Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΑΣΣΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

Επειδή τελευταία κάποιοι έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν.
Και επειδή προσπαθούν να κάνουν το μαύρο άσπρο,

Κάθισα και ετοίμασα ένα βίντεο με τον ίδιο τον Τάσσο Παπαδόπουλο να απαντά σε όσους σήμερα κατηγορούν τον πρόεδρο Χριστόφια για πολλά και διάφορα αναφορικά με το κυπριακό.

Αρχίζοντας από την περιβόητη σύνοψη μέχρι το θέμα της παραμονής των εποίκων.

Δείτε το και θα εκπλαγείτε για το πόσα πράγματα ξεχάσαμε μέσα σε λίγο καιρό.














Τα σχόλια δικά σας και ευπρόσδεκτα

Σημειώνω ότι μετά τον Χρύση Παντελίδη, την αποδοχή εποίκων από τον Τάσσο Παπαδόπουλο παραδέχθηκε σήμερα 13/11/2009 και ο Γ. Λιλλήκας στην εκπομπή του Λάζαρου Μαύρου.

(Ευχαριστώ την ιδιοκτήτρια του χώρου στο youtube που φιλεξένησε το βίντεο.)


55 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κώστας:

Μακάρι να είσαι καλά αγαπητέ Μιχάλη.

Όντως, πολλά πράγματα τα ξεχνούμε με τον καιρό ή με την πλύση εγκεφάλου που μας κάνου τα ΜΜΕ.

Σε ευχαριστώ για τα βίντεο, αποκαλύπτουν το εύρος των ψεμάτων που μας σερβίρουν καθημερινά

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια Μιχάλη!
Ευτυχώς υπάρχουν και τα ντοκουμέντα.

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια φίλε Μιχάλη.Κάποιοι ξεχνούν και κατηγορούν προβάλλοντας και επιχειρήματα. Πολύ καλή δουλειά. Και πάλι συγχαρητήρια.

Ανώνυμος είπε...

epitelous ekopsen o nous kapiou anthropou na kami to aftonoito. na xrisimopeiisi ta mesa enimerosis gia na apodothoun pente pramata me tileoptika ke ixitika ntokoumenta. efxome na sinexisi ke apo allous afti i methodos. esto tje an prepi na apodiksoume oti den imasten elefantes. mpravo file mixali. tora prepi na frontisoumen oulli mas na diadothi i doulia sou. perki tje ksestravothoun merikoi. an ke den to vlepo!

Aντρέας είπε...

Μπράβο σου αγαπητέ Μιχάλη.Κάποτε πρέπει να λέγονται οι αλήθειες!

rose είπε...

Μιχάλη πρωτη φορα έρχονται οι ανώνυμοι με θετικά σχόλια

:-)

buhda είπε...

Μίχο, επειδή κλήθηκε ο πρόεδρος να αποσύρει την πρόταση για εκ περιτροπής προεδρία, απο τις ηγεσίες και παρατρεχάμενους ltd. των Δηκο και σοσιαλιστικού; κόμματος Εδεκ,καλώ και εγώ με ην σειρά μου αυτά τα κόμματα να αποσυρθούν απο την πολιτική ζωή του τόπου, αφού το αστείο αυτο έχει ειπωθεί αμέτρητες φορές και άρχισε να κακοφορμίζει. Σε ότι αφορά τον Νεικωλάκοι,αυτό τον νεαρό και ανέμελο έφηβο, που εκτός απο όλα τα άλλα μας έχει προκ΄θψει και 'φησοιωδείφυς"ασχολούμενος εσχάτως με την πανίδα της περιοχής εισηγούμαι να προταθεί στην μικρή μας κοινωνία ενας οστρακισμός. Πέρα απο την εγγραφή του ονόματος του στο όστρακο εισηγούμαι οκαθε ενας που θα λάβει μέρος στον οστρακισμό να γράψει και τον χώρο της εξορίας που θα ήθελε να βρεθεί οπολυπράγμων αυτός και πολυμήχανος μείραξ. Προσωπικά εισηγούμαι να φ΄θγει για Σευχέλλες επειδή έσιει τζιαι πολλή πλάτσα για να παίζει άφοα για να μμεν πάθει τζιαι κανέναν χαττάν δηλαδή τζιαινάχουμε τζιαι το κρίμαν του.Για να μιλήσουμε σοβαρα προτείνω να αρχίσει η δημιουργία επιτροπών στήριξης της λύσης, παντού. Έτσι ώστε να απαντούμε μαζικα με επιχειρήματα σε κάθε προσπάθεια αναβίωσης της δαιμονοποίησης της λύσης, μέσα απο την γνωστή μας περιρρέουσα.Πάντοτε απαντώντας με επιχειρήματα ακόμη και στις προσφιλείς ύβρεις των μη σκεπτομένων απορριπτικών.Είμαστε η δυνητική πλειοψηφία και επι πλέον εχουμε και δυνατή φωνή επειδή έχουμε το δίκαιο που πηγάζει απο την ίδια την ζωή μαζί μας. Να αρχίσουμε να μπουκοτάρουμε τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, εντυπα ή και ηλεκρονικά, κανοντας την παρουσία μας αισθητη στον μοναδικό τομεα επιχειρημάτων που σίγουρα αντιλαμβάνονται. Δεν αγοράζουμε τις εφημερίδες τους και δεν παρακολουθούμε τιποτε απο τα κανάλια τους. Τέλων πάντων αν ειστε εθισμένοι μπορείται να παρακολουθείτε την αίγιαν την φούξια, αλλά ετεροχρονισμένα. Ασ τους αναγκάσουμε να αρχίσουν να μετρούν ποσα αχλάδια έχει ο σάκος.

Μιχάλης είπε...

Φίλοι/ες μου,

Ευχαριστώ όλους για τα καλά σας λόγια αλλά το ζητούμενο δεν είναι αυτό.

Χρειάστηκε αρκετός χρόνος για να ανατρέξω στο αρχείο μου και να συγκεντρώσω με προσοχή όλο αυτό το υλικό.
Ξέρω ότι δεν έχουν όλοι τη δυνατότητα να το κάνουν αυτό και έτσι έκρινα ότι έπρεπε να το δώσω στη δημοσιότητα.

Και αυτό, διότι τα ψέματα και οι γκεμπελισμοί πρέπει να σταματήσουν.
Προχωρώ ένα βήμα παρακάτω και λέω ότι αποδεικνύεται πως όλοι αυτοί που φωνάζουν σήμερα όχι μόνο δεν έλεγαν τίποτε απολύτως όταν τα έλεγε ο Τάσσος αλλά επέμεναν για την ορθότητα της πολιτικής του τέως προέδρου.

