Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

ΝΕΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗ ΦΟΝΙΚΗ ΕΚΡΗΞΗ ΣΤΟ ΜΑΡΙ


Το βίντεο αυτό λήφθηκε ενώ εξελίσσονταν τα γεγονότα στη ναυτική Βάση «Ευάγγελος Φλωράκης» και δύο ώρες, περίπου, πριν από τη φονική έκρηξη.
Ακούγεται διάλογος μεταξύ στρατιωτικών καθώς και η επικοινωνία του ενός με τον διοικητή.

88 σχόλια:

Αριστοτέλης είπε...

Θεέ μου, τι κτήνη είστε!
Έχετε ξεπεράσει τον Γκαίμπελς στην προπαγάνδα!
Κτήνη!
Βίντεο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΈΝΟ ΣΤΑ ΥΠΌΓΕΙΑ ΤΗΣ ΕΠΑΓΡΥΠΝΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΚΕΛ με στόχο να παραπλανήσουν τους πατριώτες ΑΚΕΛικούς που ζητούν να δικαστεί ο δολοφόνος Χριστόφιας και όλοι όσοι ευθύνονται.
Και μια καλή ερώτηση: Γιατί δεν τα δημοσιεύει η Χαραυγή τα ''δημοσιεύματα'' σας?
Μήπως επειδή έχουν αναθέσει σε σας, ΤΑ ΠΙΌΝΙΑ, την βρόμικη δουλειά της παραπληροφόρησης?
Μήπως επειδή εσείς είστε κτήνη και δεν έχετε ενδοιασμούς να προσβάλλετε την Μνήμη του Διοικητή και των άλλων 12 Ηρώων?
Κτηνη, κοιτάξτε τι λεει η έκθεση τω εμπειρογνωμόνων που έχει στα χέρια του ο Χριστόφιας και ο Γενικός Εισαγγελέας: ...''Τα αίτια δημιουργίας της εστίας φωτιάς μέσα στο εμπορευματοκιβώτιο ήταν η αλλοίωση, αποσταθεροποίηση και αποσύνθεση των πυρίτιδων, που είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ποσότητας πτητικών αερίων, που συνεχώς αυξάνονταν. Σταδιακά, λόγω ανόδου της θερμοκρασίας, αυξήθηκε και η πίεση εντός του εμπορευματοκιβωτίου, με αποτέλεσμα τόσο τη διόγκωση των τοιχωμάτων όσο και την έναρξη της καύσης με την επίτευξη της θερμοκρασίας ανάφλεξης (αυτανάφλεξη) των εν λόγω αερίων. Στη συνέχεια λόγω ανάπτυξης υψηλών θερμοκρασιών στον περιβάλλοντα χώρο ξεκίνησε και επιταχύνθηκε η αποσύνθεση και εν συνεχεία αυτανάφλεξη των πυρίτιδων και στα υπόλοιπα εμπορευματοκιβώτια''.....

Αρα, δεν πήραν φωτιά τα ''χόρτα'' ρε ψεύτες και κτήνη !

Εσας δεν σας ενδιαφέρει η αλήθεια, ΚΑΙ ΤΟ ΜΌΝΟ ΠΟΥ σας ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ ΕΊΝΑΙ το πως θα κρατήσετε συσπειρωμένο το ΑΚΕΛ με οποιοδήποτε κοινωνικό και εθνικό κόστος!
ΑΛΗΤΕΣ!
Παρακαλώ μην σβήσετε το σχόλιο μου.
Σ.Σ. Ότι και να γίνει, όση και προπαγάνδα να κάνετε, ο Χριστόφιας και όσοι ευθύνονται θα καταδικαστούν από την δικαιοσύνη!

Ανώνυμος είπε...

* Για τη πτώση του αεροσκάφους της Ήλιος, μάχουνται να φταίξουν τους πιλότους που εσκοτωθήκαν

* Για τα απόρρητα έγγραφα που επέταξεν η Ακκελίδου έφταιξεν η καθαρίστρια

* Για τα ρουσφετο-email του Άντρου Κυπριανού έφταιξεν η γραμματέας

* Για τα ρουσφετο-φαξ του Προεδρικού έφταιξεν ο Βάσος Γεωργίου

* Για το σκάνδαλο με το Μολέσκη έφταιξεν ο κανένας

* Για το σκάνδαλο με τα εμφυτεύματα του Παπασάββα έφταιξεν ο κανένας

Για το ΕΓΚΛΗΜΑ στο Μαρί, ποιόν θα φταίξετε τούντη φορά;

νομικός είπε...

Δημοσιογράφε της μπακκίρας Μιχάλη Μιχαήλ το βίντεο είναι φτιαχτό.
Ολόκληρη η περιοχή γύρω από τα κοντέινερς είχε αποψιλωθεί μετά τις πρώτες εκρήξεις τη νύχτα της 4ης Ιουλίου.
Οι 2 και μοναδικοί στρατιωτικοί που επικοινώνησαν με πυροσβεστική υπηρεσία βρίσκονται στο πάνθεο των ηρώων.
Όλες οι υπόλοιπες κλήσης προς πυροσβεστική έγιναν από τους εργαζόμενους στο σταθμό της ΑΗΚ.
Θα γίνουν οι δέουσες παραστάσεις προς το γενικό εισαγγελέα για την προσαγωγή σου στο δικαστήριο.
Εσύ καταλαβαίνεις ποια ποινικά αδικήματα διέπραξες!!!!!

Provlimatismenos είπε...

An theoroun pws einai ftiahto as kamoun oti nomizoun oi filoi.
H anafleksi mporei kai na egine apo moni tis.
To thema einai oti o stratos den leitourgise toulaxiston aytoprostateftika an mh ti allo.
Den theorousan oti einai kai toso epikyndines oi anaflekseis.
Auto feinetai kai sto prohgoumeno video.

Ανώνυμος είπε...

@Provlimatismenos
Ενώ ο τέως Υπουργός Άμυνας που θεωρούσε ότι ήταν ακίνδυνα τα κοντέϊνερ κι ότι μπορούσαν να τοποθετηθούν ακόμα και σε κατοικημένη περιοχή ήταν σωστός ε;

Όπως σωστός ήταν κι ο Πρόεδρος που αποφάσισε να κρατήσουμε τα εκρηκτικά αντί να τα καταστρέψουμε.

