Σάββατο, 5 Νοεμβρίου 2011

Η ΔΙΑΣΤΟΡΦΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

Η διαστρέβλωση της πραγματικότητας και η διαστροφή των γεγονότων αποτελεί πλέον το κύριο χαρακτηριστικό όσων απεύχονται μια λύση στο κυπριακό.
Και όταν λέω απεύχονται μια λύση, εννοώ στη βάση της Δ.Δ.Ο. που κατά τη δική μου άποψη είναι η μόνη εφικτή λύση.
Έχω αναλύσει πολλές φορές ότι οποιαδήποτε άλλη μορφή λύσης είναι μη εφικτή ή μη αποδεκτή.
Η πρώτη αφορά τη λύση ενιαίου κράτους, όπως το ξέραμε πριν από το 1974 ή η προσπάθεια δημιουργίας ενός ελληνικού κράτους στην Κύπρο.
Μη αποδεχτή είναι η συνομοσπονδία ή οποιαδήποτε άλλη λύση που παραπέμπει σε δύο κράτη στην Κύπρο.
Αν όμως εξετάσουμε προσεκτικά αυτές τις μορφές λύσης, θα καταλήξουμε στο συμπέρασμα ότι οδηγούν στο ίδιο αποτέλεσμα, στο διαχωρισμό των δύο κοινοτήτων της Κύπρου.
Όμως αυτά τα θέματα δεν θα τα αναλύσω σε αυτό το άρθρο.

***

Αφορμή για να γράψω αυτό το άρθρο μου έδωσε ένα κείμενο του Ταγματάρχη εν αποστρατεία Σάββα Πέτρου με τον τίτλο «Νεο-οθωμανική εθελοδουλία της Κυβέρνησης».

Το άρθρο αυτό καταπιάνεται με την προσωπική ενέργεια της κας Άννης Σιακαλλή (επικεφαλής του τμήματος μετανάστευσης) να στείλει εγκύκλιο στα οδοφράγματα και να ζητά να περνούν στις ελεύθερες περιοχές μόνο όσοι Τ/κύπριοι κατέχουν ταυτότητες της Κυπριακής Δημοκρατίας. Ενέργεια η οποία έγινε εν αγνοία του αρμόδιου Υπουργού και ο οποίος στη συνέχεια εξέφρασε την έντονη αντίδραση του.

Σχολιάζοντας αυτό το γεγονός ο Σ. Πέτρου διαστρέφει τα γεγονότα και ισχυρίζεται ότι με την ακύρωση της οδηγίας Σιακαλλή η Κυπριακή Δημοκρατία αναγνώρισε επίσημα το λεγόμενο κράτος(!!!) χωρίς να εξηγεί γιατί και πώς.

Και συνεχίζει: «Τ/κ δήλωσαν, μάλιστα, πως προτιμούν να μην ξαναπεράσουν ποτέ στις ελεύθερες περιοχές με την ταυτότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας και ας χάσουν τον ψηλό μισθό που κερδίζουν στις ελεύθερες περιοχές. Συνεχίζοντας, οι Τ/κ αναφέρουν πως με την επίδειξη ταυτότητας της Κυπριακής Δημοκρατίας και όχι του ψευδοκράτους, αυτομάτως αναγνωρίζουν την Κυπριακή Δημοκρατία και αποαναγνωρίζουν το ψευδοκράτος».

Βεβαίως όλα αυτά ο κ. Πέτρου δεν τα τεκμηριώνει. Κάνει μια γενική αναφορά, δημιουργώντας την εντύπωση πως όσοι Τ/κύπριοι κατέχουν ταυτότητες της Κυπριακής Δημοκρατίας τις κατέχουν όλοι για τον ίδιο λόγο.
Αφού κάποιοι ισχυρίζονται ότι οι Τ/κύπριοι χρησιμοποιούν ωφελιμιστικά τις ταυτότητες της Κυπριακής Δημοκρατίας, λόγων των υπερπρονομίων – όπως τα χαρακτηρίζουν – δεν μας εξηγούν πώς είναι διατεθειμένοι (αυτοί οι συμφεροντολόγοι) να εγκαταλείψουν αυτά τα υπερπρονόμια.