Θα συμφωνήσω με τις απόψεις που λένε ότι πρέπει να περάσουμε στην αντεπίθεση.
Το μεγάλο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι απορριπτικοί (εγώ δεν έχω πρόβλημα να τους ονομάσω έτσι διότι τα δεδομένα αυτό λένε) είναι ότι αν αρχίσουμε να μιλούμε με βάση τα ντοκουμέντα και τα πραγματικά γεγονότα, θα έχουν πρόβλημα.

Πιστεύω ότι πλέον η κατάσταση έφτασε στο απροχώρητο και η κυβέρνηση δεν έχει άλλη επιλογή από το να δώσει στη δημοσιότητα έγγραφα του Εθνικού Συμβουλίου.
Εκεί να δείτε τι έχει να γίνει…

Επίσης, δεν πρέπει να εξαρτώνται όλα από τη διάθεση κάποιων ανθρώπων. Πρέπει να υπάρξει ένας συντονισμός και να απαντηθούν οι επιθέσεις με ντοκουμέντα όπως αυτά που παρατίθενται εδώ.

Ήδη, όπως είδατε, για το θέμα της παραμονής εποίκων αποδεικνύεται ότι το ζήτημα αυτό δεν τέθηκε μετά τις εκλογές αλλά προηγουμένως.
Επίσης υπάρχουν ήδη δύο παραδοχές (Παντελίδης και Λιλλήκας) ότι ο Τ. Παπαδόπουλος αποδέχθηκε την παραμονή ενός αριθμού.
Οι παραδοχές έγιναν επειδή υπάρχουν πλέον τα ντοκουμέντα. Δεν μπορούν να το αρνούνται κι άλλο.

Το ίδιο μπορεί να γίνει και με άλλα ζητήματα.

Όσον αφορά τα όσα γράφει ο buhda θα πω ότι έχει δίκαιο.
Πρόσφατη έρευνα έδειξε ότι η πλειοψηφία των πολιτών που έχουν αρνητική εικόνα για τις συνομιλίες παρακολουθεί ειδήσεις από συγκεκριμένο τηλεοπτικό κανάλι.

Rose
Ορθή η επισήμανση σου :-)

Unknown είπε...

Δεν "πρόκαμα" να δω τα videos ακόμα.

Γνωρίζω ωστόσο πόσο επίμονα και ακούραστα δουλεύει ο Μιχάλης με μοναδικό ελατήριο την αγάπη του για την πατρίδα του, την ιστορία της και το μέλλον της. Με τον Μιχάλη, συχνά-πυκνά έχουμε διαφωνίες-όχι στο "δια ταύτα" της ανάγκης να λυθεί το Κυπριακό το συντομότερο δυνατό, αλλά κυρίως στους χειρισμούς και το "ύφος".

Προσωπικά έχω απογοητευθεί έντονα από το "πολιτικό παιχνίδι" στην Κύπρο-από το επίπεδό του. Έχω λόγους να πιστεύω πως τα πράγματα κρατιούνται σε ένα "θολό" πλαίσιο (εννοώ το εσωτερικό μέτωπο) κάτι που περιθωριοποιεί την ίδια την Κοινωνία από τις εξελίξεις.

Θα δω τα video και θα επανέλθω, στο μεταξύ σας καλώ και από το ιστολόγιο μου να συζητήσουμε το σημερινό μου άρθρο στον Πολίτη που θέτει-από τη σκοπιά μου- ακριβώς αυτά τα ζητήματα που έγραψα πιο πάνω.

ΥΓ. Ο τόπος έχει ανάγκη από έναν πλατύ διάλογο στην κοινωνία. Όσοι εμμένουν να εκτοξεύουν πυρά με προσωπικούς χαρακτηρισμούς όχι μόνο δεν υπηρετούν την πατρίδα τους τελικά αλλά είτε δεν αντιλαμβάνονται την κρισιμότητα της συγκυρίας, είτε λειτουργούν με σκοτεινά και ύποπτά ελατήρια.

Ανώνυμος είπε...

Kαι οι τρεις το ίδιο πράγμα ήταν.Απλά ο Χριστόφιας ή Κασουλίδης θα έβρισκαν πιο εύκολα λύση και με κάπως αρνητικές παραμέτρους.Σε γενικές γραμμές οι ίδιοι είναι.Το κατεστημένο στηρίζουν.

Μιχάλης είπε...

Αγαπητε ανώνυμε,

Οι γενικολογίες, οι αοριστίες και η ισοπέδωση δεν βοηθά.

Θεωρώ ότι θα ήταν καλύτερα να μας εξηγήσεις από πού βγάζεις αυτό το συμπέρασμα.

fortino samano είπε...

apologoume pou gafo greekglish alla an prospathiso na grapso ellinika enna me evri i nixta! ime to proigoumeno post me ta greekglish. epeleksa na valo psevdonimo giati mallon tha ta leme taxtikotera.

o aksonas tis antepithesis apenanti stous aporiptikous, den prepi na periorizete os pros to an o xristofias diapragmatevete sta idio periexomeno opos oi prokatoxoi tou (ke afto ine anagkeo), alla prepi na ine platiteros ke stoxevmenos. episis prepi na xrisimopoiithoun ta idia opla pou xrisimopoioun ke oi aporiptikoi. diladi tou fovou ke tis demonopoiisis. (kali tje agia i politiki ton xamilon tonon, tis dialextikis, alla en exoume na kamoumen oute me logious, oute me poiites)! eksallou eshis oulla ta dikea me to meros sou.


oi aporiptikoi vasizonte sto oti o anthropos genika, ine arnitikos ke dispistos, oson afora tis megales allages stin kinonia. (poso mallon o kipreos pou ine sintiritikos.) etsi afinete na noithi oti me tin lisi, ekxoroume kextimena tis plevras mas. diladi girefkoume sineterous eno imasten afentes ston topo mas.

peran toutou xrisimopoioun ton mandia tou patriotismou ke sto onoma tis ellinikotitas mas oksinoun tis DIAFORETIKOTITES mas me tous tourkokiprious (pou tha itan anekdoto an legame oti i plevra mas tous theori simpatriotes mas)

epomenos tha prepi ke emis na xrisimopoiisoume tis idies taxtikes. tin megenthinsi ke tin oksinsi ton provlimaton, pou dimiourgounte me tin mi lisi. (me afti tin methodo, den simeni oti ta provlimata afta den iparxoun ke ine apotoko tis fantasias mas.)

diladi
A) oi perisoteroi ke idika i neolea, DEN gnorizi ta kaka tis dixotomisis ke tis sinexisis tis iparxousas katastasis (status quo)
B) arketoi theouroun tin gixotomisi oxi mono sosti lisi, alla ke PATRIOTIKI!
C) logo tis agnias den dimiourgite stin plevra mas, i esthisi tis ANAGKIS lisis tou kipriakou. i anagki se mia kinonia, ine o moxlos tis kinisis pros ta empros.

pistevo oti an epikentrothoume se afta ta 3 simia, ke demonopoiisoume ta provlimata pou dimiourgounte me tin mi lisi tou kipriakou, sintonismena ke me ola ta mesa pou diathetoume, ta ipolipa erxonte apo mona tous.

to klidi vriskete ston oro anagki. prepi na dimiourgithi i asthisi tis anagkis stin plevra mas, oti epigi lisi tou kipriakou ke malista sintoma.

afta. tje pale!