Σολιάτης είπε...

Γιατί φοβάστε κάθε τι που μπορεί να αποτελεί στοιχείο προς διερεύνηση; αν είναι φτιαχτό οι ειδικοί θα το καταλάβουν.

Ανώνυμος είπε...

@Provlimatismenos

έχεις ποτέ σου προβληματιστεί πως καταλήξαμε στην τραγωδία του Μαρί?

έχεις προβληματιστεί για την εγκληματική ανεπάρκεια του προέδρου και των συβούλων του που διαχειρίζινταν το όλο θέμα ως αποκλειστικά πολιτικό θέμα?

σε προβληματίζει καθόλου ότι το 80% των κυπρίων θεωρεί ένοχο το Χριστόφια και ζητά την παραίτηση του?

Provlimatismenos είπε...

@11:19 πμ
Opws eipa, an ta ekrihtika epathan ayto pou vlepoume opws leei h ekthesi, tote nai yparxoun eythines pollwn eidwn. Kai gia tin ektimisi tou kyndinou kai giati htan ekei klp.

@11:22 πμ
Vlepeis mono ti mia plevra. Egw vlepw pws an leitourgousan swsta ta antanaklastika tou stratou, akoma kai se periptwsi anafleksis opws perigrafetai stin ekthesi, h zhmia tha htan poly mikroteri.
To ehoun pei kai oi pyrosvestes episima. Aytoi les na min ehoun problimatistei;

Ανώνυμος είπε...

τα εμπορευματοκιβώτια δεν μπόρεσαν να βρουν καταλληλότερη ώρα να εκραγούν;

όλα είναι συνωμοσία κύριοι. για μένα δεν χρειάζεται καν έρευνα. με κλειστά μάτια το λέω. είναι συνωμοσία. τίποτε αλλό.

τα εμπορευματοκιβώτια περίμεναν την ώρα που θα οδηγήσουμε προς κρίσιμες συνομιλίες στο κυπριακό...

τώρα δεν μπορούμε να δουμε τα πράγματα καλά εξαιτίας προβλημάτων της καθημερινότητας αλλά μετά από 5 χρόνια όλοι θα καταλάβουν γιατί συνέβηκε αυτό το σύμβαν...

εμείς είμαστε ηλίθιοι και χάψαμε τα όλα!... υποτίθεται ο Χριστόφιας είναι δολοφόνος. πεεε... Ο Νίκος Σαμψών δεν είναι δολοφόνος, οι πραξικοπηματίες δεν είναι δολοφόνοι αλλά ο Χριστόφιας είναι δολοφόνος. ναι κύριοι χάψαμε τα όλα...

Stalin είπε...

Του ΑΝΙΚΑΝΟΥ και ΑΝΕΠΑΡΚΗ Χριστόφια του πήρε 2½ χρόνια για να δολοφονήσει 13 άτομα και να διαλύσει την οικονομία του τόπου.
Του Μιχάλη Μιχαήλ άλλως Κόκκινου Ιαβέρη και της Επαγρύπνησης τους πήρε 3½ εβδομάδες για να κατασκευάσουν αυτή τη ΧΟΝΤΡΗ ΜΑΛΑΚΙΑ.
Όλα τα βίντεο και φωτό που έχουν σχέση με τη μεγάλη τραγωδία, δόθηκαν σε σοβαρά ΜΜΕ για προβολή αμέσως μετά την έκρηξη.
1)Πόσο ηλίθιος πρέπει να είναι κάποιος να κατέχει 1 βίντεο ντοκουμέντο για 3½ εβδομάδες και μετά να το δίνει σε μια εβδομαδιαία φυλλάδα που δεν πουλά πάνω από 100 φύλλα? Δε θα μπορούσε να το δώσει σε τηλεοπτικό σταθμό έναντι κάποιας αμοιβής?

2)ο ηλίθιος κόκκινος Ιαβέρης τις προάλλες μίλησε για παράνομες παραστρατιωτικές ομάδες που κάνουν κατασκηνώσεις και στρατιωτικά γυμνάσια.
Τα ίδια πράματα είπε ο Άνδρος Κυπριανού και η χαραυγή πριν 20 μήνες. Ποτέ μα ποτέ , δεν έδωσαν το παραμικρό στοιχείο στον γενικό εισαγγελέα και στην αστυνομία και ο λόγος είναι απλός. Τα όσα λέγουν και γράφουν είναι αποκυήματα της νοσηρής τους φαντασίας. Μαζί με τον ευέλικτο κάνουν τη μεγαλύτερη ομάδα σχιζοφρενών.

Ανώνυμος είπε...

Ναι μάνα μου ο Χριστόφιας χρεοκόπησε την Ελλάδα, Ιρλανδία, Ισλανδία, Πορτογαλία και ο Χριστόφιας ίδρυσε το FED της Αμερικής. Έχεις δίκιο. Φταίει ο Χριστόφιας.

Ανώνυμος είπε...

Ο μαθητευόμενος μάγος του περιθωρίου ξαναχτυπά!
http://christofias-watch.blogspot.com/2010/08/blog-post_4431.html

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμε 8/05/2011 12:54 μμ
Η ΠΟΥΤΑΝΑ Η ΜΑΝΑ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ
1ον γιατί σε γέννησε
2ον γιατί με τούρκο σε έκανε

Ανώνυμος είπε...

PIA HTAN H MEGALYTERH POUTANA TOY GEROLAKKOU MEXRI TO 74?

Ανώνυμος είπε...

η μάνα του κόκκινου Ιαβέρη

Ανώνυμος είπε...

χεχε τους πόνεσαν τους φασίστες οι αλήθειες. περατικά σας μαλάκες...

Ανώνυμος είπε...

ma giati den emfanizete o bastardos tou Gerolakkou?

epa8e kata8lipsi a ashimokiartistos pou den ypourgopoih8hke?

Ανώνυμος είπε...

OK η μια φωνή είναι του Χρίστου του Χριστοφίδη αλλά η άλλη δεν μου λέει κάτι.............. Ούτε τα πιο σαλταρισμένα ΕΔΟΝόπουλα δεν σας πιστέυουν πλέον

Ανώνυμος είπε...

an pateras soy einai toyrkos ginesai etsi ellhnomongolos.

