Θετικά αντιμετωπίστηκε από όλα τα κόμματα στην ελεύθερη Κύπρο η δεύτερη μεγάλη κινητοποίηση των Τουρκοκυπρίων της 2ας Μαρτίου.
Οι Τουρκοκύπριοι ξεσηκώθηκαν με αφορμή το οικονομικό πακέτο που θέλει να τους επιβάλει η Άγκυρα αλλά στην ουσία ο ξεσηκωμός αφορά την αντιμετώπιση του κινδύνου εξαφάνισης της Τουρκοκυπριακής κοινότητας.
Δυστυχώς στην Ελληνοκυπριακή πλευρά ελάχιστοι αντιλήφθηκαν τους πραγματικούς λόγους που οδήγησαν τους Τουρκοκύπριους στους δρόμους ενώ άλλοι φρόντισαν να παρουσιάσουν τις διαδηλώσεις και τα συλλαλητήρια ως κινούμενες από την Άγκυρα ή ότι οι Τουρκοκύπριοι ξεσηκώνονται μόνο όταν υπάρχει οικονομικό συμφέρον.
Αυτό δείχνει ότι οι δύο κοινότητες είναι τόσο κοντά αλλά ταυτόχρονα τόσο μακριά. Και είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι η μια κοινότητα δεν γνωρίζει τι γίνεται στην άλλη.
Αυτό το γεγονός δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις και οδηγούν σε λάθος συμπεράσματα.
Στην πλειοψηφία τους οι απλοί άνθρωποι και στις δύο πλευρές θεωρούν ότι υπάρχει πρόθεση της μιας, μέσω της λύσης, να διασφαλίσει τα δικά της συμφέροντα σε βάρος της άλλης κοινότητας.
Και αναφέρομαι στον απλό λαό και όχι στις πολιτικές ηγεσίες.
Ιδιαίτερα στις ελεύθερες περιοχές έχει καλλιεργηθεί έντεχνα η εικόνα ότι τα πάντα στα κατεχόμενα είναι κατευθυνόμενα και μάλιστα ελεγχόμενα από την Άγκυρα.
Ως ένα βαθμό αυτή η διαπίστωση είναι ορθή αλλά αφορά τις επίσημες πολιτικές που έχουν να κάνουν με το «κράτος» των κατεχομένων.
Οι τελευταίες κινητοποιήσεις των Τ/κυπρίων απέδειξαν ότι σε λαϊκό επίπεδο τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Αποδείχθηκε επίσης ότι στην ουσία τα οικονομικά αιτήματα ήταν η αφορμή που προκάλεσε την έκρηξη η οποία μετατράπηκε σε πολιτική διαμαρτυρία για τη λύση του κυπριακού.
Δεν είναι τυχαίο ότι θορυβήθηκε η Άγκυρα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι επικεφαλείς των κατεχομένων βρέθηκαν σε αμηχανία.
Το κυρίαρχο στοιχείο της τελευταίας κινητοποίησης δεν ήταν άλλο από την ανάγκη απογαλακτισμού των Τ/κυπρίων από της Τουρκία, η λύση του Κυπριακού και βεβαίως το μεγάλο πρόβλημα της σταδιακής εξαφάνισης της Τ/κυπριακής κοινότητας από τον ίδιο τον τόπο της.
Σχεδόν 37 χρόνια μετά την κατοχή είναι αξιοσημείωτο το ότι οι Τ/κύπριοι εξακολουθούν να μιλούν για τα κυπριακά χαρακτηριστικά τους που διαφέρουν από αυτά των εκ Τουρκίας Τούρκων και είναι παρόμοια με τον υπόλοιπο πληθυσμό της Κύπρου.
Είναι επίσης χαρακτηριστικό ότι δύο Τ/κύπριοι εκπαιδευτικοί ο Σενέρ Ελτζίλ και ο Ζεκί Μπεσίγκτεμπελι δήλωναν χαρακτηριστικά στον ΑΣΤΡΑ ότι στα κατεχόμενα υπάρχει τουρκόφωνος πληθυσμός. Αυτή η διαφοροποίηση, ειδικά όταν πρόκειται για τα τουρκικά δεδομένα, πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη και να σημειωθούν τα μηνύματα που στέλλει.
Σημαντική και η δήλωση του Σ. Ελτζίλ ότι οι Ε/κύπριοι θεωρούν τους Τ/κύπριους ως κομμάτι της Τουρκίας, κάτι που οι ίδιοι οι Τ/κύπριοι δεν αποδέχονται.
Κακά τα ψέματα.
Δεν είναι εύκολο υπό συνθήκες κατοχής και απόλυτου έλεγχου της Τουρκίας να ξεσηκώνεται ολόκληρη κοινότητα και να ζητά απαλλαγή από τον βρόγχο της κατοχής!
Δεν είναι εύκολο ενώ ζουν σε ένα «κράτος» να ανεμίζουν σημαίες της Κυπριακής Δημοκρατίας, ενός άλλου κράτους, όπως υποβάλλει η Άγκυρα!
Αυτές οι ξεκάθαρα πολιτικές ενέργειες αποτελούν άμεση αμφισβήτηση των απειλών και απάντηση στο θέμα της λύσης του κυπριακού.
Και πρέπει να παραδεχθούμε ότι χρειάζεται θάρρος να ανεμίζεις τις σημαίες της Κυπριακής Δημοκρατίας μέσα σε τέτοιες συνθήκες.
Από την άλλη, χωρίς να αιθεροβατούμε πρέπει να ερμηνεύουμε ορθά τα μηνύματα που στέλλουν οι Τ/κύπριοι.
Ότι ανεμίζοντας τις σημαίες της Κυπριακής Δημοκρατίας δεν σημαίνει ότι επιθυμούν επιστροφή στο προ του 1974 κράτος. Εξ’ ου και το σύνθημα «Ούτε όμηροι της Τουρκίας, ούτε μπάλωμα των Ε/κυπρίων».
Είτε μας αρέσει είτε όχι επιστροφή στην προ του 1974 κατάσταση δεν μπορεί να υπάρξει.
Η χρυσή τομή μεταξύ της υφιστάμενης κατάσταση και της επιστροφής στην προ του ’74 κατάσταση είναι η Δ.Δ.Ο.
Είναι γι’ αυτό που χρειάζεται Ε/κύπριοι και Τ/κύπριοι να βρουν μια κοινή γλώσσα συνεννόησης.
Πρέπει να βοηθήσουμε τους Τ/κύπριους να απογαλακτιστούν από την Τουρκία.
Πρέπει να τους βοηθήσουμε να απαλλαγούν από το πρόβλημα του εποικισμού.
Χαιρετίζουμε το ότι κάποια κόμματα ανακάλυψαν χτες και σήμερα την ύπαρξη των Τ/κυπρίων στα κατεχόμενα. Μόνο που τους θυμήθηκαν κάπως αργά αφού μέχρι χτες γι’ αυτούς ήταν ανύπαρκτοι.
Δεν ξεχνούμε ότι μέχρι πρόσφατα τόσο για τον ΔΗΣΥ όσο και για το ΔΗΚΟ αλλά και την ΕΔΕΚ Τ/κύπριος και Τούρκος ήταν ένα και το αυτό. Κανένας διαχωρισμός.
Μόνο που ατυχώς κάποιοι, ιδιαίτερα από πλευράς ΔΗΣΥ, και μέσω κάποιων νεοφανών και επίδοξων υποψήφιων βουλευτών προσπαθούν να κάνουν μαθήματα επαναπροσέγγισης στο ΑΚΕΛ!
