Παρασκευή, 30 Ιανουαρίου 2009

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΙΖΟΚΑΡΠΑΣΟ


Όπως θα θυμούνται οι τακτικοί αναγνώστες του ιστολογίου αυτού, παλαιότερα ανάρτησα ένα κείμενο με αφορμή μια επίσκεψη μου στο Ριζοκάρπασο.

Για όσους θέλουν να φρεσκάρουν τη μνήμη ή να διαβάσουν για πρώτη φορά το άρθρο, ας πατήσουν εδώ.

Επανέρχομαι λοιπόν στο θέμα με αφορμή τα όσα διαδραματίστηκαν στην επιτροπή παιδείας της Βουλής με την ευκαιρία της επίσκεψης αντιπροσωπείας μαθητών των σχολείων Ριζοκαρπάσου.

Οι βουλευτές ζήτησαν να ενημερωθούν για τα προβλήματα των σχολείων. Πήρε το λόγο ο διευθυντής του Λυκείου, τους είπε τα γνωστά προβλήματα. Όταν πήρε το λόγο η διευθύντρια του Γυμνασίου, είπε ότι ο βουλευτής Γιώργος Βαρνάβα, δημιούργησε πρόβλημα στο σχολείο.

Το πρόβλημα ήταν ότι είδε το φως της δημοσιότητας κείμενο του κ. Βαρνάβα με το οποίο επέκρινε ένα θεατρικό έργο που παίχτηκε στο Ριζοκάρπασο.
Ο κ. Βαρνάβα θίχτηκε όταν η διευθύντρια Λούση Λυσάνδρου τον κατονόμασε λέγοντας ότι παρεμποδίζει την εφαρμογή του στόχου του υπουργείου Παιδείας.


Την επομένη το πρωί (28/1/2009) στον Άστρα, ο κ. Βαρνάβα, κλήθηκε να σχολιάσει το γεγονός.

Αναφερόμενος στην καταγγελία ότι δεν αφήνει το υπουργείο να υλοποιήσει τον στόχο του, ο κ. Βαρνάβα είπε:
- «Η επιτροπή παιδείας είναι η αίθουσα όπου ο κάθε διευθυντής θα πρέπει να εκφράζει τις προσωπικές του πολιτικές πεποιθήσεις;»

Η δημοσιογράφος ρωτά, πού θα έπρεπε να πει το παράπονο της;
Ο διάλογος που ακολουθεί παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον τόσο για τις νοοτροπίες που αναπτύσσονται όσο και για τις περί Δημοκρατίας αντιλήψεις που επικρατούν στην κυπριακή κοινωνία:

Δημοσιογράφος: Γιατί το λέτε αυτό; Εάν εξέφρασε μία άποψη και αφορούσε εσάς, πού έπρεπε να την πει; Ήταν ενώπιον της επιτροπής παιδείας, κλήθηκε να πει, έστω κι αν δεν είπε για άλλα προβλήματα και είπε αυτό…

Γ. Βαρνάβα: Κλήθηκε να μιλήσει για τα προβλήματα του σχολείου της…

Δημ.: Αυτό θεωρούσε η ίδια ότι ήταν ένα πρόβλημα, καλώς ή κακώς.

Γ. Β.: Μήπως σας παρακαλώ το ότι βρίσκεται το σχολείο το οποίο η κυρία αυτή διοικεί…

Δημ.: (Σε έντονο ύφος) Η κυρία αυτή είναι η διευθύντρια του σχολείου η οποία ζει στα κατεχόμενα και κάθε μέρα τα βάζει με τις κατοχικές δυνάμεις κι εσείς μιλάτε τόσο απαξιωτικά γι αυτήν… Γιατί το κάνετε αυτό κ. Βαρνάβα;

Γ.Β.: Να σας πω γιατί το λέω, διότι μέχρι χθες, το όνομα της το είχα ακούσει από τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης για να δείτε ότι δεν είχα καμία σχέση με την κυρία… δεν θυμάμαι ούτε το όνομα της…

Δημ.: Λυσάνδρου κ. Βαρνάβα, δεν γίνεται να μην ξέρουμε τα ονόματα των διευθυντών μας που είναι στα κατεχόμενα.