Μιχάλης είπε...

Στις δύσκολες ώρες φαίνεται το ήθος του καθενός.
Και οι υβριστές και οι χυδαιολόγοι βγαίνουν από τα έγκατα της γης όταν δουν ότι δυσκολεύονται να δράσουν υπόγεια.

Μόνο που φορούν τις μάσκες της ανωνυμίας, δείγμα και αυτό της ΔΕΙΛΙΑΣ τους και του παραλογισμού τους.

Εγώ δεν βιάζομαι να πω ποιος φταίει και ποιος δεν φταίει.
Εσείς τι φοβάστε και σαλτάρετε τόσο ρε παιδιά;

Για τα υπόλοιπα θα επανέλθω.

Ανώνυμος είπε...

πάρτε το Χριστόφια στο κελί και όχι στο Κελλάκι

Ανώνυμος είπε...

ανώνυμε 8/05/2011 1:42 μμ

πάρε μητέρα σου και πηγαίνετε στην τουρκία για να ψάξετε πατέρα σου.

Ανώνυμος είπε...

πουτανόπαιδο του Γερολάκκου μήπως ο ανώνυμος 8/05/2011 2:05 μμ είναι ο αδελφός σου ο μπάσταρδος?

πουτανόπαιδα του ΑΚΕΛ μόνο εσείς είστε γόνοι αυτών που λέτε ότι είναι αδελφοί σας.

Ανώνυμος είπε...

γιατί νομίζετε ο Χριστόφιας έδωσε γην και ύδωρ στους τούρκους?
απλά γιατί είναι τουρκόσπορος

Ανώνυμος είπε...

Το αγαπημένο τραγούδι του ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ Χριστόφια θα είναι το «καμαρούλα μια σταλιά, 2Χ3» η το «κελί 33».

Νίκος Τριμικλανιώτης είπε...

Πω, πω!! Έγινε της μάνας του Κόκκινου Ιαβέρη το κάγκελο εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

ηδη το ακελ παει να σταματησει την εκδοση πορισματος.δολοφονουν τον λαο οι φασιστες.θανατος σε ολους.ρε να φκαλουμε τα αρματα αυριο η ποψε?εγεμωσαμεν τα πυρομαχικα?παουλλη πε μας ποτε.

arxiepiskopos είπε...

για σοβαρευτείτε κωλόπαιδα του ΑΚΕΛ! τι μαλακίες είναι αυτές που γράφετε εδώ μέσα?
οι προβοκατόρικες ενέργειες σας δεν θα περάσουν.

Μιχάλη Μιχαήλ ο τρόπος που προσπαθείς να δημιουργήσεις κίνηση στο μπλοκ σου και να δείξεις ότι οι άλλοι είναι μιαροί και αρρωστημένοι, είναι πολύ ανήθικος.

arxiepiskopos είπε...

σταμάτα να κάνεις διάλογο με τον εαυτό σου, παριστάνοντας άλλους.
σχιζοφρένεια είναι αυτό που κάνεις

Ανώνυμος είπε...

εμείς πληρώσαμε αυτά τα όπλα θα τα δοκιμάσετε πάνω μας πούστες;

παπασούζας είπε...

Εἶμαι εἰκόνα τῆς δόξας Σου ἂν καὶ φέρω σημάδια τῆς ἁμαρτίας. Λυπήσου τὸ πλάσμα Σου Δέσποτα καὶ καθάρισέ το μὲ τὴν εὐσπλαχνία Σου. Δῶσε μου τὴν πατρίδα ποὺ ποθῶ κάνοντάς με ξανὰ πολίτη τοῦ Παραδείσου.

Ἀνάπαυσε ὁ Θεὸς τὸν δοῦλο Σου καὶ τοποθέτησέ τον στὸν Παράδεισο ὅπου βρίσκονται χοροὶ τῶν Ἁγίων καὶ οἱ δίκαιοι θὰ λάμψουν ὡς φωστῆρες.
Ἀνάπαυσε τὸν δοῦλον Σου Δημήτριον, παραβλέποντας ὅλα τὰ ἁμαρτήματα του.
Ἀνάπαυσε ὁ Θεὸς τὸν δοῦλο Σου Δημήτριο καὶ τοποθέτησέ τον στὸν Παράδεισο ὅπου βρίσκονται χοροὶ τῶν Ἁγίων καὶ οἱ δίκαιοι θὰ λάμψουν ὡς φωστῆρες.
Μαζὶ μὲ τοὺς Ἁγίους ἀνάπαυσε Χριστὲ τὴν ψυχὴ τοῦ δούλου Σου Δημήτριου, ἐκεῖ ποὺ δὲν ὑπάρχει πόνος ἢ λύπη ἢ στεναγμός, ἀλλὰ μόνο ζωὴ ἀτελείωτη.
Κοντός ψαλμός αλληλούια !!!!

παπασούζας είπε...

στο Δημήτρη Κουφοντίνα αναφέρεται ο ποιητής

Πάρις είπε...

Ποιος να αναφερεται σε τέλη των τούρκων πράκτορων.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ

Δημήτρης Κουφοντίνας - Δημήτρης Χριστόφιας.

Σάββας Ξηρός - Σάββας Αργυρού.

Ανώνυμος είπε...

νηπιαγωγειοπαιδάκια...

Ανώνυμος είπε...

me mia terastia poutsa omws, san etoimh apo kero na katasparaksoun th mana sou, th gyneka kai thn kori sou

Ανώνυμος είπε...

αρχιτραπεζίτης της κύπρου θέλει να πέσει ο χριστόφιας. τι να κάνει ο καημένος χριστόφιας; είναι ταπί ο χριστόφιας.

Στάλιν είπε...

σχιζοφρενής και φονιάς είναι

άγαμος διεστραμμένος δόκιμος μοναχός είπε...

παιδί μου στάλιν,
η γυναίκα σου σε απατάει μαζί μου. γι'αυτο είσαι τόσο θυμωμένος.

Σολιάτης είπε...