Έχουν οι καιροί γυρίσματα ή τα πάντα θυσιάζονται στην προεκλογική σκοπιμότητα;
41 σχόλια:
κυριε μιχαλη γνωριζουμε οτι ειστε τουρκος στην καταγωγη.γνωριζουμε οτι πηρες πολλα λεφτα για να στηριζεις το αμερικανικο σχεδιο αναν.γνωριζουμε οτι καθε τοσο βριζεις τους προσφυγες και γενικα την κυπρο.γνωριζουμε οτι υμνεις συνεχεια την κατοχη.οι δηθεν τουρκοκυπριοι δεν ειναι κυπριοι αλλα τουρκοι και ειναι ο εισβολεας.αυτοι μενουν στα σπιτια μας εχτισαν στα χωραφια μας αρπαξαν τις περιουσιες μας ξεπουλησαν τα αρχαια μας μνημεια,κατεκαψαν τα δαση μας.αυτοι βοηθησαν τον αττιλα στην εδραιωση του νεου στατους κβο το 74.ειναι πραγματικο γελοιο να μας καλεις να αγαπησουμε τον εισβολεα μας τον οποιο το κομμα σου μαζι με την ευρωπαικη ενωση και τον οηε εχουν πλουμισει με τεραστια ποσα για την δηθεν απομονωση τους.ποια ειναι η απομονωση δοσιλογε?οι χιλιαδες επαυλεις τα πανεπιστημια τα χαι γουευ,τα καρτινγκ.τα πεντε σπιτια που εχουν ο καθε ενας.τα δικαιωματα δυο κρατωβν που εχουν.τα προνομια που εχουν εις βαρος εμενα του νομιμου κατοικου της νησου.γνωριζω οτι ειστε διεθνιστης δηλαδη προτιματε την αλαλγη του δημογραφικου χαρακτηρα της απο μουσουλμανους η καθε λογη αλλοδαπους.μισειτε τον ελληνισμο της κυπρου και για αυτο αυτοχριστηκατε δωδεκαθειστης.ευτυχως που υπαρχει ο μενελαος αν και εβραικης καταγωγης παγανας και σου τα χωνει.οπου κομμουνισμος και προδοσια.οπου ακελ και προδοσια.ακελ κομμα αγγλων τουρκων εβραιων αμερικανων.κομμα που εξυπηρετει τα συμφεροντα του εκαστοτε κατακτητη.το 55 σκοτωνε η κατεδιδε αγωνιστες.το 74 κατεφυγε στο τροοδος για να μην πολεμησει την χουντα η τοξ εισβολεα σημερα ξεπουλα τα παντα στον εισβολεα και τον λεει αδελφο του
Έσιεις πολλήν χάζιν ρε κοπέλλιν
Πολύ εύστοχη η τελευταία επισήμανση Μιχάλη.
Και σε μένα προκαλεί εντύπωση που άκουσα την ΕΔΕΚ να μιλά για την ανάγκη συνεργασίας με τους τουρκοκύπριους.
Αλλά και την τετάρτη στην εκδήλωση των εκπαιδευτικών κάποια υποψήφια του Συναγερμού μηδένησε τα πάντα και παρουσιάστηκε σαν η μοναδική εκπρόσωπος της επαναπροσέγγισης.
Αν είναι δυνατόν.
Ρε,μα είναι δυνατόν;Κυκλοφορεί τόση αγραμματοσύνη και τόση βλακεία σήμερα;
Μάλιστα, ζητήθηκε από τους διοργανωτές να μιλήσει και εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ (αυτός που μίλησε στες άλλες δύο εκδηλώσεις) αλλά για κάποιο λόγο αρνήθηκε.
Τζιαι έφκηκε μας η Ξένια που τα αριστερά..."εν θέλω ν ακούσω με για πορείες του ΕΛΑΜ με για δικοινοτικές εκδρομές στα σιόνια"...
Κούλαρε δεσποινίς!
Έκανε η μύγα κώλο εκατάλαβες...
Τζιαι ποιος φταίει;
Καλώς έπραξε ο εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ.
Αν μιλούσε και απαντούσε στη Ξένια τότε η εκδήλωση θα μετατρεπόταν σε κομματική αρρένα.
Κακώς έπραξαν και οι διοργανωτές να ορίσουν ως ομιλήτρια μια υποψήφια βουλευτή.
Εαν μου επιτρέπεται, δεν θα συμφωνήσω πως κακώς οι διοργανωτές κάλεσαν μια υποψήφια βουλευτή για να μιλήσει. Οι βουλευτικές γίνονται σε άλλη χώρα και το κυπριακό πρόβλημα σε άλλη; Εξάλλου κλήθηκε να μιλήσει ως επιστήμονας όχι ως υποψήφια. Μακάρι να φτάναμε στο σημείο να βλέπαμε τα κόμματα δίπλα μας. Ξερουμε τι θα σήμαινε αυτό. όλοι ξέρουμε.
Και το να μιλήσεις ως υποψήφιος του ΔΗΣΥ σε μια τέτοια συγκέντωση απαιτεί κάποιο θάρρος. Κάτι για το οποίο η κοπέλα αξίζει συγχαρητηρια.
Απο εκεί και πέρα, ναι ήταν προβληματική η συγκεκριμμένη δήλωση περί ΕΛΑΜιτών και ΕΔΟΝιτών.
Ακρως προβληματική. Κατί για το οποίο πολλοί από μας αναφέρθηκαν και σε άλλα ιστολόγια.
Οφείλεται σε απειρία αλλά και στο ζήλο κάποιες φορές νέων ανθρώπων να νομίζουν πως πριν τη δική τους εμφάνιση ο κόσμος ήταν "σκοτεινός" και τώρα ξαφνικά θα γίνει "φωτεινός".
Σε γενικές γραμμές η ομιλία της ήταν εφηβικού επιπέδου αλλά η ίδια μπορεί να μην το αντιλαμβάνεται γιατί ίσως δεν ξαναμίλησε με τέτοια γλώσσα "αριστερή" μπροστά σε κανένα κοινό.
Δεν σεβάστηκε η αγαπητή Ξένια ότι εμείς είμαστε θυμωμένοι πριν γεννηθούμε με τη δεξιά και το χάλι της. Ουτε σεβάστηκε ότι δεν μιλά σε βλάκες ανθρώπους. Αλλο ο ενθουσιασμός άλλο η έλλειμη στοιχειώδους σοβαρότητας.
Το αν μας την βγήκε από αριστερά βέβαια ειναι ενδεικτικό όχι πως πάμε καλά αλλά πως η αριστερά παραπλαδάρεψε. Πλαδάρεψε τόσο που από την αριστερά ως την δεξιά όλοι μιλάμε "αριστερά".
Οπότε και η αριστερά είναι καλά να μιλήσει για το παρόν της και όχι για τα κοτσάνια του παρελθόντος της. Στο παρόν να κάμει τη διαφορά η αριστερά. Εχουμε πολλά χρόνια μπροστά μας να μοιράσουμε τα εύσημα για το παρελθόν μας.
Δεν ξέρω σε ποιον «εκπρόσωπο του ΑΚΕΛ» αναφέρεται ο Νέος Ελληνοκύπριος, αλλά δεν μπορεί το ΑΚΕΛ να είναι μόνο εθιμοτυπικά παρόν σε τέτοιες εκδηλώσεις.
Ίσως γι’ αυτό και ΜΑΣ προκύπτουν όλο και πιο πολλοι ταshινοπιττάες εκ δεξιών. Τα είπε όλα η Dis! Δεν έχω να προσθέσω οτιδήποτε, παρά να επαναλάβω τα λόγια της: «...ήταν προβληματική η συγκεκριμμένη δήλωση περί ΕΛΑΜιτών και ΕΔΟΝιτών.
Οφείλεται σε απειρία αλλά και στο ζήλο κάποιες φορές νέων ανθρώπων να νομίζουν πως πριν τη δική τους εμφάνιση ο κόσμος ήταν “σκοτεινός” και τώρα ξαφνικά θα γίνει “φωτεινός”.
