Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΙ


Το «Παντός Καιρού» παρουσιάζει ένα αποκαλυπτικό βίντεο για τα γεγονότα στο Μαρί.

Τα όσα φαίνονται στο βίντεο διαδραματίζονται περίπου δύο ώρες πριν την μεγάλη έκρηξη και «τραβήχτηκε» μέσα από τη βάση «Ευάγγελος Φλωράκης».

Αυτοί που ακούγονται φαίνεται να γνώριζαν τι συνέβαινε και δεν φαίνεται να ανησυχούσαν ιδιαίτερα.

Περισσότερες λεπτομέρειες στη ΓΝΩΜΗ, στην οποία παρουσιάζονται και τα ενδεχόμενα που εξετάζει η αστυνομία και που οδηγούν σε διαφορετικά συμπεράσματα από τα αρχικά.

____________________________________________
 Αν και δεν αφορά το θέμα, παραθέτω μετά από την πρόκληση του ανώνυμου σχολισαστή (7/25/2011 11:50 μμ) την ανακοίνωση του ΑΚΕΛ για το πραξικόπημα που δημοσιεύθηκε στις 16 Ιουλίου 1974.







208 σχόλια:

1 – 200 από 208   Νεότερο›   Νεότερο»
Ανώνυμος είπε...

telika fenete oti tha doun ta matia mas apisteftes alithies ....ipomoni kai sto porisma ine konta

Ανώνυμος είπε...

"Koitazetai panw gia kanena container.. An deite kkanena tz erketai..."

Oi stratiwtes fainetai na to diaskedazan kai na gnwrizan ti symbainei.. mono autoi pou eprepe na throun ta protokalla kai tis prodiagrafes fylajhs ekrhktikwn edeijan egklhmatikh kai asygxwrhth amelia.Krima kai adika osoi xathikan.

Oi stratoi kai h bia den eferan pote tipota kalo sthn Kypro.. Dhmiourghsan omws mia ethnikistikh elit pou kathise panw stous omous mas kai thn periferoume mazi me thn amartwlh ths istoria kathoriontas dystyxws to mellon mas.

Μιχάλης είπε...

Προσέξετε, αυτοί που μιλούν δεν είναι στρατιώτες ούτε κάποιοι άσχετοι.

Ανώνυμος είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=7fB6nViwJcM

Χαμάλης είπε...

Εκρούζαν με τόσην φωθκιάν θκιο ώρες τζιαί μετά έγινεν έκρηξη;

Ώστε ο ήλιος δεν ήταν καθόλου αρκετός για να επιφέρει έκρηξιν.

Τζιαί τυχαία πυρκαγιά δεν αφταίνει η ώρα 4 το πρωίν. Τζιείνην την ώραν τα πάντα δίπλα που την θάλασσαν εν σούππα λλούμαν.

Μεινίσκουν δύο πιθανές επιλογές. Έσκασεν τελικά το πρισμένον κοντέηνερ τζιαί από την βίαιην έξοδον των αερίων επροκλήθηκεν φωθκιά που επεκτάθηκεν αμέσως σε όλην την μάζαν του πυρομαχικού, ή τα κοντέηνερς ελούσαν τα επίτηδες με έφλεκτην ύλην τζιαί επυροδοτήσαν τα κάποιοι. Η πρώτη επιλογή εν λλίον απίθανη διότι τζιείνην την ώραν τα κοντέηνερς ήταν σχεδόν παγωμένα λόγω της νοθκιάς τζιαί άρα με την πίεσην αρκετά ππεσμένην έως αρνητικήν.

Εν ολοφάνερον ότι ούτε ο διοικητής, ούτε οι υπεύθυνοι της πυροσβεστικής ούτε κανένας άλλος επερίμενεν έκρηξιν γιατί θα είχαν απομακρυνθεί όλοι. Κανένας σοβαρός ερευνητής δεν είναι δυνατόν να υποθέσει ότι εμείναν τζιαμέ για να σβήσουν τούν' την φωθκιάν. Τούτην την φωθκιάν δεν την εσβήνει ούτε ο καταρράκτης του Νιαγάρα. Εμείναν τζιαμέ για δύο πιθανούς λόγους. Είτε ενομίσαν ότι εκάησαν ούλα τζιαί η φωθκιά ήταν προς το τέλος της, είτε εθέλαν να απολαύσουν το θέαμαν που κοντά. Πάντως έκρηξιν δεν επεριμένασιν.

Οι μονιμάες που χασκογελούν εν το άκρον άωτον της ηλιθιότητας του μονιμά Κυπραίου στρατιωτικού κατά την διάρκειαν της άσκησης του καθήκοντος του. Διότι για ναν έτσι ώραν μονιμάς μέσα πα να πει ότι ήταν καθήκον. ΕΛΑ ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑΤΑ ΟΛΕ! Εξίχασεν να πει τζιαί ΑΠΟΕΛ! Θου κύριε φυλακήν το στόματί μου αλλά, εφανταστήκετε ναν κάπιος που τους σκοτωμένους που εφώναζεν έτσι; Μακάρι σιήλιες φορές μακάρι να μεν κάποιος που τους σκοτωμένους τζιαί τα ηρωάτα να παν χαμένα. Αφήνω το δαμέ. Πολλές φορές ανρέπομαι τζιαί για τες σκέψεις μου, έρκεται μου να ξεράσω.
Αλλά ουδείς μεγαλύτερος τιμωρός από τη γυμνή αλήθεια.

Μιχάλης είπε...

Αγαπητέ Χαμάλη,

Ας αφήσουμε το ερώτημα να αιωρείται. Δεν είναι της ώρας...

Ανώνυμος είπε...

Εννα γραφει αυριο η Γνωμη ποιοι εν τουτοι?

Ανώνυμος είπε...

Ρε φιλε Μιχάλη ειναι αξιωματικοί του στρατού τούτοι που μιλούν ή της πυροσβεστικής ή της αστυνομίας? Διότι αν είναι έτσι τα πράγματα τότε γιατί αφήσαν τα μωρά του κόσμου χωρίς καμιά εκπαίδευση να σβήσουν τη φωτιά? Γιατί δεν τους εφήαν όλους που τζιαμαί? Γιατί μετά που τόσες εκρήξεις δεν τα επιάσαν και να φύουν? Το "φουσκομένον" κοντένειρ δεν σημαίνει ότι είχε πίεση μέσα. μάλλον έγινε έκρηξη και "εφούσκωσεν" το.

Το πράγμα παραείναι σοβαρό...

Ανώνυμος είπε...

Exei ki allo video h auto einai olo?

νεος είπε...

Η κυβέρνηση φταίει κουμπάρε!
Λιτότητα-λιτότητα αλλά τες φωτοβολίδες να τες σύρνουμε του αέρα τζιαι να σπάζουμε πλάκες...
Εν κυβέρνηση τούτη?
Να παραιτηθούν σιόρ!
Οι ανεύθυνοι!

Ανώνυμος είπε...

Χαμάλη κόψε λλίο το Hollywood ή το Bollywood.Ξεχάνεις, ότι τόσο ο υπουργός Άμυνας τόσο και ο αρμόδιος συνταγματάρχης, προειδοποιούσαν για την επικυνδινότητα των εμπορευματοκιβωτίων(προφανώς κάτω από τη συνεχή έκθεση αυτών κάτω από τον ήλιο).Ξεχάνεις ότι ο αρμόδιος συνταγματάρχης εισηγήθηκε την καταστροφή τους.(Σύσκεψη 5 Φεβρουαρίου 2011).Το ερώτημα παραμένει.Γιατί ενώ ο πρόεδρος γνώριζε για την επικινδυνότητα των κκοντέινερ δεν έπραξε τίποτα για να μετακινηθούν ή να καταστραφούν;Και μη μου πεις για την άδεια των Η.Ε, γιατί και εδώ αποκαλύφθησαν τα ψέματα των κυβερνώντων.Και αφού καθαρός ουρανός(Χριστόφιας)αστραπές δε φοβάται(ευθύνες),γιατί διέταξε τα τσιράκια του, να διαδίδουν πως δεν γνώριζε τίποτα;(που όπως αποδείκτηκε από πολλά έγγραφα γνώριζε τα πάντα με πάσα λεπτομέρεια)
Μιχάλη,η ευθύνη πολλών ανευθύνων είναι δεδομένη σε αυτή την υπόθεση.Όμως,ότι και να κάνεις ή ότι και να κάνετε,για να στρέψετε τη προσοχή αλλού, δεν θα αναιρέσετε την δεδομένη πολιτική ευθύνη του προέδρου.

Ανώνυμος είπε...

Αγγούρκα να εισάξεις στην Κύπρο υποχρέώννου σε να τήρίσεις εκατόν προδιαγραφές αλιώς δεν περνούν που το τελωννείο. Δαμέ επιαααν 100 κοντέινερ και 100 μονιμάες δεν εξαίραν πως να τα αποθηκέυσουν και μετά λαλούν ότι φταίοι ο χριστόφκιας..

Προπάντων κάτι "σοβαρές" εφημερίδες που δεν έμεινεν λλόοος που δεν τον είπαν για τον πρόεδρο που τον τζιαίρον που εκλέγηκε, (ακόμα τζαι για τες κλάτσες του, φανταστείτε εμπάθειαν!), τούτον το πράμαν δεν το είδαν, δεν το ξέραν, δεν τους το είπεν κανένας, ούτε η επιτροπή άμυνας που κάθεται και κορτώνει ο κάθε φαντασμένος πολιτικάντης που νομίζει ότι διοικεί το πεντάγωνο..

Καμήλα να τους κλάσει στο πεντάκωμο!

Ανώνυμος είπε...

ma sovaromiloyme tora;;;pioi en toytoi oi aneythinoi poy xaskogeloyn;;stratiotes pantos den inai;;;aisxos mono ayto exo na po

Ανώνυμος είπε...

Πριν να τα καταστρέψει ο φίλος σου ο συνταγματάρχης, φίλε ανώνυμε 12.13, έπρεπε να τα πακεττάρει, να τα ασφαλίσει και ύστερα έβλεπε τι να τα κάνει. Όϊ να βάλουν μωρά 18χρονα να τα λούνννουν με νερό για να κρυάνουν. Εξανάκουσες τέθκιον πράμαν?? Πότισε πότισε έν τίποτε παττίσιες τζιαι να βλαστήσουν?? Τζιαν είχεν μαγνήσιο μέσα πο με το νερό κάμνει κάυση? είναι 1000 ερωτιματικά που πρέπει να απαντήσουν οι υπέυθυνοι και ο τελευταίος που καταλαβει που τέθκια πράματα είναι ο πρόεδρος, τις ενέργιες του οποίου να τα παζαρέψει εχαιρέτισεν τες και ο αναστασιάδης.. μην το ξεχνάς. Είπεν τους ο πρόεδρος βάρτε τα τρία χρόνια μες τον ήλιο??

Μα μιλούμε σοβαρά?

Ανώνυμος είπε...

O 12.13 αμπα τζιαι εν φκαλε το δημοτικο, μεν τον παρεξηγατε

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΚΡΑΤΗΡΑ, Ο ΠΛΕΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ.

και ηλίθιος, αλλά και ΦΟΝΙΑΣ ο άχρηστος Καταστρόφιας!!!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί δε βάζεις στην ανάρτηση σου και τα επίσημα έγγραφα του κράτους που διέρρευσαν στα ΜΜΕ για να δεί ο κόσμος πόσο φταίει ο Χριστόφιας και η παρέα του?

Ανώνυμος είπε...

ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ – ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ – ΚΟΥΜΝΑΣ – ΚΥΠΡΙΑΝΟΥ – ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΓΚΕΦΑΛΟΙ ΤΗΣ ΣΠΕΙΡΑΣ ΟΛΕΘΡΟΥ καθώς επίσης ΚΑΙ ΟΙ ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ ΤΗΣ ΑΓΡΙΑΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΩΝ 13 ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΑΣ από μέλη της εθνικής φρουράς και της πυροσβεστικής.

ΓΑΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ

Ανώνυμος είπε...

Γιατί 12:26, τα πυρομαχικά δεν ήταν υπόθεση μόνο του ΥΠΑΜ, αλλά και του ΥΠΕΞ και πάνω από όλα του προεδρικού.Αλλιώς τι γύρευε εκεί η ΚΥΠ και ο διευθυτής του Διπλωματιού γραφείου;Ο συνταγματάρχης φίλε,ο ΥΠΑΜ,ο αρχηγός και ο Διοικητής του Ναυτικού, εν εμπορούσαν να κάμνουν της κκελές τους, γιατί οι διαταγές έκδίδονταν από το προεδρικό!Τόσο δύσκολο ένι να το καταλάβεις;Όξα κάμνεις πως εν καταλάβεις;Το ότι ο Παντελής τζιαι ο Κουμνάς έλεγαν ψέματα για τη δήθεν άδεια από τα Η.Ε, εσένα δεν σου λέει τίποτε;Α τζιαι στις ερωτήσεις μου γιατί δεν απαντάς;Ξανά.Γιατί αφού ο καθαρός ουρανός(Χριστόφιας)αστραπές(ευθύνες)δεν φοβάται,έβαλλε το Στεφάνου και το Χριστοφίδη να λένε ψέματα στον κόσμο;Γιατί εχώστηκε τρεις ολόκληρες μέρες;
Άλλε ανώνημε.Εγώ έφκαλα το δημοτικό.Εσύ πότε έκαμες για τελευταία φορά I.Q τέστ, για να συνειδητοποιήσεις το έβρος της βλακείας ή καλύτερα της μαλακίας που σε δέρνει;

Disdaimona είπε...

δεν είναι στρατιώτες ούτε κάποιοι άσχετοι λες Μιχάλη.

τότε...η απόφαση του διοικητή να παραμείνουν κάποιοι εκεί πριν την έκρηξη μήπως σωθεί η κατάσταση, μπορεί να μας οδηγεί και στο συμπέρασμα ότι ο διοικητής έλπιζε να καλύψει οργανωμένη κατάσταση στη βάση, την οποία γνώριζε αλλά δεν είχε υπολογίσει την ηλιθιότητα της;

γιατί ακουστήκαν κάποιες ψιλές ότι ο διοικητής ήσιεν υποπτα κοννέ με οργανώσεις...

γι αυτόν εφυρτήκαν να παραιτηθεί η κυβέρνηση; για να τροχιοδρομήσουν όπως θέλουν την έρευνα;

θα μείνω στα πλαίσια της κοσμιότητας και δεν θα επαναλάβω την ψυχία...

Ανώνυμος είπε...

Θέλω τζιαι εγώ να πω 5-6 πράματα, γιατί τούτα ούλλα που γίνουνται, θα μας παντρέψουν με άθρωπο πραγματικά!
1. Έγινε ολόκληρο πραξικόπημα τζιαι ακόμα κλαιν οικογένεις για το χαμό των δικών τους από τους "υπερ-πατριώτες" που μόλις ήρτεν ο Τούρκος εξαφανιστήκαν, τζιαι κανένας "αγανακτισμένος" εν εβρέθηκεν τόσα χρόνια να ζητήσει την τιμωρία τους. Έγινε το σκάνδαλο του χρηματιστηρίου, που επάττισε η μισή Κύπρος αποδεδιγμένα από τις μαφίες ορισμένων. Κανένας "αγανακτισμένος" στο προεδρικό. Έππεσεν το αεροπλάνο της Ήλιος, επεθάναν 125 (αν δεν κάμνω λάθος, κανένας "αγανακτισμένος" στο προεδρικό. Τωρά γιατί οι ζωές 13 (χωρίς καμιά παρεξήγηση τζιαι σεβασμό σε τζιήνους που πεθάναν) εγίναν ξαφνικά μέγα θέμα, με απότερο σκοπό το κρέμμασμα ενός τζιαι μόνο αθρώπου;
2. Κάθε νύχτα συγκεντρώνονται "χιλιάδες ακομμάτιστοι αγανακτισμένοι" μπροστά που το προεδρικό να διαδηλώσουν τζιαι να προπυλακίσουν τον πρόεδρο, αλλά τυχαία, προχτές που έπαιζεν το αποελ ευρωπαϊκό παιχνίδι, οι "αγανακτισμένοι" ήταν καμιάν 100-200... Τυχαίο, έννεν;
3. Στην πρώτη κηδεία, κατά την είσοδο του κυβερνητικού εκπροσώπου, εγιουχαΐζαν το, τζιαι κατανοητό, αφού ήταν η πρώτη μέρα τζιαι τα συναισθήματα του κόσμου έντονα. Όταν μπήκε ο Κουλίας μέσα, τον επεφημούσαν! Γιατί;;; Τι έκαμεν ο Κουλίας δηλαδή τζιαι επεφημούσαν τον; Εστάθηκεν μπροστάρης να καταστραφούν ή να μεταφερτούν τα container, τζιαι ο "κακός" Χριστόφκιας είπεν του όι; Τουναντίων, ο Κουλίας, όπως τζιαι ο Σαμψών, ήταν στην επιτροπή άμυνας της βουλής, όπως τζιαι ο Ομήρου (πρόεδρος της επιτροπής για 8 χρόνια παρακαλώ), που κάμνει την πάπια έshει που τις 11 Ιουλίου.
4. Να παραιτηθεί ο Χριστόφκιας, για να μπει (βάσει συντάγματος) ο Ομήρου για τα επόμενα 2 χρόνια, έννεν; Ο Ομήρου, ο οποίος αποχώρησε που την κυβέρνηση με τη δικαολογία ό πρόεδρος είναι υποχωρητικός στο Κυπριακό, αλλά επήεν τζιαι έκαμεν σύμπραξη με τον Αναστασιάδη ο οποίος ήταν ο μόνος που είπεν "ναι" στο δημοψήφισμα! Οξύμωρο; Μάλλον! Αλλά η προεδρία της βουλής εν πιο γλυτζιά που το περιπαίξιμο του κόσμου...
5. Όταν τα Η.Ε. εδώσαν πληροφορίες στην κυβέρνηση τζιαι την επιτροπή άμυνας της βουλής ποιες περιοχές θα αποναρκοθετηθούν στη νεκρή ζώνη, ο έξυπνος ο Κουλίας (αφού είshεν τις πληροφορίες πριν να ξέρει η υπόλοιπη Κύπρος), επήεν τζιαι εγόρασεν κάμποσες σκάλες ναρκοθετημένες στην Πύλα για πενταροδεκάρες, τζιαι ακολούθως αφού εφύαν οι νάρκες (τζιαι οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες ετραβούσαν τα μαλλιά τους που επιαστήκαν κορόιδα) ο "πατριώτης" ο Κουλίας εβρέθηκεν με μιαν περιουσία τεράστια, τζιαι έπαυλη κτισμένη μέσα.
6. Τζιαι τελευταίο... Συνάουνται κάθε νύχτα διάφοροι "αγανακτισμένοι πολίτες", οι οποίοι βρέθουνται τζιαμέ τυχαία, χωρίς να ξέρει ο ένας τον άλλο. Ποιος τους οργανώνει, ποιος στήνει μικροφωνικές, ποιος τυπώνει 10,000 φανέλες, ποιος πέρνει 10,000 κεριά, τζιαι γενικά, ποιος τα πληρώνει τούτα ούλλα; Οι "αγανακτισμένοι";;; Γιατί βρωμεί ο δάκτυλος του προκαθήμενου;;;

Ανώνυμος είπε...

