Κυριακή 31 Οκτωβρίου 2010

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΨΕΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΛΑΘΗ



Πολύς λόγος γίνεται για τις προτάσεις που κατέθεσε η Ε/κυπριακή πλευρά στο τραπέζι των συνομιλιών για το περιουσιακό.
Οι προτάσεις αυτές αντί να τύχουν εποικοδομητικής κριτικής και σχολιασμού, οι γνωστοί απορριπτικοί κύκλοι άρχισαν από την πρώτη στιγμή να βάζουν εναντίον με όλη τη δύναμη του πυρός που διαθέτουν και με ομοβροντίες.
Αντί να ασκήσουν καλόπιστη κριτική απέρριψαν ολόκληρο το πακέτο θεωρώντας το ως απαράδεκτο.

Το χειρότερο όλων είναι το γεγονός ότι στην προπαγανδιστική τους εκστρατεία (διότι περί προπαγάνδας πρόκειται) χρησιμοποιούν με την μεγαλύτερη ευκολία το ψέμα και τη διαστρέβλωση, βασιζόμενοι στο ότι οι περισσότεροι πολίτες δεν θα διαβάσουν τις προτάσεις αλλά θα σχηματίσουν άποψη με βάση τα όσα ακούσουν ή διαβάσουν στις εφημερίδες. Γι’ αυτό και προσπαθούν να βομβαρδίζουν συνέχεια την κοινή γνώμη με τις δικές τους απόψεις.

Είναι οι ίδιοι κύκλοι που θεωρούσαν – και θεωρούν – ότι το κυπριακό μπορεί να λυθεί μέσω των δικαστηρίων και όχι μέσω της διπλωματίας και της πολιτικής.

ΤΟ ΧΑΝΤΑΚΩΜΑ ΣΤΟ ΕΔΑΔ

Οι κύκλοι αυτοί με επικεφαλής γνωστούς νομικούς, είναι οι ίδιοι που παρότρυναν και οδήγησαν εκατοντάδες πρόσφυγες να καταθέσουν μαζικές αγωγές στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ιδιαίτερα μετά την επιτυχία που σημείωσε η υπόθεση της Τιτίνας Λοϊζιδου.

Είναι οι ίδιοι κύκλοι που θριαμβολογούσαν για τις 2-3 πρώτες αποφάσεις αλλά άρχισαν να τα μασούν στη συνέχεια όταν οι επόμενες αποφάσεις έδειχναν κατά πού θα οδηγούνταν τα πράγματα. Και σίγουρα όχι υπέρ μας, δεδομένου ότι πλέον το ΕΔΑΔ λαμβάνει υπόψη τις πραγματικότητες που δημιουργήθηκαν 36 χρόνια μετά.

Είναι οι ίδιοι κύκλοι που ενώ αρχικά ανήγαγαν το ΕΔΑΔ σε θεό, άρχισαν σιγά σιγά να το υποβιβάζουν σε άγιο και στο τέλος να το δαιμονοποιούν για τις απαράδεκτες αποφάσεις του. Αίφνης άρχισαν να μιλούν για σκόπιμες αποφάσεις που εκδίδονται μετά από παρεμβάσεις της Τουρκίας!

Είναι οι ίδιοι κύκλοι που ξαφνικά διαμονοποίησαν το ΕΔΑΔ όπως δαιμονοποιούν ότι θεωρούν πως στρέφεται εναντίον των απόψεων τους, αντί να αναλύσουν τις πραγματικότητες και να βγάλουν σωστά συμπεράσματα.

ΤΟ ΒΑΤΕΡΛΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ

Το αποτέλεσμα της πολιτικής τους δεν ήταν τίποτε άλλο από την αναγνώριση της Επιτροπής περιουσιών στα κατεχόμενα που σύστησε η Τουρκία για να δώσει αποζημιώσεις σε όσους προσφύγουν σε αυτήν!

Αντί να οδηγήσουν σε ήττα την Τουρκία, εξυπηρέτησαν στην ουσία τους στόχους και τις επιδιώξεις της Άγκυρας.

Οδήγησαν τους πρόσφυγες στις αγκάλες της Επιτροπής Περιουσιών αλλά έδωσαν και την ευκαιρία στο ίδιο το ΕΔΑΔ να επιδικάζει, πλέον, αποζημιώσεις στη βάση των δεδομένων που επιδικάζει και η Επιτροπή στα κατεχόμενα.
Είδαμε την τελευταία απόφαση η οποία επιδίκασε αποζημιώσεις μόνο 15 χιλιάδων ευρώ για τεράστιας έκτασης περιουσία για την οποία οι ενάγοντες ζητούσαν 100 χιλιάδες ευρώ.

