Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΟΒΑΡΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ.



Σοβαρές καταγγελίες εναντίον της ηγετικής ομάδας των λεγόμενων αγανακτισμένων εξαπολύει άλλη ομάδα αγανακτισμένων.
Με επιστολή του στον τύπο ο Παντελής Σοφοκλέους, της ομάδας «Εθελοντών Αφυπνισμένων – Αποφασισμένων» κατηγορεί τη Μακαρία Στυλιανού και άλλους που φέρονται ως ηγήτορες των αγανακτισμένων για φίμωση και στιγματισμό.

57 Ημέρες έξω από το Προεδρικό

Εμείς οι Αγανακτισμένοι – Αφυπνισμένοι – Αποφασισμένοι αγανακτήσαμε με τους αυτοαποκαλούμενους ΄Εκπροσώπους έξω από το Προεδρικό΄. Οι έξη (Άνδρη Μακαρία Στυλιανού, Κώστας Τσαγγαρίδης, Χάρης Στασής, Στέλιος Αθανασιάδης, Μαίρη Παραϊκα και ʼγις Παναγίδης) χωρίς εκλογές και χωρίς να ενημερώσουν ποτέ εμάς τους καθημερινά ευρισκόμενους έξω από το Προεδρικό τις σκέψεις τους για συζήτηση και συντονισμό -  οργάνωση των εκδηλώσεων, προχωρούν ακάθεκτοι στην υλοποίηση του ενός πλέον ξεκάθαρου στόχου : την παραίτηση του Προέδρου της Δημοκρατίας. Οι άλλοι δύο στόχοι
1.    Δικαίωση και τιμωρία των ενόχων για την φονική έκρηξη στο Μαρί
2.    Ανάπτυξη διαλόγου με σεβασμό της άλλης άποψης για τον εκσυγχρονισμό της Κυπριακής Κοινωνίας
παρέμειναν στο περιθώριο.
Πως δικαιολογούν οι ΄6 Εκπρόσωποι‘ την αποβολή Εθελοντών από την ‘Συντονιστική Επιτροπή’, οι οποίοι δεν συμφωνούν με τα λυσσαλέα συνθήματα:
•     Κάτω η Χούντα του Χριστόφια
•     Φασίστας είσαι και φαίνεσαι
•     Χριστόφια να ζήσεις - στη φυλακή να λύσεις
•     Δολοφόνε Χριστόφια
οι οποίοι έχουν άλλη προσέγγιση για το Σχέδιο Ανάν και για πολλά άλλα θέματα, οι οποίοι υποστηρίζουν τη Διαφάνεια για όλες τις αποφάσεις έξω από το Προεδρικό;

Μήπως αυτοί οι «6 Εκπρόσωποι» τηλεκατευθύνονται;
Μήπως ακολουθούν ιδίους και αλλότριους στόχους; Μήπως εκμεταλλεύονται την Εθνική Τραγωδία και τον πόνο των Μανάδων και Συζύγων και εμάς των αυθόρμητων Αγανακτισμένων; Και τι δεν ακούσαμε τις τελευταίες βδομάδες… Πράκτορες, Κρυπτοακελικοί, Πεμπτοφαλαγγίτες, Υποκινητές… Πόσους θα πρέπει ακόμη να διώξουν από την Πλατεία του Προεδρικού, για να μπορούν απρόσκοπτα να επιτελούν τον τηλεκατευθυνόμενο πολιτικό λόγο; Άσε που κάποιοι οπαδοί των ‘6 Εκπροσώπων’ περιμένουν διακαώς να εμφανιστεί ο Αρχιεπίσκοπος και να τους προσφωνήσει ενδεχομένως με το «Ελληνικέ Κυπριακέ Λαέ…» όπως προσφώνησε ήδη ένας από τους ΄ 6 Εκπροσώπους ΄ την περασμένη Δευτέρα - παραβιάζοντας το Σύνταγμα μας, στο οποίο γίνεται αναφορά για ένα Λαό και ενισχύοντας τον Ντενκτάς που επιθυμεί δύο διαφορετικούς Λαούς στην Πατρίδα μας.

Εάν έχουν Τόλμη και Αρετή ως «Ωραίοι Έλληνες»  ας αμφισβητήσουν τις αλήθειες αυτές, αλλά πρόσωπο προς πρόσωπο και στην παρουσία των αγαπημένων τους ΜΜΕ.
Ιδού η Ρόδος Ιδού και το Πήδημα!

Υπογραφή:
Ομάδα Εθελοντών Αφυπνισμένων – Αποφασισμένων

51 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α, μάλιστα! Δηλαδή δεν ήταν όλοι ακροδεξιοί όσοι βρέθηκαν κατά καιρούς έξω από το προεδρικό :)

zakos είπε...

Πάντα οι κρίσεις είναι ευκαιρίες για κάποιους να ανελιχτούν ή να γίνουν πλούσιοι.
Είναι και αυτό είδος ταλέντου.

Μιχάλης είπε...

@ strovoliotis

Δυστυχώς έπεσες κι εσύ στην παγίδα της παραπληροφόρησης ότι όλοι όσοι είναι εκεί είναι ακροδεξιοί.
Έστω και υπό μορφή αστείου περίμενα μια πιο σοβαρή αντιμετώπιση…

Ανώνυμος είπε...

