Σάββατο 26 Φεβρουαρίου 2011

ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ


Κανένας δεν μπορεί να αγνοήσει ότι στην Κύπρο υπάρχει πρόβλημα με τους μετανάστες.
Είναι γεγονός ότι ο αριθμός τους είναι δυσανάλογος με τον πληθυσμό αλλά και με τις αντοχές του τόπου.



Δυστυχώς όμως τα τελευταία χρόνια γίνεται μια άγρια προπαγάνδα γύρω από αυτό το θέμα η οποία έχει δημιουργήσει μια στρεβλωμένη εικόνα στα μάτια του απλού κόσμου.

Κάποιοι μας έχουν δημιουργήσει την εντύπωση ότι όποιον ξένο βλέπουμε στο δρόμο παίρνει επιδόματα από το κράτος (και μάλιστα παχουλά), είναι παράνομος ή αιτητής πολιτικού ασύλου.

Σκόπιμα οι ίδιοι κύκλοι σμίγουν τους Κοινοτικούς, τους νόμιμους, τους παράνομους και τους αιτητές ασύλου σε μια προσπάθεια να περάσουν το μήνυμα ότι τους ταΐζουμε και τους ποτίζουμε χωρίς να κάνουν τίποτε.

Ποιες είναι οι πραγματικές διαστάσεις του προβλήματος;
Τα στοιχεία που δίνει επίσημα ο Υπουργός Εσωτερικών με τα στοιχεία που δίνουν άλλοι δεν συμφωνούν απόλυτα. Και η εξήγηση είναι ότι κάθε φορά ο Υπουργός δίνει τα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι τη στιγμή που κάνει τις δηλώσεις.

Ωστόσο στο σημείωμα αυτό δεν θα αναφερθώ στα στοιχεία που δίνει το Υπουργείο. Θα αντλήσω στοιχεία από το βιβλίο που εξέδωσε το ΕΥΡΩΚΟ τον Ιανουάριο του 2011 με τίτλο «Για μια σωστή και ισορροπημένη μεταναστευτική πολιτική».

Παράλληλα θα παρεμβάλλω και κάποια δικά μου σχόλια.

Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στην Κύπρο με βάση το Σύνταγμα η μεταναστευτική πολιτική ρυθμίζεται μέσω νομοθεσίας που πρέπει να είναι σύμφωνη με το Διεθνές Δίκαιο και από το 2004 και μετά (ένταξη στην Ε.Ε.) διέπεται και από το Κοινοτικό Κεκτημένο.
Επομένως δεν μπορεί να κάνει ότι θέλει.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δίνει το συγκεκριμένο βιβλίο (και τα οποία αποδέχεται), γίνεται η αναφορά (σελ. 8) ότι το πρόβλημα ξεκίνησε το 1992 και ότι διευρυνόταν χρόνο με το χρόνο.
Σήμερα οι αλλοδαποί στην Κύπρο συνολικά αριθμούν 180.195.
-          97.638 είναι Κοινοτικοί.
-          82.557 από τρίτες χώρες.
-          Οι παράνομοι από τρίτες χώρες είναι 25-30.000.

Επομένως, με βάση τα συγκεκριμένα στοιχεία, καταρρίπτεται το πρώτο σημείο προπαγάνδας ότι όποιον αλλοδαπό βλέπουμε στο δρόμο είναι παράνομος. Από τις 180.195 χιλιάδες οι παράνομοι είναι μεταξύ 25 και 30 χιλιάδες.

Στο ίδιο βιβλίο διαβάζουμε ότι με βάση τα στοιχεία της Eurostat η Κύπρος είναι 4η σε ποσοστό μεταναστών από τρίτες χώρες κατ’ αναλογία πληθυσμού 6.3%.
Πρώτη είναι η Ισπανία με 7,4% και ακολουθούν Ελλάδα 6.8%, Αυστρία 6.6%.

Πρέπει επίσης να σημειωθεί ότι οι Κοινοτικοί δεν θεωρούνται μετανάστες εφόσον καλύπτονται από την ελευθερία διακίνησης, εργασίας και εγκατάστασης σε όλη την επικράτεια της Ε.Ε.
Επομένως ο πραγματικός αριθμός των μεταναστών είναι 82.557.

ΤΟ 2004 ΟΞΥΝΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

Το βιβλίο επικαλείται  τα στοιχεία που έδωσε στη Διημερίδα του ΕΥΡΩΚΟ η διευθύντρια του Τμήματος Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης Άννυ Σιακαλλή και τα οποία είναι σύμφωνα με όσα παράθεσα πιο πάνω.

Στα στοιχεία της κας Σιακαλλή αναφέρεται ότι το 2004 ο πληθυσμός της Κύπρου σε σύγκριση με τα 24 κράτη μέλη της Ε.Ε. αυξήθηκε λόγω μεταναστών 21.3% ανά 1.000 κατοίκους.

Εύλογο είναι το ερώτημα: Γιατί αφού σημειώθηκε αυτή η αύξηση δεν αντιδρούσε κανένας το 2004, το 2005, το 2006, το 2007;
Μήπως δεν έβλεπαν το πρόβλημα και το είδαν ξαφνικά το 2008;

Σημειώνεται επίσης ότι σύμφωνα με τα στοιχεία του 2009 η φυσική αύξηση πληθυσμού ήταν 4,426 ενώ η αύξηση λόγω μετανάστευσης ήταν 1.846 άτομα.

ΑΙΤΗΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΑΣΥΛΟΥ

Γίνεται αρκετή φασαρία για τους αιτητές πολιτικού ασύλου και για τα επιδόματα που παίρνουν. Και πάλι η εντύπωση που επικρατεί είναι ότι όλοι οι αλλοδαποί παίρνουν επιδόματα και μάλιστα παχουλά!

Σύμφωνα με την κα Σιακαλλή και το βιβλίο του ΕΥΡΩΚΟ (σελ. 16) στο πρόσφατο παρελθόν η Κύπρος είχε ρεκόρ αιτήσεων πολιτικού ασύλου μεταξύ των κρατών μελών της Ε.Ε. που είχε φτάσει τους 13,2 αιτητές ανά 1.000 κατοίκους το 2004.
Σήμερα βρίσκονται στην Κύπρο με το καθεστώς του πολιτικού πρόσφυγα 587 άτομα και με καθεστώς πολιτικής προστασίας 2,395.
Καταγράφεται ότι η κύρια αιτία αυτών των φαινομένων ήταν η εύκολη πρόσβαση από τα κατεχόμενα αλλά και η εκμετάλλευση και η κατάχρηση διαδικασιών τόσο από αλλοδαπούς όσο και από κύπριους εργοδότες.

Σημειώνεται επίσης (σελ. 17) ότι παλαιότερα όσοι συλλαμβάνονταν ζητούσαν πολιτικό άσυλο και αφήνονταν ελεύθεροι.
-          Σήμερα πέραν του 99% όσων συλλαμβάνονται, αποσύρουν τις αιτήσεις ασύλου και απελαύνονται.
-          Η κάθοδος φοιτητών που ζητούσαν πολιτικό άσυλο περιορίστηκε σημαντικά με συνεντεύξεις πριν να έρθουν στην Κύπρο.
-          Η υποχρέωση εξασφάλισης προξενικής θεώρησης πριν την άφιξη τουριστών ή επισκεπτών στην Κύπρο συνέβαλε στη μείωση τους αριθμού επισκεπτών που στη συνέχεια ζητούσαν πολιτικό άσυλο ή έμεναν ως παράνομοι εργάτες.
-          Επίσης, (σελ. 18) η σύντμηση του χρόνου εξέτασης των αιτήσεων μείωσε την υποβολή αιτήσεων.

ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Στην ίδια Διημερίδα ο Δ/κτης Υπηρ. Αλλοδαπών και Μετανάστευσης Αστυνομίας Αιμίλιος Λάμπρου ανέφερε (σελ. 19) ότι το φαινόμενο της λαθρομετανάστευσης εμφανίστηκε δειλά δειλά το 2000.
Η έξαρση άρχισε το 2004 με την υπογραφή της Πράξης Προσχώρησης της Κύπρου στην Ε.Ε.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παραθέτει από το 2005 μέχρι τις αρχές του 2010 εισήλθαν παράνομα στην Κύπρο 43. 840 άτομα κυρίως μέσω κατεχομένων. Αυτός ο αριθμός δεν περιλαμβάνει όσους δεν συνελήφθησαν και δεν εκδιώχθηκαν.

Υπάρχουν και τα πιο κάτω ενδιαφέροντα στοιχεία:

Αφίξεις λαθρομεταναστών
αεροπορικώς κατά χρονολογία

2005
2.535
2006
880
2007
1.850
2008
1.500
2009
1.068
2010 (Ιαν. μέχρι Οκτ.)
2

Συλλήψεις αλλοδαπών και εργοδοτών κατά χρονολογία

          Έτος           Υποθέσεις     Αλλοδαποί    Εργοδότες

2005
362
626
362
2006
580
1.004
592
2007
706
1.126
734
2008
734
1.094
749
2009
1.193
1.617
1.208
2010 (Ιαν.-Οκτ.)
865
1.153
874


Σύμφωνα με τον κ. Λάμπρου (σελ. 23) απελαύνονται περίπου 3.000 κάθε χρόνο από το 2005.

Απελάσεις κατά χρονολογία

2005
2.849
2006
2.983
2007
2.892
2008
3.231
2009
3.673
2010 (Ιαν. μέχρι Οκτ.)
2.940


Αιτητές πολιτικού Ασύλου κατά χρονολογία

2005
7.651
2006
3.668
2007
5.163
2008
3.995
2009
2.795
2010 (Ιαν. μέχρι Οκτ.)
2.338

Η κυβέρνηση υποστηρίζει ότι μέχρι τις 30 Νοεμβρίου 2010 ο αριθμός μειώθηκε στους 1.097.

Επίσης με βάση τα κυβερνητικά στοιχεία οι νέες αιτήσεις ασύλου συγκρινόμενες με την περίοδο 2003 – 2007 μειώθηκαν θεαματικά.

   Χρονολογία               Αιτήσεις

2003
4.032
2004
9.285
2005
7.291
2006
4.286
2007
5.905
2008
3.449
2009
2.663
2010 (Μέχρι 30 Νοεμβρίου)
2.089


Το σημαντικό από τα στοιχεία αυτά είναι ότι η πολιτική που εφαρμόστηκε από το 2008 και εντεύθεν απέδωσε. Μπορεί να μην απέδωσε τα αναμενόμενα αλλά αποδεικνύει ότι το κράτος δεν μένει αδιάφορο, όπως κάποιοι προσπαθούν να υποβάλουν.

ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ

Οι μεγαλύτερες αντιδράσεις προκαλούνται από τις φήμες και την παραπληροφόρηση που δημιουργούν την εντύπωση ότι όλοι οι αλλοδαποί λαμβάνουν επιδόματα και μάλιστα σε μεγάλα ποσά.

Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η πολιτική της ένταξης των αιτητών ασύλου και των υπό καθεστώς πολιτικής προστασίας θεσπίστηκε το 2006 από τη Βουλή με ομόφωνη απόφαση, κατόπιν πρότασης που έστειλε στη Βουλή η κυβέρνηση Παπαδόπουλου.
Και όσοι από τους βουλευτές διαμαρτύρονται σήμερα, περιλαμβάνονται σε αυτούς που έδωσαν θετική ψήφο για να λαμβάνουν αυτά τα επιδόματα οι αλλοδαποί.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατάθεσε στη Διημερίδα ο υπεύθυνος των Υπηρεσιών Ευημερίας Ευτύχιος Χ’’ Χριστοδούλου (σελ. 34), τα επιδόματα που λαμβάνουν οι δικαιούχοι αλλοδαποί είναι ακριβώς τα ίδια με εκείνα που λαμβάνουν οι Ε/κύπριοι δικαιούχοι ανάλογα με την περίπτωση:

1ος παραλήπτης €452 + €226 ενοίκιο.
Για κάθε εξαρτώμενο άνω των 14 χρόνων €226 + €113 ενοίκιο.
Για κάθε εξαρτώμενο κάτω των 14 χρόνων €135 + €67 ενοίκιο.

Αξιοσημείωτα είναι και τα πιο κάτω στοιχεία:
Το 2010 εκδόθηκαν σε δικαιούχους συνολικά 25.639 επιταγές για 42.560 άτομα.
Η συνολική δαπάνη ήταν €191.594.816.

Από τις 25.639 επιταγές οι 1.529 αφορούσαν αλλοδαπούς.
Η συνολική δαπάνη ήταν €19.364..612.90.

Υπάρχουν και άλλα στοιχεία, όπως και αυτά της κυβέρνησης που θεωρώ ότι θα είναι πλεονασμός να τα αναφέρω.

Θα προσθέσω μόνο ότι παραμένει γεγονός ότι από το 2008 η κυβέρνηση Χριστόφια έθεσε σε εφαρμογή διαδικασίες αντιμετώπισης του προβλήματος μέσω μιας συγκροτημένης μεταναστευτικής πολιτικής. Κάτι που απουσίαζε τα προηγούμενα χρόνια και ευθύνεται για τη δημιουργία όλων αυτών των προβλημάτων.

Ήδη με διάφορες τροποποιήσεις αλλάζουν τα δεδομένα που αφορούν στην εξέταση των αιτήσεων ασύλου, στον περιορισμό της εισόδου στην Κύπρο και κυρίως σημειώνεται η έντονη απαίτηση και από την Κύπρο για να αναλάβουν όλες οι χώρες της Ε.Ε. το βάρος από την έλευση μεταναστών από τρίτες χώρες.
Ήδη βρίσκονται σε εξέλιξη οι διαδικασίες για αγορά 2 ελικοπτέρων για εποπτεία της γραμμής αντιπαράταξης και άλλες ενέργειες προς τον σκοπό αυτό και όχι μόνο.
Επιπρόσθετα βρίσκονται υπό ανέγερση δύο νέοι χώροι υποδοχής μεταναστών στη Λεμεσό και στη Λάρνακα που θα μειώσει δραστικά τα παρεχόμενα επιδόματα στους αιτητές πολιτικού ασύλου.
Προσθέτω επίσης ότι για την περίοδο 2007 – 2013 η Κύπρος εξασφάλισε 50 εκατομμύρια ευρώ από την Ε.Ε. για αντιμετώπιση του προβλήματος.

Σημαντική επίσης είναι και η πολιτική που εφάρμοσε η κυβέρνηση και στο πρόβλημα της εκμετάλλευσης και εμπορίας προσώπων που πήρε τα εύσημα από την ίδια τν Ε.Ε.

Με όσα έχουν παρατεθεί καταρρίπτεται η κακόπιστη κριτική για έλλειψη μεταναστευτικής πολιτικής.
Παράλληλα αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται άλλη προσπάθεια ή ότι τα αποτελέσματα είναι ικανοποιητικά.
Αν αναλογιστεί κάποιος ότι μέχρι το 2008 υπήρξαν σπασμωδικές κινήσεις, είναι τουλάχιστον άδικο να κατηγορείται η σημερινή κυβέρνηση ότι δεν έπραξε τίποτε.

85 σχόλια:

αιολος είπε...

Πραγματικά πολύ ενδιαφέροντα τα στοιχεία που αναφέρεις Μιχάλη και με την άδειά σου θα τα χρησιμοποιήσω.

Κάποιες ερώτησεις αν έχεις στοιχεία :

Πόσες γεννήσεις ετησίως υπάρχουν ανα έτος;

Οι γεννήσεις είναι περισσότερες ή λιγότερες των εισρροών από λαθρομετανάστες;

Η αναλογία λαθρομεταναστών Ελληνοκυπρίων είναι 1/3 δηλαδή το 30% είναι ξένοι ή κάνω λάθος;

νεος είπε...

Τι λες βρε αίολε!
25-30 χιλιάδες στις 800.000 εν 30%, ένας στους τρεις;
Εννά τα χρησιμοποιήσεις κιόλας...
Δκιάβαστα πρώτα!

αιολος είπε...

Εγώ διάβασα 180.000 λάθος κάνω ;

αιολος είπε...

Η ελεύθερη Κύπρος σήμερα είναι 800.000;

ωτορινολαρυγγολόγος είπε...

ο αριθμός των αλλοδαπών ξεπέρασαν τον αριθμό των τ/κ. Πότε θα αρχίσουμε τις διαπραγματεύσεις με τους Μπανγκλαντέζους για την τριζωνική τρικοινοτική ομοσπονδία; Αυτοί κι έχουν δικαιώματα.

Στο μεταξύ νομίζω έκαμνες Βιετναμέζα φιλενάδα. Η ταμπέλλα της Blogger του ιστολόγιου σου γράφει στα Βιετναμέζικα. Και υποψιάζομαι αν χρησιμοποιείς κονσόλα του blogger στα βιετναμέζικα. Μάλλον μαθαίνεις βιετναμέζικα από βιετναμέζα φιλενάδα σου.

Σου πάει βιετναμέζα φιλενάδα. Κατάλληλη και για την ηλικία σου. Λένε ότι φροντίζουν πολλά καλα.

Ζητάω άμεση απάντηση!

ωτορινολαρυγγολόγος είπε...

Μπανγκλαντέζικη κοινότητα της Κύπρο ζητά αλληλεγγύη με το ΑΚΕΛ.

Τελευταία φωτογραφία του εκπροσώπου της Μπανγκλαντέζικης κοινότητας Κύπρου -Rizwan Pobadesh-.

http://oursurprisingworld.com/wp-content/uploads/2007/11/bangladesh_1_16.jpg

Η φωτογραφία αυτή ταβήχτηκε στη Λάρνακα...

Ο ίδιος εξέφρασε ικανοποίηση του και είπε το συντόμοτερο δυνατό θα ζητήσουν ραντεβού από σύντροφο Μιχάλη Μιχαήλ για να τον ευχαριστήσουν.

ψυχολόγος είπε...

Οταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα επιστρατεύονται οι μαλακίες.

Ανώνυμος είπε...

τζιαί οι ΑΚΕΛικοί αλλοδαποί είναι.
δείτε καλά τη φάτσαν τους τζιαί θα το διαπιστώσετε. να μην αναφέρω το χαμηλό δείχτη νοημοσύνης που έχουν και τη δομή του γενετικού τους κώδικα που μόνο στην βορ. δυτική κίνα συναντάται.
ΜΟΓΓΟΛΟΙ !!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ρε παιθκιά, κανένα επιείρημα να απαντήσετε του Μιχάλη έχετε;

Ή επειδή δεν έχετε προσπαθείτε να τον πλήξετε (νομίζετε δηλαδή);

Δεν το καταλαβαίνετε ότι γελοιποιείστε;

Κ.Γ. είπε...

Ούτε ίχνος αξιοπρέπειας δεν έχουν ορισμένοι.

έκατσε βρε αθεόφοβοι ο άνθρωπος και έκανε τον κόπο να μελετήσει και να μαζέψει κάποια στοιχεία και αντί να το εκτιμήσετε τον βρίζετε και τον λοιδωρείτε;

Μιχάλη κι εγώ θεωρούσα ότι η κυβέρνηση δεν μας τα έλεγε καλά τόσον καιρό αλλά διαπιστώνω από τα γραφόμενα σου ότι κάπου τελικά έχω δίκαιο.

Και απορώ γιατί κάποιοι θέλουν να μας κοροϊδεύουν και να μας φανατίζουν πάνω σε αυτά τα θέματα.

Και αν όντως το θέμα μεγάλωσε το 2004 σωστά ρωτάς πού ήταν όλοι αυτοί για 4 χρόνια;

Συγχαρητήρια για τη δουλειά που έκανες αγαπητέ μου.

Ανώνυμος είπε...

Μιχαλιό πάλι εκέντησες, τους ζάλισες :-)))

Diasporos είπε...

Άλλο το management των μεταναστών, τζι άλλο ο ρατσισμός τζιαι το μίσος.

Εν η μοίρα της Κύπρου ναν σταθμός, έδειξεν το η Ιστορία. Εν η μοίρα της να αφομιώννει λαούς τζιαι να φκέννει που την άλλην με πρόσθετα στην κουλτούραν της τζιαι την ταυτότηταν της ήθη τζι έθιμα που τούτους τους λαούς.

Απλά έν φαίνεται τούντο γεγονός άμα θωρείς τον παππού σσου τον κυπραίον τζιαι να ακούεις για τα παραδοσιακά έθιμα. Ούλλα μας τα έθιμα εν κράμα λαών που επεράσαν που δαμέ. Τζι η γλώσσα μας, το ίδιο.

Τζι αν καταφέρουμεν να κουμαντάρουμε σωστά το θέμαν των νέων μεταναστών που έρκουνται, εννα κερδίσουμε.

Έν μπορούμε να κερδίσουμε το μέλλον κρατώντας σφιχτά την παράδοση που νομίζουμε εν η αυθεντική μας ταυτότητα, σάννα τζι εν λάβαρο κυπριακότητας καθαρόαιμης χωρίς να καταλαβαίνουμε πως τούτη η παράδοση εν προϊόν της ένωσης μας με άλλους λαούς.

Εν εύκολο να κρατάς ταυτότητες που πλάθεις μές το νού σου, ταυτότητες που εν παγωμένες στο χρόνο. Άμα ζείς αλλαγή στην ιστορία, εν το δύσκολο τζιαμέ.

Τζιαι καρτερώ, που μακρά, μετανάστης τζι εγώ, να δώ αν θα κάμουν οι κυπραίοι rise to the occasion όπως λαλούν δακάτω οι αμερικάνοι, ή αν θα ππέσουν στα ίδια λάθη που κάμνουν οι ακροδεξιοί δακάτω που εγεμώσαν μίσος για τους μεξικάνους τζιαι φταίν τους για τα κακά της χώρας. (έχουμεν 11 εκατομμύρια το χρόνο λαθρομετανάστες δακάτω).