Γ.Β.: (…) Άρα σας λέω, η κυρία Λυσάνδρου, αφού το θέλετε έτσι, ρωτήθηκε για τα προβλήματα. Μήπως για την κα Λυσάνδρου το ότι τα παιδιά αυτά βρίσκονται υπό κατοχή, βρίσκονται κάτω από την πίεση δεκάδων εκατοντάδων εποίκων στην περιοχή, και βρίσκονται κάτω από την αίρεση των τουρκικών κατοχικών στρατευμάτων το ποιοι καθηγητές θα πάνε και ποιοι όχι, το ότι υποβάλλονται σε έλεγχο τα βιβλία τους, (…) αυτά δεν είναι προβλήματα;

Δημ.: Καλά εσείς αυτά τα προβλήματα δεν τα ξέρετε; Θέλατε να σας τα ξαναπεί η κα Λυσάνδρου;

Γ. Β.: Συγνώμη σας παρακαλώ αλλά εσείς θεωρείτε ότι όταν ρωτείται για τα προβλήματα του σχολείου και απαντά ότι το πρόβλημα της είναι οι δηλώσεις κάποιου βουλευτή και η τοποθέτηση της, είναι προσωπική της τοποθέτηση.

Δημ.: Ένα λεπτό κ. Βαρνάβα, τότε γιατί τη ρωτάτε να σας πει την άποψη της; Τελικά σε αυτό τον τόπο δεν δικαιούται κάποιος να έχει διαφορετική άποψη από τη δική σας;

Γ.Β.: Δεν ρωτήθηκε από κανένα να πει την άποψη της για δηλώσεις βουλευτών…
Συγνώμη, το πρόβλημα της κυρίας είναι το θεατρικό έργο μέσα από το οποίο προσπαθεί να γίνει παραχάραξη της ιστορίας είτε εμμέσως πλην σαφώς η διάβρωση της αγωνιστικότητας της πλευράς μας;

Στο σημείο αυτό διαβάζει ένα απόσπασμα που κάθε άλλο μιλά για παραχάραξη της ιστορίας. Το απόσπασμα αναφέρεται στο τι γράφουν τα βιβλία της ιστορίας.
Το μεσημέρι της ίδιας ημέρα ο κ. Βαρνάβα ήταν σε εκπομπή του Λόγου όπου είπε ακριβώς τα ίδια πράγματα, συνεχίζονταν να μιλά για την… κυρία!


* * *
Δικά μου σχόλια:

1. Τα προβλήματα του σχολείου είναι γνωστά.
Όπως γνωστό είναι και το ποιοι τα προκαλούν.

2. Τόσο είναι το ενδιαφέρον του κ. Βαρνάβα που δεν ξέρει ούτε καν το όνομα της διευθύντριας του σχολείου;
Προκαλεί πάντως αίσθηση το ότι μέλος της Επιτροπής Παιδείας, που θεωρεί τον εαυτό του προστάτη των παιδιών των σχολείων Ριζοκαρπάσου, δεν γνωρίζει καν το όνομα της διευθύντριας και ομολογεί ότι τώρα το ακούει, από τα μέσα ενημέρωσης!!!
Τόσο ενήμερος είναι για το εν λόγω σχολείο;
Και γιατί τόση απαξιώση για τη διευθύντρια;
Ο κ. Βαρνάβα είναι εκπαιδευτικός. Γιατί, αλήθεια, δεν έκανε αίτηση να πάει κι αυτός να διδάξει στο Ριζοκάρπασο;

3. Δεν γνώριζε τα προβλήματα του σχολείου; Γιατί ήθελε να τα ξανακούσει; Για να ικανοποιήσει τι;

4. Ο κ. Βαρνάβα και άλλοι συνάδελφοι του, γνωρίζουν πού βρίσκονται τα σχολεία Ριζοκαρπάσου;
Ή καλύτερα γνωρίζουν κατά πού πέφτει το Ριζοκάρπασο; Ή το έχουν απλά ακουστά;

5. Είναι αρμόδιοι κάποιοι πολιτικοί μας να κάνουν μαθήματα πατριωτισμού και το τι σημαίνει κατοχή στους ανθρώπους που την ζουν καθημερινά;

6. Διερωτώμαι ακόμα, αν όσοι έχουν αναλάβει να μας εμβολιάσουν με πατριωτισμό, θεωρούν ότι τα ελληνόπουλα που παίζουν με τα τουρκάκια στα σοκάκια του Ριζοκαρπάσου και των άλλων χωριών διαπράττουν… προδοσία ή συνεργάζονται με τον κατακτητή τον οποίον και ανέχονται!!!
Αυτό έμεινε να ακούσουμε

