tag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post5532788161722060834..comments2023-10-24T13:00:52.240+03:00Comments on Παντος Καιρου: Τελικά (δεν;) είμαστε ρατσιστές;Μιχάληςhttp://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comBlogger153125tag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-73025714562016173412008-06-30T15:01:00.000+03:002008-06-30T15:01:00.000+03:00Την ανάρτηση προς τέρμψιν οφθαλμών!!!:-)Την ανάρτηση προς τέρμψιν οφθαλμών!!!<BR/>:-)Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-80184840226852418002008-06-30T14:58:00.000+03:002008-06-30T14:58:00.000+03:00Θα περιμένουμε και θα αντέχουμε ... Να πάει και ο ...Θα περιμένουμε και θα αντέχουμε ... <BR/><BR/>Να πάει και ο Ττόμης Β' πιο κάτω <BR/>να μην τον βλέπουμε<BR/><BR/>ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ όχι άλλες φωτογραφίες του να μη μαυριζει η ψυχη μου καθε φορα που ανοιγω το μπλοκ :-)rosehttps://www.blogger.com/profile/14764026550534403408noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-26774710492292153772008-06-30T14:14:00.000+03:002008-06-30T14:14:00.000+03:00Επειδή γίνεται αρκετός λόγος για το βιβλίο της Β' ...Επειδή γίνεται αρκετός λόγος για το βιβλίο της Β' Λυκείου και τη διδασκλαία των άλλων θρησκευμάτων, θα αναρτήσω σε νέα δημοσίευση στοιχεία γι αυτό το βιβλίο.<BR/><BR/>Λίγη υπομονή κι έρχεται :-)Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-8076241019902378472008-06-30T14:01:00.000+03:002008-06-30T14:01:00.000+03:00@ Ανώνυμος & ΑΓΙΟΣ.Σας καλωσορίζω κι εσένα στο μπλ...@ Ανώνυμος & ΑΓΙΟΣ.<BR/><BR/>Σας καλωσορίζω κι εσένα στο μπλόγκ μου.<BR/><BR/>Ανώνυμε, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.<BR/>Μόνο αν σου είναι εύκολο, επειδή γράφουν κι άλλοι ανώνυμοι, βάλε ένα ψευδώνυμο για να σε ξεχωρίζουμε.<BR/><BR/>Θα ήθελα να πω ότι συμφωνώ και με σένα και με τη Ελένη αλλά και με το συμπέρασμα του ‘Αγιου.<BR/>Οι απαντήσεις σας προς τη Δόκη με κάλυψαν και έτσι δεν θα δώσω τη δική μου απάντηση.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-58113690872007973802008-06-30T11:58:00.000+03:002008-06-30T11:58:00.000+03:00Μιχάλη,Όσο είναι αληθές ότι οι Κύπριοι είμαστε ξεν...Μιχάλη,<BR/><BR/>Όσο είναι αληθές ότι οι Κύπριοι είμαστε ξενοφοβικοί, άλλο τόσο είναι αληθές ότι και στους πιο αναπτυγμένους λαούς της Ευρώπης υπάρχουν τέτοιου είδους προκαταλήψεις και κοινωνικά φαινόμενα. Ο ρατσισμός και η ξενοφοβική διάθεση εκδηλώνεται σε όλες τις τις μορφές: από διωγμό των θρησκευτικών μειονοτήτων, μέχρι και δίωξη της σεξουαλικής ετερότητας. Λοιπό, αυτό το κοινωνικό φαινόμενο πρέπει να απασχολήσει όλους τους κοινωνικούς και πολιτιστικούς φορείς. Αμέσως!ΑΓΙΟΣhttps://www.blogger.com/profile/04986131188599376025noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-58280446646201435122008-06-30T11:48:00.000+03:002008-06-30T11:48:00.000+03:00Eleni@DocisisofiDoc me olo ton sevasmo alla nomizo...Eleni<BR/><BR/><BR/>@Docisisofi<BR/><BR/>Doc me olo ton sevasmo alla nomizo mazi milame k xoria katalavainoume se autin tin sizitisi. H mallon, o,ti thelei o kathenas krataei.<BR/><BR/>Tora oson afora auta pou egrapses peri thirkseutikon..:<BR/><BR/>'Kai oi martires tou Iexova prepei na mathoun na anexontai kapoies katastaseis kai na apodextou oti zoun se mia eleftheri men koinwnia me tin pleiopsifia de na einai mias sigkekrimenis taftotitas me to programma paideias prosarmosmeno s'aftin'<BR/><BR/>Auto pou perigrafeis den einai akrivos o orismos tis eleutheris koinonias<BR/><BR/>'Kai to mathima twn thriskeftikwn den einai kathxhtiko oute prosilitismos. Einai mia ili apo ena vivlio me istorikes anafores kai simeia apo ti didaskalia tou Ihsou'<BR/><BR/>Den nomizo oti prokeitai gia istorikes anafores.Ean htane istorikes anafores tote tha eprepe na didaskontai oles oi ptuxes tis zohs tou Xristou h mallon na min kruvoune ta perissotera ton euaggelion ktl. K fantazomai oti den anaferese stin Palaia diathikh otan milas gia istorikes anafores etsi?<BR/><BR/>'Ti tha pathoun dld? Posi elleipsi anektikotitas exoun? Giati fovountai ti gnwsi toso poli?'<BR/><BR/>Theleis na peis oti h orthodoxh ekklhsia h oi idioi oi xristianoi den fovountai tin gnosi?Ego pantos pisteuo oti mallon auto akrivos fovunte.<BR/><BR/>'Emeis giatigiati sti deftera likeioy na akoume gia ton Voudismo k.a kai na min enoxlioloumaste? Egw pistevw oti me ti fasaria pou kanoun dinoun to kako paradeigma se themata sevasmou kai anektikotitas.'