Παρασκευή 6 Μαρτίου 2009

ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΣΥΔΟΣΙΑ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ


Τελευταία έχουν βγάλει και το σχοινί και το παλούκι.
Θέλουν να χώνουν την ουρά τους (ή τη μύτη τους αν προτιμάτε) παντού.
Θέλουν να στείλουν το μήνυμα ότι είναι εδώ και ότι εξακολουθούν να ελέγχουν πράγματα και καταστάσεις.

Οι αρχιερείς μας και ειδικά ο αρχιεπίσκοπος, δεν έχουν χωνέψει ότι για πρώτη φορά διορίστηκε Υπουργός Παιδείας χωρίς τη βούλα του αρχιεπισκόπου.
Και αυτή την επαναστατική καινοτομία, δεν την άντεξε ο Χρυσόστομος Β’.

Οι ιεράρχες (και μιλώ για όλους) βρήκαν την ευκαιρία να τα βάλουν με την κυβέρνηση και ιδιαίτερα με τον άνευ αρχιεπισκοπικής βούλας Υπουργό Παιδείας με αφορμή το θέμα της Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης.
Γι αυτά όμως έχω γράψει κατ’ επανάληψη.


Θέλουν να βάλουν χέρι και στην Εθνική Φρουρά
Ναι! Αυτό διαβάσαμε στον Φιλελεύθερος της 27ης Φεβρουαρίου 2009.
Η είδηση είχε τον τίτλο «Αρχιμανδρίτης θέλει να γίνει ταξίαρχος» και παραθέτω ολόκληρο το κείμενο:


Αρχιμανδρίτης θέλει να γίνει ταξίαρχος
Συμφωνεί ο Αρχιεπίσκοπος - Διαφωνεί ο υπουργός Άμυνας

ΜΙΧΑΛΗΣ ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΙΑΝΟΥ

Την αναγνώριση του ως στέλεχος της Εθνικής Φρουράς και την απόδοση του τιμητικού βαθμού του ταξίαρχου ζήτησε από τον υπουργό Άμυνας Κώστα Παπακώστα ο αρχιμανδρίτης Ιωάννης Ιωάννου (φωτ.). Ο τελευταίος, διορίστηκε πριν μερικούς μήνες από τον Αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο Β’ ως διευθυντής της Θρησκευτικής Υπηρεσίας Στρατού, διαθέτοντας γραφείο στο ΓΕΕΦ.

Σύμφωνα με έγγραφα που έχει στην κατοχή του ο «Φ», ο αρχιμανδρίτης Ιωάννου σε συνάντηση που είχε με τον υπουργό Άμυνας και τον διευθυντή του ΥΠΑΜ Πέτρο Καρεκλά στις 13 Ιαν. ζήτησε να του αποδοθεί ο βαθμός του Ταξίαρχου με παράλληλη θεσμοθέτηση αντίστοιχης θέσης για τον εκάστοτε διευθυντή της Θρησκευτικής Υπηρεσίας Στρατού.
Η απάντηση που εισέπραξε από τον υπουργό ήταν αρνητική.

Ο κ. Παπακώστας υπέδειξε στον Αρχιμανδρίτη πως δεν περιλαμβάνεται στο οργανόγραμμα του ΓΕΕΦ τέτοια θέση, υπόδειξη όμως που ενόχλησε τον πανοσιολογιότατο, ο οποίος με επιστολή του υποδεικνύει πως η θέση που κατέχει είναι οργανική και πως «το υπουργείο Άμυνας αρνείται να θεσμοθετήσει τη θέση για λόγους οικονομικούς και άλλους».

Πάντως, ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος με επιστολή του προς τον Αρχηγό της Ε.Φ. Κωνσταντίνο Μπισμπίκα, εκφράζει την ετοιμότητα του να αναλάβει η Αρχιεπισκοπή το θέμα της μισθοδοσίας στην περίπτωση που λάβει τον βαθμό του ταξίαρχου ο αρχιμανδρίτης Ιωάννου.