Έλεος πλέον…
Όλα έχουν και ένα μέτρο, ακόμα και ο λαϊκισμός…

* * *
ΠΡΟΣΘΗΚΗ

Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΡΙΖΟΚΑΡΠΑΣΟΥ ΔΗΛΩΝΕΙ:
Συνεχίζεται η πολεμική από τους ίδιους κύκλους
Λ. Λυσάνδρου: «Εμείς δεν κάνουμε τίποτε άλλο από το να προσπαθούμε να υλοποιήσουμε το στόχο του υπ. Παιδείας για καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης Ε/κ και Τ/κ»
Στο κατεχόμενο γυμνάσιο Ριζοκαρπάσου φοιτούν 23 παιδιά, 11 αγόρια και 12 κορίτσια. Κάποιοι μαθητές είναι από την Αγία Τριάδα. Στο γυμνάσιο διδάσκουν 19 εκπαιδευτικοί που ζουν στις ελεύθερες περιοχές, αν και κάποιοι διανυκτερεύουν στο Ριζοκάρπασο τις εργάσιμες ημέρες, σε σπίτι που επιδιορθώθηκε ειδικά για τους εκπαιδευτικούς, από το υπ. Παιδείας και Πολιτισμού.
Το σχολείο είναι σε αρκετά καλή κατάσταση, ωστόσο χρειάζονται να γίνουν κάποιες βελτιώσεις, αλλά και υποδομές, όπως είναι μια αίθουσα πολλαπλών χρήσεων.
Της Κατερίνας Ηλιάδη
Την περασμένη Τετάρτη, κατά τη διάρκεια επίσκεψης μαθητών του κατεχόμενου Ριζοκαρπάσου στη Βουλή των Αντιπροσώπων, η διευθύντρια του γυμνασίου, Λούση Λυσάνδρου, ερωτηθείσα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει το σχολείο, είπε: «Θέλουμε τη στήριξή σας και όχι να μας πολεμάτε. Υπάρχουν βουλευτές που μας πολεμούν», κατονομάζοντας τον Γιώργο Βαρνάβα (ΕΔΕΚ) ο οποίος, σύμφωνα με την κα Λυσάνδρου, επέκρινε το σχολείο και τους καθηγητές επειδή φιλοξένησαν θεατρική παράσταση από θεατρικό σχήμα που χρηματοδοτείται από την USAID.
Η …αμαρτία της κας Λυσάνδρου είναι ότι επέτρεψε να δοθεί η συγκεκριμένη παράσταση στο κατεχόμενο γυμνάσιο. Το γεγονός ότι η διευθύντρια είχε εκ των προτέρων λάβει άδεια από το υπ. Παιδείας και Πολιτισμού, και η εν λόγω παράσταση δόθηκε και σε γυμνάσια των ελεύθερων περιοχών, φαίνεται να μην έχει καμία σημασία για το βουλευτή της ΕΔΕΚ, ο οποίος επέμεινε και την επαύριον του περιστατικού για την ορθότητα των απόψεών του, κάνοντας μάλιστα απαξιωτικές αναφορές για τη διευθύντρια, αποκαλώντας την: «αυτή η κυρία…».
- Γιατί επιλέξατε να εργασθείτε σε εγκλωβισμένο σχολείο;
Λούση Λυσάνδρου: Ο λόγος που επέλεξα να δουλέψω στο Ριζοκάρπασο είναι βασικά η μεγάλη αγάπη, αλλά και η ευαισθησία που έχω για τις κατεχόμενες περιοχές, καθ’ ότι είμαι και εγώ πρόσφυγας, καθώς και λόγω των στενών δεσμών μου με το χωριό.
- Συνεχίζουν να είναι δύσκολες οι συνθήκες κάτω από τις οποίες καλείστε να διδάξετε γράμματα στα παιδιά;
Λ. Λ.: Οι συνθήκες είναι δύσκολες, αν και μπορώ να πω ότι τα πράγματα είναι σχετικά καλύτερα σε σχέση με το παρελθόν. Ο εγκλωβισμός των παιδιών, η έλλειψη ερεθισμάτων, όπως επίσης και τα μέσα που έχουν οι μαθητές στις ελεύθερες περιοχές, όπως είναι η τεχνολογία, η πρόσβαση σε βιβλιοθήκες και μουσεία, οι πολιτιστικές αλλά και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις κτλ., είναι για τους δικούς μας μαθητές σχεδόν ανύπαρκτα.
- Μιλήσατε στη Βουλή για προβλήματα που δημιουργούν κάποιοι πολιτικοί. Σαν ποια προβλήματα αντιμετωπίζετε;