Αχ κουνελάκι κουνελάκι ξύλο που θα το φας, μέσα σε ξένο περιβολάκι τρύπες γιατί τρυπάς; Άτε κάτσετε φρόνιμα και θα σας πάρω στις κούνιες, να σας αγοράσω και καραμέλες!

Ανώνυμος είπε...

@άγαμος διεστραμμένος δόκιμος μοναχός

φαίνεται έφαες πολλούς βίλλους τζιαί εταράξαν τα λογικά σου!!!!

σαχλαμάρα!!!
17 χρονών είμαι μόνο αλλά εν αντιθέση με σένα εγώ είμαι νορμάλ και straight !!!!
ρούφα την τώρα ανόητε!!!!!

arxiepiskopos είπε...

φίλε Σολιάτη τους πελλούς πρέπει να τους δέρνεις τζιαί όι να τους λαλείς τραγουδάκια και παραμυθάκια για να κάτσουν φρόνιμοι.

Ανώνυμος είπε...

Σοφια
Ειμαι μια Κυπρια που ντρεπεται για την καταγωγη της διαβαζοντας τα σχολια των συμπατριωτων μου. Ποσο χαμηλο μπορει να πεσει το επιπεδο μας? Αμα εχεις ζησει και στο εξωτερικο τοτε καταλαβαινεις οτι δεν υπαρχει χειροτερη ρατσα απο τη δικη μας.
Το οτι το ΑΚΕΛ καταφερε να βγαλει προεδρο ειναι μεγαλο αγκαθι για πολλους. Με την συμπεριφορα πολλων εδω καταλαβουμε ποσο τους πονει αυτο! Το δυσαρεστο γεγονος της 11 Ιουλιου θα το χρησιμοποιουν για πολυ μεχρι να πετυχουν το στοχο τους-να πληξουν το κομμα της αριστερας. Ευχη μου-να μεν τουσ αφησει ο Θεος.

Πραξούλα είπε...

Μιχάλης Μιχαήλ, Πέτρος Πασιάς, συν ο ψυχοπαθής ευέλικτος Δ.Χριστόφιας, μας κάνουν τη μεγαλύτερη ομάδα σχιζοφρενών στην Κύπρο.

Ανώνυμος είπε...

σήμερα διάβασα το άρθρο σου κύριε μιχαήλ.
όλα είναι σωστά αλλά ξέχασες ένα σημείο να γράψεις. το κυπριακό βαθύ κράτος συμφώνησε με το τουρκικό βαθύ κράτος πίσω απο κλειστές πόρτες με έγκριση του ΝΑΤΟ για ορισμένα πράγματα... κατά τη γνώμη μου βοηθά ένας τον άλλον στο πλαίσιο της συμφωνίας.
όπως έγινε στη διάρκεια του ψυχρού πολέμου μεταξύ ΗΠΑ και ΕΣΣΔ. Η εποχή που γνωρίζουμε σαν ψυχρό πόλεμο ήταν ενα καλο οργανωμένο τσίρκο μεταξύ ΗΠΑ και ΕΣΣΔ...
ισώς θα αντισταθείς αυτή τη θεωρία όμως αν δεν ήταν έτσι θα καταστρεφόταν ο κόσμος με πυρηνικά όπλα. Οι ισορροπίες είχε ρυθμιστεί με συμφωνίες των βαθιων κρατών των δυο υπερδυνάμεων.

Ανώνυμος είπε...

Ο John Kennedy σκοτώθηκε π.χ. από το αμερικανικό βαθύ κράτος γιατί αυτός τόλμησε να χαλάσει την ισορροπία μεταξύ ΗΠΑ και ΕΣΣΔ. Τότε η ΕΣΣΔ αντέδρασα υπερβολικά, απείλησε, τοποθέτησε πυραυλούς στην Κούβα και τελικά ο Kennedy θυσιάστηκε από το βαθύ κράτος των ΗΠΑ για να συνεχιστεί η ισορροπία.
Να μιλήσω με εμπειρία, γενικά οι άνθρωποι που τολμούν να χαλάσουν την ισορροπία επίμονα τημωρούνται πολύ βαρύτατα. Καθαρίζουν όλα τα μέλη της οικογένιας τους...

Ανώνυμος είπε...

τα λάθη στο κείμενο εσείς να διορθώσετε οταν διαβάζετε. γράφω γρηγορότατα.

Costas Ioannou είπε...

Όσοι γράφουν βρωμίες στο κεφάλι τους υπάρχει ΚΕΝΟ ΑΕΡΟΣ, γράψετε κανένα επιχείρημα ρε και άστε τις βρισιές. Αυτές το μόνο που δείχνουν είναι ότι δεν μπορείτε να επικοινωνίσετε με ανθρώπινο τρόπο.

Μιχάλης είπε...

@ Αριστοτέλης

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση το πόσο εύκολα χαρακτηρίζετε κάποιον για κάτι που γράφει και δεν σας αρέσει.
Προσπαθείτε να χώσετε το κεφάλι στην άμμο, κλείνετε τ’ αυτιά και τα μάτια παρά να δείτε ή να ακούσετε κάτι διαφορετικό από τη δική σας άποψη.
Και ασφαλώς προσπαθείτε να βρείτε ψεγάδια και οτιδήποτε άλλο παρά να απαντήσετε με επιχειρήματα.

Πολύ θα το ήθελες φίλε μου να είναι προπαγάνδα και κατασκευασμένο, δηλ. πλαστό αυτό το βίντεο.
Όπως αναγράφεται και στην αρχή, αλλοιώθηκαν οι φωνές ΜΟΝΟ ενώ αν προσέξεις οι άλλοι ήχοι είναι χωρίς αλλοίωση. Και αυτό έγινε για ευνόητους λόγους.

Εσύ και κάποιοι άλλοι αποφασίσατε ότι φταίει ο Χριστόφιας.
Εγώ λέω ότι μπορεί να φταίει, αλλά αυτό δεν είμαι αρμόδιος να το πω ούτε εγώ ούτε εσύ.
Είτε σας αρέσει είτε όχι σε αυτό το κράτος υπάρχουν νόμοι και πρέπει να τηρηθούν.

