Πέμπτη, 24 Ιουνίου 2010

ΠΕΡΙ ΔΗΘΕΝ ΛΟΓΟΚΛΟΠΗΣ


Στις τελευταίες δύο αναρτήσεις μου κάποιοι ανώνυμοι (που μάλλον πρόκειται για έναν) επιχειρούν μια προσπάθεια να με πλήξουν και να με παρουσιάσουν όχι μόνο σαν αναξιόπιστο αλλά και ως λογοκλόπο.

Ξέρω ότι εκείνο που ενοχλεί είναι οι πολιτικές μου θέσεις που καταθέτω ευθαρσώς και πάντοτε επώνυμα, με ότι συνέπειες μπορεί να συνεπάγεται τούτο.

Κάποιοι συκοφαντικά και χρησιμοποιώντας ψέματα προσπαθούν να πλήξουν το βιβλίο μου «Ο Μαρξ και η Αρχαία Ελλάδα».

Χωρίς να έχουν διαβάσει το βιβλίο μου με κατηγορούν για λογοκλοπή και αντιγραφή του ομώνυμου έργου του Παναγιώτη Κονδύλη.

Τελευταία στη συκοφαντική δυσφήμηση μου πρωτοστατεί κάποιος δειλός που καλύπτεται πίσω από το ψευδώνυμο «Σκαλιώτης».

Στην τελευταία παρέμβαση του χρησιμοποιεί εξόφθαλμα το ψέμα και τη συκοφαντία, παραδίδοντας μου μάλιστα και μαθήματα… δεοντολογίας!!!

Παραθέτω το τελευταίο σχόλιο και ακολουθεί η απάντηση μου.

Σκαλιώτης είπε...

Τι είναι λογοκλοπή;

Η ηλιθιότητα σας δεν έχει όρια και συνεπώς το θράσος σας και η βλακεία σας είναι ανίκητη!

Να τελειώσω με σας τα ανθρωπάκια που υποστηρίζετε για λόγους ιδεολογικής συγγένειας τον Μιχάλη Μιχαήλ που ΈΚΑΝΕ ΛΟΓΟΚΛΟΠΉ του βιβλίου του μακαρίτη Παναγιώτη Κονδύλη ‘’Ο Μαρξ και η Αρχαία Ελλάδα''!

Ηλίθιοι, διαβάστε τι είναι λογοκλοπή!

Λογοκλοπή είναι η χρήση ιδεών ή φράσεων άλλων και η παρουσίαση αυτών ως δικές σας, σκόπιμα ή κατά λάθος!

Με απλά λόγια λογοκλοπή είναι η παρουσίαση των ιδεών, αντιλήψεων και έργων ενός άλλου συγγραφέα ως δημιούργημα του προσώπου που συγγράφει την εργασία!

Επίσης λογοκλοπή θεωρείται και η παρουσίαση ενός κειμένου που γράφτηκε από άλλον και η παρουσίαση δήθεν ενός ‘’νέου’’ κειμένου με διαφορετική δόμηση των ιδεών και των παραγράφων του.

Επίσης, χρησιμοποιούνται παραπομπές για όλες τις επί λέξει παραθέσεις από έργα άλλων δημιουργών, εφόσον η αυτολεξεί παράθεση χωρίς εισαγωγικά και χωρίς αναφορά στην πηγή αποτελεί επίσης λογοκλοπή.

Τέλος, αναφέρονται οι πηγές οι οποίες δίνουν πρόσθετες πληροφορίες στο θέμα, το οποίο διαπραγματεύεται μια εργασία, είτε για να εκφραστούν διαφορετικές απόψεις στο θέμα, είτε απλά για να βοηθήσουν τον αναγνώστη να ανατρέξει στις αρχικές πηγές ακολουθώντας ένα σχετικό ενδιαφέρον.

*Ο Μιχάλης Μιχαήλ δεν ανέφερε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ το όνομα, το βιβλίο και το έργο του Παναγιώτη Κονδύλη ούτε ως παραπομπή ούτε ως Βιβλιογραφία!

Ηλίθιοι, συνεχίστε να τον υποστηρίζετε!

Πληροφορίες για την λογοκλοπή ( οι βλάξ, οι κλέφτες, οι ημιμαθείς και οι αρρωστημένοι ψυχικά δεν είναι αναγκαίο να μελετήσουν τι είναι λογοκλοπή!):

http://www.cut.ac.cy/library/greek/services/references%20.html

http://www.lib.auth.gr/files/0000/0098/plagiarism.pdf

http://edu4adults.blogspot.com/2010/06/plagiarism.html#axzz0rlv7ixIA

http://www.messaggiamo.com/el/articles/934-someone-plagiarizing-your.html

http://www.syros.aegean.gr/users/kgp/plagiarism.html

Το αστείο με αυτή την υπόθεση έγκειται στο ότι ο εν λόγω συκοφάντης δεν έχει διαβάσει το βιβλίο μου.


Παρόλο που τον προκάλεσα και άλλες φορές δεν τόλμησε να πει ότι το διάβασε.

Ως εκ τούτου η (εμπαθής) κριτική του καταρρέει.


Πέραν τούτου, μας λέει ότι λογοκλοπή «θεωρείται και η παρουσίαση ενός κειμένου που γράφτηκε από άλλον και η παρουσίαση δήθεν ενός ‘’νέου’’ κειμένου με διαφορετική δόμηση των ιδεών και των παραγράφων του».


Δυστυχώς για τον συκοφάντη μου, αυτό ΔΕΝ ισχύει στην προκειμένη περίπτωση.


Το ότι δεν παρουσίασα τη δουλειά του Κονδύλη ως “νέο” κείμενο, φαίνεται ρίχνοντας απλά μια ματιά στα περιεχόμενα.


Ιδού τα περιεχόμενα του (50σέλιδου) βιβλίου του Π. Κονδύλη:

- Η ερμηνευτική θέση.

- Οι δύο όψεις του κλασσικού ιδεώδους στα πρωτόλεια του Marx.

Παρέκβαση: η επίδραση της κλασσικής παιδείας του Marx στο συγγραφικό του έργο.