«ΚΟΥΠΠΕΣ ΑΠΑΝΝΕΣ»

Αντί να απολογηθούν και να ζητήσουν συγνώμη για το λανθασμένο της πολιτικής τους, οι ίδιοι άνθρωποι προσπαθούν να μεταθέσουν τις ευθύνες σε άλλους.
Λες και είναι άλλοι που χειρίστηκαν τις υποθέσεις στο ΕΔΑΔ.
Όμως οι ευθύνες είναι αποκλειστικά δικές τους, όσο και αν τις αρνούνται.

Αυτοί προέτρεψαν τον κόσμο να προσφύγει στο ΕΔΑΔ κατηγορώντας όσους προειδοποιούσαν για τυχόν αρνητικές συνέπειες ότι δεν προασπίζονταν τα συμφέροντα των προσφύγων.

Τώρα, αντί τουλάχιστον να σιωπήσουν και να απολογηθούν προς όσους τους παρέσυραν να προσφύγουν στο ΕΔΑΔ, παρουσιάζονται ως επιτιμητές των προτάσεων της Ε/κυπριακής πλευράς.

Και αντί να επικρίνουν την πρόνοια της πρότασης που αφορά τους δεκάχρονους (μέχρι την ημέρα της εισβολής), ας κάνουν πρώτα αυτοκριτική για το αποτέλεσμα της πολιτικής τους έναντι του ΕΔΑΔ, διότι κάποιοι από αυτούς ευθύνονται για την συγκεκριμένη απόφαση του δικαστηρίου.

Αφήνω το γεγονός ότι η συγκεκριμένη πρόνοια ουδόλως αφαιρεί το δικαίωμα κανενός ιδιοκτήτη ή κληρονόμου επί της περιουσίας τους, όπως ψευδώς ισχυρίζονται.
Πρόκειται για μια καθαρή διαστρέβλωση.
Όπως πρόκειται για καθαρό ψέμα ο ισχυρισμός τους ότι κάποιος πρόσφυγας που απέκτησε σπίτι στις ελεύθερες περιοχές ή σε προσφυγικό συνοικισμό, με βάση τις ε/κυπριακές προτάσεις, χάνει το δικαίωμα ιδιοκτησίας του.

Τα ψέματα όμως γρήγορα αποκαλύπτονται.
Και ο λαός κρίνει τον καθένα και μάλιστα πολύ αυστηρά.

27 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εν τζεινους που καθυστερουν στις διαπραγαμτευσεις και εμποδιζουν με καθε τροπον την λυση που πρεπει να κατηγορεις τζαι οχι αυτους που χρησημοποιουν το ΕΔΑΔ.

Ο μονος λογος να τα εχεις μαζι τους εν διοτι με αυτο που εκαναν εξεθεσαν το χριστοφια και το απαραδεκτο της θεσης του ο πρωτος λογος στον ιδιοκτητη ξεσκεπαζοντας ετσι εστω και αθελα τους την πραγματικοτητα και την προσπαθεια του χριστοφια για την μη επιτευξη λυσης.

kyriakos είπε...

δαμέ δαιμονοποιούν τον ΟΗΕ στο εδαδ θα κολλήσουν;

Μιχάλης είπε...

@ Xwrikos

Πραγματικά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοείς, μπορείς να γίνεις πιο σαφής;

Μιχάλης είπε...

@ kyriakos

Συμφωνώ και επαυξάνω.

Ανώνυμος είπε...

Εχει δίκαιο ο Μιχάλης.

Χαντάκωσαν τις προσφυγές, έδωσαν νομική στήριξη στις θέσεις της Τουρκίας και τώρα ζητούν και ρέστα.

arxiepiskopos είπε...

ΨΗΦΙΖΩ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΙΜΕΝΤΩΣΩ ΤΟ ΝΑΙ.
Σε όλο τον κόσμο 1=1 ενώ στην Κύπρο που ονειρεύεστε το 1 το βλέπετε να ισούται με 5 και τους 50000 έποικους σφετεριστές των περιουσιών μας τους χρίζετε νόμιμους ιδιοκτήτες.
ΟΙ ΕΠΟΙΚΟΙ είναι νόμιμοι γιατί η Ελλάδα εισέβαλε στην Κύπρο και κρατά παράνομα το 64% του κυπριακού εδάφους.

Μιχάλη ούτε ο Ευέλικτος Οδοστρωτήρας δεν κατάφερε να πείσει κανένα με τις μαλακίες και τις γενναιοδωρίες του και θα το κάνεις εσύ ?

Τι γίνεται με τον ΚαρχαριΑΚΗ? α ξέχασα ! φκάλλουν του λόγια οι δημοσιογράφοι. Τους ρουφκιάνους, να μεν αντρέπουντε !

Τι γίνεται με το Χαρη-λαο ? θα δώσει κι άλλα λεφτά από τις τσέπες του λαού στις τράπεζες ? δεν τον έφτασαν τα 50 εκατομμύρια ?