Ρε φίλε μου εγελάσσαν σας...
οι αλλοι πκιερώνουνται.... :-)

Anef_Oriwn είπε...

Αρκετά σημαντική, ενδιαφέρουσα και απομυθοποιητική [για τους “Αγανακτισμένους” κι όχι μόνο] είναι και η συνέντευξη που δημοσιεύεται σήμερα στη “Χαραυγή” του παππού και της αδελφής του τελευταίου νεκρού της έκρηξης στο Μαρί [τού Αντώνη Χαραλάμπους] ... Η κυπριακή κοινωνία ξεκίνησε πλέον να αντιδρά στες υπερβολές και τες ακρότητες ...

**************************
Strovoliotis,

Συμφωνώ μαζί σου ότι στην αρχή «... δεν ήταν όλοι ακροδεξιοί όσοι βρέθηκαν κατά καιρούς έξω από το προεδρικό» [μόνο στις πρώτες συγκεντρώσεις κατ’ εμένα], αλλά σήμερα έχουμε να κάμουμε μ’ ένα ακροδεξιό και εθνικιστικό κοινωνικό [με την έννοια ότι έχει την ανοχή της σιωπηράς πλειοψηφίας της (κεντρο)Δεξιάς] κίνημα. Και δεν σε είδα να το (επι)κρίνεις τα σημερινά χαρακτηριστικά του!!!
Δεν θα κάμω αναφορά στην πολιτική ανωριμότητα πολλών και διαφόρων να αντιληφτούν έγκαιρα τη σημερινή ακροδεξιά φύση του!!!

Bananistanos είπε...

Ως τωρά δεν επήα έξω που το ποροεδρικό, εν να με κάμετε να πάω!

Μιχάλης είπε...

@ Bananistanos

Δεν κατάλαβα γιατί εν να σε κάμουμεν να πάεις, αλλά τζιαι να πάεις δεν θα κακοβλαείς.
Επήαμεν τζι’ εμείς τζιαι εν επάθαμεν τίποτε.

arxiepiskopos είπε...

Η...αγανάκτηση θα διαρκέσει μέχρι το Φεβράρη του 2013,διακοπτόμενη όποτε παίζει ο ΑΠΟΕΛ,όποτε άγει τα ονομαστήριά του ο Αγριεπίσκοπος και όποτε αρρωστά ο Κουλίας.Εντωμεταξύ θα έχουν ξεχάσει γιατί αγανακτούν,αλλά θα παραμένουν αγανακτισμένοι.Κουσούρι είναι,κόβεται;

Σολιάτης είπε...

Αυτή την ανακοίνωση την έβαλε και η αγία τριάς, ΑΝΤ1 sigma Mega;

Ανώνυμος είπε...

το ακελ εχει χασει τα λογικα του,οχι πως τα ειχε ποτε.στηριξε την ενωση και μετα χρηματοδοτηθηκε απο την αγγλια εναντια στην ενωση.πηγε εναντια στον μακαριο για να παει μετα μαζι του.δηλωνε κατα του ιμπεριαλισμου για να εχει τωρα που τυρρανα τις καλυτερες σχεσεις μαζι τους. παλια μιλουσε για εισβολη-κατοχη σημερα μιλα για επανενωση!!!!εβγαλε πορισμα για τον φακελο αλλα ακομη οι οπαδοι του λενε οτι δεν πληρωσε κανενας.δεν κατηγορουν ομως για αυτο το κομμα τους. το ακελ εχει πλεον εφαρμοσει τον κομμουνισμο στην κυπρο.η ανεργια στα υψη.το εγκλημα επισης.η εισροη αλλοδαπων τεραστια.η οικονομια διαλυθηκε ειμαστε στην πορτα του δντ.στοχος του ακελ η πληρης καταστροφη της κυπρου ωστε να αναγκαστει ο λαος να πει ναι στο νεο σχεδιο αναν .βλεπουμε τον μιχαλακη τον κοκκινο ιαβερη συνεχως να ασκει δικηγορια προς οφελος της τουρκιας και να μιλα για εθνικιστικες οργανωσεις που σκοτωναν αθωους τουρκους.την ανταρσια την βαφτισε εξαρση των δυο εθνικισμων.τον ειδαμε σαν υπαληλο του..κακου ιμπεριαλισμου να βριζει τους προσφυγες επειδη ειπαν οχι στην τουρκοποιηση.τον βλεπουμε να στηριζει με καθε τροπο τον τουρκισμο. σας ειδαμε να βαφτιζετε φασιστες τον πονεμενο λαο της κυπρου απλα επειδη σηκωσε κεφαλι και τολμησε να βγει στον δρομο.τολμησε να αντισταθει στους αφεντες σας που τον θελουν παντα στον καναπε.τολμησε να φωναξει για δικαιοσυνη,και τι κανατε?στειλατε προβοκατορες.να εμπλεξουν το ελαμ.το ελαμ ξερει τι κανει.παραμενει στην γωνια.δεν αντιδρα.ξερει οτι και αν αντιδρασει και να μην αντιδρασει παλι θα το κατηγορησετε.οχι επειδη ειναι ακροδεξιο αλλα επειδη δεν ασπαζεται την ιδεολογια σας.οπως πολεματε ολον τον λαο γιατι δεν σκυβει το κεφαλι την αντιλαικη σας ιδεολογια.εμεις σας δινουμε διορια λιγων μηνων.αλλιως θα εισβαλουμε στο προεδρικο και θα επαναφερουμε την δημοκρατια.!!!!εσεις το δησυ και το ελαμ θα παψετε να υπαρχετε διοτι ειστε φασιστικα κινηματα -οργανα ξενων δυναμεων.ναι ειμαστε φασιστες.ειμαστε φασιστες μακαριακοι.αλλα ξεχασαμε οτι το ακελ καποτε φανερα εβριζε τον μακαριο.τον τομμυ δεν θα βριζει σημερα.ειχατε την ευκαιρεια να βοηθησετε τον τοπο αλλα βοηθησατε τον τουρκο εισβολε.κλεισατε δεκαδες φυλαακια και στρατοπεδα.τωρα που ο αδελφος σας απειλειμε εισβολη χρειαστηκατε την συμφωνα με εσας πανακρινη φασιστικη μιλιταριστικη εθνοφρουρα.την οποια ποτε δεν στελεχωσατε.![ποτε δεν αγαπησατε αλλα παντοτε υποσκαπτατε.και το τραγικο ειναι οτι εν η τουρκια θα εισβαλει για τα πατρελαια εσεις απειλειτε τον λαο να μην φωναζει εναντια σας γιατι η τουρκια θα εισβαλει.ξεκαθαρα μας λετε οτι η τουρκια θα εισβαλει για να σωσει τον χριστοφκια!!!