- Η υφή της αρχαίας ελληνικής κοινωνίας και σκέψης στο φως των μαρξικών διδασκαλιών για την ιδεολογία και την βιομηχανική κοινωνία.

Παρέκβαση: η χρήση αρχαίων συγγραφέων ως πηγών κοινωνικής ιστορίας.

- Το πρόβλημα της αρχαίας ελληνικής τέχνης και η έννοια της βιωσιμότητας του αρχαίου πολιτισμού από την σκοπιά της εγελιανής και μαρξικής φιλοσοφίας και ιστορίας.


Ιδού τα περιεχόμενα του (92σέλιδου) βιβλίου μου:

- Εισαγωγή.

- Οι φιλοσοφικές βάσεις του Κ. Μαρξ.

- Ο Μαρξ και ο Αριστοτέλης.

- Η αρχαία Ελλάδα, πηγή έμπνευσης για τον Μαρξ.

- Ο Μαρξ, ο μαρξισμός και η σιωνιστική συνωμοσία.

- Το Εβραϊκό Ζήτημα.

- Ο… σατανιστής Μαρξ.

- Ο επαναστάτης Μαρξ.

- Αντί επιλόγου.

- Σύντομη βιογραφία του Κ. Μαρξ.

- Ένγκελς Φρίντριχ.

- Προμηθέας.

- Δημόκριτος.

- Επίκουρος.

- Αριστοτέλης.


Νομίζω ότι μόνο και μόνο αυτό αποδεικνύει ότι ουδεμία σχέση έχουν τα περιεχόμενα των δύο βιβλίων.


Ο Σκαλιώτης λέει ακόμα ένα ψέμα, ότι:

«Ο Μιχάλης Μιχαήλ δεν ανέφερε ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ το όνομα, το βιβλίο και το έργο του Παναγιώτη Κονδύλη ούτε ως παραπομπή ούτε ως Βιβλιογραφία!»

Ως απάντηση παραθέτω μόνο δύο μικρά αποδεικτικά στοιχεία περί του αντιθέτου:


Νομίζω ότι δεν χρειάζεται άλλη απόδειξη για να φανεί το ψέμα που χρησιμοποιούν οι συκοφάντες όλες αυτές τις μέρες.

Συνεπώς:

1. Καμία λογοκλοπή δεν έγινε.

2. Υπάρχουν όλες οι αναγκαίες παραπομπές.

3. Οι περικοπές από κείμενα άλλων είναι μέσα σε εισαγωγικά, γεγονός που παραπέμπει στο ότι είναι προϊόν εργασίας άλλου.

4. Για όλες τις περικοπές γίνεται αναφορά στον συγγραφέα τους.

5. Υπάρχει όλη η βιβλιογραφία και οι πηγές που χρησιμοποιήθηκαν ως τέτοιες.

6. Το βιβλίο είναι εγκεκριμένο από την αρμόδια υπηρεσία της Ελλάδας αφού διαθέτει ISBN.



Διαβάζοντας κάποιος την παραπομπή στην «Ακαδημαϊκή Δεοντολογία» θεωρώ ότι όχι μόνο δεν θα με κατηγορήσει αλλά θα συνηγορήσει ότι – όπως αναφέρεται – η τήρηση όλων όσων έγραψα πιο πάνω, αλλά και όσων αναφέρονται στην ιστοσελίδα, δίδουν εγκυρότητα στο βιβλίο μου.


Μετά απ’ όλα αυτά, πιστεύω ότι οποιαδήποτε αμφισβήτηση, πλέον δεν μπορεί να θεωρηθεί διαφορετικά παρά σαν μια σκέτη συκοφαντία.




36 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Σκαλιώτη, Σκαλιώτη, είσ' εδώ;

Ανώνυμος είπε...

Αμάν ρε Σκαλιώτη!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Έκαμε σε πότσαν ο Μιχάλης!!!!!!!!!

Ελάλε σου το ο άθρωπος αλλά εσού ατού.
Εσυνέχιζες να τον προσβάλλεις.

Τελικά τι έσιεις να πεις;

Έβαλε σου ούλλα όσα αμφισβήτησες.

Πάντως ρε Μιχάλη έτσι διαφήμηση εν την επερίμενες έννεν;

Εγιώ πάντως επήα σήμερα κάτω στη χώρα τζιαι έπιασα το βιβλίο που περιέργεια, αν τζιαι δεν είμαι μαρξιστής.

Άύριο αν εβρω ώραν εν να σου κάμω τζιαι σχόλια για το βιβλίο.

Πιερής

Κυπριακόφωνος είπε...

κακώς ασχολήθηκες με τον τρωγλοδύτη αφού τζείνος έπρεπεν να αποδείξει ότι οι κατηγορίες που έσιρνεν ήτουν αληθινές! (κάτι που εν έπραξεν) όι εσού την αθωότηταν σου!

τέλως πάντων!

Παναγιώτης Κονδύλης είπε...

Κύριε Σκαλιώτη, όχι μόνο με εμπλέξατε σε μία ατελέσφορη συζήτηση, όχι μόνο κάνατε χρήση του ονόματος μου για να βλάψετε τον κο Μιχαήλ λόγω των ιδεολογικών του θέσεων, αλλά τελικά αποδειχθήκατε ελεεινός ψεύτης και υποκριτής.

Κύριε Σκαλιώτη, οφείλετε εδώ και τώρα, να απολογηθείτε και να ζητήσετε συγνώμη δημοσίως τόσο από τον ίδιο το κο Μιχαήλ όσο και από τους λοιπούς που φρόντισαν να τον υπερασπιστούν επειδή γνωρίζουν το ήθος του.

Η αυτοκριτική και η αναγνώριση των λαθών μας κε Σκαλιώτη είναι αυτό λέμε πράξις Ανδρική.

Εάν δεν προχωρήσετε λοιπόν στην δημόσια απολογία σας, εκτός από συνειδητός λασπολόγος και βρωμερός συκοφάντης θα αποδειχθεί πως δεν είστε καν άνδρας, αλλά ακόμα ένα ευνουχισμένο ανθρωπάκι που ως μόνο ενδιαφέρον έχει την ηθική εξόντωση των ιδεολογικών αντιπάλων του.

politispittas είπε...