<BR/><BR/>Sugkrineis ton 1 xrono pou asxolumaste me diaforikes thriskies me ta 11 xronia pou 'didaskomaste' ton Xristianismo? Se mia ugeih k eleutherh koinonia pou uparxei sevasmos k anektikothta pros to diaforetiko alla k pros tous idious tous polites to mathima ton Thriskeutikon (ean uparxei) prepei na dinei exisou tin idia simasia k varuthta se oles tis thriskies oste na mporesei na dosei mia pliri eikona sta paidia, (idiaitera auta pou vriskontai se euaisthites hlikies).Oson afora to epixeirhma sou peri pleiopsifias ton Orthodoxon Xristianon, episis tha diafoniso. Pos mporume na milame gia Xristiana orthodoxa paidia? H sosth ekfrash nomizo einai paidia Xristianon gonion. Ena paidi den einai se thesh na krinei, na melethsei k na apofasisei. Tha 'faei o,ti tou serviroun'. K distixos exei pronohsei h ekklhsia gi auto:vaftizume ta paidia prin kala kala na arxisun na milane. Auto einai pantelh elleipsh sevasmou pros ta idia mas ta paidia , k meta milame gia sevasmo ton meionotiton!! Tragiko. Diladi tous tsakizume thn krish prin kan auth exelixthei k fusika oute logos gia dikaioma stin epilogh.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-21140237890197720252008-06-30T08:01:00.000+03:002008-06-30T08:01:00.000+03:00Αρχικά συνχαρητήρια για τον χώρο σου Μιχάλη. Τον π...Αρχικά συνχαρητήρια για τον χώρο σου Μιχάλη. Τον παρακολουθώ εδώ και καιρό και κατα την άποψη μου είναι το μόνο από τα μπλογκ που έχει πραγματικό ενδιαφέρον και γίνεται συζήτηση παρόλο που κάποιες φορές (το ξέρω ότι είναι αναγκαίο κακό του διαλόγου) παρατίθενται καποιες απόψεις οι γίνονται μονομερές αναλύσεις θεμάτων από κάποιους χρήστες που καταντούν την παρακολούθηση των θεμάτων κουραστική. Το σεβασμό μου στον ΑΝΕΥ και τον ΚΥΡΙΑΚΟ.<BR/><BR/>@δοκισοφη<BR/>Sxetika me tous vathmous sta thriskeftika, den katalava e einai gaoidouria oi alloi pou kathontai parakolothuthoun kai grafoun diagonismata gia na pernoun oi alloi pou den parakolouthoun arista? oreoi epanatates pantes...na klaigontai gia apoysies kai vathmous...<BR/><BR/>-να μην μπει καν βαθμός θρησκευτικών και ο γενικός του μαθητή να βγαίνει με ένα μάθημα λιγότερο. Αυτό δεν γίνεται τουλάχιστο εγώ αυτό που θυμάμαι να ισχύει είναι ο μαθητής να υποτιμάται από μια μερίδα καθηγητών του σχολείου και κατά κάποιο παράξενο τρόπο να βρίσκεται με χαμηλούς βαθούς στα μαθήματα αυτά.<BR/><BR/>Ki emena sto katw katwe otan arnithika gia ideeologikous logous (tous opoious simera den anagnorizw) na grapsw ekthesi gia tin EOK (tote) me petaksan eksw apo tin taksi kai mou eriksan ton vathmo. Afto simenei oti eprepe na valw ton mpampa mou na grapsei post kai ti mama mou sxolia sto intenet gia na akirosoun to mathima twn ellhnikwn?<BR/><BR/>-το χειρότερο που έκανες ήταν που δεν έγραψες την έκθεση αυτή. Η άρνηση να αναλύσεις τις θέσεις σου και τις απόψεις σου για ζητήματα (δεν μιλώ για σένα) στα μάτια των πολλών (λογικά) σημαίνει απουσία θέσεων και απόψεων. Θα μπορούσες μέσα απο μια έκθεση να αναλύσεις από την τότε ιδεολογική σου σκοπιά την άποψη σου για την ΕΟΚ. Η σύνδεση με το ζήτημα των θρησκευτικών μπορεί να χαρακτηριστεί τουλάχιστο ατυχές. Σκέψου απλά ένα καθηγητη χριστιανό με ένα μαθητή ΜτΙ να προσπθούν να πείσουν μια τάξη για το ποιός είναι σωστός. Τώρα σκέψου τους δυο και ένα ισλαμιστή μαζί. Τώρα τους τρείς και ένα βουδιστή μαζί. Αυτό είναι το μάθημα των θρησκευτικών που ονειρεύεσε?<BR/><BR/>Epishs, giati oi ellinikiprioi mathites idiwtikwn apoodexontai adiamartirita to oti,me to pou pane se agglofona idiotika, elliniki istoria kai logotexnia giok? Kia giati skivoun me toso zilo stis istories kai tis paradoseis tis Agglias kai tis Amerikis (kai poly kala kanoun)?<BR/>Pws ginetai gia ekeina na mi milame kai na fonazoume gia ta thriskeftika?<BR/><BR/>-και αυτό ατυχές. Μην ξεχνάς (που δεν ξέχασες απλά θέλεις να είσαι το πνεύμα της αντιλογίας με κάθε κόστος) ότι οι μαθητές των ιδιωτικών με δική τους θέληση πάνε σ αυτά κανείς δεν τους αναγκάζει και κανείς δεν τους το επιβάλει. Τώρα αν για αυτούς είναι ποιό σημαντικό να παρουν τα gce παρά να μάθουν την ιστορία του τόπου τους (με όλα της τα κενά σύγρονη ιστορία, αναλήθειες, εθνοκεντρική προσέγγιση) τότε αυτούς ίσως θα έπρεπε να κρίνεις.<BR/><BR/>Και σου επαναλαμβάνω ότι στον καιρό μου (δεν ξέρω στο δικό σου είσαι και μεγαλύτερος) στην δευτέρα λυκείου κάναμε θρησκειολογία και μαθαίναμε για βουδισμούς κτ. Έπρεπε εγώ να σηκωθώ να φύγω? Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να δείξουν ανεκτικότητα στη γνώση. Εγώ γιατί δηλαδή διαβάζω τα πάντα? Το βρίσκω φανατισμό, σκοταδισμό και έλλειψη ανεκτικότητας να αρνείσαι καν να ακούσεις και να διαβάσεις κάτι.