Χαμάλης είπε...

Στροβολιώτης:
"Α, μάλιστα! Δηλαδή δεν ήταν όλοι ακροδεξιοί όσοι βρέθηκαν κατά καιρούς έξω από το προεδρικό"

Όι φυσικά! Επηαίναν τζιαί δημοσιογράφοι, τζιαί περίεργοι, τζιαί αριστεροί για να έχουν ιδίαν άποψιν, επηαίναν τζιαί ξένοι Βούλγαροι Ρούμανοι Πολωνοί Εγγλέζοι από περιέργειαν, επηαίναν τζιαί αλήτες για να αρπάξουν κάτι, τζιαί εμπόροι ναρκωτικών για να έβρουν πελάτες, λατζιηνάρκα για να φκάλουν γκόμεναν, μεσίλικες για να παρασύρουν καμιάν μιτσιάν και πάει λέγοντας. Ένας γνωστός μου ωραίος Έλληνας φουμίζεται ότι έπιαεν Κινέζαν θεογκόμεναν που τζιαμέ με μόνον έναν φαΐν τζιαί 40 ευρώ.

Τζιείνοι που εφωνάζαν συνθήματα για παραίτησιν του προέδρου όμως, ήταν ούλλοι ακροδεξιοί σαν εσέναν πονηρέ Στροβολιώτη. Μόνον που έν ήταν ούλλοι του ιδίου κόμματος. Άλλοι είχαν τούτον τον μάστρον, άλλοι τζιείνον τον αφέντην τζιαί ο μόνος τους συνδετικός κρίκος ήταν το μίσος τους εναντίον του ΑΚΕΛ τζιαί του προέδρου Χριστόφια.
Τούτες οι διαφορές που προκύπτουν τωρά, εν προμηνύματα των τζιερραθκιών που εν να σύρουν άμμαν κοντέψουν οι προεδρικές εκλογές τζιαί ο καθένας εν να θέλει να προωθήσει τον μάστρον αφέντην του για πρόεδρον.

Ανώνυμος είπε...

Προσωπικά μου προκαλεί τον γέλωτα που πιστεύεται ότι όλοι έξω από το προεδρικό είναι φασίστες, ακροδεξιοί και πραξικοπηματίες...

Μα είναι σοβαρά πράματα τούτα; ότι κάποια ακραία στοιχεία έχουν παρεισφρήσει στις εκδηλώσεις είναι δεδομένο, αλλά η γενίκευση ότι όλοι είναι του λόγου τους είναι τουλάχιστον προσβλητική ...

Προσωπικά σε όσες έχω παρευρεθεί και ακούστηκαν μερικά συνθήματα που δεν με εξέφραζαν απλά δεν τα φώναξα...

Είναι σαν να σφυρίζει η κερκίδα της Ομόνοιας κατά την διάρκεια της ανάκρουσης του εθνικού ύμνου και κάποιοι να πιστεύουν πως όλοι οι οπαδοί της το ίδιο πιστεύουν ...

Ανώνυμος είπε...

Τώρα διαπιστώνεται ότι οι αγανακτισμένοι είχαν τις ίδιες απόψεις για τον Χριστόφια και στις 10 Ιουλίου και στις 8 και τον Μάι και τον Φεβράρη και το 2010 και το 2009..

Δεν περιμέναν το Μαρί για να αγανακτήσουν... Σε λιγό θα τοθς ακούμε να φωνάζουν "οχι στην εκ περιτροπής προεδρία" και "όχι στις 50 χιλ. εποικους"...

Εκεί ειναι το "ζουμί"...

Μέγαρο είπε...