Ανώνυμος είπε...

και παλι το καθεστως ψευδεται.τουρκε εβγα στο δρομο και πες μου ποσους κοκκινους μαυρους και κιτρινους θα δεις.μετρα τους και ελα πε μου αν εχουμε πεντε ρουμανους και ενα καμερουνεζο.

Ανώνυμος είπε...

oppa! ekames tin matsin re mike an e lefkaritika pou kentas.

diaspore to kalo pou sou 8elw, fige pou ti diaspora ki ela kypro. asximoi keroi gia metanastes.

aporia: ama fygoyn oi metanastes apo oles tis xwres, pou 8a pane?
toutoi pou tous ekmetallefkoynte en na pan mazin tous?

Ιων είπε...

Αποδεικνύεται για άλλη μια φορά ότι κάποιοι δεν έχετε ούτε ένα επιχείρημα να παρουσιάσετε.

Ξαφνιαστήκατε διότι δεν σας βγαίνει το παιχνίδι;
Και επειδή δεν τολμάτε να αμφισβητήσετε τα στοιχεία που παραθέτει;

Περαστικά σας καλά μου παιδιά.

arxiepiskopos είπε...

Μιχάλη,συγχαρητήρια!Μόνο μη σβήσεις καμιά από τις μαλακίες που σου γράφουν,για να γίνεται πιο εμφανές το επίπεδο της κουλιανικής διανόησης!

Anef_Oriwn είπε...

Σε κάποιο άλλο [παλαιότερο] σχόλιο μου είπα ότι συμπεριφέρεσαι αυτιστικά! Πέραν τούτου όμως πρέπει είτε να ‘ναι και χαμηλό το I.Q. ΣΟΥ, ή τα ελληνικά ΣΟΥ λειψά και ΔΕΝ καταλαβαίνεις τι διαβάζεις, είτε είσαι ένα αποτυχημένο κακέκτυπο του Γκέμπελς και δεν μπορείς ούτε μια διαστρέβλωση του χαϊρκού να κάμεις! Ο Μιχάλης έγραψε και είπε ότι «Σήμερα οι αλλοδαποί στην Κύπρο συνολικά αριθμούν 180.195», εκ των οποίων οι «97.638 είναι Κοινοτικοί», οι «82.557 από τρίτες χώρες» και «οι παράνομοι από τρίτες χώρες είναι 25-30.000». ΕΣΥ που και πως βρήκες ότι «...η αναλογία λαθρομεταναστών Ελληνοκυπρίων είναι 1/3 ...»; Μα καταλάβεις τι διαβάζεις;

Μιχάλης είπε...

@ αιολος

Εφόσον έχουν δημοσιοποιηθεί τα στοιχεία, ασφαλώς και μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Δεν έχω στοιχεία γι’ αυτά που ρωτάς. Αν μάθω θα τα κινοποιήσω.

Μόνο που σε αυτά τα ζητήματα χρειάζεται μεγάλη προσοχή για να μη δημιουργούνται λανθασμένες εντυπώσεις.

Δεν έγραψα ότι οι λαθρομετανάστες αποτελούν το 1/3 του πληθυσμού.
Όπως επισήμαναν και ο Νέος Ε/κύπριος και ο Άνευ, έγραψα ότι οι παράνομοι είναι 25-30 χιλιάδες.

180.195 είναι το σύνολο των μεταναστών. Και όπως αναφέρεται οι Κοινοτικοί δεν θεωρούνται μετανάστες.

Λίγη προσοχή λοιπόν.

Μιχάλης είπε...

Προς διάφορους ανώνυμους:

Περίμενα μια κάπως υπεύθυνη στάση από πλευράς σας.
Απέφυγα να καταθέσω τα στοιχεία της κυβέρνησης για να μην πείτε ότι πρόκειται για προπαγάνδα.

Φαίνεται όμως ότι δεν σας «βγαίνουν» ούτε αυτά που παράθεσα και προσπαθείτε να αποδείξετε ότι η έγνοια σας δεν είναι οι πραγματικότητες αλλά το πώς να πλήξετε αυτούς που θεωρείτε αντιπάλους.

Ο καθένας όμως διαβάζει και κρίνει…

Μιχάλης είπε...

@ Κ.Γ.

Δυστυχώς φίλε η αξιοπρέπεια για κάποιους έχει μπει στα αζήτητα.

Όπως ανάφερα και στο προηγούμενο σχόλιο σκόπιμα δεν παράθεσα τα στοιχεία της κυβέρνησης.
Σε παλαιότερη ανάρτηση μου παράθεσα και τα στοιχεία της κυβέρνησης αλλά και πάλι διάφοροι ανώνυμοι έλεγαν τις βλακείες τους.

Μιχάλης είπε...

@ Διάσπορος

Έχεις δίκαιο ως προς τις επιδράσεις που έχουμε στην παράδοση μας.
Όμως θέλω να επισημάνω ότι παρά τις επιδράσεις παραμένει στο μεγαλύτερο μέρος της (όπως και η διάλεκτος μας) ελληνική και χριστιανική ορθόδοξη.

Εκείνο που όλοι πρέπει να προσέξουμε είναι η αναφορά σου ότι στην Κύπρο ανέκαθεν αφομοιώνονταν όλα τα ξένα στοιχεία και έφτιαχναν μια αρμονική συμβίωση.
Πιστεύω ότι αν και τώρα οι διάφοροι λαοπλάνοι αποτύχουν, το ίδιο θα συμβεί και στις μέρες μας.

Όμως οι πολιτικές των διακρίσεων το μόνο που θα πετύχουν είναι να ενισχύσουν τα ξένα στοιχεία, να τα περιχαρακώσουν και να δημιουργήσουν μια νέα κατάσταση στην Κύπρο.

Θα πετύχουν, με άλλα λόγια αυτό που προσπαθούν (δήθεν;) να αποτρέψουν.

Μιχάλης είπε...

@ arxiepiskopos

Όχι, δεν θα τα διαγράψω τα μηνύματα τους.
Άλλωστε σπανιότατα εφαρμόζω αυτή την τακτική.

Θα μείνουν εκεί, μνημείο της εγκεφαλικής διάνοιας ορισμένων...

Ανώνυμος είπε...

ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΕ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟ 1992. ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΕΠΕΙΔΟΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ Κ.Τ.Λ ΑΥΤΑ ΨΗΦΙΣΤΙΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΤΟ 2006 ΕΠΙ ΠΡΟΕΔΡΙΑΣ ΤΑΣΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΜΟΡΦΙΤΗ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΣΗΜΕΡΑ;

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ;

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος

Ναι, είδα το άρθρο και πραγματικά είναι να απορεί κάποιος για τη ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ διαστρέβλωση στην οποία προβαίνουν συνεχώς συγκεκριμένοι άνθρωποι.

Στις τελευταίες εκδόσεις της ΓΝΩΜΗΣ ο σχολιογράφος Μνήμων είχε μια αντιπαράθεση με τον κ. Μορφίτη για τον λόγο που εκφέρει και μάλιστα ο Μνήμων παράθεσε και ένα διάλογο από την εκπομπή που είχα με τον κ. Μορφίτη στον ΑΣΤΡΑ.

Δυστυχώς, ενώ ο κ. Μορφίτης στο βιβλίο που επιμελήθηκε αποδέχεται τα στοιχεία που δίνει για τους αιτητές ασύλου, στο άρθρο του προβαίνει σε μια ισοπέδωση των πάντων και καλλιεργεί την ψεύτικη εικόνα ότι όλοι οι ξένοι παίρνουν επιδόματα.

Ο καθένας μας αγαπητέ μου κρίνεται από τα λόγια και τα έργα του.

Τι άλλο να προσθέσω;

Anef_Oriwn είπε...

Μιχάλη,

Σε ποια εφημερίδα είναι το άρθρο του Μορφίτη;

Μιχάλης είπε...

Στη ΜΑΧΗ

μαλάκας είπε...

Εγώ ως εκπρόσωπος μαλακών που γράφει - σχολιάζει στο ιστολόγιο του Μιχαήλ θέλω να εκφράσω θέρμες ευχαριστίες μου προς τον κύριο.

Ως εκπρόσωπος των μαλακών θέλω να εξηγήσω γιατί αγαπούμε να γράψουμε μαλακίες μας στο ιστολογίο του Μιχαήλ.

Πρώτον, ξέρουμε ότι έστω κι αν ο Μιχαήλ είναι δημαγωγός Α ποιότητας, δεν θα διαγράψει μαλακίες μας. Εδώ έχουμε λευθεριά να γράψουμε μαλακίες μας και το ξέρουμε πάρα πολύ καλά από την αρχή.

Δεύτερον, το ΑΚΕΛ προωθεί πως το ίδιο είναι ένα δημοκρατικό κόμμα που υποστηρίζει την ελεύθερη έκραση απόψεων. Αλλά αν πάτε σε ιστολόγια, ωηφιακές σελίδες άλλών στελέχων του ΑΚΕΛ και γράψετε τις μαλακίες αυτές αμέσως θα τις διαγράψουν. Διότι για %99 των πολιτευτών του ΑΚΕΛ η πολιτική δεν έχει καμία διαφορά από ένα ποδοσφαιρικό αγώνα. Κάθε άποψη του κόμματος είναι ένα δόγμα για αυτούς και πρέπει να εκφραστεί δυνατά, σαν να φωνάζεις σε ένα μάτς της ομόνιας.

Τρίτον, για όλους αυτούς τους λόγους, εμείς ως μαλάκες, υποστηρίζουμε υποψηφιότητα του και συγχωρούμε τον Μιχαήλ. Ξέρουμε ότι ο ίδιος δεν έλαβε θέση στο ΑΚΕΛ με εξ αίματος σχέσεις όπως κάποιοι ορισμένοι στο ΑΚΕΛ. (παιδιά των ορισμένων γενικών, στελέχων, συνδικαλιστών κλ. κλ.)

Τετάρτον και ως τελευταίον, αν και δεν σε αγαπούμε, θα συνεχίζουμε να γράψουμε στο ιστολόγιο σου δίοτι ξέρουμε ότι έχει ελευθερία απόψεων εδώ.

σούπερ μαλάκας είπε...

μη γράφετε μαλακίες στον τοίχο του Μιχάλη. είναι ήδη λερωμένος με φουξιοφασιστικά κατάλοιπα τύπου ΑΚΕΛ.

Ανώνυμος είπε...

τι σημαινει οτι εσιει 2395 ατομα κατω που πολιτικη προστασια μιχαλη;εν τα εξαρτωμενα ατομα των 587 προσφυγων;

Στρούθος είπε...