Σε γενικές γραμμές η ομιλία της ήταν εφηβικού επιπέδου αλλά η ίδια μπορεί να μην το αντιλαμβάνεται γιατί ίσως δεν ξαναμίλησε με τέτοια γλώσσα “αριστερή” μπροστά σε κανένα κοινό.»
Κορού κάτσε την μάππαν χαμαί!
Μια απο τους 50.000 επικους που δεχεται ο Μιχαλης Μιχαηλ. Ισως αυριο θα παει ο ιδιος στα κατεχομενα και θα πινουν τζαϊ μαζι. Ενα ταξιδι στο σπιτι του Αττιλα. Ελληνοκυπριοι, Τουρκοκυπριοι και Επικοκυπριοι μαζι χερι με χερι προς το κοινο μελλον.
http://www.metacafe.com/watch/6061107/50_000/
Όλοι γράφουν κάτι για τους τ/κ. Εγώ προωθώ πως κανένας δεν γνωρίζει τους τ/κ. Ούτε πρόεδρος της δημοκρατίας γνωρίζει ούτε εδονίτες τους γνωρίζουν. Ελαμίτες ήδη φαίνονται ότι ούτε δεν θέλουν να γνωρίζουν.
Μα ρε παιδιά περί τίνος μιλούμε.
Κάποιοι παίζουν φλάουτο και κάποιοι τους ακολουθούν.
Εγώ θα προωθώ κάτι από εδω. Οι ακροδεξιά και δεξιά έχουν καλύτερες σχέσεις με τους Τούρκους. Τους αγαπάνε πραγματικά διότι συμπιπτούν τα σχέδια τους.
Μα οι ακελικοί τους αγαπάνε επειδή έχει απόφαση της κεντρικής επιτροπής για αυτό το θέμα και υπάρχει τέτοια παράδοση στην ιστορία του κομματος. Και τίποτε αλλό.
Αγαπωντας τ/κ από μακριά, πάνω από κάποια συμβολικά συνδικαλιστικά ονόματα και σαν μια ιστορία που εξαφανιστηκέ πριν από 36 χρόνια.
Λυπούμαι να σας πω αυτό είναι η αλήθεια.
Οι ακελικοί να ζηλέψουν την δεξιά κάθε μέρα στα ξενοδοχεία της Αθήνας με Τούρκους αξιωματικούς αν λέει σωστο το τότε δημοσίευμα της εδημερίδας γνώμη.
Ο Χριστόφιας ακόμα θα φάει ψάρι με τον Ερντογάν στην Κ/πολη...
Άρα οι ΕΔΟΝίτες δεν αγαπάνε τους τ/κ. Απλώς είναι υποχρεωμένοι να τους αγαπήσουν μέσα στο πλαίσιο αποφάσεων της κεντρικής επιτροπής του κόμματος τους. Δεν νομίζω αν βλέπουν έναν τ/κ καμία μέρα εκτος εκδηλώσεων τους. Και στις εκδηλώσεις οι τ/κ και οι /κ έρχονται προγραμματισμένοι να αγαπήσουν τον άλλον. Για αυτό το ΑΚΕΛ δεν μπορεί να έχει καλές σταθερές σχέσεις με κανένα τ/κ κόμμα.
Αν οι ακελικοί ακούσουν κάποιον που μιλάει τουρκικά στους δρόμους νομίζουν αυτός είναι αλλοδαπός. Η κατάσταση είναι πάρα πολύ κακή για τους ακελικούς. Δυστυχώς συζητούμε το θέμα μόνο πάνω από συνθήματα και αποφάσεις συμβουλιων κομμάτων. Στην πραγματικότητα το θέμα είναι πολύ αστείο.
Αν οι ακελικοί ακούσουν κάποιον που μιλάει τουρκικά στους δρόμους νομίζουν αυτός είναι αλλοδαπός. Η κατάσταση είναι πάρα πολύ κακή για τους ακελικούς. Δυστυχώς συζητούμε το θέμα μόνο πάνω από συνθήματα και αποφάσεις συμβουλιων κομμάτων. Στην πραγματικότητα το θέμα είναι πολύ αστείο.
Εμιλούσα για τον Γιώργο τον Λουκαϊδη Anef.
Όντως η Dis τα είπε όλα.
Μιχάλη, αν υπήρχε ομιλητής από το ΑΚΕΛ, ίσως η κορού να μεν έκαμνεν τις αππωμάρες που έκαμεν.
Ούτε βλέπω που είναι το πρόβλημα να συμμετέχουν στις εκδηλώσεις της πλατφόρμα τα κόμματα τζιαι οι υποψήφιοι.
Όπως είπε τζιαι η Dis, έχουν να κάμουν με έξυπνο, συνειδητοποιημένο τζιαι αγωνιστικό ακροατήριο τζιαι δεν περνούν οι μικροκομματισμοί.
Να σου πω τζιαι κάτι άλλο, αν ήταν στο ακροατήριο εδονίτες, η κορού θα έτρωε γιούχα...
Οπότε τις πταίει για τούτο συγκεκριμένα το φαινόμενο;
Η απουσία του λαϊκού κινήματος λαλώ εγώ, γιατί αφήνει χώρο σε μαθητευόμενους μάγους να κάμνουν τους ωραίους!
Όπως είπε τζιαι στου Στροβολιώτη η Dis, μόνον οι αριστεροί δικαιούνται να εγκαλούν το ΑΚΕΛ...
Είναι καλή η κριτική, όμως για να έχει και πρακτική αξία πρέπει να συνοδεύεται από εισηγήσεις. Είναι εύκολο και ανέξοδο κάποιος να κάθεται σπίτι του και από τον υπολογιστή, ή σε συζητήσεις με φίλους συνοδευόμενες με ωραία φαγητά και ποτά να κρίνει και να επικρίνει. Εγώ θέλω αυτούς που θεωρούν τους εαυτούς τους αριστερούς να μπουν στην οργανωμένη πάλη, γιατί μόμο έτσι η ιδεολογία γίνεται πράξη. Να βάλουν τις απόψεις, τις θέσεις τους, τις εισηγήσεις τους εκεί που θα συ΄ζητηθούν να γίνει διάλογος και αν πύσουν τότε να υλοποιηθούν οι απόψεις τους. Ετσι είναι η δημοκρατία, να κρίνεις εκ του ασφαλούς δεν βοηθά κανέναν, ακόμα κι αυτόν που κάνει την κριτική διότι μένει με την κριτική χωρίς να ακούει άλλη αποψη και να κάνει τη σύγκριση και να οδηγήται στα σωστά συμπεράσματα.
Ο Κωνσταντίνος Χαραλάμπους φαίνεται να μη γνωρίζει , ή σκόπιμα θέλει να παρουσιάσει μια κατάσταση. Τα μέλη τα στελέχη και φίλοι του ΑΚΕΛ όχι τώρα, από τον καιρό της αγγλοκρατίας είχαν καθημερινή επαφή στο επίπεδο του απλού λαού με τους τουρκοκύπριους. Για μας η επαναπροσέγγυση δεν είναι συνθημα. Πολλοι αριστεροι αμέσως μετά την τουρκική εισβολή με πολλούς κινδύνους είχαν επαφές με τουρκοκύπριους. Ποτέ οι επαφές δεν ήταν μόνο σε επίπεδο ηγεσιών ή σε επίπεδο οργανώσεων αλλά στο επίπεδο του απλού λαού. Εμείς όπως και ο κάθε εργαζόμενος δεν έχει να χωρίσει τίποτε με τους τουρκοκύπριους. Εμείς δεν χωρίζουμε τους ανθρώπους ανάλογα με την εθνικότητα τους. Είναι γνωστό πως το ΑΚΕΛ έχει καλές σχέσεις και δεσμούς με το Ρεπουπλικανικό κόμμα, και το κόμμα Νέα Κύπρος. Γι' αυτό Κωνσταντίνε ψάψε καλήτερα τα πράγματα αν δεν θέλεις να υποβάλεις απλώς κάποια πράγματα άσχετα με την πραγματηκότητα.