Ποιος είναι ο ‘’κύριος Παντελής Σοφοκλέους'' και ποια είναι η ομάδα των ''Εθελοντών Αφυπνισμένων – Αποφασισμένων'';
Μιχάλη, μόνος σου σκέφτηκες αυτό το ηλίθιο σενάριο, η μήπως σου το έδωσε η Επαγρύπνηση.
Πρέπει να είναι κάποιος πολύ ηλίθιος, για να πιστέψει ότι με τέτοια κατασκευασμένα ψεύδη, θα παραπλανήσετε τον κόσμο.
Έλα, πες μας την αλήθεια…, γιατί ούτε εσύ το πιστεύεις.
Έλα, πες την αλήθεια.

λαθροκαράολος είπε...

Καλά μα τωρά συζητάτε ακόμα; Το πραξικόπημαν απέτυχεν. Επαραδέκτηκεν το τζι ο Ττόμης. Εν να περιμένει τες εκλογές λαλεί τωρά τζιαι εν να αναλάβει τζιαι το MEGA ο ίδιος γιατί φαίνεται ότι τα ΜΜΕ εν εκάμαν καλά την δουλειάν τους όπως ήλπιζεν. Άτε κανεί πιον με τούτην την ιστορίαν. Ως τζιαι η αρφή του ναύτη Αντώνη Χαραλάμπους είπεν τα, τζιαι ο Συναγερμός εσύναξεν τα. Όποιος εξακολουθεί να πηαίννει τζιαμαί το μόνον που κάμνει ενι να συντηρεί τον εμφύλιον. Με δικαιοσύνην ζητά με τίποτε. Τούτα εν αισχρές προφάσεις που εκμεταλλεύκουνται τον θάνατον των ανθρώπων τζιαι τον πόνον των συγγενών τους. Για οσους επήαν τες πρώτες μέρες με ειλικρινείς προθέσεις γιατί ενομίσαν ότι εν κάτι άλλον που συμβαίνει απλώς εκάμαν κακήν εκτίμησην οι ανθρώποι τζι εν προς τιμήν τους που άμαν το επήραν χαπάριν εκόψαν δρόμον. Τωρά όμως όποιος εν τζιαμαί, είτε εν πιερωμένος, είτε εν τραμπούκκος είτε εν ηλίθιος. Ας ελπίσουμεν ότι η χτεσινή παρέμβαση του συναγερμού κατά Ττόμη που την είδεν γκραντ πάπας εν να βοηθήσει να εκτονωθεί το κλίμαν για να φκούμεν που τούτην την κατάστασην. Α ναι, τζιαι να κατανεμηθούν ευθύνες τζιαι να τιμωρηθούν όσοι ευθύνονται. Τούτον εν θα το αποφασίσουν όμως οι τραμπούκκοι του Ττόμη. ασσιχτίρ πιον.

liliana είπε...

Χρειάστηκαν μερικές δεκαετίες για να ξυπνήσουμε από το λήθαργο μας, μόνο που ξυπνήσαμε σε λάθος πλευράς του κρεβατιού. Τόσα χρόνια τίποτα δεν μας ενοχλούσε ούτε τα εκατομμύρια που χάθηκαν μέσω του ΧΑΚ,ούτε ακόμη και αυτοί οι περιβόητοι S-300 που ποτέ δεν ήρθαν. Δεν μας ενόχλησε ούτε τόσο πολύ ότι ο τόπος μας είναι μοιρασμένος και μεγάλη ευθύνη γι'αυτό έχουν πολλοί από αυτούς που σήμερα καμώνονται τους υπερπατριώτες και τους δημοκράτες.
Σήμερα ξυπνήσαμε για να διεκδικήσουμε αλήθεια τι. Την παραίτηση του Προέδρου, την αλλαγή του συστήματος, τη δικαίωση, τη δημοκρατία?Ούτε και οι ίδιοι οι αφυπνησμένοι-αγανακτισμένοι δεν γνωρίζουν γιατί διαμαρτύρονται πλέον. Αν αυτό που ζητούν είναι η παραίτηση του Προέδρου απλά και μόνο γιατί ευθύνεται για την τραγωδία στο Μαρί κατά τη δική τους άποψη τότε θα πρέπει να σταματήσουν να αυτοαποκαλούνται αφυπνησμένοι. Ας μείνουν στο λήθαργο τους είναι προτιμότερο, αφού το μόνο που τους χαρακτηρίζει είναι η εμπάθεια και το μίσος για τον άνθρωπο Δημήτρη Χριστόφια, για τον Αριστερό Χριστόφια. Αν αυτό που ζητούν είναι μια πιο δίκαιη κοινωνία για όλους, προπάντων ταξικά ας συνεχίσουν, αλλά πρώτοι ας αποβάλουν από τις τάξεις τους όλους αυτούς που τους χειραγωγούν προς συγκεκριμένες κατευθύνσεις. Ας βρεθούν έξω από τη Βουλή για να απαιτήσουν φορολόγηση του πλούτου. Ας βρεθούν έξω από την Αρχιεπισκοπή για να απαιτήσουν φορολόγηση του Εκκλησιαστικού πλούτου. Ας βρεθούν έξω από τις τράπεζες να απαιτήσουν μείωση των επιτοκίων. Μπορούν να το κάνουν?