Μιχάλης είπε...

@ fortino samano

Σε καλωσορίζω και εύχομαι να σε βλέπουμε συχνά.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι αντιπαράθεσης με τους απορριπτικούς.
Ούτως ή άλλως τα αρνητικά της μη λύσης είναι εκεί αλλά τα κυριότερο δεν θα είναι αναστρέψιμα ή ελεγχόμενα.

Ενώ τα όποια προβλήματα προκύψουν με τη λύση (που θα προκύψουν) θα μπορούν να αντιμετωπιστούν με τον Α ή Β τρόπο.

Προσωπικά δεν θα έβλεπα θετικά ένα ανταγωνισμό εκφοβισμού και τρομοκράτησης των πολιτών. Βλέπω και αισθάνομαι ότι ο κόσμος αντιλαμβάνεται πλέον τι συμβαίνει και αυτό είναι θετικό.

Εκείνο που χρειάζεται είναι εντατικοποίηση της ενημέρωσης του κόσμου και πιο αποτελεσματική απάντηση στα όσα λένε οι απορριπτικοί.

Μιχάλης είπε...

Διέγραψα ένα σχόλιο το οποίο εμφανίστηκε σαν να ήταν δικό μου.
Δεν ξέρω τι γίνεται αλλά φαίνεται ότι κάποιοι άρχισαν να χρησιμοποιούν τις γνωστές τους μεθόδους πάλι προκειμένου να δημιουργήσουν προβλήματα.

Kykkos είπε...

Ωραία δουλειά Μιχάλη. 'Ηταν καιρός να τα δούμε συγκεντρωμένα διότι τα κοπέλλια νομίζουν ότι είμαστε μαννοί τζια αμνήμονες.

Αμαδρυάς είπε...

Μιχάλη συγχαρητήρια. Έντιμη δημοσιογραφία και αληθινή ενημέρωση.

Τα Κυπριακά Μέσα ενημέρωσης ήταν πάντα εξαρτημένα,απ τη στιγμή που οι ιδιοκτήτες τους είναι πρόσωπα της οικονομικής ελίτ και διαπλεκόμενα με πολιτικούς σχηματισμούς του απορριπτικού χώρου.

Δεν περιμένουμε τίποτε άλλο, όσο πλησιάζει η πιθανότητα λύσης, παρά ψέμα, προβοκάτσιες και κινδυνολογία. Το παιχνίδι το έπαιξαν καλά το 2004 και ξέρουν αυτοί.

Άρα, συμφωνώ με το ότι πρέπει οι δυνάμεις της λύσης να αξιοποιήσουν την αλήθεια, όπως προκύπτει και από αυτά που προβάλλει ο Μιχάλης και να γίνει ζωντανή ενημέρωση των πολιτών.

Υπάρχει όμως και το άλλο! Επιτέλους, εδώ που φτάσαμε ας τα αφήσουν στελέχη του Ακελ τη δήθεν αβροφροσύνη και το τακτ προς τα στελέχη του ΔΗΚΟ! Ας έχουν κάθε φορά στις συζητήσεις τα έγγραφα μαζί τους, αφού η διαστρέβλωση και το ψέμα έγινε θεμιτή και πάγια τακτική απ τους απορριπτικούς!

Προχτές ο Βότσης προκαλούσε τον Ευαγόρου να μιλήσει με στοιχεία στον κόσμο, επικαλούμενος κάτι ορθό: Ότι ο πολίτης πρέπει να καταλαβαίνει πού είναι η ουσία. Ορθό μεν, στηριγμένος στην παραπλάνηση ο ίδιος δε. Ο Ευαγόρου μας έσκασε αλλά δεν είπε λέξη για αυτό που ενδιαφέρει, σε αυτή την ιστορία: Δηλαδή πώς αντιλαμβάνεται ο καθένας τελικά αυτό που δέχτηκε η πλευρά μας ως ουσία της Ομοσπονδίας και που υπάρχει και στα κείμενα του ΟΗΕ: Την πολιτική ισότητα . Αν τη δέχονται όσοι επιτίθενται κατά των συνομιλιών, κι αν ναι, πώς εννοουν την αποτελεσματική συμμετοχή των Τ/κ στην εκτελεστική εξουσία. Και τι μοντέλο προτείνουν οι ίδιοι για την προεδρία, ζητώντας την απόσυρση της εκ περιτροπής;

Επιτέλους ας αντιληφθεί το Ακελ ότι η πολιτική εξευμενισμού του Δηκο δεν έχει κανένα αποτέλεσμα και νόημα. Είναι γελοίο ο Α. Κυπριανού να μιλά και σήμερα ακόμα για συνεργασία και τις βάσεις της κλπ. Βαρεθήκαμε οι πολιτες που θέλουμε λύση αυτό το γελοίο παιχνίδι που οδηγεί κατευθείαν σε δεύτερη και οριστική καταβαράθρωση της ευκαιρίας λύσης . Ας τους αποκαλύψουν επί της ουσίας: Να φανεί στο λαό αν θέλουν τη Διζωνική, αν θέλουν κοινό κράτος με τους Τ/κ και να πάψει το δούλεμα των ιθαγενών! Μας αξίζει καλύτερη μεταχείριση! Κανένας γελοίος, τυχάρπαστος, βολεμένος, κληρονόμος-όπως νομίζει- της Κυπριακής δημοκρατίας, τσαρλατάνος της πολιτικής, δεν έχει δικαίωμα να παίζει με το μέλλον του νησιού και με τα όνειρά μας. (Και δυστυχώς η τακτική του Ακελ ως τώρα, ευνόησε και αυτή πολύ το είδος αυτό των πολιτικών.)

Αυτό ας το καταλάβουν ΟΛΟΙ. Ας ακούσουν τι λέει ο κόσμος που θέλει τη λύση κι ας πάψουν να παράγουν πολιτική στηριγμένοι στη σκέψη και τη διάθεση κάποιων στελεχών που μπορεί και να είναι και ανεπαρκείς να συλλάβουν την κρισιμότητα των στιγμών και τις διαστάσεις του κινδύνου της μη λύσης -παρά την καλή τους πρόθεση.