Συμφωνώ πως ο κόσμος της αριστεράς έπρεπε μαζικά να συμμετέχει στην εκδήλωση συμπαράσταης στις 2 του Μάρτη που οργάνωσε η πλατφόρμα ε/κ. τ/κ. δασκάλων. Αυτό είναι ένα ζήτημα που πρέπει να εξεταστεί σ' ένα γενικότερο πλαίσιο.
@ Disdaimona
Θα κάνω μια γενική τοποθέτηση.
Έχω την άποψη ότι όλοι μας βρισκόμαστε υπό σύγχυση. Ξέρω ότι πολλές φορές λέγονται ή γίνονται πράγματα μέσα στην προσπάθεια μας να δείξουμε ή να θίξουμε κάτι που θέλουμε να προωθήσουμε ή κάτι που μας ενοχλεί.
Θεωρώ όμως ότι είναι κάπως άστοχο από τη μια πολλοί από μας να θεωρούμε τα κόμματα ως τον κακό δαίμονα, να καυχόμαστε ότι δεν ανήκουμε σε κόμματα, να ζητούμε να μην εμπλέκονται τα κόμματα σε όλα και από την άλλη να επικρίνουμε τα κόμματα επειδή δεν συμμετέχουν στην α ή β εκδήλωση.
Ως άνθρωπος που έχει ενεργή ανάμιξη στα κοινά και στην κομματική ζωή θεωρώ ότι τα κόμματα δεν πρέπει να ποδηγετούν τα πάντα.
Γ’ αυτό και διαμαρτυρήθηκα και στους διοργανωτές της εκδήλωσης για την επιλογή της Ξένιας.
Άλλωστε το ότι δεν δέχθηκε ο Λουκαΐδης να μιλήσει (σωστά κατά την άποψη μου) δεν σημαίνει ότι λύνεται το πρόβλημα. Από τη στιγμή που αποφασίζεις να μιλήσουν εκπρόσωποι κομμάτων, το διοργανώνεις από πριν, κάνεις επαφές με κόμματα (και όχι άτομα) και προχωράς.
Δύο επιπρόσθετα σημεία επί τούτου:
Α) Δεν ήταν μόνο ο Λουκαΐδης εκεί. Υπήρχαν και άλλοι υποψήφιοι ΑΚΕΛικοί που σχεδόν πάντα δίνουν το παρόν τους σε αυτές τις εκδηλώσεις. Και αφού η εκδήλωση γινόταν από εκπαιδευτικούς, υπήρχε εκεί και υποψήφιος από αυτή την επαγγελματική ομάδα.
Β) Δεν έχει σημασία αν μίλησε σαν πολιτική επιστήμονας. Δεν παύει να είναι υποψήφια και σαν τέτοια μίλησε.
Και αισθάνθηκα προσβεβλημένος αγαπητή μου φίλη από όσα είπε. Διότι κάποιοι που ξύπνησαν σήμερα, έρχονται να κάνουν μαθήματα σε άλλους που μεγάλωσαν μέσα στον αγώνα για επαναπροσέγγιση.
Οι επισημάνσεις σου είναι σωστές αλλά έχω την άποψη ότι συνηγορούν στο ότι δεν έπρεπε να κάνει ομιλία. Διότι σε τέτοιες εκδηλώσεις δεν έχεις στόχο να προβληθείς αλλά να προωθήσεις τους στόχους και τους σκοπούς της εκδήλωσης.
Όσον αφορά τα κοτσιάνια του παρελθόντος κι εδώ θα διαφωνήσω.
Το ΑΚΕΛ δεν στέκεται στα κοτσιάνια του παρελθόντος.
Ας προβληματιστούμε όλοι ποιο κόμμα κάθε τρεις και λίγο διοργανώνει εκδηλώσεις επαναπροσέγγισης και στήριξης των Τ/κυπρίων;
Και μάλιστα μαζικές. Σε συνεργασία με Τ/κυπριακά κόμματα και οργανώσεις.
Ας βρούμε άλλο κόμμα που κάνει κάτι ανάλογο εκτός από λόγια και διακηρύξεις.
Γι’ αυτό θέλω να πιστεύω ότι πρέπει να σκεφτόμαστε όχι με βάση το συναίσθημα αλλά με βάση τις πραγματικότητες.
@ νεος ελληνοκυπριος
Το θέμα δεν είναι αν θα έκανε τις αππομάρες ή όχι.
Πιστεύω ότι θα τις έκανε ούτως ή άλλως αφού ήταν γραπτό το κείμενο της.
Για το ρόλο των κομμάτων έγραψα πιο πάνω.
Όμως φίλε μου οι συνεννοήσεις δεν γίνονται στο πόδι και την τελευταία στιγμή.
Χρειάζεται μια στοιχειώδης οργάνωση που οι διοργανωτές απέδειξαν ότι μπορούν να κάνουν.
Ούτε το ζητούμενο είναι να φάει γιούχα ο οποιοσδήποτε ομιλητής.
Σε τέτοιες εκδηλώσεις δεν χωρούν κομματικές αντιπαλότητες.
Αν γινόταν αυτό που λες οι εφημερίδες και οι τηλεοράσεις θα έλεγαν ότι πήγαν να κάνουν κοινή εκδήλωση και τσακώθηκαν.
Εδώ είναι το σημείο μου. Αυτό θέλουμε να κάνουμε;
Ας μην επαναλαμβάνουμε συνέχεια το ίδιο λάθος. Να στήνουμε πλατφόρμες για να μαλώνουμε μεταξύ μας και να στήνουμε ο ένας τον άλλον στο τοίχο.
Το ΑΚΕΛ (όπως και όλοι μας) δεν είναι υπεράνω κριτικής.
Αρκεί η κριτική να είναι βάσιμη.
Αναφέρθηκα και πιο πάνω και διερωτήθηκα πιο κόμμα ή οργάνωση κάνει οργανωμένες και μαζικές εκδηλώσεις με τη συμμετοχή Ε/κυπρίων και Τ/κυπρίων.
Η απάντηση είναι κανένας πλην του ΑΚΕΛ και του Λαϊκού Κινήματος.
Γι’ αυτό θεωρώ υπερβολικές και άδικες κάποιες αναφορές και επικρίσεις.
Δεν είδα όμως κανένα να υποδεικνύει ότι η συγκεκριμένη κοπέλα βρίσκεται στο ίδιο ψηφοδέλτιο με τον Χρ. Κληρίδη και άλλους απορριπτικούς.
Αυτό δεν λέει τίποτε;
Ούτε λέει κάτι σε ότι αφορά την απουσία επίσημης θέσης του ΔΗΣΥ επί του θέματος;
@ Σολιάτης
Σωστή η επισήμανση σου για την απουσία εισηγήσεων.
Σήμερα αγαπητέ μου φίλε γέμισε ο τόπος από μεμονωμένους αγωνιστές που από τη μια θέλουν να φαίνονται ανεξάρτητοι και όχι κάτω από τη σκέπη κομμάτων και από την άλλη επικρίνουν τα κόμματα γιατί δεν μετέχουν σε δικές τους εκδηλώσεις.
Το ζητούμενο είναι να κάνουμε όλοι μας μια ενδοσκόπηση και να βάλουμε τα πράγματα πάνω σε μια νέα βάση.
Καρόλος Μάρξ και Αρχαία Ελλάδα και προώθηση ιδεών Αρχαίας Ελλάδας για να αλλοιώσουν τον Κυπριακό Ελληνισμό.
Ιδέες του Μιχαήλ ή ιδέες του KGB
Ενώ κάποιοι προτιμούν να βρίζουν τον κύριο Μιχαήλ για τις σκέψεις του περί Ελληνισμού και περί άλλων θεμάτων. Ένας καλός ερευνητής μπορεί να αντιληφθεί ρίζες των σκέψεων του Μιχαήλ απλώς ακολουθόντας δημοσιεύματα και τα έργα του.
