' ένα τόσο ευαίσθητο ζήτημα; <BR/><BR/>Ελπίζω να μην αρχίσουν οι επιθέσεις, επειδή τόλμησα να το αναφέρω, αλλά πρόκειται περί ιστορικού γεγονότος και θα έπρεπε να μας κάνει ν' αναρωτιόμαστε για την αναζήτηση της φιλοσοφημένης σκέψης, η οποία δύναται ουκ ολίγες φορές να καταλήξει σε σκοταδισμό, όταν συνδυάζεται έμπρακτα με αλλότριες ιδεολογίες κατά το δοκούν.<BR/><BR/>God I love philosophy! (που λέει κι ο Κυριάκος)<BR/><BR/>Υ. Γ. Κατά τ' άλλα, είμαι περίεργη πώς θα εξελιχθεί η συζήτηση πάνω στο δεύτερο ερώτημα της Δοκησίσοφης, στο οποίο θα έπρεπε να δοθεί προτεραιότητα κι όχι σ' αυτό που παρενθετικά θέτω εδώ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-42399911979968455402008-12-02T13:01:00.000+02:002008-12-02T13:01:00.000+02:00Ο Μαρξ και ο Νιτσε στο σοχο!Ο Μαρξ και ο Νιτσε στο σοχο!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-43132189575379455642008-12-02T07:54:00.000+02:002008-12-02T07:54:00.000+02:00Πώς βλέπεις να διαλέγονται Μαρξ και Νίτσε με άξονα...<I>Πώς βλέπεις να διαλέγονται Μαρξ και Νίτσε με άξονα αναφοράς πάντα τον αρχαίο ελληνικό κόσμο;</I><BR/><BR/>Τι ωραίο θέμα!Θα μπορούσαν να γραφτούν εκατοντάδες σελίδων με τους δυο να συγκρούονται απόλυτα σε ιστορικό επίπεδο αλλά να συγκλίνουν έως και πλήρως σε ένα μετα-ιστορικό καθώς θα πλησιάζουν την περιγραφή της Ουτοπίας μετά από την εξάντληση των Αντιθέσεων.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-71612272108369997182008-12-02T04:58:00.000+02:002008-12-02T04:58:00.000+02:00(εγώ πάντως , από τους τρεις που μίλησαν, ψηφίζω α...(εγώ πάντως , από τους τρεις που μίλησαν, ψηφίζω ανεπιφύλακτα Γιώργο Πήττα εννοείται)dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-53023408299955980652008-12-02T04:56:00.000+02:002008-12-02T04:56:00.000+02:00Μας κίνησες το ενδιαφέρον και θα το αγοράσω το βιβ...Μας κίνησες το ενδιαφέρον και θα το αγοράσω το βιβλίο. <BR/>Δύο μόνο απορίες (καταλαβαίνω ότι στην πρώτη μπορεί να μην πάρω απάντηση)<BR/>1. Ποιά από τις 3 παρουσιάσεις σε βρήκε παραπάνω σύμφωνο;<BR/>2. Πώς βλέπεις να διαλέγονται Μαρξ και Νίτσε με άξονα αναφοράς πάντα τον αρχαίο ελληνικό κόσμο;dokisisofihttps://www.blogger.com/profile/12000412885262073499noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-84616851710473398512008-12-02T00:58:00.000+02:002008-12-02T00:58:00.000+02:00Μιχάλη φαντάζομαι είδες το συζητάμε απόψε..Τι χαζό...Μιχάλη φαντάζομαι είδες το συζητάμε απόψε..<BR/><BR/>Τι χαζός και γελοίος ο Συλλούρης του Ευρωκό ο ΑΔΑΗΣ δήλωσε ότι το σχέδιο Αννάν δεν είχε 1 ιθαγένεια!!! <BR/><BR/>Εκ των πραγμάτων και αφού <BR/>Το Αρθρο 3 παράγραφος 1 του Ανναν έλεγε:<BR/>‘’Υπάρχει μία ενιαία κυπριακή ιθαγένεια. Ομοσπονδιακός νόμος ειδικής πλειοψηφίας θα ρυθμίζει τις προϋποθέσεις για την απόκτηση της κυπριακής ιθαγένειας’’<BR/><BR/>Αυτό μπορεί να σημαίνε μόνο 3 πράγματα:<BR/><BR/>Α) Ο κ. Συλλούρης δεν διάβασε καν το σχέδιο Αννάν και ψήφισε ΟΧΙ <BR/><BR/>Β) Ο κ Συλλούρης διάβασε το σχέδιο Ανναν αλλά δεν κατάλαβε τι έλεγε με ότι αυτό συνεπάγεται..