Πέθανε ο Ερπακάν. Συλληπητηρια στον αίολο, τον ψευδοαρχιεπίσκοπο, τους εθνομαλάκες, τους εθνικάφρωνες, τους εθνικόπελλους και τους κάθε λογής πάσχοντες από θρησκευτικό παροξισμό. Ελπίζω πως όλοι αυτοί θα στείλουν κανένα συλληπητήριο μήνυμα στο αδελφό τους κόμμα, όπως παλαιότερα η εφημερίδα στόχος.

GRIBAS είπε...

8A SAS GAMHSOYME TO MAH.
LAKOS ME ASBESTH
FWTIA KAI TSEKOYRI
STOYS MAGARIOUS

ZHTW O MPLE MAHS

OXI STH DDO
OXI STOYS EPOIKOYS
OXI SE OLA TA KAKA POY PROKALESATE DOSILOGOI, PRODWTES-KATADWTES ARISTEROI

τσιορονής είπε...

καλύτερα μαλάκας παρά πούστης , προδότης και κομμουνιστής!!!!

μουαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!

Skouro mov είπε...

@gribas

Mathe ellinika prwta kai meta pekse to patriwtis.

Mixali sou efxomai na eklegeis. Kapote prepei na fkoun kai merikoi aksioi sti vouli.

χορτοφάγος είπε...

Ως πότε παλληκάρια να ζούμε στη στενή
Μονάχοι σα λιοντάρια και χωρίς ψιλή !

Λευτεριά στους βαρυποινίτες
Έξω και οι ισοβίτες

Σκοτώστε τις αγελάδες. Μας τρώνε το χόρτο!

καντάφι είπε...

Ε-ΞΩ ΟΙ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΦΥΛΑΚΕΣ
ΜΕ-ΣΑ ΟΙ ΜΠΑ-ΤΣΟΙ ΚΙ ΟΙ ΔΙ-ΚΑ-ΣΤΕΣ!

αιολος είπε...

@Στρούθος είπε...
Πέθανε ο Ερπακάν............


Kαι γιατι δεν κάνετε πολιτικό μνημόσυνο στον αδελφό τούρκο;

Εγώ φιλότουρκος δεν είμαι, εσείς εκσπερματώνετε με κάθε τι τούρκικο.

Βέβαια δεν παύει να είναι άνθρωπος αλλά πάλι τούρκος πέθανε και για να το πω αρχαιοπρεπώς :


Είχον τε κνησμόν οι όρχεις μου

αιολος είπε...

Aπορώ πραγματικά με τον Στρούθο που κάνει κουβέντα για τον θάνατο του Ερπακάν, εδώ κινδυνεύει ο Ελληνικός σοσιαλισμός πράγμα που μας ανησυχεί βαθύτατα όλους και εσύ ασχολείσαι με ξένους (ή μήπως Στρούθε οι τούρκοι δεν είναι ξένοι!!!!! ή μήπως και οι Έλληνες είναι ξένοι!!!!!).

Και εξηγούμαι:

Βαθειά θλίψη κατέχει τον ελληνικό λαό με την είδηση (η ακρίβεια της οποίας ελέγχεται) ότι ο λαοπρόβλητος ηγέτης της Ελλάδος Γ Α Παπανδρέου νοσεί.

http://fimotro.blogspot.com/2011/02/40_28.html

Και που είσαι αν θες βοήθεια αρχαιόγλωσση, για να εκφραστείς, στην διάθεσή σου.

οικονομολόγος είπε...

Κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με την άσχημη και φθηνή προπαγάνδα "Κύπριου φορολογούμενου".

Πόλλες φορές συναντήθηκα με κάποιους οι οποίοι προωθούν ότι κάποιοι ωραίοι Κύπριοι πληρώνουν φόρο και γεμίζουν ταμείο του κράτους και κάποιοι άσχημοι (Κύπριοι και αλλοδαποί βδέλλες εκμεταλλεύονται ωραίους φόρους). Η αξίωση αυτή έχει βάση αλλά όχι πολλά...

Από τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου οικονομικών μαθαίνουμε τις αλήθειες.

http://www.mof.gov.cy/mof/mof.nsf/DMLstatistics2_gr/DBD9E7225A73F487C225783E00229C94/$file/%CE%99%CE%B1%CE%BD.-%20%CE%94%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82%20JUNEREV_2010m.pdf

Πρώτα πρώτα να δώσω έγγραφο των στατιστικών του χρόνου 2010.

Σύμφωνα με το έγγραφο, συνολικά έσοδα της Δημοκρατίας είναι 6,461 δις. ευρω. Το ποσό αυτό συμπεριλαμβάνει και τις χορηγίες από την Ε.Ε.

Συνολικά έσοδα χωρίς χορηγίες στοιχίζει 6,359 δις. ευρώ.

Τώρα να δούμε πού έρχονται τα έσοδα.

Το μεγαλύτερο ποσό βέβαια έρχονται από τα φορολογικά έσοδα. 5,415 δις. ευρώ.

Στα φορολογικά έσοδα, το ποσό φόρων που πληρώνουν "ωραίοι Κύπριοι" μαζί με νόμιμους άλλους κατοίκους της Κύπρου (Ευρωπαίους και νόμιμους αλλοδαπούς εργαζόμενους) με άμεσο τρόπο είναι 1,876 δις. 1,333 δις. αυτού του ποσού είναι από φόρο εισοδήματος.

Όμως εδώ πρέπει να σημειώσουμε το μεγαλύτερο ποσό εδώ πληρώνονται από μεγάλες εταιρίες και ιδιαίτερα από την τουριστική βιομηχανία.

Μην το ξεχνάτε! Κάθε χρόνο στην Κύπρο έρχονται τουλάχιστον 2 φορές περισσότεροι άνθρωποι από τον Κυπριακό πληθυσμό.

Τώρα να δούμε το ποσό του εσόδων έμμεσων φορών.

Έμμεσοι φόροι με 2,453 δις. ευρώ αποτελούν μεγαλύτερη πηγή εσόδων. Σε έμμεσούς φόρους όλοι κάτοικοι της Κύπρου ανεξαρτήτως από την υπηκοότητα πληρώνουν όταν ψωνίζουν στην αγορά της Κύπρου.

Δηλαδή με άλλα τα λόγια οι αλλοδαποί ήδη πληρώνουν φόρο και μπορούμε να τους αποκαλούμε σαν "μη Κύπριοι φορολογούμενοι"...

Από την άλλην, όταν γραφείο ευημερίας δίνει μια επιταγή, το ποσό της επιταγής πάντα πληρώνονται από τα χρηματικό απόθεμα της Κεντρικής Τράπεζας. Μετά την υιοθέτηση του ευρώ εμείς δεν εκδίδουμε το ευρώ πια, κάποιες ορισμένες αρμόδιες υπηρεσίες στην ΕΕ εκδίδουν για εμας και εμείς τα διατηρούμε στις αποθήκες της ΚΤ.

Κάθε επιταγή που εκδίδει το γραφείο ευημερίας, πρακαλεί πληθορισμό στην οικονομία και αφού ενταχτήκαμε στην ΕΕ και δεν έχει οικονομικά σύνορα εντός ευρωζώνης, το νόμισμα ευρώ χάνει αξία του σε κάποιο βαθμό εναντίων άλλων εθνικών νομισμάτων σαν δολλάριο, αγγλική λίρα...

Στο τέλος όλοι Ευρωπαίοι που βρισκόνται στην ευρωζώνη πληρώνουν το αντίτιμο της κατάστασης όχι μόνο εμείς!

Γι'αυτό παρακαλώ, οι ηλίθιοι που δεν βγάζουν ούτε 2000 ευρώ τον μηνά να κόψουν φωνή τους να βουλώσουν. Να μην λένε "εμείς οι Κύπριοι φορολογούμενοι" κλ. κλ. Να αφήσουν φθηνή προπαγάνδα. Η οικονομία της Κύπρου είναι βασισμένη μόνο και μόνο στους αλλοδαπούς (είτε τουρίστες, είτε Ευρωπαίους, είτε όσους από τρίτες χώρες).

Φίλοι που φωνάζουν φτύνοντας γύρω να σας πω κάτι: το ποσό φόρου που πληρώνετε εσείς, οι πρέσβες μας τα τρώνε όλα σε μία μέρα. Μην ανυσήχετε.

Παρακαλώ να απαντήσουν μόνο οικονομολόγους.

Δεν αναφέρθηκα εδώ για τις δημόσιες δαπανές που ήδη ξεπερνούν συνολικά έσοδα του κράτους. Φανταστείτε πόσο τόκιο πληρώνουμε σε διεθνείς τράπεζες από την τζέπη μας κάθε χρόνο. Είναι κατάσταση συναγερμού δηλαδη.

οικονομολόγος είπε...

(Έγραψα λίγο γρίγορα έκανα κάποιες διορθώσεις, μπορείτε να διαγράψετε το σχολίο που βρίσκεται πιο πάνω)

Κάποια στατιστικά στοιχεία σχετικά με την άσχημη και φθηνή προπαγάνδα "Κύπριου φορολογούμενου".

Πολλές φορές συναντήθηκα με κάποιους οι οποίοι προωθούν ότι κάποιοι ωραίοι Κύπριοι πληρώνουν φόρο και γεμίζουν ταμείο του κράτους και κάποιοι άσχημοι (Κύπριοι και αλλοδαποί βδέλλες εκμεταλλεύονται φόρους ωραίων Κυπρίων). Η αξίωση αυτή έχει βάση μέχρι ένα βαθμό αλλά όχι πάρα πολύ...

Από τα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου οικονομικών μαθαίνουμε τις αλήθειες.

http://www.mof.gov.cy/mof/mof.nsf/DMLstatistics2_gr/DBD9E7225A73F487C225783E00229C94/$file/%CE%99%CE%B1%CE%BD.-%20%CE%94%CE%B5%CE%BA%CE%B5%CE%BC%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%82%20JUNEREV_2010m.pdf

Πρώτα πρώτα να δώσω έγγραφο των στατιστικών του χρόνου 2010.

Σύμφωνα με το έγγραφο, συνολικά έσοδα της Δημοκρατίας είναι 6,461 δις. ευρω. Το ποσό αυτό συμπεριλαμβάνει και τις χορηγίες από την Ε.Ε.

Συνολικά έσοδα χωρίς χορηγίες στοιχίζουν 6,359 δις. ευρώ.

Τώρα να δούμε πού έρχονται τα έσοδα.

Το μεγαλύτερο ποσό βέβαια έρχονται από τα φορολογικά έσοδα. 5,415 δις. ευρώ.

Στα φορολογικά έσοδα, το ποσό φόρων που πληρώνουν "ωραίοι Κύπριοι" μαζί με νόμιμους άλλους κατοίκους της Κύπρου (Ευρωπαίους και νόμιμους αλλοδαπούς εργαζόμενους) με άμεσο τρόπο είναι 1,876 δις. 1,333 δις. αυτού του ποσού είναι από φόρο εισοδήματος.