<BR/><BR/>-όταν ήμουνα εγώ λύκειο ο θρησκευτικός ήταν και παπάς της εκκλησhιας τολοιπόν την κυριακή είχε μαζί του παρουσιολόγειο τζαι έπιανε απουσίες. Εκτός του ότι ακόμα και τα παιδιά που ήταν πιστοί τα ταλαιπωρούσε να παν από την ενορία τους στην δική του εμείς που δεν πιστεύαμε γιατί να πάμε και γιατί να πάρουμε χαμηλότερο βαθμό απλά επειδή δεν ενδώσαμε σε κάτι το οποίο πολυ απλά δεν πιστεύαμε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-35780016273657133022008-06-30T00:10:00.000+03:002008-06-30T00:10:00.000+03:00@Μιχάλη δε φταίει η Δοκησίσοφη 1 που μούλιαζε στο ...@Μιχάλη δε φταίει η Δοκησίσοφη 1 που μούλιαζε στο νερό αγκαλι΄.α με τη σημαδούρα επιμένοντας (ανάθεμα ΄την μανία καταδίωξης της) ότι από κάτω της περνούσαν καρχαρίες αλλά η Δοκησίσοφη 2 που επέμενε να παίζει ρακέτες αμέριμνη, μέχρι να ψηθεί καλά σε περίπτωση που οι καρχαρίες βρουν την Δοκησίσοφη 1 ωμή για φάγωμα. <BR/><BR/>Επί του θέματος. Επαναλαμβάνω ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις για οποιαδήποτε τριβή μεταξύ Ορθόδοξων-Μαρωνιτών και θα ήθελα να μου πείς τι εννοείς λέγοντας για τοους γνωστούς πολέμους μεταξύ των Χριστιανών. Εκτός κι αν μ ιλάς γγια το σχίσμα των δύο εκκλησιών που σε καμιά περίπτωση δε σημαδεύτηκε με πολέμους. Βέβαια είναι γεγονός με την άλωση του της Πόλης από τους Φράγκους το 1204, καθώς και με το μαρτύριο των 13μοναχών της Καντάρας το 1261 (που τους έκαψαν οι καθολικοί ζωντανούς στο κέντρο της Λευκωσίας γιατί δεν κοινωνούσαν με όστια αλλά με ζυμωμένο άρτο) που αναφέρεις κι εσύ, οι Ορθόδοξοι είδαν το σκληρό πρόσωπο των παπικών.Αν ο ο Πάπας ( ο παλιός) απολογήθηκε πριν λίγα χρόνια για την άλωση του 1204,( και ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ), το ίδιο πρέπει να κάνει για τους μάρτυρες της Καντάρας και για τις ιερές εξετάσεις και τις καύσεις στην πυρά (προσφιλείς τακτικές των παπικών και όχι των ορθοδόξων). <BR/>Που λες. Δεν έγιναν στην Κύπρο συγκρούσεις Χριστιανών απόσο ξέρω (πέραν από τις ενδοορθόδοξες αρχιεπισκοπικές των προσφάτων χρόνων αλλά και των "Παγκρατιακών"-άλλες δεν γνωρίζω). Αν θες μας διαφωτίζεις.<BR/><BR/>Όσο για τη Βουλή, εννοούσα ότι είναι δεδομένο ότι έχουν μια έδρα (που τους δίδεται) και επαφίεται σ'αυτούς ποιόν θα στείλουν. Δεν κατεβαίνουν κομματικά όπως οι υπόλοιποι. Ωστόσο πρέπει να πούμε ότι ενώ μπορούν να επέμβουν στις συζητήσεις, η ψήφος τους δεν μετρά και αυτό πρέπει να αλλάξει κατα τη γνώμη μου.<BR/><BR/>Όσο για το θέμα των θρησκευτικών, εξακολουθώ να υποστηρίζω ότι κάθε τομές της γνώσης είναι σεβαστός. Δεν σημαίνει ότι πρέπει ντε και καλά να προσκυνάμε ό,τι μαθαίνουμε.<BR/>Το μάθημα είναι ένας αριθμός σελίδων από ένα εγχειρίδιο. Σιγά!<BR/>Και σου επαναλαμβάνω ότι στον καιρό μου (δεν ξέρω στο δικό σου είσαι και μεγαλύτερος) στην δευτέρα λυκείου κάναμε θρησκειολογία και μαθαίναμε για βουδισμούς κτ. Έπρεπε εγώ να σηκωθώ να φύγω? Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μπορούν να δείξουν ανεκτικότητα στη γνώση. Εγώ γιατί δηλαδή διαβάζω τα πάντα? Το βρίσκω φανατισμό, σκοταδισμό και έλλειψη ανεκτικότητας να αρνείσαι καν να ακούσεις και να διαβάσεις κάτι. <BR/><BR/><BR/><BR/>ΔοκησίσοφηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-11466691941035012752008-06-29T23:13:00.000+03:002008-06-29T23:13:00.000+03:00Απαντώ λίγο βιαστικά.@ Δοκησίσοφη.Καταρχήν θα πρέπ...Απαντώ λίγο βιαστικά.<BR/><BR/>@ Δοκησίσοφη.<BR/><BR/>Καταρχήν θα πρέπει όταν πηγαίνεις θάλασσα να μην εκτίθεσαι πολλή ώρα στον ήλιο και να αλείφεσαι με μπόλικο αντιηλιακό.<BR/><BR/>Ερχόμενος στο θέμα που θίγεις, θα σε καλούσα να θυμηθείς πως το ότι και οι μεν και οι δε είναι χριστιανοί δεν λέει και πολλά πράγματα. Και αυτό διότι είναι μνημειώδης οι πόλεμοι, οι διαμάχες και οι σφαγές που έγιναν μεταξύ χριστιανών, είτε για τα δόγματα τους είτε για άλλους λόγους.<BR/>Επομένως, θεωρώ ότι το θέμα δεν είναι τόσο απλό.<BR/><BR/>Για τα κεφάλια των αρχιεπισκόπων δεν θα απαντήσω τώρα, όπως είπα και σε άλλες περιπτώσεις θα θίξω το θέμα όταν κοντέψει η 9η Ιουλίου.<BR/><BR/>Γράφεις ότι οι χριστιανοί πρέπει να είναι έτοιμοι για διώξεις. Να μου επιτρέψεις εδώ να πω ότι η αντίληψη αυτή είναι μονοδιάστατη. Όπως μονοδιάστατη είναι και η άποψη σου ότι οι διάφοροι που αναφέρεις (τόσο υποτιμητικά) χτυπούν τον χριστιανισμό. Συγνώμη αλλά στην Ελλάδα και στην Κύπρο κυρίαρχη θρησκεία δεν είναι ο βουδισμός, είναι ο χριστιανισμός που ευθύνεται για μια σειρά πράγματα και θαύματα. Αν προσέξεις όμως καλύτερα τα πράγματα θα δεις ότι οι δήθεν δωδεκαθεϊστές τα βάζουν με τις τρεις ιουδαϊκές θρησκείες, ιουδαϊσμό, χριστιανισμό και ισλαμισμό..<BR/>Σημειώνω την αναφορά σου ότι οι Μ.τ.