<BR/><BR/>Γ) Ο κ. Συλλούρης διάβασε το σχέδιο Ανναν κατάλαβε τι έγραφε όμως συνειδητά λέει ψέματα.<BR/><BR/>Διαλέγεται και παίρνετε <BR/><BR/>God I love philosophy!kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-43998133393416831562008-12-01T14:44:00.000+02:002008-12-01T14:44:00.000+02:00ααααα...Μιχάλη, σε ευχαριστώ!Είναι βλέπεις αδύνατο...ααααα...Μιχάλη, σε ευχαριστώ!<BR/><BR/>Είναι βλέπεις αδύνατον για ορισμένους να κατανοήσουν πως κάποιος δεν μιλάει παρά μόνο για λογαριασμό του και δεν κάθεται σε κάποια κερκίδα. Έχουμε καταντήσει χώρα οπαδών ακόμα και στη Σκέψη...<BR/><BR/>...γαβ! (επειδή με είπε και...σκυλί!)Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/03159917614393686226noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-21733325005792845582008-12-01T14:24:00.000+02:002008-12-01T14:24:00.000+02:00@ Ανώνυμος Διερωτώμαι ειλικρινά τι περιμένεις να α...@ Ανώνυμος <BR/><BR/>Διερωτώμαι ειλικρινά τι περιμένεις να απαντήσω στο ερώτημα σου. Ή αν αναμένεις ότι θα σου απαντήσω.<BR/><BR/>Εγώ φίλε μου δεν κρίνω τους ανθρώπους από το που εργάζονται. Ούτε από το πού μένουν ούτε από το τι τσιγάρο καπνίζουν.<BR/><BR/>Και η κατάσταση έχει καταντήσει γελοία, όταν για έναν άνθρωπο διαβάζουμε ότι είναι όργανο της χούντας του Χριστόφια, την άλλη ότι είναι όργανο των αμερικανών και τώρα των πολυεθνικών.<BR/>Ας σοβαρευτούμε λίγο…Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-58004030372498654542008-12-01T12:07:00.000+02:002008-12-01T12:07:00.000+02:00to vivlio tha to parw einai endiaferon.se rwtaw: g...to vivlio tha to parw einai endiaferon.<BR/><BR/>se rwtaw: giati evales ton pittas na kanei tin paroysiasi toy xrwstas kamia xari? den toy ftanoun oi efimerides kai ta radiofwna??? ti doyleia exei to skyli twn polyethnikwn me ton Marx kai tin Arxaia Ellada kai Esena?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-33213494191621196142008-12-01T07:36:00.000+02:002008-12-01T07:36:00.000+02:00@ Ελένη και IndependentΘα συνεννοηθώ για την Ελλάδ...@ Ελένη και Independent<BR/><BR/>Θα συνεννοηθώ για την Ελλάδα, βρήκαμε εκεί μια άκρη. Θα σας ενημερώσω εντός των ημερών.<BR/><BR/>Αν θέλετε, όπως ήδη είπα, να μου στείλετε διεύθυνση και να σας το στείλω.<BR/><BR/><BR/><B>Χρηστο Ασλανιδη,</B> <BR/><BR/>Στην Κρήτη είναι δύσκολο. Στην Κύπρο μπορείς να το προμηθευτείς από το βιβλιοπωλείο Έλευσις.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-90132361289264398032008-12-01T07:35:00.000+02:002008-12-01T07:35:00.000+02:00rose Σε ευχαριστώ και αναμένω. @ Kapernaros Nikos ...rose <BR/><BR/>Σε ευχαριστώ και αναμένω. <BR/><BR/><BR/>@ Kapernaros Nikos <BR/><BR/>Ευχαριστώ κι εσάς, αναμένω το μέηλ σας για να συνεννοηθούμε για τα περαιτέρω.