Ο κύριος Μιχαήλ είναι γνωστός με δημοσιογραφική επιτυχία του στους κομμουνιστικούς κύκλους.
Όμως ποιες είναι ριζές του κύριου Μιχαήλ στην τακτική που ακολουθεί όταν κάνει προπαγάνδα του;
Από δημόσιες πληροφορίες ή επίσημα βιογραφικά του, κάποιος μπορεί να μαθεί ότι ο Μιχαήλ εκπαιδευτηκέ στην Μόσχα περί δημοσιογραφίας και προπαγάνδας.
Η τακτική που ακολουθεί ο Μιχάλης Μιχαήλ σε όλα τα θέματα δεν είναι άλλη μία τακτική που ακολούθησαν οι σύντροφοι του στην Σωβιετική Ένωση στο παρελθόν.
Οι απόπειρες αλλοίωσης ελληνισμού του και των ομοειδών του δεν μας απαγοητεύουν.
Οι κομμουνιστές, για χρόνια, μελέτησαν πώς μπορούν να αλλοιώσουν πίστη και σκέψή του απλού ανθρώπου. Ακολούθησαν συγκεκριμένες τακτικές έτσι ώστε να χρησιμοποιήσουν φιλοσοφίες, θρησκείες και τα παρόμοια πράγματα για δικά τους συμφέροντα.
Άραγε ο Μιχαήλ πώς πήγε στην Μόσχα, για ποιον σκοπό πήγε στην Μόσχα, τι έμαθε από ΚΓΒ καθηγητές του περί προπαγάνδας και ελληνισμού.
Ο στόχος των Σωβιετικών ήταν να σπάσουν την δύναμη του σύγχρονου ελληνισμού και τον μαλακώσουν και τις μαχητικές και άλλες ικανότητες του που κρατά τον ελληνικόν λαόν ενάντια στο κίνδυνο κομμουνισμού.
Ο στόχος από την άλλην να χρησιμοποιηθεί η αρχαία ελλάδα ώστε να τεκμηριώσει τον μαρξισμό και σε μία ενδεχομένη Σωβιετική εισβολή στην Κύπρο και να βρούν την βάση ιδέων για να προχωρήσουν εύκολα.
Αφού διαλύθηκε η Σωβιετική Ένωση εκεινοί που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις τακτικές αυτές άρχισαν να τις χρησιμοποιήσουν για άλλους στόχους.
Τι σερβίρει στο πιάτο μας ο Μιχαλής Μιχαήλ είναι παραγωγή ιδεών στα τραπέζια των καθηγητών των τμημάτων διεθνών υποθέσεων του ΚΓΒ.
Πολλά μπορεί να λεχθούν για αυτό το θέμα αλλα δεν θα πω παραπάνω. Να καταλάβουν οι αναγνωστές τι εννοώ από το παρακάτω βίντεο.
http://video.google.com/videoplay?docid=-4644235685924129167
(3:40 - 10:29) - υπόθεση εφημερίδας έθνος στην ελλάδα
Αγαπητέ Μιχάλη θα μου επιτρέψεις να δευτερολογήσω, κάνοντας τις εξής διευκρινήσεις:
1. οι πλείστοι κύπριοι πολίτες δεν είναι μέλη κανενός κόμματος. Είναι ψηφοφόροι και ως τέτοιοι δηλώνουν την υποστήριξη τους στις πολιτικές των κομμάτων. Δεν κατανόησα κάποια «αιχμή» (έτσι μου φάνηκε) πως κάποιοι καυχώνται πως δεν είναι μέλη κομμάτων. Πολιτικά όντα αγαπητέ Μιχάλη δεν είναι μόνο όσοι εντάσσονται στους κομματικούς οργανωτικούς μηχανισμούς. Είναι λανθασμένη η ταύτιση του ενεργού πολίτη με τον κατέχων κομματικό βιβλιάριο πολίτη. Και άρα είναι λανθασμένη και η θέση πως όσοι έχουν κομματικά βιβλιάρια εργάζονται παραπάνω για τα πολιτικά ζητήματα από ότι οι μη έχοντες.
Πολιτική δεν είναι μόνο η συμμετοχή μας στα κόμματα. Έχουμε και ένα σχετικά πρόσφατο ιστορικό παράδειγμα, αυτό της Πολωνίας, όπου οι οργανωμένοι εργάτες!!! τάχθηκαν ενάντια στο μαρξισμό και στο σοσιαλιστικό σύστημα. Να εστιάσουμε στις αρχές σύντροφε! Είναι λανθασμένη η ταύτιση της πολιτικής με τις οργανωτικές μορφές δράσης. Και από την ανάποδη : το να μην είσαι σε κόμμα δεν σου εξασφαλίζει πως είσαι πολιτικά άμεμπτος ή κανένας σοφός. Αυτό αφορά μια άλλη εφηβική στάση που κυρίως κυκλοφορεί στον αντιεξουσιαστικό χώρο.
Ούτε το ένα Μιχάλη, ούτε το άλλο. Να μείνουμε στις αρχές. Στην προκειμένη οι δικές μου αρχές είναι μαρξιστικές! Δηλώνω Μαρξίστρια αν με ρωτάς με ποιο κόμμα είμαι. Και ως μαρξίστρια απευθύνω τα αιτήματα μου στο κόμμα της αριστεράς. Η οργανωμένη αριστερά του ΑΚΕΛ θα πρέπει να χαίρεται που συναντά συντρόφους και εκτός των δηλωμένων στελεχών της.
2. Θεωρώ λανθασμένη την εμπλοκή του ονόματος του Λουκαϊδη στην παρούσα συζήτηση. Δεν θα σταθώ στο αν του προτάθηκε να μιλήσει και αρνήθηκε, αλλά κι αν έγινε αυτό, η άρνηση προφανώς προέρχεται από το ΑΚΕΛ και όχι από τον ίδιο προσωπικά. Εφόσον λοιπόν ο κ. Λουκαϊδης είναι υποψήφιος βουλευτής (όπως και η Ξένια) θεωρώ «ανέντιμο χτύπημα» το να εμπλέκεται ονομαστικά και προσωπικά.
3. Η Ξένια δεν μίλησε ως αντιπρόσωπος του κόμματος της μίλησε ως άτομο. Και την κριτική καθώς και τα εύσημα θα τα πάρει η ίδια και όχι το κόμμα της. Για να μην δημιουργείται και η λανθασμένη εντύπωση πως ξαφνικά ο ΔΗΣΥ παρίσταται και το ΑΚΕΛ όχι. Το ΑΚΕΛ υποθέτω πως «παρίσταται» με την ιστορία του, τη συμμετοχή μελών του καθώς και με ανεξάρτητες δικοινοτικές εκδηλώσεις που διοργανώνει το ίδιο. Συμφωνώ πως ο μηδενισμός είναι εθελοτυφλία στην προκειμένη περίπτωση.
4. Θα επιμείνω στην αρχική μου θέση, πως είναι λάθος η μη εμπλοκή του κόμματος σ΄αυτές τις διοργανώσεις. Ειδικά κατά τη περίοδο της θητείας του Χριστόφια στη προεδρία και εφόσον η Ιστορία μας χτυπά για τελευταία φορά την πόρτα. Διότι είναι η τελευταία φορά αυτή Μιχάλη. Και αν το ΑΚΕΛ δεν κινητοποιηθεί τότε αναγκαστικά θα χρεωθεί το κόστος αυτής της επιλογής του. Χάνουμε το παιχνίδι, τέλος!!! Και εφόσον χάνουμε το παιχνίδι δεν είναι πια καιρός για να μασάμε τα λόγια μας!