Ιεχωβά θέλουν να επιβάλουν τα δικά τους παραμύθια. Να υποθέσω ότι θέλεις να πεις ότι θέλουν να αντικαταστήσουν ένα παραμύθι με ένα άλλο;<BR/><BR/>Το ότι ο ιδιοκτήτης του μπλογκ γέμισε οργή εναντίον των πρώτων χριστιανών, όπως λες, αντί εναντίον των Τούρκων – πράγμα που σου φάνηκε περίεργο – θα σου πω το εξής απλό. Η Έφεσος όπως και οι άλλες περιοχές που επισκέφθηκε, δεν καταστράφηκαν από τους Τούρκους αλλά από τους χριστιανούς. Οι ιμπεριαλιστές Τούρκοι τα βρήκαν κατεστραμμένα. Και το θέμα της συζήτησης δεν ήταν οι αρχέγονα ελληνικές περιοχές αλλά τα μνημεία. Άλλο το ένα άλλο το άλλο. Μη σμίγεις τα θέματα τόσο άγαρμπα σε παρακαλώ. Επομένως τίποτε το περίεργο δεν υπάρχει.<BR/><BR/>Όπως είπα κι εγώ, έχω την άποψη ότι στη δημόσια υπηρεσία δεν υπάρχει διάκριση έναντι των μαρωνητών.<BR/>Έχεις λάθος όμως όσον αφορά τη βουλή. Γίνονται εκλογές για τον εκπρόσωπο τους.<BR/><BR/>Το άλλο δεν το κατάλαβα. Το θέμα είναι το μέτρο σύγκρισης με το γίνεται στην Τουρκία. Γιατί δεν το συγκρίνεις με το τι γίνεται σε μια πιο ανεπτυγμένη χώρα από εμάς και πολύ περισσότερο από την Τουρκία;<BR/>Ή μήπως επειδή στην Τουρκία θα καταπιέζονταν οπωσδήποτε, θα πρέπει να πούνε ευχαριστώ (και μιλώ για τους οποιουσδήποτε) που τους επιτρέπουν π.χ. να αναπνέουν;<BR/> <BR/><BR/>@ krotkaya <BR/><BR/>Σε καλωσορίζω στη γωνίτσα μου, λέγοντας ότι στην ουσία δεν διαφωνώ επί της ουσίας των όσων λες.<BR/><BR/>Και χαίρομαι που βλέπω ότι υπάρχει και η συμφωνία από την πλευρά της Ελένης.<BR/><BR/>Ελπίζω να σας βλέπουμε και τους δύο πιο συχνά.<BR/><BR/>@ Δοκησίσοφη Νο 2<BR/><BR/>Φαίνεται ότι δεν κατάλαβες το θέμα που συζητούμε. Το μάθημα των θρησκευτικών δεν είναι το ίδιο με τα μαθηματικά.<BR/>Και όσο κι αν διαφωνείς, είναι μάθημα που κάνει προσηλυτισμό και προπαγάνδα. Ακόμα και για τον βουδισμό που λες, θα πρέπει να ξέρεις, αφού έκανες το μάθημα, ότι είναι ειδομένο από την χριστιανική σκοπιά.<BR/><BR/>Αν συνέβη αυτό που αναφέρεις με τη συμμαθήτρια σου, μπράβο στο θεολόγος αλλά είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Ξέρω κι εγώ ένα πολύ καλό φίλο μου θεολόγο που είμαι σίγουρος ότι θα έκανε το ίδιο.<BR/>Αυτός ο συγκεκριμένος όμως είναι το μαύρο πρόβατο της εκκλησιαστικής ιεραρχίας. <BR/><BR/>Επίσης, φαίνεται ότι δεν κατάλαβες ότι αυτό το μάθημα δεν είναι έκθεση ιδεών και απόψεων αλλά απαιτεί πλήρη ταύτιση με όσα γράφονται στο βιβλίο, που παρεμπιπτόντως δεν είναι ιστοριούλες από τη ζωή του Χριστού και μόνο. Στην πλειοψηφία του είναι οι ορθόδοξες ερμηνείες του χριστιανισμού που δεν μπορούν σε καμιά περίπτωση να συνταιριάσουν με τις απόψεις όχι μόνο των Μ.τ.Ι. αλλά και άλλων λεγόμενων αιρετικών. Π.χ. το θέμα της ύπαρξης των αγίων. <BR/><BR/>Επίσης, έχω την άποψη ότι οι Μ.τ.Ι. δεν ζήτησαν ποτέ να περάσουν οι απόψεις τους στα σχολεία. Και έχουν κάθε δικαίωμα να αρνούνται να δεχθούν την πλύση εγκεφάλου που γίνεται ειδικά στα θρησκευτικά.<BR/>Και δεν ξέρω ποιοι φοβούνται τη γνώση (δεν λέω ότι αυτοί δεν την φοβούνται). Αλλά το ότι απαγορεύεται η άνευ ορίων συζήτηση και η πλήρης ταύτιση με το μάθημα, νομίζω ότι κάτι δείχνει.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-709788092309530282008-06-29T21:48:00.000+03:002008-06-29T21:48:00.000+03:00sorry pali gia ta lathi sti daktilografisi alla di...sorry pali gia ta lathi sti daktilografisi alla diskolevomai kathoti kaika olokliri ston ilio.(...einai ki aftos sto kolpo re alites? :PPPPP)<BR/><BR/><BR/>(Dokisisofi)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-46611566122191108032008-06-29T21:43:00.000+03:002008-06-29T21:43:00.000+03:00Sxetika me tous vathmous sta thriskeftika, den kat...Sxetika me tous vathmous sta thriskeftika, den katalava e einai gaoidouria oi alloi pou kathontai parakolothuthoun kai grafoun diagonismata gia na pernoun oi alloi pou den parakolouthoun arista? oreoi epanatates pantes...na klaigontai gia apoysies kai vathmous...<BR/><BR/>Kai nomizw exw ksananaferei tin periptosi mias atheis simmathitrias mas pouedinje lefki kolla sta grapta, sinexeia logomaxouse me ton theologo kai pire 20kai sta 3 trimina kai vraveio ithous me...kathigiti-eisigiti ton theologo!<BR/> de tha krinw afti tin praksi apla tin anaferw alli mia fora giati mas flomosate me to mathima twn thriskeftikwn kai twn antirrisiwn sineidisis. An exeis apopsi kirie, katse kai sizitise tin, kai an apofasiseis na apexeis deksou tis sinepeies. Afton ton eterokatefthinomeno voutiorompempedistiko atheismo tou kolou, eilikrina den ton katalavainw. Ki emena sto katw katwe otan arnithika gia ideeologikous logous (tous opoious simera den anagnorizw) na grapsw ekthesi gia tin EOK (tote) me petaksan eksw apo tin taksi kai mou eriksan ton vathmo. Afto simenei oti eprepe na valw ton mpampa mou na grapsei post kai ti mama mou sxolia sto intenet gia na akirosoun to mathima twn ellhnikwn?