Λ. Λ.: Ειλικρινά λυπούμαι για τις διαστάσεις που δόθηκαν σ’αυτό το θέμα και θέλω με αυτή την ευκαιρία να τονίσω πολύ εμφαντικά, ότι με την παρέμβασή μου στη Βουλή δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν. Αντίθετα σέβομαι και εκτιμώ όλους τους βουλευτές μας και τους πολιτικούς, οι οποίοι πάντοτε επιδεικνύουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την λειτουργία του γυμνασίου Ριζοκαρπάσου και για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει. Ούτε και με κανένα από τα ΜΜΕ είχαμε ποτέ μας οποιοδήποτε πρόβλημα. Τον περασμένο Δεκέμβριο, όμως, είδα με μεγάλη μου έκπληξη, αλλά συνάμα και με μεγάλη απογοήτευση, να δημοσιεύεται σε εβδομαδιαία εφημερίδα απόσπασμα από μια ομιλία του κ. Γ. Βαρνάβα, στην οποία το μόνον που αναφερόταν ονομαστικά από τα εννέα σχολεία στα οποία ανεβάστηκε η συγκεκριμένη θεατρική παράσταση, ήταν το γυμνάσιο Ριζοκαρπάσου. Κι όπως ήταν φυσικό, όλοι διερωτηθήκαμε γιατί να γίνεται αυτή η ονομαστική αναφορά στο δικό μας σχολείο. Ο λόγος που εγώ θίχτηκα είναι γιατί, πρώτον, αυτό το έργο είχε ήδη παρουσιαστεί σε αλλά οκτώ σχολεία, χωρίς αυτό να ενοχλήσει κανέναν, και δεύτερον, είναι ένα έργο, για την παρουσίαση του οποίου δεν υπήρξε καμιά ένσταση από το υπουργείο, κι ως εκ τούτου δεν είχα εγώ κανένα λόγο να το απορρίψω. Θα πρέπει να διευκρινίσω ότι είχα ζητήσει την έγκριση του υπουργείου για το ανέβασμα της συγκεκριμένης θεατρικής παράστασης, η οποία και μου δόθηκε. Το περιεχόμενο της θεατρικής παράστασης δεν το εξέτασα εγώ, αφού θεώρησα ότι ήταν εγκεκριμένο, μιας και είχε ανέβη και σε άλλα σχολεία. Επίσης, το συγκεκριμένο έργο ήταν βασισμένο πάνω σε διαλόγους παιδιών από διάφορες κατασκηνώσεις, και αυτό ήταν κάτι που οι συντελεστές της παράστασης το είχαν εξηγήσει στην εισαγωγή τους, πριν από την έναρξη της θεατρικής παράστασης. Το θέμα της επιχορήγησης της συγκεκριμένης ομάδας δε νομίζω ότι αφορά εμένα ή τον κάθε διευθυντή του οποιουδήποτε σχολείου, αλλά τους αρμόδιους φορείς. Θέλω εδώ να τονίσω ότι, δυστυχώς, αυτή η πολεμική συνεχίζεται, όπως πληροφορούμαι, από τους ίδιους κύκλους και για κάποιες άλλες εκδηλώσεις που έχουμε ήδη οργανώσει ή προγραμματίζουμε στο γυμνάσιο Ριζοκαρπάσου, οι οποίες είναι άμεσα συνυφασμένες με το στόχο που έχει θέσει το υπ. Παιδείας και Πολιτισμού για τη φετινή σχολική χρονιά, για την καλλιέργεια κουλτούρας ειρηνικής συμβίωσης Ε/κ και Τ/κ. Εμείς δεν κάνουμε τίποτε άλλο από το να προσπαθούμε να υλοποιήσουμε αυτό το στόχο, όπως και τους άλλους στόχους που τίθενται από το υπουργείο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, όπως άλλωστε είναι και υποχρέωσή μας.
- Με τις «αρχές» των κατεχομένων ποια προβλήματα αντιμετωπίζετε;
Λ. Λ.: Ομολογώ ότι σήμερα δεν αντιμετωπίζουμε κανένα πρόβλημα από τις «αρχές» των κατεχομένων όσον αφορά την λειτουργία του σχολείου.
- Με τους Τ/κ εκπαιδευτικούς, αλλά και τα υπόλοιπα μέλη της κοινότητας (Τ/κ και έποικους), ποιες είναι οι σχέσεις σας;
Λ. Λ.: Οι σχέσεις μας είναι ομαλές, και όπου και όσο μπορούμε, συνεργαζόμαστε. Έχουμε προσκαλέσει σε εκδηλώσεις μας Τ/κ εκπαιδευτικούς και έχουν ανταποκριθεί, γεγονός που βοήθησε στην καλύτερη επικοινωνία και συνεργασία μεταξύ των εκπαιδευτικών του Ριζοκαρπάσου, Ε/κ και Τ/κ.
Αλήθεια 1/2/2009

http://alithia.com.cy/alithia_v2/front-end/main.php?action=nptext&page=&design=default&nptext_id=29836


19 σχόλια:

Lexi_penitas είπε...