Αγαπητέ Σκαλιώτη μία ερώτηση...επιστημονικού ενδιαφέροντος:

Πως νιώθει κάποιος όταν
α)είναι τελείως μαλάκας και
β)τον πήραν είδηση όλοι;

Νομίζω πως αυτή τη στιγμή, είστε σε θέση να γράψετε Διδακτορικό επί του ζητήματος.

ΔemΩΝ είπε...

Και γιατί Σκαλιώτης και όχι Λαρνακεύς; Θα ταίριαζε νομίζω καλύτερα (ούτε ψευδώνυμα δεν ξέρουν να επιλέγουν!)

Και μια ερώτηση: Που βρίσκει κανείς το βιβλίο;

Μιχάλης είπε...

@ Anef_Oriwn

Μάλλον θα πήγε διακοπές!

Μιχάλης είπε...

@ Πιερής

Δυστυχώς κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τίποτε.
Ούτε έχουν ηθικούς φραγμούς.
Γι αυτό μίλησα για συκοφάντες και ψεύτες

Μιχάλης είπε...

@ Κυπριακόφωνος

Αγαπητέ μου,
Του έδωσα αρκετό περιθώριο για να αποδείξει τις συκοφαντίες του.

Όμως έχω σαν αρχή μου θέματα σοβαρά να μην αφήνονται αναπάντητα διότι στο τέλος μένουν οι εντυπώσεις.

Πρέπει να πω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που δέχομαι επίθεση ή αφήνονται υπονοούμενα για το συγκεκριμένο θέμα.
Έγινε κάτι ανάλογο (όχι όμως σε τέτοιο βαθμό) και μέσω άλλων μπλογκ.

Γι αυτό θεώρησα αναγκαίο να κάνω τις διευκρινήσεις.

Μιχάλης είπε...

@ Παναγιώτης Κονδύλης

Μην αναμένεις αυτοκριτική.

Αυτή η λέξη δεν υπάρχει στο λεξιλόγιο κάποιων.

Μιχάλης είπε...

@ ΔemΩΝ

Το βιβλίο μπορείς να το βρεις στο βιβλιοπωλείο Έλευσης στην οδό Θράκης στην παλιά Λευκωσία.

politispittas είπε...

Αχά!!!!!Τώρα το πιασα!!!!!


Τελικά η όλη υπόθεση ήταν ένα σκοτεινό σχέδιο προώθησης και διαφήμισης του βιβλίου που εκπονήθηκε από τον ίδιο τον Μιχάλη!

Ο Σκαλιώτης, στην πραγματικότητα ΔΕΝ υπήρξε ΔΕΝ υπάρχει και ούτε ΘΑ υπάρξει ποτέ!

Μιχάλη, σου βγάζω το καπέλο, φοβερή έμπνευση η "δημιουργία" του Σκαλιώτη για να προωθήσεις το βιβλίο, θέλει μέγα ταλέντο για να κατασκευάσεις έναν τόσο διεστραμμένο και κακό χαρακτήρα!

:-))))))))))))))))

buhda είπε...

Εργολάβε της σύνθλιψης συνειδήσεων, αυτοκράτορα της επαγγελματικής κατασυκοφάντησης, μπούκωσε η μηχανή και έβγαλες τον σκασμό;
Σε εκλιπαρώ! Επειδή κατάγομαι και ζώ στην ευρύτερη περιοχή της ΛΑΡΝΑΚΑΣ, όπως και άλλοι πολλοί επισκέπτες στα διαδιχτυακά βήματα συζήτησης,μη ξαναχρησιμοποιήσεις το ψευδώνυμο που έχεις χρησιμοποιήσει επειδή μας φέρνεις σε φοβερά άβολη θέση. Δεν μπορούμε να απολογούμαστε για την άμετρη πλην φυσιολογική σου ηλιθιότητα,αυτό εμπίπτει στην δυνατότητα επεξεργασίας και απαλλαγής του υλικού αυτου απο τα γονίδια της ηλιθιότητας που μαλλον θα αργήσει για μερικα χρόνια ακόμα,
για αυτό λοιπόν τον λόγο εισηγούμαι να γίνεις αναχωρητής στην περιοχή του σταυροβουνίου μεχρι να ξεχαστεί η θλιβερή σου ύπαρξη και να ξεπλυθεί η ντροπή που η παρουσία σου φέρει στην γενέθλια-μας πόλη.
Αγαπητοί Πίττα και Μίχο, δε σας φαίνεται ότι ο λόγος του ακατονόμαστου φέρνει λιγακι προς τον λόγο του μενέλαου που ταλαιπωρεί ευχάριστα την αγορά;
Να είναι τάχα ο ίδιος ή η ημιμάθεια, ο σκοταδισμός και η κατασυκοφάντηση είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό αυτού του ανατριχιαστικού χώρου;

politispittas είπε...

Χα! Αυτό δεν το είχα σκεφτεί...

Αλλά νομίζω πως δεν είναι ο ίδιος άνθρωπος, ο "Μενέλαος" της Αγοράς είναι τελείως αναλφάβητος, δεν είναι σε θέση καν να ΄τοποθετήσει 3 λέξεις στη σωστή σειρά. Και είναι επίσης αδιανόητα ανορθόγραφος...

Μπα...ντόπιο φρούτο είναι, ξυνισμένο Κυπριακό γιαούρτι.

Σκαλιώτης είπε...

Ωπα ωπα, ηρεμήστε ξέρω ότι είστε μαλακές, δεν είναι ανάγκη να το φωνάζετε!

Σιερετώ τον κλέφτη Μίχο ( που όλο κλαίει και με πονηρό ύφος λέει «Εγώ εν τζιαι κλεφκώ». τζιαι όλους σας τους μαννοκίκκιρους και τους συνηγόρους του!

κ. Πήττα, σας επιστρέφω τους χαρακτηρισμούς. Ήσαστε στο ίδιο επίπεδο με το πρόσωπο που εργάζεται για το Γραφείο Επαγρύπνησης του ΑΚΕΛ, τον αξιότιμο ‘’ Anef-Orion’’!