<BR/>( an kai to antitheto einai pou sinithos simvenei me tous goneis na fanatizoun ta paidia alla anw).<BR/>Kai oi martires tou Iexova prepei na mathoun na anexontai kapoies katastaseis kai na apodextou oti zoun se mia eleftheri men koinwnia me tin pleiopsifia de na einai mias sigkekrimenis taftotitas me to programma paideias prosarmosmeno s'aftin. Kai to mathima twnthriskeftikwn den einai kathxhtiko oute prosilitismos. Einai mia ili apo ena vivlio me istorikes anafores kai simeia apo ti didaskalia tou Ihsou. Ti tha pathoun dld? Posi elleipsi anektikotitas exoun? Giati fovountai ti gnwsi toso poli?Emeis giatigiati sti deftera likeioy na akoume gia ton Voudismo k.a kai na min enoxlioloumaste? Egw pistevw oti me ti fasaria pou kanoun dinoun to kako paradeigma se themata sevasmou kai anektikotitas.<BR/><BR/>Epishs, giati oi ellinikiprioi mathites idiwtikwn apoodexontai adiamartirita to oti,me to pou pane se agglofona idiotika, elliniki istoria kai logotexnia giok? Kia giati skivoun me toso zilo stis istories kai tis paradoseis tis Agglias kai tis Amerikis (kai poly kala kanoun)?<BR/>Pws ginetai gia ekeina na mi milame kai na fonazoume gia ta thriskeftika?<BR/><BR/>Dio metra kai dio stathma. Etsi eprepe na legetai to blogg.<BR/><BR/><BR/><BR/>Dokisisofi.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-62848651143710120732008-06-29T18:46:00.000+03:002008-06-29T18:46:00.000+03:00EleniFYROM ennoousa :-)Eleni<BR/><BR/>FYROM ennoousa :-)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-74039588861412760882008-06-29T18:44:00.000+03:002008-06-29T18:44:00.000+03:00Eleni@krotkayaSumfono mazi sou oson afora tin anti...Eleni<BR/><BR/>@krotkaya<BR/>Sumfono mazi sou oson afora tin antimetopish allothriskon stin ellada k idiaitera sta sxoleia. To eixa anaferei malista k ligo parapano otan kapoios upostirixe pos stin Ellada den uparxoun ratsistikes sumperifores guro apo to sugkekrimeno thema. <BR/><BR/>Tora oson afora to allo thema pu ethixes, ego tha sumpliroso oti paromoia sumperifora shmeionetai k antistrofa. Apo Ellhnes gia Kuprious.K einai malista pio sklhrh. Tora ean einai aristeroi ellines h dexioi, nai isos na einai dexioi kurios, alla nomizo oti pera apo tin politikh topothethsh exei isos na kanei me paraplhroforhsh, elleiph paideia ktl. Alloste autoi oi opoioi kanun pikroxola sxolia etc , mallon einai oi idioi pou tha upostirixun oti h voreia ellada einai voulgaria alla meta tha paroun meros se sullalhthrio gia tin onomasia tou FUROM. ME alla logia, antifatikoi k aprosarmostoi pou oi idees tous den vasizontai oute se logikh alla oute k se gnosh.Pantos ego prosopika exo zhsei ta perissotera xronia ths zohs mou stin ellada alla exontas kupriakes rizes, elava sto sxoleio ouk oligan 'endiaferon' sxolia apo summathites gia tin katagogh mou. :-)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-36508232290490761602008-06-29T18:13:00.000+03:002008-06-29T18:13:00.000+03:00krotkayaΣωστά τα λες ξέρω και εγώ παιδιά Μάρτυρες ...krotkaya<BR/>Σωστά τα λες ξέρω και εγώ παιδιά Μάρτυρες του Ιεχωβά που στο μάθημα των θρησκευτικών δεν παρακολουθούσαν, η κόρη μου που ήταν σημαθήτρια τους το έβρισκε φυσιολογικό γιατί έτσι τη μάθαμε.Στο άλλο θέμα που θίγεις εγώ σαν Κύπρια μόνο από δεξιούς+ έχω ακούσει άσχημα λόγια ,θα φταίει το (νερό) που πίνουν, βέβαια δεν τους παίρνει όλους η μπάλαstalamatiahttps://www.blogger.com/profile/00501878352330037470noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-76136997713998207872008-06-29T16:20:00.000+03:002008-06-29T16:20:00.000+03:00δεν ξέρω αν έχει τελειώσει η κουβέντα κι εμφανίζομ...δεν ξέρω αν έχει τελειώσει η κουβέντα κι εμφανίζομαι πολύ καθυστερημένα.<BR/>επίσης, ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων, επειδή δεν διάβασα όλα τα σχόλια, λόγω έλλειψης χρόνου.<BR/><BR/>Θέλω όμως να σημειώσω ότι σε όλα τα πολιτισμένα κράτη, όπου ισχύει η διάκριση κράτους εκκλησίας, μάθημε θρησκευτικών στα σχολεία δεν υπάρχει. <BR/><BR/>Στην Ελλάδα (που λίγο διαφέρει από την Κύπρο στο συγκεκριμένο θέμα), ο νόμος επιτρέπει σε παιδιά άλλων θρησκειών να μην παρακολουθούν το μάθημα των θρησκευτικών, αν οι γονείς τους καταθέσουν ενυπόγραφο αίτημα στη διεύθυνση του σχολείου. Γνωρίζω δύο τέτοιες περιπτώσεις (μία καθολική και μία προτεστάντισσα): στην μία περίπτωση, ο λυκειάρχης χλεύασε τους γονείς και έκανε ολ΄κληρο κύρηγμα την ώρα της πρωινής προσευχής, φωτογραφίζοντας ουσιαστικά την αλλόθρησκη μαθήτρια.