Όμως εδώ πρέπει να σημειώσουμε το μεγαλύτερο ποσό εδώ πληρώνονται από μεγάλες εταιρίες και ιδιαίτερα από την τουριστική βιομηχανία.

Μην το ξεχνάτε! Κάθε χρόνο στην Κύπρο έρχονται τουλάχιστον 2 φορές περισσότεροι άνθρωποι από τον Κυπριακό πληθυσμό.

Τώρα να δούμε το ποσό του εσόδων έμμεσων φορών.

Έμμεσοι φόροι με 2,453 δις. ευρώ αποτελούν μεγαλύτερη πηγή εσόδων. Σε έμμεσούς φόρους όλοι κάτοικοι της Κύπρου ανεξαρτήτως από την υπηκοότητα πληρώνουν όταν ψωνίζουν στην αγορά της Κύπρου.

Δηλαδή με άλλα τα λόγια οι αλλοδαποί ήδη πληρώνουν φόρο και μπορούμε να τους αποκαλούμε σαν "μη Κύπριοι φορολογούμενοι"...

Από την άλλην, όταν γραφείο ευημερίας δίνει μια επιταγή, το ποσό της επιταγής πάντα πληρώνονται από τα χρηματικό απόθεμα της Κεντρικής Τράπεζας. Μετά την υιοθέτηση του ευρώ εμείς δεν εκδίδουμε το ευρώ πια, κάποιες ορισμένες αρμόδιες υπηρεσίες στην ΕΕ εκδίδουν για εμας και εμείς τα διατηρούμε στις αποθήκες της ΚΤ.

Κάθε επιταγή που εκδίδει το γραφείο ευημερίας, πρακαλεί πληθορισμό στην οικονομία και αφού ενταχτήκαμε στην ΕΕ και δεν έχει οικονομικά σύνορα εντός ευρωζώνης, το νόμισμα ευρώ χάνει αξία του σε κάποιο βαθμό εναντίον άλλων εθνικών νομισμάτων σαν δολλάριο, αγγλική λίρα...

Στο τέλος, όλοι Ευρωπαίοι που βρίσκόνται στην ευρωζώνη πληρώνουν το αντίτιμο της κατάστασης δηλαδή όχι μόνο εμείς!

Γι'αυτό παρακαλώ, οι ηλίθιοι που δεν βγάζουν ούτε 2000 ευρώ τον μηνά να κόψουν φωνή τους να βουλώσουν. Να μην λένε "εμείς οι Κύπριοι φορολογούμενοι" κλ. κλ. Να αφήσουν φθηνή προπαγάνδα. Η οικονομία της Κύπρου είναι βασισμένη μόνο και μόνο στους αλλοδαπούς (είτε τουρίστες, είτε Ευρωπαίους, είτε όσους από τρίτες χώρες).

Φίλοι που φωνάζουν φτύνοντας γύρω να σας πω κάτι: το ποσό φόρου που πληρώνετε εσείς, οι πρέσβες μας τα τρώνε όλα σε μία μέρα. Μην ανησύχετε.

Παρακαλώ να απαντήσουν μόνο οικονομολόγοι.

Δεν αναφέρθηκα εδώ για τις δημόσιες δαπανές που ήδη ξεπερνούν τα συνολικά έσοδα του κράτους. Φανταστείτε ποσο τόκιο πληρώνουμε σε διεθνείς τράπεζες από την τζέπη μας κάθε χρόνο. Είναι κατάσταση συναγερμού δηλαδη.

Χαμάλης είπε...

Αίολος:
(ή μήπως Στρούθε οι τούρκοι δεν είναι ξένοι!!!!! ή μήπως και οι Έλληνες είναι ξένοι!!!!!).
_________________________________

Μην παραξενέυεστε φίλοι μου για τις απαράδεκτες εκφράσεις εκατέρωθεν που δημιουργούν φανατισμό σε σημείο παροξυσμού μεταξύ των συμπατριωτών μας. Πίσω απ' αυτές είναι Τούρκοι εκπαιδευμένοι σε σχολές ειδικού πολέμου στην Τουρκία και ένας απ' αυτούς είναι και ο Αίολος. Αλλάζουν ψευδώνυμα και προσποιούνται ότι υποστηρίζουν πότε τη μια άποψη και πότε την άλλη αλλά με τρόπο προκλητικό και υβριστικό. Κατέχουν την Ελληνική γλώσσα γιατί μεγάλωσαν στις από 'δώ περιοχές του Έβρου.

οικονομολόγος είπε...

Εισφορά όλων των αλλοδαπών στοιχείων της Κύπρου είναι πολύ μεγάλη στην Κυπριακή οικονομία. Όταν μιλάμε για τους αλλοδαπούς πρέπει να υπολόγίζουμε όλους παράγοντες πρόκειται για τους αλλοδαπούς...

Πρωμηθέας είπε...

Τάδε έφη Αίολος: «Εγώ φιλότουρκος δεν είμαι, εσείς εκσπερματώνετε με κάθε τι τούρκικο». – Μόνο με τες τουρκούες!!! Και έχει που είναι και πολύ ωραίες!!!

αιολος είπε...

Όλα αυτά είναι περιττά στην Ελλάδα ποινηκοποιήται η εχθρότητα με τον πασοκικό όρο ΕΧΘΡΟΠΑΘΕΙΑ, έτσι λοιπόν όποιος εχθρεύεται κάποιον πάει φυλακή. Γνωρίζατε τον όρο εχθροπάθεια ; Με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία τoν μάθατε. Έχεις αντιπάθεια, ας πούμε, για τους τούρκους ; Πάσχεις από εχθροπάθεια, πας φυλακή. Έχεις αντιπάθεια, ας πούμε, για τους λαθρομετανάστες; Πάσχεις από εχθροπάθεια, πας φυλακή. Έχεις αντιπάθεια, λέμε, για τους εβραίους ; Πάσχεις από εχθροπάθεια, πας φυλακή κ.ο.κ.μάλιστα αυτό κατοχυρώνεται δια νόμου, χαρείτε τον:


http://www.elliniki-grothia.com/?p=6785

Με βλέπω μέχρι την μεταπολίτευση στην Ελλάδα να είμαι φυλακή, να μου προσέχετε τον Χαμάλη.

αιολος είπε...

Εγώ πάντως δεν δηλώνω από τώρα ακραίος ρατσιστής με τους βλαχαραπάδες (απελεύθεροι χωρικοί του ορθόδοξου μιλέτ της οθωμανικής αυτοκρατορίας ..και ελληνόφωνοι χριστιανοί ορθόδοξοι ) ...και ότι η συντριπτική πλειοψηφία των επαρχιών τους, δεν χαίρουν της απόλυτης εχθροπάθειάς μου

Ανώνυμος είπε...

ρε αιολε ενι μπορεσες να βρεις αλλο μπλογκ να γαμησεις με τα σχολια σου. φυγε δαμε ρε. κις κις. πως λενε στην γλωσσα σου.

σε βαρεθηκαμε ρε μαλακα. γραψε μαλακιες σου σε αλλες πλατφορμες.

τουτος εν εννι τουρκος εννι γυφτος, εκολλησε δαμε.

Ανώνυμος είπε...

λαλεις μαλακιες ουλλη μερα. εννι τουαλετα δαμε ρε μαλακα.

Ανώνυμος είπε...

ε μιχαλη καμε κατι εννα ακουσουμε ουλλη μερα τουτον πεζζεβεγκη. εννα ερθω εις την θρακην εννα πιασω τουτο πουστη τουρκογυφτον.

Ανώνυμος είπε...

ε μιχαλη καμε κατι εννα ακουσουμε ουλλη μερα τουτον πεζζεβεγκη. εννα ερθω εις την θρακην εννα πιασω τουτο πουστη τουρκογυφτον.

Ανώνυμος είπε...

εννα σε καταγγειλω εις την ΕΥΠ. να σε εντοπισουν ΚΥΠατζηδες. εννα γραψω τωρα. τουρκογυφτε. ταλαιπωρεια ουλλη μερα σε ακουμε τουρκοσαλατες σου. να εξηγησεις ναμπου ειδους μαλακιες σκεπτεσαι εις τους ΚΥΠατζηδες. τουτοι να βρουν καταγωγη σου φυλη σου. να σε παρουν υπο παρακολουθησην.

http://www.nis.gr/portal/page/portal/NIS/Communication

εννα γραψω τωρα περιμενε τζαμε εις την καρεκλα σου.

Αίσοπος είπε...

αξιόλογη παρέμβαση του οικονομολόγου και θα πρέπει να ληφθεί υπόψη, στη συνολική εξέταση του ζητήματος

θκιάολος είπε...

ΑΙΟΛΕ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ.
ΓΡΑΦΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΘΕ ΩΡΑ.
άσε τα κοπρόσκυλα να γαβγίζουν.
η τούρκικη καταγωγή τους, δεν τους επιτρέπει να δέχονται τη διαφορετικότητα και την αντίθετη άποψη!

εμπρός στον έτσι που χάραξε ο τέτοιος!

οικονομολόγος είπε...

Ας υποθέσουμε ένας μίζερος λαθρομετανάστης δουλεύει παράνομα και ξοδεύει για όλες τις αναγκές του μηνιαία 500 ευρώ. (βασικές ανάγκες, ενοίκιο κτλ.)

Αν και ο λαθρομετανάστης αυτός δουλεύει παράνομα, δεν μπορεί να αποφεύγει από έμμεσους φόρους σαν ΦΠΑ. Αν πάει στο σούπερμαρκετ πρέπει να πληρώσει το ποσό συμ. ΦΠΑ. Σε όλες τις αγορές του πρέπει να πληρώσει φόρο έμμεσα. Οι έμμεσοι φόροι ήδη αποτελούν μεγαλήτερη πηγή εσόδου του κράτους...

Λοιπόν, με αυτόν τον υπολογισμό αν υποθέσουμε ο λαθρομετανάστης αυτός ξοδεύει 500 ευρώ κάθε μήνα, αυτόματα θα πληρώνει %8-10 στο κράτος. Αυτό κάνει 45-50 ευρώ τον μήνα.

Αν έχουμε 30.000 εργαζομένους λαθρομετανάστες, οι λαθρομετανάστες πληρώνουν στο κράτος καθε μήνα ένα ποσό κάπου 1,350,000 ευρώ.

Οι φόροι εισοδήματος που θεωρητικά πρέπει να τους πληρώνει ο λαθρομετανάστης, μα επειδή δουλεύει παράνομα δεν τους πληρώνει, κλέβονται από τους εργοδότες από το κράτος.

οικονομολόγος είπε...

Επιπλέον η παρουσία έξτρα ατόμων στην οικονομία μεγαλώνει την οικονομία και αυξάνει την κατανάλωση μέσα στην οικονομία.

Αν αυτά τα άτομα βοηθάνε παραγωγηκότητα της χώρας, μεγαλώνει με έμμεσον τρόπον τα έσοδα του κράτους από τους φόρους που πληρώνουν οι παραγωγοί...

