Χρόνια τώρα συζητούμε εδώ στην Κύπρο το φαινόμενο των διαρροών από διάφορα Υπουργεία, Επιτροπές, συνεδριάσεις.
Θα θυμίσουμε ότι ο Γλ. Κληρίδης αναγκάστηκε να σημαδέψει έγγραφα για να εντοπίσει τους διαρροείς των συνεδριάσεων του Εθνικού Συμβουλίου.
Ο Τ. Παπαδόπουλος ουκ ολίγες φορές καταφέρθηκε με δριμύτητα κατά των διαρροών και όσων τις διαπράττουν.
Το ίδιο και ο Δ. Χριστόφιας ο οποίος πέρσι σημάδεψε κι αυτός τα έγγραφα και ανακάλυψε τον… δράστη, ο οποίος ασφαλώς και αρνήθηκε εμπλοκή.
ΧΡΗΣΙΜΕΣ Ή ΟΧΙ ΟΙ ΔΙΑΡΡΟΕΣ;
Ένα ερώτημα που πρέπει να απασχολήσει τον καθένα μας – και ειδικά εμάς τους δημοσιογράφους – είναι κατά πόσον η αποκαλύψεις του περιεχομένου κλειστών συνεδριάσεων είναι χρήσιμη ή όχι.
Η απάντηση δεν είναι απαραίτητα ούτε ναι ούτε όχι.
Ας δούμε τα πρώτα τα θετικά.
Ο ρόλος του δημοσιογράφου είναι να ενημερώνει την κοινή γνώμη για τα τεκταινόμενα στον τόπο. Επομένως έχει χρέος να φέρνει στο φως οτιδήποτε προς αυτή την κατεύθυνση.
Ο δημοσιογράφος πρέπει οπωσδήποτε να έχει πηγές και προσβάσεις τις οποίες – και σωστά – δεν πρέπει να τις γνωστοποιεί. Και αυτό καλύπτεται από το νόμο που επιτρέπει στον δημοσιογράφο να κρατά μυστικές τις πηγές πληροφόρησης του.
Συνεπώς με τις πληροφορίες ή τα στοιχεία που δημοσιοποιεί ενημερώνει πρώτα τον πολίτη αλλά από την άλλη συμβάλλει στην αποτροπή μη επιθυμητών καταστάσεων και ανατρέπει τυχόν παρατυπίες ή παρανομίες.
Συνεπώς από αυτή τη σκοπιά είναι χρήσιμη η δημοσιοποίηση πληροφοριών.
Υπάρχει όμως και η άλλη οπτική.
Δημοσιογραφία δεν σημαίνει ασυδοσία.
Δηλαδή ο δημοσιογράφος στο κυνήγι της είδησης και κυρίως της αποκλειστικότητας δεν πρέπει να θυσιάζει τα πάντα.
Υπάρχουν θέματα που η δημοσιοποίηση τους μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τόσο το κράτος όσο και πρόσωπα τα οποία μπορούν να εκτεθούν ανεπανόρθωτα και στην περίπτωση που τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως παρουσιάστηκαν, μένουν με το στίγμα.
Και υπήρξαν τέτοιες περιπτώσεις.
Ο δημοσιογράφος πριν αποκαλύψει κάτι θα πρέπει να διασταυρώνει τις πληροφορίες του. Δεν σημαίνει ότι η κατοχή ενός εγγράφου αποτελεί την πλήρη απόδειξη αυτού που θα αποκαλύψει.
Συνεπώς αυτό το προνόμιο που έχει ο δημοσιογράφος πρέπει να το προστατεύει για να είναι και αξιόπιστος.
Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ 11ης ΙΟΥΛΙΟΥ 2011
Στην περίπτωση της τραγωδίας στο Μαρί οι δημοσιογράφοι διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στα όσα αποκάλυψαν. Και ως ένα σημείο η συμβολή τους ήταν σημαντική.
Πέραν τούτου όμως είχαμε επανάληψη φαινομένων που βιώσαμε με την τραγωδία της Ήλιος.
Τα Μέσα Ενημέρωσης, ιδιαίτερα τα τηλεοπτικά και οι εφημερίδες αναλώθηκαν σε ένα πόλεμο μεταξύ τους και ένα συναγωνισμό ποιος θα πρωτοπαρουσιάσει νέα στοιχεία και νέα δεδομένα.
Από τη μια αυτός ο ανταγωνισμός έφερε στο φως στοιχεία που σήμερα είναι στη διάθεση των ερευνητών της υπόθεσης (Γενικής Εισαγγελίας και Π. Πολυβίου) και που υπάρχει το ενδεχόμενο αν δεν παρουσιάζονταν, να καταστρέφονταν ή να αποκρύβονταν αυτά τα στοιχεία.
Κι εδώ είναι ο θετικός ρόλος που έπαιξαν τα Μέσα Ενημέρωσης.
Το αρνητικό της υπόθεσης αυτής είναι ο τρόπος παρουσίασης.
Κατάφεραν να δημιουργήσουν στον πολίτη μια εικόνα πλήρους σύγχυσης όσον αφορά τόσο την εξέλιξη των γεγονότων όσο και του τι προηγήθηκε της έκρηξης, τι έγινε κατά την έκρηξη και τι έγινε μετά.
Είμαι σίγουρος ότι κανένας πολίτης θυμάται τη σειρά των γεγονότων ή με βάση τις αποκαλύψεις και τα ρεπορτάζ, τι έγινε, τι ισχύει και τι δεν ισχύει απ’ όσα μεταδόθηκαν.