<BR/>Στην δεύτερη περίπτωση, άλλοι καθηγητές κατέβασαν ανεξήγητα τους βαθμούς της μαθήτριας, από την στιγμή που ζήτησε να μην παρακολουθεί τα θρησκευτικά. <BR/>Πάντως και στις δύο περιπτώσεις, τα παιδιά δεν παρακολούθησαν θρησκευτικά. <BR/><BR/>Γνωρίζω επίσης, περιπτώσεις παιδιών που πήραν κακούς βαθμούς στα θρησκευτικά επειδή είχαν το θάρρος να κάνουν ερωτήσεις "αιρετικές" ή να εκφράσουν απόψεις με τις οποίες δεν συμφωνούσε ο θεολόγος. <BR/><BR/>Όλα αυτά δεν είναι ρατσιστικά;<BR/><BR/>Προσωπικά δεν περίμενα τις έρευνες για να μάθω πως και οι έλληνες και οι κύπριοι είναι κατά μεγάλο ποσοστό ρατσιστές. (και, για να προλάβω αντιδράσεις, γνωρίζω αρκετά καλά την κυπριακή κοινωνία). <BR/><BR/>Τέλος, για να μην πολυλογώ, προσωπικά έχω διαπιστώσει αντιδράσεις που δηλώνουν ανασφάλειες προς τους έλληνες από κύπριους -και μάκιστα όχι από αριστερούς. Συχνά, οι αριστεροί κύπριοι με αντιμετωπίζουν με θετικό τρόπο, ώς αυτό ακριβώς που είμαι: πολίτη ενός άλλου κράτους, που τυχαίνει να μιλά περίπου την ίδια γλώσσα. Από άλλους πάλι, έχω διακρίνει έναν κομπλεξισμό και μια περιφρόνηση απερίγραπτη. Αλλά, οκ, αυτό είναι μια προσωπική εμπειρία, και δεν είναι σωστό να γενικεύουμε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-42774135192914516412008-06-29T13:33:00.000+03:002008-06-29T13:33:00.000+03:00πολογούμαι για τα λάθη στη δακτυλογράφησηπου οφείλ...πολογούμαι για τα λάθη στη δακτυλογράφησηπου οφείλονται στη βιασύνη μουθ, καθώς ....η θάλασσα με περιμένει με ανοιχτές τις αγκάλες και εγώ ιδρώνω σε στεριές και ξέρες.<BR/>Άντε γεια!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-11141597213115708352008-06-29T13:28:00.000+03:002008-06-29T13:28:00.000+03:00Καλημέρα! Αντιπαρέρχομαι τα υποτιμητικά σχόλια (πω...Καλημέρα! Αντιπαρέρχομαι τα υποτιμητικά σχόλια (πωπω κάτι αδιαφορίες που μου ρίχνουνε...) και σπεύδω να απαντήσω στον Μιχάλη.<BR/><BR/>Μιχάλη τόνισα ότι ήταν Χριστιανοί, καθώς αν θυμάσαι και σε μια άλλη μας συζήτηση είχαμε αναφερθεί στις ταυτότητες επί Τουρκοκρατίας και στο διαχωρισμό "Γριστιανοί" από τη μια και Τούρκοι ("μεμμέτηδες") από την άλλη. Φυσικό είναι να νιώθουμε αδέρφια με τους Μαρωνίτες, καθώς ως Χριστιανοί κι αυτοί πιθανόν να υπέστησαν τις ίδιες διώξεις. Μάλιστα, μπορεί και χειρότερες, καθώς, αν η ορθόδοξη εκκλησία είχε βρει τους μηχανισμούς (συλλογή φορων ) να συνεργάζεται με τους Οθωμανούς ώστε να επιβιώσει (και μαζί μαυτήν η πίστη του ποιμνίου της), από την άλλη, οι καθολικοί του νησιού, υπαγόμενοι στον Πάπα, ήταν σε δυσμενέστερη θέση. Όμως όταν το εκδικητικό μένος των Τούρκων έπαιρνε κεφάλια αρχιεπισκόπων, μητροπολιτών, κληρικών, λαϊκών (πλησιάζει και η επέτειος της 9ης Ιουλίου 1821) για εθναρχική δράση και υποκίνηση επαναστάσεων, τότε αυτές οι μειονότητες, που διαφοροποιούντο εθνοφυλετικά, έμεναν άμοιρες αυτών των εκκαθαρίσεων εκ μέρους των Οθωμανών. ΄Δεν αμφιβάλω ότι οι σχέσεις Πάπα-Οθωμανών ήταν κι αυτές τεταμένες και σε ανάλογη δυσμένεια θα περιέπιπταν και οι Μαρωνίτες από καιρού εις καιρόν.Άλλωστε όταν είσαι χριστιανός πρέπει να είσαι έτοιμος διώκεσαι και αυτό το μαθαίνουμε πολύ πικρά. Και μάλιστα με πλαστά προσωπεία (με τον δήθεν αθεϊσμό-αντιχριστιανισμο- των μαρτύρων του Ιεχωβά που επιζητούν την αποδυνάμωση της ισχύουας πίστης με σκοπό να επιβάλουν τα δικά τους παραμύθια, τον δήθεν δωδεκαθεϊσμό άλλων -που κάθε άλλο παρά λάτρεις του ελληνισμού είναι-και τις διάφορες άλλες παραθρησκευτικές αιρέσεις και δοξασίες με κερδοσκοπικούς ή άλλους σκοπούς). Και που χτυπούν κατα αποκλειστικότητα? στους Χριστιανούς. Δεν τους άκουσα να αναζητούν τη συνάφεια δόγματος και πρακτικής σε άλλες θρησκείς, πχ μουσουλμανισμόες, βουδισμός, κτλ, ώστε να πουν ΄΄οτι το γράμμα του ιερού τους νόμου αντιτίθεται με τις εφαρμοσ΄μενες πρακτικές (σύνηθες επιχείρημα εναντίον των Χριστιανών). Εδώ και ο ιδιοκτήτης του μπλογκ, σε εκδρομή του στην Έφεσο, γέμισε οργή εναντίον των πρώτων Χριστιανών, παρά εναντίον των Τούρκων που λυμαίνονται τέτοιες αρχέγονα ελληνικές περιοχές, μετά από (ιμπεριαλιστικούς) κατακτητικούς πολέμους. Αυτό δε σας φαίνεται περίεργο? <BR/><BR/>Αυτά. Επιστρέφοντας στο θέμα μας, το σημαντικό είναι ότι σήμερα εκτός από τον Κορμακίτη και στον Κοτσιάτη και αλλού η κοινότητα των Μαρωνίτών είναι σεβαστή και μάλιστα αν δεν απατώμαι έχουν στον Προδρομο και τα μοναστήρια τους και κάνουν και τις κατασκηνώσεις τους. (Το έψαξα:P).ε κάθε δημόσια υπηρεσία, αλλά και στην εκαπίδευσξ καμια διάκριση δεν γίνεται εις βάρος τους και εκπροσωπούνται και στη Βουλή χωρίς εκλογές και κανείος δεν τους αναγκάζει να πάνε στρατό. Και σε ρωτώ. Αν ζούσαν στην Τουρκία αυτό θα συνέβαινε? Τους Κούρδους οι Τούρκοι έτσι τους έχουν?