Για αυτούς τους λόγους εργοδότες αγνοούν παρανομία των λαθρομεταναστών και θέλουν να μεγαλώνουν τα κέρδη τους. Στις περιπτώσεις που μικραίνει η οικονομία λόγω κρίσεων κτλ. Τότε αρχίζει πρόβλημα μεταναστευτικό... Εφόσον όλοι έχουν λεφτά δεν έχουμε ποτέ πρόβλημα δηλαδη.

οικονομολόγος είπε...

Επιπλέον οι αλλοδαποί της Κύπρο προκαλούν ανάπτυξη κάποιων τομέων. Πχ. μπορούμε να πούμε τα λεωφορεία των πόλεων σχέδον μόνο κερδίζουν από τους αλλοδαπούς. Εξαιτίας αυτού του τομέα εκατοντάδες εργαζόμενοι βγάζουν ψωμί τους.

- Οι οδηγοί
- Τα πρατήρια
- Μιχανικοί αυτοκινήτων-λεωφορείων
- Εργαζόμενοι εταιρίας λεωφορείων

Εξαιτίας αλλοδαπών μεγαλώνει οικονομία...

οικονομολόγος είπε...

Ο στόχος της Ευρωπαϊκής Ένωσης είναι να δημιουργηθεί μία Ευρωπαϊκή μεικτή φυλή ανθρώπου ο οποίος ονομάζεται "Ευρωπαίος" τον επιτρέποντας ελεύθερη διακίνηση και δικαίωμα απασχόλησης σε κάθε Ευρωπαϊκή χώρα.

Στο τέλος η Κύπρος θα σημαίνει το ίδιο πράγμα για την Ευρώπη, με τι σημαίνει πολιτεία Αριζόνα γία τις ΗΠΑ.

Αυτή η ομάδα φθηνής εργατικής δύναμης των λαθρομεταναστών είναι απαραίτητη για την παραγωγικότητα της Ευρώπης.

Οι μεγάλοι καπιταλιστές πατεράδες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ναι κι εμείς έχουμε ιδρυτικούς πατεράδες σαν ΗΠΑ) έτσι απεφάσισαν πριν από 60 χρόνια...

Γιατί κάποιοι εθνικιστές τώρα αντιστέκονται. Άραγε δεν το ήξεραν όταν υπέγραφαν τις συμφωνίες;

Πίσω από τα εθνικιστικά κινήματα της Ευρώπης έχει ΗΠΑ. H CIA υποστηρίζει να ενδυναμωθούν τα εθνικιστικά κινήματα της Ευρώπης έτσι ώστε να διαλυθεί Ευρωπαϊκή Ένωση και να μην γίνει αντίπαλος των ΗΠΑ.

Αλλά δεν θα τους επιτρέψουν να σας πω. Όπως στο 2008 η βαθιά Ευρώπη καθάρισε στην Αυστρία τον εθνικιστή Χάϊντερ, δεν θα επιτρέψουν μαλακίες των ορισμένων στην χώρα μας.

Τώρα βγαίνει φωνή των κάποιων, αλλά να περιμένουν αυτοί παρέμβαση της Ευρώπης.

Η βαθιά Ευρώπη σίγουρα θα τους προειδοποιήσει τους κάποιους εθνικιστικές ιππότες...

οικονομολόγος είπε...

Επικύνδινο παιχνίδι παίζουν οι εθνικιστές ιππότες. Ξέρουμε πως ο στόχος τους δεν είναι λαθρομετανάστες. Ξεκίνησαν με τους λαθρομετανάστες γιατί αυτοί αποτελούν το πιο αδύνατο στρώμα των αλλαδοπών της Κύπρου και νομική τους βάση είναι συζητήσιμη...

Όταν νίκησαν τους λαθρομετανάστες θα έρθει η σειρά στους Τ/κ και Ευρωπαίους. Θα αρχίσουν να αντισταθούν στους Ρουμάνους, Πολωνούς, Βούλγαρους...

Ο στόχος τους είναι όλα ξένα στοιχεία της Κύπρου. Και ουσιαστικά η στάση τους ενάντια στην ιδέα Ευρώπης.

tsok είπε...

Δυσκολο πολλα με τον αιολο ανωνυμοι

Χαμάλης είπε...

Αίολε σκύλλε της Ανατολίας
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΟΙΕΙΣΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΑΔΙΤΗ.

Κατέχεις την Ελληνική γλώσσα διότι μεγάλωσες στην Ελλάδα.
ΕΙΣΑΙ ΤΟΥΡΚΟΣ της Ελληνικής περιοχής του Έβρου. ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ. Εσύ και οι όμοιοι σου γράφετε σε Κυπριακά και Ελλαδικά μπλόκς με σκοπό να δημιουργήσετε φανατισμό καί διχόνοια στο εσωτερικό μας μέτωπο. Και όταν λέω μέτωπο, το ξέρετε καλά ότι εννοώ το ΕΛΛΗΝΙΚΟ μέτωπο.
Φυσικά με τις απαραίτητες δικές μας δημοσιοποιήσεις η προσπάθεια σας πέφτει στο κενό. Έχετε όμως πολλή δουλειά στη δική σας πλευρά. Σας έχουμε νέα.
Ξεκουμπιστείτε από την Κύπρο και πηγαίνετε στο διάολο.

Ανώνυμος είπε...

Έχεις δίκαιο τσοκ στην πρώτη δυσκολία παθαίνουν αυτά που βλέπουμε ....... μπραβο αιολε

πεθερόπληκτος είπε...

χαμάλη είσαι ο ηθικός αυτοργός για την εξαφάνιση του αίολου!
είσαι ένας μάος!!!

αν μπορέσεις να εξαφανίσεις και την πεθερά μου, ότι θέλεις από μένα θα το έχεις!

αιολος είπε...

Για δύο λόγους δεν έγραψα :

1. Να δώ πως θα ζήσετε χωρίς βαρβάρους (δηλαδή τον αίολο)

2. Όλες αυτές τις ημέρες με είχε πιάσει η ΚΥΠ βέβαια ηθικός αυτουργός είναι ο χαμάλης αλλά και εκείνος ο ανώνυμος βρε παιδί μου το είπε και το έκανε:

εννα σε καταγγειλω εις την ΕΥΠ. να σε εντοπισουν ΚΥΠατζηδες. εννα γραψω τωρα. τουρκογυφτε. ταλαιπωρεια ουλλη μερα σε ακουμε τουρκοσαλατες σου. να εξηγησεις ναμπου ειδους μαλακιες σκεπτεσαι εις τους ΚΥΠατζηδες. τουτοι να βρουν καταγωγη σου φυλη σου. να σε παρουν υπο παρακολουθησην.

http://www.nis.gr/portal/page/portal/NIS/Communication

εννα γραψω τωρα περιμενε τζαμε εις την καρεκλα σου.

Ανώνυμος είπε...

Mιας και έσπασα την σιγή ασυρμάτου, άντε να δείτε και αυτό που δημοσίευσα :

http://aiolos-mavro.blogspot.com/

και αυτό:

http://ignatios100.blogspot.com/

Και βρίστε όσο θέτε θα τα δημοσιεύσω όλα.

Ανώνυμος είπε...

αίολε μπορούμε να ζήσουμε και καλύτερα χωρίς τις ασυναρτησίες σου!!!

χαμάλη, σου τον παραδίδω. πιάσε δουλειά κι εξαφάνισε τον για τα καλά.

νομίζω ο αίολος είναι σκοπιανός αθίγγανος.

Ανώνυμος είπε...

Ξέρουμε ότι η αλληλεγγύη μεταξύ Ελληνοκυρπρίων και Τουρκοκυπρίων συνεχίζεται ασταμάτητα.

Εξέγερση του Μουτζάχιτ

Ακούμε κάποιες φήμες όμως δεν ξέρουμε αν είναι σωστές.

Όπως ακούσαμε,

Οι Τουρκοκύπριοι Μουτζαχίτ είναι αγανακτισμένοι από χαμηλούς μισθούς και σύντομα θα κανονίσουν ένα συλλαλητήριο στην Σαράϊ. Για αυτό στο συλλαλητήριο θα ζητήσουν υποστήριξη από τους Ελληνοκυπρίους συναδέλφους τους στην Εθνική Φρουρά.

Ο εκπρόσωπος τύπου του Συνδέσμου Υπαξιωματικών Τουρκοκυπριακού Μουτζαχίτ Χασάν Μπόζκουρτ δήλωσε στην ανακοίνωση τύπου ότι οι μισθοί δεν αρκούν και είναι αδύνατο να υπερασπίσουν την πατρίδα με αυτό το μισθό.

Όπως ακούστηκε από έμπιστες πηγές οι Μουτζαχίτ θα ανοίξουν πανό στα συλλαλητήριο με συνθήματα:

"Είμαστε στρατός ή ορφανός!"
"Θέλουμε να ενταχτούμε κι εμείς στο ΝΑΤΟ"
"Θέλουμε να έχουμε κι εμείς τανκς. Μόνο οι Τούρκοι έχουν τανκς"
"Κι εμείς θέλουμε να είμαστε στρατηγός"
"Τα δικά μας G-3 πάλιωσαν"
"Θέλουμε πιστόλια γαλλικής κατασκευής. Τα τουρκικά πιστόλια δεν δουλεύουν"

Ο Χασάν Μπόζκουρτ εξέφρασε λύπη του προς την Τουρκία λόγω της ρατσιστικής της συμπεριφοράς ότι στους Τουρκοκυπρίους στρατιώτες δεν τους επιτρέπονται να κρατούν πιο πάνω βαθμό από συνταγματάρχη.

Από την άλλη μεριά, ήρθε απάντηση υποστήριξης από τον Σύνδεσμο Προσωπικών της ΕΦ. Ο πρόεδρος του συνδέσμου, ο υπαξιωματικός Γιαννάκης Χ"Χριστοδούλου ζήτησε άμεση αποκατάσταση των συνθήκων προσωπικών του Τουρκοκυπριακού Μουτζάχιτ.

Επιπλέον ο ίδιος κάλεσε τις αρχές του ΝΑΤΟ ώστε να βοηθήσουν Τουρκοκυπρίους συναδέλφους του. Και απείλησε την Τουρκία αν παεί έτσι θα τους καταγγείλουν στο ΝΑΤΟ για να ληφθούν απαραίτητα μέτρα.

Ο υπαξιωματικός Χ"Χριστοδούλου τόνισε σημασία αναβάθμισης των συνθήκων των Τουρκοκυπρίων συνάδελφων του για περαιτέρω συνεργασία μέσα στο ΝΑΤΟ και πιο συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα ΣΥΕ. Και είπε ότι αν δεν αναβαθμισθούν συνθήκες των Τουρκοκυπρίων συνάδελφων τους δεν θα πάνε στην Τουρκία για την εκπαίδευση μέσα στο πλαίσιο του ΝΑΤΟικού προγράμματος ΣΥΕ.