Και αυτό γιατί ενώ το βράδυ τα κανάλια παρουσίαζαν μια οπτική με βάση τα δεδομένα που είχαν, το επόμενο βράδυ με νέα στοιχεία ανατρέπονταν τα προηγούμενα.
Και δεν έμπαιναν στον κόπο να διευκρινίσουν στους πολίτες τι ισχύει και τι δεν ισχύει πλέον.
Έτσι π.χ. έχουμε το φαινόμενο ένα μέσο ενημέρωσης να αναφέρει τη μια ότι με βάση μαρτυρίες δύο από τα εμπορευματοκιβώτια ήταν ανοικτά και καίγονταν, ενώ την επομένη να γράφει για εγκληματική τακτική στιβάγματος, αφού, όπως σημείωνε, τοποθετήθηκαν με τέτοιο τρόπο που η πόρτα τους ενός ακουμπούσε στην πόρτα του άλλου, ώστε να είναι αδύνατο το άνοιγμα τους. (Δες Φιλελεύθερος 23 και 24 Ιουλίου 2011).
Ποιο από τα δύο ισχύει;
ΟΙ ΔΙΑΡΡΟΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΜΥΝΑΣ
Με βάση όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω, θεωρώ εγκληματική τη διαρροή πληροφοριών, ακόμα και εγγράφων από την κλειστή συνεδρία της Επιτροπής Άμυνας της Βουλής.
Γιατί;
Διότι οι διαρροές πληροφοριών δημιούργησαν ΔΥΟ φορές λανθασμένες εντυπώσεις στο κοινό.
Η μία ήταν για έντονη διαμάχη και χαρακτηρισμούς μεταξύ του τέως υπουργού άμυνας και ενός στελέχους της Εθνικής Φρουράς και η άλλη με τις δηλώσεις Λ. Παντελίδη ότι ο πρόεδρος της Δημοκρατίας ήταν ενήμερος για όσα γίνονταν.
Και τα δύο διαψεύστηκαν. Όμως τα Μέσα Ενημέρωσης που δημοσιοποίησαν τις πληροφορίες δεν μπήκαν στον κόπο να απολογηθούν προς το κοινό τους.
Ο πρόεδρος της Επιτροπής Άμυνας Γ. Βαρνάβα αναγκάστηκε να προβεί αυτόβουλα σε διάψευση του περιστατικού με τον Κ. Παπακώστα, λέγοντας ότι ουδέποτε συνέβη κάτι τέτοιο.
Και το δεύτερο διαψεύστηκε από τον ίδιο τον κ. Παντελίδη.
Οι εντυπώσεις όμως έμειναν.
Όσον αφορά τα έγγραφα που διέρρευσαν προκάλεσαν και πάλι την έντονη αντίδραση του Γ. Βαρνάβα ο οποίος χαρακτήρισε εγκληματική τη διαρροή.
Φαίνεται ότι είναι γνωστοί οι διαρροείς.
Και το ερώτημα είναι γιατί δεν λαμβάνεται οποιοδήποτε μέτρο.
Από την άλλη, ποια είναι η σοβαρότητα αυτών που διαρρέουν;
Πόσες φορές έχουν αναλωθεί σε λαϊκισμό και καταγγελίες για λόγους εντυπωσιασμού;
Οι δημοσιογράφοι που δέχονται την πληροφόρηση από αυτούς τους ανθρώπους, δεν είναι οι πρώτοι που πρέπει να είναι καχύποπτοι και υποψιασμένοι για τις πηγές τους;
ΟΙ ΔΙΑΡΡΟΕΙΣ
Τι γίνεται όμως με τους ίδιους τους διαρροείς; Τι επιδιώκουν;
Δημοσιότητα, δόξα;
Πουλούν εκδούλευση προς συγκεκριμένα συγκροτήματα;
Εκμετάλλευση του πόνου ανθρώπων με ανταλλάγματα στις εκλογές;
Τι;
Και πόση είναι η σοβαρότητα αυτών των ανθρώπων που δεν διστάζουν να προβούν σε διαρροές (αλλά και των δημοσιογράφων που τις δημοσιεύουν με τη μεγαλύτερη ευκολία) χωρίς να τους νοιάζει αν τα όσα αποκαλύπτονται μπορεί να δώσουν σε κάποιους ύποπτους και πιθανόν ένοχους για το συμβάν να ετοιμάσουν αντίλογο στα δικαστήρια; Να προετοιμάσουν με άλλα λόγια την άμυνα τους και να αθωωθούν στο τέλος;
Να λοιπόν γιατί χρειάζονται προσεκτικοί χειρισμοί.
Δεν μπορεί να ισοπεδώνονται όλα στο βωμό της πρωτιάς και της αποκλειστικότητας.
Το πρόβλημα με τις διαρροές δεν είναι οι δημοσιογράφοι . Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πρόβλημα είναι το επίπεδο των πολιτικών μας .
Λοιπή η σοβαρότητα και από τους αρμόδιους (πολιτικάντηδες και άλλους) οι οποίοι προβαίνουν στις διαρροές, όπως και από τους ιδιοκτήτες των μέσων πληροφόρησης και των δημοσιογράφων που δημοσιοποιούν τις διαρροές. Πρέπει να λαμβάνουν υπ’ όψη τους και το δημόσιο συμφέρον αν το αντιλαμβάνονται βέβαια και αν το δημόσιο συμφέρον το βάζουν πάνω από το προσωπικό τους συμφέρον (έστω και πρόσκαιρο).