Στην επιστολή του ο Μακαριότατος, αναφέρει: «Σημειώνουμε ότι δεν έχουμε ένσταση όπως απονεμηθεί στον πανοσιολογιότατο ο τιμητικός βαθμός του ταξίαρχου. Σε μια τέτοια περίπτωση η Ιερά Αρχιεπισκοπή Κύπρου ευχαρίστως αναλαμβάνει να καταβάλλει απ’ ευθείας προς τον ίδιο την επιπλέον διαφορά εις την μισθοδοσία του». Να σημειωθεί ότι σε μια τέτοια περίπτωση ο αρχιμανδρίτης θα λαμβάνει τον μισθό ενός εν ενεργεία ταξίαρχου.

Τα σχόλια δικά σας.
* * *
Το άλλο μεγάλο ζήτημα είναι αυτό με την ανέγερση ενός υπερμεγέθους Καθεδρικού Ναού στην παλιά Λευκωσία.
Κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό είναι ένα μεγάλο σκάνδαλο με πολλές πτυχές.
Αναφορές σε αυτό το θέμα έχουν γίνει και από άλλους συν-μπλοκίτες γι αυτό θεωρώ ότι κάθε άλλο σχόλιο από πλευράς μου είναι περιττό.
Αν τελικά δεν υπάρξουν οι ανάλογες αντιδράσεις θα έχουμε ακόμα ένα κτιριακό έκτρωμα στη Λευκωσία μετά την απομίμηση του ναού της Αγίας Σοφίας στον Στρόβολο.



Και όλα αυτά για να ικανοποιηθούν οι μεγαλεπήβολες φιλοδοξίες του νυν αρχιεπισκόπου.
Θεωρώ ότι έχουμε όλοι μας χρέος να αντισταθούμε σε αυτές τις φιλοδοξίες.
Και θα πρέπει να γίνου κάποιες συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας αλλά ταυτόχρονα και στήριξης της Δημάρχου και του Δημοτικού Συμβουλίου.
* * *
Συμπαράσταση χρειάζονται και οι παφίτες για να αποτρέψουν την ανέγερση άλλου καθεδρικού ναού μέσα στο πάρκο της Γεροσκήπου.
Συνδράμετε την προσπάθεια εδώ:

Σας αφήνω με μια ωραία φωτογραφία από τον ναό της Αγίας Φωτεινής, κτισμένη με υλικά από τον παραπλεύρως αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Μαντινείας στην Αρκαδία. Η θεμελίωση του έγινε το 1969 και τα εγκαίνια το 1978.

Προσέξετε τις ημερομηνίες.
Μήπως είναι αυτό που ζήλεψαν οι ιεράρχες μας;


24 σχόλια:

Lexi_penitas είπε...

Ελπίζω ο Υπουργός να κρατήσει τη θέση του μέχρι να κάνει πίσω ο παπάς. Και αλήθεια τι γυρέυει αρχιμαντρίτης στο στράτευμα και μάλιστα με γραφείο στο ΓΕΕΦ;

Και γιατί παρακαλώ οι φαντάροι μας να υποχρεώνονται να κάνουν προσευχή κάθε πρωί;

Δεν ξέρω αν η εξάλειψη αυτών των μακακιών είναι μέσα στο πρόγραμμα του Χριστόφια αλλά δεν νομίζω να πείραζαν κάποιες προσθέσεις.

Meropi είπε...

Έλεος πια, βρε παιδιά. Καλόμαθε το παπαδαριό στην Κύπρο (και στην Ελλάδα) και έχει συνέχεια απαιτήσεις. Θα βρεθεί κάποιος να τους βάλει στη θέση τους????

Μιχάλης είπε...

@ Lexi_penitas

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο Χριστόφιας σήμερα, δεν θα κάνει πίσω.