Εξάλλου η Τουρκία κατηγορεί τους εν λόγω Μουτζάχιτ με την προδοσία και συγκεκριμένες εφημερίδες γράφουν ότι κάποια μέλη του Μουτζάχιτ πάνε στην Νότια Κύπρο και λαμβάνουν λεφτά από τους Ελληνοκυπρίους και πίνουν καφέ μαζί με τους Ελληνοκυπρίους αξιωματικούς στα στροτόπεδα της ΕΦ...

Ο μουτζάχιτ υπαξιωματικός Χασάν Μπόζκούρτ απέρριψε αμέσως τις κατηγορίες λήψης χρήματος και πρόσθεσε: "Είναι ψέμα ότι παίρνουμε λεφτά από τους Ελληνοκυπρίους. Αντιθέτως, λόγω των χαμηλών μισθών πάμε στη Νότια Κύπρου στις αργίες και διακοπές για να δουλέψουμε σαν οικοδόμοι ή μπογιατζήδες. Βγάζουμε ψωμί μας δουλεύοντας. Επίσης είμαστε ήδη πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας, έχουμε δικαίωμα να δουλέψουμε ελεύθερα στη Νότια Κύπρο".

Πρόσθεσε, "στην αρχή οι Τούρκοι διοικητές μας, μας τους Τουρκοκύπριους Μουτζάχιτ καθοδήγησαν να πάρουμε ταυτότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας για να πραγματοποιούμε αναγκαίες κατασκοπικές ενέργιες πιο ελεύθερα αλλά μετά η κατάσταση ξεγύρισε.

Ο ίδιος μιλώντας με θλιμμένο τόνο είπε ότι "ζηλεύουμε Ελληνοκυπρίους συναδέλφους μας. Κι εμείς θέλουμε να γίνουμε στρατηγός και μέλη ένος Ευρωπαϊκού Στρατού".

Ερωτηθείς αν θα υποβάλουν αίτηση για ξαναίδρυση του μεικτού στρατού της Κυπριακής Δημοκρατίας, ο υπαξιωματικός μουτζάχιτ Χάσαν Μπόζκουρτ απάντησε "Αν πάει έτσι, δεν αποκλείεται."

Μετά τις δηλώσεις αυτές, έντονές αντιδράσεις αναμένονται από πλευράς Άγκυρας...

Το μεσημέρι ήρθε μήνυμα υποστήριξης στους έρημους μουτζαχίτ από τον Σερντάρ Ντενκτάς.

-------------------------------------

Όπως βλέπετε η Κύπρος ενωμένη, οι Ελλήνοκύπριοι, οι Τουρκοκύπριοι μαζί κάτω από τον ίδιο ουρανό...

Βεβαίως η ιστορία παραπάνω είναι για γέλια αλλά μία μέρα μπορεί να γίνει αλήθεια αν τα πράγματα που γράφουν είναι σωστά.

http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/177425

Ανώνυμος είπε...

Ξέρουμε ότι η αλληλεγγύη μεταξύ Ελληνοκυρπρίων και Τουρκοκυπρίων συνεχίζεται ασταμάτητα.

Εξέγερση του Μουτζάχιτ

Ακούμε κάποιες φήμες όμως δεν ξέρουμε αν είναι σωστές.

Όπως ακούσαμε,

Οι Τουρκοκύπριοι Μουτζαχίτ είναι αγανακτισμένοι από χαμηλούς μισθούς και σύντομα θα κανονίσουν ένα συλλαλητήριο στην Σαράϊ. Για αυτό στο συλλαλητήριο θα ζητήσουν υποστήριξη από τους Ελληνοκυπρίους συναδέλφους τους στην Εθνική Φρουρά.

Ο εκπρόσωπος τύπου του Συνδέσμου Υπαξιωματικών Τουρκοκυπριακού Μουτζαχίτ Χασάν Μπόζκουρτ δήλωσε στην ανακοίνωση τύπου ότι οι μισθοί δεν αρκούν και είναι αδύνατο να υπερασπίσουν την πατρίδα με αυτό το μισθό.

Όπως ακούστηκε από έμπιστες πηγές οι Μουτζαχίτ θα ανοίξουν πανό στα συλλαλητήριο με συνθήματα:

"Είμαστε στρατός ή ορφανός!"
"Θέλουμε να ενταχτούμε κι εμείς στο ΝΑΤΟ"
"Θέλουμε να έχουμε κι εμείς τανκς. Μόνο οι Τούρκοι έχουν τανκς"
"Κι εμείς θέλουμε να είμαστε στρατηγός"
"Τα δικά μας G-3 πάλιωσαν"
"Θέλουμε πιστόλια γαλλικής κατασκευής. Τα τουρκικά πιστόλια δεν δουλεύουν"

Ο Χασάν Μπόζκουρτ εξέφρασε λύπη του προς την Τουρκία λόγω της ρατσιστικής της συμπεριφοράς ότι στους Τουρκοκυπρίους στρατιώτες δεν τους επιτρέπονται να κρατούν πιο πάνω βαθμό από συνταγματάρχη.

Από την άλλη μεριά, ήρθε απάντηση υποστήριξης από τον Σύνδεσμο Προσωπικών της ΕΦ. Ο πρόεδρος του συνδέσμου, ο υπαξιωματικός Γιαννάκης Χ"Χριστοδούλου ζήτησε άμεση αποκατάσταση των συνθήκων προσωπικών του Τουρκοκυπριακού Μουτζάχιτ.

Επιπλέον ο ίδιος κάλεσε τις αρχές του ΝΑΤΟ ώστε να βοηθήσουν Τουρκοκυπρίους συναδέλφους του. Και απείλησε την Τουρκία αν παεί έτσι θα τους καταγγείλουν στο ΝΑΤΟ για να ληφθούν απαραίτητα μέτρα.

Ο υπαξιωματικός Χ"Χριστοδούλου τόνισε σημασία αναβάθμισης των συνθήκων των Τουρκοκυπρίων συνάδελφων του για περαιτέρω συνεργασία μέσα στο ΝΑΤΟ και πιο συγκεκριμένα, στο πρόγραμμα ΣΥΕ. Και είπε ότι αν δεν αναβαθμισθούν συνθήκες των Τουρκοκυπρίων συνάδελφων τους δεν θα πάνε στην Τουρκία για την εκπαίδευση μέσα στο πλαίσιο του ΝΑΤΟικού προγράμματος ΣΥΕ.

Εξάλλου η Τουρκία κατηγορεί τους εν λόγω Μουτζάχιτ με την προδοσία και συγκεκριμένες εφημερίδες γράφουν ότι κάποια μέλη του Μουτζάχιτ πάνε στην Νότια Κύπρο και λαμβάνουν λεφτά από τους Ελληνοκυπρίους και πίνουν καφέ μαζί με τους Ελληνοκυπρίους αξιωματικούς στα στροτόπεδα της ΕΦ...

Ο μουτζάχιτ υπαξιωματικός Χασάν Μπόζκούρτ απέρριψε αμέσως τις κατηγορίες λήψης χρήματος και πρόσθεσε: "Είναι ψέμα ότι παίρνουμε λεφτά από τους Ελληνοκυπρίους. Αντιθέτως, λόγω των χαμηλών μισθών πάμε στη Νότια Κύπρου στις αργίες και διακοπές για να δουλέψουμε σαν οικοδόμοι ή μπογιατζήδες. Βγάζουμε ψωμί μας δουλεύοντας. Επίσης είμαστε ήδη πολίτες της Κυπριακής Δημοκρατίας, έχουμε δικαίωμα να δουλέψουμε ελεύθερα στη Νότια Κύπρο".

Πρόσθεσε, "στην αρχή οι Τούρκοι διοικητές μας, μας τους Τουρκοκύπριους Μουτζάχιτ καθοδήγησαν να πάρουμε ταυτότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας για να πραγματοποιούμε αναγκαίες κατασκοπικές ενέργιες πιο ελεύθερα αλλά μετά η κατάσταση ξεγύρισε.

Ο ίδιος μιλώντας με θλιμμένο τόνο είπε ότι "ζηλεύουμε Ελληνοκυπρίους συναδέλφους μας. Κι εμείς θέλουμε να γίνουμε στρατηγός και μέλη ένος Ευρωπαϊκού Στρατού".

Ερωτηθείς αν θα υποβάλουν αίτηση για ξαναίδρυση του μεικτού στρατού της Κυπριακής Δημοκρατίας, ο υπαξιωματικός μουτζάχιτ Χάσαν Μπόζκουρτ απάντησε "Αν πάει έτσι, δεν αποκλείεται."

Μετά τις δηλώσεις αυτές, έντονές αντιδράσεις αναμένονται από πλευράς Άγκυρας...

Το μεσημέρι ήρθε μήνυμα υποστήριξης στους έρημους μουτζαχίτ από τον Σερντάρ Ντενκτάς.

-------------------------------------

Όπως βλέπετε η Κύπρος ενωμένη, οι Ελλήνοκύπριοι, οι Τουρκοκύπριοι μαζί κάτω από τον ίδιο ουρανό...

Βεβαίως η ιστορία παραπάνω είναι για γέλια αλλά μία μέρα μπορεί να γίνει αλήθεια αν τα πράγματα που γράφουν είναι σωστά.

http://www.sigmalive.com/simerini/news/local/177425

Ανώνυμος είπε...

αιολε να'σαι καλα μανα μου.

σου αφιερωνω...

http://www.youtube.com/watch?v=0KUlj6HgzWw

Ανώνυμος είπε...

και ο δικος μας αγαπαει τουρκικη σημαια οπως εσυ. ακομα και την εκλεψε μια φορα...

αιολος είπε...

Ωραία λοιπόν μια χαρά τα λέτε και μπράβο σας ...........

Δέστε τώρα τι γράφει η Πραβντα που αφορά και την Κύπρο και τους αδελφούς σας τούρκους, μιλά για 2011

http://santosight.blogspot.com/2011/03/pravda-o-3-2011.html

Εγώ ξέρω ότι την Πράβντα δεν μπορείς να την παίρνεις αψήφιστα, εκφράζει τις απόψεις της επίσημης ρωσικής κυβέρνησης (παλαιότερα της ΕΣΣΔ).

Φίλε μου Χαμάλη και "ανώνυμε" θαυμαστή μου, εσείς μη το πιείτε λουστείτε.

http://www.youtube.com/watch?v=isbNNKrna5k

αιολος είπε...

Και μιας και μιλάτε για μετανάστες, δέστε αυτοί οι μελαψοί που έχετε στην γειτονιά σας πως συμπεριφέρονται:

http://olympia.gr/2011/03/02/%ce%ba%ce%b1%ce%b8%ce%ac%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%b1%ce%bd-%ce%bf%ce%b9-%cf%80%ce%b1%ce%ba%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%b1%ce%bd%ce%bf%ce%af-%ce%bc%ce%b5-%cf%84%ce%b9%cf%82-%ce%bc%ce%b5%ce%b9%ce%bf%ce%bd/



Κοιτάχτε μη μετατραπείτε σε μειονότητα στην Κύπρο διότι αυτοί έτσι αντιλαμβάνονται το μειονοτικό.