Ηλίθιοι, βεβαίως και δεν έφυγα και βεβαίως και δεν θα φύγω!
Έχουμε και δουλείες να κάνουμε, έχουμε και υποχρεώσεις, έχουμε και οικογένεια και εν πάση περιπτώσει δεν περιστρέφεται ο κόσμος γύρο από εσάς τους αργόσχολους!

Επιτέλους ο Μιχάλης Μιχαήλ απέδειξε ότι δεν ‘’κλέφκει’’ επειδή ανάφερε μια φορά το όνομα του μακαρίτη Παν. Κονδύλη και εσείς τώρα μπορείτε να κοιμηθείτε ήσυχοι γιατί έχετε για σύντροφο έναν στοχαστή και φιλόσοφο που ξέρει απ’έξω όλους τους αρχαίους φιλοσόφους και πως επηρέασαν αυτοί την σκέψη του Μαρξ και του Έγκελς!

Δεν ήθελα να δώσω 8 ευρώ για ένα κλεμμένο βιβλίο αλλά σας ενημερώνω ότι τελικά θα το θα παραγγείλω την Δεύτερα και σύντομα τα λέμε!
1)Γελοίε, έχεις για βιβλιογραφία του Μαρξ την εφημερίδα Χαραυγή την Ελευθεροτυπία και τον Πολίτη! Καλά που δεν περίμενες να εκδοθεί και η παρα-Γνώμη για να εμπλουτιζόταν επιστημονικά το ‘’βιβλίο’’!

2)Πήρα το μήνυμα σου, θες να γίνεις ήρωας με κουτοπονηριές του τύπου ότι σε κυνηγούν ‘’κακά’’ άτομα και ότι θα μου κάνεις αγωγή για συκοφαντίες! Οκ!

Μην μου στείλεις όμως την Επαγρύπνηση πριν μου έρθει το βιβλίο! Θα χάσω 8 ευρώ!

buhda είπε...

Ωχ, Ωχ, Ωχ!!!!!! Μαλλον πέσαμε σε 'genialissimo' της Κυπ, ή μάλλον σε μπάτσο της σκέψης. Αγαπητέ εχθρέ της σκέψης με ανησυχεί το γεγονός ότι έχεις οικογένεια.Αν έχεις παιδιά έχεις διαπράξει έγκλημα. Αν όχι μην αποκτήσεις επειδη θα τα φορτώσεις δυστυχία. Αν έχεις έστω ένα μικρό κόκκο συνείδησης μην εγκληματίσεις κατα της ανθρωπότητας.

kyriakos είπε...

@Σκαλιώτης

Είναι γνωστό της πάσης πως ο Μάρξ μελέτησε την αρχαία Ελλάδα (στον δυτικό κόσμο) έκανε διατριβή στον επίκουρο και εξάλλου ήταν Γερμανός του 1800!

Δεν ανακάλυψε ούτε ο Μιχάλης ούτε ο Κονδύλης αυτό το πράγμα. Ούτε και ο Μαρξ αρνήθηκε ποτέ τις επιρροές του.

Ο καθένας μπορεί να μελετήσει και να γράψει τις σκέψεις του πάνω σε ένα τέτοιο θέμα.

Όλη η σύγχρονη δυτική φιλοσοφία είναι εξάλλου είτε αυτά που έλεγε ο ΠΛΑΤΩΝ είτε ενάντια αυτών που έλεγε ο Πλάτων.

Αν είναι κλέφτης ο Μιχάλης τότε είναι κλέφτης και ο Καντ και ο Νίτσε και όλοι όσοι τόλμησαν να μελετήσουν και να γράψουν κάτι.

Είναι κλέφτης και αυτός που έγραψε την Αγία γραφή..

Στην τελική ακόμη και ο Πλάτωνας κλέφτης πρέπει να είναι στα δικά σου βιβλία.

politispittas είπε...

Α μεσιέ Σκαλιώτη...ποιος αλήθεια άρχισε τους χαρακτηρισμούς;

Ποιος άρχισε να μιλάει για "ηλίθιους" και κλέφτες;

Μήπως κάποιος κουκουλοφόρος; (όπου κουκούλα το ψευδώνυμο;)

Αλλά κύριε Σκαλιώτη, είσαι και υποκριτής και χυδαίος.

Αποκαλείς κάποιον "κλέφτη" ( Σιερετώ τον κλέφτη Μίχο) και χωρίς εισαγωγικά στη λέξη.

Γνωρίζεις πως αυτό δικαιολογεί α-πό-λυ-τα μήνυση για συκοφαντία και απαίτηση χρηματικής αποζημίωσης.

Αλλά, ως κλασικός θρασύδειλος, το κάνεις ανωνύμως.

ΥΓ. Μην προσπαθείς διαρκώς να κάνεις διαβολές. Νομίζεις πως με προσβάλλεις σαν με ταυτίζεις με τον Άνευ Ορίων;

Με ταυτίζεις με έναν άνθρωπο λοιπόν, που εκτιμώ, που απολαμβάνω να διαβάζω τα γραπτά του-ενίοτε ζηλεύω την σκωπτική του γραφίδα- όπότε άστο. Αν είναι...επαναγρυπνηστής (!) ή όχι, δεν με ενδιαφέρει. Αυτό που εσύ και οι όμοιοί σου είναι αδιανόητο να καταλάβετε, είναι το πως μπορεί να υπάρξει εκτίμηση και αγάπη μεταξύ ανθρώπων που συχνά διαφωνούν.

Αλλά αυτό ειδικά, είναι μάταιο να αποπειραθεί να σου το εξηγήσει κάποιος, καθώς εσύ και η παρέα σου απλά χειροκροτάτε ο ένας τον άλλον και αυτό το λέτε "πατριωτισμό" και "διάλογο".

Καλά κρασιά.

Anef_Oriwn είπε...