ΑπάντησηΔιαγραφήη κυβερνηση του τουρκικου λαου οχι του δικου μας ειναι η πιο απατεωνικη απο ποτε.εν γνωριζουμε καν ποσα χωρια ξεπουλατε στην τουρκια.τι λαλειτε εις βαρος μας.ξερουμεν τα βασικα.τα παντα να βγαινουν στην φορα.ακομα και τι σωβρακο φορα ο τουρκος προεδρος σας και τι σαιζ σουτιεν η κορη του.ποσες φορες πηδα την ελση του αν ξορτωνει φυσικα και επισης ποσες συγκεντρωσεις κανεις μιχαλακη στην στοα σου.ελα μην το αρνηθεις.τα ξερουμε.εχουμα παντου δικους μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΜίχαλη, ξέρουμε ότι είσαι ένας ΑΚΕΛιστής και θέλεις όντως το κόμμα σου πάντοτε να γίνει ισχυρός και εαν είναι δυνατόν να γίνει πάντοτε στην εξουσία της πολιτείας. Αυτό είναι γεγονός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως αν εξετάσουμε διεθνείς παράγοντες με μια αντικειμενική αναλύση των εξελίξεων μπορούμε να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα...
1. Έφυγε από την ηγεσία των Τ/κ ένας "καλός" Τ/κ και ήρθε ένας "κακός" Τ/κ ο οποίος συνεχίζει ουσιαστικά την πολιτική του Ντενκτάς.
2. Ο Ερντογάν μέρα παρά μέρα σκληραίνει τόνους στις δηλώσεις του περί κυπριακού και φαίνεται ότι δεν τον νοιάζει η Ευρωπαϊκή Ένωση τόσο πολύ. Οι πρόσφατες του δηλώσεις είναι στην κατεύθυνση της αναβάθμισης του ψευδοκράτους. Όχι στην κατεύθυνση μιας λύσης στο πλάισιο της ΔΔΟ.
3. Η ΑΚΕΛική ηγεσία εξακολουθεί μια διεθνή πολιτική σαν η Κύπρος είναι ακόμα στο μπλόκ των αδέσμευτων. Στα δημοσιεύματα των συγκεκριμένων ΜΜΕ, ο πρόεδρος κατηγορόταν με το έγκλημα(!) αυτό. Συζητήσιμο αν είναι έγκλημα, όμως για κάποιους κύκλους φαίνεται ότι αυτό είναι μεγάλο έγκλημα.
4. Άρνηση της ένταξης στο ΝΑΤΟ.
Με γενικές γραμμές, η οργή προς την κυβέρνηση είναι λόγω αυτών των εξελίξεων. Την έκρηξη έκαναν πρόσχημα για τις επιδιώξεις τους.
Δεν το πιστεύω ότι ο οικονομικός παράγοντας παίζει μεγάλο ρόλο. Η κυβέρνηση εξακολουθούσε μια λαϊκη πολιτική στο θέμα κρίσης. Εξάλλου είμαστε στην ευρωζώνη, δεν μπορούμε να καθορίζουμε από μόνοι μας οικονομική μας πολιτική...
Για αυτούς τους λόγους, ο Χριστόφιας θα χάσει το αξίωμα του το συντομότερο δυνατό. Το πιο αργά το 2013 θα το χάσει.
Ο πρόεδρος ήρθε με συνθήματα επανένωσης, λέχθηκε ότι ο ίδιος ενώνει τον τόπο και κόσμο... Αφού η τουρκική πλευρά άλλαξε την πολιτική της, τώρα δεν έχει ανάγκη σε ένα "καλό" Ε/κ. Για να εξισώσουμε τις ισορροπίες χρειάζομαστε ένα "κακό" ηγέτης και δεν είναι σημαντικό αν ο ίδιος θα είναι καλύτερος διαχειρηστής από Χριστόφια, αρκεί να γίνει κακός.
Σε αυτό το πλαίσιο, οι διάρροες έγιναν και θα γίνουν. Δεν μπορείς να τις σταματήσεις. Ούτε ηθική δεν θα ακούσουν, ούτε κάτι άλλο. Μέχρι να πέσει ο Χριστόφιας θα κάνουν τα όλα.
Οι διαταγές από πάνω. Ο κόσμος απλώς τις υπακούει.
Στο μεταξύ αν ο πρόεδρος εφαρμόζει τα ακόλουθα μέτρα παρακάτω, είμαι βέβαιος πως δεν θα γίνει κανένας χαμός στον τόπο, ούτε διαρροές, ούτε έκρηξεις, όυτε διαδηλώσεις:
1. Αν ο πρόεδρος εισακούει τα λόγια του αρχιεπισκόπου.
2. Αν ο πρόεδρος επιτρέπει να ενταχθούμε στο ΣυΕ.
3. Αν ο πρόεδρος σκληραίνει τόνους ενάντια στους Τούρκους και αφήσει την πίστη του σε ΔΔΟ.
o fonias onomazete Xristofias.
ΑπάντησηΔιαγραφήkremaste ton.
@ zakos
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναφέρθηκα ήδη και στους πολιτικούς.
Αυτό όμως δεν αθωώνει τους δημοσιογράφους που χωρίς κανένα ηθικό ή άλλο φραγμό και χωρίς έλεγχο δημοσιεύουν ότι βρούνε.
Και ο ανταγωνισμός δεν αποτελεί δικαιολογία.
@ Soliatis
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι φίλε, απουσιάζει η σοβαρότητα σε αυτό τον τόπο από πολλούς.