Η ΑΝΘΗ έμαθε να χειρίζεται το κομπιούτερ η ακόμα ?
Ο Βάσος τι κάνει ?
Ο Ευέλικτος που μένει πάντα έχπληχτος άμα διαβάζει αφημερίες πότε θα μάθει να μιλά ελληνικά ?
Φανταστείτε πως νοιώθουμε, ταν έχουμε τον πιο αχάπαρο πολιτικό να μας κυβερνά.

ΔΙΚΑΙΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΞΕΡΟ ΨΩΜΙ !!!!!

Μιχάλης είπε...

@ (ψευδο)arxiepiskopos

Θα σχολιάσω μόνο αυτά που εμπίπτουν στο θέμα της ανάρτησης.

Εγώ αναλύω κάποια πράγματα κάποιοι γράφουν συνθήματα.

Πρώτα απ’ όλα η στάθμιση αφορά μόνο την ψήφο για τον Τ/κύπριο (αντι)πρόεδρο και όχι όλο το εκλογικό φάσμα.

Όμως γιατί διαμαρτύρεσαι γι’ αυτό και όχι για το ότι με το ισχύον σύνταγμα η ψήφος του 18% ισούται με το 50%;

Πώς γίνεται στις εκλογές στην Ελλάδα το 2009
Το ΠΑΣΟΚ να πάρει 3.012.373 ψήφους και 160 έδρες ενώ η Ν.Δ. 3.295.976 ψήφους και 91 έδρες;
Εκεί δεν έχουμε ένα άνθρωπο και μία ψήφο;

Μάθε επίσης ότι σε όλες τις διαπραγματεύσεις γινόταν λόγος για χρήστες, δεν είναι μόνο σήμερα.
Ακόμα και στο σχέδιο Ανάν που μας έφερε ο Τάσσος, χρήστες ονομάζονται.

Κανένας δεν είπε ότι οι έποικοι είναι νόμιμοι. Θα είναι τέτοιοι μόνο οι 50 χιλιάδες που θα παραμείνουν.

arxiepiskopos είπε...

Μιχάλη στις 24/10/2010 ώρα 12.20με προσφωνούσες ως arxiepiskopos.
Χθες με προσφώνησες με το (ψευδο)arxiepiskopos.
Νόμιζα είχες κάποιο επίπεδο, αλλά στο τέλος μου βγαίνεις χειρότερος από εμάς τους υπόλοιπους.

Εκεί που δε σε συμφέρει δεν απαντάς.
Γιατί δεν έβαλες τις προτάσεις του Αχάπαρου για να δούμε ποιος λέει ψέματα ? επικρίνεις και κατακρίνεις τους πάντες χωρίς να παραθέτεις στοιχεία.
Βάλε όλες τις προσφορές του άχρηστου για να μπορεί ο καθένας να εκφέρει άποψη επί των πραγματικών θεμάτων και ουσίας και όχι επί των ατεκμηρίωτων κατηγοριών σου.

Και προς τι η τελευταία σου ανάρτηση ? να καλύψεις το σκάνδαλο του Μασέλλα τις αερολογίες του αχάπαρου που αν δικαιούται- δικαιούται και αν δεν δικαιούται δεν δικαιούται.

Χειρότερη διακυβέρνηση από το χειρότερο πολιτικό δεν μπορούσαμε να έχουμε.
“Δεινόν τους χείρους , των βελτιόνων άρχειν” = Είναι φοβερό να διοικούν οι χειρότεροι τους καλύτερους (Ισοκράτης)
“Χαλεπόν άρχεσθαι υπό χείρονος” = Είναι δυσβάστακτο το να διοικείσαι από τον χειρότερο (Δημόκριτος)

Μιχάλης είπε...

@ (ψευδο) arxiepiskopos

Καταρχήν να σου πω ότι δεν είναι η πρώτη φορά που σε αποκάλεσα ψευδοαρχιεπίσκοπο. Και ο λόγος είναι για να σε ξεχωρίζω από τον άλλο χρήστη αρχιεπίσκοπο.
Καλύτερα να μη μιλήσουμε για επίπεδο διότι θα χρειαστεί να κάνουμε συγκρίσεις. Ο καθένας βλέπει και κρίνει.

Λες ότι δεν απαντώ εκεί που δεν με συμφέρει. Δεν ξέρω σε τι αναφέρεσαι.
Αν είναι αυτό που υπολογίζω πρέπει να το ξέρεις ότι το έχω σαν αρχή μου να μην συζητώ θέματα εκτός ανάρτησης, εκτός και αν είναι παρεμφερή.

Θεωρώ ότι είμαι ο τελευταίος που μπορεί να κατηγορηθεί για μη παράθεση στοιχείων.

Οι προτάσεις του προέδρου είναι εκεί και ο καθένας μπορεί να τις διαβάσει.
Αν έχεις συγκεκριμένα σημεία τα οποία αμφισβητείς μπορώ να τα παραθέσω και να τα συζητήσουμε.
Επίσης μπορείς κι εσύ αν θέλεις να θέσεις θέματα.