ο Τουρκόφιας είναι ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ.
όσοι τον υπερασπίζονται είναι συνεργοί για συγκάλυψη του εγκλήματος.

ο μεγάλος ΜΑΛΑΚΑΣ παρέλαβε ΚΡΑΤΟΣ και θα παραδώσει ΚΡΑΤΗΡΑ !

παρέλαβε ένα κράτος με πλεονασματικό προυπολογισμό που δε θα υπάρχει για να το παραδώσει έτσι όπως το κατάντησε.

Ανώνυμος είπε...

AS AFISOUME NA VGI TO PORISMA, OSI PROSPATHOUN MONO NA DOSI PARETISI O PROEDROS THA PERIMENOUN POLLIN JERON

Ανώνυμος είπε...

Μα δε χρειαζόμαστε κανένα πόρισμα για να δούμε ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης (πολιτική και ποινική)φέρουν οι Χριστόφιας. Κουμνάς, Παντελίδης, Κυπριανού και Παπακώστας !
Το λιγότερο που έχουν να κάνουν είναι να διαθέσουν όλα τα περιουσιακά στοιχεία τους στις οικογένειες των θυμάτων και μετά να αυτοκτονήσουν!
Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ έχει καταστεί ως ο πλέον «άχθος αρούρης» στη γη!

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη ποιό ερώτημα να αιωρείται; Για το ποιός ευθύνεται για την μεγαλύτερη καταστροφή που είχαμε από το 1974;

Εκτός και αν εννοείς το απόλυτα γραφικό και θεωρητικό ερώτημα που αφορά τυχόν σκόπιμη έκρηξη!

Ελπίζω να μεν επήρες τζιαι εσύ διαζύγιον με την λογική.

Στροβολιώτης.

Ανώνυμος είπε...

Θελει τζιαι απαντηση ο ακροδεξιος στροβολιωτης

Ανώνυμος είπε...

ΕΟΚΑ Β΄ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ !!!!!
ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ & ΣΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ !!!

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΤΟ – ΣΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ !!!
ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ & ΣΙΑ = ΑΣΥΔΟΣΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

Na po kai go 5-6 pramata en taxei:

1.osoi theloun tin paretisi tou proedrou opios kai na einai autos,apla tous ipan etsi na theloun tin dedomeni stigmi...pos ginete na thelei gia paradigma tin paretisi tou o sillouris pou ine 3 tis ekaton?pios ine o sillouris?akoma ena megalitero paradigma...pioi ine autoi oi 10000 i 15000 pou theloun tin paretisi tou ...i dimokratia sou dinei to dikeoma na les oti thes ....apo ekei kai pera an mporeis na kameis kati to kaneis me nomimous tropous ...o ekastote proedros vgenei me ekloges kirioi ....dimokratikes ...an den thelete ton ekastote proedro na peftete me tis klatses mexri na perasei i thitia tou kai meta na ton maurisete....ta ntaillikia den xorane se ena dimokratiko kratos ...e3allou eseis diatimpanizete oti pano apo ola iste dimokrates...paparies.i dimokratia ine to xirotero politeuma
2.oso afora tin ekri3i eginan oulloi idimones,idikoi,pirotexnourgoi,pirosvestes kai 3ero kai go ti allo .toso kairo eseis oi 10000 -15000 giati den esinaestoun tziame sto proedriko afou exete kai tis gnoseis kai ti diathesi na apetisete na figoun ta kolokonteiner...na sas po ego ...giati ta 9/10 pou pate tziame oute kan ixerete oti ipirxan auta ...dioti oute kai pou ekatsete na parakolouthisete potte sas tis idiseis.iste sta cafe sas ,i stin mpirimba sas,i stin pilotta sas i sinamenoi se kanena spiti kai pezete pro i kapou allou kai kanena ta xaixoudkia sas...vlepete otan erthei to savvatokiriako epistrefete stin routina sas.den ntrepeste ligaki
3.oti exei ginei sto mari exei ginei ...opios kai na paretisei,opios kai na paei filaki ,ta pedkia den erkounte piso....ine keros na to katalavoume...as ginoun lipon oles i nomimes ereunes kai as plirosi o kathe enas auto pou tou analogei.kai pali kai na plirosi akoma kai o proedros an ine sinipefthinos ti tha allaxei,tha ertoun piso oi nekroi?ine to sistima pou fteei kirioi parte to xampari...to sistima to gamimeno.
4.autoi oi 10000-15000 aganaktismenoi ,ego tha tous leo pleon sintonismenoi.autoi oi sintonismenoi giati ta teleftea vradia dialioun tin ekdilosi tous meta apo tin prosthiki se autous kapion 'allon'?as vgei enas na mas pei...afou kai tous sintonismenous kai tous allous kapios tous parakinei...kai edo ine pou thelo na e3igiso giati tous alla3a to 'onoma'!dioti kirioi eite to thelete eite oxi sas SINTONIZEI o traoullos o tommys...autos o tragos o opios den emine klepsia pou den tin ekame....na xereste to sintonistis...
5.kai to teleufteo ,ean ola auta pou tha pite oti sas katigoro den ta dexeste,kai na theoriso oti ta exete me tin kathe kivernisi ,kai thelete na alla3ei auto to sistima to gamimeno i esto na douleuei diaforetika exete,tote mpravo sas pou diadilonete kathe nikta irinika...kai na sinexisete na to kanete.....dioti exete to dikeoma na diadilonete gia pragmata ta opia ine fanera kai kapioi kolisiergoun gia diaforous logous...eee peste mas kirioi sintonismenoi gia to prodotiko praxikopima giati den ediadilosete ,giati den diamartirithikate?den iste enantion ?

ps1.apla stin kipro allou mas troei kai allou knithoumaste...
ps2.o kolos o titsiros ide ton vratzii tzie eshiestin.

πρωην ακελικος είπε...

το παραδεχομαι μιχαλακη.εβαλεν με ο ερογλου να ανατιναξω την βαση για να μεν πασιν τα μωρα του ακελ.ο χριστοφιας γνωριζε και μαλιστα αυτος συμφωνησε στην ανατιναξη.γιατι?γιατι σου λεεει ο λαος θα στραφει εναντια μου.εγω θα βαλω το πλας το αστρα την χαραυγη και την γνωμη αν γραψουν οτι η αντιπολιτευση εβαλε το κοσμο να διαδηλωσει.διοτι ναι εμεις θεωρουμε τον λαο βλακα διοτι τοσα χρονια τον ποτιζουμε φαρμακι ωστε να μην αντιδρα και να τρωμε εμεις τους φορους του.ετσι το κομμα μου θα πετυχει την συσπειρωση.θα καλεσουμε και την ρωσσια να εισβαλει τυχον αν επιχειρηθει εφοδος του λαου στο προεδρικο.κυριως ομως θα πιεσουμε το λαο να δεχθει τουρκοποιηση της κυπρου γιατι χαθηκε η οικονομια μας.

Ανώνυμος είπε...

ΕΙΔΑΜΕ ΤΟ ΒΙΤΕΟ ΤΙΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΛΛΑΣΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ .....ΟΙ ΗΡΩΕΣ ΕΙΝΑΙ ΗΡΩΕΣ....ΚΑΙ ΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕς ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕς.....ΑΚΕΛΙΚΟΙ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΙ ΜΟΝΟΙ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΙΣΙΑΟΥΛΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΙΣΗΓΑΓΑΝ ΤΟΝ ΤΣΕ....ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΕΤΡΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΦΙΛΟΙ ΝΑ ΑΜΑΥΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ....ΧΡΙΣΤΟΦΙΑς Ο ΝΕΟΣ ΝΕΡΩΝΑΣ ΤΣΕΙΝΟΣ ΕΚΑΨΕΝ ΤΗΝ ΡΩΜΗ ΤΟΥΤΟΣ ΕΚΨΕ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ......

andreas είπε...

PIOS SAS EIPEN NA APETITE PARETISI TOU PROEDROU .... TO APOEL TO DISI O3A I "TAPINI KAI TIMIA " EKLISSIA ? gt den apetisate eseis pou noiazeste gia to kalo tis kiprou na pareti8ei o epi 2 dekaeties proedros kliridis o opios an den ton gnorizate diadektike XWRIS EKLOGES ton sam4on stin" proedria" tis kipriakis dimokratias , anagnorizontas sto anakino8en tou anamesa sta alla pou eipe os aperxomeno PROEDRO ton sam4on , gt den apetisate paretisi tis kivernisis mou epatisen sas me s300 me to xak , pou edosen KRATIKI GIN se SIGEKRIMENI omada . mipos epd tote en esifere tou ARXITRAOULOU ????????
...

Ανώνυμος είπε...

Michali Michail kai Disdaimona,
kai oloi eseis pou afinete yponooumena eis varos toy Arxipliarxou kai eis varos tou Dioikiti tis Vasis, ena exo na saw po:
Eiste ALITES.

EOKA.B = Prodosia..

Xritofias+Eseis oi ALites = DOLOFONOI!

Ανώνυμος είπε...

η εοκα β δεν ηταν προδοτες ειχαν ενα μεγιστο στοχο οποιος υποθαλτηκεν απο τους προδοτες διεθνιστες ακελικους και τον προδοτη καραμανλη και μακαριο για να ριξουν την δικτατορια....

Κώστας Μηνάς είπε...

Φίλε Μιχάλη συγχαρητήρια για την δημοσίευση του video. Το θέμα είναι να μπορέσει να βγεί η αλήθεια στην επιφάνεια με βάση του τι πραγματικά έγινε. Είναι φανερό ότι αυτοί που ζητούν την παραίτηση του προέδρου είναι αυτοί που θέλουν να σταματήσουν την διαδικασία της ανάκρισης ή να την στείλουν προς την κατεύθυνση που νομίζουν ότι τους συμφέρει πολιτικά. Ο πρόεδρος από την πρώτη στιγμή ζήτησε από τον Γενικό εισαγγελέα να ξεκινήσει ανακρίσεις. Διορίστικε ανακριτική επιτροπή για την Διοικητική ευθυνη των ανευθυνουπεύθυνων. Αυτοί είναι οι θεσμοί μας, τα λαικά δικαστήρια, οι καταδίκες στιλ φαρ ουεστ και Κλιντ Ησγουντ σπρώχνουν το από 50ετίας διαβρωμένο σύστημα που λειτουργεί στη χώρα μας ακόμα πιο πίσω. Και δυστυχώς στην αναξιοκρατία έχει συμβάλει η πλειοψηφία των πολιτών αυτού του τόπου από τους απλούς πολίτες μέχρι τους στην ανωτερη βαθμίδα αξιωματούχους πολιτικούς και μη, αντιπολιτεύσεις συμπολιτεύσεις όλων των εποχών. Και αν πανάκεια για όλα τα κακά αυτού του τόπου ήταν να φύγει ο πρόεδρος εγώ θα συμφωνούσα απόλυτα με αυτή την θέση. Και κάτι άλλο οι βρυσιές φανερώνουν το επίπεδο πολιτισμού του καθενός ξεχωριστά και το βαθμό σεβασμού που δείχνει για το οποιονδήποτε συμπολίτη μας.

Ανώνυμος είπε...

υποκινητες και εμπνευστες του πραξικοπηματος ο μακαριος και ο καραμανλης μιχαλη.....

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 2.04
Αν σου δώσω μισό κιλό τυρί και πω σου φύλαξε το ως που να δουμε τι θα το κανουμε θα το βάλεις στο συρτάρι της κουζίνας ή στο ψυγείο?? Δεν θέλει και πολύ μυαλό. Και ο πρόεδρος να σου πει βάλε τα πυρομαχικά στον ήλιο ο σωστός επαγγελματίας θα πει " εσύ κάνε τη δουλειά σου και είναι δική μου δουλεία πως θα φυλαχτούν". Αυτό είναι ευσυνειδησία και επαγγελματισμός.. αλλά που...?! Ο νους μας κάπου αλλού είναι αντί στην πραγματικη ποιότητα της δουλειάς μας.. ίσως στις πρωαγωγές και στο παίξε πελλόν να περάσουμεν...

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη ίσως όλοι αυτοί που βρίζουν χωρίς να έχουν επιχειρήματα θα΄έπρεπε να σβηστούν?? Όχι τίποτε άλλο αλλά για να μην μας θυμίζουν κάποιες άλλες εποχές που οι φωνακλάδες και οι κομπλεξικοί εκάμναν ότι εθέλαν κι ας έρχονταν οι τούρκοι.. οι αναιδείς...

Ανώνυμος είπε...

Πάντως Μιχάλη αν αυτοί που ακούγονται στο βιτεο δεν είναι απλοί στρατιώτες αλλά κάποιοι "υπέυθυνοι" τότε κάτι μας κρύβεις...

Ποιοί είναι αυτοί που "χαίρονται" με τις εκρήξεις? Μήπως ήταν σκόπιμες "ελεγχόμενες" αναφλέξεις? Διότι αυτές μάλλον δεν ακούγονται σαν εκρήξεις. Μήπως τα "πυροτεχνήματα" τους ξέφυγαν από τον έλεγχο και τελικά τα έκαναν μαντάρα?.. Ολε??

Απλά ρωτούμε και αν μπορείς απάντα για να΄μην έχουμε αγωνία..και να μην περιμένουμε ως την άλλη εβδομάδα την επόμενη έκδοση της Γνώμης...

Ανώνυμος είπε...

ΝΑΤΟ – ΣΙΑ ΠΡΟΔΟΣΙΑ !!!
ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ & ΣΙΑ = ΑΣΥΔΟΣΙΑ!

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΚΡΑΤΗΡΑ, Ο ΠΛΕΟΝ ΑΝΙΚΑΝΟΣ ΚΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ.

και ηλίθιος, αλλά και ΦΟΝΙΑΣ ο άχρηστος Καταστρόφιας!!!

Ανώνυμος είπε...

ΕΟΚΑ Β΄ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ !!!!!
ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ & ΣΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ !!!

Ανώνυμος είπε...

χριστόφια δολοφόνε της κύπρου αλ καπόνε!

Ανώνυμος είπε...

ma nomizete en tyxaia pou afise ton antoni kita na apodrasei?

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/21/2011 11:28 μμ

Είναι βέβαιο είναι ότι είναι στρατιωτικοί. Δεν μπορώ να πω περισσότερα.
Όσον αφορά τα άλλα θέματα που θέτεις πρέπει να πω ότι τα πράγματα είναι συγχυσμένα όσον αφορά το τι έγινε με τους στρατιώτες. Άλλοι λένε ότι τους έστειλε στη θάλασσα, άλλοι στην Αγ. Νάπα για άσκηση.

Και επειδή τα πράγματα είναι όντως σοβαρά πρέπει να είμαστε προσεκτικοί στο τι λέμε.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/21/2011 11:30 μμ

Ναι, υπάρχει ακόμα ένα κομμάτι που μαρτυρά την ταυτότητα εκείνου που «τράβηξε» το βίντεο. Και το οποίο αφαιρέθηκε για ευνόητους λόγους.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 12:13 πμ

Κάποιοι εξακολουθείτε να ζείτε με λογικές «άσπρου – μαύρου».
Υπάρχουν και αποχρώσεις και του άσπρου και του μαύρου.
Και κυρίως μία εκδοχή δεν σημαίνει ότι αναιρεί άλλη εκδοχή.
Π.χ. το τι μπορεί να έγινε μέσα στη βάση και τι μπορεί να προκάλεσε την έκρηξη είναι ένα και το αν υπάρχουν ευθύνες για τη διαδικασία παραλαβής, αποθήκευσης και φύλαξης του φορτίου είναι άλλο θέμα.

Και διερωτώμαι αν αντιδράσεις σαν τη δική σου έχουν ακριβώς τον στόχο να μείνουν τα πράγματα μόνο στις πολιτικές ευθύνες και όχι στο τι προκάλεσε την έκρηξη.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος7/22/2011 12:16 πμ

Το θέμα των ευθυνών είναι τεράστιο θέμα και είναι υπαρκτό.
Προσωπική μου άποψη είναι ότι οι ευθύνες πρέπει να αποδοθούν, σε όποιον τις φέρει, όποιος και να είναι.

Αλλά αρμόδιος για να αποφασίσει ποιος φέρει ευθύνες ή όχι δεν είμαι ούτε γω, ούτε συ ούτε οποιοσδήποτε άλλος εκτός από τους αρμόδιους.
Γι’ αυτό όσοι βιάζονται να αποδώσουν ευθύνες ας περιμένουν.

Το ότι υπάρχει εμπάθεια κατά του προέδρου δεν είναι μυστικό ούτε σημερινό.
Και δυστυχώς κάποιοι καθοδηγούνται από αυτήν.

Μιχάλης είπε...

@ Διάφορους ανώνυμου

Με τα συνθήματα και τις ύβρεις δεν βγαίνει τίποτε.
Δείχνει μόνο εμπάθεια και ανωριμότητα.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 12:55 πμ

Ρωτάς γιατί δεν βάζω τα επίσημα έγγραφα του κράτους που διέρρευσαν.
Το έχουν κάνει ήδη άλλοι.
Αλλά αν θα έκανα κάτι τέτοιο είχα υποχρέωση να τα βάλω ολόκληρα και όχι αποσπασματικά για να δημιουργώ εντυπώσεις.