Ας αξιοποιηθούν ΟΛΕΣ οι δυνάμεις της λύσης σε μια πλατιά κοινωνική συμμαχια, με κινήσεις πολιτών κατά πόλη και πρωτοβουλίες, όπως έγινε στη Λεμεσό. Και ας δει πια το Ακελ το θέμα των συμμαχιών με σύγχρονο βλέμμα, αριστερό πάντα: Η αριστερή πολιτική δεν αποκλείει τις συμμαχίες και με ιδεολογικά αντίθετες δυνάμεις, αν η περίσταση το απαιτεί κι αν παίζονται κρίσιμα ζητήματα. Πολλά τα παραδείγματα στην ιστορία των Κ.Κ.
Σε τελική ανάλυση, τον αριστερό πολίτη αυτό που τον καίει σήμερα δεν είναι η ιδεολογική καθαρότητα του Ακελ, δε θα λύσουμε τώρα το θέμα του σοσιαλισστικού μετασχηματισμού-που κύριος είδε κι αν η αριστερά παγκοσμίως γνωρίζει πώς θα επιτευχθεί!-.Εξάλλου αυτή τη στιγμή τι κάνει εκεί που βρέθηκε ,στη κυβερνητική εξουσία, το Ακελ; Διαχείριση του καπιταλιστικού μας συστήματος δεν κάνει; Ε, τώρα η λύση προέχει και ας δουν με ποιους θα την πετύχουν. Αν αύριο δεν υπάρχει ενωμένη Κύπρος, τι ενδιαφέρει τον αριστερό πολίτη αν η Αριστερά θα έχει υποσκελίσει τη δεξιά, τον Δησυ; Αυτό ονειρεύονται οι αριστεροί; Να κυβερνήσουν σε μοιρασμένη Κύπρο και να χαίρονται σε πιθανή ΕΚΛΟΓΙΚΗ ήττα της δεξιάς; Να κυβερνήσουν με ποια προοπτική; Το μέλλον μας θα είναι να χαιρόμαστε αν το κόμμα μας, αριστερό ή δεξιό, παίρνει την κυβερνητική εξουσία για να διαχειρίζεται τις συνέπειες της διχοτόμησης;

Αμαδρυάς είπε...

Θέλω να πιστεύω πως όχι! 'Αρα, γιατί δε σκέφτονται πιο σοβαρά στη ηγεσία του Ακελ την πρόταση Χάσικου για κυβέρνηση εθνικής ενότητας, σύντομης διάρκειας, με μόνο πρόγραμμα τη λύση; Η λιτότητα και οι ιδιωτικοποιήσεις, τα επιδόματα στους σθενέστερους ή οι περικοπές, είναι σοβαρά ζητήματα, ναι ,όπου οι δυο δεν μπορούν να συγκλίνουν. Αυτά όμως μπορούν να περιμένουν!

Η λύση δεν περιμένει και ας το καταλάβουν όλοι ότι αυτό που γίνεται τώρα στο νησί και το τελικό του αποτέλεσμα στο οποίο θα οδηγήσει, θα σφραγίσει το μέλλον! Δημιουργούνται ιστορικές πραγματικότητες μη αναστρέψιμες. Άρα, απαιτείται νέο πνεύμα, ευρύτητα πολιτικής σκέψης, όχι περιχαράκωση και ιδεοληψίες!

rose είπε...

Μιχαλη, τώρα που ειπώθηκαν καποια πράγματα σημαντικα ας μου επιτρέπεις ακόμα ένα σχόλιο

Σημερα στον Αστρα είχατε δημοσιογράφους απο όλες τις πλευρες.

Δεν σας προβληματιζει η προσοχη με την οποια ολοι ανεξαιρέτως προσεγγίζουν την οποια συνεργασία όλων όσοι θελουν να εργαστουν για λύση;

Δεν σας προβληματίζει ο δισταγμός να ανοιχτουν ξεκαθαρα και να εκφραστουν δημοσια;

Κάποια πράγματα ειναι ευανάγνωστα - δεν υπάρχουν πολλοι που θα τραβηξουν μπροστα ξανα το ζορι της επανένωσης και να βρεθουν εκτεθιμενοι και μονοι. Αλλα αν όντως το ΑΚΕΛ θελει λύση και "δεν θα τραβηξει πίσω" για ακόμα μια φορά, την τελευταία στιγμή δεν θα περίμενε κάποιος ότι θα έδινε καποια άλλα μηνυματα τώρα?

Να υποθέσω οτι ακόμα διεξάγεται μια άτυπη δημοσκοπηση...?

Ανώνυμος είπε...

Αμαδρυάς, είσαι ένα ρεφορμιστικό σκουλίκι του κερατά.

Ευτυχώς για όλους μας, δεν είσαι στην ηγεσία του ΑΚΕΛ.

Την τελευταία φορά που εισακούστηκαν απόψεις σαν τις δικές σου (1985), είδαμε τι πάθαμε! ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΤΣΕ ΤΗΝ ΜΑΠΠΑ ΧΑΜΕ!! ΤΖΕ ΑΛΛΑΞΕ ΠΛΕΥΡΟΝ!!!

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη σε χαιρετώ και σου βγάζω το καπέλο. έκαμες εξαιρεική δουλειά. αν έχεις τβ υλικό από την προεκλογική εκστρατεία των προεδρικών βάλε και άλλους απορριπτικούς να μιλούν.

Μια εικόνα χίλιες λέξεις. Μια ταινία, ένα εκατομμύριο λέξεις...

Ανώνυμος είπε...

Σε ότι αφορά την αντεπίθεση στην απορριπτική ρητορική έχω την άποψη ότι αυτή θα ΄πρέπει να ξεικνήσει από τα κάτω. Αν αφήσουμε τα πράγματα σε ένα κόμμα ή στην κυβέρνηση δεν θα έχει αποτέλεσμα γιατί είναι πιο ευάλωτοι, αν και έχουν πιο ισχυρά επιχειρήματα.

Η κίνηση που ιδρύθηκε στη Λεμεσό για υποσ΄τηριξη της ομοσπονδίας είναι μια θετική εξέλιξη. τέτοιες ομάδες πρέπει να σχηματιστούν σε κάθε πόλη από τους ενημερομένους πολίτες.

Ελπίζω να μπορέσει να γίνει κάτι παρόμοιο σε κάθε πόλη.

Αναγνώστης είπε...