Το κάθε μέσο ενημέρωσης αγαπητέ μου δημοσιεύει εκείνα που φτάνουν στην κατοχή του.
Την περασμένη βδομάδα που δημοσιεύθηκε το πρώτο βίντεο από τη Γνώμη, έπαιξε και στο ΡΙΚ.
Αλλά σε ρωτώ, όσα έπαιξαν τα τηλεοπτικά κανάλια ήταν κι αυτά πλαστά; Ή μήπως εκείνα ήταν ακίνδυνα για τις απόψεις σου;

Γράφεις για την έκθεση των εμπειρογνωμόνων και λες ότι δεν πήραν φωτιά τα χόρτα. Μα στο ίδιο το βίντεο φαίνονται τα χόρτα που είναι αναμμένα.
Αλλά ποιος είπε ότι πήραν φωτιά τα χόρτα και μετά τα κοντέινερ;
Από πού έβγαλες αυτό το συμπέρασμα;

Συμφωνώ με τη σημείωση σου, όσοι ευθύνονται θα καταδικαστούν από τη δικαιοσύνη. Αλλά αυτό όπως είπα δεν θα το αποφασίσεις ούτε γω ούτε συ.

Μιχάλης είπε...

@ νομικός

Μπορεί να είμαι δημοσιογράφος της μπακίρας αλλά το βίντεο να φακκά πάνω κάτω δεν είναι πλαστό. Είναι πραγματικό 100%.
Και προς πληροφορία σου ήδη το βίντεο βρίσκεται στα χέρια των ανακριτικών αρχών προς αξιοποίηση.
Και σε πληροφορώ ακόμα ότι κάθε άλλο παρά πλαστό το θεώρησαν.

Μιχάλης είπε...

@ Provlimatismenos

Δυστυχώς φαίνεται ότι κάποιοι κάθε άλλο παρά προβληματισμένοι είναι ή έχουν διάθεση να προβληματιστούν.

Μιχάλης είπε...

@ Stalin

Αχάπαρε άνθρωπε, σε πληροφορώ κι εσένα ότι δημοσιεύσαμε ακόμα ένα βίντεο. Αν δεν το ξέρεις δεν φταίω εγώ.

Και αυτό το βίντεο δεν το κρατούσαμε τόσες μέρες. Προχτές ήρθε στα χέρια μας.

Περίμενε και θα πάρεις πληροφόρηση και για παραστρατιωτικές ομάδες, μη βιάζεσαι.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 8/05/2011 12:58 μμ

Φαίνεται ότι ο μαθητευόμενος είσαι εσύ που ψάχνεις να βρεις αλλού κάτι για να γράψεις.
Και επειδή είσαι μαθητευόμενος, δεν ξέρεις ότι πριν από ακριβώς ένα χρόνο είχαμε δημόσιο διάλογο μέσω της ΓΝΩΜΗΣ με την Αδούλωτη Κερύνεια όπου τους απέδειξα ότι υιοθετούν τουρκικές θέσεις περί ομοσπονδίας.
Και απόδειξη ότι είχα και έχω δίκαιο είναι ότι διέκοψαν το διάλογο όταν έκανα σύγκριση των θέσεων τους με αυτές του Έρογλου.

Ελπίζω αυτό να λέει κάτι.

Μιχάλης είπε...

@ arxiepiskopos

Ποιο είναι το ανήθικο;
Το να γράφει κάποιος την άποψη του είναι ανήθικο;

Προς πληροφορία σου δεν καίγομαι για κίνηση στο μπλογκ.
Άλλωστε ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος και όπως θα πρόσεξες έχω αραιώσει τα σχόλια μου.

Πόσο μάλλον να κάνω διάλογο με τον… εαυτό μου!
Ή ακόμα, είναι δυνατόν να βρίζω τη μάνα μου και τα παιδιά μου;

Μιχάλης είπε...

@ Σοφια

Έχεις απόλυτο δίκαιο. Το επίπεδο τελευταία έπεσε πολύ στην Κύπρο.
Και ποιοι το έχουν ρίξει στο βόθρο φαίνεται ξεκάθαρα.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 8/05/2011 6:43 μμ

Δεν ξέρω αν ισχύουν όσα γράφεις.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν οποιεσδήποτε αποδείξεις ή έστω ενδείξεις.
Από την άλλη, στην πολιτική τίποτε δεν αποκλείεται.

Μιχάλης είπε...

@ Costas Ioannou

Μην περιμένεις επιχειρήματα από ανθρώπους που έχουν μέσα τους μίσος, φανατισμό και εμπάθεια.

Αντρέας είπε...

κύριε Μιχάλη είμαι 15 χρονών. δεν ξέρω τι λεν εδώ.

είσαι προβοκάτορας???

http://www.efylakas.com/archives/9119

Μιχάλης είπε...

Αγαπητέ μου φαίνεται ότι κάποιοι εξ ιδίων κρίνουν τα αλλότρια.
Θα πάρουν απάντηση μάλλον αύριο.

Αντρέας είπε...

Εγώ, αδερφός μου (10 χρονών) τζαι αδερφή μου (7 χρονών) εν θέλουμε χριστόφκια διότι κάμνει ζημιά. τζαι η μάμμα μου εν θέλει το χριστόφκια. ο πάτριος μου λαλει εν πειράσσει ούλλοι από ίδιο κουμάσι.

Ανώνυμος είπε...

Εντάξει κύριε Μιχάλη. Εννα περιμένω απαντησή σας. Καληνύχτα.

Αριστοτέλης είπε...

Μιχάλη Μιχαήλ,
Δεν είσαι ψυχοπαθής!
Είσαι ένα κτήνος!
Άλλα έγραψα, αλλού το πήγες!
Δεν σου είπα για τις φωνές που αλλοιώθηκαν!
Σου είπα ότι ΌΛΟ το βίντεο είναι κατασκευασμένο!
Είσαι ενα κτήνος που προσβάλλεις τους 13 νεκρούς για να εισπράξεις εσύ το μίζερο μισθό σου από το ΑΚΕΛ(Γνώμη+Άστρα).
Οσο για το ΡΙΚ που πρόβαλε το πρώτο κατασκευασμένο βίντεο σου και το καμαρώνεις εσύ σαν γύφτος, απέδειξαν ότι το κανάλι ΡΙΚ, θέλουν να το μετατρέψουν σε ΡΙΚ-Καντάφη όπου το ΑΚΕΛ και η επαγρύπνηση θα κάνουν την προπαγάνδα του δικτάτορα Χριστόφια!
Ευτυχώς που ακόμη κάποιοι δημοσιογράφοι αντιστέκονται στην ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ των κυβερνώντων και υπάρχει μια σχετική αντικειμενικότητα!
Κτήνος!