Και για να τα βάλω όλα χρειάζομαι αρκετές σελίδες. Αλλά επαναλαμβάνω, αφού τα έχουν βάλει άλλοι δεν εξυπηρετεί τίποτε να τα ξαναβάλω.
Και πάρε ως δεδομένο ότι η θέση μου για απόδοση ευθυνών εκεί που υπάρχουν είναι δεδομένη.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 12:55 πμ

Ρωτάς γιατί δεν βάζω τα επίσημα έγγραφα του κράτους που διέρρευσαν.
Το έχουν κάνει ήδη άλλοι.
Αλλά αν θα έκανα κάτι τέτοιο είχα υποχρέωση να τα βάλω ολόκληρα και όχι αποσπασματικά για να δημιουργώ εντυπώσεις.

Και για να τα βάλω όλα χρειάζομαι αρκετές σελίδες. Αλλά επαναλαμβάνω, αφού τα έχουν βάλει άλλοι δεν εξυπηρετεί τίποτε να τα ξαναβάλω.
Και πάρε ως δεδομένο ότι η θέση μου για απόδοση ευθυνών εκεί που υπάρχουν είναι δεδομένη.

Μιχάλης είπε...

@ Disdaimona

Όπως ανάφερα και πριν, οι πληροφορίες λένε ότι αυτοί που τράβηξαν και ακούγονται στο βίντεο δεν είναι στρατιώτες.

Δεν θέλω να δώσω βάση σε φήμες και διαδόσεις αναφορικά με τον οποιονδήποτε.
Ακούω κι εγώ διάφορα αλλά πρέπει να βασιζόμαστε στις πραγματικότητες ή σε όσα έχουν βάση.

Το τι έγινε τις τελευταίες ώρες ελπίζω ότι θα φανεί από την έρευνα.

Από την άλλη το ότι κάποιοι θέλουν να τροχοδρομήσουν τα πράγματα προς την κατεύθυνση που οι ίδιοι θέλουν και ιδιαίτερα στο να πλήξουν την κυβέρνηση είτε έχει είτε δεν έχει ευθύνες αυτό είναι φανερό.
Και αυτό δείχνει και πόσο σοβαροί είναι κάποιοι.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 12:20 μμ

1. Όντως δημιουργεί ερωτηματικά γιατί ξαφνικά βρέθηκαν τόσοι αγανακτισμένοι.

2. Οι συγκεντρώσεις έχουν πλέον ξεφτίσει διότι φάνηκε ότι κάποιοι τις καθοδηγούν. Ήδη ψες ήταν έξω από το προεδρικό περίπου 200 άτομα ενώ την Τετάρτη γύρω στα 1.500.
Τσακώθηκαν και μεταξύ τους τόσο την Τετάρτη όσο και ψες για καθαρά πολιτικούς λόγους.
Μπορεί στις μεγάλες συγκεντρώσεις που κάνουν να έχουν κόσμο αλλά επί της ουσίας έχουν ξεφουσκώσει.

3. Οι ευθύνες είναι σε διάφορα επίπεδα και αγγίζουν ακόμα και τη Βουλή. Γιατί τα ρίχνουν όλα μόνο στην κυβέρνηση είναι ευνόητο.

4. Συνταγματικά δεν μπορούν να παύσουν κανένα πρόεδρο. Γι’ αυτό και αποτυγχάνουν συνεχώς οι προσπάθειες τους.

5. Δεν νομίζω να υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που να ασχολείται με τον συγκεκριμένο κύριο και να τον παίρνει στα σοβαρά.

6. Εχει πολλά δάκτυλα που είναι πρόθυμα να συνδράμουν στις προσπάθειες να φύγει ο Χριστόφιας. Αλλά το κάθε πράγμα στην ώρα του.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 2:02 μμ

Αφού δεν χρειάζεται κανένα πόρισμα τότε γιατί να μην πούμε ότι ευθύνεσαι αποκλειστικά εσύ για ότι έγινε;

Μιχάλης είπε...

@ Στροβολιώτης

Φίλε μου σε έχω για έξυπνο άνθρωπο.

Εσύ δεν έχεις κενά και απορίες για το τι πραγματικά έγινε;

Και από την άλλη, είδες να αναφέρομαι πουθενά ή να αφήνω έστω υπονοούμενο για σκόπιμη έκρηξη;

Αν όχι τότε πού κολλά το διαζύγιο με τη λογική;

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 6:40 μμ

1. Όσοι μιλούν για παραίτηση και άλλα παρόμοια έχουν στόχο να δημιουργήσουν και να παγιώσουν εντυπώσεις και τίποτε άλλο. Αν σέβονται πραγματικά τη νομιμότητα πρέπει να αναμένουν την επίσημη έρευνα.

2. Όπως και στην περίπτωση της Ήλιος έγιναν πολλοί ειδικοί σε θέματα αεροναυπηγικής, έτσι και τώρα έγιναν ειδικοί και σε θέματα εκρηκτικών. Κυρίως δημοσιογράφοι. Όσο για εκείνους που φωνάζουν, οι περισσότεροι το λένε ότι είναι απολίτικοι, ότι δεν ασχολούνται με την πολιτική και δεν πήραν μέρος στις εκλογές. Από τούτα και μόνο φαίνεται η υπευθυνότητα τους.

3. Ναι, ότι έγινε στο Μαρί έγινε και τίποτε δεν φέρνει πίσω τους ανθρώπους που σκοτώθηκαν. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να αποδοθούν ευθύνες. Τουλάχιστον για να μην έχουμε τα ίδια πράγματα σε άλλες υποθέσεις.

4. Τείνει να αποδειχτεί πλέον ότι υπάρχει συντονισμός. Από την άλλη όμως υπάρχει και κόσμος που πηγαίνει εκεί με αγνά ελατήρια. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

5. Όντως κάποιες κινήσεις προκαλούν ερωτηματικά. Όπως και το ότι κάποιοι άρχισαν να χαρακτηρίζουν τις αντικατοχικές εκδηλώσεις ως… φιέστες.

Μιχάλης είπε...

@ πρωην ακελικος

Δεν βγάζω νόημα.
Γράψε σε παρακαλώ στα ελληνικά για να καταλάβω τι θέλεις να πεις.



@ Ανώνυμος 7/22/2011 7:37 μμ

Δυστυχώς το βίντεο αλλάζει πολλά και αν δεν άλλαζε δεν θα σε ενοχλούσε ώστε να γράψεις αυτό που έγραψες.
Και επειδή είσαι και ανιστόρητος δεν θα ασχοληθώ με το θέμα των ηρώων της αριστεράς, ούτε αν είναι όντως ο Νέρωνας που έκαψε τη Ρώμη.
Και ασφαλώς αποδεικνύεις ότι το πρόβλημα σου είναι άλλο.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 8:19 μμ
Ποιος αφήνει υπονοούμενα;
Το βίντεο είναι εκεί, μιλά από μόνο του αλλά κανένας δεν είπε ότι αυτός που ακούγεται είναι ο α ή ο β.

Ξέρεις κάτι και το κρύβεις πίσω από συνθήματα αποπροσανατολισμού;

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 8:23 μμ


Πες το πιο καθαρά το ζήτω η ΕΟΚΑ Β’.
Μόνο που αυτό δεν αποτελεί θέμα της ανάρτησης και επίσης η διαπίστωση σου είναι εντελώς ανιστόρητη.

Μιχάλης είπε...

@ Κώστας Μηνάς

Έχεις δίκαιο.
Πρέπει να αφεθεί απερίσπαστος ο ανακριτικός μηχανισμός να κάνει τη δουλειά του.
Και δεν είναι καθόλου τυχαίο που κάποιοι όταν κατάλαβαν ότι τα πράγματα μπορεί να εξελιχθούν διαφορετικά από αυτά που οι ίδιοι θα επιθυμούσαν άρχισαν να ενσπείρουν αμφιβολίες για τη διαδκασία.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 9:27 μμ

Κάπου έχεις δίκαιο αλλά είσαι απόλυτα βέβαιος ότι τα πυρομαχικά εκράγηκαν από τον ήλιο;
Και αν όντως έτσι είναι, τότε τα καλοκαίρια δεν πρέπει να γίνονται πόλεμοι διότι θα ανατινάζονται μόνα τους τα πυρομαχικά λόγω θερμοκρασίας.
Συμφωνείς ή διαφωνείς;

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/22/2011 9:30 μμ

Όχι, δεν θα σβήσω τίποτε. Θα τα αφήσω εκεί ως τεκμήρια του τρόπου σκέψης μερικών.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/22/2011 9:38 μμ

Δεν μπορώ να πω ποιοι ακούγονται στο βίντεο για ευνόητους λόγους.
Αρμόδιοι για να το πουν είναι οι ερευνώντες.

Σκόπιμες δεν θα έλεγα ότι ήταν οι αναφλέξεις, διότι η λέξη σκόπιμες παραπέμπει σε συνωμοσιολογικές λογικές οι οποίες δεν με βρίσκουν σύμφωνο.
Η πιθανότητα κάποιου λάθους μπορεί να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα.

Το ότι υπάρχει μέχρι στιγμής είναι καταγραμμένο στην έκδοση της Γνώμης που κυκλοφορεί.

Αν υπάρχει κάτι νεότερο θα δημοσιευθεί στην επόμενη έκδοση.

Ανώνυμος είπε...

Mihali Mihail,
Esy SIGOURA, kati perneis!
To thema gia mena einai ti perneis.
Alitheia ti perneis?

Μιχάλης είπε...

Αν εξηγήσεις γιατί θα είναι καλύτερα

Ανώνυμος είπε...

Αν εννοείται από το δημοσίευμα πως το έκανε αυτό το πράγμα ενός είδους παρακράτος εγώ να πω το εξής. Αν ενταχθήκαμε στο ΣυΕ, τότε οι ΝΑΤΟϊκοι θα τον έκαναν τον Χριστόφια βεζίρη, μα τώρα τον έκαναν ρεζίλι.

Όταν ανοίγουμε θέμα παρακράτους, στην ουσία ανοίγουμε θέμα του ΝΑΤΟ. Δεν μπορεί να βιώσει ένα παρακράτος χωρίς έγκριση του ΝΑΤΟ.

Ανώνυμος είπε...

Θέλεις να σου κάμω ένα βίντεο με τις ίδιες εικόνες που να λαλεί: " Είμαι ο Μιχάλης Μιχαήλ, ο παντός καιρού δημοσιογραφίσκος και περιμένω ένα κοντέινερ ηλιθιότητας να ππέσει πάνω στην κκελλέ μου."; Θέλεις;

nikos είπε...

Ton ipourgo aminas pios ton diorizi? ama se ena stratopedo pai kati lathos pios ine ipefthinos?Ton iparxigo pou kani pragmatiko koumanto sto strato en antithesi me ti glastra arxigo pios ton diorizi?Afou ftei ipourgos kai arxigos aftos pou tous diorise kai den tous elekse sosta de ftei? Aftos pou den elekse sosta tous apokato tou tha vali anakriti na eleksi ti egine????Kai ti porisma tha dosi ????Ama sas elega oti diatakse porisma o paretithen arxigos i o ipourgos tha legate pali astin ereuna na teliosi?Giati paretithikan oi dio afou porisma den egine?Emis viastikame na epiripsoume efthines/?To oti ise proedros de mia xora xoris reuma me disekatomiria eksoda kai eno ixes gnosi tou fortiou mono kai mono gia afto to logo ise kirie xristofia ftextis .Den apaito paraitisi xristofia outos i allos o nomos den to epivali alla na vgis na pis siggnomi mporousa na to apotrepso fteo gamoto ime atsalos kai apiros sto xirismo tetion thematon

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/23/2011 12:46 πμ

Ειλικρινά πολλές φορές διερωτώμαι από πού βγάζετε κάποια συμπεράσματα.
Ποιος μίλησε για παρακράτος;

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/23/2011 1:59 πμ

Καταλαβαίνω την απογοήτευση που νιώθει κάποιος όταν είναι πεπεισμένος για κάτι και μετά βγαίνει κάτι άλλο που του ανατρέπει αυτό το κάτι.

Και ασφαλώς ψάχνει να βρει τρόπους να το ανατρέψει.

Αγαπητέ μου αυτό το φιλμάκι προβλήθηκε και από τα ΡΙΚ και άλλο ένα κανάλι το ίδιο βράδυ που το ανάρτησα κι εγώ.

Λες να το κατασκεύασαν κι εκείνοι;

Επίσης αυτό το φιλμάκι βρίσκεται στα χέρια των ανακριτικών αρχών.

Άρα οι εξυπνάδες σου αλλού.

Μιχάλης είπε...

@ nikos

Απλοποιείς πολύ τα πράγματα.
Πρώτα πρώτα κανένας δεν είπε ότι δεν υπάρχουν ευθύνες.
Πώς θα αποδειχθούν όμως αυτές οι ευθύνες; Χωρίς έρευνα;
Και ποιος θα διορίσει τον ερευνώντα; Θα αυτοδιοριστεί;

Από την άλλη, οι έρευνες που γίνονται είναι 2 ειδών, για τις πολιτικές ευθύνες και τις ποινικές ευθύνες.
Σε ένα ευνομούμενο κράτος έτσι γίνονται τα πράγματα, δεν αποφασίζει ο καθένας ποιος ευθύνεται.

Και επειδή ρωτάτε συνέχεια ποιος διόρισε τον ένα και ποιος τον άλλο θα σε θυμίσω ότι τον μόνο που διόρισε ο Χριστόφιας είναι τον Υπουργό Άμυνας.

Ποιος διόρισε τον αρχηγό, τον υπαρχηγό, τον διευθυντή της Πυροσβεστικής, ψάξε μόνος σου να βρεις ποιος τους διόρισε. Θα του ρίξουμε εκείνου ευθύνη;

Ανώνυμος είπε...

Ο Γκαίμπελς αγαπητοί φίλοι δεν πέθανε. Ο Γκαίμπελς είναι δω. Ξαναζεί μέσα απ' τα πληρωμένα παπαγαλάκια του δικτάτορα Χριστόφια.

Ανώνυμος είπε...

ate re kopelia kanei kamnete oti en katalavate .....kala re poso diskolo ine na perimenete na ginei i ereuna?oksa foaste oti touti i kivernisi tha kanei oti kamia alli den to ekane os tora diladi na timorisei tous enoxous kai na thiktoun ta pistevo sas....eginikete oulloi antartes...oulloi na sirete to proedro ...ma pioi iste telospanton?ego tha to po oma kai tzino pou tha ton enoxlisei na paei na gam... ,kai na ferei kai tin eispraxi...Toutoi tin fora exei kai i alli pleura kai kalasnikof kai oti thelete.....eginete oulloi empirognomones ,pirotexnourgoi ,pirosvestes,dikastes...den mas klanete ta arxidia leo go....san den ntrepeste....oso gia to sintonisti sas kai ton 2 (aganaktismenon-elam)pete tou na ertei na m ta kn...ei nakko.e sorry re mixali alla opou tin malakia akouo tin...kala re koumpare toso diskolo ine na perimenoume os ton septevri-oktovri?o allos mila gia ton nerona,o allos gia ton gkaimbels,alla kanenas den mila gia ton mega alexandro kai tis sfages pou ekame....fisika tha mou peis o kathenas opos ta antilamvanete kapia pramata....kai epidi elektike gia to filmaki pioi ine auti pou miloun tha po ego....e3alou to leei kai to filmaki pou exei i astinomia sto opio den ekopikan kapia pragmata...sto telos legete i frasi 'e kanei re emilie'...pou tziame tze tzi ine doulia ton arxon ...an thelete na voithisete kai na perasete kai kapia minimata kirioi sintonismenoi ego theoro oti prepei kai ine kathikon an thelete kai emena kai olous mas tin opiadipote diadilosi diamartirias kai an kanoume na tin kanoume irika....
ps.epidi den xero na valo onoma kai pato to anonimosgia na grafo an thes na sxoliaseis se osa ipa mixali na apefthinese sto nick 'asintonistos'

Ανώνυμος είπε...

@ Μιχάλης,
@ Ανώνυμος 7/22/2011 12:20 μμ

1.Όντως δημιουργεί ερωτηματικά γιατί ξαφνικά βρέθηκαν τόσοι αγανακτισμένοι.
ΚΑΛΑΝ ΡΕ, ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ ΠΩΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΒΑΡΕΘΗΚΕΝ ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ?(ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, ΔΟΝΤΙΑ, ΗΛΙΟΣ, ΜΑΡΙ, ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΕ, ΕΝ ΟΥΛΛΑ ΤΕΛΙΑ). ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΝ ΗΡΤΑΝ 1000 ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΚΕΝΤΡΗΣΟΥΝ, ΑΛΛΑ 13 ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΕΣ.

2. Οι συγκεντρώσεις έχουν πλέον ξεφτίσει διότι φάνηκε ότι κάποιοι τις καθοδηγούν. Ήδη ψες ήταν έξω από το προεδρικό περίπου 200 άτομα ενώ την Τετάρτη γύρω στα 1.500.
Τσακώθηκαν και μεταξύ τους τόσο την Τετάρτη όσο και ψες για καθαρά πολιτικούς λόγους.
Μπορεί στις μεγάλες συγκεντρώσεις που κάνουν να έχουν κόσμο αλλά επί της ουσίας έχουν ξεφουσκώσει.

ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΗΤΑΝ 1500 ΑΤΟΜΑ, Η 200? ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΑΛΕΙ ΜΑΣ ΨΕΜΑΤΑ. ΗΣΑΣΤΑΝ ΤΖΙΑΜΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ? ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΗΤΑΝ 20000 ΠΑΝΤΩΣ. ΕΝΤΑΣΗ ΥΠΗΡΞΕ ΣΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ, ΕΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΑΜ, ΩΣ ΕΛΑΜ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΝ ΦΚΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗΝ "ΚΑΠΟΙΟΙ" ΝΑ ΜΑΣ ΒΑΦΤΙΖΟΥΝ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ-ΕΛΑΜ-ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΣ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΦΚΕΝΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ, ΦΚΕΝΕΙ ΧΩΡΙΣ ΤΑΠΕΛΑ. ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ ΝΑΙ ΤΟ ΟΛΟ ΘΕΜΑ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΝΕΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ.

3. Οι ευθύνες είναι σε διάφορα επίπεδα και αγγίζουν ακόμα και τη Βουλή. Γιατί τα ρίχνουν όλα μόνο στην κυβέρνηση είναι ευνόητο.
ΚΥΡΙΑΝ ΕΥΘΗΝΗ ΕΧΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΣΙΑ. ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΜΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΜΟΝΟΜΕΛΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ?! ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΝΝΕΝ ΠΟΡΙΣΜΑ ΠΟΥ ΕΝΝΑ ΕΧΟΥΜΕΝ, ΑΛΛΑ ΠΟΡΔΙΣΜΑ. ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΤΕΕΙ ΜΙΧΑΛΗ, ΦΤΕΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ.