Σκαλιώτικον καβληντήριν τζιαι λατζιηνάριν,

Τελικά εκατάφερες τα τζιαι εσυγκέντρωσες πάνω ΣΟΥ τα φώτα της προσοχής των σχολιογράφων αυτού του Blog [όπως ο κάθε κκομπλεξικός τζιαι λαφαζάνης επιδιώκει για πάρτη του]. Ο εδώ Blogοδεσπότης μάλιστα [ο Μιχάλης – εναντίον του οποίου έχεις επικεντρώσει τα τσιοφτολογικά πυρά ΣΟΥ, δηλαδίς τες αρλούμπες, ασυναρτησίες, ατεκμηρίωτες λαφαζανιές και τα πολλά κι ανέξοδα μπλα – μπλα ΣΟΥ], ΣΟΥ αφιέρωσε και [το παρόν] ειδικό post!
ΕΣΥ όμως, αντί να μπεις σ’ ένα ουσιαστικό διάλογο και να αποδείξεις αυτά που διατείνεσαι [όπως ας πούμεν τα περί λογοκλοπής – αλλά που τέτοια ικανότητα], συνεχίζεις με πείσμα γαϊδουρινό και συμπεριφορά αυτιστική κι ανοιακή, να μαλακολογείς [και μάλιστα δημοσίως] ως ένας κοινός κι αρρωστημένος μουτσιοπαίκτης [αποκαλώντας μάλιστα τους διαφωνούντες μαζί σου «μαλάκες» - προφανώς εξ ιδίων κρίνοντας τα αλλότρια] ...
Παράλληλα όμως [αν ΔΕΝ το κατάλαβες στο λεω ΕΓΩ], αναδεικνύεις τον Εαυτό ΣΟΥ, σε φωτεινό παράδειγμα πλήρωσης του ρητού “Με του φασίστες ΔΕΝ συνδιαλέγεσαι! Απλώς τους ασσιχτιρίζεις!”
Γι’ αυτό κι ΕΜΕΙΣ οι Επαγρυπνούντες της “Επαγρύπνησης” ΔΕΝ φειδόμαστε χρόνου σε αγρυπνήσεις για να παρακολουθούμε και αν μελετούμε τον φασίζονται λόγο ΣΑΣ! Και στες ιταμές, χυδαίες κι ανοίκειες επιθέσεις και προκλήσεις ΣΑΣ, ρε αγράμματο καθίκι, ν’ απαντάμε με χλεύη και απαξίωση!
Και όταν αναφέρεσαι σ’ ΕΜΕΝΑ να βουτάς πρώτα τα δάκτυλα ΣΟΥ [με τα οποία θα κτυπήσεις τ’ όνομα ΜΟΥ στο πληκτρολόγιο] σε ξύδι για σκοπούς απολύμανσης!!!
Γκέγκε, φασιστάκο;

Σκαλιώτης είπε...

Σιγά ρε ‘’εγγράμματοι’ υπαλληλίσκοι του ΑΚΕΛ και της Επαγρύπνησης!

Σιγά ρε Πήττα φωτεινό παντογνώστη που μας το παίζεις και διανοούμενος της τουαλέτας!
Σιγά ρε Πήττα που στενοχωρήθηκα επειδή εσύ ο ψευτοδιανοούμενος και ο συνήγορος του κάθε ρουφιάνου των μπλόγκ με αποκαλείς αγράμματο επειδή δεν ακούω τις μαλακιές σου!

Σιγά ρε Πήττα που έχεις την ψευδαίσθηση ότι είσαι διακεκριμένος λόγιος!
Σιγα ρε Πήττα που νομίζεις ότι δεν ξέρω ότι παίζεις το ίδιο παιχνίδι με τον Μιχάλη Μιχαήλ, τον ‘’Anef-Orion’’ και άλλους 2-3 που απλά αλλάζετε ψευδώνυμα για να φανείτε πολλοί! (ή όταν θέλετε να βρίζετε κάποιον απλά βάζετε ένα ψευδώνυμο για να μην εκτεθείτε επειδή στα ‘’σοβαρά’’ σχόλια βάζετε το όνομα σας!)

Σιγά ρε Πήττα φωτεινό παντογνώστη, σιγά ρε ‘’διανοούμενε’’ και ‘’εγγράμματε’’ που παρουσίασες ‘’βιβλίο’’ για τους αρχαίους φιλόσοφους και πως επηρέασαν αυτοί την σκέψη του Μαξ οπού έχει για βιβλιογραφία τις εφημερίδες Χαραυγή, Πολίτη και Ελευθεροτυπία (λείπει η ‘’παρα-γνώμη’’)!

Πήττα ΜΙΞ* (το λογοπαίγνιο αφορά μονό εσένα και την εγγράμματη ξερόλα προσωπικότητα σου και όχι το πατρώνυμο!) είσαι μια Πήττα απ’όλα με λίγα λόγια!

Η να στο πω αλλιώς, ονειρεύεσαι ότι μας έχεις πείσει ότι είσαι λόγιος, άνθρωπος καλλιεργημένος, φιλομαθής, φιλογράμματος, φιλόσοφος, κριτικός τέχνης, πνευματικός, πολυμαθής, λόγιος! Επικοινωνείς με το περιβάλλων, είσαι καλά;

Εγώ Πήττα τουλάχιστον δεν διανοήθηκα να ‘’γράψω’’ βιβλίο για τους αρχαίους φιλόσοφους και ούτε είπα πότε ότι είμαι κάτοχος αυτής της γνώσης, όπως θρασύτητα τόλμησε ο Μιχάλης Μιχαήλ ,ο έμμισθος του ΑΚΕΛ ο φίλος σου και ο συνοδοιπόρος σου!

Εγώ Πήττα ΜΙΞ δεν είμαι φίλος με αποβράσματα της κοινωνίας που πληρώνονται για να περιτριγυρίζουν όλη την μέρα στα μπλογκς και να βρίζουν τους άλλους όπως οι φίλοι σου!

Εγώ Πήττα ΜΙΞ δεν έχω αναρτήσει τις σελίδες όλων των περιθωριακών υπηρετών του καθεστώτος στην σελίδα μου, και ταυτόχρονα να το παίζω διανοούμενος επιπέδου όπως κάνεις εσύ!