<BR/><BR/>(γράφω ως ανώνυμη για να βεβαιωθώ ότι κάποιοι καλοθελητές, μέσα από τον δικό μου λογαρισμό δεν επιχειρήσουν διαγραφές. Αν θέλεις το αναρτώ και με τους δύο τρόπους)<BR/><BR/><BR/><BR/>Δοκησίσοφη.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-45497105649868416542008-06-29T11:05:00.000+03:002008-06-29T11:05:00.000+03:00@ Παίδες (Μιχάλης & Kyriakos Eshie3i3i), Το φαινόμ...@ Παίδες (Μιχάλης & Kyriakos Eshie3i3i), <BR/><BR/>Το φαινόμενο Dokisisofi το ‘χω ζήσει και το ‘χω μελετήσει προ καιρού. Ρωτάτε με τζιαι μένα που ‘μαι πιο παλιά καραβάνα! <BR/>Το λυπηρό μαζί της είναι ότι παρ’ όλο που φαίνεται έχει πάμπολλες γνώσης δεν τις αξιοποιείς σωστά. Πέραν τούτου είναι ηλίου φαεινότερο πάσχει (σε αυξημένο βαθμό μάλιστα) από το σύνδρομο της συνομωσιολογίας ευρισκόμενη σε συνεχή ανασφάλεια αλλά και αναζήτηση έχθρων και πρακτόρων που επιβουλεύονται το έθνος αλλά και τον εαυτό της! <BR/><BR/>Anef_Oriwn<BR/>Κυριακή 29/6/2008 – 11:05 π.μ.Anef_Oriwnhttps://www.blogger.com/profile/14963150524142053209noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-47526596631260626612008-06-29T01:50:00.000+03:002008-06-29T01:50:00.000+03:00@ kyriakosΈτσι φαίνεται αλλά γιατί αποκάλυψες τη σ...@ kyriakos<BR/><BR/>Έτσι φαίνεται αλλά γιατί αποκάλυψες τη συνωμοσία μας; Δεν είπαμε να την κρατήσουμε μυστική; :-)<BR/><BR/>Πάντως απ' ότι βλέπω παρατήρησες κι εσύ το πως λειτουργεί η φίλη μας η Δοκησίσοφη.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-70468793521741479772008-06-29T01:39:00.000+03:002008-06-29T01:39:00.000+03:00Μιχάλη γράφαμε ταυτόχρονα..Μιχάλη γράφαμε ταυτόχρονα..kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-54871050516392286892008-06-29T01:38:00.000+03:002008-06-29T01:38:00.000+03:00Δοκησόφι γιατί πρέπει ντε και καλά να παραφράζεις...Δοκησόφι γιατί πρέπει ντε και καλά να παραφράζεις τα λεγόμενα του Μιχάλη για να καταλήξεις στους δικούς σου συνειρμούς και συμπεράσματα? <BR/>Ξέρουμε και εμείς να διαβάζουμε..<BR/><BR/>Τελικά δεν μας είπες έχεις πρόβλημα στα μάτια ή στον εγκέφαλο?<BR/>Διότι από όσα γράφονται άλλα καταλάβεις εσύ και άλλα ο κόσμος όλος..<BR/><BR/><BR/>Γιατί έσβησες τον λογαριασμό σου και κάνεις ανώνυμα ποστ?kyriakoshttps://www.blogger.com/profile/03339610348735209987noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-85781841270145878002008-06-29T01:33:00.000+03:002008-06-29T01:33:00.000+03:00@ rose Εγώ δεν έχω απάντηση στο ερώτημα σου διότι ...@ rose <BR/><BR/>Εγώ δεν έχω απάντηση στο ερώτημα σου διότι ακριβώς, όπως θα πρέπει να διαπίστωσες, το ίδιο ερώτημα έχω κι εγώ.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-2921255456018757522008-06-29T01:31:00.000+03:002008-06-29T01:31:00.000+03:00@ ΔοκησίσοφηΓιατί πριν να δω το όνομα σου κάτω από...@ Δοκησίσοφη<BR/><BR/>Γιατί πριν να δω το όνομα σου κάτω από το κείμενο κατάλαβα ότι είναι δικό σου;<BR/><BR/>Θα σου πω αμέσως. Από τη διαστρέβλωση (ως συνήθως) των λεγομένων, την προσαρμογή τους όπως τα θέλεις για να βγάλεις τα συμπεράσματα που θέλεις.<BR/><BR/>Και το συμπέρασμα που έβγαλες είναι ότι πρόκειται περί συνειρμών! <BR/>Έλεος αγαπητή μου, και η διαστρέβλωση έχει τα όρια της.<BR/><BR/>Αντιγράφω το τι ακριβώς έγραψα:<BR/><BR/>«Και αν με τη μεγαλύτερη ευκολία δεχόμαστε ότι οι ορθόδοξοι που έγιναν μουσουλμάνοι, έγινα τέτοιοι λόγω της καταπίεσης, πόσο δύσκολο είναι να γίνει (ΕΣΤΩ) ο συνειρμός ότι κάτι παρόμοιο μπορεί να έγινε και για άλλους, αυτή τη φορά όμως από τους κυρίαρχους ορθόδοξους εναντίον των μαρωνητών;» <BR/><BR/>Αν από αυτό βγάζεις το συμπέρασμα που έβγαλες, σηκώνω τα χέρια ψηλά.<BR/><BR/>Όσον αφορά τις παρατηρήσεις:<BR/><BR/>α) Δηλαδή για σένα η αλλαγή δόγματος δεν είναι και μεγάλο πράγμα! Ε τότε πως γίνεται να είχαμε εκείνη τη μεγάλη αντίσταση των Κυπρίων ορθοδόξων – που την αναφέρουν με μεγάλη περηφάνια στα βιβλία τους – για το ότι δεν υπέκυψαν και δεν ΕΧΑΣΑΝ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥΣ επειδή δεν έγιναν καθολικοί αλλά παρέμειναν ορθόδοξοι παρά τους διωγμούς των φράγκων;<BR/>Και ποιοι ήταν αυτοί οι δικοί τους λόγοι που τους μετέτρεψαν από μαρωνήτες σε ορθόδοξους;<BR/>Πέραν τούτου, πως σχολιάζεις το σύνθημα «παρά την τιάρα του Πάπα καλύτερα φέσι;»<BR/><BR/>β) Πού είδες κατάκριση από πλευράς μου κατά των μαρωνιτών που άλλαξαν πίστη; <BR/>Εσύ ξέρεις, έχεις στοιχεία για το ότι οι μαρωνήτες άλλαξαν εθελούσια δόγμα;<BR/><BR/>Δεν είπα σε καμιά περίπτωση ότι θα πρέπει να ακολουθούμε την πίστη των προγόνων μας. Η θέση μου είναι σταθερή. Ναι στο δικαίωμα επιλογής.