4. Συνταγματικά δεν μπορούν να παύσουν κανένα πρόεδρο. Γι’ αυτό και αποτυγχάνουν συνεχώς οι προσπάθειες τους.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΗΚΝΥΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, ΜΕΝ ΤΗΝ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ.

5. Δεν νομίζω να υπάρχει σοβαρός άνθρωπος που να ασχολείται με τον συγκεκριμένο κύριο και να τον παίρνει στα σοβαρά.
ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΑΖΙ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΤΟΝ ΣΥΓΧΑΙΡΩ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟΝ ΟΜΗΡΟΥ ΑΝΤΙ ΤΟΝ ΚΑΡΟΓΙΑΝ. ΕΠΕΙΔΗ ΝΑΙ, ΔΕΝ ΕΚΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟΥ ΕΙΠΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ.

6. Εχει πολλά δάκτυλα που είναι πρόθυμα να συνδράμουν στις προσπάθειες να φύγει ο Χριστόφιας. Αλλά το κάθε πράγμα στην ώρα του.
ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΦΤΕΕΙ ΜΟΝΟ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ,ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΑΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΟΚΡΑΤΙΑ-ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ. (ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ, ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΜΕΣΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ,ΑΝΑ ΔΗΜΟ Η ΕΠΑΡΧΙΑ Η ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ, ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ. Π.Χ. ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΨΗΦΙΖΟΥΝ 30ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ ΓΙΑ ΑΝΕΓΕΡΣΗ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΝΑΟΥ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΩΣΙΑ. ΤΟ ΚΑΤ ΕΜΕΝΑΝ ΠΡΕΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΑΡΞΗ ΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΠΛΕΥΡΕΣ, ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ.. ΓΙΑ EYROVISION KAI XFACTOR ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ.. ΠΟΥ Η ΔΥΣΚΟΛΙΑ?


ΣΑΣ ΚΑΛΩ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ.

ΛΑΚΩΝ

Ανώνυμος είπε...

file lakon ...na po etsi llia pramata pano se touta pou ipes....min me pare3igiseis apla ekfrazoume apopseis kai kouventes antallasoume tha elega kalitera.stis oles diafthores pou anafereis giati epilegeis mono kapies...to praxikopima ti itan?oi s300 ti itan?simfono kai me auta pou anaferes alla na ise isios....anaferes ton ilio...to porisma vgike sosta?to gnorizeis oti i ipothesi tou iliou ine sta dikastiria?gnorizeis oti diefthintis tou iliou ine vouleftis auti ti stigmi megalou kommatos?ine kapia lepta simia pou ta xirizontai i armodioi kai oute ego alla oute esi mporoume na dikasoume ton opiodipote..2o..eprepe na ntrepese na xirokrotas athropous pou anikoun se fasistikes -akrodexies parataxeis ektos vevea an anikeis se autes.(ta erga tous ine ekei kai milane).3o autoi pou exoun tin efthini tha tin analavoun kai tis pinikes tha tis akousoun stis akroaseis sta dikastiria...to oti ine monomelis i epitropi theoro oti ine gia logous 'euligisias' kai katepektasi an theleis na min 'xanonte'diafora gia diaforous logous,theoro oti an den ikanopiisei to kosmo to porisma tote na krinoume tin sistasi tou.4o nomizo faskeis kai antifaskeis...epidi exoume dimokratia o ekastote proedros exei thitia 5 xronia...ara epidi to ekle3e o laos dimokratika as kanoume ipomoni mexri tis ekloges.o tragos file ine gnostos apateonas ara min mou xeretas tis praxeis tou....opos to les ine auto to gamimeno to kolosistima pou fteei alla min 3exnas kai tin kolonootropia tou ellinokipriou...oso afora tis ekloges apo diadiktio i kati paromio den simfonoume katholou kai menoume os ekei...
ps:oute dikigoros ime tou opioudipote arthrografou oute kanenos.apla kano sxolia se auta pou ipes....dimokratika panta

ta sevi mou
asintonistos.

the Idiot Mouflon είπε...

Έλεος Μιχάλη!

Δηλαδή ακόμα και στην περίπτωση δολιοφθοράς... εξαφανίζεται η ευθύνη για σωστή φύλαξη; Ή αφορά μόνο τους μόνιμους;

Η απόφαση για το "πόρισμα" υπάρχει ΗΔΗ Μιχαήλ.

Ανώνυμος είπε...

ξεγελάσαμε τους Αμερικανούς για τα εμπορευματοκιβώτια τζαί τούτοι μας ετημώρησαν.

Ανώνυμος είπε...

@Asintonistos

eprepe na ntrepese na xirokrotas athropous pou anikoun se fasistikes -akrodexies parataxeis ektos vevea an anikeis se autes

o tragos file ine gnostos apateonas ara min mou xeretas tis praxeis tou

ΕΝ ΕΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΘΕΝ ΤΑ ΕΣΥΜΠΕΡΑΝΕΣ ΤΟΥΤΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΖΕΙ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..

ΛΑΚΩΝ

Ανώνυμος είπε...

@lakon

file lakon ,nai mporei esi na min ta xirokrotas alla megali maza to ekane...to ida me ta matia mou ...mia vdomada ekei imouna...3ereis den ine mono eseis pou lipaste gia auto pou egine...den iste mono eseis pou ponite to kratos...fasitika ,akrode3ia sinthimata ta xirokrotousate....den imaste oute koufoi outoi straoi...oso afora to trago den ine tixeo pou ton sxoliasa,dioti o iroas sou o koulias (o panivlakas) ennen tixea pou epie me ton omirou..pou vrike tin krisi re o axristos na 3erei ti ine to sosto kai ti to lathos?nomiza oti isouna apo autous pou parakolothoun tin epikerotita kai den ethelotifleis ...
ta leme
asintonistos

Μιχάλης είπε...

@ asintonistos

Ίσως βολεύει να αμφισβητηθεί κάθε απόδειξη.
Ήδη άρχισαν να αμφισβητούν και τον και τον Π. Πολυβίου με διάφορες προφάσεις.

Μιχάλης είπε...

@ ΛΑΚΩΝ

1. Λες η διαφθορά να εμφανίστηκε έτσι ξαφνικά τα τελευταία τρία χρόνια;
Σωστά επισημαίνει ο «ασυντόνιστος» ότι υπάρχουν και άλλα που «ξέχασες» να τα γράψεις.
Ρωτώ όμως, το θέμα των πολυσυνταξούχων, το εκ μητρογονίας, το μεταναστευτικό και τόσα και τόσα άλλα εμφανίστηκαν τα τελευταία τρία χρόνια;
Ας μην είμαστε υποκριτές.

2. Την Τετάρτη ήταν 1500 άτομα με το ζόρι. Την Πέμπτη το βράδυ με το ζόρι 200. Και το ξέρω διότι ήμουν εκεί.
Ο εκ των συντονιστών την Τετάρτη δεν αρνήθηκε να δώσει το λόγο στο ΕΛΑΜ για να μην τους ταυτίσουν μ’ αυτούς. Αρνήθηκε διότι όπως είπε «Είμαστε ακομμάτιστοι και το ΕΛΑΜ είναι κόμμα, κατέβηκε στις εκλογές». Λέω ψέματα;
Δεν είπε αυτό που λες εσύ.
Ήμουνα εκεί και έχω και μάρτυρες και αποδείξεις για τούτο.

Γνωρίζω και αρκετούς από τους ομιλητές ιδιαίτερα την κυρία Ν. που κάθε λίγο και λιγάκι σε συγκεκριμένο ραδιόφωνο από την ημέρα που βγήκε ο Χριστόφιας λέει συνέχεια ότι πρέπει να φύγει.

3. Αφού τα γεγονότα μιλούν από μόνα τους γιατί να γίνουν ανακρίσεις τότε; Θα σε θυμίσω ότι και στην περίπτωση της Ήλιος όλα μιλούσαν από μόνα τους (τις πρώτες μέρες) και κάποιοι επειδή τα πράγματα μιλούσαν από μόνα τους ζητούσαν παραίτηση του υπουργού Συγκοινωνιών. Τελικά το πόρισμα έδειξε άλλα.
Και η επιτροπή ήταν μονομελής: Τσολάκης. Και ο μονομελής Τσολάκης δεν έβγαλε πόρδισμα.
Γιατί μονομελής; Επειδή έτσι προνοεί ο νόμος.
Εγώ ποτέ δεν είπα ότι δεν φταίει ή φταίει ο Α ή ο Β. Ποιος φταίει θα το δείξει το πόρισμα τόσο του Πολυβίου όσο και η ποινική έρευνα που διεξάγει η αστυνομία.
Αλήθεια αυτήν γιατί την ξεχνάτε;

4. Αν δεν έχουμε Δημοκρατία τώρα το ανακάλυψες κι αυτό; Από το 1960 ισχύει το σύνταγμα που λέει ότι ο πρόεδρος είναι για 5 χρόνια βρέξει χιονίσει.

5. Δικαίωμα σου να συγχαίρεις οποιονδήποτε. Να τον κρίνεις όμως για το σύνολο των πράξεων του και όχι αποσπασματικά.

6. Ορθές οι παρατηρήσεις σου αλλά και πάλι είναι λειψές διότι ξεχνάς κάτι βασικό.
Καλό είναι να διαμαρτύρεσαι γιατί για ένα θέμα αποφασίζουν και ψηφίζουν καμιά 30ριά άτομα αλλά ξεχνάς ότι μέχρι χτες περηφανεύονταν κάποιοι ότι μεγάλος αριθμός δεν πήγε να ψηφίσει.

Μιχάλης είπε...

@ the Idiot Mouflon

Όντως, Ε-Λ-Ε-Ο-Σ

Διότι αν διάβαζες όσα γράφω θα έβλεπες ότι είπα ακριβώς το αντίθετο για το θέμα των ευθυνών.
Γιατί αποδίδετε στους άλλους πράγματα που δεν λένε;
Γιατί τόση ανευθυνότητα;
Γιατί κινείστε πάντοτε μεταξύ μαύρου και άσπρου, ύψους και βάθους;

Απόδειξη ότι δεν είπα αυτό που υποβάλλεις, ιδού οι θέσεις μου εδώ: 7/22/2011 10:45 μμ,, 7/22/2011 10:46 μμ,, 7/23/2011 9:08 πμ

Για το πόρισμα το είπα αρκετές φορές, δεν θα το επαναλάβω.

the Idiot Mouflon είπε...

Διάβασε ξανά Μιχάλη. "ακόμα και στην περίπτωση".

Δηλαδή... όχι απλά σε περίπτωση αμέλειας... αλλά ακόμα ΚΑΙ σε περίπτωση δολιοφθοράς.

Πιάνω το ακραίο σενάριο για να υποδείξω ότι δεν ξεπερνιόνται οι ευθύνες όταν έχεις συνολική αποτυχία του Κράτους. Διότι τέτοιαν είχαμε και Κεφαλή αυτού του Κράτους μία είναι.

Για το πόρισμα... άμα βρεις ποιος είπε "φταίει... αλλά τι να κάμω... να καταδικάσω τον Πρόεδρο;"... κερδίζεις δωρεάν διαμονή στην Ακτή Κυβερνήτη.

Μιχάλης είπε...

@ the Idiot Mouflon

Εκείνο που σχολίασα είναι ότι προσπάθησες να υποβάλεις κάτι τη στιγμή που είχα ήδη σχολιάσει αρκετές φορές.

Και αυτό είναι άδικο.

Δεν ξέρω ποιος είπε αυτό που γράφεις.
Και επειδή δεν μου αρέσει πολύ η θάλασσα δεν θα επιχειρήσω να απαντήσω.
Αλλά μπορείς να αποδείξεις ότι το είπε κάποιος;

Περιμένω.

the Idiot Mouflon είπε...

Έτσι κατάλαβες εσύ γιατί δεν διάβασες σωστά.

Και δεν το είπα αυτό πρώτη φορά, το έχω γράψει και στο μπλογκ μου.

Το σημαντικό όμως είναι: υπήρχε συνολική αποτυχία του Κράτους ή όχι.

Για το άλλο, δεν κουβαλάμε όλοι κασετοφωνάκια σαν τους... ξάγρυπνους Μιχαήλ.

Ανώνυμος είπε...

ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ......ΕΚΡΟΥΣΑΤΑ ΟΙ ΙΔΙΟΙ...ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΑ ΚΟΥΚΟΥΛΩΣΟΥΝ....ΕΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΟΤΙ ΕΝΝΑ ΕΚΡΑΓΟΥΝ...ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΧΑΝ ΜΕΣΑ....ΕΚΡΟΥΣΑΝ ΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΒΡΕΘΕΙ ΟΤΙ ΕΛΕΙΠΑΝ ΑΡΚΕΤΑ ΠΟΥ ΕΚΛΕΒΑΝ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΒΓΑΙΝΕ Η ΣΚΟΠΙΑ...ΗΤΑΝ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ "ΥΓΡΑΣΙΑ"...ΤΗ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΒΓΑΙΝΕ Η ΣΚΟΠΙΑ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΟΥΣΕ Η ΖΕΣΤΗ...
ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ ΟΛΟΣ ΠΑΡΑΔΟΞΟΣ ΑΛΛΑΧΤΗΚΕ Η ΣΚΟΠΙΑ ΤΟΥ ΕΠΥ??????......ΞΥΠΝΑΤΕΕΕΕ....ΟΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ....ΕΔΩ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΥΠΟΚΕΙΝΟΥΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ.....ΑΦΟΥ ΚΑΝΕΙς ΔΕΝ ΤΙΜΩΡΗΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΤΟΥ 74... ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΤΩΡΑ....

Μιχάλης είπε...

@ the Idiot Mouflon

Δεν θα μας «παντρέψεις με άδρωπον»

Έγραψες:
«Έλεος Μιχάλη!
Δηλαδή ακόμα και στην περίπτωση δολιοφθοράς... εξαφανίζεται η ευθύνη για σωστή φύλαξη; Ή αφορά μόνο τους μόνιμους;»


Και σου απάντησα ότι γι’ αυτό το θέμα, ότι δεν αναιρούνται οι ευθύνες για τη φύλαξη, το έγραψα δύο τρεις φορές πιο πάνω.
Πιθανόν να μην τα είδες.
Αντί να μου πεις ρε φίλε δεν τα είδα, προσπαθείς να δικαιολογηθείς γράφοντας:

«Διάβασε ξανά Μιχάλη. "ακόμα και στην περίπτωση".
Δηλαδή... όχι απλά σε περίπτωση αμέλειας... αλλά ακόμα ΚΑΙ σε περίπτωση δολιοφθοράς».


Ακόμα κι έτσι (που εγώ δεν μίλησα για δολιοφθορά) επιμένω ότι οι συγκεκριμένες ευθύνες παραμένουν.
Τώρα τι προσπαθείς να κάνεις είναι δικό σου θέμα.

Με τις «μπηχτές» δεν κάνεις διάλογο αλλά ενσπείρεις φημολογία.

Έγραψες ότι:
«Για το πόρισμα... άμα βρεις ποιος είπε "φταίει... αλλά τι να κάμω... να καταδικάσω τον Πρόεδρο;"... κερδίζεις δωρεάν διαμονή στην Ακτή Κυβερνήτη».

Σε ρώτησα ποιος το είπε.
Και αντί απάντησης λαμβάνω το εξής:

«Για το άλλο, δεν κουβαλάμε όλοι κασετοφωνάκια σαν τους... ξάγρυπνους Μιχαήλ».

Εκλαμβάνω την απάντηση σου ως υπεκφυγή.
Αν είχες έστω και ένα στοιχείο για να αποδείξεις αυτή τη συκοφαντία θα το έκανες.
Και την ονομάζω συκοφαντία διότι έτσι είναι από τη στιγμή που δεν τεκμηριώνεις αυτό που ισχυρίζεσαι.


Ρωτώ ξανά, μπορείς να πεις ποιος και πού το είπε;

Και δεν σου ζήτησα να κρατάς κασεττοφωνάκι.
Και όσον αφορά αυτή την «μπηχτή», μάθε ότι το κασεττοφωνάκι, όπως και τη φωτογραφική τα έχω πάντα μαζί μου. Είναι τα εργαλεία της δουλειάς μου.
Εκτός και αν απαγορεύεται.

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη μεν καρτράς που κάποιους απαντήσεις. Τούτοι τωρά εν μπορούν να σκεφτούν λογικά.

Θωρούν παντού σκοπιμότητες, αφήνουν αιχμές χωρίς να σκέφτουνται ότι σκέφτουνται τζ οι ίδιοι τζαι ενεργούν με τον ίδιο τρόπο που κατηγορούν τους άλλους.

Θεωρώ ότι ο τρόπος που βάλλεις τα πράματα κάτω εν ψύχραιμος τζαι σωστός.

Τζιαι φκάλλω σου το καππέλλον για την ψυχραιμία τζαι τον ορθολογισμό που σε χαρακτηρίζει ακόμα τζιαι σε κρίσιμες στιγμές.

Ανώνυμος είπε...

to video den mas lei kati kenurgio.


ta diafora papagalakia tu akel apo tin proti stigmi arxisan enan agona gia na vgalun kuppa apani ton xristofia. arxisan na dikeologun ta adikeologita, meta thimithikan tin eoka b kai tora mas lene gia theories sinomosias.

to akel opote ta vriski skura ite mas lei gia eoka b, cia, nato ite efevriski nees theories sinomosias.

SAS KATALAVAME RE.

o kosmos o aplos fonazi edo kai 15 meres alla esis pezete pellon dioti MONADIKI SAS ENNOIA INE O XRISTOFIAS KAI TO AKEL SAS.

iste tiflomena kommatoskila.

Μιχάλης είπε...

Κανένας από το ΑΚΕΛ δεν μίλησε για θεωρίες συνωμοσίας.
εν με τον νου σας που κάμνετε παϊράμιν μερικοί.

Αντί να σταθείτε στην ουσία φακκάτε γυρόν του μπάκαρι.

Ανώνυμος είπε...