Όπως και η σταθερότητα θέσεων και απόψεων τουλάχιστον σε θέματα αρχής.
@ δημοκρατικη αριστερα κυπρου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν εσύ είσαι αριστερά και μάλιστα δημοκρατική, εγώ είναι ο αρχηγός της ακροδεξιάς.
Όμως όλα και αν τα άκουσα μέχρι τώρα, δεν περίμενα να μιλήσει κάποιος για… στοές!
@ Ανώνυμος 7/31/2011 1:20 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ μου ποτέ δεν αρνήθηκα ότι ανήκω στην αριστερά. Άλλωστε δεν είναι μυστικό, ήμουνα και υποψήφιος βουλευτής του ΑΚΕΛ.
Σέβομαι απόλυτα τις απόψεις σου και χαίρομαι για τον τρόπο που τις διατυπώνεις.
Σε κάποια σημεία συμφωνώ σε κάποια άλλα διαφωνώ.
Θα αναφερθώ σε κάποια σημεία διαφωνίας μου σε ότι αφορά το κυπριακό.
Έχει αποδειχθεί ότι οι «κακοί» δεν βοηθούν στη λύση του κυπριακού.
Δίνουν την εικόνα του αδιάλλακτου και στο τέλος οι ευθύνες πέφτουν πάνω μας. Παράδειγμα ο «κακός» Παπαδόπουλος.
Έχω την άποψη ότι ο Χριστόφιας δεν ήταν «καλός». Παρέμεινε σταθερός στις θέσεις που κατέθεσε με αποτέλεσμα να σκοντάψουν οι συνομιλίες στη μη αποδοχή των προτάσεων του από την Τουρκία.
Η συνταγή του αρχιεπισκόπου έχει δοκιμαστεί κατά κόρον και απέτυχε.
Η ένταξη μας είτε στο ΝΑΤΟ είτε στον ΣγΕ έχω την άποψη ότι δεν θα βοηθήσει. Απόδειξη αποτελεί και η καμπάνια για την ένταξη μας στην Ε.Ε. η οποία θεωρείτο από τους θιασώτες της ένταξης ως ο από μηχανής θεός που θα έλυνε το κυπριακό μόνο και μόνο η ένταξη μας.
Τελικά το τι έγινε είναι ορατό από όλους μας.
Θεωρώ ότι η Δ.Δ.Ο. δεν πρέπει να εγκαταλειφθεί διότι με αυτό τον τρόπο θα δώσουμε την ευκαιρία στην Τουρκία να βάλει στο τραπέζι πιο ακραίες θέσεις από αυτές που θέτει σήμερα.
Και σημειώνω ότι ενώ μιλά για Δ.Δ.Ο. εννοεί στην ουσία συνομοσπονδία, κάτι που απορρίπτει η δική μας πλευρά που όταν μιλά για Δ.Δ.Ο. εννοεί ένα κράτος και όχι δύο συνεταιρικά.
http://www.imageupload.org/getfile.php?id=92021&a=3c46b98c76a898e3c3385386ec8964e0&t=4e35b981&o=9F5AEAFA70EF65174638ADEB33F9B686CC13B9FF3DEB2C084757EBAB78E5CFB78246F3FA70&n=ekselikseisss.jpg&i=1
ΑπάντησηΔιαγραφήΤούτες οι διαρροές δείχνουν απλά την κατάντιαν της πολιτικής που ακολουθεί την κατάντιαν της δημοσιογραφίας στην Κύπρον. Τα reality με ροζ κοινωνικά θέματα εν ψηλόττερου επιπέδου που τούτου του είδους το reality.
ΑπάντησηΔιαγραφήπροσωπικά λυπούμαι για τον τόπο μου διότι ο τόπος μου οικονομικά και πολιτικά ανήκει σε μια ομάδα καπιταλιστών-τραπεζιτών ιερέων από την εποχή -προ-μεσαιώνα...
ΑπάντησηΔιαγραφήλυπούμαι διότι γίνονται όλα αυτά σε μια ευρωπαϊκή χώρα και στον 21ο αιώνα...
λυπούμαι διότι δεν μπορεί να αλλάξει κανείς αυτό το καθεστώς.
Αφού όπως λένε και κάποια ΜΜΕ (μαζικής παραπλάνησης θα έλεγα) ότι οι αρμόδιοι του ΓΕΕΦ προειδοποιούσαν για τον κίνδυνο της έκρηξης και αδυνατούσαν να τα φυλάξουν σωστά, γιατί δεν παραιτήθει κάποιος ΠΡΙΝ να γίνει το κακό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι κάτι ακόμα.. ο κος Ομήρου διαθέτει το γνώθις εαυτόν απαιτώντας την παραίτηση Χριστόφια? Μα, για όνομα του θεού κε Ομήρου, είσασταν πρόεδρος της επιτροπής ΕΛΕΓΧΟΥ της Βουλής για θέματα άμυνας.
φταίει ο ομήρου. να παραιτηθεί. όλα τα στρατιωτικά ρεζιλλίκια είναι συνδεδεμένα με ομήρου.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://en.wikipedia.org/wiki/False_flag
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://911review.com/articles/anon/false_flag_perations.html
http://joecrubaugh.com/blog/10-false-flags-that-changed-the-world/
O Μιχάλης Μιχαήλ σε ώρα δράσης ως προβοκάτορας, τη νύχτα της 11ης Ιουλίου έξω από το προεδρικό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ !!!!!
http://www.efylakas.com/archives/9119
Φίλε Μιχάλη αληθεύει ότι την συγκεκριμένη νύχτα λειτούργησες ως ένα κοινό κατάπτυστο φασιστούι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσαι και πολύ μαλάκας για να συμπορεύεσαι με το ΕΛΑΜ!