@Ανώνυμος,8.13μ.μ.
επειδή δεν μπόρεσες να αντικρούσεις την επιχειρηματολογία της Αμαδρυάδας, κατέφυγες σε χαρακτηρισμούς.Αυτό μόνο ξέρεις να κάνεις.Τόλμα να αναπτύξεις λόγο τεκμηριωμένο, αν σου βαστά.
Μιχάλη,εισηγούμαι να διαγράφεις τέτοια σχόλια που προσβάλλουν εσένα ή άλλους σχολιογράφους.
Για την ανάρτησή σου,συγχαρητήρια!

rose είπε...

στο διλλημα που εκφραστηκε πιο πανω δεν υπαρχει ανησυχια

"Η λιτότητα και οι ιδιωτικοποιήσεις, τα επιδόματα στους σθενέστερους ή οι περικοπές"

αν μεινει μονο του το ΑΚΕΛ συντομα θα σηκωσει την ευθυνη μονο του. καλυτερα να τη φορτωσει στον ΔΗΣΥ - μπορει να την αναλαβει!

Αμαδρυάς είπε...

Ανώνυμε 8.15,

Εγώ δε θα χαρακτηρίσω σκουλίκι όποιον προτείνει μια άλλη τακτική της αριστεράς ούτε για μάππες και πλευρές του ύπνου. Αντιπαρέρχομαι τις βρισιές και την αγοραία γλώσσα, γιατί μόνο πανικό , ανασφάλεια και φτώχεια δείχνουν.

Κι αν μιλάς από αριστερά, κρίμα! Ο σταλινισμός παρήλθε και η αριστερά διαθέτει πιο πλούσιο ιδεολογικό οπλοστάσιο απ΄το δικό σου, που παραπέμπει στις παιδικές αρρώστιες του κομμουνισμού.

Κι αν θες διάλογο ( που αμφιβάλλω)για ρεφορμισμό, να γίνει κι αυτός. Μόνο που πρέπει να κάνεις και μια διαχρονική αναδρομή στην πολιτική των συμμαχιών του ΑΚΕΛ και να δεις αν όλες υπηρέτησαν πράγματι την πρόοδο στην Κύπρο.

Και για να μην πάμε στο απώτερο παρελθόν, ας πάμε στο εντελώς πρόσφατο, 'οπου οι επιλογή στις προηγούμενες προεδρικές οδήγησε στην έξαρση του εθνικισμού και στο ναυάγιο της πιο σοβαρής προσπάθειας που έγινε μεταπολεμικά για λύση. Ε, μη μου πεις πως αισθάνεσαι και περήφανος για την πενταετία που η εθνικιστική δεξιά, με την απόλυτη και άκριτη στήριξη του Ακέλ, επέβαλε τη διαχωριστική-διχοτομική πολιτική της και τώρα τρέχει και δε φτάνει να επανορθώσει κι αυτό μοιάζει τόσο ακατόρθωτο.

Όσο για την ικανοποίησή σου που ευτυχώς δε βρίσκομαι στην ηγεσία του Ακέλ, εγώ να δεις πόσο χαίρομαι γι΄αυτό! Όσο σκέφτομαι εκείνο το θλιβερό Μεγάλο Σάββατο, το μόνο που λυπάμαι είναι που δεν ήμουν σε μια μεγάλη διαδήλωση έξω απ΄τα γραφεία του Ακελ, μαζί με όλους τους Αριστερούς που για χρόνια αγωνίζονταν για συνύπαρξη και κατά της διχοτόμησης. Μα αυτά δε γίνονται στην Κύπρο. Ο δημοκρατικός συγκεντρωτισμός, σε αντίθεση με την υπόλοιπη υφήλιο, έχει στέρεες ρίζες!

Πιστεύω όμως πως τώρα δεν είναι ώρα για ομφαλοσκοπήσεις της αριστεράς. Ας αξιοποιήσει την πείρα απ΄τα σφάλματα αλλά κι απ΄τη διαχρονική πολιτική της συνύπαρξης που διακήρυττε , για να δημιουργήσει τις συνθήκες λύσης.

Για την τοποθέτηση της Rose: Παρότι δε γνωρίζω τι ειπώθηκε στον Άστρα, αν αντιλαμβάνομαι ορθά, πιστεύει πως η άποψη για συνεργασία όλων των δυνάμεων της λύσης, εμπεριέχει υστεροβουλία και πρόθεση να φορτωθεί η ευθύνη και το κόστος στον Δησυ. Κι ας προήλθε η πρόταση από στέλεχος του Δησυ.

Νομίζω πως αυτή η λογική δε βγάζει πουθενά, όπως αντίστοιχα δε βγάζει πουθενά η λογική εκείνων των Ακελικών που ξορκίζουν οτιδήποτε προέρχεται απ΄τη δεξιά. Για μένα τώρα αυτό που μετρά δεν είναι το κομματικό κόστος, όπως πίστευα και το 2004.

Ως πολίτη ανένταχτο ολίγο με ενδιαφέρουν τα κομματικά κόστα. Αριστεράς και δεξιάς. Πιστεύω ούτε και την πλειοψηφία των πολιτών. Μόνον οι κομματικές ηγεσίες μπορούν να καθορίζουν πολιτικές επιλογές με κριτήριο όχι το όφελος για το λαό, αλλά για το κόμμα. Αυτό είναι, για μένα, και η ανηθικότητα της πολιτικής, όταν συμβαίνει. Οι απλοί πολίτες ποια σχέση μπορεί να έχουν με τέτοιες λογικές;

Μιχάλης είπε...

@ Kykkos

Ακριβώς, δεν είμαστε αμνήμονες. Και ευτυχώς υπάρχουν τα ντοκουμέντα.


@ Ανώνυμος 11/14/2009 9:13 μμ

Υπάρχει υλικό γενικότερα από την προεκλογική εκστρατεία, πέρα από τις συνεντεύξεις Τάσσου, Χριστόφια, Κασουλίδη.

Είναι καλή η ιδέα σου και ελπίζω να βρω το χρόνο να κάνω κάτι.
Το βάζω στα υπόψην.

Μιχάλης είπε...

@ Αμαδρυάς

Σκοπός μου πάντα είναι να υπάρχει αληθινή ενημέρωση.
Θυσίασα αρκετές ώρες για να γίνει αυτό το βίντεο αλλά νομίζω πως άξιζε τον κόπο.
Συμφωνώ απόλυτα ότι οι δυνάμεις της λύσης πρέπει να αξιοποιήσουν το χρόνο και να αποκαταστήσουν τα πράγματα.

Η δική μου αίσθηση λέει ότι τα πράγματα με το ΔΗΚΟ και την ΕΔΕΚ δεν θα μείνουν έτσι. Θα εξαρτηθεί βέβαια και από τις αποφάσεις του ΔΗΚΟ τη Δευτέρα.