Η κάθε ανάρτηση απηχεί τις απόψεις μου οι οποίες κατατίθενται πάντοτε ΕΠΩΝΥΜΑ με ότι αυτό συνεπάγεται.
Άλλοι κρύβονται πίσω από ψευδώνυμα.

Όσον αφορά τα περί μασέλας, σε πληροφορώ πως ότι είχα να πω το είπα από αέρος χωρίς φόβο και πάθος.

Ανώνυμος είπε...

Ρε δήθεν αρχιεπίσκοπε,

Τι προσπαθείς να κάμεις;

Να βγάλεις τον Μιχάλη αναξιόπιστο;

Θέλεις πολλά ψωμιά για να το καταφέρεις.

arxiepiskopos είπε...

Στη χθεσινή τηλεοπτική συζήτηση στο Plus μεταξύ Παπαπέτρου-Νι-κωλάκη,ο τελευταίος ομολόγησε ότι αν ήταν δυνατόν να επιστρέψουν 100000 πρόσφυγες στα σπίτια τους με μια λύση(τόσοι επέστρεφαν με το Ανάν 5),αυτός θα άνοιγε 100 σιαμπάνιες.Είναι ο ίδιος που παραμυθιάζει τους αφελείς ότι δε δέχεται λύση χωρίς την επιστροφή και του τελευταίου πρόσφυγα στο σπίτι του!

Anef_Oriwn είπε...

Για να πάρετε μια ιδέα τι εστί το επίπεδο του (ψευδο)Arxiepiskopoυ πηγαίνετε στο Blog του στο link http://arxiepiscopos.blogspot.com/ και πιο συγκεκριμένα στα links http://arxiepiscopos.blogspot.com/2010/09/blog-post_08.html και http://arxiepiscopos.blogspot.com/2010/09/blog-post_12.html

Σκέττη αναγούλα!!!

arxiepiskopos είπε...

Πηγαίνετε στις διευθύνσεις που σας προτρέπει ο ΑΝΕΦ ΟΡΙΩΝ για να τον θαυμάσετε !!!!

arxiepiskopos είπε...

Ανώνυμος 11/03/2010 7:30 μμ
Εγώ μπορεί να θέλω πολλά ψωμιά να καταφέρω να βγάλω το Μιχάλη αναξιόπιστο όμως κάποιοι άλλοι δε χρειάζονται καθόλου.
Μπορείτε να επιστρατέψετε τον άνευ αναγνωρισμένου διπλώματος νομικό Σιάχο-Τσελεπή να σας βοηθήσει.
Ο ΠΛΕΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΥΒΕΡΝΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ !!!!!!!!
Την Κύπρο πάει να κλείσει ο ΓΑΡΟΣ , τη EUROCYPRIA θα σκεφτεί ?
πόσα εκατομμύρια ευροπουλάκια έκλεψε από τον ΛΑΟ ο Χαρίλαος για να σώσει τις τράπεζες και όχι τις κρατικές αερογραμμές ?

Ο Χρίστος Κληρίδης - και το τέρας του ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟΥ (live)
by Eleftheros Politis
http://vimeo.com/16493274


Ο Χρίστος Κληρίδης, με τον δικό του απολαυστικό τρόπο κατακεραυνώνει τις προτάσεις της πλευράς μας στο ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΟ.

Θα μάθετε πολλά που σας είναι ίσως άγνωστα για την «ασάφεια» των προτάσεων που θα μετατρέψουν την κλοπή από de facto σε de jure.

Horst Wessel είπε...

Σύγχρονοι Εφιάλτες σε σύγχρονες Κερκόπορτες .

Μιχάλης είπε...

@ (ψευδο)arxiepiskopos

Εμμέσως πλην σαφώς επιβεβαιώνεις ότι δεν μπορείς να κάνεις συζήτηση αφού δεν έχεις – όπως φαίνεται – τα απαιτούμενα εφόδια.

Ετοιμάζω εμπεριστατωμένη απάντηση και στον Χρ. Κληρίδη και στον Χρ. Χριστοδούλου και για τις αναλήθειες που λένε.
Και η απαντήσεις δεν θα είναι γενικές και αόριστες αλλά συγκεκριμένες και τεκμηριωμένες με παράθεση (επί λέξει) των προτάσεων, κάτι που δεν κάνει ούτε ο ένας ούτε ο άλλος.
Αύριο θα πάω να πάρω και το βιβλίο του Χριστόδουλου.

Όμως αγαπητέ μου σου έθεσα κάποια πράγματα τα οποία όχι μόνο έκανες γαργάρα αλλά θέτεις και άλλα, άσχετα με το θέμα.

Και δεν νομίζω να ξαναμιλήσει για επίπεδο κάποιος ο οποίος αποκαλεί τον οποιονδήποτε ως «γάρο», «σιάχο», «αχάπαρο» κλπ.