Ο γνωστός φασίστας προβοκάτορας που χρησιμοποιεί γκεμπελίστικα το nick μου έχει επανεμφανιστεί, για να δημιουργήσει και πάλι σύγχυση. Αφού δεν μπορούν τα διάφορα φασιστούθκια να μας κάμουν να σιωπήσουμε συζητώντας μαζί μας [τι έχουν να πουν κι αυτά τα έρμα] χρησιμοποιούν μεθόδους Γκέμπελς για να μας πλήξουν. Το πιο πάνω καθίκι εμφανίστηκε και στο blog μου, αλλά έχω στείλει το σχόλιο του στα ανεπιθύμητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα τον υπενθυμίσω ότι μόλις πρόσφατα κάποιος χάχας ομοϊδεάτης του που κτύπησε την ιστοσελίδα της ΕΔΟΝ και τη Προοδευτικής συνελήφθη. Κι ο ίδιος από τη στιγμή που ανοίγει λογαριασμό στην Google κινδυνεύει, είτε ο ίδιος είτε εκείνοι των οποίων χρησιμοποιεί τους υπολογιστές...
Η ανοχή στους δολοφόνους, μαλάκες και στα φασιστούθκια έχει τα όρια της!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσοι είσαστε φανατικά εναντίων του προέδρου ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ θα το πληρώσετε πολύ ακριβά!
Είμαι ο original Anef_Oriwn και προς γενικότερη πληροφόρηση, θα ‘θελα να σας πω ότι αν κάποιος πατήσει πάνω στο δικό το original nickname, τότε o Blogger θα παραπέμψει στο profile μου [στο link: http://www.blogger.com/profile/14963150524142053209] με όλες τις σχετικές πληροφορίες για το άτομο μου και το Blog μου. Αν πατήσετε όμως πάνω στο nick-μαϊμού τότε θα σας παραπέμψει κάπου που λέει «Δε Διατίθεται Προφίλ» [link: http://www.blogger.com/profile/09555818445799790567] ή σε κάτι άλλο – ας πούμεν ένα υποτυπώδες profile που είχε αρχικά κάμει ο συγκεκριμένος γκεμπελίσκος, αλλά που έτρεξε να διαγράψει μετά που τον προειδοποίησα με σχόλιο μου στου Μιχάλη [link: http://mihalismihail.blogspot.com/2011/07/blog-post_31.html?showComment=1312289939474#c3136929449379818029] για τις τυχόν συνέπειες που θα είχε με μια καταγγελία μου στην Υπηρεσία Ηλεκτρονικού Εγκλήματος. Είναι και θρασύδειλος ο μαλάκας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν οι χάκερς χτύπησαν την ΕΔΟΝ από domain name server του οποίου εγγραφή (edon.org.cy) βρίσκεται στο πανεπιστήμιο κύπρου μπορούν να τους κατηγορήσουν όμως αν έσβησαν την ιστοσελίδα από Αμερική, δεν έχουν δικαίωμα να το κάνουν. Γιατί εξ όσον φαίνεται η ιστοσελίδα της ΕΔΟΝ λειτουργεί απο τις ΗΠΑ. (server)
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω πώς το έκαναν αλλά μου φάνηκε εκείνες τις ημέρες σαν την χτύπησαν οι χάκερς από τα server του πανεπιστήμιου κύπρου...
Το να κατηγορήσεις ένα άτομο που γράφει στις ΗΠΑ είναι σαν να κατηγορήσεις κάποιον γράφει στη New York Times και τα άρθρα του δεν μας αρέσουν...
για παράδειγμα ακούμε ότι υπάρχουν κάποιοι τουρκοκύπριοι ζουν στην αγγλία και θέλουν διχοτομήση. Να τους βρούμε ένα και ένα και να τους καταγγείλουμε στις Αγγλικές Αρχές. Γίνεται; Όχι δεν γίνεται φυσικά... Αυτοί μπορούν να θεωρηθούν σαν προδότες οι οποίες εναντιώθηκαν στους νόμους της Κυπριακής Δημοκρατίας... Να τους δώσουμε στην EUROPOL.
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι θέμα αρχής δεν αγαπώ εκείνους τους χάκερς απλώς κάποια πράγματα πρέπει να διευκρινιστούν...
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταδικάζω το hacking της ιστοσελίδας της ΕΔΟΝ. Αλλά έπρεπε να την βάλουν σε ένα εξυπηρετητή στην Κύπρο. Τότε όλα θα ήταν νόμιμα... Τι κάνει η ΕΔΟΝ στην Αμερική;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι γκέι, ψηφίζω ΑΚΕΛ και υποστηρίζω μέχρι θανάτου το ΦΟΝΙΑ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαταλάβατε φασιστούθκια?
Κατάλαβα να λαλείτε!
Είμαι ο original gay Anef_Oriwn και προς γενικότερη πληροφόρηση, θα ήθελα να πω ότι οι προηγούμενοι gay Anef_Oriwn δεν παν καθόλου καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος 8/02/2011 3:22 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΈγραψες:
«O Μιχάλης Μιχαήλ σε ώρα δράσης ως προβοκάτορας, τη νύχτα της 11ης Ιουλίου έξω από το προεδρικό.