Μιχάλη, παρακολούθησα εμβρόντητος τη εκπομπή. ΑΝΕΚΔΙΗΓΗΤΟΣ! ΑΣΧΕΤΟΣ! ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ. Αυτός είναι ο κος Βαρνάβας.

Το "η κυρία αυτή" μου τρύπησε τ' αυτιά. Δε ντράπηκε καθόλου ο άσχετος; Σα πολλή φόρα δεν πήρε το κοπελλούι;

Περίμενε από τη διευθύντρια λέει να μιλήσει στους βουλευτές για την εισβολή και τη κατοχή. Σοβαρά μιλά ο άνθρωπος. Οι εκλεκτοί του λαού θα μάθαιναν μετά από 35 χρόνια για τη κατοχή από μια δασκάλα. Ντροπή του!

Μήπως μπορείς να παραθέσεις και κάποιες λεπτομέρειες γαι το επίμαχο θεατρικό έργο;

kyriakos είπε...

Μιχάλη αν μπορείς πε μας και μας που ζούμε στο εξωτερικό ποιός είναι τούτος ο Βαρνάβας?

Πραγματικά είναι ανεκδιήγητος ο τύπος.


...............................

Ομως απο την άλλη νομίζω έχει και το χάζι της η όλη ιστορία.. :)


Ο άνθρωπος (βαρνάβας) πήγε να κάμει την δουλειά του σιορ..

Πήγε δηλαδή να πουλήσει κυπριακό πρόβλημα και παραμύθι για τους βάρβαρους Τούρκους που παρεμποδίζουν την εκπαίδευση των Ελληνόπουλλων

Ομως δεν του βγήκε..

Πήγε για μαλλί και βγήκε κουρεμένος!

Κρίμα πάντως διότι εκεί που θα μπορούσε να πιάσει το υπονοούμενο και να φέρει τα μίλια του ξέφυγε τελείος..

Νομίζω τώρα θα σπάζει ποτίρκα με τις ''πατριωτικές'' του κορώνες..

Μιχάλης είπε...

Η αναφορά στον Γ. Βαρνάβα γίνεται με αφορμή τα όσα έγιναν.

Δεν αναφέρομαι όμως μόνο σε αυτόν ή προσωπικά σε αυτόν.

Αναφέρομαι σε όλους εκείνους που το τελευταίο διάστημα έχουν καταληφθεί από αμόκ και έχουν αναγάγει τους εαυτούς τους σε σωτήρες του τόπου.

Και το κάνουν τόσο άτσαλα που οι ενέργειες τους δεν είναι τίποτε άλλο από την προσπάθεια επιβολής πνευματικής τρομοκρατίας.

Όντως ούτε εγώ ανέμενα από τον κ. Βαρνάβα να αντιδράσει με αυτό τον τρόπο.
Και ειδικά ο τρόπος που αναφέρθηκε στην διευθύντρια με ενόχλησε πολύ.
Διότι, όπως ανάφερα, ήταν έντονη η διάθεση απαξίωσης της διευθύντριας.
Πρέπει να μάθουμε επιτέλους σε αυτό τον τόπο ότι όταν διαφωνούμε με κάποιον θα πρέπει να του απαντούμε με επιχειρήματα και όχι με τον τρόπο που επιλέγουν όλοι όσοι παριστάνουν τους υπερπατριώτες.

Lexi_penita: Αποσπάσματα δεν έχω. Έχω μόνο εκείνα που ανάφερε ο βουλευτής.
Θα ψάξω και αν βρω θα τα παραθέσω.

Ανώνυμος είπε...

stelios

νομίζω ο κύριος βαρνάβας αναφερόταν σε αυτό

http://www.rooftoptheatregroup.org/

Phivos Nicolaides είπε...

Κάποιοι επιμένουν πεισματικά να το παίζουν "υπερπατριώτες" που θα μας σώσουν, όπως κάποιους άλλους κάποτε, που μας έκαψαν κυριολεκτικά!
Δεν ξέρω, γιατί μου αρέσει ιδιαίτερα αυτό: "ΠΟΛΥ ΘΛΙΒΕΡΟ, ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ..."!!