Όταν κάνω, λοιπόν, την ανάρτηση σε θέλω να ανατρέψεις με στοιχεία τα σημεία που θα θέσω.

Αίσωπος είπε...

Ο Ν. Παπαδόπουλος είπε στον Παπαπέτρου, αν η Ασσια επιστραφεί υπο ελληνική διοίκηση ποιος θα διώξει τον έποικο από την περιουσία του; και κάποιοι άλλοι θέτουν τέτοια ερωτήματα, εγω ρωτώ, αν τα πράγματα μείνουν όπως έχουν τώρα ποιός θα τον διώξει; ; έθεσα πολλές φορές το ερώτημα και δεν παίρνω απάντηση έχουν κάτι να προτεινουν; μόνο βρυσιές αφού αυτό το επίπεδο έχουν.

arxiepiskopos είπε...

Από σύγχρονους εφιάλτες και μαθητευόμενους μάγους έχουμε χορτάσει
Μιχάλη δε νομίζω ο Κληρίδης να λέει αναλήθειες. Τις προτάσεις του Δ. Χριστόφια διάβαζε και επεξηγούσε.
Οι προτάσεις του σύγχρονου εφιάλτη και μαθητευόμενου μάγου Ευέλικτου Οδοστρωτήρα βοούν από μόνες τους.
Το θέμα σου ήταν οι αβάσιμες κατηγορίες σε όσους κατακρίνουν τις προτάσεις του Ευέλικτου.
Προτάσεις που δεν είδαμε στην ανάρτηση σου και μάλιστα μου ανάφερες ότι «Οι προτάσεις του προέδρου είναι εκεί και ο καθένας μπορεί να τις διαβάσει».
Άρα τα σχόλια μου ήταν μέσα στο πνεύμα της ανάρτησης σου.

Όσον αφορά τα «απαιτούμενα εφόδια» που ανάφερες ίσως να έχεις δίκιο. Εξάλλου εγώ δεν είμαι δημοσιογράφος , ιστορικός, πολιτικός, δικηγόρος, γιατρός, χημικός, κτλ. Για να εκφέρω εμπεριστατωμένη άποψη όπως εσύ και να κατηγορώ τους πάντες και να νομίζω ότι έχω το αλάθητο το οποίο είναι προτέρημα εσάς του ΑΚΕΛ.


Σημερινή 4/5/2010
Πότε έφυγε ο Καβάζογλου, ανιστόρητε;

Πράγματι «στην Κύπρο πάσχουμε σε ζητήματα ιστορίας», όπως ακριβώς το γράφει σε «ανοικτή του επιστολή προς Χάρη Φεραίο» ο Ακελικός δημοσιογράφος, στη νέα εβδομαδιαία «Γνώμη» της 30.4.10, κ. Μιχάλης Μιχαήλ, υπό τον τίτλο «Ντερβίς Καβάζογλου και Ιάκωβος Πατάτσος».

Εκείνο το «πάσχουμε», μάλλον δεν είχε δόσεις δικής του αυτοκριτικής. Όμως το δημοσίευμά του προτείνεται ως τεκμήριο ότι όντως ο ίδιος πάσχει σε ζητήματα ιστορίας. Κατ’ ακρίβειαν μοιάζει πρόδηλα ανεπαρκής και… ανειδίκευτη η ενασχόλησή του...

Ύψιστη προσπάθεια κατέβαλε για ν’ αποδείξει ότι ο ηρωικός νεκρός του 1965 Καβάζογλου, «από τις 13.12.1955 που οι Εγγλέζοι έκλεισαν την εφημερίδα του "Ινκιλαμπσιή", έφυγε από την τουρκική συνοικία όπου διέμενε και κρυβόταν είτε στο οίκημα της ΠΕΟ είτε σε σπίτια στελεχών του ΑΚΕΛ που μαρτυρούν επί τούτου». Δεν ανέφερε ΚΑΝΕΝΑ όνομα εξ εκείνων που «μαρτυρούν»! Ούτε κάποιαν άλλη πηγή προς διασταύρωση των ισχυρισμών του! Ενώ όμως ο ίδιος ο κ. Μ.Μ. σιώπησε, ΥΠΑΡΧΟΥΝ από 45 χρόνια δημοσιευμένες, επώνυμες και ενυπόγραφες μαρτυρίες ΑΚΕΛΙΚΩΝ, τότε φίλων του Καβάζογλου, που τον διαψεύδουν και τοποθετούν χρονικά τη φυγή του Καβάζογλου από την τουρκική συνοικία στον ελληνικό τομέα, ΟΧΙ την… 13.12.1955 αλλά ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ αργότερα, «μετά τα γεγονότα του 1958»:

- 1. Πανίκος Παιονίδης στο άρθρο του «Το γελαστό παιδί», στην εφημερίδα «Χαραυγή» 14ης Απριλίου 1965.
- 2. Ιάκωβος Ρωσσίδης στο χρονογράφημά του «Ελεγειακό (ΙΙ)» για τον Καβάζογλου, στη «Χαραυγή» 15ης Απριλίου 1965.
- 3. Κιαμίλ Τουντζέλ, Τ/κ βετεράνος συνδικαλιστής, στο βιογραφικό του Καβάζογλου στο ένθετο «Αναδρομές» της εφημερίδας «Εργατικό Βήμα» της ΠΕΟ, έκδοση Απριλίου 2004.
- 4. Χριστάκης Βανέζος (τότε του ΑΚΕΛ), φίλος και ενίοτε συγκάτοικος του Καβάζογλου, στο 135 σελίδων βιβλίο του με τίτλο «DERVIS ALI KAVAZOGLOU», που κυκλοφόρησε ελληνιστί το 2008.

Όψιμος «καβαζογλου-λόγος» «ιστορικός» ο κ. Μ.Μ., θα έπρεπε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ να διαβάσει την ήδη υπάρχουσα βιβλιογραφία. Να ΜΗΝ την αποκρύβει. Και να ΜΗΝ τη «θάβει» με τις αναπόδεικτες, δήθεν «ασφαλείς και διασταυρωμένες πληροφορίες» που ισχυρίζεται ότι «έχει συλλέξει», αλλά… παραλείπει να παραθέσει ΕΣΤΩ και μία. Έτσι ώστε να μην «πάσχουμε» εξαιτίας του σε… ζητήματα ιστορίας!



ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΛΑΟ ΕΙΝΑΙ Ο Δ. ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Anef_Oriwn είπε...

Ο πνιγμένος στην προσπάθεια του να σωθεί πιάνεται κι από τα ίδια τα μαλλιά του. Κι αυτό πράττει κι o ψευτοArxiepiskopos με το να παραθέσει το εκτός τόπου και χρόνου άρθρο του Χάρη Φεραίου για τον Καβάζογλου [Καλά Κρασιά!!!] ... Την σχετική απάντηση του Μιχάλη Μιχαήλ γιατί δεν τη έβαλε;

Μιχάλης είπε...

@ (ψευδο)arxiepiskopos

Βλέπω ότι συνεχίζεις αντί να απαντάς, ανοίγεις νέα θέματα.

Το αν λέει ή όχι αναλήθειες ο Χρ. Κληρίδης και όχι μόνο θα φανεί στην επόμενη ανάρτηση μου. Γι’ αυτό μη βιάζεσαι…

Ζητάς από μένα να αναρτήσω τις προτάσεις Χριστόφια για το περιουσιακό. Το θεωρώ και άσκοπο και αχρείαστο αφού υπάρχουν αναρτημένες στο διαδίκτυο. Άλλωστε δεν νομίζω να είναι βολικό να αναρτήσω 49 σελίδες.
Και όταν λέω ότι οι προτάσεις είναι εκεί, εννοώ ότι είναι δημοσιευμένες, ακόμα και στο Ποντίκι.

Αν θεωρείς ότι έχω το αλάθητο λανθάνεσαι.
Όπως είπα προσπαθώ πάντοτε να τεκμηριώνω τις θέσεις μου είτε αυτό αρέσει σε κάποιους είτε όχι.

Τέλος, χρειάζεσαι να είσαι λίγο προσεκτικός όταν νομίζεις ότι «πιάνεις» το πόδι του άλλου. Και ασφαλώς αναφέρομαι στο άρθρο του Φεραίου που παραθέτεις.

Φαίνεται ότι δεν πήρες χαμπάρι (είδες ότι υπάρχουν αχάπαροι;) ότι ο κ. Φεραίος έτυχε εμπεριστατωμένων και τεκμηριωμένων απαντήσεων και στο τέλος αποσύρθηκε από τη συζήτηση. Δες εδώ τις απαντήσεις μου:
http://mihalismihail.blogspot.com/2010/05/blog-post.html
http://mihalismihail.blogspot.com/2010/05/blog-post_14.html

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι τον Χάρη Φεραίο αμφισβήτησε ακόμα και ο ομοϊδεάτης του Λάζαρος Μαύρος: http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/265897

ΦΑΣΙ.Κ.Κ. είπε...

Το Φασιστικό Κόμμα Κύπρου (ΦΑΣΙ.Κ.Κ.) θα ήθελε δημόσια να δηλώσει τη στήριξή του στο δοκιμαζόμενο από τα ύπουλα χτυπήματα του οχλοδημοκρατισμού, Άκη Παπασάββα.