Όμως και η πρόταση Χάσικου δεν είναι εύκολο να επιτευχθεί. Ας μη ξεχνούμε ότι δέχθηκε και ο ίδιος επιθέσεις από το ίδιο του το κόμμα.
Καλώς ή κακώς συνεργασία ΑΚΕΛ – ΔΗΣΥ σε κυβερνητικό επίπεδο δεν μπορεί να υπάρξει. Το είπε άλλωστε και ο Αναστασιάδης όταν συναντήθηκε με τον Α. Κυπριανού. Υπάρχει διαφορά στη γενικότερη φιλοσοφία.
Από την άλλη ας μη μας ξεγελούν οι εντυπώσεις. Υπάρχει διαφορά απόψεων και στο κυπριακό. Ωστόσο αυτό δεν το βλέπω ως εμπόδιο για ένα συντονισμό αντί μια συνεργασία.
Με λίγα λόγια δεν παθαίνω αναφυλαξία όταν ακούω τέτοια πράγματα. Προέχει το καλό του τόπου και ακόμα και με τον διάβολο αξίζει να συμμαχήσεις σε τέτοιες περιπτώσεις (που λέει και το γνωστό τσιτάτο). Το θέμα δεν είναι ιδεολογικό, είναι πολιτικό.

Θεωρώ πολύ σωστή την κίνηση που έγινε στη Λεμεσό και εισηγούμαι κάτι τέτοιο να γίνει σε όλες τις πόλεις. Δεν είναι καθόλου δύσκολο. Και κύριος στόχος είναι να επεξηγείται η Δ.Δ.Ο. και η αναγκαιότητα της λύσης.

Μιχάλης είπε...

@ rose

Άκουσα αποσπάσματα από την συγκεκριμένη εκπομπή του ΑΣΤΡΑ.
Απ’ όσα άκουσα, δεν διαπίστωσα κανένα δισταγμό να εκφράσουν απόψεις.

Νομίζω ότι μετά απ’ όσα γίνονται, απ’ όσα προσάπτουν του προέδρου και του ΑΚΕΛ, βγαίνει ξεκάθαρα ότι το ΑΚΕΛ θέλει λύση. Γι αυτό άλλωστε και δέχεται τόσες επιθέσεις.
Αν ακόμα εξακολουθούμε να διερωτώμαστε αν πράγματι θέλει λύση, πιστεύω ότι δεν είμαστε εντός πραγματικότητας.
Όμως θα το ξαναπώ, όχι οποιαδήποτε λύση. Υπάρχουν και όρια.
Δεν ξέρω αν συμφωνείς με αυτό.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 11/14/2009 9:20 μμ

Συμφωνώ μαζί σου και όπως είπα και πιο πάνω, καλό θα ήταν να ιδρυθούν και στις άλλες πόλεις ανάλογες ομάδες όπως αυτή της Λεμεσού.

Μιχάλης είπε...

@ Αναγνώστης 11/14/2009 9:53 μμ

Είναι γνωστό ότι αποστρέφομαι τους χαρακτηρισμούς.
Όχι, δεν διαγράφω μηνύματα εκτός από πολύ σπάνιες περιπτώσεις.
Θεωρώ χρήσιμο να μένουν εκεί και να διαβάζονται.

Αναγνώστης είπε...

Αγαπητέ Μιχάλη,
Λες,"Είναι γνωστό ότι αποστρέφομαι τους χαρακτηρισμούς".Μα δεν αναφερόμουνα σε σένα αλλά στον ανώνυμο 8.13μ.μ. που εκφράστηκε με απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για την Αμαδρυάδα.Γι΄αυτό και η εισήγηση για διαγραφή ανώνυμων υβριστικών σχολίων.
Μάλλον δεν κατάλαβες.Ρωτώ ξανά όμως,μπορεί ο καθένας, καλυπτόμενος πίσω από την ανωνυμία του διαδικτύου να βρίζει και να χαρακτηρίζει άλλους σχολιογράφους;Ερώτημα.
Ποιος τους προστατεύει όταν προσπαθούν να τους εκθέσουν κάποιοι, επειδή γράφουν στο ιστολόγιό σου.
Δεν έχει την ευθύνη γι΄αυτό ο οικοδεσπότης;

Ανώνυμος είπε...

"Από την άλλη ας μη μας ξεγελούν οι εντυπώσεις. Υπάρχει διαφορά απόψεων και στο κυπριακό. Ωστόσο αυτό δεν το βλέπω ως εμπόδιο για ένα συντονισμό αντί μια συνεργασία."

Μιχάλη συγχαρητήρια και από μένα για τη σοβαρή σου δουλειά.

Αλλά ρε κουμπάρε, δε βλέπεις την όποια διαφορά απόψεων ΔΗΣΥ και ΑΚΕΛ ως εμπόδιο για μια συνεργασία, και καλά κάνεις. Κάτι τέτοιο όμως θα ήταν πράγματι η πιο φυσιολογική επιλογή εν όψει λύσης. Πολύ πιο φυσιολογική από την εξ ανάγκης συνεργασία με ΔΗΚΟ και ΕΔΕΚ, κόμματα τα οποία επί της ουσίας και στην πράξη ΔΕΝ πρόκειται ποτέ να δεχθούν μια λύση που θα εγκριθεί από ΑΚΕΛ και ΔΗΣΥ.
Αρα;;;

Μιχάλης είπε...

Φίλε Αναγνώστη

Κατάλαβα τι λες.
Όσοι παρακολουθούν καιρό αυτό το ιστολόγιο γνωρίζουν ότι κάποιοι κάποτε ξεφεύγουν από τα πλαίσια ενός σωστού διαλόγου.

Θεωρώ ότι αν τα σβήσω, τους απαλλάσσω.
Τα αφήνω εκεί για να φαίνονται και να εκτίθενται.
Όποιοι κι αν είναι αυτοί.

Αν πας σε προηγούμενες αναρτήσεις, θα δεις σωρεία ύβρεων εναντίον μου.
Δεν τα έσβησα. Και εξήγησα γιατί.

Δεν νομίζω ότι οι φίλοι που δέχονται τους χαρακτηρισμούς ότι ενοχλούνται από το ότι δεν τα σβήνω.
Αν υπάρξει απαίτηση για κάτι τέτοιο θα ανταποκριθώ.

Μιχάλης είπε...

@ strovoliotis

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Βεβαίως, όπως αντιλαμβάνεσαι, δεν εξαρτάται από εμένα αν θα υπάρξει η οποιαδήποτε συνεργασία μεταξύ ΑΚΕΛ και ΔΗΣΥ.