<BR/><BR/>Όντως η παρουσίαση του Γιώργου ήταν εξαιρετική. <BR/><BR/> <BR/>Anef_Oriwn <BR/><BR/>Ευχαριστώ κι εσένα.<BR/><BR/>Δεν πειράζει που δεν τα κατάφερες να παρευρεθείς. Ελπίζω να σε δούμε όταν θα το παρουσιάσουμε στη Λάρνακα.<BR/><BR/>Πήρα το δικό σου μεηλ, έχω υπόψη μου την περίπτωση. Θα μιλήσουμε γι αυτό.<BR/><BR/>Ελπίζω να βρήκες ενδιαφέρον το βιβλίο. <BR/><BR/><BR/>@ stelios <BR/><BR/>Στη Λευκωσία οι εκδηλώσεις Σαββατοκυρίακο δεν είναι και τόσο ενδεδειγμένες.<BR/><BR/>Όσο για την ώρα, είχαμε και το παιχνίδι της Ανόρθωσης…<BR/>Και αρκετοί μου είπαν ότι δεν θα έρχονταν διότι θα ήταν στο γήπεδο.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-56486304011313036952008-12-01T02:05:00.000+02:002008-12-01T02:05:00.000+02:00Μιχαλη μπορω να προμηθευτω το βιβλιο στην Ελλαδα, ...Μιχαλη μπορω να προμηθευτω το βιβλιο στην Ελλαδα, και συγκεκριμενα στα Χανια? Αν οχι που μπορω να το βρω Κυπρο? να στειλω καποιον να μου το αγορασει?<BR/><BR/>Χρηστος ΑσλανιδηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-44919372333634311782008-11-30T23:05:00.000+02:002008-11-30T23:05:00.000+02:00καλή επιτυχία μιχάλη.δυστηχώς δεν μπόρεσα να παρεβ...καλή επιτυχία μιχάλη.<BR/><BR/>δυστηχώς δεν μπόρεσα να παρεβρεθώ. αλλά και σεις οι χωραίτες, το βάζετε και καθημερινή, και ούτε καν αρκετά αργά για να ρθεί και κανένας εκτός πόλεως :-).<BR/><BR/>μου άρεσε η ομιλία του πίττα, αλλά και του στυλιανίδη.stelios papalangihttps://www.blogger.com/profile/01810985764968788944noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-60799614973965053252008-11-29T23:09:00.000+02:002008-11-29T23:09:00.000+02:00MichaliKalh epituxia me to vivlio ...an k nomizo o...Michali<BR/><BR/>Kalh epituxia me to vivlio ...an k nomizo oti den tin xreiazesai dioti apo oti fenete hdh exei enthousiasei polu kosmo :-)<BR/><BR/>Anaferes prohgoumenos oti mporume na to promitheutoume apo to vivliopoleio Eleusis...pou allou mporume na to vrume? stin ellada kukloforei?<BR/><BR/>Sugxarhthria k pali k euxomai o,ti kalutero!<BR/><BR/><BR/>EleniAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-59404927642359234222008-11-29T19:19:00.000+02:002008-11-29T19:19:00.000+02:00Μιχάλη, Σε καλησπερίζω και σου εύχομαι ότι καλύτερ...Μιχάλη, <BR/><BR/>Σε καλησπερίζω και σου εύχομαι ότι καλύτερο! <BR/><BR/>Αν και το ήθελα (πολύ), δυστυχώς δεν μπορούσα να παραστώ στην εκδήλωση στη Λευκωσία για την παρουσίαση του βιβλίου σου “Ο Μαρξ και η Αρχαία Ελλάδα”, όπως βλέπω όμως (κι από το περιεχόμενο των ομιλιών κι από την προσέλευση του κόσμου – μέσα από τις φωτογραφίες που ανάρτησες) η εκδήλωση ήταν αρκετά επιτυχής. <BR/><BR/>Συγχαρητήρια και πάντα τέτοια!!! <BR/><BR/>(Προσωπικά το βιβλίο το πήρα πριν χρόνο περίπου). <BR/><BR/>Υ.