Όσον αφορά τον αρχιμανδρίτη στο στράτευμα, είναι μια θέση που υπάρχει εδώ και χρόνια.
Υπάρχουν δύο σημεία:

1. Η Ε.Φ. τι είναι τελικά; Ο στρατός της Κυπριακής Δημοκρατίας ή ο στρατός των ε/κυπρίων;

2. Αν είναι το πρώτο, οι παπάδες δεν έχουν καν θέση εκεί. Αν είναι το δεύτερο τότε υπάρχει πρόβλημα με το χαρακτήρα και την ταυτότητα της Εθνικής Φρουράς.

Αυτό απαντά και το ερώτημα για την προσευχή και όχι μόνο.
Όπως το αν είναι υποχρεωμένοι οι μαθητές να συνεχίζουν την κατήχηση και μετά το σχολείο, μέσα στους στρατώνες.

Μιχάλης είπε...

@ Meropi

Φαίνεται ότι είμαστε η μόνη τριτοκοσμική χώρα στην Ε.Ε.
Και φαίνεται ακόμα ότι ο εκσυγχρονισμός που επικαλούνται κάποιοι, δεν είναι τίποτε άλλο από έπεα πτερόεντα…

Αν τους δώσει σχοινί, είναι άξιοι να βγουν με τις ποΐνες (ποδίνες) πάνω στο κρεβάτι.
Όμως φαίνεται ότι η σημερινή κυβέρνηση έβαλε το νερό στ’ αυλάκι.

Μιχάλης είπε...

Τον... "πανέμορφο" ναό δεν θα τον σχολιάσετε;

Άδικα έβαλα τη φωτογραφία; :-)

gregoris είπε...

μα εννά κάμνουμεν τους τυφλούς δαμέ φίλε μιχάλη; η ΕΦ εν ο στρατός των ε/κ όπως τζιαι η ΚΔ εν το κράτος των ε/κ. για τους παπάες επερίμενα παραπάνω τόλμη που το κυβερνών κόμμα. επερίμενα ότι ήταν να δοκιμάσει να τους βάλει στην θέση τους. δυστυχώς όμως δεν το πράττει στο βαθμό που πρέπει.

rose είπε...

@Γρηγόρη
γιατι να τους "βαλει στη θεση τους" αφου την κατέχουν απο το καιρό της παττίχας και την "τσιμεντώνουν"

τιποτα δεν θα αλλάξει
και σε αυτον τον τομέα


@Μιχάλη
όσο γραφονται αυτα τα πραγματα τόσο το καλύτερο.
για τον ανό σχολιάσαμε στον Κυριακο :-))
ειναι θεμα μεγέθους

Μιχάλης είπε...

@ gregoris

Φίλε μου, όλοι ξέρουμε τι είναι η Ε.Φ. Ο λόγος που το σημείωσα είναι γιατί νομίζουμε ότι μπορούμε να περιπαίζουμε όλη την υφήλιο.

Στο θέμα της Εκκλησίας, όλοι θα θέλαμε μια πιο σθεναρή στάση όχι μόνο της κυβέρνησης αλλά και από άλλους φορείς.
Όμως – κατά την άποψη μου – πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και τις συνθήκες μέσα στις οποίες ζούμε.
Εγώ δεν είδα άλλον πρόεδρο να λέει στον αρχιεπίσκοπο να περιοριστεί στα δικά του χωράφια.
Δεν είδα άλλον πρόεδρο να του λέει ότι δεν έχει λόγο στο διορισμό υπουργών.

Γι αυτό και έχουμε αυτή την αντίδραση από όλη – και το υπογραμμίζω – την ιεραρχία.

Από την άλλη, νομίζω ότι η κυβέρνηση άνοιξε ήδη αρκετά μέτωπα…

Μιχάλης είπε...

@ rose

Το σχόλιο μου προς τον Γρηγόρη ισχύει και για το πρώτο μέρος της δικής σου παρέμβασης.

Και δεν νομίζω ότι τίποτε δεν θα αλλάξει.
Ήδη όπως είπα έχουμε το ζήτημα του διορισμού υπουργών.