Ούτε είμαι ‘’εγγράμματος’’ όπως εσύ, ούτε έχω αποβράσματα φίλους που δολοφονούν την αντίθετη άποψη όπως έχεις εσύ, ούτε όμως παίζω ΠΑΙΧΝΙΔΙ όπως ΠΑΙΖΕΙΣ εσύ!
Άντε τώρα επειδή σας σιχάθηκα ρε εκπρόσωποι του απόλυτου μηδέν ρε υπηρέτες του καθεστώτος!

*Ξεκαθαρίζω, το Πήττα ΜΙΞ αφορά μονό εσένα και την εγγράμματη ξερόλα προσωπικότητα σου και όχι το πατρώνυμο!

Anef_Oriwn είπε...

Καθίκιν Σκαλιώτικο,
Αποκαλύφτηκες, στριμώχτηκες, δεν ξέρεις τι να πεις κι το ‘ριξες στις εξυπνοβλακείες και τις βρισιές – πέραν από τις λαφαζανιές!
Στο καλό και να μας γράφεις! Έχεις πλάκα! Θα ΜΑΣ λείψεις!
[Α, και το «περιβάλλον» γράφεται με όμικρον κι όχι με ωμέγα!]

politispittas είπε...

Είχα σχεδόν πεισθεί πως μιλάς για μένα Σκαλιώτη, γιατί ασφαλώς και θα μπορούσα να έχω όλες αυτές τις φαντασιώσεις που προσάπτεις.

Τελικά όμως δεν ξέρω για ποιον μιλάς.

Βλέπεις, το μόνο βέβαιο είναι πως δεν κάνω παρέα με "αποβράσματα".

*Άνευ, έχεις ασφαλώς απόλυτο δίκαιο για την περί Εξ (και όχι Εξ') παρατήρησή σου- ευχαριστώ, σπεύδω να διορθώσω.

atreas είπε...

@Σκαλιωτης

μανα μου εν το καταλαβες πως εχεις γινει ο περιγελος ουλλων που δκιαβαζουν οσα γραφεις ;

απαντα σου ο ανθρωπος ξεκαθαρα με επιχειρηματα και θεσεις και εσυ τι καμνεις ;

γυριλουδκια γυρω γυρω που τες λαφαζανιες που λαλεις , ελεος !!!!

και για να σοβαρευτούμε τώρα, φαντάζομαι (χωρίς να ειρωνεύομαι το εκπαιδευτικό σου παρελθόν ) ότι δεν έχεις κάνει ποτέ επιστημονική εργασία, όπως επίσης δεν ξέρεις πως λειτουργά η βιβλιογραφία ( για αυτό και πιάνεσαι που κιαμαι )

επειδή κι εγώ ασχολούμαι με τον Μαρξ αυτή την περίοδο ( κάνω την πτυχιακή μου με θέμα την : Εργασία και Παιδεία κατά τον Μαρξ ) έχω συνειδητοποιήσει το πόσο δύσκολο είναι να γράψεις για τον Μαρξ διαβάζοντας μόνο Μαρξ ( αλήθεια, έχεις ιδέα για τον όγκο του έργου του Μαρξ ; μιλάμε για κάτι ΔΕΚΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ σελίδες ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ) οπόταν επιβάλλεται η χρήση και δευτερευουσών πηγών εκτός και αν πας για διδακτορική διατριβή που οφείλεις να συγκεντρωθείς στις πρωτεύουσες πηγές

όσο για την ειρωνεία σου για την χρήση πηγών από εφημερίδες, το πρώτο πράγμα που κάνεις είναι να διαβάσεις το ποιος έγραψε αυτά τα πράγματα και την ιδιότητα του και όχι να κρίνεις το γεγονός ότι χρησιμοποιεί εφημερίδες που στο κάτω κάτω της γραφής μπορεί να τον βοήθησαν να διαμορφώσει απόψεις και γνώμες ( δηλαδή όχι άμεσα αλλά έμμεσα, ο κάλος συγγραφέας παραθέτει και την βιβλιογραφία που διάβασε αλλά δεν χρησιμοποίησε για να παραθέσει πηγές κτλ )

Υ.Γ 1. τώρα που τέλειωσα αυτό τον κατεβατό σκέφτηκα πως ίσως να είναι χαμένος κόπος αυτά που έγραψα επειδή ο ίδιος παραδέχτηκες πως διαμόρφωσες άποψη για το βιβλίο χωρίς να το έχεις δει πότε στην ζωή σου, αλλά you never know μπορεί και να σιωπήσεις αφού καταλάβεις τι λαλείς ……..
Υ.Γ 2. δηλώνω πως είμαι ξεχωριστή φυσική και πνευματική οντότητα από τους προλαλήσαντες και κατά συνέπεια δεν είμαι ούτε το alter ego κανενός ούτε τσιράκι τους

Μιχάλης είπε...

@ Σκαλιώτης

Απουσίαζα από την Παρασκευή το απόγευμα και τώρα είδα τα σχόλια σου.

Θα αρκεστώ να σχολιάσω μόνο το πρώτο 6/25/2010 5:46 μμ .

Αποδεικνύεις την κακοπιστία σου και την έξωθεν κακή μαρτυρία για όσα γράφεις.
Αποδεικνύεις ότι είσαι προκατειλημμένος και πως ότι και αν σου πω δεν θα παραδεχθείς ότι έκανες μια μεγάλη πατάτα.

Το χειρότερο είναι ότι επιμένεις στις θέσεις σου ερμηνεύοντας όπως θέλεις ή καλύτερα όπως σε βολεύει τα διάφορα γραφόμενα.
Σου είπε ότι για το θέμα του Κονδύλη παραθέτω ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΜΙΚΡΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. Εσύ ψευδώς λες ότι παραθέτω μόνο ένα.
Ασφαλώς δεν θα κάτσω να σου παραθέσω τις παραπομπές στον Κονδύλη και ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ μελετητές και συγγραφείς. Δεν θα σου κάνω αυτή τη χάρη.