Provlimatismenos είπε...

Εκρηκτικό σενάριο

Το γεγονός ότι πολλοί εμπειρογνώμονες περί των εκρηκτικών θεωρούν ότι η έκρηξη του θανατηφόρου φορτίου των κοντέινερ που προκάλεσαν την τραγωδία στο Μαρί, δεν προκλήθηκε από μόνη της, διότι όπως λένε η πυρίτιδα για να πάρει φωτιά πρέπει να υπάρχει μία από τις τρεις προϋποθέσεις –ανάφλεξη, τριβή, κρούση– πυροδότησε ένα άλλο σενάριο που κυκλοφόρησε εσχάτως στο πολιτικό κουρμπέτι. Το συγκεκριμένο σενάριο θέλει κάποιους να έχουν υπεξαιρέσει υλικό από τα εμπορευματοκιβώτια και να το έχουν πουλήσει. Το σκεπτικό, όπως «κατατίθεται», οδηγεί τον ακροατή στο συμπέρασμα ότι η έκρηξη το πρωινό της 11ης Ιουλίου 2011 «βόλεψε», διότι κάλυψε τα ίχνη εκείνων που έκλεψαν το υλικό. Περαιτέρω μπορεί και να σημαίνει, ότι δεν πρόκειται απλώς για βολική εξέλιξη, αλλά για δολιοφθορά που έγινε για να καλύψει ίχνη, άρα και για προμελετημένο έγκλημα εις βάρος κυρίως των αξιωματικών, υπαξιωματικών και στρατιωτών της βάσης Ευάγγελος Φλωράκης. Φυσικά, ένα τέτοιο σενάριο βολεύει πολλούς και από μια σκοπιά η δολιοφθορά βολεύει και την κυβερνητική πλευρά που κουβαλά την ευθύνη της τραγωδίας. Όμως δεν παύει να είναι ένα σενάριο, το οποίο αντιλαμβανόμαστε ότι κάποια στιγμή θα εξετασθεί –αν δεν έχει ήδη εξετασθεί– από την αστυνομική ανάκριση και πιθανόν και από τη Μονομελή Ερευνητική Επιτροπή.

βενιζελικός είπε...

Εγώ πιστεύω ότι θα παραιτηθεί ο πρόεδρος και μετά θα τον αναγκάσουν να ξαναγίνει πρόεδρος... Για να αναλάβει όλη την ευθύνη του μελλοντικού σχεδίου λήσεως το οποίο θα καταψηφιστεί και θα πεταχθεί στον κάλαθο. Ώστε θα τελειώσουν το ΑΚΕΛ...

Μιχάλης είπε...

@ Αριστοτέλης

Λέγε ότι θέλεις. Είναι δικαίωμα σου.
Σε ρωτώ ξανά, τα άλλα βίντεο που έπαιξαν ΟΛΑ τα κανάλια ήταν κι αυτά κατασκευασμένα;
Ρωτώ και δεν παίρνω απάντηση: με ποιο τρόπο προσβάλλω τη μνήμη των 13 νεκρών;

Και όσον αφορά αυτή την καραμέλα της χούντας, και το πόσο εύκολα πέφτετε θύματα της προπαγάνδας, σκέψου λίγο ότι αν είχαμε χούντα ούτε θα ήσουν έξω από το προεδρικό να βρίζεις τον πρόεδρο του κράτους (όποιος κι αν είναι), δεν θα φώναζες τον πρόεδρο δολοφόνο και δεν θα μπορούσες να γράψεις αυτά που γράφεις τώρα εδώ, βρίζοντας και προπηλακίζοντας.

Αριστοτέλης είπε...

Πρώτον, που ξέρεις εσύ εάν εγώ είμαι έξω από το Προεδρικό?
Δεύτερον, εγώ δεν βρίζω και ούτε προπηλακίζω!
Αυτά τα αφήνω να τα κάνεις εσύ και οι συντρόφοι σου!
Τρίτον, ΔΕΝ μας κάνετε χάρη ρε μαλάκα που δεν μας πυροβολείτε όπως ο σύντροφος σας ο Άσαντ που πυροβολεί τους διαδηλωτές στην χώρα του!
Τέταρτον, είναι δικαίωμα μου να διαδηλώνω όποτε και όπου θέλω εγώ. Δεν θα πάρω την άδεια σου, ή την αδεια της επαγρύπνησης του ΑΚΕΛ.
ΚΑΡΑΓΚΙΌΖΗ!
''Χριστόφια φαντάσου να ήταν τα παιδιά σου!''

Ανώνυμος είπε...

Τα εμπορευματοκιβώτια είχαν μέσα και νιτρογλυκερίνη!
Η νιτρογλυκερίνη είναι πολύ εκρηκτική. Με θέρμανση εκρήγνυται!
Αρα ρε κτήνη, όταν αφήνεις εμπορευματοκιβώτια με νιτρογλυκερίνη για 2,5 χρόνια κάτω από το ήλιο, ΕΙΝΑΙ φυσικό να ΕΚΡΑΓΟΎΝ και να φέρουν το θάνατο και την καταστροφή!
ΚΤΉΝΗ!

Ανώνυμος είπε...

μιχαλάκη, αφού έφυγε ΔΗΚΟ από κυβέρνηση και μας πρόδωσαν, να στείλουμε την άσχημη Αιμιλία Κενεβέζου στο καλό και να βάλουμε την Στέλλα Κοκκίνου στη θέση της.
πολλα ωραία κοπέλλα. εν ναι;

Μιχάλης είπε...

@ Αριστοτέλης

Επιβεβαιώνεις ότι δεν καταλαβαίνεις ούτε τι γράφεις ούτε τι διαβάζεις.
Αν η λέξη «κτήνη», «καραγκιόζης» κλπ δεν είναι ύβρεις, τότε τι να σου πως

Πού ξέρω ότι είσαι έξω από το προεδρικό; Το υπολογίζω.