Ποια είναι αυτά τα υπεροπρονόμια των τ/κυπρίων; «Από αυτούς 75.000 κατέχουν και διαβατήρια της Κ.Δ. Όλοι αυτοί προβάλλουν τη δικαιολογία ότι εξασφάλισαν ταυτότητα και διαβατήρια της Κ.Δ. για οικονομικούς λόγους, για να λαμβάνουν επιδόματα, να σπουδάζουν τα παιδιά τους με τα οικονομικά οφέλη που προσφέρει η Ε.Ε., να κυκλοφορούν στο εξωτερικό ως Ευρωπαίοι πολίτες και να έχουν πρόσβαση στα νοσοκομεία της Κ.Δ., την οποία δεν αναγνωρίζουν».

Όσον αφορά το θέμα της αναγνώρισης, το θέμα αυτό έχει ξεκαθαριστεί από το 2003.
Οι πολίτες δεν αναγνωρίζουν κράτη. Αυτό είναι βασικό διεθνές νομικό αξίωμα.
Αλλά αν το πάρουμε από την σκοπιά που θέλει να το πάρει ο Σ. Πέτρου, όσοι πήραν ταυτότητες της Κυπριακής Δημοκρατίας, για οποιονδήποτε λόγο έστω και αν κατέχουν και την ταυτότητα του «κράτους», αυτό σημαίνει αναγνώριση της Κυπριακής Δημοκρατίας, όπως ισχυρίζεται. Και αν αυτό συμβαίνει, η αναγνώριση ή όχι της Κυπριακής Δημοκρατίας εξαρτάται από το αν επιδεικνύουν την ταυτότητα αυτή ή όχι ή η αναγνώριση υφίσταται μόνο και μόνο από την κατοχή της;
Επαναλαμβάνω πως η θέση μου είναι ότι οι πολίτες δεν αναγνωρίζουν κράτη. Θέτω τα ερωτήματα στη βάση των ισχυρισμών του Σ. Πέτρου.

Από την άλλη, από το 2003 ισχύει ο κανονισμός ότι για να μεταβεί ένας Ε/κύπριος στα κατεχόμενα επιδεικνύει το διαβατήριο ή την ταυτότητα της Κυπριακής Δημοκρατίας. Με τη λογική του κ. Πέτρου αυτό σημαίνει  αναγνώριση των κατεχομένων;
Και το αντίστροφο. Η συμφωνία λέει ότι στις ελεύθερες περιοχές οι Τ/κύπριοι μεταβαίνουν ΚΑΙ με την ταυτότητα του «κράτους».
Αυτό σημαίνει αναγνώριση της Κυπριακής Δημοκρατίας; Και αν η απάντηση είναι θετική (που δεν είναι) τότε αυτό σημαίνει ότι το «κράτος» αναγνωρίστηκε από το 2003 και όχι σήμερα;
Και αν αναγνωρίστηκε το 2003 γιατί ο κ. Πέτρου τα βάζει με τη σημερινή κυβέρνηση;

Διαστρέφει όμως την πραγματικότητα και σε άλλο σημείο όταν ισχυρίζεται ότι «300.000 παράνομοι έποικοι κατέχουν ταυτότητα του ψευδοκράτους, οι οποίοι άνετα μπορούν να περάσουν στις ελεύθερες περιοχές επιδεικνύοντάς την».

Και λέω ότι διαστρέφει την πραγματικότητα διότι είναι γνωστό ότι στις ελεύθερες περιοχές έρχονται όσοι είναι Τ/κύπριοι και απαγορεύεται η είσοδος στους έποικους.
Ο Σ. Πέτρου θα είχε δίκαιο αν στις 26 Αυγούστου 2001 δεν συνέβαινε εκείνη η ιστορία με τους έποικους που προσπάθησαν (ανάμικτοι με Τ/κύπριους) να περάσουν στις ελεύθερες περιοχές για να μεταβούν στο τέμενος Χαλάλ Σουλτάν στη Λάρνακα για το Ραμαζάνι.
Αν ίσχυαν αυτά που ισχυρίζεται ο συγγραφέας του άρθρου, δεν θα γινόταν εκείνος όλος ο σαματάς. Όπως μας πληροφορεί το Sigmaline 27/8/2011, «Όταν, λοιπόν, ανακοινώθηκε στους Τ/κ και στους εποίκους πως δεν θα περάσουν όλοι παρά μόνο 46 Τουρκοκύπριοι, οι έποικοι κατέβηκαν από τα λεωφορεία προκαλώντας επεισόδιο».