Ο Άκης Παπασάββας, υπήρξε στο παρελθόν πολέμιος του κληριδισμού και του ανανιστικού διαχωρισμού, με πολυσέλιδες επιστημονικές αναλύσεις στη Χαραυγή και σε άλλα έντυπα. Όμως τα τελευταία χρόνια, φαίνεται να έχει μετανοήσει έμπρακτα για τις πολιτικές θέσεις που διατύπωσε στο παρελθόν, υποστηρίζοντας στις περασμένες εκλογές διζωνικό υποψήφιο και βοηθώντας έμπρακτα στην επανεκλογή του. Τάχθηκε με συνέπεια και ιδιαίτερη ένταση ενάντια στις απορριπτικές αντιδιζωνικές πολιτικές δυνάμεις που βρίσκονταν πίσω από τον απορριπτικό αντιφυλετιστή Τάσσο Παπαδόπουλο.

Είμαστε βέβαιοι ότι ο ιδεολογικός μας πάππος, Γλαύκος Κληρίδης θα έπρεπε να ένιωθε πολύ υπερήφανος για τη συνδρομή του Άκη Παπασάββα σε εκλογή του κληριδιστή υποψηφίου Δ.Χριστόφια.

Από το διορισμό του δε στη θέση Βοηθού Γενικού Εισαγγελέα και μετά, φροντίζει να στηρίζει και να περιβάλλει με εμπιστοσύνη τους χειρισμούς του Προέδρου Χριστόφια και να φαίνεται ιδιαίτερα χρήσιμος για τους σχεδιασμούς της Εθνικής Κυβερνήσεως.

Το Φασιστικό Κόμμα Κύπρου (ΦΑΣΙ.Κ.Κ.) έχει αποδείξει έμπρακτα ότι μπορεί να παραμερίζει τις παλαιότερες ιδεολογικές διαφορές, για το ευρύτερο καλό της διάδοσης και έμπρακτης εμπέδωσης των διζωνικοφυλετικών μας οραμάτων. Γι' αυτό δεν έχουμε κανένα ενδοιασμό να στηρίξουμε τον πανταχόθεν βαλλόμενο Άκη Παπασάββα. Λυπούμαστε δε ιδιαίτερα, που πλην του Προέδρου Χριστόφια, δεν έχει βρεθεί κανένας να συμπαρασταθεί στο δοκιμαζόμενο Άκη Παπασάββα.

Και επί της ουσίας όμως, θεωρούμε ότι ορθά έλαβε το επίδομα για τις οδοντιατρικές εργασίες που του έγιναν, ο Άκης Παπασάββας. Η απόλυτη ισοπέδωση και η προσδοκία για "ίση μεταχείριση" ενός άνδρα του νομικοπολιτικού διαμετρήματος με τα διάφορα κοινωνικά μιάσματα και τους "κιλίτζιρους" του περιθωρίου, συνιστά ανεπίτρεπτη ισοπέδωση, ξένη προς τη δική μας ιδεολογία και προς τα δικά μας οράματα.

Τα ανθρωπολογικά χαρακτηριστικά του Άκη Παπασάββα, είναι απόλυτα προσαρμοσμένα στο άρειο πρότυπο, το οποίο πρέπει να διαφυλάξουμε ως κόρη οφθαλμού. Το λευκό δέρμα, η θέση του λοβού των αυτιών, η συμμετρική μύτη και ο τόνος πρασίνου στις κόρες των ματιών συνιστούν ένα εξαιρετικό αμάλγαμα άρειων χαρακτηριστικών.

Η ρητορική δεινότητα επίσης του κ. Παπασάββα, το πείσμα του και η αδιάλειπτη ικανότητα να διεγείρει τα πλήθη, μας θυμίζουν μεγάλους ηγέτες στην ιστορία του Ολοκληρωτισμού, όπως οι Α.Χίτλερ, Μ.Μουσολίνι κ.α.

Ούτε θεωρούμε ότι επειδή ο κ. Παπασάββας λαμβάνει 200,000 ΕΥΡΩ το χρόνο από το κράτος, πρέπει να λογοδοτεί σε οιονδήποτε. Η ύπαρξη οικονομικών διαβαθμίσεων, είναι εκ των ων ουκ άνευ σε ολοκληρωτικά καθεστώτα και αλλίμονο αν δεν παρέχονται κίνητρα στους πιστούς και αφοσιωμένους στυλοβάτες των εκάστοτε Εθνικών Κυβερνήσεων.

Ο Α.Παπασάββας έχει μάλιστα να επιδείξει σπουδαίες περγαμηνές στον αγώνα για καταπολέμηση της εξυφαινόμενης συνομωσίας κατά του Προέδρου Χριστόφια από διάφορα Blogs, σατιρικά έντυπα και οχλοδημοκρατικά σύνολα.

Λυπούμαστε δε, που το ασυγκράτητο παραλήρημα των αντιδιζωνιστών εναντίον του κ. Παπασάββα, έχει παρασύρει και ομοϊδεάτες μας, όπως οι συντάκτες της εφημερίδας "ΠΟΛΙΤΗΣ", η οποία θα έπρεπε να πρωτοστατεί στη διατήρηση του αρραγούς ανάμεσα στο φιλοδιζωνικό πολιτικό κίνημα.