Σαφώς και είναι δικαίωμα σου να διαδηλώνεις. Δεν είπα το αντίθετο.
Εκείνο που σου υπέδειξα είναι ότι αν είχαμε χούντα στην Κύπρο δεν θα μπορούσες να τα κάνεις αυτά.
Είναι τόσο απλό αυτό που σου είπα, μη συγχύζεσαι.

Σολιάτης είπε...

Μια απλή ερώτηση: Αν παρετηθεί ο πρόεδρος Χριστόφιας, τον βάλουμε φυλακή ή τον κρεμάσουμε, θα είναι όλα εν τάξη;

Ανώνυμος είπε...

στον ζωολογικό κήπο.

Ανώνυμος είπε...

να συλληφθεί ο αρχιεπίσκοπος και να ανακριθεί αν έχει εμπλοκή στις οργανωμένες πολιτικές διαδηλώσεις.

Ανώνυμος είπε...

αν συνεληφθεί ίσως δεν θα το κάνει ξανά.

Ανώνυμος είπε...

καθένας να ξέρει τη θέση του. εμείς μιλάμε για εκκλησιαστικά θέματα;

Ανώνυμος είπε...

αφαιρέστε τουρκική απειλή από κοντά μας θα εξαφανισθεί η εκκλησία. αυτοί συνεργάζονται με τούρκους... η οντότητα τους είναι βασισμένη σε τούρκους.

τους βαρεθήκαμε. κάνουν συμφωνία μεταξύ τους.

ο τούρκος κλείνει απόστολο βαρνάβα, ο αρχιεπίσκοπος ιδρύει ΕΛΑΜ, χρηματοδοτεί εθνικισμό...

τώρα τι θα γίνει; κάτσαμε πάνω.

Ανώνυμος είπε...

θα πιάσουμε τους Ελλαδίτες αλλοδαπούς που διαδηλώνουν κατά του προέδρου ανάμεσα στους Κυπρίους. Θα πάρουμε άδεια διαμονής τους από τα χέρια τους και θα τους πετάξουμε πίσω στην Ελλάδα.

Ανώνυμος είπε...

αν ήμουν παρακράτος θα ανατίναζα τα πυροτεχνήματα συγνώμη δηλαδή εμπορευματοκιβώτια στα γενεθλιά του γιού του πρόεδρου.

Ανώνυμος είπε...

Κυριε Μιχαλη Μιχαηλ,συγχωριανε.

Μ αρεσει που ασχολεισαι με το καθε κακομαθημενο που ο πατερας του για να γλυτωσει απο τα εγκληματα των ομοιων του εχει βιασει την ιστορια και προσπαθει να κρυφτει απο αυτη.

Ολοι καναμε στρατο. Βεβαια αν ολοι αυτοι που βριζουν στα πιο πανω μηνυματα εχουν κανει στρατο την ιδια εποχη μαζι μου, δηλαδη την εποχη Χασικου, αμφιβαλλω αν ο μπαμπας και ο κυριος Χασικος τους αφησαν να υπηρετησουν σε στρατοπεδα και να μεινουν εστω και μια μερα χωρις διανυχτερευση. Ισως να ηταν σε λοχους στρατηγειου, ΟΑΣ και οτι αλλο καλο τοπο εχει ο στρατος για να υπηρετησεις. Γνωστα τα ρουσφετια του κυριου Χασικου, τα εχω ζησει και τοτε οταν οι φιλοι μου δεξιοι ουσιαστικα δεν εκαναν στρατο.
Στο θεμα μας. Αν ολοι αυτοι εκαναν στρατο θα γνωριζουν πολυ καλα τον ερασιτεχνισμο με τον οποιο φυλαγονται τα πυρομαχικα και τα εκρηκτικα. Ποσα πυρομαχικα φυλαγονται σε αποθηκες που το καλοκαιρι εκειμεσα γινονται 80 οι βαθμοι; Ποσα πυρομαχικα φυλαγονται σε χωραφια στρατοπεδων εκτεθειμενα στον ηλιο; Ηδη μετα το τραγικο συμβαν στο Μαρι βουλευτες του ΔΗΣΥ ανακαλυψαν την ταχυνοπιττα οτι δηλαδη πολλα στρατοπεδα εχουν προβλημα φυλαξης πυρομαχικων. Εκτος αν νομιζει κανεις οτι ο Χριστοφιας και ο καθε Χριστοφιας πρεπει να πηγαινει ο ιδιος να φυλαει τα πυρομαχικα του στρατου.
Επισης πρεπει να ξερουν πολυ καλα οτι για τα θεματα του στρατου υπαρχει μεγαλη μυστικοπαθεια. Αλλωστε ο ιδιος ο Υπουργος πανηγυριζε οτι η Κυπρος χειριστηκε το θεμα μακρια απο τα φωτα της δημοσιοτητας.
Το λαθος του προεδρου και η ευθυνη του ηταν στην παραμονη του φορτιου στην Κυπρο. Πραγμα ομως που χαιρετησε και ο προεδρος του ΔΗΣΥ Νικος Αναστασιαδης λεγοντας οτι θα καναμε οτι μας ελεγαν τα Ηνωμενα Εθνη.
Τοτε γιατι δεν βγηκαν ολοι να φωναξουν που εμειναν τα εμπορευματοκιβωτια στην Κυπρο; Αφου ειναι τοσο μεγαλο εγκλημα που τα αφησε ο προεδρος της Δημοκρατιας στην Κυπρο γιατι τοτε δεν φωναζαν δεν εκαναν ολοκληρη ιστορια τα κομματα;

Βρηκαν ολοι τωρα την ευκαιρια να πληξουν τον προεδρο της Δημοκρατιας εκμεταλλευομενοι τον θανατο 13 ανθρωπων σε τετοιο βαθμο που μας κανουν να πιστευουμε οτι πισω απο την εκρηξη κρυβονται αλλοι σκοποι

Ανώνυμος είπε...