Ανώνυμος είπε...

stelios

επί του θέματος,
νομίζω ότι το σημαντικό δεν είναι αν ο βαρνάβας γνωρίζει τη διευθύντρια , και νομίζω ξέρει και που πέφτει το ριζοκάρπασο.

το σημαντικά για μένα είναι ότι:

1. ακόμα έχουν μούτρα και ασχολούνται με τις χρηματοδοτήσεις!!

2. το ότι συνεχίζουν να θεωρούν παραχαραξη ότι διαφωνεί με τη δική τους αντίληψη των γεγονότων

3. ότι βεβαίως έχουν αναθέσει στον εαυτό τους την προστασία της αγωνιστικότητας της πλευράς μας.

και το πιο τραγικό;

3. ότι κάλεσαν τη διευθύντρια μόνο και μόνο για να αυτοικανοποιηθούν!!! ήθελαν να ρθει να τους πει για το κακό το τούρκο!!! για να βγουν μετά στα κανάλια και να πουλούν πατριωτισμό.

και όταν δεν τους είπε αυτά που ήθελαν να ακούσουν - θύμωσαν!

αν είναι ποτέ δυνατόν!!!
δεν πάμε καλά.

κρίμα,
κρίμα γιατί αν και ιεδολογικά διαφωνώ με την εδεκ, θεωρούσα το βαρνάβα από τους σχετικά σοβαρούς αυτού του κόμματος. έστω κι αν διαφωνούσα, τουλάχιστο φαινόταν σοβαρός.

τώρα πλέον...

Λεμέσια είπε...

Βουλευτής παραδίδει μαθήματα πατριωτισμού εκ του ασφαλούς, στη διευθύντρια εγκλωβισμένου σχολείου και προσπαθεί να της υποβάλει(!) πάνω σε ποια θέματα δικαιούται να εκφράζεται. Και μετά μιλάμε για "πνευματική τρομοκρατία" του ψευδοκράτους...

Εντόπισα μόνο μερικά μονόστηλα εδώ κι εκεί για το θέμα.

Μιχάλη, αν έχεις περισσότερες λεπτομέρειες για το τι ακριβώς ενόχλησε τόσο πολύ τον κ. Βαρνάβα στο εν λόγω θεατρικό έργο, θα μ' ενδιέφεραν.

Eva Neocleous είπε...

Μιχάλη,
πολύ καλά έκανες και ανέδειξες το θέμα.Αν θυμάμαι καλά ο Πρόεδρος της Επιτροπής Παιδείας κάλυψε με δηλώσεις του τον κ. Βαρνάβα.Τα προβλήματα του Γυμνασίου είναι τεράστια και είναι ντροπή να τηρούν αυτή τη στάση κάποιοι πολιτικοί.Η απαξίωση απέναντι στη Διευθύντρια αυτού του σχολείου είναι άκρως απαράδεκτη.Ο δε διάλογος που μετέφερες(μεταξύ δημοσιογράφου του ΑΣΤΡΑ και κ. Βαρνάβα) θα μπορούσε να αποτελέσει μέρος έργου ενταγμένου στο θέατρο του παράλογου.Αυτή η παρά-λογική δεν είναι ξεκομμένη από τα τόσα άλλα που επισυμβαίνουν.
Αυτός ο υπό έμφαση στόχος δεν πρόκειται να προχωρήσει.Όλες οι ενορχηστρωμένες προσπάθειες γι΄αυτό γίνονται.Για να εμποδίσουν την υλοποίησή του. Η πολεμική συνεχίστηκε και σήμερα για την Ιστορία,το Γυμνάσιο του Ριζοκαρπάσου, τα Αναλ. Προγράμματα...Ο Αρχιεπίσκοπος εκτόξευσε νέες απειλές και οι ανησυχούντες "υπερπατριώτες" έκαναν και πάλι δηλώσεις, επικρίνοντας την εκπαιδευτική πολιτική της Κυβέρνησης.

rose είπε...

απεριγραπτος ...

Μιχάλης είπε...

@ Phivos Nicolaides

Πράγματι, κάποιοι έχουν μείνει κολλημένοι σε άλλες εποχές.
Κι αυτό είναι πολύ ανησυχητικό.

Δεν μπορούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να καταλάβουν ότι κάποια έχουν αλλάξει.

Φοβούνται, δυστυχώς ακόμα και τη σκιά τους.