Αλλά και με το θέμα της Παιδείας, η προώθηση της εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης δεν είναι μια αλλαγή;

Όταν είπα για σχολιασμό του ναού εννοούσα για την τελευταία φωτογραφία.

Ανώνυμος είπε...

stelios

τούτο που βρίσκω ενδιαφέρον σε αυτά που παρατίθενται στο ρεπορτάζ είναι η παντελής απουσία της ερώτησης (και της απάντησης αυτής) : "ρε φίλε γιατί να σε κάμουμε τζαξίαρχο;"


δεν ξέρω αν είναι γιατί αυτό δεν υπάρχει καν στα έγγραφα που κατέχει ο Φ, ή αν δεν έκοψε ο νους του δημοσιογράφου να το γράψει.

θκιεβάζω το άρθρο τζαι ξεκινά τζαι λέει ο αρχιμαντρίτης θέλει να γίνει ταξιάρχος, τζαι γω σκέφτουμαι: γιατί ;


το ερώτημα δεν απαντάται αλλά το άρθρο συνεχίζει με την απάντηση του αρχηγόυ "δεν προβλέπεται" τζαι γω συνεχίζω να σκέφτουμαι... γιατί ;

τζαι απαντά τζίηνος ότι οι λόγοι που δεν τον κάμνουν είναι οικονομικοί ή άλλωσπως τζαι γω επιμένω "ρε φίλε γιατί να σε κάμουμε ταξιάρχο, έχεις ένα καλό λόγο;"

τζαι μετά πεττάσεται το τόμμης βου τζαι απαντά "αν εν οι λίρες το πρόβλημα - no problem κρατούμεν πολλές εμείς - τζαι γω νιώθω ότι φωνάζω "ρε καραγκιόζηες γιατί πρέπει να γίνει τούτος ο τύπος ταξιάρχος ;"


τζαι καταλήγει το άρθρο
"Να σημειωθεί ότι σε μια τέτοια περίπτωση ο αρχιμανδρίτης θα λαμβάνει τον μισθό ενός εν ενεργεία ταξίαρχου."!!!!! δηλαδή ρε δημοσιογράφε μου εν τζίηνο το πρόβλημα ;

εννά μου πεις - ε, ίνταλως κάμνεις τζαι συ, λες τζαι η απάντηση θα ήτο σοβαρή; (μπορεί να είναι του τύπου "πρέπει η ΕΦ να έχει το θεό μαζί της").... ε, καλά δεν αντιλέγω, αλλά πάλε...το θέμα είναι ότι γράφεται ένα άρθρο με αρκή, μέση τζαι τέλος, καταλήγει να το παρουσιάζει λες τζαι είναι ζήτημα οικονομικό ή αν εν ζήτημα του αν προβλέπεται από το καννισμό ή όχι, τζαι το πιο βασικό ερώτημα δεν το απαντά. και όχι μόνο δεν το απαντά, αλλά δεν το θέτει καν!!





.............
αν και για να είμαι ειλικρινείς για μένα το σημαντικό θέμα είναι άλλο. και επροέκυψε από τη συγκλονιστική λέξη του άρθρου "ο πανοσιολογιότατος"....

και εγώ σου λέω τωρά, ότι εκάμαμεν το αρχιμαντρίτη ταξιάρχο.

πως θα τον ονομάζουμε ή πως θα του απευθύνουμε το λόγο ;

πανοσιολογιότατε ;
αρχιματρίτη;
κυριε ταξιάρχε ;

ή ένα συνδιασμός από τα πιο πάνω ; ή all three together?

παρουσιάζομαι στη πρωινή αναφορά κυριες ταξιάρχε πανοσιολογιότατε αρχιμαντρίτα μου για να σας αναφέρω ότι...