Η προσπαθεια που γίνεται για εξαναγκασμό σε παραίτηση του Χριστόφια και η ανάδειξη του χωρίς διαδικασίες σε απόλυτου ένοχου προτού τελειώσουν οι ερευνες είναι και προσπαθεια συγκάλυψης των πραγματικών ενόχων των όσων έγιναν στο Μαρί. Φαίνεται ότι αρκετοί φοβούνται τα πορίσματα των ερευνών εξ ου και η αλλαγή στην αρχική στάση ορισμένων κομμάτων που προτού τελειώσουν τις έρευνες τους οι ανακριτικές αρχές στέλνουν μηνύματα αμφισβήτισης των ερευνών. Σε αυτούς σίγουρα δεν περιλαμβανεται ο πρόεδρος γιατί αυτός ζήτησε την έρευνα από τον Γενικό Εισαγγελέα από την πρώτη στιγμή. Λυπούμαι και ντρέπομαι για τον κόσμο που αντί επιχειρημάτων χρησιμοποιούν βρισιές. Πόση μισαλλοδοξία θέε μου υπάρχει σε αυτό τον τόπο που τράβηξε τόσα.
Και πόση άγνοια.

Aisopos είπε...

Ανώνυμε 7/22/2011 7:37 μμ τη Ρώμη την έκαψε ο απ. Παύλος όπως και την Κύπρο θα την κάψει ο αρχιεπίσκοπος και η ομοϊδεάτες του ακροδεξιοί.
Τα συνθήματα του μίσους δείχνουν την νοημοσύνη αυτών που τα εκφράζουν και την προσπάθεια του ΑΠΟΕΛΑΜ και ανόητης δεξιάς να καλλιεργήσουν στον κόσμο το μίσος κατά του Χριστόφια και της ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ, καθώς όπως νομίζουν να καλλιεργήσουν στον κόσμο με αυτόν τον απροβλημάτιστων τρόπο ότι ο Χριστόφιας είναι ο πλέον άχρηστος άνθρωπος σ’ αυτόν τον τόπο, αφού δεν έχουν επιχειρήματα.

ΕΝΩΤΙΚΟΣ13 είπε...

Αλήθεια πόσο αξιόπιστο είναι ένα βίντεο, στο οποίο αρνείστε να δώσετε τα στοιχεία προέλευσης του; Και είναι τόσο αξιόπιστο όσο τα ενυπόγραφα έντυπα που διέρρευσαν στον τύπο;

Ας μην αμφισβητήσω την αυθεντικότητα του βίντεο. Όμως, πως αυτό αναιρεί το πόρισμα των Ελλαδιτών και Βρετανών εμπειρογνωμόνων που ρίχνουν τις ευθύνες στον κακό τρόπο φύλαξης; Ή πως αυτό αφαιρεί τις τεράστιες πολιτικές ευθύνες των κυβερνώντων;

Αλλά ξέχασα... Όπως σε όλα τα σκάνδαλα σήμερα στην Κύπρο, οι ευθύνες στο τέλος ρίχνονται στους νεκρούς!

ΥΓ. Θεωρώ γελοίο το επιχείρημα κάποιοι να λένε ότι επειδή οι προηγούμενοι εγκληματίες δεν τιμωρήθηκαν άρα ούτε και αυτοί πρέπει να τιμωρηθούν! Κάποτε πρέπει να αρχίσει να λειτουργεί η δικαιοσύνη και εδώ!

Ανώνυμος είπε...

Αίσωπε την Κύπρο την έκαψε ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ.
Δεν έμεινε τίποτε άλλο για να καεί.
ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ ΔΟΛΟΦΟΝΕ
ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ΑΛ ΚΑΠΟΝΕ

aisopos είπε...

Ανώνυμε 7/24/2011 Με τα συνθήματα που φωνάζει η κερκίδα του ΑΠΟΕΛΑΜ δεν λύνονται προβλήματα ούτε συμβάλουν σε τίποτε. Τα όσα γράφεις δείχνουν το φανατισμό και το μίσος σου αλλά και την νοημοσύνη σου. Την Κύπρο την έκαψε το 1974 η άκρα δεξιά και είναι η παράταξη που προέρχεσαι και εκφράζεις γι’ αυτό και θέλεις να τη καλύψεις εκφράζοντας τόσο μίσος νομίζοντας πως θα πείσεις κανένα. Κανένας νούσιμος δεν πείθεται με μαλακίες.
Ενωτικέ ήταν δουλειά του προέδρου να φυλάει και να προσέχει τα πυρομαχικά; Αν υπάρχουν ευθηνές στον πρόεδρο να του αποδοθούν όμως να τηρηθούν οι διαδικασίες, οι νόμοι, να γίνουν έρευνες και όχι να αποφασίζουμε στους δρόμους και στα κανάλια ποιος να πληρώσει

Μιχάλης είπε...

@ ΕΝΩΤΙΚΟΣ13

Επειδή έχεις καιρό να εμφανιστείς στα λημέρια μου σε καλωσορίζω εκ νέου.

Μόνο που και πάλι αγαπητέ μου φίλε καταλήγεις σε αυθαίρετα συμπεράσματα.

Για την πηγή του βίντεο: όπως θα ξέρεις ο δημοσιογράφος έχει το δικαίωμα να προστατεύει τις πηγές του.
Και πρέπει να σου πω ότι στο τέλος ακούγεται το όνομα εκείνου που το τράβηξε αλλά το έκοψα για ευνόητους λόγους.
Εν πάση περιπτώσει δεν είναι κάποιος τυχαίος ούτε κάποιος περαστικός.
Το σημαντικό είναι αυτό το βίντεο βρίσκεται στα χέρια των αρμόδιων αρχών και αξιολογείται.

Εκείνο που δεν καταλάβατε πολλοί από το βίντεο είναι ότι δεν έχει να κάνει με τις συνθήκες φύλαξης των φορτίων.
Και οι ευθύνες όσον αφορά αυτό τον τομέα υπάρχουν, τίποτε δεν αναιρείται.
Και το είπα πολλές φορές, ας σταματήσουμε να σκεφτόμαστε με λογικές άσπρου μαύρου.

Θα σου πω ένα παράδειγμα.
Χθες ο Φιλελεύθερος σε ρεπορτάζ του που βασιζόταν σε μαρτυρίες ανθρώπων του Βασιλικού που έζησαν την κόλαση της 11ης Ιουλίου, έγραφε ότι οι άνθρωποι αυτοί όταν έφτασαν εκεί στα κιβώτια είδαν ότι οι πόρτες μερικών ήταν ανοικτές και το περιεχόμενο τους καιγόταν.

Σήμερα γράφει ότι τα κιβώτια ήταν στοιβαγμένα σαν «τριώροφη πολυκατοικία» προκειμένου να μην είναι προσβάσιμες οι πόρτες για λόγους ασφαλείας.

Ποια είναι η αλήθεια φίλε μου;
Πώς γίνεται οι πόρτες να μην είναι προσβάσιμες αλλά να ήταν ανοικτές;
Ή για να το θέσω αλλιώς πώς μπορούσαν να ήταν ανοικτές αφού δεν ήταν προσβάσιμες;

Αν δεν ήταν ανοικτές μένουμε στις ευθύνες των υπεύθυνων.
Αν ήταν ανοικτές έχουμε και άλλου είδους ευθύνες άλλων. Έτσι δεν είναι;
Γιατί αποκλείουμε εκ των προτέρων κάποια πράγματα;
Βέβαια τις απαντήσεις θα τις δώσουν οι έρευνες και όχι οι δικές μας εικασίες.

Ποιος είπε ότι επειδή οι προηγούμενοι εγκληματίες δεν τιμωρήθηκαν, δεν θα πρέπει να τιμωρηθούν ούτε οι σημερινοί;
Πες μου κι εμένα να μάθω διότι το ακούω πολύ αυτό τελευταία αλλά ποιος το είπε δεν το άκουσα ποτέ.

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμε 5.15

Τα ίδια συνθήματα φώναζες και στις 8, 9 και 10 Ιουλίου φανταζομαι και πολύ πιο πριν...

Άρα είσαι ένας φανατικός και οι απόψεις σου και οι κρίσεις σου δεν εξαρτώνται από συμπεράσματα αλλά από τον κάλλλο που έχεις στον εγκέφαλο...

Χαμάλης είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=bFxrjTSNRxU

Το βίντεο που οδηγεί σε βάσιμες υποψίες για εμπρησμό ή το λιγότερο σε ύποπτο "ατύχημα".

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη Μιχαήλ, για τον Χριστόφια πρέπει να είναι αφόρητο να κουβαλά στην πλάτη του 13 φέρετρα και γι'αυτο έχεις αναλάβει ως πιόνι να δημιουργήσεις σενάρια για ''δεξιούς'' και ''Αμερικανούς''???
Έκτος από το μισθό σου (Άστρα+Γνώμη), σου δίνουν και κάτι ''άλλο''???
Έλεγξε το γιατί φαίνεται να είναι χαλασμένο το ''προϊών'' που σου δίνουν!
όλοι εσείς που παραπλανάτε εσκεμμένα για δήθεν ''ύποπτο ατύχημα", απλά είστε αμετανόητοι υποστηρικτές ενός δολοφόνου.
Ο Μιχάλης Μιχαήλ είναι απλά ένας ΑΛΗΤΗΣ!

Ανώνυμος είπε...

http://el.wikipedia.org/wiki/Haarp

http://en.wikipedia.org/wiki/High_Frequency_Active_Auroral_Research_Program

Ανώνυμος είπε...

Μεσαίωνας: Την τιμωρία κάποιου χωρίς τουλάχιστον μια υποτυπώδη δίκη ζητούσαν μόνο τον μεσαίωνα. Τώρα για τα σχόλια του τύπου "όλα είναι φανερά", "το λέει η κοινή λογική" κ.λπ., θέλω να δανειστώ μαζί σας τη φράση ενός καθηγητή μου: Ο βλάκας θεωρεί πως ξέρει τα πάντα για όλα τα ζητήματα, ο έξυπνος άνθρωπος κατανοεί πως υπάρχουν και πράγματα που δεν γνωρίζει και ο σοφός ξέρει να βάζει τις σωστές ερωτήσεις. Εγώ μπορεί για τους ελληνέλληνες να είμαι παπαγαλάκι, ή βλάκας, ή προδότης ή ίσως και δολοφόνος, αλλά δεν έχω τις γνώσεις και δεν γνωρίζω τι προκάλεσε την έκρηξη στις 06:00 το πρωί, μάλλον όχι η ζέστη, αλλά δεν είδα πουθενά τίποτε για αυτό το ζήτημα. Ακόμη και εγώ το κατάλαβα μόνο μετά από 5 μέρες όταν ο 6χρονος γιός μου άρχισε να με βασανίζει με τα "γιατί" του. Του είπα λοιπόν πως έγινε έκρηξη και ρώτησε γιατί. Απάντησα γιατί δεν τα φύλαγαν σωστά και ήταν μέσα στον ήλιο. Και ρώτησε αν είχε πολύ ήλιο την μέρα εκείνη. Δεν ήξερα τι να πω. Κατάλαβα πως ήμουν και εγώ θύμα της παραπληροφόρησης. Αν λοιπόν η ευθύνη είναι για τον χειρισμό του διπλωματικού ζητήματος, τότε είναι όλοι συνυπεύθυνοι (δέστε τις δηλώσεις τους τον Φεβρουάριο). Αν είναι θέμα λανθασμένης φύλαξης, τότε το ζήτημα είναι κυρίως τεχνοκρατικό. Τέλος πάντων, καληνύκτα, και καλως ορίσατε στον κυπριακό μεσαίωνα!

Ανώνυμος είπε...

Με την ίδια τεχνολογία δηλαδή με HAARP μπορούν και να δημιουργήσουν σεισμούς.

http://video.google.com/videoplay?docid=-3704527408635856046

(4:20-5:00)

Εδώ έχει ένα βίντεο που γυρίστηκε από ένα δημοσιογράφο ονομάζεται Benjamin Fulford ο οποίος εκτελεί δουλειά του στην Ιαπωνία...

Στο βίντεο ο ίδιος λέει ότι είχε κάνει συνέντευξη με τον τότε υπουργό οικονομικών της Ιαπωνίας και ρώτησε γιατί δίνει έλεγχο της Ιαπωνέζικης οικονομίας σε κάποιους μεγάλους τραπεζίτες της δύσης. Ο υπουργός του λέει ότι απειλήθηκε ο ίδιος από τους εν λόγω ανθρώπους για αυτό το έκανε...

Ο δημοσιογράφος έπειτα δημοσιεύει την συνέντευξη όμως φοβάται φυσικά τις μεγάλες δυνάμεις που αντιμετωπίζει...

Ύστερα γνωρίζεται με μια μασονική ασιατική μυστική εταιρεία και τον προσφέρουν προστασία αν δεχθεί να τους συμμετέχει σε αυτήν την μυστική μασονική εταιρεία... Εκείνοι στην εταιρεία του λένε ότι Rockefeller τους απειλεί τους Ιαπωνέζους με δημιούργημα σεισμού κάπου κοντά σε μεγαλύτερο πυρηνικό σταθμό της χώρας και τελικά θα το καταστρέψουν...

Όπως όλοι το γνωρίζουμε ότι έγινε επιτέλους κάτι τέτοιο στην Ιαπωνία αυτήν την χρονιά...

Δεν μου αρέσουν οι θεωρίες συνομοσίας όμως αιφνιδιάστηκα όταν είδα την ημερομηνία ανάρτησης του βιντέο. Ήταν 3 χρόνια πριν από τώρα. Δηλαδή το 2008. Το μοιράζομαι μαζί σας ίσως μπορεί να δώσει καμία ιδέα σε κάποιους για το πώς τημωρούν οι ορισμένοι τις χώρες οι οποίες παρακούν.

Πέτρος είπε...

Μάλιστα...
Δηλαδή κάποια μόνιμα στελέχη της Ε.Φ. επροκάλεσαν τες εκρήξεις, μετά επιάσαν το κινητό τους τηλέφωνο τζαι ετραβούσαν βίντεο που μακρυά τζαι εκάμναν πασιαμά φωνάζοντας "πυροτεχνήματα όλε". Το βίντεο το κατέχουν οι ανακριτικές αρχές, ξέρουν και ποιός το εγύρισε (αλλά για ευνόητους λόγους κανένας δεν μας λέει ποιος είναι) αλλά κανένα μόνιμο στέλεχος της Ε.Φ. όλως παραδόξως δεν τέθηκε σε διαθεσιμότητα.

ΟΚ, λογικό μου ακούγεται το σενάριο σου Μιχάλη!

Ανώνυμος είπε...

Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΛΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ?

Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΟΤΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΕ ΩΣ ΓΓ ΤΟΥ ΑΚΕΛ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ.

ΟΙ ΗΓΕΤΕΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΆ ΚΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ ΕΝΗΡΓΗΣΕ ΣΑΝ ΜΕΓΑ-ΧΕΣΤΗΣ.

ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΩ ΤΕΤΟΙΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΟΥΡΑ ΣΤΑ ΣΚΕΛΙΑ ?

ΟΟΥΣΤ ΡΕ ΧΕΣΤΗ.

Ανώνυμος είπε...

ρε 7/25/2011 12:14 μμ
είσαι για κλανιές

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μιχάλη επέτρεψε μου να σου παραθέσω τις δικές μου σκέψεις και απόψεις.

http://aformoloimenos.wordpress.com/

Ανώνυμος είπε...

re petro ma oti sou katevei laleis re?nai re ego exo to video os prin na to kopsei o dimosiografos dame....sto telos akouete foni stratioti pou lalei'e kanei re emilie'na ta po ego pou ime anonimos

ta leme
asintonistos

Costas Ioannou είπε...

Να μας πουν όλοι όσοι κατηγορούν το Χριστόφιά σαν κοινό εγκληματία, ποιο είναι το ΚΙΝΗΤΡΟ του προέδρου, δηλαδή ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΕ από μια τέτοια τραγωδία. Αν υπάρχουν πολιτικές ευθύνες σίγουρα θα αναληφθούν, αλλά πέστε μου ποιος πρόεδρος παραιτήθει προηγούμενος για παρόμοιες η και ποιο αιματηρές τραγωδίες.
Μην ακούτε από τους κινδυνολόγους όπως ο Αθ. Ορφανίδης, ο οποίος έχει τις δικές του ευθύνες για τα ελληνικά ομόλογα και ο οποίος θα έπρεπε να είχε ήδη παραιτηθεί.

Ανώνυμος είπε...

asixtir koloaristeroi ekatastrepsete ton topo

Ανώνυμος είπε...

Φίλε Μιχάλη,σε συγχαίρω για το υψηλό επίπεδο του λόγου σου.Χωρίς να προκαταλαβάνεις το αποτέλεσμα της έρευνας από τους ειδικούς και προπαντός χωρίς ύβρις παραθέτεις τις απόψεις σου.Πάντοτε το σωστό και το δίκαιο ανήκει σ' αυτούς που χρησιμοποιούν ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΒΡΙΣ...

Ανώνυμος είπε...

το βιντεο δείχνει ξεκαθαρα τη μάχη που διεξείγαγε ο ηρωϊκος διοικητής μαζί με το επιτελείο του και τους ηρωϊκους πυροσβέστες για να δαμάσει το τερας που κατασκέυασε και αφησε να ωριμάσει η κυβέρνηση χριστοφια...
γιατί αν ήταν ο διοικητής ακελικός θα ετρεχε να φύγει να σώσει τη ζωούλα του όπως εκαναν τα στελέχη του ακελ αμέσως μετα το πραξικόπημα...
αλήθεια μιχαλη μπορεις να μας δείξεις την επισήμη δήλωση του ακελ για αντίσταση στο πραξικόπημα?

Ανώνυμος είπε...

σήμερα είχε χιλιαδες κοσμο εξω απο το προεδρικό..
τι λες μιχαλη τωρα που πήγε αρκετος κοσμος θα συγκινηθεί ο χριστοφιας?
γιατι λετε οτι ξεφουσκώνει αφού οτι και να κάνουν ο χριστοφιας δεν προκειται να παραιτηθει...
αλήθεια τι πρεπει να γινει για να πατε εναντια στο κομμα σας?
και ποτε τελειωνει η καραμέλα του πραξικοπηματος και της εισβολής?
γιατι ατομα κατω των 50 χρονων δε συμμετείχαν, δεν ήταν γεννημένοι ή δεν θυμουνται καν αυτά τα γεγονοτα.

κι οταν λετε "κατω ο φασισμος" εννοειταί και τον κομμουνισμο που κατεληγε με ακριβεια σε φασιστικού τύπου καθεστως? πότε θα τιμήσετε τα εκατομμύρια θύματα των κομμουνιστικών καθεστώτων?
τελικα ειναι αλήθεια οτι οι καλύτεροι συνεργατες του χιτλερ ήταν οι σοβιετικοί μεχρις οτου τους επιτέθηκε?