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ !!!!!
http://www.efylakas.com/archives/9119»
Αλήθεια, τούτον εκατάλαβες εσύ που το δημοσίευμα;
Τελικά ο νους σου εν ξιουράφι…
@ Costas Ioannou
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ομήρου ήταν πρόεδρος της Επιτροπής Αμυνας της Βουλής.
Πρόεδρος της Επιτροπής Ελέγχου είναι ο Γ. Γεωργίου του ΔΗΣΥ.
@ Anef
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς ή δυστυχώς αποδείχθηκε ότι ο χώρος των απορριπτικών διαθέτει πολλούς θρασύδειλους.
Κρύβονται πίσω από την ανωνυμία, κλέβουν ονόματα, ότι θες κάνουν.
Αυτό δείχνει και το ποιον μερικών...
Μακαριώτατε, θέλουμε πιο ηλικιωμένο δονζουάν παρουσιαστή στο ΜΕΓΑ. Θέλουμε ένα να τρώει τη διευθύντρια του τμήματος διεθνών ειδήσεων με τα μάτια του σε απευθείας σύνδεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήθέλουμε επίσης τις νυχτερινές ώρες οι ταινίες πορνό να παιχθούν στο ΜΕΓΑ για να υποκινούν τον ελληνικόν κυπριακόν λαόν να αυξήσει πληθυσμό του. Αλλιώς θα χάσουμε την πληθυσμιακή μάχη ενάντια στους Τούρκους.
Εσύ βάζεις πάντα γυμνές πουτάνες οι οποίες κερατώνουν συζύγους τους.
Μακαριώτατε, η ώρα είναι κρίσιμη. Κάνε κάτι!
Εγώ έχω έκθεση από φρενοκομείο. Ξεχάστε τα δικαστήρια και τις ποινικές διώξεις μαλάκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι ο original Anef_Oriwn και προς γενικότερη πληροφόρηση, θα ‘θελα να σας πω ότι αν κάποιος πατήσει πάνω στο δικό το original nickname, τότε o Blogger θα παραπέμψει στο profile μου μέσα στο κκερχανέ της μάνας μου. Μάνα μου είναι η περιβόητη Φικκού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈφαν τους ο μούτσιος τους ΑΚΕΛικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓι αυτό λένε ένα σωρό μαλακίες από τη μέρα που δολοφόνησαν τον κυπριακό λαό!
Ο/Η Μιχάλης είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος 8/02/2011 3:22 μμ
Έγραψες:
«O Μιχάλης Μιχαήλ σε ώρα δράσης ως προβοκάτορας, τη νύχτα της 11ης Ιουλίου έξω από το προεδρικό.
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ !!!!!
http://www.efylakas.com/archives/9119»
Αλήθεια, τούτον εκατάλαβες εσύ που το δημοσίευμα;
Τελικά ο νους σου εν ξιουράφι…
8/02/2011 10:30 μμ
@ Κουασιμόδο του Γερολάκκου και της ελεύθερης Κύπρου,
Σε αντίθεση με σένα εγώ έχω «το γνώθι σ΄αυτόν» και προπαντός είμαι σε πάρα πολύ καλή φυσική και πνευματική κατάσταση που μου επιτρέπουν να αντιλαμβάνομαι το τι συμβαίνει γύρω μου, το τι βλέπω, ακούω και διαβάζω.
Ο υποφαινόμενος είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται τι λέει ο συγγραφέας το επίμαχου άρθρου όταν αναφέρεται για το ΓΑΡΟ που στέκεται πίσω από το ΖΩΠΠΟΒΟΡΤΟ. Και η αναφορά σε σένα που είσαι δίπλα δεν είναι τυχαία. Ομοϊδεάτες είσαστε κι έχετε τον ίδιο εργοδότη.
Εσύ τοξόπλασμα-κουασιμόδο του Γερολάκκου, δεν είσαι σε θέση να αντιλαμβάνεσαι το τι έχει πράξει ο ΦΟΝΙΑΣ Χριστόφιας με την φατρία του. Εκτός κι αν είσαι μέλος. Μόνο έτσι εξηγείται η προσπάθεια για συγκάλυψη των ενόχων από μέρους σου!
Ο Στεφανος Στεφανου σε σχετική ερώτηση, απάντησε ότι ο ΦΟΝΙΑΣ πρόεδρος Χριστόφιας δεν αισθάνεται απομονωμένος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη και τώρα οι δολοφόνοι δεν αντιλαμβάνονται την πραγματικότητα.
Η Τρίτη 30/08/2011 θα είναι η τελευταία μέρα του ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ στο προεδρικό!!!!!
Μας οδηγεί προς τη διάλυση ο Δ. Χριστόφιας
ΑπάντησηΔιαγραφήΔευτέρα, 26 Ιουλίου 2010
http://christofias-watch.blogspot.com/2010/07/blog-post_26.html
Κουασιμόδο του Γερολάκκου eisai poutanopedo
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε όλες τις ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΧΩΡΕΣ οι πρόεδροι δολοφονούνται, ουδέποτε δολοφονούν τους υπηκόους της χώρας την οποία κυβερνούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτα ΔΙΧΤΑΤΟΡΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ οι πρόεδροι δολοφονούν το λαό τους. Στην Αίγυπτο άρχισε από σήμερα η δίκη του δολοφόνου πρώην δικτάτορα Μουμπάρακ.
Ε! ρε δίκες που έχουν να γίνουν Μόλις πέσει το καθεστώς ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ στην Κύπρο!