Disdaimona είπε...

μόλις με "διαφώτισε" αγανακτισμένος πολίτης πως αν βγήκε τέτοια επιστολή είναι από βαλτούς ακελικούς.

επίσης με ενημέρωσε πως στις συγκεντώσεις πάνε εδονίτες ντυμένοι αποελίστες για προβοκάτσια γιατί το ακελ είναι μάστρος στις προβοκάτσιες.

διαβεβαιώ πως το άτομο που τα πιστεύει αυτά δεν είναι καθόλου φασίστας. κάποτε ήταν και φαν του καντάφι, εάν με εννοείτε.

όχι δεν είναι όλοι φασίστες. αλλά εν γλυτζιά η προεδρία τα μαυρογέρημα.

λυπάται είπε μου, που μόνο με πραξικόπημα θα εκατέβαινεν ο χριστόφιας τζαι τωρά ο Γιαννάκης - Πισκοπος πρέπει να περιμένουν ως το φεβράρη του 13.

όι, πραξικόπημα, δυστυχώς εν θα κάμουν...

Ανώνυμος είπε...

Στην αρχή, το Ιαβερούδη μας,ακολουθώντας κατά γράμμα τις εντολές των εργοδοτών του(τη ξεφτίλα να γίνεσαι παπαγαλάκι χωρίς σκέψη και κρίση για μια χούφτα ψωροευρώ) το γύρισε στο «περιμένετε να βγει το πόρισμα!Μην δικάζετε και καταδικάζετε».Σαμπώς και οι ευθύνες του Καταστρόφια δεν ήταν ξεκάθαρες μέσα από τα κρατικά,αδιάψευστα έγγραφα που δημοσιεύτηκαν.Σαμπώς και αυτοί, δεν έχουν δικάσει και καταδικάσει πριν το πόρισμα.Δεν τους βγήκε όμως!Μετά το Ιαβερούδη μας και η έμμισθη παρέα του, το γύρισαν στην μόνιμη επωδό, όταν βρίσκονται σε δύσκολη θέση και δεν έχουν επιχειρήματα να αντιπροτάξουν επί της ουσίας.Ξέρετε.Ακροδεξιά, πραξικοπηματοκαπηλεία κτλ.Δεν τους βγήκε!Τώρα το γύρισαν στους αγανακτισμένους και την συνομωσιολογία!Σας το λέω.Πάλι δεν θα σας βγει!Είστε η θλιβερή μειοψηφία!Για ένα πράγμα φταίνε οι αγανακτισμένοι.Που με την πολιτικά ανώριμη συμπεριφορά τους, δίνουν το δικαίωμα στους έμμισθους του κόμματος να κακαρίζουν.Αλλά, Ιαβεροχαμάληδες και λοιπά Ακελάκια.Ότι και να κάνετε ότι και να πείτε, μέσα στην συνείδηση της τεράστιας πλειοψηφίας του λαού, ο Χριστόφιας έχει μείνει ως ο χειρότερος πρόεδρος που έχει γνωρίσει ποτέ η Κυπριακή Δημοκρατία.Καιτο όνομα του έχει ήδη γραφτεί με μαύρα γράμματα στην ιστορία.Και αν δεν ξεκουμπιστεί από μόνος του, ο λαός θα του αντινάξει σύντομα ένα γαουρόπατσο και θα τον στείλει σπίτι του.Όχι μόνο αυτόν, αλλά και τους διάφορους Ιαβεροχαμάληδες!

Μιχάλης είπε...

@ Σολιάτης

Ούτε το είδα σε κάποιο κανάλι ούτε σε κάποια εφημερίδα σήμερα.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 9/12/2011 12:46 πμ

Στα πρώτα που αφορούν ιστορικά στοιχεία δεν θα απαντήσω διότι δεν εμπίπτουν στο υπό συζήτηση θέμα και από την άλλη δεν ξέρω κατά πόσον είσαι πρόθυμος να συζητήσεις με βάση την ιστορική πραγματικότητα και όχι την όποια προπαγάνδα και αερολογία, δείγμα της οποίας έδωσε στην αρχή του σχολίου σου.

Η ανωνυμία μπορεί να σου δίνει την ευχέρεια να βρίζεις και να προσβάλλεις, όμως μένεις εκτεθειμένος αφού δεν προσκομίζεις κανένα απολύτως στοιχείο για όσα μου καταλογίζεις περί δικηγορίας υπέρ της Τουρκίας, ύβρεων προς τους πρόσφυγες κλπ.

Ως εκ τούτου δεν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ μαζί σου.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 9/12/2011 1:34 πμ

Κι εμένα μου προκαλεί τον γέλωτα το γεγονός ότι κάποιοι σας έπεισαν ότι κάποιοι άλλοι χαρακτήρισαν όσους βρίσκονται έξω από το προεδρικό σαν φασίστες, ακροδεξιούς και πραξικοπηματίες.

Και ακριβώς επιστρέφω το ερώτημα, είναι σοβαρά πράγματα να πιστεύετε ότι υπάρχει κάποιος που να λέει αυτό το φαιδρό;
Και παρεμπίπτοντος έχεις καμιά επίσημη δήλωση οποιουδήποτε που να στηρίζει αυτή τη φαιδρότητα;

Μιχάλης είπε...