Ανώνυμος είπε...

αποκαλυπτικό βίντεο σοκ

http://www.youtube.com/watch?v=ZQDHYojviZQ

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη Μιχαήλ, για τον Χριστόφια πρέπει να είναι αφόρητο να κουβαλά στην πλάτη του 13 φέρετρα και γι'αυτο έχεις αναλάβει ως πιόνι να δημιουργήσεις σενάρια για ''δεξιούς'' και ''Αμερικανούς''???
Έκτος από το μισθό σου (Άστρα+Γνώμη), σου δίνουν και κάτι ''άλλο''???
Έλεγξε το γιατί φαίνεται να είναι χαλασμένο το ''προϊών'' που σου δίνουν!
όλοι εσείς που παραπλανάτε εσκεμμένα για δήθεν ''ύποπτο ατύχημα", απλά είστε αμετανόητοι υποστηρικτές ενός δολοφόνου.
Ο Μιχάλης Μιχαήλ είναι απλά ένας ΕΜΜΙΣΘΟΣ ΑΛΗΤΗΣ!

Χαμάλης είπε...

"το βιντεο δείχνει ξεκαθαρα τη μάχη που διεξείγαγε ο ηρωϊκος διοικητής μαζί με το επιτελείο του και τους ηρωϊκους πυροσβέστες για να δαμάσει το τερας που κατασκέυασε και αφησε να ωριμάσει η κυβέρνηση χριστοφια..."

Επίσης το βίντεο δείχνει ξεκάθαρα τον Χριστόφια να λούζει τα κοντέϊνερ πεζίναν για να μεν καταφέρει ο ηρωϊκος διοικητής μαζί με το επιτελείο του να δαμάσουν το τέρας του . . . . Λοχ Νες.

Κρίμας τα ναααύλα! Κρίμας τα ναααύλα! Τζιαί με γειάν τα μμάθκια ρε Ανώνυμε! Με γειάν τα μμάθκια!

stelios είπε...

agapite kirie mixali ise poly apla enas ypostiriktis tis kivernisi gt na se piste4o ego i opiosdipote j pou stirizeis oti toudi video ine alithino? prospatheis na dimiourgiseis provlima giati poly apla ta arnia tou akel tha se piste4oun je esena gt exoun anagki pou kati na piastoun torapou o arxigos o megas k tranos ANIKANOS GIA OTIDIPOTE XRISTOFKIAS ekliostomiase. filotourke e filotourke, den ntrepese re na valis yponies g tous athropous pou epethanan oti en 4eytes? athlie ton athlion. pseyti

stelios είπε...

re xamali fkale ponima giati ise xamalis je xamalis ena minis proton je deyteron piene na se sfa3oun ayrio giati je esou arnin ise

stelios είπε...

@ χαμάλης je kati allo re xamali. na pethanis

stelios είπε...

re mixali btw na fkalis p.... j na se peta3oume pri na vromiseis

dimis είπε...

Αγαπητε Μιχαλη, το video που έχεις αναρτήσει είναι απο τους ναύτες που έλαβαν διαταγή από τον κύριο Ιωαννίδη να εγκαταλείψουν το στρατόπαιδο πριν την έκρηξη... Αυτο που κάνεις εδώ με όλο τον σεβασμό είναι αίσχος... Και στην αρχή που απευθύνεσαι σε κάποιον και λες με σιγουριά ότι δεν ειναι στρατιώτες, ούτε κάποιοι άσχετοι αυτοί που μιλούν, το λες γιατί αυτό βολεύει το κόμμα σου να πεις.... Τα παιδιά που μιλούν είναι στρατιώτες και μιλούν εν αγνοία τους... Αν ήξεραν τι θα ακολουθούσε, ούτε αστειάκια θα έλεγαν, ούτε καν το video θα υπήρχε. Και κάτι ακόμη, τα άτομα που ήταν κοντά και απεβίωσαν, ΝΑΙ είναι ήρωες γιατί υπήρχαν υποψίες ότι θα γινόταν έκρηξη, αλλα δεν έτρεξαν σαν κότες να σωθούν... Προσπάθησαν να σταματήσουν το κακό για το καλό όλων μας. Αιωνία τους η μνήμη!!!

Ανώνυμος είπε...

μιχαλη μονον αν σε γαμήσει ο χριστοφκιας και παθει ρήξη πρωκτου θα σταματήσεις να τον υποστηρίζεις...

είσαι μεγαλο ΚΩΘΩΝΙ

ενας εμμισθος προπαγανδιστής δολοφονου!

Ανώνυμος είπε...

χαμάλη χαμάλη τσουλα σαν εσενα δεν υπάρχει αλλη!

Μιχάλης είπε...

@ Costas Ioannou

Δεν είναι μόνο θέμα ποιος προηγούμενος παραιτήθηκε.
Επί διακυβέρνησης Χριστόφια είναι η μοναδική φορά που παραιτήθηκαν υπουργοί αναλαμβάνοντας πολιτικές ευθύνες. Θα θυμίσω τον Κ. Χρυσοστομίδη.

Όντως ο κ. Ορφανίδης έχει ευθύνες. Κανένας όμως δεν του ζητά να τις αναλάβει. Και ο λόγος είναι απλός, αντιπολιτεύεται την κυβέρνηση.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/25/2011 10:55 μμ

Άποψη μου είναι ότι έτσι πρέπει να συμπεριφερόμαστε και όχι να βάζουμε μπροστά τις πολιτικές μας σκοπιμότητες.
Και είναι γεγονός πως όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα υπάρχει φανατισμός. Διότι ο φανατισμός προέρχεται από την έλλειψη γνώσης και εκφράζεται με ύβρεις.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/25/2011 11:50 μμ

Είναι δικαίωμα σου να ερμηνεύεις όπως θέλεις το περιεχόμενο του βίντεο.
Απάντησε μου μόνο πού ξέρεις ότι αφορά τον διοικητή.

Όσον αφορά το ΑΚΕΛ και το πραξικόπημα, είσαι κι εσύ ένα από τα θύματα της παραπληροφόρησης.
Ανάρτησα κάτω από το κυρίως θέμα την επίσημη ανακοίνωση του ΑΚΕΛ που καλούσε σε αντίσταση στο πραξικόπημα.
Ελπίζω να ικανοποιήθηκες τώρα και να κατάλαβες ότι είσαι και παραπληροφορημένος.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/25/2011 11:56 μμ

Φίλε μου, δες και λίγο τι γίνεται στην πραγματικότητα και σύγκρινε τη μεγάλη συγκέντρωση της πρώτης βδομάδας έξω από το προεδρικό με εκείνην της 19ης Ιουλίου (που άλλωστε παραδέχθηκαν και οι ίδιοι ότι ήταν λίγοι) και την ψεσινή.
Και λάβε υπόψη σου ότι υποτίθεται πως είναι παγκύπριες συνάξεις.

Το πραξικόπημα και η εισβολή αγαπητέ μου δεν είναι καραμέλα. Από καραμέλες δεν υποφέρεις για 37 χρόνια.
Και πότε επιτέλους θα επικεντρωθείτε στα της Κύπρου και να μην καταφεύγετε στα της Σοβιετικής Ένωσης ή άλλων χωρών;
Στην Κύπρο έχουμε ένα ΑΚΕΛ με ιστορία 85 χρόνων, ασχοληθείτε μ’ αυτήν.

Δεν είμαι αρμόδιος να απαντήσω πότε και αν θα παραιτηθεί ο Χριστόφιας.

Μιχάλης είπε...

@ stelios

Δεν σου λέω να με πιστέψεις αγαπητέ μου.
Όπως δεν σου λέω να πιστέψεις και όλα τα άλλα που πρόβαλαν τα κανάλια.
Το συγκεκριμένο το πρόβαλε και το ΡΙΚ.

Δεν είμαι εγώ που λέω ότι είναι αυθεντικό. Ήδη βρίσκεται στα χέρια των αρχών που το αξιολογούν ως πραγματικό αφού έχουν τη μαρτυρία εκείνου που το τράβηξε.

Όσον αφορά το ότι βάζω υπόνοιες ότι οι άνθρωποι που πέθαναν είναι ψεύτες, ξέρεις κανένα νεκρό που να μιλά;
Είπε κανένας από τους νεκρούς τι έγινε;

Προσγειωθείτε λίγο στις πραγματικότητες.
Ότι έγινε θα βγει από τις έρευνες.
Δεν θα πω ούτε εγώ ούτε εσύ τι έγινε.

Για το ήθος σου δεν θα πω τίποτε…

Μιχάλης είπε...

@ dimis

Φίλε μου, σε πληροφορώ ότι δεν είναι σίγουρο αν έδιωξε τους στρατιώτες.
Σε πληροφορώ επίσης ότι στο τέλος του βίντεο ακούγεται το όνομα εκείνου που τραβούσε το βίντεο και σε βεβαιώνω ότι δεν είναι στρατιώτης, και ούτε μιλούσαν εν αγνοία τους.
Λες ότι εκείνοι που σκοτώθηκαν είναι ήρωες. Είπε κανένας το αντίθετο;
Όμως επειδή είναι ήρωες δεν πρέπει να διερευνηθεί τι έγινε;

stelios είπε...

na min pis tipota ne giati mikroi kai tipotenioi athropoi san esena alimon an ekrinan kiolas tous allous. ise klassikos pseytokoumounistis pou exis os oplo sou ti propagnda. to oti to exi kai to rik den lei apolitos tipote re xaze. E XAZE! to rik ti ine re athrope me idikes angkes? tis kivernisis den ine?

Ανώνυμος είπε...

ένα μικρό ντοκουμαντέρ περί προδοτικού πραξικοπήματος και συνεπειών του.

http://www.youtube.com/watch?v=mzKvBhfAGeo

Ανώνυμος είπε...

Εμείς για αρκετά χρόνια παίξαμε Ελβετία της Μεσογείου. Τώρα δεν θέλουν να γίνουμε έτσι. Γι'αυτό παθαίνουμε καταστροφές.

Ανώνυμος είπε...

ρε Μιχάλη, συγνώμη αλλά θα ρωτήσω κάτι εκτός θέματος.

Υπάρχει ένα κόμμα το οποίο είναι γνωστό με στρατιωτικές του κατασκηνώσεις. Μπορεί αυτό το κόμμα να γαζώσει κατασκήνωση της ΕΔΟΝ όπως συνέβη στη Νορβηγία;

Ανώνυμος είπε...

να δώσω και την σχετική σύνδεση:

http://ethnikolaikometwpo.blogspot.com/2011/07/2011.html

Αγανακτισμένος είπε...

Ο Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Β' είναι ~αρχιεπίσκοπος της διάλυσης~. Να παραιτηθεί.

Ανώνυμος είπε...

Η Ε.Φ. έχει μέγαλη ευθύνη στο θάνατο διδύμων. Δεν έπρεπε να βάλουν δυο αδελφούς σε ίδια μονάδα. Κρίμα τους, τώρα η μητέρα τους έχασε και τα δύο της μωράκια. Σε άλλους στρατούς πάντα βάζουν τα αδέλφια σε ξεχωριστές μονάδες για να μην πεθάνουν και οι δυο την ίδια στιγμή...

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη Μιχαήλ, εσύ και ο διευθυντής της προπαγανδιστικής φυλλάδας Γνώμης Πέτρος Πσσιάς, είστε απλά δυο ΑΛΗΤΕΣ.
Είστε ΜΊΖΕΡΑ ΑΝΘΡΩΠΆΚΙΑ που πληρώνεστε από το ΑΚΕΛ (Αστρα + Γνώμη) για να κάνετε την βρόμικη δουλειά του Χριστόφια.
και όπως έγραψε κάποιος πιο πάνω ''πρέπει να είναι αφόρητο να κουβαλά στην πλάτη του ο Χριστόφιας 13 φέρετρα και γι'αυτο έχεις αναλάβει ως πιόνι να δημιουργήσεις σενάρια''...
εύχομαι σύντομα ο Γενικός Εισαγγελέας να ξεκινήσει δίωξη εις βάρος σας, για προπαγάνδα ΚΑΙ παραπληροφόρηση της κοινής γνώμης με στόχο την συγκάλυψη ΕΓΚΛΗΜΆΤΩΝ.

Αγανακτισμένος είπε...

πρέπει να παραιτηθεί ο πρόεδρος του παρακράτους.

χριστόφιας είναι ένας έρημος που νομίζει ότι κυβερνά τον τόπο. είναι φανερόν ότι ιδιωκτήτες του κράτους κάθονται κάπου αλλού...

Ανώνυμος είπε...

Ο Πέτρος Πασιάς και ο Μιχάλης Μιχαήλ είναι απλά δυο καραγκιόζηδες!
(πείτε στην αστυνομία σας να έρθει να με συλλάβει ρε υπάλληλοι του Προεδρικού Γάρου!)

Μιχάλης είπε...

@ stelios

Σε ρώτησα κάτι και αντί να απαντήσεις βρίζεις.
Αυτό είναι το ήθος σου;
Να σε χαιρόμαστε…

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/26/2011 11:24 πμ

Δεν κατάλαβα το ερώτημα σου, μπορείς να το επαναδιατυπώσεις;

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/26/2011 3:49 μμ

Ο καθένας ότι μπορεί κάνει καλέ μου άνθρωπε.

Αν ο γενικός εισαγγελέας ξεκινούσε διώξεις για παραπληροφόρηση και προπαγάνδα να είσαι σίγουρος ότι ελαχιστότατα μέσα ενημέρωσης θα έμεναν...

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/26/2011 5:22 μμ

Κάνεις τον ήρωα εκ του ασφαλούς.
1ον διότι ξέρεις ότι δεν υπάρχει περίπτωση να έρθει κανένας να σε συλλάβει.

2ον διότι είσαι τόσο θρασύδειλος που ούτε ένα ψευδώνυμο δεν έχεις την τόλμη να γράψεις.
Και νομίζεις ότι θα σώσεις και την πατρίδα σου καημένε μου…

Ανώνυμος 7/26/2011 11:24 πμ είπε...

ρωτω. τα μέλη του ΕΛΑΜ μπορούν να γαζώσουν τις κατασκηνώσεις της ΕΔΟΝ με αυτόματα ως ένδειξη διαμαρτυρίας για μεταναστευτική πολιτική της κυβέρνησης;

εξάλλου μπορείτε να βρείτε ημερολόγιο του Νορβηγού ακροδεξιού:
http://www.kevinislaughter.com/wp-content/uploads/2083+-+A+European+Declaration+of+Independence.pdf

Ανώνυμος 7/26/2011 11:24 πμ είπε...

και να σου πω κάτι. αν εκείνος ο ακροδεξιός ζούσε εδώ, είμαι βέβαιος ότι ο πρώτος του στόχος θα ήσουν εσύ. Κάνει αναφορά για 'πολιτιστικό μαρξισμό', 'πολυπολιτισμικότητα' κλ.

Πρωμιθέας είπε...

Ανώνυμε 7/26/2011 11:24 πμ

Είσαι εάν θρασύδειλο ανθρωπάκι που το παίζεις μάγκας πίσω από μια οθόνη κι ένα πληκτρολόγιο!
Αν είχες αρχίδια ρε θα απειλούσες τον Μιχάλη επωνύμως και ευθέως όχι κρυβόμενος να υποβάλλεις ότι αν ζούσε στην Κύπρο ο φασίστας Νορβηγός ο πρώτος στόχος θα ήταν ο Μιχάλης!

Ανώνυμος είπε...

nai, nai. Sas teleiosan oi ''akrodeksioi'' kai oi ''fasistes'' kai tora balate sto paixnidi sas kai ton norvigo.
THRASYTATOI.

Michali Michail kai Petro Pasia, den ndrepeste katholou epeidi eiste pinamena skylia tou dolofonou ton 13 thymaton tou dolofonou Xristofia.
s.s Telika o Xristofias sas edose afkisi re axristoi??? Peite stin astynomia pou exei katantisei organo tou kathestotos na erthei na me syllavei!

Ανώνυμος είπε...

SIGMALIVE:
Επίκεινται συλλήψεις για την τραγωδία στο Μαρί

26 Ιουλίου 2011, 21:08 EEST
Αλέξης Παπαγεωργίου

Δραματικές εξελίξεις αναμένονται τις επόμενες ώρες αναφορικές με τις έρευνες για την έκρηξη στη Ναυτική Βάση στο Μαρί. Ο Γενικός Εισαγγελέας εξετάζει όλα τα στοιχεία, τα οποία παρέλαβε από την ανακριτική ομάδα στη δίωρη συνάντηση που είχαν στο γραφείο του Αρχηγού αστυνομίας.

Δεν αποκλείεται μάλιστα σύντομα να δώσει οδηγίες για την έκδοση ενταλμάτων σύλληψης υψηλόβαθμων στελεχών τόσο της Εθνικής Φρουράς, όσο και της πυροσβεστικής υπηρεσίες, χωρίς να αποκλείεται και η σύλληψη «προσωπικοτήτων» που έχουν σχέση με την υπόθεση που στοίχησε τη ζωή σε 13 ανθρώπους και προκάλεσε τεράστιες ζημιές στον ηλεκτροπαραγωγό σταθμό της ΑΗΚ στο Βασιλικό.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Σίγμα, εξετάζεται το ενδεχόμενο σύλληψης τριών αξιωματικών της πυροσβεστικής υπηρεσίας, και πέντε ανώτατων στελεχών της Ε.Φ, ενώ δεν αποκλείεται πριν από την σύλληψη τους, τα πρόσωπα αυτά να τεθούν και υπό διαθεσιμότητα.

Για κάποιους μάλιστα από τους εν δυνάμει συλληφθέντες, εξετάζεται και η δράση τους μετά την φονική έκρηξη. Δηλαδή, διερευνάται το ενδεχόμενο τα πρόσωπα αυτά να προχώρησαν σε ενέργειες που αποσκοπούσαν σε παραποίηση εγγράφων που ενδεχομένως να τους «έκαιγαν».
Μετά την έκδοση των ενταλμάτων εναντίον τους, τα πρόσωπα αυτά θα τεθούν στο stop list, καθιστώντας αδύνατη γι αυτούς την έξοδο από την Κύπρο.
kARAGIOZI MICHALI MICHAIL, ti exeis na peis???
''Apo to Kelaki sto KELI'' mipos???
karagiozi, e karagiozi!

Ανώνυμε 7/26/2011 11:24 πμ είπε...