5. Και τέλος θα ήταν μεγάλη παράλειψη εκ μέρους μου αφού έγινε λόγος για τις βουλευτικές, να μην ευχηθώ και σε σένα κάθε επιτυχία στην προσπάθεια σου.
Συνεχίζουμε αποκαλύψεις μας περί τακτικών κομμουνιστών και πώς χρησιμοποιούν συγκεκριμένες ιδολογίες για να υποστηρίξουν δικές τους ιδολογίες.
Στο μεταξύ να μην παρεξηγεί κανένας, δεν κατηγορούμε τον κύριο Μιχαήλ με κάτι κακό ή με κάτι άσχημο. Καθένας στο δικό του δρόμο.
Στο βίντεο παρακάτω μπορείτε να δείτε πώς οι Σωβιετικοί χρησιμοποιούν ακόμα και ανατολικές θρησκείες για τα δικά τους συμφέροντα.
http://video.google.com/videoplay?docid=915448763957391352
και ακόμα δύο σημεία:
1. το "δεν σας έχουμε ανάγκη" γιατί εμείς κάνουμε μονοι μας δικοινοτικές εκδηλώσεις είναι δυστυχώς αναμενόμενο.ΔΥΣΤΥΧΩΣ! Εδώ το ΚΚΕ αρνείται συνεργασία με τον οποιονδήποτε αριστερό χωρο ενω η χωρα πάει για πούλημα. μαθημένα τα βουνά του μαρξισμού απ΄τα χιόνια...
2.πρέπει να υπένθυμίσουμε αυτό για το οποίο συνήθως κατηγορούμε τους άλλους πως το ξεχνούν. Δεν μιλάμε για τους ε/κ μόνο. Μιλάμε και για τους τ/κ.
Ας ρωτήσουμε λοιπόν τους τ/κ ποιά είναι η άποψη τους για τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρίνεται το ακελ, στην τελευταία ευκαιρία που μας δίνουν να απευθυνθούν σε εμας για τη λύση του κυπριακού.
Η πλατφόρμα είναι ανεπαρκής είπες σύντροφε. Χρωστάτε όμως μια απάντηση στους τ/κ για το πόσο ανεπαρκες φαίνεται το ακελ την ύστατη ώρα.
Σε εκείνους να απαντήσετε. Όχι σε μας. Εκείνοι σας κάλεσαν πρώτα όχι η πλατφόρμα!!!
και όλα αυτά, ενώ "οι ανώνυμοι" εξακολουθούν να κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου...
Ιδέες πρέπει να αντιμετωπιστούν με ιδέες και όχι με βία ή με απειλές ενάντια στις ζωές.
Αν ο κύριος Μιχαήλ κάνει καλή προπαγάνδα πρέπει να απαντηθεί με τον ίδιο τρόπο, δηλαδή, με τις ιδέες.
Δεν έχουμε πρόθεση να κατασυκοφαντούμε σε κανένα αλλά αναδεικνύουμε ομοιότητα των τακτικών.
Κι εμείς πιστεύουμε ότι και ο κύριος Μιχαήλ σκέφτεται το ίδιο.
Επιπλέον ο κύριος Μιχαήλ αν θέλει, μπορεί να διαγράψει τα σχόλια που γράφονται στο μπλόγκ του. Γράφουμε ειδικά για αυτό το μπλόγκ. Βλέπετε αυτά τα σχόλια κάπου αλλού;
Εξάλλου ο κύριος Μιχαήλ χρησιμοποιεί μία εξυπηρέτηση στη Γκουατεμάλα. Τα server του μπλόγκ βρίσκεται στην Γκουατεμάλα δηλαδη στην νότια αμερική. Με ποιο δικαίωμα θα πάει στα Κυπρικά δικαστήρια ο ίδιος αφού κάνει εκπομπή από την νοτια αμερική; Και με ποιο πρόσωπο θα πάει στο δικαστήριο;
Ενώ έχει χιλιάδες σελίδες στο διαδύκτιο που βρίζουν, περιπαίζουν με τον ίδιο τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας. Πριν από τον κύριο πρέπει να πάει ο ίδιος ο πρόεδρος της Δημοκρατίας στα δικαστήρια κάθε μέρα.
Αυτό είναι ελευθερία έκφρασης απόψεων. Αυτό που πιστεύουν οι ακελικοί; Έλεος!
Αν δεν σου αρέσει διαγράψε το κύριε. Δεν ξέρεις να χρησιμποιήσεις την κονσόλα του μπλόγκερ;
Θα τα πούμε στα δικαστήρια της Γκουατεμάλας κύριε Μιχαήλ. Μην έρχεσαι εδώ. :)))))
Επιπλέον ο κύριος Μιχαήλ αν θέλει, μπορεί να διαγράψει τα σχόλια που γράφονται στο μπλόγκ του. Γράφουμε ειδικά για αυτό το μπλόγκ. Βλέπετε αυτά τα σχόλια κάπου αλλού;
Εξάλλου ο κύριος Μιχαήλ χρησιμοποιεί μία εξυπηρέτηση στη Γκουατεμάλα. Τα server του μπλόγκ βρίσκεται στην Γκουατεμάλα δηλαδη στην νότια αμερική. Με ποιο δικαίωμα θα πάει στα Κυπρικά δικαστήρια ο ίδιος αφού κάνει εκπομπή από την νοτια αμερική; Και με ποιο πρόσωπο θα πάει στο δικαστήριο;
Ενώ έχει χιλιάδες σελίδες στο διαδύκτιο που βρίζουν, περιπαίζουν με τον ίδιο τον πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας. Πριν από τον κύριο πρέπει να πάει ο ίδιος ο πρόεδρος της Δημοκρατίας στα δικαστήρια κάθε μέρα.
Αυτό είναι ελευθερία έκφρασης απόψεων. Αυτό που πιστεύουν οι ακελικοί; Έλεος!
Αν δεν σου αρέσει διαγράψε το κύριε. Δεν ξέρεις να χρησιμποιήσεις την κονσόλα του μπλόγκερ;
Θα τα πούμε στα δικαστήρια της Γκουατεμάλας κύριε Μιχαήλ. Μην έρχεσαι εδώ. :)))))
Ρε παιθκιά, νομίζω ότι εν εγώ που είπα ότι ο Λουκαϊδης εν παρόν στις εκδηλώσεις τζιαι προχτές εν εδέκτηκε να μιλήσει ΑΛΛΑ εν για να τον τιμήσω τον άνθρωπο που τουλάχιστον έρκεται, όι να τον κάψω!
Ελεχθήκαν πολλά τζιαι εντομεταξύ κάμνουν τόσο θόρυβο οι μουσαφήριες του Μιχάλη που εχάσαμεν το λοαρκασμό.
Εθώρουν το σάιτ της ΕΔΟΝ με μιαν κοινή διακήρυξη της οργάνωσης με τη νεολαία του ΡΤΚ, πριν τα συλλαλητήρια.
http://www.edon.org.cy/arxeio/anakoinoseis-edon/24012011-edon-ctp-youth
Εν τζιαι ζητούμε αγαπητέ Μιχάλη τζιαι αγαπητέ Σολιάτη να κάμει η ΕΔΟΝ τουλάχιστον κάτι που εννά χρειαστούν συνεδρίες τζιαι προετοιμασίες.
Ζητούμε να δείξουν έμπρακτα τούτο που δικυρίσσουν. Τζιαι να το δείξουν στον δρόμο τζιαι όι μεσα σε αίθουσες συνεδριάσεων.
Αν δεν θέλουν να πάσιν με τους καθηγητές ή την πλατφόρμα κλπ, να κάμουν δική τους εκδήλωση, ανοικτή, τον δρόμο, τζιαι ναν σίουροι ότι εννά έχουν τζιαι συνοδοιπόρους που ούλλα τα ρεύματα...τζιαι εν θα έχουμε τζιαι τη κάθε Ξένια να λαλεί βλακείες...