Τι προνοεί το σύνταγμα για αυτούς που κρίνονται ένοχοι για εσχάτη προδοσία?
ΔΟΛΟΦΟΝΕ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΟΥ!!!!
Σήμερα είναι η αρχή του τέλους του ΔΙΧΤΑΤΟΡΑ ΚΑΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤελικά,αγαπητέ Μιχάλη,το "άσπρος τοίχος,χαρτίν του πελλού" σήμερα αντικαταστάθηκε από το "ανοικτό μπλογκ,απόπατος του κάθε πονεμένου αντιακελικού"
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ ΑΝΕΦ,τα παλιά αστέρια του WC δραστηριοποιούνται με τις ίδιες μεθόδους.Τι πληκτικό πράγμα η έλλειψη φαντασίας!
arxiepiskopos
ΑπάντησηΔιαγραφήγυρεύκει σε ο Μιχαλάκης Κυπριανού για να του δώσεις κάποιες εξηγήσεις.
θέλεις να σου φρεσκάρω τη μνήμη?
χριστόφια ΔΟΛΟΦΟΝΕ παραιτήσου!!!!
Η σχιζοφρένεια, η ανεπάρκεια και η ανικανότητα στο εκτελεστικό απόσπασμα για εσχάτη προδοσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦτού σου δολοφόνε ευέλικτε οδοστρωτήρα!!!!
τι συνέβηκε σήμερα είναι απλά μοίρα των κομμουνιστών της κύπρου. δεν θα κερδίσετε ποτέ σε αυτόν τον τόπο. ακόμα και η προεδρία σας διαρκεί μονο 3 χρόνια.
ΑπάντησηΔιαγραφήnai ekaman ta oulla gia na saravaliazoun ton proedron. euxaristoume oullous.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌταν μας το έλεγε ο Ευέλικτος ότι θα περάσει από πάνω μας σαν οδοστρωτήρας νομίζαμε ότι αστειευόταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το Σεπτέμβρη θα τον πάρει ο Μιλτής στη δούλεψη του!!!!
Μουά χαχαχαχαχα!!!!!
Κυριε Μιχαλη
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ διαρροή εγγραφων λειτουργεί ως ασπίδα, μαλλον ως λογχη, για άτομα τα οποία θελουν να πουν κατι, αλλά λογω θεσεως δυσκολευονται να πραξουν καθως ειναι η τελευταια βαθμιδα της διατροφικής αλυσιδας.
Εαν θυμασαι, ολα τα σκανδαλα παρουσιαστηκαν απο εφημεριδες, καθως τα πρακτικα ειτε χαθηκαν ειτε αλλοιωθηκαν.
Επιτελους, σαν σοβαρο πλάσμα πρεπει να καταλαβετε οτι ο κοσμος εχει κριση και ακομα και 1% να ισχυοουν απο ολα αυτα φταίει και ο προεδρος, και ο Ομηρου και ο Παπακώστας και όλοι.
Χρησιμοποίεστε αλλα επιχειρηματα και σταματηστε να παιζετε με τις λέξεις. Τον τελευταιο μηνα, σε ενα scrable σχιζοφρενικής αντίληψης προσπαθουμε να ερμηνευσουμε τι σημαινει γνωριζε ο Προεδρος και κατα ποσο διαφερει απο το "ακουσε ο Προεδρος".
Κλείνοντας, θα ηθελα να σας πω οτι η καρεκλά (οπως και το τζετ, και η μερσεντες) του προεδρου, εχουν πανω χαραγμενη τη λεξη ευθυνη. Εμεις ψηφισαμε Προεδρο και οχι τον Αρτεμακη.
{Ο/Η Μιχάλης είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος 8/02/2011 3:22 μμ
Έγραψες:
«O Μιχάλης Μιχαήλ σε ώρα δράσης ως προβοκάτορας, τη νύχτα της 11ης Ιουλίου έξω από το προεδρικό.
ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΝ !!!!!
http://www.efylakas.com/archives/9119»
Αλήθεια, τούτον εκατάλαβες εσύ που το δημοσίευμα;
Τελικά ο νους σου εν ξιουράφι…
8/02/2011 10:30 μμ}
@ Κουασιμόδο του Γερολάκκου και της ελεύθερης Κύπρου,
Σε αντίθεση με σένα εγώ έχω «το γνώθι σ΄αυτόν» και προπαντός είμαι σε πάρα πολύ καλή φυσική και πνευματική κατάσταση που μου επιτρέπουν να αντιλαμβάνομαι το τι συμβαίνει γύρω μου, το τι βλέπω, ακούω και διαβάζω.
Ο υποφαινόμενος είναι σε θέση να αντιλαμβάνεται τι λέει ο συγγραφέας το επίμαχου άρθρου όταν αναφέρεται για το ΓΑΡΟ που στέκεται πίσω από το ΖΩΠΠΟΒΟΡΤΟ. Και η αναφορά σε σένα που είσαι δίπλα δεν είναι τυχαία. Ομοϊδεάτες είσαστε κι έχετε τον ίδιο εργοδότη.
Εσύ τοξόπλασμα-κουασιμόδο του Γερολάκκου, δεν είσαι σε θέση να αντιλαμβάνεσαι το τι έχει πράξει ο ΦΟΝΙΑΣ Χριστόφιας με την φατρία του. Εκτός κι αν είσαι μέλος. Μόνο έτσι εξηγείται η προσπάθεια για συγκάλυψη των ενόχων από μέρους σου!