@ Πρωμιθέας

ρε μαλάκα δεν τον απειλώ...

Γκαιμπελισμοί είπε...

Μιχάλη Μιχαήλ, ούτε καν σε κλάνει ο Λάζαρος. Σε έχει για μαλάκα κλητήρα του Χριστόφια και δεν ασχολήθηκε με τους γκεμπελισμούς σου...
ΔΙΆΒΑΣΕ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΌ ΤΟΥ ΆΡΘΡΟ:

Αντί «συγγνώμης», γκαιμπελισμοί…
26/07/2011 | Με τον Λάζαρο Μαύρο


Π Η Ρ Ε ΗΔΗ τις εντολές του ο κυβερνών μηχανισμός προπαγάνδας και παραπλάνησης. Επειδή τα συριακά εκρηκτικά, που προκάλεσαν τον Όλεθρο της 11ης Ιουλίου, δεν μπορούσαν με κανένα τρόπο να αποδοθούν -κατά τη συνήθη, προσφιλή επί παντός, μέθοδο του κ. Χριστόφια- σε οιονδήποτε προηγούμενο Πρόεδρο και σε καμιά προηγούμενη κυβέρνηση, γι’ αυτό κι επινοήθηκε μια παραπλήσια δολιότητα. Στην επιχείρηση απαλλαγής «Αυτού Του Προέδρου», από τις ευθύνες για τον Όλεθρο.

Π Ρ Ω Τ Ο Σ ανέλαβε ο αποτυχών να χειροτονηθεί υπό του κ. Χριστόφια ως διάδοχός του ΓΓ του ΑΚΕΛ, ο κ. Ν. Κατσουρίδης. Έξι μέρες μετά τον Όλεθρο, 18τρ. απεφάνθη ότι για την 11η Ιουλίου ευθύνονται «τα λάθη της κρατικής μηχανής και των μηχανισμών της», και όχι μόνο οι «λάθος χειρισμοί και αποφάσεις της παρούσας Κυβέρνησης». Και πρόσθεσε: «Τους μηχανισμούς που με την εγκληματική τους αμέλεια σκότωσαν δεκατρία παλληκάρια, δεν τους έχτισε το ΑΚΕΛ, αλλά κάποιοι άλλοι. Ξεχνούν -τόνισε ο κ. Κατσουρίδης- ποιος δημιούργησε αυτούς τους μηχανισμούς. Πώς γίνονταν οι προσλήψεις και με ποιες εντολές προσλαμβάνονταν ορισμένοι» («Σ» 19.7.11).

Ε Π Ι Σ Τ Η Μ Ο Ν Ι Κ Ο μανδύα ανέλαβε να παράσχει ο γλοιωδώς επιδαψιλεύσας εσχάτως στον κ. Χριστόφια κι επίτιμα πανεπιστημιακά διδακτορικά, αντιπρύτανης κ. Κ. Γουλιάμος. Με άρθρο του στον «Φ» 13 μέρες μετά τον Όλεθρο, απεφάνθη ότι: «Η ρίζα της ευθύνης βρίσκεται στη χρόνια παθογένεια του ίδιου του πολιτικού συστήματος […] Η τραγωδία είναι απότοκος των χρόνιων συστημικών ελλειμμάτων σε επίπεδο κυβερνητικής λειτουργίας και δημόσιας διοίκησης. Μολαταύτα ας μην ξεχνάμε πως όσες φορές η κυβέρνηση Χριστόφια είχε σχέδιο να προχωρήσει σε μεταρρύθμιση και αναδιοργάνωση, εκυκλώθη πανταχόθεν από οργανωμένες κομματικές -και μη- επιθέσεις που είτε βραχυκύκλωναν είτε ανέστειλαν την πολιτική της βούληση» («Φ» 24.7.11).

Ε Π Ι Π Ρ Ο Σ Θ Ε Τ Η ένδειξη του γεγονότος ότι αυτά αποτελούν την εντεταλμένη επιχείρηση του κυβερνώντος μηχανισμού προπαγάνδας και παραπλάνησης, ήταν και η αναφορά του διευθυντή του Προεδρικού κι αναπληρωτή κυβερνητικού εκπροσώπου κ. Χρ. Χριστοφίδη, σε ομιλία του της Κυριακής 24τρ: «Η πολιτεία -είπε- καταβάλλει προσπάθειες για να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις από τη φονική έκρηξη στο Μαρί,[…] καθώς και της αναδιοργάνωσης της πεπαλαιωμένης δομής του κράτους» («Σ» 25.7.11).

Ο Σ Ο Ι , λοιπόν, τρεις μέρες μετά τον Όλεθρο, ματαίως περίμεναν μια «συγγνώμη» από τον κ. Χριστόφια στο διάγγελμά του της 14ης Ιουλίου, μπορούν σήμερα να ξέρουν γιατί δεν θα το πει ποτέ…

ΕΡΩΤΗΣΗ
Δεκαπέντε μέρες μετά τον Όλεθρο είναι, άραγε, κατανοητό πλέον από την πλειοψηφία του λαού ότι, δεν ατυχήσαμε μόνο να έχουμε πρόεδρο έναν Χριστόφια, αλλ’ ατυχήσαμε να μην έχουμε καν έστω κι έναν έτοιμο, πρόθυμο, άξιο και ικανό ηγέτη για να τον αντικαταστήσει; Κι ότι τούτο παράγει η άρχουσα στο πολιτικό σύστημα Κομματική Ολιγαρχία μας;

================================

Ανώνυμος είπε...

Προσπάθησα να προσελκύσω την προσοχή στις παρομοιότητες και τους λεγόμενους κοινούς εχθρούς της ακροδεξιάς της Ευρώπης. Απλώς αλλάζουν εσωτερική διακόσμιση. Ένας είναι ιππότης του ναού, ο άλλος είναι ιππότης της Ορθόδοξης εκκλησίας. Οι ιδέες είναι ίδιες στην ουσία.

ματιλτα είπε...

Ανώνυμε 7/26/2011 10:56 μμ Στέλιο,

Τον Νορβηγό δολοφόνο των παιδιών, τον καθορίζουν τα διεθνή μέσα ως:

"εθνικιστή
αντιμουσουλμάνο
αντιαριστερό
ρατσιστή"

εσύ πως τον καθορίζεις?
Τζαι πιά θεωρείς ότι εν η αντίστοιχη του κατάσταη στην Κυπρο.

Εξωφρενικές ψιθυρολογίες, για να μολύνουν την κοινή γνώμη!... είπε...

Πάρτε και μια απάντηση απο το Φιλελεύθερο για το εμετικό σας δημοσίευμα, ρε καραγκιόζηδες Μιχάλη Μιχαήλ και Πέτρο Πασια!

Άριστος Μιχαηλίδης: Η ανευθυνότητα δεν έχει τέλος


ΠΡΙΝ καλά-καλά κλείσουν δύο εβδομάδες από τη μαύρη Δευτέρα της 11ης Ιουλίου, οι εξωφρενικές θεωρίες, που διατυπώνονται από εκείνους που επιστρατεύτηκαν για να απαντήσουν στο αντικυβερνητικό ξέσπασμα, προκαλούν ακόμα μεγαλύτερη οργή.

Κάνουν εκκλήσεις για αυτοσυγκράτηση και ομοψυχία για να αντιμετωπίσουμε δήθεν την κρίση, αλλά στην πραγματικότητα δημιουργούν χώρο για να αναπτύξουν μια γκεμπελική επιχειρηματολογία, που θα μειώσει τις ευθύνες της πολιτικής ηγεσίας και θα διασπάσει ακόμα περισσότερο το λαό.

Όχι προς όφελος της κοινωνίας, αλλά της κομματικής συνοχής, της κυβερνητικής συνέχειας και προπάντων για την προστασία του Δημήτρη Χριστόφια, που για μια ακόμα φορά τον εμφανίζουν ως το θύμα μιας ανίερης συνωμοσίας, που μηχανεύεται είτε τη φυσική του εξόντωση, είτε την έκπτωσή του.

Ακόμα και την ώρα που ο λαός προσπαθεί να ξεπεράσει το σοκ από την ομαδική σφαγή των συμπολιτών του.
Κατηγορούν τα ΜΜΕ γιατί αποκάλυψαν έγγραφα κι έστησαν δήθεν λαϊκά δικαστήρια και συμβάλλουν στην «καλλιέργεια κλίματος μισαλλοδοξίας και φανατισμού», όπως έλεγε προχτές η Κεντρική Επιτροπή του ΑΚΕΛ. Κατηγορούν πολιτικούς ότι έτρεξαν να ζητήσουν την παραίτηση του Προέδρου εκμεταλλευόμενοι των ανθρώπινο πόνο.

Διαρρέουν εξωφρενικές ψιθυρολογίες, για να μολύνουν την κοινή γνώμη, ότι για παράδειγμα, εξετάζεται αν κάποιοι προκάλεσαν σκόπιμα την ανάφλεξη στα κοντέινερ για να πιέσουν την κυβέρνηση να τα μετακινήσει (εφ. Γνώμη την περασμένη Παρασκευή) και μέσα από το διαδίκτυο, που προσφέρεται για φτηνό κουτσομπολιό, διοχετεύουν ένα σωρό ασυναρτησίες για τον ήρωα αρχιπλοίαρχο Ανδρέα Ιωαννίδη και για το γιο του, Νικόλα, που φαίνεται να τους τρόμαξε η αξιοθαύμαστη παρουσία του και ψάχνουν να βρουν με ποιες συκοφαντίες μπορούν να τον εκθέσουν.

Και οι πιο «θαρραλέοι», που θέλουν να είναι οι σοβαροί αναλυτές του φαινομένου, τα ρίχνουν στα διαχρονικά προβλήματα της κρατικής μηχανής, στους μηχανισμούς διοίκησης, που παρέλαβαν από τους προηγούμενους και καλούν μάλιστα σε συνεργασία όλων για να γίνουν επιτέλους μεταρρυθμίσεις.

Αλλά, δεν αποφάσισαν οι «προηγούμενοι» να φυλάξουν τα φονικά κοντέινερ μέχρι να εκραγούν. Ούτε συμμετείχε στην όλη διαδικασία κανένας άλλος «μηχανισμός της διοίκησης» πέραν από αυτόν που βρισκόταν γύρω από την πολιτική ηγεσία και εκτελούσε τις οδηγίες της. Ούτε βεβαίως και μπορούμε να συζητούμε για μεταρρυθμίσεις μόνο και μόνο για να σκεπαστεί ένα έγκλημα και να μοιραστούμε όλοι μαζί τις ευθύνες.


Όσες κουτοπονηράδες κι αν σκεφτούν, ένα είναι το σημαντικό και δεν πρόκειται να ξεχαστεί τόσο εύκολα. Είναι αυτό που διατύπωσαν χτες σε ανακοίνωσή τους οι δικηγόροι της οικογένειας του ήρωα Ανδρέα Ιωαννίδη και το συμμερίζονται όσοι διατηρούν ακόμα την κοινή λογική μέσα σε όλη αυτή την ασυναρτησία. Ότι, οι πολιτικές ευθύνες «αναλαμβάνονται από εκείνους που έχουν την ευθιξία, αξιοπρέπεια και διάκριση να τις αναγνωρίσουν.

Εκείνοι που δεν τις αντιλαμβάνονται τώρα, ούτε αναμένεται να τις αντιληφθούν μετά από το οποιοδήποτε πόρισμα της Επιτροπής» Πολυβίου.

Όταν το ΑΚΕΛ και το ΔΗΚΟ ανησυχούν, όπως λένε, για τη δημιουργία αστάθειας και την καλλιέργεια κλίματος μισαλλοδοξίας και καλούν τους υπόλοιπους να συναισθανθούν τις κρίσιμες στιγμές που διέρχεται ο τόπος, θα πρέπει πρώτα να αντιληφθούν οι ίδιοι ότι την κύρια ευθύνη για όσα συμβαίνουν έχουν εκείνοι που διαχειρίζονται ως εξουσία τις κρίσιμες στιγμές. Και, δυστυχώς για τον τόπο, τις διαχειρίζονται όπως ανεύθυνα διαχειρίστηκαν τα κοντέινερ.

http://www.philenews.com/el-gr/Apopsi-ston-F/5510/75073

ματιλτα είπε...

Μετά το τραγικό φιάσκο του Βασιλικού υπάρχει έντονα η επιθυμία από τον κόσμο για εκσυγχρονισμό του κράτους.

Ο Άριστος Μιχαηλίδης ως ένας διαχρονικός εκπρόσωπος των πολιτικοοικονομικών συμφερόντων του εθνικιστικού κομμαθκιού του βαθέως κράτους (του πιό δυνατού κομμαφκιού)τι σχέση μπορεί να έχει με τον αγώνα για τον εκσυγχρονισμό?

Ανώνυμος είπε...

"εθνικιστής
αντιμουσουλμάνος
αντιαριστερός
ρατσιστής"

ο Άριστος Μιχαηλίδης?
ο Αρχιεπίσκοπος?
ο Νικόλας?

Ανώνυμος είπε...

Matilda, ma pou eides thn ''επιθυμία από τον κόσμο για εκσυγχρονισμό του κράτους''????
Ti pineis kai den mas deineis???
O KOSMOS EPITHYMEI kai thelei na paraiteithoun oi kybernotes dolofonoi!!!
Na paraitithei o Katastrofkias pou exei tin PLIRI EFTHYNI gia tin dolofonia ton 13 ANTHROPON KAI TIN KATASTROFI TIS OIKONOMIAS!
oti kai na kanei o dolofonos, tha vrethjei ''ap'to Kelaki sto KELI!''
Ante, giati eiste ATHLIOI ypostiriktes dolofonon!

Ανώνυμος είπε...

Οι θέσεις του Νορβηγού συμπιπτούν απολύτως με θέσεις του αρχιεπισκόπου.
Αν εξετάσετε τα λόγια του αρχιεπισκόπου, ο ίδιος λέει για τους Ρουμάνους, Βούλγαρους και Πωλονούς:

`Έρχονται ξένος όμως στο τέλος μένουν δικοί μας`

Εννοεί δηλαδή έρχονται ξένος αλλά συνεπώς είναι ορθόδοξοι χριστιανοί.

Αλλά ο αρχιεπίσκοπος έχει πρόβλημα με τα άλλα στοιχεία των αλλοδαπών σαν Σύροι, Μπαγκλαντέζοι, Ίνδοι, Αφρικανοί (μη χριστιανοί), Αφρικανοί (Ρωμαίοκαθολικοί) και ούτω καθ εξής...

Αυτοί δεν είναι χριστιανοί και κυρίως δεν έχουν όρεξη να γίνουν χριστιανοί. Για αυτό οι σκύλοι του αρχιεπισκόπου στοχεύουν αυτήν την ομάδα.

Στην ουσία αν θα μιλήσουμε περί πώς χαλάνε τον τόπο οι αλλοδαποί πρέπει να μιλήσουμε και για τους κοινοτικούς. Προκαλούν μεγαλύτερο ποσοστό των δυστυχημάτων, κλέβουν (πραγματικά) δουλιές των Κυπρίων και είναι πιο κακομαθημένοι από τους αλλοδαπούς από τρίτες χώρες.

Για μένα δεν με νοιάζει κάνω απλώς παρατήρηση. Αλλά ο στόχος του αρχιεπισκόπου είναι να τηρήσει την Ορθόδοξη χριστιανή δομή της Κύπρου. Διαφορετικά πιστεύει ότι θα χάσει όλη της δύναμη σαν εκκλησία όσο οικονομικά τόσο κατά επίδραση...

matilta είπε...

"Το δίχτυο" μίσους, δηλαδή το βαθύ εθνικιστικό κράτος, τα "Μέσα" τζαι οι δημοσιογράφοι τους καθώς τζαι οι "πυρήνες" τους που προσπαθούν να χειραγωγήσουν τις διαδηλώσεις στο Προεδρικό "EPITHYMOUN kai thelOUN na paraiteithoun oi kybernotes dolofonoi!!!"

Ο κόσμος που βιώνει καθημερινά την ανικανότητα του κράτους ΤΖΑΙ αντιλαμβάνεται ότι το κράτος ολίγον ενδιαφέρετε για τον πολίτη αλλά κυρίως εξυπηρετεί το κλειστό κύκλωμα ΘΕΛΕΙ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ.

Έλληνες γεννηθήκαμε και Έλληνες θα πεθάνουμε είπε...

Οι ΕΟΚΑτζήδες παππούδες κοιμούνται μόνο με τις Φιλιππινέζες και Σρι Λανκέζες. Δεν έχει ρατσισμό σε αυτόν τον τόπο.

Ανώνυμος είπε...

αφού τόσο πληγμένη η κυπριακή οικονομία, αυτό το χρόνο η αρχιεπισκοπή να αναλάβει την ευθύνη να ταϊζει τους φτωχούς της Κύπρου. Να δει ο κόσμος πόσο καλός άνθρωπος ο προκαθήμενος της εκκλησίας.

Με αυτόν τον τρόπο θα εξοικονμήσουμε 300 εκ. αυτό το χρόνο και μπορούμε διορθώσουμε τα όλα.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 7/26/2011 10:28 μμ

Τώρα κατάλαβα τι θέλεις να πεις.
Ελπίζω πως όχι ή ότι τουλάχιστον δεν θα φτάσουμε σε τέτοια επίπεδα.

Δεν ξέρω ποιος θα ήταν ο πρώτος στόχος αλλά αυτό δεν έχει σημασία.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/26/2011 10:59 μμ

Τελικά είσαι κρίμα.

Μέτρα πόσες φορές έγραψα ότι θα πρέπει να πληρώσουν όσοι έχουν ευθύνες. Μηδενός εξαιρουμένου.
Αλλά φαίνεται πως ότι θέλετε γράφετε, αρκεί να σας βολεύει.

Ναι να συλληφθούν και να ακολουθηθούν ΟΛΕΣ ΟΙ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ και όχι να αποφασίζεις εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος ότι ένοχος είναι ο α ή ο β.
Διότι στην περίπτωση αυτή, όλοι όσοι αποφασίζουν επειδή έχουν απωθημένα ή επειδή έτσι θέλουν, καταντούν καραγκιόζηδες…

Μιχάλης είπε...

@ Γκαιμπελισμοί

Φίλτατε μου ο Λάζαρος επιχείρησε να τα βάλει ε την Γνώμη και πήρε πληρωμένη απάντηση. Μετά από αυτήν «δεν έφκαλεν πολοΐν».
Αν δεν πιστεύεις να σε παραπέμψω πού να το βρεις.