Ε, εν γίνεται
Αγαπητή μου Disdaimona
Νομίζω ότι παρερμήνευσες όσα είπα.
Θεωρώ ότι σε κανένα σημείο δεν ανάφερα όσα αναφέρεις στο σημείο 1.
Αντίθετα είπα «Θεωρώ όμως ότι είναι κάπως άστοχο από τη μια πολλοί από μας να θεωρούμε τα κόμματα ως τον κακό δαίμονα, να καυχόμαστε ότι δεν ανήκουμε σε κόμματα, να ζητούμε να μην εμπλέκονται τα κόμματα σε όλα και από την άλλη να επικρίνουμε τα κόμματα επειδή δεν συμμετέχουν στην α ή β εκδήλωση.»
Επίσης πουθενά δεν είπα ότι εμείς κάνουμε αυτό που κάνουμε και δεν έχουμε κανένα ανάγκη.
Σαφώς και οι πλείστοι πολίτες δεν είναι κομματικά μέλη. Και ούτε καν υπονόησα ότι πρέπει να είναι, ούτε ότι δεν είναι πολιτικά όντα κλπ.
Και συμφωνώ απόλυτα στο θέμα αρχών που θέτεις.
Όσον αφορά την εμπλοκή του ονόματος του Γιώργου, σαφώς και δεν έγινε με κακή πρόθεση. Τον Γιώργο τον γνωρίζω χρόνια και σε καμιά περίπτωση έγραψα κάτι αρνητικό ή υπονόησα κάτι αρνητικό. Άλλωστε είπα ότι σωστά (κατά τη γνώμη μου) έπραξε.
Για τη Ξένια δεν θέλω να γράψω κάτι άλλο. Ότι είχα να γράψω το έγραψα.
Είναι ένα θέμα η άποψη για τη συμμετοχή ή όχι του ΑΚΕΛ και τον οργανώσεων του σε εκδηλώσεις και άλλο ο μηδενισμός της προσφοράς του όσον αφορά την επαναπροσέγγιση. Και είναι πραγματικά εξοργιστικό να βγαίνει ο οποιοσδήποτε και να μηδενίζει την προσφορά του ΑΚΕΛ στον τομέα αυτό, είτε κατά το παρελθόν είτε στο παρόν.
Και ξέρεις, κάποτε κάποια πράγματα δεν πρέπει να δημοσιοποιούνται πάντα. Όπως και κάποιες ενέργειες μπορεί να είναι άγνωστες αλλά να φέρνουν μεγαλύτερο αποτέλεσμα από ενέργειες που δημοσιοποιούνται.
Και χωρίς να υπονοώ οτιδήποτε, δεν σου προκάλεσε εντύπωση το γεγονός ότι στις 29 Ιανουαρίου στα κατεχόμενα κατηγορούσαν τους διοργανωτές του συλλαλητηρίου ότι ενήργησαν σαν όργανα της κυβέρνησης και του ΑΚΕΛ;
Είμαι σίγουρος ότι οι Τ/κ γνωρίζουν τις απαντήσεις.
@ νεος ελληνοκυπριος
Αφήστε τους… μουσαφήριδες στον κόσμο τους, όπως τους αφήνω κι εγώ.
Φίλε μου η δράση του καθενός είναι καταγραμμένη, είναι συνεχής και αδιάκοπη και δεν μπορεί να διαγραφεί.
Όμως οι καιροί χρειάζονται προσεκτικούς χειρισμούς. Και δεν θεωρώ ότι θα ήταν ότι καλύτερο αυτή τη στιγμή που μιλούμε μια ανοικτή εκδήλωση.
Δυστυχώς δεν μπορώ να επεκταθώ και να εξηγήσω, γι’ αυτό θα μείνω μέχρι εδώ.
Θα συστήσω απλώς υπομονή…
Δεν κατάλαβα την διαφωνία του νέου ελληνοκύπριου, αφού πιό πάνω λέω πως ο κόσμος της αριστεράς έπρεπε να συμμετέχει μαζικά στην εκδήλωση της 2 Μάρτη.
Προσωπικά λέω ότι ο Μιχάλης θέτει σωστά το θέμα.
Μπορεί να θέλουμε να γίνουν πολλά αλλά στην πράξη τι πρέπει να γίνει;
Βλέπουμε το ενδεχόμενο να βλάψουμε τον αγώνα των τουρκόφωνων συμπατριωτών μας αν ανακατευθούμε με επίσημες οργανώσεις και κόμματα;
Επίσης ο Μιχάλης έθεσε και το θέμα εκείνων που θυμήθηκαν χτες και προχτές τους τουρκόφωνους συμπατριώτες μας.
Θυμάστε ότι μέχρι και τελευταία η νεολαία του ΔΗΣΥ ήταν εθνικιστική; Η Πρωτοπορία ακόμα μιλά για ένωση.
Η ΕΔΕΚ δεν έχει επαφές με τουρκόφωνους εκτός από πριν λίγες μέρες που συναντήθηκε με μια αντιπροσωπεία. Ποτέ δεν πήγε στα κατεχόμενα.
Το ΔΗΚΟ χειρότερα.
Γιατί λοιπόν στοχοποιούμε μόνο το ΑΚΕΛ;
Εντάξει, μπορεί να περιμένουμε παραπάνω που τούτο το κόμμα αλλά αυτό σημαίνει ότι οι άλλοι μένουν στο απυρόβλητο;
Ανεξαρτήτως του έχει ειπωθεί μέχρι τώρα από φίλους και «μουσαφίρηδες», να προσθέσω κι εγώ ακόμα δκυό λόγια:
Φίλε Σολιάτη,
Δεν ξέρω ποιους έχεις υπ’ όψη ΣΟΥ ή/και ποιους υπονοείς όταν λες [στο σχόλιο ΣΟΥ με ημερ. 3/06/2011 9:11 πμ] «...Είναι εύκολο και ανέξοδο κάποιος να κάθεται σπίτι του και από τον υπολογιστή, ή σε συζητήσεις με φίλους συνοδευόμενες με ωραία φαγητά και ποτά να κρίνει και να επικρίνει ...» … Όμως επειδή εδώ μέσα εκείνοι που στάθηκαν κριτικά πάνω στο θέμα της απουσίας της κοινοβουλευτικής Αριστεράς από τες συγκεκριμένες εκδηλώσεις της Πλατφόρμας Εκπαιδευτικών ή πάνω στη διστακτικότητας της να διοργανώσει από μόνη της εκδηλώσεις συμπαράστασης προς τους Τουρκοκύπριους, ήταν η Disdaimona, ο Νέος Ελληνοκύπριος και η αφεντομουτσουνάρα ΜΟΥ, διερωτούμαι [πάντοτε καλοπροαίρετα], αν ξέρεις την ιστορία του ΚΑΘΕΝΟΣ και που ή /και πως δραστηριοποιείται ο καθείς πολιτικά ...
****************************
Φίλε Μιχάλη,
Πρέπει αν παραδεχτούμε [χωρίς κατ’ ανάγκη να το διαπράττουμε με καλές προθέσεις ή λόγω προκατάληψης ή πιθανόν και κακεντρέχειας] ότι η παρέμβαση της κας Ξένιας [στην εκδήλωση της Πλατφόρμας], εν ήταν απλώς άτυχης ή υπερβολική αλλά κι εκτός τόπου και χρόνου! Η κορού την είδε Μεσσίας!!! Δεν ξέρω πως φέρει τη ευθύνη για την αμετροέπεια της [πρώτα και κύρια η ίδια] και ούτε νομίζω πρέπει να συνεχίσουμε να της δίνουμε περαιτέρω σημασία [τα πυρά τουλάχιστον τα δικά μου στρέφονται προς την ίδια κι όχι προς τους διοργανωτές της εκδήλωσης, οι οποίοι σίγουρα δεν ήξεραν τι θα ‘λεγε] ... Σίγουρα γενικώς πρέπει να ‘μαστε πιο προσεκτικοί. Γιατί όπως σωστά λες «Σε τέτοιες εκδηλώσεις δεν χωρούν κομματικές αντιπαλότητες. Αν γινόταν αυτό που λες οι εφημερίδες και οι τηλεοράσεις θα έλεγαν ότι πήγαν να κάνουν κοινή εκδήλωση και τσακώθηκαν». Κάπως έτσι εξελίσσονται και κάποιες συζητήσεις στο Epanenosi Blog!