Το Φασιστικό Κόμμα Κύπρου προειδοποιεί τους συνομώτες εναντίον της Εθνικής Κυβερνήσεως, ότι δε θα επιδείξει άλλη ανοχή! Η οχλοδημοκρατική προπαγάνδα θα ηττηθεί κατά κράτος!

ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΟΝ ΑΚΗ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑ!

ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΚΥΠΡΟΥ (ΦΑΣΙ.Κ.Κ.)

Anef_Oriwn είπε...

Ποια η διαφορά του Άκη Παπασάββα που τον Χριστόδουλο Χριστοδούλου που παίρνει σχεδόν 150 χιλιάδες ευρώ σύνταξη τον χρόνο [και επιχορηγείται τζιαι που τον Αρχιεπίσκοπο για να φκάλλει τα βιβλιαρούθκια του];

Ανώνυμος είπε...

Τούτος ο δήθεν αρχιεπίσκοπος (αξιον όνομαν εθκιάλεξεν) αφού τις προτάσεις εν τες εθκιάβασεν ήντα λάσσει; Ο φ.κ. πόσην ώραν εχρειάστηκεν για να εμπνευστεί τούτα που έγραψεν (πρέπει να είναι αθκιανός). Τελικά αυτοί που διαφωνούν με τις προτάσεις του προέδρου ποιές προτάσεις έχουν; απ'ότι εκατάλαβα να παν όλοι πρόσφυγες στα σπίτια τους. Συμφωνώ και γω θέλω να πάω σπίτι μου εκεί που γεννήθηκα. Πόσοι ζουν απ' αυτούς; Ποιά ηληκία έχουν οι υπόλοιποι; πόσοι θέλουν να ξανα αρχήσουν τηζωή τους από την αρχή; πόσοι θα υπάρχουν απο αυτούς που διώχθηκαν από ΄τον τούρκικο στρατό, μέχρι να είναι ετοιμες οι περιοχές για επανεγκατάσταση; Ναί πρέπει να έχουμε το δικαίωμα επιστροφής και το δικαίωμα στη περιουσία μας, αλλά να μη νομίζουν πως μας κοροΪδεύουν οι κακομηροσυλλουριπερδικοκουλιοπαπαδόπουλοι και λοι΄ποί συγγένεις

Μιχάλης είπε...

@ ΦΑΣΙ.Κ.Κ.

Θα καταλάβατε ασφαλώς ότι οι προβοκάτσιες δεν παιρνούν σε αυτό το μπλογκ...

arxiepiskopos είπε...

@ Ανώνυμος 11/06/2010 12:18 πμ

Απλά για να ξέρεις έχω διαβάσει τις προτάσεις για το περιουσιακό ( και των 2 πλευρών) και τις κατανοώ πλήρως. Πολύ αμφιβάλω για σένα.

@ Μιχάλη μου αρέσει η κόντρα μαζί σου γιατί δε ξεφεύγεις από κάποια πλαίσια , όσο κι αν προκαλείσαι .
Και μια διόρθωση για σένα αφού παραδέχτηκες ότι δεν έχεις το αλάθητο του διδύμου των Πάπα - Χριστόφια.
Στο τελευταίο σου σχόλιο έγραψες «δεν παιρνούν» αντί του «δεν περνούν».
Ο/Η Μιχάλης είπε...
@ ΦΑΣΙ.Κ.Κ.

Θα καταλάβατε ασφαλώς ότι οι προβοκάτσιες δεν παιρνούν σε αυτό το μπλογκ...
11/06/2010 6:28 πμ

ΥΓ. όσον αφορά τη συζήτηση μας για το επίμαχο σημείο στο βιβλίο σου, θα επανέλθω όταν μελετήσω το θέμα καλά και εις βάθος και σε περίπτωση που δεν μπορέσω να αποδείξω αυτά που είπα ( άσχετα με το αν είσαι σωστός η λάθος ) ίσως και να σου απολογηθώ . λέω ίσως γιατί εγώ έχω το προτέρημα να καλύπτομαι και να κρύβομαι πίσω από την ανωνυμία μου.

Μιχάλης είπε...

@ (ψευδο)arxiepiskopos

Τα ορθογραφικά λάθη δεν νομίζω να έχουν να κάνουν με το αλάθητο.

Για ποιο επίμαχο σημείο και σε ποιο βιβλίο μου αναφέρεσαι;
Να σου όμως κάτι άλλο φίλε μου.
Δεν ζητώ από κανένα απολογίες.
Το μόνο που ζητώ είναι να ψάχνουμε όσο μπορούμε ένα θέμα πριν αποφανθούμε.
Αν αποδειχτεί ότι έχουμε λάθος, μια αναγνώριση του λάθους είναι αρκετή, δεν χρειάζονται απολογίες.