Από την άλλη, κάποιοι φοβούνται ότι γκρεμίζοντας μυθεύματα, καταρρέει και το υπόστρωμα πάνω στο οποίο βασίζουν την ύπαρξη τους…


@ stelios

Το αν γνωρίζει ο Βαρνάβας κατά πού πέφτει το Ριζοκάρπασο είναι σχήμα λόγου.

Συμφωνώ απόλυτα με τα σημεία που θέτεις.

Πάντως, αν κρίνω από τις αντιδράσεις τους, που εντείνονται τελευταία, φοβούνται ότι θα πάθουν αυτό που φοβούνται.
Είναι υπαρκτό το ενδεχόμενο λύσης και γι αυτό προσπαθούν να προετοιμάσουν ένα νέο γύρο φίμωσης και πνευματικής τρομοκρατίας.

Μιχάλης είπε...

@ Λεμέσια

Είναι πραγματικά κωμικοτραγικό να προσπαθούν κάποιοι να παραδώσουν μαθήματα για την κατοχή σε κάποιον που την ζει στο πετσί του λεπτό προς λεπτό.
Και τη στιγμή που εσύ που, όπως σωστά επισημαίνεις, αυτοί ζουν στην ασφάλεια των ελεύθερων περιοχών.
Που δεν έρχονται κάθε μέρα φάτσα με την κατοχή.
Που δεν τολμούν να κοντέψουν καν στα οδοφράγματα, πόσο μάλλον να τα διαπεράσουν…

Για το τι τον ενόχλησε δεν έχω τίποτε άλλο εκτός από αυτά που ο ίδιος ο βουλευτής είπε.

Δεν ξέρω αν τα έχεις υπόψη σου.

@ Eva Neocleous

Δεν περίμενα διαφορετική στάση από τον Τορναρίτη.
Δυστυχώς το τελευταίο διάστημα φαίνεται να περνά μια κρίση αυτοσυνειδησίας.
Από τη μια μας λέει ότι χρειάζονται αλλαγές στα βιβλία μας και από την άλλη προειδοποιεί ότι όποιος τολμήσει να αγγίξει την ιστορία θα τον βρει αντιμέτωπο.

Πραγματικά κάποιοι τελούν υπό σύγχυση το τελευταίο διάστημα.

Ασφαλώς και κάποιοι πρέπει να ντρέπονται κάποιοι για τη στάση τους έναντι των σχολείων του Ριζοκαρπάσου.
Και κυρίως πρέπει να ντρέπονται διότι είναι και συνυπεύθυνοι για κάποια από τα προβλήματα. Και δεν αναφέρομαι μόνο στον συγκεκριμένο.

Επισκέφθηκα τα σχολεία τρεις τέσσερεις φορές. Τα παράπονα που άκουσα για κάποιους αρμόδιους, με έκαναν να ντραπώ στη θέση τους.
Και αντί να ζητήσουν ένα συγνώμη και να αλλάξουν πολιτικές, θέλουν να βγουν και από πάνω.
Και αυτό πραγματικά με εξοργίζει, αν και… δύσκολα εκνευρίζομαι.

Είναι απαράδεκτη η στάση του βουλευτή έναντι εκείνης της … κυρίας!
Πού είναι η ευαίσθητη ΟΕΛΜΕΚ;
Πού είναι η συναδελφική αλληλεγγύη;

Δυστυχώς η ηγεσία της οργάνωσης όσο πάει, αποδεικνύει την ανικανότητα αλλά και την αναξιοπιστία της.

Δυστυχώς…

@ rose

απεριγραπτος ...

και όχι μόνο.

Απερίγραπτα είναι πολλά που γίνονται το τελευταίο διάστημα…

Eva Neocleous είπε...

Η επίσημη ΟΕΛΜΕΚ έχει επαναβεβαιώσει στην αρχή της χρονιάς την πάγια θέση της ότι δεν περνά τα οδοφράγματα.
Οι όποιες επισκέψεις στα σχολεία του Ριζοκαρπάσου γίνονται από εκπαιδευτικούς μεμονωμένα.Η ευαισθησία της ΟΕΛΜΕΚ είναι επιλεκτική και καθοδηγούμενη.
Είναι πρωτάκουστο αυτό που συνέβηκε με τη Διευθύντρια του σχολείου.Όχι μόνο δεν την στήριξαν αλλά βρέθηκε και κατηγορούμενη.Ο δε κ. Βαρνάβας, γιατί δεν επιτίθεται κατά μέτωπο στην Κυβέρνηση(όπου το κόμμα του συμμετέχει) για τον υπό έμφαση στόχο;

politispittas είπε...