Αλλά εξακολουθούμε να αφήνουμε εκτός ανάλυσης ένα σημαντικό δεδομένο, επιρρίπτοντας ευθύνες στο ΑΚΕΛ.
Ανάφερα κατ’ επανάληψη ότι ούτε ο ΔΗΣΥ έχει διάθεση για συνεργασία.

Και απ’ ότι βλέπω, η ίδια διαπίστωση διατυπώνεται σήμερα και από τον Μ. Δρουσιώτη στον Πολίτη:
«Βέβαια, ο ΔΗΣΥ και ειδικά ο πρόεδρος του κόμματος Νίκος Αναστασιάδης δεν επιζητεί πολιτική συμμαχία με το ΑΚΕΛ, αλλά συμμετοχή στη διαδικασία λύσης…»

Από τη στιγμή λοιπόν που τα δύο κόμματα δεν επιδιώκουν συνεργασία, γιατί επιμένουμε εμείς.
Και κυρίως, γιατί επιρρίπτουμε ευθύνες μόνο στο ένα;

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη, ούτε σου αποδίδω ευθύνη για την έλλειψη συνεργασίας ΔΗΣΥ – ΑΚΕΛ, ούτε επιρρίπτω ευθύνη μόνο στο ένα κόμμα.

Λέω το αυτονόητο, και κατά την άποψη μου όσοι θέλουμε πραγματικά τη λύση πρέπει να επιδιώξουμε το αυτονόητο.

Έστω και αν και τα ΔΥΟ κόμματα φαίνονται επίσημα τουλάχιστον επιφυλακτικά.

Μάριος είπε...

Μιχαλάκη, πόσα επούτζιασες για τα προπαγανδιστικά βίντεο; Κόφκεις, ράφκεις και κατασκευάζεις 5 βίντεο, που παραποιούν πλήρως την πραγματικότητα.

Ευτυχώς, πέραν των αναγνωστών σου που χαριεντίζουνται, υπάρχουν και άνθρωποι που σε έμαθαν.

Είσαι ένας ανεπαρκής δημοσιογράφος, υπάλληλος του κόμματος, ανήμπορος να σχηματίσει ιδίαν άποψη, που μιλά, κινείται και αναπνέει, πάντα κατόπιν εντολών από τους ανωτέρω.

Τέτοιοι τύποι σαν εσένα είναι αξιολύπητοι!

Anef_Oriwn είπε...

Μιχάλη,
Εν μπορείς να πεις ... Ο Μάριος [κλώνος του γνωστού Johnνάκη, τζιαι κάποιου Σωτηράκη – όχι του μπάτσου του Συναγερμικού - τζιαι κάποιου Στεφανάκου, αλλά και καμπόσων άλλων – κοινό χαρακτηριστικό ΟΛΩΝ, είναι ότι ενώ έχουν λογαριασμό στον blogger, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ BLOG ΔΙΚΟ ΤΟΥ!] ... που λες ... ο Μάριος ΣΕ ΚΑΤΕΤΡΟΠΩΣΕ. Με τέτοια επιχειρηματολογία ΜΑΣ άφησε ΟΛΟΥΣ Ά-φωνους κι Ά-ναυδους!!!

Anef_Oriwn
Τρίτη 17/11/2009 – 6:43 μ.μ.

Μιχάλης είπε...

Διέγραψα την “καταγγελία” του/της «Καταγγέλλω» αφού την άφησα για αρκετή ώρα ζητώντας του/της διευκρινήσεις.

Όμως όπως είδα και σε άλλους ιστοχώρους που ανάρτησε το ίδιο κείμενο είπε ότι δεν έχει περισσότερα στοιχεία.
Ελλείψει στοιχείων, λοιπόν και αφού δεν υπήρξε καμία τεκμηρίωση διέγραψα το κείμενο μαζί με όσα σχόλια (περιλαμβανομένου και του δικού μου) που αφορούσαν το σχετικό κείμενο.

Μιχάλης είπε...

@ Μάριος

Και έλεγα κι εγώ, δεν θα σκάσει μύτη κάποιος που αντί να αντικρούσει έστω και ένα σημείο απ’ όσα παρατίθενται θα πει το γνωστό τροπάριο;

Δυστυχώς αγαπητέ μου Μάριε, η ανεπάρκεια του καθενός μας φαίνεται από τα λόγια και τα έργα του.

Βεβαίως καλό θα ήταν να ανασκεύαζες έστω και μία από τις πραγματικότητες που παραποίησα…

Να είσαι καλά.

Μιχάλης είπε...

@ Anef_Oriwn

Έχεις δίκαιο, δυστυχώς δεν μπορώ να πω τίποτε. Τα επιχειρήματα είναι συντριπτικά…

Ανώνυμος είπε...

@Μάριος,
"Τέτοιοι τύποι σαν εσένα είναι αξιολύπητοι!"
Ακριβώς είναι ότι πρέπει για σένα.
Εδώ δεν είναι χώρος για τον κάθε άσχετο που έρχεται να εξυβρίσει.
Επειδή σε ενόχλησαν τα ντοκουμέντα που ο Μιχάλης παραθέτει, καταφεύγεις σε χαρακτηρισμούς.Πε μας να δούμεν, τι από όλα δεν είναι αλήθεια;

Αναγνώστης

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη συγχαρητήρια!!! Έντιμη δημοσιογραφία και αληθινή ενημέρωση. Αυτή η δουλειά όντος είναι τρομερή και πρέπει να γίνεται πιο συχνα για να τοποθετεί αρκετά πράγματα και γεγονότα στην θέση τους. Και πάλι συγχαρητήρια

Ανώνυμος είπε...

Κάποιοι τωρά εν τζοιμούνται ήσυχα με τούτα που αποκάλυψες Μιχάλη.
Πού έν τωρά οι λαλίστατοι πατριδοκάπηλοι να απαντήσουν;Ο Τάσσος διαψεύδει τους, κάμνει τους χώμα.Εν θα απαντήσει κανένας Νικόλας ή κανένας της απορριπτικής πτέρυγας του δηκο;
Μπράβο σου φίλε.Τούτη εν δημοσιογραφία!Επαραδέχτηκά σε.
Κώστας

Μάριος είπε...

Μιχάλη μπράβο (χειροκροτήματα)...πόσα πάει όμως το κάθε βίντεο;

Άνευ ασχολήθου με τες όρνιχες της μάνας σου που σου περνά καλύτερα

John Charalambous είπε...

Καλά ρε ξιμαρισμένε ανώμαλε άνευ, πρέπει να έχω δικό μου blog για να με ξεχωρίσεις από τους άλλους;

Έτσι όπως συμπεριφέρεσαι, ακόμα και να μην έχει όρεξη ο άλλος να σε ξιτιμάσει, αναγκάζεις τον τα γέριμα.