@ Μέγαρο 9/12/2011 10:59 πμ

Είτε σου αρέσει είτε όχι εκδόθηκε ανακοίνωση χθες το απόγευμα και στάλθηκε σε όλα τα ΜΜΕ. Μάλιστα ο Π. Σοφοκλέους (τον οποίον δεν γνωρίζω προσωπικά) έθεσε στη διάθεση των δημοσιογράφων και το τηλέφωνο του.

Μιχάλης είπε...

@ liliana

Σε χαιρετώ και σε καλωσορίζω στο μπλογκ μου.

Σύντομα θα καταλάβουμε πολλοί κάποια πράγματα που σήμερα μπορεί να συζητούμε και προσπαθούμε να πείσουμε αλλήλους…

Μιχάλης είπε...

@ Disdaimona

Έμαθαν καλά το μάθημα τους.
Όποιος διαφωνήσει μαζί τους είναι βαλτός, είναι το ένα είναι το άλλο.

Η ΕΔΟΝ είναι συνεχώς στο στόχαστρο τους, γιατί άραγε; Τόσο πολύ τη φοβούνται;

Γιατί ποτέ δεν μιας λένε έστω και μια προβοκάτσια που έγινε; Και μάλιστα με αποδείξεις;

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 9/12/2011 12:15 μμ

Σε προκαλώ να πεις πότε χρησιμοποίησα την πραξικοπηματολογία σε αυτή την υπόθεση.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι μάλλον εσάς δεν σας βγήκε. Άλλα περιμένατε και άλλα ήρθαν.
Είναι άραγε τυχαίο πως σταμάτησαν οι επικρίσεις για τον διπλωματικό χειρισμό του θέματος;

Μπορείτε να απειλείται όσο θέλετε. Η Δημοκρατία έχει κανόνες, αν δεν σας κάνουν, αλλάξετε το πολίτευμα…

Ανώνυμος είπε...

@Ανώνυμε 9/12/2011 12:46 πμ

ρε κουμπαρε εσυ τι νομιζεις. αν η τουρκια θελει να εισβαλει, η ΕΘ θα την σταματήσει; σε αυτην την περιπτωση στο κατω κατω θα αντεξουμε ακομα εναν μηνα στους εισβολεις. μιλουμε για μια χωρα 80 εκατομμυρια. δεν μας προστατευει η ΕΦ αλλα οι διεθνεις ισορροπιες... η πραγματικοτητα ειναι αρκετα διαφορετικη απο παραμυθια ηρωισμου.

Ανώνυμος είπε...

@Μιχάλη 9/12/2011 1:24 μμ

μαλλον εδον αποτελειται απο τα μελη ακελικης αστικης ταξης η οποια προσφατα προεκυψε για αυτο. χαχαχαχ

Ανώνυμος είπε...

αθεε μιχαλακη εσυ ποιον ειχες ψηφισει στις αρχιεπισκοπικες εκλογες;

Ανώνυμος είπε...

ρε μιχαλακη ναμπου εν τουτο;

Αν και ο Δημήτρης Χριστόφιας δήλωσε, μετά την εκλογή του στο αξίωμα του γενικού γραμματέα του ΑΚΕΛ, το 1989, ότι είναι άθεος και παρά τις ιστορικές διαφορές του κόμματος της Αριστεράς με την Εκκλησία, πρόσφατα αναθεώρησε τις απόψεις του. «Από τη στιγμή που η Εκκλησία δίνει το δικαίωμα στο λαό να ψηφίζει για τον Αρχιεπίσκοπο, τα κόμματα νομιμοποιούνται να έχουν λόγο», δήλωσε, ενώ αποδίδει στην Εκκλησία και εθναρχικό ρόλο: «Η Εκκλησία της Κύπρου συνέβαλε στην πορεία αυτού του τόπου και στην ανόρθωσή του πολλές φορές», είπε, επεξηγώντας την απόφαση του κόμματός του να αναμιχθεί στις εκλογές.

http://www.makarios.eu/cgibin/hweb?-A=1671,printer.html&-V=makarios

Ανώνυμος είπε...

http://sigmalive.com/news/politics/418060

εννα παμε κολαση, εαν εν ψηφισουμεν υποψηφιο του θεου.

Ταύρος είπε...

Μιχάλη απ' ό,τι άκουσα σημερα στο προεδρικό είχεν δεν ειχε 1500 άτομα.. εσυ θα ξερεις καλύτερα.

Ε αυτό τι αποδεικνύει? Αποδεικνύει ότι δεν έχουν υπόθεση όπως δεν έχουν ιδεολογία που να αφομοιώνεται από τους ανθρωπους και να είναι πιο προοδευτική απ την κοινωνική ιδεολογία του σήμερα..
όσο ο νούς τους είναι να κάμνουν στρατιωτικά προσκλητήρια και αναφορές, αγιασμούς και να στέκονται προσοχή ένα πράμα σου λέω: οι "αφυπνισθέντες" εξυπνίσαν μες τον μεσαίωνα φίλε μου΄.

Και ξέρεις ποια ειναι η πραγματική τραγωδία γι' αυτούς? Εγώ δεν είμαι αριστερός όπως ξέρεις αλλά η τραγω΄δια είναι ότι ακόμα και σήμερα, κάτω από αυτές τις συνθήκες η αριστερά έχει πιο προοδευτικό λόγο και κρατά πιο συνετή και ανθρώπινη στάση.