Βαρνάβας: Άλλο ένα -από τα πολλά- δείγμα της αναξιοκρατίας αλλά και της ανοησίας και της βαθύτατης ημιμάθειας που εξουσιάζει τον τόπο.

Και συμφωνώ και προσυπογράφω το υπό τον φίλο Φοίβο Νικολαϊδη ρηθέν: ΠΟΛΥ ΘΛΙΒΕΡΟ, ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ..."!!

Αλλά, θα πρόσθετα, πως ακόμα πιο θλιβερό είναι όταν έχεις ως σκέψη και άποψη πεθάνει να προσπαθείς να επιβάλλεις το στοχαστικό σου πτώμα στους ζωντανούς. (και αυτό βέβαια έχει πάμπολλους αποδέκτες)

Την καλημέρα μου.

Μιχάλης είπε...

@ Eva Neocleous

Η ΟΕΛΜΕΚ αποδεικνύεται δυστυχώς κατώτερη των περιστάσεων.
Και δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται αυτό.
Οι οργάνωση των εκπαιδευτικών αντί να αποτελεί το πιο προοδευτικό κομμάτι της κοινωνίας, αποδεικνύεται υποστηρικτής σκοταδιστικών αντιλήψεων.

Και ειλικρινά νιώθω άσχημα όταν βλέπω ότι ακριβώς το αντίθετο είναι οι τ/κυπριακές οργανώσεις εκπαιδευτικών.

Αναφορικά με τον Βαρνάβα και την κατά μέτωπο επίθεση κατά της κυβέρνησης, το ερώτημα αυτό δεν πρέπει να τεθεί μόνο για τον συγκεκριμένο βουλευτή.
Πρέπει να τεθεί και στα άλλα δύο κόμματα της συγκυβέρνησης.
Όμως ορθά μίλησε χθες ο Νίκος Κλεάνθους, ο οποίος είπε ότι (τουλάχιστον) το ΔΗΚΟ έχασε την αξιοπιστία του.


@ politispittas

Συμφωνώντας με όσα λες, θα πρόσθετα ότι δυστυχώς κάποιοι όταν αναλάβουν κάποιο πόστο θεωρούν ότι κατέχουν το αλάθητο.

Aceras Anthropophorum είπε...

"ΠΟΛΥ ΘΛΙΒΕΡΟ, ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΖΕΙΣ ΟΤΑΝ Η ΕΠΟΧΗ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ ΠΡΟ ΠΟΛΛΟΥ..."!!

Με θλιβερόν είναι με τίποτε. Πάεις τζιαι γίνεσαι μέλος της ΕΔΕΚ, περνάς ωραία, νομίζεις ότι είσαι ωραίος, τζιαι λαλούν σου τζιαι πράβο οι τέως αποτυχεμένοι ή παρ΄ολίγον ήρωες.

politispittas είπε...

Συμφωνώντας με όσα λες, θα πρόσθετα ότι δυστυχώς κάποιοι όταν αναλάβουν κάποιο πόστο θεωρούν ότι κατέχουν το αλάθητο.

Ναι. Ακριβώς για αυτό, είναι κρίσιμα απαραίτητη η ύπαρξη Θεσμών και η τήρηση τους με ευλάβεια.

Λεμέσια είπε...

Εδώ γίνεται αναφορά και στο θεατρικό έργο...

www.politis-news.com/cgibin/hweb?-A=850480&-V=archivearticles&-p

dokisisofi είπε...

Προτού πω οτιδήποτε, να πώ ότι κι εγώ διαφωνώ με την ιδέα να χρηματοδοτούνται παραστάσεις και άλλα τινά και να κάνουν πλύση εγκεφάλου στα σχολεία προσαρμόζοντας το περιεχόμενο τους σε εγκυκλίους. Ακόμα και η εγκύκλιος να έλεγε όλα τα καλά του κόσμου. Τα κατα παραγγελίαν συντάγματα, τα κατα παραγγελίαν βιβλία κτλ τα κατα παραγγελίαν μυαλά με κονδύλια σκιώδη με φοβίζουν.
Η απορία μου είναι γιατί από όλα τα σχολεία της Κύπρου, περιμένουμε πατριωτισμούς μόνο από ένα σχολείο εγκλωβισμένο ( το μόνο στην Ευρώπη) που είναι στο στόμα του λύκου.Απαράδεκτη η επιλεκτικότητα του κυρίου (δεν θυμάμαι ούτε το όνομα του). Να τους δώ να κάνουν τσαμπουκά και να ελέγχουν καταστάσεις και σε σχολεία της ελεύθερης Κύπρου.

qqqjack είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.