Γ.: Σου στέλνω (πιο μετά απόψε) κι ένα email. <BR/><BR/>Anef_Oriwn <BR/>Σάββατο 29/11/2008 – 7:18 μ.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-46984993932427978442008-11-29T16:32:00.000+02:002008-11-29T16:32:00.000+02:00Καλησπέρα. Εύχομαι καλή ειτυχία στο βιβλίο σου και...Καλησπέρα. <BR/>Εύχομαι καλή ειτυχία στο βιβλίο σου και προσωπικά με διακινεί να το διαβάσω. Φαντάζομαι κυκλοφορεί ήδη και στην Αθήνα<BR/><BR/>Καλό ΣαββατοκύριακοIndependenthttps://www.blogger.com/profile/07481545148302870923noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-89663323465012784362008-11-29T15:19:00.000+02:002008-11-29T15:19:00.000+02:00Συγχαρητηρια κε Μιχαηλ, θα σας αποστειλω ενα μεηλ ...Συγχαρητηρια κε Μιχαηλ, θα σας αποστειλω ενα μεηλ με τη διευθυνση μου για να αποκτησω το βιβλιο σας.<BR/><BR/>Η θεματολογια του, ειναι απο τις αγαπημενες στην Γερμανικη Ακαδημαικη κοινοτητα.<BR/><BR/>Κυριε Πηττα, η παρουσιαση που κανατε ειναι απο μονη της ενα αυτοδυμανο εξαιρετικο φιλοσοφικο δοκιμιο , στοχαστικο μαλλον εχω καταλαβει πως προτιμαται αυτη τη λεξη. Δεν σας κρυβω πως αντεγραψα το κειμενο σας και θα το μεταφρασω στα Γερμανικα, θα ηθελα να το δουν ορισμενοι φιλοι και ορισμενοι σπουδαστες μου.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-79405874377564387822008-11-29T14:02:00.000+02:002008-11-29T14:02:00.000+02:00Με μεγαλη μου χαρα Μιχαληδεν εινια πολλοί που αφιε...Με μεγαλη μου χαρα Μιχαλη<BR/>δεν εινια πολλοί που αφιερωνουν χρόνο στα μονοπατια της Σκεψης και την εξελιξη της μεσα στον χρόνο... <BR/><BR/>το θεμα που καταπίαστηκες με ενθουσιαζει και μακαρι να μου γεννησει νεες σκεψεις και τοτε θα στις πωrosehttps://www.blogger.com/profile/14764026550534403408noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-55632970529128712422008-11-29T11:15:00.002+02:002008-11-29T11:15:00.002+02:00@ roseΣε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.Ειλικρινά...@ rose<BR/><BR/>Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.<BR/>Ειλικρινά με συγκινείς.<BR/><BR/>Πάντως πρέπει να πω ότι συνειδητοποίησα ότι αυτό που έγραψα θα πρέπει να είναι κάτι… καλό, από όσα άκουσα το βράδυ της παρουσίασης.<BR/><BR/>Αν έχεις την καλή διάθεση (και εφόσον τελειώσουν τα τρεχάματα σου) να μου γράψεις δυό λόγια για το περιεχόμενο, τι εντυπώσεις και τα συμπεράσματα σου δηλαδή.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-78301854724939440272008-11-29T11:15:00.001+02:002008-11-29T11:15:00.001+02:00@ kyriakos Τελικά είναι πολλοί που το σκέφτηκαν σα...@ kyriakos <BR/><BR/>Τελικά είναι πολλοί που το σκέφτηκαν σαν χριστουγεννιάτικο δώρο.<BR/><BR/>Ήδη κάποιοι πήραν 2 και τρία βιβλία για δώρο.<BR/><BR/>Το βιβλίο βρίσκεται στο βιβλιοπωλείο Έλευσις στην οδό Θράκης 21Β στη Λευκωσία.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.com