Συνεπώς, για να απαγορευθεί η διέλευση στους έποικους, πάει να πει ότι έστω και αν κατείχαν ταυτότητα του «κράτους» δεν μπόρεσαν να περάσουν επειδή ακριβώς δεν ήταν Τ/κύπριοι αλλά έποικοι.
Και προκύπτει ακόμα ένα ερώτημα: γιατί αποκρύβει και αυτό το γεγονός; Μήπως γιατί καταρρίπτει τα όσα αναληθή ισχυρίζεται;

Ιδού ακόμα μια παραπλανητική αναφορά του Σ. Πέτρου: «είμαστε σε κατάσταση «μπάτε σκύλοι και αλέστε», για να ικανοποιηθεί το αίσθημα της τουρκολαγνείας που περιβάλλει τους κυβερνώντες, οι οποίοι σαν ένθερμοι οπαδοί του Σχεδίου Ανάν και της λύσης ΔΔΟ, επιδιώκουν να εφαρμόσουν όλες τις αρχές του απορριφθέντος Σχεδίου Ανάν, ντε φάκτο, χωρίς να σέβονται το 76% που απέρριψε αυτό το ρατσιστικό σχέδιο. Με αυτή την ετσιθελική απόφαση παραβιάστηκε κατάφωρα η νομοθεσία της Ε.Ε.».
«Αυτήν τη θλιβερή εξέλιξη οι Τ/κ την μεταφράζουν ως επίσημη αναγνώριση της «ΤΔΒΚ». Δεν είναι δυνατόν οι Τ/κ και οι έποικοι να σφετερίζονται τα σπίτια μας και να έχουν ίσα δικαιώματα με τα θύματά τους και όταν έρχονται στις ελεύθερες περιοχές να είναι περιστέρια και όταν επιστρέφουν στα κατεχόμενα να είναι γκρίζοι λύκοι».

Αν λοιπόν τίθεται θέμα ικανοποίησης της τουρκολαγνείας που περιβάλλει τους κυβερνώντες, τότε το θέμα αφορά και εκείνους που έδωσαν τα δικαιώματα στους Τ/κύπριους και καθόρισαν και τον τρόπο διέλευσης τους στις ελεύθερες περιοχές.
Και ασφαλώς αυτή δεν ήταν η κυβέρνηση Χριστόφια αλλά η κυβέρνηση του Τάσσου Παπαδόπουλου τον οποίον ο κ. Πέτρου περιλαμβάνει στο εικονοστάσιο των Αγίων.

Εύλογα λοιπόν προκύπτει το ερώτημα γιατί αποκρύβει σημαντικές πληροφορίες από τους αναγνώστες του;
Γιατί προσπαθεί να δημιουργήσει εντυπώσεις μέσα από ψευδείς ισχυρισμούς;

Να λοιπόν γιατί επιμένω ότι αυτοί οι άνθρωποι προσπαθούν να κτίσουν τις θέσεις και τις απόψεις τους βασιζόμενοι πάνω σε ψέματα ή διαστροφή της πραγματικότητας.
Και το ανησυχητικό είναι ότι τα κάνουν αυτά χωρίς να έχουν έστω και την παραμικρή τύψη συνείδησης.

1 σχόλιο:

buhda είπε...

Για να έχουν τύψη συνείδησης πρέπει να έχουν συνείδηση. Αυτό δεν αποδεικνυεται πουθενα.
οι απορριπτικές θέσεις που αμολούν δια στόματος προσομοιάζουν με τις απορριπτικές απόψεις των ομογάλακτων τους εθνικίων ανεκδότων του βορρα. Ενίοτε δεν ξεχωριζουμε ποιός λέει τι, εθνικοφρενής του νότου ή του βορρά;
Ως εκ τούτου, ο οιοσδήποτε μπορεί να ισχυριστεί ότι όλοι αυτοί έχουν τον ίδιο εργοδότη που τον σyμφέρει η διχοτόμιση. Νομιμοποιείται καποιος που θα δηλώσει ότι αυτοι είναι όντως τουρκολάγνοι και πιθανον να ανήκουν στο μισθολόγιο της μιτ ή του τουρκικού υπουργείου εξωτερικών, είτε είναι υπάλληλοι του στρατου κατοχης. Παραμένει λοιπόν σε αυτούς τους ίδιους να αποδείξουν ότι δεν είναι ελέφαντες. Ετσι για να θυμόμαστε λιγουλάκι την αληστου μνήμης περιρρέουσα ατμόσφαιρα του αειμνείστου δευκαλίωνος-oποία κακοποίιηση της ελληνικής μυθολογιας αλήθεια!!!