Απ’ εκεί και πέρα ΕΓΩ ποτέ ΔΕΝ κατάλαβα πως ένα κομματικό στέλεχος μπορεί να μιλά υπό κάποια άλλη ιδιότητα και να διαχωρίζει τες ιδιότητες του!!! Με την άλφα ή την ωμέγα ιδιότητα δεν είναι το Εαυτό του που εκφράζει που είναι και στέλεχος συγκεκριμένου κόμματος;
@ Anef_Oriwn
Πιστεύω ότι οι θέσεις μου είναι καθαρές αγαπητέ μου φίλε.
Τόσο για το ρόλο των κομμάτων και των μη κομματικών οργανώσεων.
Θα ήταν ευχής έργο αν, αντί να τρώμε ο ένας τον άλλον μεταξύ μας – και εννοώ εμάς που θέλουμε τη συγκεκριμένη μορφή λύσης και παλεύουμε γι’ αυτήν παρά τις επιμέρους διαφορές μας – να συστρατευθούμε προς τον κοινό στόχο.
Δυστυχώς όμως φαίνεται ότι κάποιοι αδυνατούν να το πράξουν. Και επαναλαμβάνω ότι δεν αναφέρομαι σε κομματικές καταστάσεις.
Ήδη έδωσες ένα παράδειγμα…
Σωστή και η επισήμανση για το πότε κάποιος εκπρόσωπος κόμματος εκφράζει ή όχι κομματική άποψη.
Σηκώσανε κάποιοι μόδα τελευταία να μιλούν για προσωπικές απόψεις. Αν είναι να εκφράζεις προσωπικές απόψεις τι γυρεύεις μέσα σε οργανωμένο σύνολο;
Και με αυτό δεν υπονοώ ότι ο μετέχων σε οποιοδήποτε οργανικό σχήμα δεν έχει ή δεν δικαιούται να έχει προσωπικές απόψεις.
Δεν γνωρίζω πρόσωπα και καταστάσεις. Κρίνω μόνο από τα γραφόμενα. Φίλε aneforiwn (νομίζω μπορώ να σε αποκαλώ έτσι) δεν αναφερωμουν σε σένα, που σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου, αναφερόμουν σε σχόλια των δύο άλλων που αναφέρεις. και σχολίασα έτσι κρίνοντας με βάση την προσωπική μου πείρα, και την 35χρονη δράση μου και ενασχόληση με τα κοινά.
Αναγκαία διόρθωση :
Πιο πάνω έγραψα [λόγω τυπογραφικού λάθους] «καλές προθέσεις», όμως έπρεπε να γράψω «κακές προθέσεις»...
Φίλε Σολιάτη,
Θα συμφωνήσω μαζί ΣΟΥ για το ζήτημα της αναγκαιότητας της εμπλοκής και συμμετοχής ΜΑΣ στην «οργανωμένη πάλη» που θίγεις στο σχόλιο ΣΟΥ με ημερ. 3/06/2011 9:11 πμ. Όμως εξακολουθώ να διερωτούμαι γιατί να θεωρούμε δεδομένο ότι κάποιος, που δεν είναι μέλος αριστερού κόμματος και στην προκειμένη περίπτωση του ΑΚΕΛ, απλώς «... κάθεται σπίτι του και από τον υπολογιστή, ή σε συζητήσεις με φίλους συνοδευόμενες με ωραία φαγητά και ποτά [...] κρίνει και [...] επικρίνει ...». Ξέρουμε την ιστορία του ΚΑΘΕΝΟΣ και που ή πως δραστηριοποιείται πολιτικά; Και δεν πρέπει αν αναζητήσουμε πλέον την ενότητα [στόχων και επιδιώξεων] μέσα από τη πολυμορφία και τον πλουραλισμό που έχει σήμερα η Αριστερά; Από τον λόγο της Disdaimonaς σημειώνω το πολύ σημαντικό «το να μην είσαι σε κόμμα δεν σου εξασφαλίζει πως είσαι πολιτικά άμεμπτος ή κανένας σοφός» …
Мы поддерживаем товарища Михаила в выборах. Ура! Ура! Ура!
Мы надеемся, что в один прекрасный день все киприоты будут жить мирно под двухзональной двухобщинной федерации.
С наилучшими пожеланиями.
Александр Федор Юров
Член Коммунистической партии России
Διακύριξη Μυστικής Υπηρεσίας Παταγονίας
Είμαστε μία μικρή χώρα στην νοτια αμερική. Λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσεως δεν μπορούμε να βρούμε μπανάνα στην χώρα μας.
Ως Παταγόνια, πρώτη μας ενεργιακή πηγή είναι μπανάνα. Χωρίς μπανάνα ούτε δεν λειτουργούν αυτοκίνητα, ούτε τα εργοστάσια. Λόγω έλλειψης μπανάνας χρειάζομαστε να αγοράσουμε φθηνή μπανάνα από αλλή μία χώρα.
Η Κύπρος, σαν μια χώρα σαν μεγάλη μπανάναπαραγωγός ήταν στόχος μας. Έχουμε συμφέροντα στην Κύπρο δηλαδή λόγω της στρατιγικής παραγωγικότητας μπανάνας.
Μιλήσαμε με την διακυβέρνηση για μια συμφωνία διάρκειας 10 χρονών. Αλλά το κυβερνών κόμμα, το ΑΚΕΛ δεν μας πουλάει μπανάνα από φθηνή τιμή. Γι'αυτο στείλαμε πράκτορες μας για να επηρεάσουν συγκεκριμένους ΑΚΕΛικούς πολιτικούς έτσι ώστε να δεχθούν να μας πουλήσουν μπανάνα από μια σταθερή τιμή για 10 χρόνια.
Πριν από λίγες ώρες μιλήσαμε με τους τεχνοκράτες της κυβερνήσεως και φτάσαμε σε μία συμφωνία για τις τιμές.
Τέλος παντών τέλειωσε η δουλειά μας εδώ δηλαδή. Τώρα μπορείτε ξεχάσετε όλα όσα γράψαμε για τον συγκεκριμένο πολιτευτή, υποψήφιο βουλευτή.
Με τιμή
Υπαστύνομος Χούαν Ταραχού
εκ μέρους διεθνών επιχειρήσεων τμήματος μπανάνας της Μυστικής Υπηρεσίας Παταγόνιας
Φίλε aneforiwn ίσως δεν έγινε καλά αντιλειπτό αυτό που ήθελα να πω. Κύρια αυτό που ήθελα να πω είναι πως η κριτική είναι εύκολη. Κριτική πρέπει να γίνεται όμως να συνοδεύεται από εισηγήσεις. Και επειδή πολλές φορές ακούω γιατί δεν έγινε το ένα και γιατί δεν έγινε το άλλο, αυτός που τα λέει τι κάνει; πολλές φορές κάνουμε προτάσεις΄που όταν τις βάλουμε κάτω για να εφαρμοστούν τότε αντιλαμβανόμαστε πόσο εύκολο ήδύσκολο είναι να εφαρμοστούν. Κι αυτό θα φανεί στον διάλογο και στην πρακτική εφαρμογή. Αν κατάλαβα αυτό που λες για το φάσμα της αριστεράς συμφωνώ.
Δημοσίευση σχολίου