Δεν έχουν υπόθεση σου το ξαναείπα και πρίν. Όταν επήγα από περιέργια την τρίτη για τέταρτη μέρα εκεί και είδα κάτι δημόσιους υπάλληλους γλύφτες που δεν κάθονται στο γραφείο τους και κάμνουν του κόσμου τις επιχειρήσεις τότε εκατάλαβα ότι όλα για το συμφέρον και δεν έχουν υπόθεση

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα.Ο γνωστός Ακελικός κονδυλοφόρος, έκλεψε ώρες από τον πολύτιμο του χρόνο, για να κατηνίσει περί των «αγανακτισμένων» και «αφυπνισμένων» καφκάων και για να αποσπάσει την προσοχή του κόσμου από την ουσία της συζήτησης για τα γεγονότα στο Μαρί.Αλλά δεν βρήκε έστω και λίγη ώρα να ασχοληθεί με τα προεδρικά μαλλιοτραβήγματα και τις φωνές του Παντελίδη για το κάρφωμα Χριστόφια.(«εν εσυμφωνήσαμε πρόεδρε να σε καλύψω τζιαι να με καλύψεις;»)Και μας λέει με στόμφο χιλίων καρδυναλίων στην προηγούμενη του ανάρτηση «Η υποκρισία σε αυτό τον τόπο τελικά δεν έχει όρια…» Χα χα χα!Κόκκινε Ιαβέρη, πλασιέ της κόκκινης προπαγάνδας,μπορείς να είσαι μόνο για τους οπαδούς.Τζίνοι γοράζουν την μούχτι.Αλλά ρε, τουλάχιστο ξέρε, ότι υπάρχει κι κόσμος που βλέπει την ουρά σου!

arxiepiskopos είπε...

Ο Αγριεπίσκοπος παίρνει πίσω το σταθμό από το Μega και τον μετατρέπει σε Λόγο.Πρώτο ριάλιτι του σταθμού θα είναι το x-factor για να επιλεγεί ο υποψήφιος της διχο-Ττομικής κομπανίας για τις προεδρικές.Ήδη οι της ΕΔΕΚ άρχισαν να κατηγορούν το Λιλλήκκα ότι είναι ανεμόμυλος και πλουτοκράτης και το Λουκή Λουκαίδη ότι είναι...ττάττης.Για το Χριστόδουλον τον Αυκορίτην οσονούπω.Τελικά ο Αγριεπίσκοπος θα προσφέρει θέαμα!

kokkinh simaia sto stoxastro είπε...

http://postimage.org/image/2uiaoavr8/

Ανώνυμος είπε...

@Ανώνυμε 9:52

Μπαίνεις εις το μπλοκ ενός ανθρωπου και του λές τι να γράφει? Δηλαδή θέλεις να γράφει ότι αρέσει σε σένα? Είναι αυτή η αντίληψη σου για την ελευθερία της σκέψης? ¨η μηπως αυτή ειναι η δημοκρατ΄΄ια που επαγγέλλεσαι?΄Το μπλοκ αυτό δν ύβρισε ποτέ κανένα. Μιλά μόνο με επιχειρήματα. Και αυτό είναι που σε τρώει στην πραγματικότητα....

Ανώνυμος είπε...

αν θελεις να απευθυνθεις σε ολους τους αραβες και να τους δωσεις μηνυμα πρεπει να παεις αιγυπτο. οπως εκανε ερντογαν. και ο ομπαμα ετσι κανει.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ ότι οι άλλοι 2 στόχοι που αναφέρεις κε Παντελή, είναι σημαντικοί, αλλά, εξακολουθούν να συζυτούνται απο άτομα που βγαίνουν να μιλήσουν και μην μου πείς τώρα, ότι οι 6 εκπρόσωποι που αναφέρεις, ελέγχουν ποιός θα μιλήσει και τι θα πεί... Το τι ακούγεται, είναι η άποψη του κόσμου. Τώρα, το τι εσείς θέλετε να κάμετε, σαν ομάδα του 'ΖΥΓΟΥ', που δεν σεβάστηκε την έκκληση του κόσμου για μη- κομματική μή οργανωμένη συμμετοχη, είναι άλλη υπόθεση.
κι ακριβώ,ς σε όσους έρχονται κάθε βράδυ, είναι πολύ γνωστό το πως προσπαθήσατε με ανόητες εκδηλώσεις να διασπάσετε και να υποσκάψετε την επανάσταση του λαού.
Γι'αυτό, μην προσπαθείς να συγκινήσεις με συκοφαντίες και να διασπάσεις πάλι, αφού μόνο αυτό είναι το μέλημα σας.... Σας καταλάβαμε ακόμα και μεις που δεν συχνάζουμε έξω απο το προεδρικό συνεχώς και γι'αυτό και ΝΑΙ, θα σας περιθωριοποιήσουμε!