We wish you a merry Christmas and a happy new year!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚουασιμόδο του Γερολάκκου και της ελεύθερης Κύπρου γιατί εξαφανίστηκες και δε μου απαντάς?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα σου κάνω εγώ μαγικά , θα εξαφανιστείς άπαξ και δια παντός!!!!!!!
Οι άρχοντες φοβήθηκαν μην πάθουνε ζημιά και την κουτάλα χάσουνε μαζί με τα ζουμιά και βγάλαν λοιπόν το χαφιεδότσουρμο, αυτούς τους αλήτες που αποτελούν τον (εθνικό κορμό) να κάνουν χυδαίο αντιΑΚΕΛισμό.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Ανώνυμος 8/04/2011 12:24 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εξαφανίστηκα, απλώς προβληματιζόμουν αν θα απαντούσα σε ένα ανάγωγο, φανατισμένο και δειλό που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία για να βρίζει και να απειλεί.
Διερωτόμουν λοιπόν αν θα απαντούσα σε ένα δειλό.
Δεν θα πέσω στο επίπεδο σου.
Και δεν έκρινα σκόπιμο να σου απαντήσω διότι θα απαντήσω στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα, όπως και σε άλλες που αναδημοσίευσαν το συγκεκριμένο κείμενο.
Θα πω μόνο ότι έχεις πρόβλημα αντίληψης διότι ενώ γράφεις ότι με δείχνει σε ρόλο προβοκάτορα, αν διαβάσεις το κείμενο θα δεις ότι δεν είναι σε μένα που αναφέρεται αλλά σε κάποιον άλλον που πιστεύουν ότι είναι το πρόσωπο που εικονίζεται στις δύο φωτογραφίες.
Για μένα λένε ότι απεικονίζομαι στη δεύτερη φωτογραφία και σημειώνουν ποιος είμαι και με περιγράφουν όπως νομίζουν.
Τόσο απλά τα πράγματα δειλέ ανώνυμε…
Ο ιδιοκτήτης της Κυπριακής Δημοκρατίας ψάχνει CEO
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.sigmalive.com/news/politics/407085
Σε παραπάνω είδηση μπορείτε να δείτε ιδιοκτήτη της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Ο ιδιοκτήτης της εταιρίας Xrisostomos & Sons η οποία κατέχει περισσότερες μετοχές της εταιρίας Κυπριακή Δημοκρατία Λτδ., ως μεγαλύτερος μέτοχος είχε αναλάβει την ευθύνη και είχε αρχίσει να μεταρρυθμίζει τη παλιά κομμουνιστική διοίκηση της εταιρίας. Ύστερα άλλαξε τις κατώτερες διοικητικές θέσεις, τώρα έφτασε η ώρα να ορίσει το CEO (πρόεδρο) της εταιρίας. Οι υποψήφιοι είναι γνωστοί όμως δεν αποφάσισε ακόμα ο Χρυσόστομος.
Ο κος Χρυσόστομος είχε μπει και στη Greek Rich List από 10η θέση πέρσι.
Έχουμε πληροφορηθεί πως ο Αρχιεπίσκοπος είναι έτοιμος να βοηθήσει το κράτος όσο μπορεί και θα πλερώσει φέτος τα έξοδα του Γραφείου Ευημερίας. Όμως θέλει ένας ιερέας να γίνει Γενικός Διευθυντής του Γραφείου για να μπορέσουν να ελέγξουν την κατάσταση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Αρχιεπίσκοπος πρόσθεσε ότι θα ταϊζει τους συνανθρώπους του και έχει καθήκον σαν εκκλησία να το κάνει αυτό.
Αν γίνει δεκτή η πρόταση αυτή από αρχές του κράτους, νομίζουμε η ακροδεξιά θα πάψει να μιλήσει για επιδοματικά θέματα.
Ο καθένας με την πελλάρα του τζαι τη λόξαν του. Που σου νέφκω που πάεις
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κόρη του Μολέσκη βρήκε καινούριο φίλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.youtube.com/watch?v=fregObNcHC8
@ Ανώνυμος 8/04/2011 12:24 πμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν εξαφανίστηκα, απλώς προβληματιζόμουν αν θα απαντούσα σε ένα ανάγωγο, φανατισμένο και δειλό που κρύβεται πίσω από την ανωνυμία για να βρίζει και να απειλεί.
Διερωτόμουν λοιπόν αν θα απαντούσα σε ένα δειλό.
Δεν θα πέσω στο επίπεδο σου.
......................................
Τόσο απλά τα πράγματα δειλέ ανώνυμε…
8/04/2011 8:09 πμ
πουτανόπαιδο,ταραντούλη και υποχθόνιο σκουλίκι Μιχάλη φυσικά και στο επίπεδο των ΑΔΡΩΠΩΝ δεν μπορείς να ανέβεις. μικροτσούτσουνε!!!!
το τελευταίο μου το είπε η δικιά σου
ΑπάντησηΔιαγραφήΔειλέ ανώνυμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποδεικνύεις ότι είσαι κενός περιεχομένου.
Δεν μπορείς να αρθρώσεις ούτε μια λέξη ως επιχείρημα παρά μόνο ξέρεις να βρίζεις.
Αυτή είναι η παιδεία σου
κουασιμόδο είσαι ένα γνήσιο μπάσταρδο παιδί
ΑπάντησηΔιαγραφήαν είχα τη φάτσα σου, θα αντρέπουμουν να κυκλοφορώ
ΑπάντησηΔιαγραφή