τζαι αν τον φωνάζουμε πρώτα τζαξιάρχε, τζαι ύστερα πανοσιολογιότατε τζαι αρχιμαντρίτη εν θα έχει πρόβλημα ο θεός ;
δεν τίθεται ένα θέμα ιεραρχίας μεταξύ στρατιωτικών βαθμών και "θεικών";

εκτός τζι αν οι στρατιώτες θα τον φωνάζουν ταξιάρχο τζαι το κοινό πανοσιολογιότατε, που πάλε δεν ξέρω αν τίθεται θέμα διακρίσεων.

θα επρότεινα να συνέλθει η ιερά σύνοδος μαζί με τη γενική εισαγγελεία, καθώς και την επιτροπή παιδείας, νομικών και αμύνης της βουλής για να δώσει μια νομική/ πολτική/ εκκλησιαστική/ συναινετική λύση στο πρόβλημα που ταλανίζει τη μικρή και δύστυχη νήσο.

είναι να απορείς πως του ξέφυγε του δημοσιογράφου αυτό το καίριο ερώτημα. θα διαμαρτηρηθ΄΄ω στο δημοσιογράφω πάραυτα.


.......

για τη φωτογραφία.... δεν ξέρω αν με κάμνει συντηρητικό η ερώτηση μα τζίηνο το πράμα εν εκκλησιά;

stalamatia είπε...

Μιχάλη
Μήπως παρεξηγείς τα παιδ...τους παπάδες?Τον ένα ταξίαρχο τον ΑΛΛΟΝ ξέρεις ποιόν πρόεδρο της δημοκρατίας.
Να δεις για πότς κάνει ντου ο Αττίλας και τους ξουρήσει αφού δεν τολμάει κανείς άλλος. χα χα χα .
Οι φωτό? για όνομα!!!! Φιλιά πολλά.

koutso είπε...

Μιχάλη,
Δεν είναι στη Γεροσκήοπου.Είναι μέσα στον Δημοτικό Κήπο της Πάφου.Ευχαριστώ για τον σύνδεσμό στο μπλόκ σου.

Μιχάλης είπε...

@ stelios

Καλές οι επισημάνσεις σου για το άρθρο του Φιλελεύθερου και για τις παραλήψεις του δημοσιογράφου.
Μόνο που δεν ξέρουμε αν όσα αναφέρει είναι αποτέλεσμα κατ΄ ιδίαν συνομιλίας ή αναφορά πληροφοριών.

Όσον αφορά τον τίτλο του αρχιμανδρίτη(= αρχηγός της μάντρας), θα ξέρεις φαντάζουμε ότι υπάρχουν οι Άγιοι Ταξιάρχες αλλά και οι επικεφαλής Ταξιάρχες αρχάγγελοι Γαβριήλ και Μιχαήλ!!!

Λες να ζήλεψε τη δόξα τους;

Στα σοβαρά όμως τώρα.
Ο αρχιεπίσκοπος θέλει να διασφαλίσει με μια μόνιμη θέση και μάλιστα ανώτατου αξιωματικού, την παρουσία της Εκκλησίας και μέσα στο στράτευμα.
Εδώ είναι η ουσία.


Όσον αφορά την εκκλησία της Αγίας Φωτεινής, δεν ξέρω αν σε παρηγορεί το ότι κάποιοι την θεωρούν και επίτευγμα αρχιτεκτονικής!!!

Μιχάλης είπε...

@ stalamatia

Ευτυχώς στην Κύπρο δεν επικρατεί το θέατρο του παράλογου…

Βλέπω ότι σου άρεσε η Αγία Φωτεινή!
Εσύ όμως είσαι τυχερή, μπορείς να κάνεις μια βόλτα να την… θαυμάσεις και από κοντά.

Μιχάλης είπε...

@ koutso

Απολογούμαι για το λάθος.
Έχεις δίκαιο, είναι στον Δημοτικό Κήπο της Πάφου.

Να είσαι καλά για τις ευχαριστίες, αλλά θεωρώ ότι έχουμε χρέος όσοι εναντιωνόμαστε σε τέτοιες πράξεις να αντιδράσουμε με κάθε τρόπο.
Ο καθένας στο μέτρο των δυνατοτήτων του.

aiolos είπε...