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 9/12/2011 7:10 μμ

Ρωτάς:
«αθεε μιχαλακη εσυ ποιον ειχες ψηφισει στις αρχιεπισκοπικες εκλογες;»

Απαντώ: ΚΑΝΕΝΑ

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 9/12/2011 7:15 μμ

Ο Μακάριος Δρουσιώτης μπορεί να βγάλει όποια συμπεράσματα θέλει. Είναι δικαίωμα του.
Όπως είναι δικαίωμα και του καθενός να βγάλει συμπεράσματα.

Όταν διαβάσεις ολόκληρο το άρθρο και όχι μόνο αυτό το απόσπασμα, βγάζεις συμπεράσματα…

Μιχάλης είπε...

@ Ταύρος

Μπορεί και να είχαν δύο και τρεις και τέσσερεις χιλιάδες.
Εκείνο που έχει σημασία είναι ότι η ψεσινή εκδήλωση απέτυχε παραγωδώς.

Και απέτυχε διότι διακήρυσσαν και κόμπαζαν ότι θα έκαναν το μεγαλύτερο συλλαλητήριο που έγινε ποτέ στην Κύπρο!
Αυτό εξυπακούεται ότι μάζευαν πέραν των 100 χιλιάδων.

Άλλωστε και η κάλυψη που έδωσαν οι τηλεοράσεις αλλά και οι εφημερίδες ήταν πολύ υποβαθμισμένη, γεγονός που αποδεικνύει την αποτυχία.

Η Αριστερά σε πού πιο δύσκολες συνθήκες λειτούργησε συνενωτικά και συμφιλιωτικά σε αντίθεση με τη δεξιά.
Το ίδιο κάνει και τώρα.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 9/12/2011 9:52 μμ

Δεν υπάρχει λόγος να βλέπει κάποιος την ουρά μου διότι ότι λέω το λέω ΕΠΩΝΥΜΑ.
Δεν κάνω σαν κάποιους άλλους που κρύβονται πίσω από ανωνυμίες (καλή ώρα).

Να έχει κάποιον που αποπροσανατόλισε αυτές τις μέρες είναι ο αρχιεπίσκοπος που στη βιασύνη του να βγει στα μέσα ενημέρωσης έριξε προεδρολογία στο τραπέζι.

Μιχάλης είπε...

@ kokkinh simaia sto stoxastro

Χα χα, καλή η φωτό

Ανώνυμος είπε...

ναι καλες φωτο. πολλα καλες. αφου πουστες κυπριοι γαμουν πανομορφα ελληνικα εγω να μεν μεινω πισω.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 9/13/2011 11:42 πμ

Δυστυχώς στην Κύπρο τελευταία ζούμε το πλήρη παραλογισμό.
Η μόνη άποψη που πρέπει να ακούγεται είναι αυτή που θέλουν κάποιοι.
Κάθε άλλη άποψη είναι ανάθεμα.
Η απάντηση θεωρείται προσπάθεια φίμωσης!

Και το πιο γελοίο απ’ όλα είναι πως λένε ότι θέλουν, όλη μέρα βρίζουν και θεωρούν και από πάνω ότι είναι φιμωμένοι!!!

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 9/13/2011 1:45 μμ

Είναι ενδιαφέροντα αυτά που λες. Μπορείς να δώσεις περισσότερες λεπτομέρειες;

Ανώνυμος είπε...

ρε μαλακα. κοκκινη εν κοκκινη σημαια. χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

το λαθος του ακελ ειναι οτι ερμηνευει τον κοσμο λανθασμενα. συμπεριφερεται σαν ειμαστε στο ψυχρο πολεμο και ειμαστε αδεσμευτη χωρα. για αυτο θα ερθει -εκτος απο εσωτερικη- και εξωτερικη παρεμβαση στο ακελ. αλλα πισω απο κλειστες πορτες... δανειο, σχεσεις με περιοχη κτλ. βρετανοι ειναι θυμωμενοι.

Ανώνυμος είπε...

και στο τελος της ημερας θα καταλαβουμε οτι ο ιδιος ο αρχιεπισκοπος ειναι καποιος που ξερει μονο να σκεφθει δικα του συμφεροντα, δεν ξερει απο διεθνη πολιτικη, ισορροπιες, τιποτε... πρεπει να εξεταστουν οι συμβουλοι του αρχιεπισκοπου. στην ουσια αυτοι τον κυβερνουν... μετα, πρεπει να εξεταστει το ποιοι υπαρχουν πισω απο συμβουλους του... τοτε μπορει να βγει μια καθαρη εικονα σχετικα με τους μιχανισμους λειτουργιας της αρχιεπισκοπικης και εκκλησιαστικης δυναμης...

Ανώνυμος είπε...

ο αρχιεπισκοπος ειναι απλως ενας ιερεας που συνοψιζει τα πραγματα που μαθαινει απο συμβουλους του και μεταφερει τα λογια με απλο τροπο στα προβατα του.

Ανώνυμος είπε...

έφαε σας τζιε εξυκοκκάλισε σας. ούλλοι δα μέσα γράφετε ένα σωρό μ@λ@κίες.
εκτός που αν μετά την ελευθερία έκφρασης, κερδίσαμε και την ελευθερία στη μαλακία!

πάντως αν η μαλακία ήταν εργόχειρο, θα ήσασταν όλοι εκατομμυριούχοι.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=Z-BDs8BEILo&feature=related

eleutheria ekftashs twn aganaktismenn