Ανώνυμος είπε...

ΑΙΟΛΕ εκπληκτικό

Χαμάλης είπε...

Αίολος:
Δέστε τώρα τι γράφει η Πραβντα που αφορά και την Κύπρο και τους αδελφούς σας τούρκους, μπλα μπλα μπλα . . . . .
- - - - - - - - - - - - - - - - - -
Προσοχή φίλοι μου. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΙΤΗΣ. Είναι Τούρκος προβοκάτορας γραφείου ειδικού πολέμου. Προσπαθεί να σπείρει διχασμό μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Ελλαδιτών. Προσποιείται τον Ελλαδίτη και βρίζει τους Ελληνοκύπριους ότι τάχα θεωρούν τους Τούρκους αδελφούς τους.
Ποτέ κανένας Ελληνοκύπριος δεν χαρακτήρισε τους Τούρκους αδελφούς.
Άλλο είναι οι Τουρκοκύπριοι και άλλο οι Τούρκοι. Ναι οι Τουρκοκύπριοι είναι αδελφοί μας διότι είναι εξισλαμισθέντες Κύπριοι του ιδίου αίματος με εμάς. Η διαφορά στη γλώσσα και στη θρησκεία δεν δικαιολογεί σε τίποτε την όποια έχθρα ή άρνηση της κοινής καταγωγής ή της δυνατότητας για φιλική και ειρηνική συμβίωση μαζί τους.
Οι Τούρκοι της Τουρκίας είναι εχθροί μας γιατί εισέβαλαν και κατέχουν μεγάλο μέρος της πατρίδας μας διά των όπλων, και καταπιέζουν και εκμεταλλεύονται τους Τουρκοκύπριους αδελφούς μας. Προσπαθούν δε, να τους αφομοιώσουν και να τους εξαφανίσουν ως οντότητα Κυπριακή γιατί η οντότητα αυτή είναι ξένη για την Τουρκία.
Η επίσημη πολιτική ηγεσία της Ελλάδας υποστηρίζει πλήρως τη στάση και τις προσπάθειες των Ελληνοκυπρίων και της κυβέρνηση της Κυπριακής δημοκρατίας, στον αγώνα για ανατροπή της Τουρκικής κατοχής και επανένωση της Κύπρου μας.

Σολιάτης είπε...

Το ζήτημα δεν είναι αιματολογικό, αλλά πολιτικό. Το σύνθημα οι τούρκοι της Κύπρου δεν είναι εχθροί μας, οι τούρκοι της Κύπρου είναι αδελφοί μας, θέλει να δείξει ότι εληνοκύπριοι και τουρκοκύπριοι έχουν την ίδια πατρίδα έχουν κοίνούς εργατικούς αγώνες, έχουν κοινά συμφέροντα. Έχουμε κοινό εχθρό την τούρκικη κατοχή από την οποία υποφέρουν περισσότερο, έχουμε κοινό εχθρό και μαζί πρέπει να αγωνιστούμε ενάντια στο στρατιωτικό-πολιτικό-οικονομικό κατεστημένο της τουρκίας. Ο αγώνας λοιπόν ενάντια στην κατοχή είναι κοινός.

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απολύτως και με τους δυό προλαλήσαντες.

Μιχάλης είπε...

Συμφωνώ με το τελευταίο σχόλιο του Σολιάτη.

Λόγω φόρτου εργασίας δεν μπόρεσα να γράψω σχόλια αλλά θα παρακαλέσω όλους να συμπεριφέρονται πιο κόσμια.

Δεν χρειάζονται οι χαρακτηρισμοί και οι ύβρεις.

Ανώνυμος είπε...

Ο Μακάριος κάνει ομιλία του και απαντά στους ΑΚΕΛικούς.

Η ομιλία τούτη καταγράφηκε μετά την τουρκικήν εισβολήν.

Στην ομιλία του, οι ΑΚΕΛικοί φωνάζουν το σύνθημα "οι Τούρκοι της Κύπρου είναι αδελφοί μας" και ο Μακάριος τους απαντά...

'Οι Τούρκοι της Κύπρου ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αδελφοί μας.'

βλέπετε το βίντεο:

http://www.youtube.com/watch?v=axCuD8NjJVc

(7:36 - 7:55)

Μιχάλης είπε...

Τουλάχιστον όταν βάζεις και παραπομπή και μπορεί να δει ή να ακούσει κάποιος τι ακριβώς λέγεται, μη αλλάζεις και τα νοήματα.

"Δεν μπορώ να πω αν είναι αδελφοί μας αλλά εν πάση περιπτώσει δεν είναι εχθροί μας" είπε ο Μακάριος.

Αλλά τελικά πώς καταφέρατε να αλλάξετε το θέμα συζήτησης είναι αξιοθαυμαστο.

Ανώνυμος είπε...

http://img852.imageshack.us/i/attillabrosoura.jpg/

Από την ιστορία της ΚΔ...

Ο άξεστος Τούρκος στρατιώτης με άξεστη χαμογελό του με Κυπριακήν σημαίαν στο χέρι. Όπως λέει μας φέρνει ειρήνη, αδελφότη και ελευθερία...

Ούτε δεν μας γνωρίζει σαν Έλληνες. Μας γνωρίζει σαν ένα λαό από τα ερίπεια της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας και μας αποκαλεί σαν Ρωμεϊκό λαό. Δηλαδή 'Rum' όπως το λέει οι Τούρκοι της Κύπρου.

http://www.noitikiantistasis.com/wordpress/?p=835

Ανώνυμος είπε...

http://img852.imageshack.us/i/attillabrosoura.jpg/

Από την ιστορία της ΚΔ...

Ο άξεστος Τούρκος στρατιώτης με άξεστο χαμογελό του με Κυπριακή σημαία στο χέρι. Όπως λέει μας φέρνει ειρήνη, αδελφότη και ελευθερία...

Ούτε δεν μας γνωρίζει σαν Έλληνες. Μας γνωρίζει σαν ένα λαό από τα ερίπεια της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας και μας αποκαλεί σαν Ρωμέϊκο λαό. Δηλαδή 'Rum' όπως το λένε οι Τούρκοι της Κύπρου.

http://www.noitikiantistasis.com/wordpress/?p=835

Ανώνυμος είπε...

http://img852.imageshack.us/i/attillabrosoura.jpg/

Από την ιστορία της ΚΔ...

Ο άξεστος Τούρκος στρατιώτης με άξεστο χαμογελό του με Κυπριακή σημαία στο χέρι. Όπως λέει μας φέρνει ειρήνη, αδελφότη και ελευθερία...

Ούτε δεν μας γνωρίζει σαν Έλληνες. Μας γνωρίζει σαν ένα λαό από τα ερείπια της Ρωμαικής Αυτοκρατορίας και μας αποκαλεί σαν Ρωμέϊκο λαό. Δηλαδή 'Rum' όπως το λένε οι Τούρκοι της Κύπρου.

http://www.noitikiantistasis.com/wordpress/?p=835

-ταχεία απάντηση προκαλεί λάθη και ακολούθως διόρθωση-

Ματσάκης είπε...

Εγώ πάντα έλεγα ότι ο Μιχάλης Μιχαήλ είναι αλεξικέραυνο τρελών μα δεν με πίστευε κανείς. Ιδού η απόδειξη είναι τα σχόλια που έρχονται.

Τι σχέση έχουν όλα αυτά τα σχόλια με το άρθρο ρε κουμπάρε. Πάντως γράφουν οι ορισμένοι τρελοί ακόμα......

Ματσάκης είπε...

Όποιος έχει πρόβλημα με το μυαλό του χτυπά τον Μιχάλη, ουδετεροποιείται και φεύγει. Μα δεν γίνεται έτσι ρε κουμπάρε.

Ανώνυμος είπε...

Είναι παράξενο ότι κάποιοι αναφέρονται για προβοκάτσια όταν μιλάνε για τον ελληνισμό. Όμως όταν μιλάνε για τους Τουρκοκυπρίους ότι αυτοί δεν είναι αδελφοί μας, αυτό δεν είναι προβοκάτσια. Μάλλον αυτό είναι προστασία του ελληνισμού ή πραγματικά κανένας Ελληνοκύπριος δεν θέλει να είναι αδελφός με τους Τούρκους.

Ποια προβοκάτσια να πιστέψουμε; Ή σε ποιες περιπτώσεις μπαίνουμε στα όρια της προβοκάτσιας;

Όταν κάποιοι μιλάνε τα παράξενα πράγματα για τον ελληνισμό τους καταγγέλλουμε στην ΕΥΠ. Όταν μιλάνε κάποιοι κατά των Τουρκοκυπρίων γιατί δεν τους καταγγέλλουμε για την προβοκάτσια;

aiolos είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=vS0BQNWDfOU&feature=player_embedded#at=12



ΛΕΡΕΣ


ΛΗΣΤΕΣ

ΠΡΟΔΟΤΕΣ

ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΡΕΜΑΛΕΣ

ΦΕΡΤΕ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ.


"κλέφτες, κλέφτες"

"αλήτες, προδότες, πολιτικοί"
"το Πασόκ είναι εδώ να ληστεύει το λαό"
"Σημίτη, ...Σημίτη μας το κλεισες το σπίτι".



ΑΓΡΙΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ


Κακήν κακώς εκδιώχθηκε ο επίτιμος πρόεδρος της ΝΔ κ. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης από τον ιερό ναό Αγίου Βασιλείου στο Περιστέρι όπου τελέστηκε η εξόδιος ακολουθία για τον 23χρονο αστυνομικό Γιάννη Ευαγγελινέλη.

Ο κ. Μητσοτάκης, συνοδευόμενος από τον έμπιστο σωματοφύλακά του Μανούσο, ήταν το μοναδικό πολιτικό πρόσωπο που αποφάσισε να πάει στην κηδεία του νεαρού αστυνομικού.

Όταν όμως οι συγγενείς του Ευαγγελινέλη αντιλήφθηκαν την παρουσία του επιτίμου προέδρου της ΝΔ δεν μπόρεσαν να συγκρατήσουν την οργή τους. Σήκω φύγε, ντροπή σου, τι ήρθες να κάνεις- να μαζέψεις ψήφους, ήταν μερικά μόνο από τα λόγια οργής που εκστόμισαν οι απλοί άνθρωποι που συμπαραστάθηκαν στην οικογένεια Ευαγγελινέλη απευθυνόμενοι στον κ. Μητσοτάκη.





ΛΕΡΕΣ

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη σε χαιρετώ και σε συγχαίρω .(η ακεραιότητα σου φαίνετε από την ανοχή σου και τις απαντήσεις σου)