Aγαπητέ Μιχάλη έγραψες

"Τον... "πανέμορφο" ναό δεν θα τον σχολιάσετε;

Άδικα έβαλα τη φωτογραφία; :-)"

Λοιπόν θα το σχολιάσω εγώ.

Πιστεύω οτι έχεις ελλειπή ενημέρωση για το θέμα και παραπληροφορείς και τους αναγνώστες σου. Η φωτογραφία είναι εντυπωσιασμού βέβαια αλλά όπως θα λέγαμε "ώνυδεν όρος και έτεκεν μυν"

Πάρε την απάντηση από τους ίδιους τυς Αρκάδες..........

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/monchu/naofwt.htm

Απ ότι βλέπεις δεν χρησιμοποιήθηκαν "υλικά από τον παραπλεύρως αρχαιολογικό χώρο της αρχαίας Μαντινείας στην Αρκαδία".

Απεναντίας η επίσημη εκκλησία ήταν αντίθετη με την μορφή που πήρε ο ναός.

Οι στόχοι της οικοδόμησης αναφέρονται στην σελίδα που σου έβαλα.

Θέλω να δω πόσο θα με αντέξεις, να σου χαλώ την σούπα που σερβίρεις φίλε μου!

aiolos είπε...

"για πρώτη φορά διορίστηκε Υπουργός Παιδείας χωρίς τη βούλα του αρχιεπισκόπου."

Σοβαρή επανάσταση κάνατε, για φαντάσου και τώρα τίνος την βούλα έχει ο υπουργός Παιδείας.........του ΑΚΕΛ;

aiolos είπε...

"Το άλλο μεγάλο ζήτημα είναι αυτό με την ανέγερση ενός υπερμεγέθους Καθεδρικού Ναού στην παλιά Λευκωσία."

Φυσικά μπορούν να αναγερθούν στις πόλεις της Κύπρου υπερμεγέθη εμπορικά κέντρα ή οποιοδήποτε άλλο κτήριο αρκεί να μη είναι εκκλησία, στην πρώην ΕΣΣΔ οι ναοί είχαν κάτω από τις εικόνες επιγραφές όπως "εικόνες από την χριστιανική μυθολογία" ........ που ξέρετε μπορεί ο σ Χριστόφιας αν επιτρέψει την ανέγερσειτου ναού... να την χρησιμοποιείσει σαν μουσείο της "χριστιανικής μυθολογίας"!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Πραγματικά αίολες… Αίολε οι απαντήσεις σου ...

aiolos είπε...

Θες να κάνεις λογοπαίγνιο του Αίολος με τις αεράτες σκέψεις και απόψεις;
Γράψε το τουλάχιστον σωστά Έωλες απόψεις .

Τώρα στην Έωλη απάντησή σου έχω να πω "Εδώ είμαι κόπιασε" να μου αποδείξεις το Έωλο, εσείς οι "προοδευτικοί" έχετε γεμάτη φαρέτρα έτσι δεν είναι;
Αν όχι έχω να σου πω:

ΒΕΛΤΙΟΝ ΛΙΘΟΝ ΒΑΛΕΙΝ ΕΙΚΗ Η ΛΟΓΟΝ (Περίανδρος)

Και για να μη σε κουράζω με τις Ελληνικούρες μου μεταφράζω:
"Μην πετάς στην τύχη λόγια, καλύτερα πέτα πέτρα".

Ανώνυμος είπε...