Μιχάλης είπε...

@ Εξωφρενικές ψιθυρολογίες, για να μολύνουν την κοινή γνώμη!...

Ο συγκεκριμένος κύριος επιχείρησε να σπιλώσει και τη Γνώμη αλλά θα πάρει απάντηση την Παρασκευή.
Αν έχεις τα κότσια δημοσίευσε την εδώ.
Διότι ο συγκεκριμένος κύριος εκτός του ότι φάσκει και αντιφάσκει, φαίνεται ότι κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.

Συμφωνώ με τη ματιλτα

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/27/2011 9:58 πμ

Όταν αποφασίσετε τι θέλετε πέστε μας κι εμάς.
Ή καλύτερα αν καταφέρετε να συνεννοηθείτε για το τι θέλετε, πέστε μας το κι εμάς να μάθουμε.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/27/2011 10:10 πμ

Θα διαφωνήσω μαζί σου.
Δεν έχω διαπιστώσει ότι ο αρχιεπίσκοπος έχει πρόβλημα με τους μη χριστιανούς, τουλάχιστον στο επίπεδο του Νορβηγού.

Αν και πολλές φορές φάσκει και αντιφάσκει, όπως π.χ. στο θέμα των εποίκων, δεν εκφράστηκε ποτέ με τον τρόπο του Νορβηγού εναντίον των ξένων.

Μέσα στην αθυροστομία του μίλησε για τα καλά παιδιά του ΕΛΑΜ και ότι συμφωνεί με τις θέσεις τους για το μεταναστευτικό αλλά νομίζω ότι αναλόγως με ποιον μιλά λέει και τα ανάλογα.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 7/27/2011 11:40 πμ

Ωραίο το ανέκδοτο σου…

aisopos είπε...

ΑΠΟΕΛΑΜ-ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ-ΕΥΡΩΚΟ συνασπισμός, ΕΔΕΚ συνεπιβάτης το ΔΗΚΟ στυλοβάτης.
Τι να πει κανείς, ζητά ο προερχόμενος από το παρακράτος πρόεδρος της δεξιάς, να παραιτηθεί ο πρόεδρος της δημοκρατίας και ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ. Διότι λέει έχουν βαρύτατες ευθύνες. Πως ν’ αντέξει τη δημοκρατία; 37 χρόνια μετά οι συνέπειες είναι εδώ και πονούν σε πολλαπλάσιο βαθμό από την τραγωδία της 11 Ιούλη. Ποιοι έχουν βαρύτατες ευθύνες και πότε θα απολογηθούν; Ξέχασα είναι χριστιανοί και θα λογοδοτήσουν στον Θεό όταν πεθάνουν.

Ανώνυμος είπε...

ο λάζαρος μαύρος είναι ένας ηλικιωμένος ιπποπόταμος. πέρασαν οι καιροί του. να παραιτηθεί ο ίδιος.

Ανώνυμος είπε...

βέβαια ο αρχιεπίσκοπος πάντα θα έχει καθαρά χέρια. Τη βρωμική του δουλειά κάνουν οι άλλοι.

κάθε μέρα μπαινοβγαίνουν κάποιοι άνθρωποι στην αρχιεπισκοπή. αυτοί είναι σύμβουλοι του αρχιεπισκόπου. ο αρχιεπίσκοπος πείστηκε ότι αν ακολουθήσουμε παλιά μας πολιτική θα συνεχίζουμε να γίνουμε αναγνωρισμένη κυπριακη δημοκρατία και το ψευδοκράτος θα μένει ψευδοκράτος. δηλαδή δεν μπορεί να ανγνωριστεί διεθνώς.

γι'αυτό θέλουν να πιαστεί η κυβερνητική εξουσία ξανά από τους ανθρώπους του και θα γυρίσουμε πίσω στην πολιτική της προ 2003 περίοδο.

όμως αυτη ή πολιτική μπορεί να βιώσει μονάχα για ακόμα 10-12 χρόνια. μετά, αναμένεται διχοτόμηση. τον αρχιεπίσκοπο θα γράψει η αριστερή ιστορία σαν "αρχιεπίσκοπο της διχοτόμησης".

η ιστορία της δεξιάς θα τον γράψει σαν ήρωα. Ήδη σε αυτόν τον τόπο για δεξιά αρκεί απλώς να πεθάνεις για να μπορέσεις να γίνεις ήρωας. Όλοι είναι ήρωες.

Ανώνυμος είπε...

''kato o Arxiepiskopos!''
''Zitw oi dolofonoi twn 13 athoon anthropwn!''
Afto thelete na peite re athlioi???
Ti sxesei exei o Arxiepiskopos me tin EGKLIMATIKI ANEFTHYNOTITA TOY Xristofia ??????
o Arxiepiskopos den exei sxesei me tin mizeria kai tin athliotita sas!
Athlioi ypostiriktes dolofonon!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι σίγουρος ότι ο Μιχάλης Μιχαήλ αγόρασε ένα ξενοδοχείο στη Κρήτη με εκατομμύρια που έκαμε από την εφημερίδα γνώμη :)))))))))))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

@ Ανώνυμος 7/27/2011 3:31 μμ

Nomizeis kanenas noiazetai gia 13 anthrwpous. Petaksan ston aera 2 dis. eurw. Gia auto klei o kosmos.

Ανώνυμος είπε...

ο Χριστοφιας είναι Φονιας προεδρος.
ο Κανταφι το ιδιο.
ο Ασσαντ το ιδιο.

ο ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΑΣ πρεπει να δικαστεί για εγκληματα κατα του λαου του και για τη μαζικη δολοφονια των 13 ΗΡΩΩΝ μας!

ο Μιχαλης Μιχαηλ ειναι πισωγλεντης

Stalin είπε...

Ερώτηση προς την κα Αλισαβού:

Ποια η διαφορά μεταξύ του φονιά που αφαίρεσε τη ζωή του αδελφού της με το φονιά που αφαίρεσε τη ζωή 13 ατόμων σε ώρα καθήκοντος σε περίοδο ειρήνης?

Πως μπορεί και ανέχεται ακόμα στο πλάι της, το ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΓΕΑ της 11ης Ιουλίου ?

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη Μιχαήλ,
προσωπικά γνωρίζω που το πας
Προκαλείς με τα νοσηρά κατασκευασμένα σενάρια σου ώστε αν κάνεις παρασυρθεί και σου ρίξει καμια βρισιά να τους αποκαλέσεις φασίστες!
Δεύτερον το κάνεις για να συνεχίζεις να εργάζεσαι ως έμμισθος του ΑΚΕΛ (Άστρα+Γνώμη) ρε αποτυχημένε!
Ρε ανώμαλε, γιατί η ΧΑΡΑΥΓΉ δεν αναδημοσίευσε τα '' αποκαλυπτικά'' σας σενάρια?
Γιατί σιωπάει?
να σου πω εγώ: Πρώτον επειδή δεν θέλει να λερωθεί άλλο στα μάτια της κοινωνίας και των αγνών ΑΚΕΛικών με τέτοια ανώμαλα δημοσιεύματα και δεύτερων φοβάται τους συγγενείς των 13 Ηρώων την δικαιοσύνη.
Για αυτό έβαλε εσάς τα πεινασμένα σκυλιά να κάνετε την βρόμικη δουλειά!
ουστ καραγκιόζηδες!

Μιχάλης είπε...

Τελευταίε ανώνυμε,

1ον: Έχεις πολύ αναπτυγμένη φαντασία.

2ον: Δεν είναι κακό να είσαι έμμισθος του ΑΚΕΛ αλλά δυστυχώς για σένα εγώ δεν είμαι έμμισθος του ΑΚΕΛ.

Αν αυτό μπορεί να χωρέσει μέσα στο απέραντα αναπτυγμένο μυαλουδάκι σου θα το εκτιμήσω.

Ανώνυμος είπε...

μα γιατί κανείς δεν αναφέρεται σε όργανα προπαγάνδας του παρακράτους;

Αφροδίτη είπε...

Τα όργανα του παρακράτους φαίνονται εδώ στο ιστολόγιο που μόνο να βρύζουν ξέρουν, να δείχνουν την αγραμματοσύνη τους και τη φασιστική τους νοοτροπία.

Ανώνυμος είπε...

Οι ανταποκριτές και δημοσιογράφοι των ΣΙΓΜΑ, ΑΝΤ1, ΜΕΓΑ βρήκαν τον πρόεδρο ένοχο πριν να γίνει καμία επίσημη έρευνα. Τα λαϊκά(!) δικαστήρια των ΜΜΕ ήδη έβγαλαν απόφαση για το ποιοι ευθύνονται και πρέπει να φύγουν. Δημοσίευσαν τα απόρρητα έγγραφα (τους έστειλαν οι δημόσιοι τους υπάλληλοι) και μας έδειξαν τι συνέβηκε ακριβώς.

Αστε τους άλλους θεσμούς. Κοιτάξτε τι λένε οι λόρδοι των ΜΜΕ.

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΜΑ, ΑΝΤ1, ΜΕΓΑ είναι τρίγωνο διαβόλου. Αν μπεις μέσα τους, πεθαίνεις.

Ανώνυμος είπε...

θα δικαστούν και οι δήμοσιοι υπάλληλοι που βγάζουν χαρτζιλίκι τους στέλνοντας απόρρητα έγγραφα;

Ανώνυμος είπε...

Ο Αρχιεπίσκοπος πρέπει να παραιτηθεί αμέσως!

Συνειδητά βάζει στο ΜΕΓΑ γυμνές γυναίκες για να έχει περισσότερους τηλεθεατές ο τηλεοπτικός του σταθμός. Θέλουμε αξιοπρεπή αρχιεπίσκοπο.

Βάζουν γυμνές γυναίκες και σειρές με πολλή απατή και σεξ στα κανάλια τους ύστερα δίνουν μαθήματα οικογένειας και ηθικής. Κύριε ελείσον ρε!!

Ανώνυμος είπε...

ξέρατε ότι οι επίτροποι της Ευρωπαϊκης Επιτροπής κάνουν γκρούπ σεξ τακτικά μεταξύ τους προκειμένου να αναπτυχθεί νοοτροπία ενωμένης Ευρώπης και να αποφευχθεί ο παράγοντας εθνικού συμφέρωντος στη διαδικασία απόφασης;
στους ρατσιστές εισηγούμαι να κάνουν σεξ με τους άλλους ευρωπαίους συμπατριώτες τους για να θεραπευθούν.

aisopos είπε...

Μίλησε τζαι ο ευρωπαίος Κασουλίδης: Να παραιτηθεί ο Χριστόφιας, να βάλουμε άλλον πρόεδρων κοινής αποδοχής.
Ποιος να τον βάλει τον πρόεδρο κοινής αποδοχής; Ποιος είναι αυτός που θα είναι κοινής αποδοχής; Και με πιο πρόγραμμα θα κυβερνήσει; Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να γίνουν οι διαβουλεύσεις για κάτι τέτοιο; Ή μήπως είναι έτοιμα; Στο κυπριακό ποια γραμμή θ’ ακολουθηθεί και τι θα γίνει με τις συνομιλίες;
Αυτή η πρόταση συνάδει με το σύνταγμα ΄ή έμπειράζει σικιμε

Ανώνυμος είπε...

Ερώτηση προς την κα Αλισαβού:

Ποια η διαφορά μεταξύ του φονιά που αφαίρεσε τη ζωή του αδελφού της με το φονιά που αφαίρεσε τη ζωή 13 ατόμων σε ώρα καθήκοντος σε περίοδο ειρήνης?

Πως μπορεί και ανέχεται ακόμα στο πλάι της, το ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΓΕΑ της 11ης Ιουλίου ?

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη συγχαρητήρι ΓΙ την επιτυχία του μπλοκ... ακομα και ο λαζαρος μαύρος.. αυτός που κατεβασε και ξέσκισε την κυπριακη σημαία από την κυπριακη βουλή το 1971 έβγαλε γλώσσα και ζητά από τους άλλους να πουν συγνώμη.. Αυτός πότε θα ζητήσει συγνώμη??

Οι ευτελείς και ανόητοι πραξικοπηματίες βρήκαν ελέω Μαρί ξανά λόγο ύπαρξης.. οι γελίοι.

Ατε κλείσε τα και πηαιννε διακοπές..

Ανώνυμος είπε...

ΓΑΜΩ ΤΟ ΑΚΕΛ !!!!
http://cyprusindymedia.blogspot.com/2011/07/blog-post_28.html

Ανώνυμος είπε...

ξαναΓΑΜΩ ΤΟ ΑΚΕΛ !!!
http://www.youtube.com/watch?v=EDrKvjGp3tI&feature=related%20http://www.youtube.com/watch?v=R2LjkvbKwpQ&feature=player_embedded#at=480

Στάλιν είπε...

Ερώτηση προς την κα Αλισαβού:

Ποια η διαφορά μεταξύ του φονιά που αφαίρεσε τη ζωή του αδελφού της με το φονιά που αφαίρεσε τη ζωή 13 ατόμων σε ώρα καθήκοντος σε περίοδο ειρήνης?

Πως μπορεί και ανέχεται ακόμα στο πλάι της, το ΜΕΓΑΛΟ ΣΦΑΓΕΑ της 11ης Ιουλίου ?

Ανώνυμος είπε...

πίσω από όλες τις οργανωμένες διαδηλώσεις ήταν ο αρχιεπίσκοπος. ο ΔΥΣΗ κάλεσε τον πρόεδρο της δημοκρατίας να παραιτηθεί με έγκριση του αρχιεπισκόπυ.

ο αρχιεπίσκοπος ήξερε ότι δεν θα έπεφτε η κυβέρνηση όμως ήθελε να ακούσει η κυβέρνηση τη δυνατή τους φωνή και να αισθανθεί τη δύναμη τους.

όταν έφτασε η κατάλληλη ώρα, ο αρχιεπίσκοπος θα τους διατάξει να σιωπήσουν και θα τερματιστεί αυτό το οργανωμένο τσίρκο.

Ανώνυμος είπε...

εδώ ήδη είχαμε γράψει τον σχεδιασμό οργανωμένης απομόνωσης του ΑΚΕΛ ακριβώς μετά από τις βουλευτικές εκλογές.

Ανώνυμος είπε...

απόσπασμα από Financial Times/Lex:

Cyprus: latest headache for Eurozone: The Mediterranean Islands ineffectual government quit at the request of the president, Demetris Christofias. For sure, it will not be missed; politically speaking, Cyprus is a one-person state. The person who should have resigned is Mr Christofias, a Communist of the old school who is proving singularly unable to address the countrys growing list of problems. That list keeps growing longer. Moodys cut the Cypriot credit rating to three notches above junk this week. The scale of the islands challenges, and the rise in political instability, suggest Cypruss creditworthiness has further to slide and that the Eurozone has another peripheral member to worry about. Even before 11 July explosion destroyed its main power station, Cyprus was heading towards the precipice. Cypriot banks hold about 31 billion of Greek sovereign and bank debt or about 170% of gross domestic product. They are well capitalised, with aggregate tier 1 ratios of 12%. But their likely participation in any Greek bond exchange would devour most of that, leaving them in need of new capital.

ίσως η βρετανία έχει πρόβλημα με ΑΚΕΛ. καλεί τον πρόεδρο να παραιτηθεί.

Stalin είπε...

Ο μόνος που δε χαμπαριάζει ότι ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΙΚΑΝΟΣ να κυβερνήσει τη χώρα, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΝΙΑ ΔΗΜΗΤΡΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ, άλλως Καταστρόφια!

Michalis Michael είπε...

Αποκαλυπτική είδηση!

Οι Financial Times του Λονδίνου είναι φερέφωνο του Αρχιεπισκόπου Ττόμμυ του ββού!

Ανώνυμος είπε...

Ο Χριστόφιας είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του εαυτού του και συνάμα ο μεγαλύτερος εχθρός του λαού του.

Να κατηγορηθεί για γενοκτονία ο ΓΑΡΟΣ !

ΚΤΗΝΗ είπε...

συγνώμη ρε ηλίθιοι:
Ποιος σκότωσε 13 άτομα, ο Αρχιεπίσκοπος ή ο φονιάς Χριστόφιας?
Ποιος κατέστρεψε την οικονομία, ο Αρχιεπίσκοπος ή ο φονιάς Καταστρόφιας?

πορνίδια, ε ΠΟΡΝΊΔΙΑ της παράνομης και αντισυνταγματικής οργάνωσης του ΑΚΕΛ Επαγρύπνηση!
Θεέ μου, τι κτήνη που είστε!
Προσβάλλετε τους 13 δολοφονημένους από τον δολοφόνο Χριστόφια, αλλά και όλους όσους δεν σας φταίνε σε τίποτε.
ΚΤΗΝΗ!

Αφροδίτη είπε...

Ρε 7/29/2011 12:42 μμ το πρόβλημα σου είναι που δεν μπορείς να γαμήσεις. Πώς να γαμήσεις τόσες χιλιάδες μέλη του ΑΚΕΛ. Πώς να το κάνεις αφού δεν σου σηκώνεται. Αποκλείω να έχεις ομαλή σχέση με το αντίθετο φύλο γι’ αυτό και ξεσπάς εδώ. Το ίδιο συμβαίνει και με τους άλλους που με μίσος γέμισαν (αν και νομίζω ένα-δυό είστε) το blog με βρισιές.

Ανώνυμος είπε...

http://media.photobucket.com/image/%25CE%25BF%25CE%25BC%25CE%25BF%25CF%2586%25CF%2585%25CE%25BB%25CE%25BF%25CF%2586%25CE%25B9%25CE%25BB%25CE%25BF%25CF%2583%20%25CE%25BC%25CE%25B7%25CF%2584%25CF%2581%25CE%25BF%25CF%2580%25CE%25BF%25CE%25BB%25CE%25AF%25CF%2584%25CE%25B7%25CF%2582/PANAGIOTHSM7/getphotophp-2.jpg

Ανώνυμος είπε...

Η τραγωδία στο Μαρί είναι εξαιτίας ΓΚΕΙ παπάδων. Είναι τημωρία του Θεού. Γίναμε τα Σόδομα και Γόμορα.

Ανώνυμος είπε...

h tragwdia sto Mari einai eksetias toy anikanou, sxizofreni- dolofonou kai MEGA POYSTARA xristofia.
poutanopeda akelikoi

«Παλαιότερο ‹Παλαιότερο   1 – 200 από 208   Νεότερο› Νεότερο»