Μπήκες στον κόπο να με παραπέμψεις σε ιστοσελίδες που αφορούν τη δεοντολογία.
Ξαφνικά όχι μόνο τις ξέχασες αλλά ούτε καν σχολίασες το γεγονός ότι απόδειξα ότι τήρησα ΠΛΗΡΩΣ τη δεοντολογία και ΔΕΝ οικιοποιήθηκα τίποτε απ’ όσα έγραψαν άλλοι. Αντίθετα.

Παράθεσα τα περιεχόμενα και των δύο βιβλίων που αποδεικνύουν ότι ΔΕΝ ασχολούνται με το ίδιο θέμα.
Ούτε αυτό το σχολίασες.

Δεν φτάνει που είσαι κακόπιστος, διαστρεβλώνεις κιόλας αυτά που διαβάζεις.
Οι εφημερίδες δεν περιλαμβάνονται ασφαλώς στη βιβλιογραφία αλλά στις πηγές, όπως αναφέρει και ο τίτλος από πάνω: βιβλιογραφία – πηγές.

Από πού ως πού θέλω να γίνω ήρωας; Επειδή ανάφερα ότι τα ίδια με σένα τα είπαν κι άλλοι; Από τη στιγμή που είναι αλήθεια, το μόνο που κάνω είναι να παραθέσω ένα γεγονός.
Ποιος θέλει άραγε να γίνει ήρωας; Μήπως εκείνος που εμμέσως με προκαλεί να του κινήσω αγωγή; Μα εγώ ούτε καν υπαινίχθηκα κάτι τέτοιο. Δικό σου συμπέρασμα είναι.

Μιχάλης είπε...

@ atreas

Αγαπητέ φίλε, με ενδιαφέρει το θέμα με το οποίο ασχολείσαι.
Καλή δουλειά.

Ανώνυμος είπε...

Μετά την εμπεριστατωμένη απάντηση σου, νομίζω δεν αξίζει να ασχολείσαι άλλο με τούτον τον τύπο.

Έκαμες τον ρεζίλι, δεν χρειάζεται τίποτε άλλο.

Μπράβο σου!

Σκαλιώτης είπε...

Ο Παναγιώτης Κονδύλης ηταν ενας κορυφαίος στοχαστής!
Για να μπορέσει να γράψει για την σχέση του Μαρξ με την Αρχαία Ελλάδα σας παραθέτω ένα κομμάτι μικρο από το έργο του που βρήκα στο internet:

Βιβλία του Παναγιώτη Κονδύλη σε ελληνική γλώσσα: Η κριτική της μεταφυσικής στη νεότερη σκέψη (1983), Ο Μαρξ και η αρχαία Ελλάδα (1984), Ο ευρωπαϊκός Διαφωτισμός, Ι-ΙΙ (1987), Ο νεοελληνικός Διαφωτισμός (1988), Ισχύς και απόφαση (1991), Η παρακμή του Αστικού Πολιτισμού (1991), Πλανητική πολιτική μετά τον Ψυχρό Πόλεμο (1992), Η ηδονή, η ισχύς, η ουτοπία (1992), Θεωρία του πολέμου (1997).

Βιβλία του σε γερμανική γλώσσα: Die Entstehung der Dialektik (1979), Die Aufklaerung (1981, β΄ έκδ. 1986), Macht und Entscheidung (1984), Konservativismus (1986), Marx und die griechische Antike (1987), Theorie des Krieges (1988), Die neuzeitliche Metaphysikkritik (1990), Der Niedergang der buergerlichen Denk- und Lebensform (1991), Planetarische Politik nach dem Kalten Krieg (1992), Montesquieu und der Geist der Gesetze (1996).

Για την εργασία του του απονεμήθηκε το μετάλλιο Γκαίτε και το βραβείο Χούμπολντ. Διετέλεσε Εταίρος του Ιδρύματος Ανωτάτων Σπουδών του Βερολίνου. Μέχρι το θάνατό του διηύθυνε τη ΄΄Φιλοσοφική και Πολιτική Βιβλιοθήκη΄΄ των εκδόσεων ΄΄Γνώση΄΄ και τη σειρά ΄΄Ο Νεώτερος Ευρωπαϊκός Πολιτισμός΄΄ των εκδόσεων ΄΄Νεφέλη΄΄.

Δεν ήταν ένας τσαρλατάνος όπως ο Μιχάλης Μιχαήλ που βρέθηκε ξαφνικά από το μηδέν και το πουθενά να γράφει για τον Μαρξ και την Αρχαία Ελλάδα! (λογοκλοπή)


Η μάλλον υπάλληλος του ΑΚΕΛ γραφέας στην φυλλάδα γνώμη!
βρε, σουτ από δω!

Ανώνυμος είπε...

Ο Δημήτρης Χριστόφιας, ο "απλός άνθρωπος", ο "ηγέτης που είναι κοντά στο λαό", "ο Πρόεδρος της ανθρωπιάς" δείχνει την ευαισθησία του σε αυτή την περίοδο οικονομικής κρίσης.

Έχει μισθώσει ιδιωτικό Jet για τις μετακινήσεις του, το οποίο ο Κύπριος φορολογούμενος πληρώνει 6,000 ΕΥΡΩ την ώρα. Το τραγικό είναι δε χρεωνόμαστε τις ώρες της χρήσης του αεροσκάφους, αλλά χρεωνόμαστε συνεχώς, αφού η σύμβαση ανανεώνεται κάθε 50 ώρες και τις πληρώνουμε ΟΛΕΣ!!!!!!!!

Επαναλαμβάνουμε: κάθε ώρα που περνά, την ίδια ώρα που εμείς προσπαθούμε να τα βγάλουμε πέρα εν μέσω οικονομικής κρίσης, πληρώνουμε και 6,000 ΕΥΡΩ για το αεροσκάφος του Δημήτρη Χριστόφια.


Την ίδια ώρα που (προσέξετε): στερεί τα αεροπορικά εισητήρια και τα επιδόματα από τους φοιτούντες στο 5ο έτος ειδικότητας στη Σχολή Ευελπίδων, κάτι που γίνεται για πρώτη φορά από τότε που υπάρχει η Κυπριακή Δημοκρατία!!!!!