Αλλοίμονο ρε Αίολε τώρα, μην κάτσει ο Αρχιεπίσκοπος να ασχολείτε με αυτούς που ακούν για Εκκλησία και βγάζουν σπυριά... Όπως λες άμα ήταν ο Σιακόλας η Μαύρου ήταν να του ανοίξει και τα πόδια (δεσποινίς γαρ) για να κτίσει εμνπορικό κέντρο.. Ωσάν ο πύργος Σιακόλα στην Λήδρας να είναι χαμηλότερος των 26 μέτρων, ή οι παράπλευροι μιναρέδες... Θα πείτε στα "αδέλφια" σας να τους χαλάσουν γιατί χαλούν την εικόνα της Λευκωσίας; Αντε ρε από δω... Προοδευτικοί της πολυθρόνας, που οποισδήποτε διαφωνεί μαζί σας είναι συντηρητικός, εθνικιστής, σωβινιστής, ακροδεξιός και όλα τα συμπαρομαρτούντα.... (έμμεση απάντηση και για το θέμα του κ. Παπαφώτη) Αλλά φαίνεται γιατί σας πονάει το όνομα του κ. Παπαφώτη. Γιατί πολλές φορές μέχρι τώρα στα βιβλία του και σε άρθρα του ξεσκεπάζει την προδοτική στάση που διατηρεί το ΑΚΕΛ καθ' όλη τη διάρκεια της Ιστορίας του. Φαίνεται ότι ο πόνος είναι πολύς και δεν τον αντέχετε....

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά φίλε μου δεν βγάζω σπυριά με την εκκλησιά, άλλα διαφωνώ με την ανέγερση του καθεδρικού που οραματίζεται ο αρχιεπίσκοπος. Υπάρχουν στην εντός των τειχών Λευκωσία τόσες πολλές και πανέμορφες ιστορικές εκκλησίες που πιστεύω ότι εκεί θα έπρεπε να δοθεί το βάρος, στην συντήρηση και στην ανάδειξη τους.
Επίσης διαφωνώ και με την ανέγερση της νέας πλατείας και του νέου δημαρχείου.
Όχι επειδή δεν χρειάζονται, αλλά ο όλος τους σχεδιασμός πιστεύω θα ταλαιπωρήσει μια ήδη ταλαιπωρημένη πόλη. Μακάρι βέβαια να ήταν αυτά τα προβλήματα, εγώ που τη ζω την παλιά την πόλη καθημερινά, ένα πράμα με πληγώνει, η παντελής απουσία κυπρίων στις πλείστες περιοχές. Ξέρετε τη σημαίνει να περπατάς στα γραφικά της σοκάκια και να μην ακούς λέξη ελληνικά. Αυτό είναι ένα δράμα που το βιώνω καθημερινά, έχω φτάσει μάλιστα σε σημείο να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω επαγγελματική στέγη. Όχι επειδή έχω πρόβλημα με τους ξένους, αλλά όταν χάνετε η ισορροπία επέρχεται νομοτελειακά η κάθοδος ...

Ανώνυμος είπε...

{O ΑΝΩΝΥΜΟΣ είπε:
Προσωπικά φίλε μου δεν βγάζω σπυριά με την εκκλησιά, άλλα διαφωνώ με την ανέγερση του καθεδρικού που οραματίζεται ο αρχιεπίσκοπος. Υπάρχουν στην εντός των τειχών Λευκωσία τόσες πολλές και πανέμορφες ιστορικές εκκλησίες που πιστεύω ότι εκεί θα έπρεπε να δοθεί το βάρος, στην συντήρηση και στην ανάδειξη τους.
Επίσης διαφωνώ και με την ανέγερση της νέας πλατείας και του νέου δημαρχείου.
Όχι επειδή δεν χρειάζονται, αλλά ο όλος τους σχεδιασμός πιστεύω θα ταλαιπωρήσει μια ήδη ταλαιπωρημένη πόλη. Μακάρι βέβαια να ήταν αυτά τα προβλήματα, εγώ που τη ζω την παλιά την πόλη καθημερινά, ένα πράμα με πληγώνει, η παντελής απουσία κυπρίων στις πλείστες περιοχές. Ξέρετε τη σημαίνει να περπατάς στα γραφικά της σοκάκια και να μην ακούς λέξη ελληνικά. Αυτό είναι ένα δράμα που το βιώνω καθημερινά, έχω φτάσει μάλιστα σε σημείο να σκέφτομαι σοβαρά να αλλάξω επαγγελματική στέγη. Όχι επειδή έχω πρόβλημα με τους ξένους, αλλά όταν χάνετε η ισορροπία επέρχεται νομοτελειακά η κάθοδος ...}