Οταν εγινε το πραξικοπημα μπηκε κανεις φυλακη; Οταν εγιναν ολες αυτες οι δολοφονιες;
Οταν εγινε το σκανδαλο του Χρηματιστηριου παραιτηθηκε κανεις;
Οταν εγινε το φιασκο με τους S-300 παραιτηθηκε κανεις;
Οταν εγιναν οι δολοφονιες των Ισαακ και Σολωμου παραιτηθηκε κανεις; Που η κυβερνηση Κληριδη αργισε να σταματησει την πορεια των μοτοσυκλετιστων και στο τελος ουτε που καταφερε να τους εμποδισει ενω γνωριζε οτι θα ειχαμε νεκρους;
Το Νεο Γενικο Νοσοκομειο Λευκωσιας που εκαναν 100 χρονια να το χτισουν και εξελιχθηκε σε μεγα σκανδαλο, παραιτηθηκε κανεις;
Για τις κομπινες στο Υπουργειο συγκοινωνιων τοτε παραιτηθηκε κανεις;
Μετα την πτωση του ελικοπτερου με τον αρχηγο Φλωρακη παραιτηθηκε κανεις;
Οταν η συντριπτικη πλειοψηφια του λαου ειπε ΟΧΙ στο σχεδιο Αναν και ο Αναστασιαδης κατηγκειλε την Κυπρο και το δημοψηφισμα παραιτηθηκε κανεις;

Πως γινεται ο γιος του εθναρχη Παπαδοπουλου να συστρατευεται με τον ανθρωπο που καταγκειλε τον πατερα του οτι επεισε τον λαο να πει ΟΧΙ; Που κατηγορουσε τον πατερα του;

Πως γινεται η ΕΔΕΚ να μας μιλα για την εκπεριτροπης προεδρια και να συστρατευεται με καποιον που ειπε ΝΑΙ στο σχεδιο Αναν;

Πως γινεται το κομμα που ειπε ΝΑΙ στο σχεδιο Αναν να κατηγορει τον Χριστοφια για τους χειρισμους στο κυπριακο;

Γιατι Κολοκασιδης, Κουλιας και Νικολας Παπαδοπουλος προσπαθουν να φανε τον Καρογιαν;

IQ Test είπε...

γιατι τα εμπορευματοκιβωτια δεν πηραν φωτια γυρω στο μεσημερι οποτε η θερμοκρασια ειναι αρκετα υψηλη;
αλλα παιρνει φωτια στις ωρες οποτε η θερμοκρασια ειναι πιο χαμηλη κατα την ημερα...

γιατι εμπορευματοκιβωτια εκραγηκαν στις πιο κρισιμες ημερες των τελευταιων χρονων στο κυπριακο;

γιατι επειτα απο εκρηξη, τα γνωστα τρια τηλεοπτικα καναλια χερι-χερι αρχισαν να κατηγορησουν το χριστοφια;

γιατι αμεσως επιτεθηκαν στο προεδρικο;

Ανώνυμος είπε...

πηγαίνετε στην ιστοσελίδα

http://www.myweather.com/

γράψτε larnaca στο πεδίο location και να δείτε αλλαγές θερμοκρασιών κατά την ημέρα...

Ανώνυμος είπε...

πρόεδρος του δηκο να γίνει φωτεινή παπαδοπούλου. οι υπόλοιποι είναι αχρηστοί φίλε.

Ανώνυμος είπε...

http://www.yr.no/place/Cyprus/Larnaka/Larnaca/hour_by_hour.html

Ανώνυμος είπε...

ρε κουμπάρε την ώρα έκρηξης ο καιρός ήταν μάξιμουμ 25 βαθμοί... ψέμα που λένε. είχε απλώς υψηλή υγρασία. %84.3

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:yVq0Qpry-Y0J:www.meteolive3d.com/weather-forecast.asp%3Fcity%3DLarnaca%26id%3D55421+weather+larnaca+11/07/2011&cd=4&hl=en&ct=clnk&source=www.google.com

κάντε κλικ Monday 11

Ανώνυμος είπε...

δηλαδή την ώρα 5.30-6.00 με 25-26 βαθμούς το καλοκαίρι μονάχα οι διεστραμμένες γυναίκες μπορούν να εκραγούν αυθόρμητα...

Ανώνυμος είπε...

Δεν ήταν βεγγαλικά ρε κτήνη, ήταν επικίνδυνα εκρηκτικά!
Δεν μπορείτε με τις μαλακίες που λέτε να σώσετε τον Καταστρόφια σας!

Ταύρος είπε...

Μιχάλη καλά τα πάεις... Όλες αυτές οι αντιδράσεις των ανεγκέφαλων ακροδεξιών δείχνουν ότι καλά τα πάεις..
όσο δεν αντιμετωπίζουν τα επιχειρήματα με επιχειρήματα αλλά με βρισιές και αφορισμούς και συνθήματα (αυτός είναι ο πραγματικός τους πολιτισμός) σημαίνει ότι καλά τα πάεις..
Οι περισσότεροι του μπλοκ που αποκαλύπτεις είναι δήθεν νομικοί, κακαομαθημένα παιδιά της "Μακαρίου" που τώρα τελευταία ανακάλυψαν τις πορείες και τις διαμαρτυρίες. Καλά τα πάμε...
Αυτοί που ξεπούλησαν τα κράτος (και το γαλεύκουν ακόμα και σήμερα) είναι οι ίδιοι που θέλουν άρον αρόν την απομάκρυνση του Χριστόφια... ο νοών νοήτω..
Κράτα γερά. Τα τσογλάνια του ΕΛΑΜ θα αποκαλυφθούν με την ολοκλήρωση της έρευνας για το τί έγινε (και το τί γινόταν) πραγματικά στη ναυτική βάση.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 5.43

Αν μου επιτρέπεις κάνεις ένα μικρό λάθος. Η π΄ρωτη έκρηξη (ανάφλεξη) έγινε στις 4 και μισή το πρωί όταν ή θερμοκρασία στο συγκεκριμένο χώρο ήταν μόλις 17βαθμοί και την υγρασία την έκοβες με το μαχαίρι που λέει ο λόγος.. όλα ήταν μούσκεμα και σε πλήρη αδράνεια.
Πώς, από σε τέτοιες συνθήκες μπορεί να ξεκινήσει πυρκαγιά ανάφλεξη και έκρηξη μόνο ένας θεός το ξέρει...