Δεν έχουμε να κάνουμε απλά με το πιο αντιδημοκρατικό καθεστώς των τελευταίων δεκαετιών. Έχουμε να κάνουμε και με το πιο προκλητικό!

Ανώνυμος είπε...

300,000 ΕΥΡΩ κάθε δύο μέρες για το ιδιωτικό του Jet, 12 εκατομμύρια από το Μιλτή για την "ομάδα του λαού", εκατομμύρια για αύξηση του αριθμού των βουλευτών, αλλά για δίκαια αιτήματα άλλων ομάδων (όπως π.χ. για τους εκ μητρογονίας), μιλά για επιβάρυνση του προϋπολογισμού.

Η "Δίκαιη Κοινωνία" του Δ. Χριστόφια, είναι σαν τις "δίκαιες κοινωνίες" των καθεστώτων που κάποτε υποστήριζε. Που δαπανούσαν αλόγιστα για τις πολυτέλειες των "ηγετικών στελεχών του Κόμματος", που δαπανούσαν αλόγιστα για υποτροφίες των "εκλεκτών" τους από κομμουνιστικά κόμματα όλου του κόσμου (ανάμεσα στους οποίους και ο Δ. Χριστόφιας), ενώ ο λαός τους πεινούσε.

Ακούς εκεί Private Jet εν μέσω οικονομικής κρίσης!!!!

Ο Ευέλικτος αποδεικνύει συνεχώς ότι: Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ!

Μιχάλης είπε...

@ Σκαλιώτης

Είπες ότι θα επανερχόσουν και ήλπιζα ότι θα άρθρωνες έστω και ένα σοβαρό λόγο για όσα μου προσήψες.

Τελικά επαναλαμβάνεσαι, δείγμα ότι έχεις μείνει από καύσιμα.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμοι

Παρόλο που το θέμα μίσθωσης ιδιωτικού ή η αγορά προεδρικού αεροπλάνου συζητείται από την εποχή του Κληρίδη και παρόλο που ένα τέτοιο αεροπλάνο βοηθά τα μέγιστα στις μετακινήσεις των προέδρων και άλλων ανώτατων αξιωματούχων, θεωρώ ότι είναι υπερβολικό σε περίοδο κρίσης να ενοικιάζεται ιδιωτικό αεροπλάνο για τις ανάγκες του προέδρου.

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμοι

Παρόλο που το θέμα μίσθωσης ιδιωτικού ή η αγορά προεδρικού αεροπλάνου συζητείται από την εποχή του Κληρίδη και παρόλο που ένα τέτοιο αεροπλάνο βοηθά τα μέγιστα στις μετακινήσεις των προέδρων και άλλων ανώτατων αξιωματούχων, θεωρώ ότι είναι υπερβολικό σε περίοδο κρίσης να ενοικιάζεται ιδιωτικό αεροπλάνο για τις ανάγκες του προέδρου.

Mihail: an thes na peiseis pws laleis panta ti gnwmi sou kane thema 1 me to jet kai 2 me eklogiko nomo.

Ανώνυμος είπε...

Ρε ΗΛΗΘΙΕ, (σκαλιώτη) αφού παραδέχεσαι ότι δε διάβασες το βιβλίο του Μιχάλη, και ότι ξέρεις για τον Κονδίλη είναι απο το διαδύκτυο, φαντάζομαι δε μπήκες στον κόπο να διαβάσεις ούτε ένα βιβλίο του, τι προσπαθείς να αποδείξεις με βρυσιές και αλλες ηληθιότητες; αλλά όλοι φασίστες ετσι αγράμματοι είναι, αλιώς δε θα ήταν φασίστες. Σταύρος

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 6/29/2010 8:51 πμ

Τι σημαίνει να κάνω θέμα;
Αφού το λέω ευθαρσώς, ότι το θέμα με το αεροπλάνο το θεωρώ λάθος. Τι άλλο να γράψω δηλαδή; Εξήγησα με δύο λόγια πιο πάνω το γιατί.

Όσον αφορά τον εκλογικό νόμο δεν έχω καταλήξει ακόμα.
Θεωρώ ότι χρειάζεται αύξηση του αριθμού των βουλευτών αλλά δεν έχω καταλήξει.
Ακούω τα επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές και βρίσκω ότι η κάθε πλευρά έχει δίκαιο σε κάποια σημεία.

Επομένως δεν μπορώ να αναπτύξω θέμα σε κάτι που δεν έχω ξεκάθαρη άποψη.

Ανώνυμος είπε...

AΑκόμα να καθαιρεθεί από όλα τα αξιώματα ο Άντρος Κυπριανού;;; Δημοκρατία αλλά Ζιμπάμπουε!

politispittas είπε...

Το βόλεμα των "δικών" και των "κολλητών" με μοναδικό προσόν την κομματική ταυτότητα ή την συγγενική ιδιότητα είναι η χειρότερη νάρκη στα θεμέλια της κοινωνίας και του μέλλοντος.

Δεν πιστεύω πως υπάρχει κόμμα που αποτελεί την εξαίρεση σε αυτόν τον τόπο.

Ως εκ τούτου, η "ιερή αγανάκτηση" των διαφόρων είναι τουλάχιστον υποκριτική.

Και κάποτε ας λεχθεί δημόσια πως αυτό το αίσχος ξεκίνησε με τον πιο απροκάλυπτο τρόπο απί Σπύρου Κυπριανού, στην θητεία και με τις ευλογίες του οποίου έγινε απόλυτο καθεστώς...

Τις δικαιολογίες βέβαια του εκπροσώπου του ΑΚΕΛ τις θεωρώ αστείες και παιδαριώδεις.

Αν είχαν πραγματικά αντακλαστικά θα άρπαζαν την ευκαιρία και κάνοντας και την δική τους αυτοκριτική θα έβαζαν το θέμα σε δημόσια συζήτηση...

Αλλά αυτού του είδους οι αντιδράσεις προϋποθέτους φαντασία και πραγματική πολιτική σκέψη.

Όπως και αληθινή Αριστερή Αντίληψη για τα πράγματα...