Γεμίσαμε ανώνυμους……… λοιπόν σε πολλά συμφωνώ μαζί σου, αλλά για να φτιάχνει η εκκλησία ναό πάει να πει ότι χρειάζεται, τώρα εσύ είσαι οικολόγος και θες πράσινο, αλλά φίλε μου η εκκλησία φτιάχνει το οικολογικό της ψυχής μας, οι λοιποί αν κατάλαβα βγάζουν σπυράκια θα προτιμούσαν, μια λέσχη με φλιμπεράκια από ναό.
Τώρα για το ζήτημα των ξένων που κινούνται στην περιοχή σου τι είναι λαθρομετανάστες ή τουρίστες;

Ανώνυμος είπε...

Έλα ρε φίλε, ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος δήλωσε ότι θέλει να αναγείρει τον συγκεκριμένο καθεδρικό γιατί ντρέπεται να δείχνει στους ξένους που τον επισκέπτονται το μικρόν (αλλά ιστορικό του 1600 ) ναό του Αγίου Ιωάννη, εσύ αυτό το θεωρείς επαρκή δικαιολογία ; Προσωπικά αυτό δεν μπορώ να το δεχθώ, η παλαιά Λευκωσία διαθέτη 10 υπέροχες και ιστορικότατες εκκλησίες ( δηλαδή χρειάζονται παραπάνω για να καλλιεργηθεί το οικολογικό της ψυχής ; )και εκεί έπρεπε να δοθεί όλη η προσοχή. Επίσης, στην ιδιοκτησία της αρχιεπισκοπής ανήκει η συντριπτική πλειοψηφία των κτιρίων της παλιάς Λευκωσίας, γεγονός που δεν την τιμά, καθώς στην πλειοψηφία τους βρίσκονται σε μαύρο χάλι και πολλά από αυτά είναι ετοιμόρροπα η ενοικιάζονται σε δεκάδες μετανάστες ( νόμιμους η μη ) που στοιβάζονται στο άθλιο εσωτερικό τους σαν τα ζώα. Να μην μιλήσω για την ιστορικότατη και μαρμάρινη βιβλιοθήκη της φανερωμένης που είναι και αυτή ιδιοκτησία της αρχιεπισκοπής και βρίσκετε αφημένη και ασυντήρητη να καταστρέφετε από το αδυσώπητο πέρασμα του χρόνου. Συγνώμη, αλλά η Λευκωσία δεν χρειάζεται ένα καθεδρικό ναό εννέα ορόφων, αλλά συντήρηση και ανάδειξη της υφιστάμενης πνευματικής και πολιτιστικής της κληρονομίας και τόσο η αρχιεπισκοπή όσο και ο Δήμος φέρουν τεράστια ευθύνη για το χάλι που παρουσιάζει. Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που οι κύπριοι κάτοικοι εξαφανίστηκαν από της γραφικές γειτονιές και οι κύπριοι επαγγελματίες μετακόμισαν για άλλες περιοχές.
«Τώρα για το ζήτημα των ξένων που κινούνται στην περιοχή σου τι είναι λαθρομετανάστες ή τουρίστες;»
Αγαπητέ μου, η παλιά Λευκωσία εδώ και μια πενταετία έχει μετατραπεί σε ένα κανονικό γκέτο μεταναστών ( παράνομων η μη ). Σε λίγα χρόνια, θα χρειαζόμαστε να επιδεικνύουμε την ταυτότητα μας για να εισερχόμαστε στην εντός των τειχών πόλη από το κυκλικό κόμβο του «όχι» (sic !). Άσε που θα πρέπει να μάθουμε τουλάχιστο ρωσικά η αραβικά για να επικοινωνούμε με τους υφιστάμενους Λευκωσιάτες !