Μιχάλης είπε...

@ Κώστας

Φίλε μου ευχαριστώ για τα καλά λόγια.

Θα πρέπει να σου πω ότι από την ημέρα που ανάρτησα τα βίντεο αλλά και μετά που μέρος τους «έπαιξε» χθες από τον ΑΣΤΡΑ, έγινε χαμός.

Και το πιο σημαντικό είναι ότι ζήτησαν το DVD και κομματικοί παράγοντες από ΌΛΟΥΣ τους κομματικούς χώρους.

Και αυτό σημαίνει πολλά, αλλά εξηγά και το γιατί κάποιοι έκαναν πως δεν είδαν και δεν άκουσαν.

Μιχάλης είπε...

@ Μάριος

Περιμένω ακόμα έστω και ένα επιχείρημα που να αντικρούει τα όσα λέω.

Και αφού ενδιαφέρεσαι να μάθεις πόσα πάει το κάθε βίντεο, απλώς θα σου πω ότι στοίχησε πέραν των 10 ημερών εντατικής εργασίας από τον ελεύθερο χρόνο μου.

Αν εσύ είσαι μαθημένος να πληρώνεσαι για το καθετί που κάνεις, δεν σημαίνει ότι είναι όλοι. Ας μην κρίνουμε πάντα εξ ιδίων τα αλλότρια…

Anef_Oriwn είπε...

Johnάκο,
Ήρεμα!!! Μην παρεκτρέπεσαι ... Κάτσε την μάππαν χαμαί τζιαι τους χουλιγκανισμούς ά(φη)σ’ τους για εκεί που σου περνά ή/και σε σηκώνει το κλίμα!
Αλλά ρε χρεντ [από το αγγλικό hriend] πως συμβαίνει τόσο ΕΣΥ όσο τζιαι οι κλώνοι σου να μεν έχει ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΑΣ blog;

Ανώνυμος είπε...

Πάντως εκείνο που πρόσεξα είναι ότι δεν βγήκε κανένας να αντικρούσει όσα υπάρχουν σε αυτά τα βίντεο.

Αυτό δείχνει αυτά είναι αλήθεια και αν έκανε κόψιμο ράψιμο ο Μιχάλης το έκανε με σεβασμό στην αλήθεια, χωρίς να πειράξει την ουσία αυτών που έλεγε ο Παπαδόπουλος.

Μιλώντας ειλικρινά εγώ ξέχασα ότι τα έλεγε αυτά.

Ανδρέας Ι.

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη είσαι αμπάλατος, πληρωμένος και πράκτορας των τούρκων.

Πρέπει να ντρέπεσαι. Φτου σου ΡΕ.

Ανώνυμος είπε...

Ο Άνευ είναι κλώνος της έποικης όρνιχας της μάνας του.

John

Ανώνυμος είπε...

Ο ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΙΑΒΕΡΗΣ είναι ένας χρυσοπληρωμένος αλλά ανίκανος, δημοσιογράφος του άστρα, δηλαδή έμμισθος του κόμματος που προσφέρει γενναιόδωρα τα ανθρώπινα μας δικαιώματα στην Τουρκία;

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μιχάλη καταρχήν συγχαρητήρια, η δουλειά σου είναι απόδειξη ότι και στην Κύπρο μπορεί να γίνει διερευνητική δημοσιογραφία και όχι η δημοσιογραφία να είναι στην υπηρεσία συμφερόντων. Οι αντιδράσεις των διάφορων ανώνυμων αλλά και των επώνυμων πατρόνων τους,με πείθει ότι ναι υπάρχει ελπίδα για επανένωση του τόπου μας, όσο αντιφατικό και αν ακούεται αυτό. Είναι πιστεύω η ώρα να αναδειχθούν και άλλες πτυχές του προβλήματος, π.χ οι συνέπειες της μή λύσης ένα ζήτημα που ελάχιστα αναδεικνύται σήμερα. Ελπίζω να έδωσα τροφή για ανάρτηση --))
Χρίστος Κωνσταντίνου

Anef_Oriwn είπε...

Και πριν αλέκτωρ λαλήσει τρις [η αγαπητή Rose για να πει ότι είναι “η πρωτη φορα έρχονται οι ανώνυμοι με θετικά σχόλια”], έτρεξαν οι γνωστοί Ανώνυμοι να την διαψεύσουν! Τι να γίνει ... Αυτοί ΜΟΝΟ για λίγο ξέρω ξαποσταίνουν και ξανά προς τες μαλακίες τραβούν [και κυριολεκτικά και μεταφορικά!]

Μιχάλης είπε...

@ Χρίστος Κωνσταντίνου
Οι κύπριοι δημοσιογράφοι δεν υστερούν από τους δημοσιογράφους άλλων χωρών.
Μπορούν να είναι αντάξιοι πολλών, αρκεί να θέλουν.
Ορθά σημειώνεις ότι από την Παρασκευή που έγινε η ανάρτηση δεν υπήρξε καμία απολύτως απάντηση ή αμφισβήτηση (δεν εννοώ τις αστειότητες που διαβάζουμε από κάποιους εδώ) έστω και ενός σημείου από τα βίντεο.
Και αυτό σημαίνει πολλά. Υπάρχει και παρασκήνιο αλλά δεν είναι της ώρας…
Η εισήγηση σου είναι καλή, θα δω τι μπορώ να κάνω επί τούτου.

Ανώνυμος είπε...

Κατά τα άλλα, οι διάφοροι ανώνυμοι θέλουν να παρουσιάζονται και ως απόγονοι των ανθρώπων που επινόησαν την δημοκρατία και θεσμοθέτησαν το διάλογο...
Ούτε ένα επιχείρημα, ούτε μια ορθολογιστική τοποθέτηση που θα μπορούσε να θεωρηθεί αντίλογος...Μοναχά χαρακτηρισμοί, συκοφαντίες και λιβελογραφήματα ...
Λυπάμαι κύριοι, αλλά με την συμπεριφορά που επιδεικνύετε έχετε τοποθετήσει τον εαυτό σας στο στρατόπεδο των βαρβάρων και της χυδαιότητας. Λυπάμαι αγαπητοί μου, αλλά η λέξη Έλλην δεν έχει να κάνει μοναχά με τη γλώσσα η την καταγωγή – που σημειωτέον έτυχε και σας προέκυψαν, μπορούσατε κάλλιστα να γεννηθείτε κινέζοι - δεν είναι κενή ουσίας και νοήματος, συνοδεύεται από ένα συγκεκριμένο σύστημα αρετών και αξιών από το οποίον εσείς απέχετε εκατομμύρια έτη φωτός. ...

Ηράκλειτος