<BR/>Αλλά στο σχόλιο μου σε ρωτούσα αν δεν σε προβληματίζει το ότι είχαμε μαζικές αλλαγές πίστης. Ολόκληρα χωριά λες να αποφάσισαν έτσι ξαφνικά να αλλάξουν πίστη ή δόγμα;<BR/><BR/>γ) Αντιλαμβάνεσαι ότι εδώ μιλάς για αλλαγή εθνικότητας και όχι απλά θρησκείας; Γράφεις: «Εκτός από τους Μαρωνίτες πολλοί ήταν και οι Φράγκοι και οι Βενετοί που ΕΞΕΛΛΗΝΙΣΤΗΚΑΝ και ασπάστηκαν την ορθόδοξη πίστη.<BR/>Ποια είναι τα στοιχεία που κατέχεις ότι επί Φραγκοκρατίας και Βενετοκρατίας πολλοί έγιναν ορθόδοξοι;<BR/>Και αν όντως έχεις στοιχεία για κάτι τέτοιο, τότε πώς είναι δυνατόν να έγιναν οι διωγμοί των Φράγκων εναντίον των ορθοδόξων, τη στιγμή που οι ορθόδοξοι αυξήθηκαν σε βάρος των Φράγκων;<BR/>Κάτι δεν πάει καλά εδώ; <BR/><BR/>Κι εγώ καταδικάζω την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του οποιουδήποτε. <BR/>Ικανοποιήθηκες τώρα; Άντε και ελπίζω να τελειώσει αυτή η ιστορία.Μιχάληςhttps://www.blogger.com/profile/03298883798841354352noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-60460906605013273232008-06-29T00:38:00.000+03:002008-06-29T00:38:00.000+03:00@δοκησίσοφημέχρι να έρθουν τα στοιχεία...Στις 27 Ι...@δοκησίσοφη<BR/><BR/>μέχρι να έρθουν τα στοιχεία...<BR/><BR/>Στις 27 Ιανουαρίου του σωτηρίου ετους 2008 πήγα να παρακολουθήσω μικρή εκδήλωση στην αίθουσα της κόρης μου αφιερωμενη στα γράμματα.<BR/>Πνιγήκαμε στα θυμιαματα και στα λιβανια και 27 παιδια έψαλαν το απολυτήκιο των 3 ιεραρχών. μετά υποκλίθηκαν και όπως θα έλεγε η αξεχαστη Μελίνα Μερκούρη "μετά όλοι μαζί πηγαν στην παραλία"!<BR/><BR/>Τα ματια τους ήταν νεκρά απο την ανία και την πλήξη... Λυπήθηκα τα παιδιά, την κόρη μου... Λυπήθηκα τον νοητικο ευνουχισμο που τους επιβάλλουν...<BR/><BR/>Τα γράμματα (όπως και η ορθογραφία) είναι για να ανοιγουν το μυαλό, να κανουν ανθρωπους δημιουργικούς, να ανοιγους πόρτες και ορίζοντες. <BR/><BR/>Επανέρχομαι ομως σε μια ερώτηση που έθιξα νωρίτερα σε αυτή την επικοινωνία:<BR/><BR/>"Παρακαλώ εξηγείστε μου με λογικά επιχειρηματα γιατί καποιος δικαιούται να καθοριζει ότι ένα παιδί πρεπει να βαφτίζεται Χριστιανός επειδή η οικογένεια του είναι Χριστιανοί;"rosehttps://www.blogger.com/profile/14764026550534403408noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2766200639865211189.post-26150191611081959502008-06-28T23:47:00.000+03:002008-06-28T23:47:00.000+03:00Α, περί συνερμών πρόκειται. Αφού κάποιοι Έλληνες έ...Α, περί συνερμών πρόκειται. Αφού κάποιοι Έλληνες έγιναν μουσουλμάνου εξαιτίας πιέσεων , τότε, κατα την άποψη σου, και οι Μαρωνίτες που έγιναν ορθόδοξοι από καταπίεση θα έγιναν. Μάλιστα. Αν η γιαγιά μου είχε ρόδες θα ήταν πατίνι.<BR/>Χαίρομαι που παραδέχεσαι ότι όλα σου τα συμπεράσματαέχουν να κάνουν με υποθετικά σχήματα σκέψης και όχι με απτές ιστορικές αναφορές και δε θα το συνεχίσω. Το εκτιμώ που μοιράστηκες μαζί μας τους λόγους που σε οδήγησαν σ'αυτό το συμπέρασμα. (επιφυλάσσομαι καθώς περιμένω στοιχεία και μαρτυρίες Μαρωνιτών)Τρείς μόνο παρατηρήσεις:<BR/><BR/>α) Οι Μαρωνίτες είναι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ καθολικοί και είναι παραπάνω κοντά στους ορθόδοξους παρά σε άλλα δόγματα. Φυσικό είναι λοιπόν, δεδομένου και του γεγονότος ότι η ορθόδοξη πίστη ήταν η θρησκεία της πλειοψηφίας, να προσχώρησαν στο ορθόδοξο δόγμα εξαιτίας δικών τους λόγων. Δε μιλάμε για "αλλαξοπίστηση" αλλά για αλλαγή δόγματος. Έχει διαφορά. <BR/>β)Μου κάνει εντύπωση που ενώ αλλού (στου Απόστολου αλλά κι εδώ) φώναζες για το δικαίωμα κάποιου πολίτη να επιλέξει όποια θρησκεία θέλει να ακολουθήσει, χω΄ρις να τον υποχρεώνει κάποιος να υιοθετεί αβασάνιστα την οικεία πίστη, εντούτοις εδώ, κατακρίνεις τους Μαρωνίτες εκείνους που έκριναν ότι ήθελα να αλλάξουν δόγμα. Πρέπει δλδ ντε και καλά να ακολουθούμε την πίστη των προγόνων μας αν κρίνουμε ότι μια άλλη μας εκφράζει καλύτερα? (επαναλαμβάνω ότι αυτό είναι δικό σου επιχείρημα που βλέπω εδώ να το εγκαταλείπεις).<BR/>γ) Εκτός από τους Μαρωνίτες πολλοίήταν και οι Φράγκοι και οι Βενετοί που εξελληνίστηκαν και ασπάστηκαν την ορθόδοξη πίστη, επί Φραγκοκρατίας και Βενετοκρατίας.Κυρίως στην περιοχή της Αμμοχώστους. Θα μου πείς τώρα ότι υπέκυψαν σε πιέσεις των....ορθόδοξων κυρίαρχων?<BR/><BR/><BR/>Όσο για τους ελληνικούς ή λατινούς χαραχτήρες έχω εξηγήσει αλλού πότε αλλάζω από το ένα στο άλλο. Ψάξε το. Όπως και πολλά άλλα.<BR/><BR/><BR/>Για ακόμη μια φορά καταδικάζω την παραβίαση της προσωπικών μου δεδομένων από τους χάκερσς που τώρα σιγά σιγά φανερώνονται πανηγυρίζοντας.<BR/><BR/><BR/><BR/><BR/><BR/>Δοκησισοφη<BR/><BR/>(και όχι δοκησόφι αγράμματοι)Anonymousnoreply@blogger.com