Διάλεξη - συζήτηση που διεξήχθη στον Όμιλο "Έλευσις" στη Λευκωσία με εισηγητή τον δημοσιογράφο - ερευνητή Μιχάλη Μιχαήλ.
Ο εισηγητής καταθέτει τις δικές του απόψεις για την ψυχοσύνθεση και τη νοοτροπία των Κυπρίων που δεν είναι άμοιροι ευθυνών για το σημείο που βρίσκεται σήμερα η Κυπριακή οικονομία και κοινωνία.
Η συζήτηση επεκτάθηκε και σε άλλα ζητήματα τα οποία δεν καταγράφηκαν λόγω έλλειψης κάρτας.
Ο εισηγητής καταθέτει τις δικές του απόψεις για την ψυχοσύνθεση και τη νοοτροπία των Κυπρίων που δεν είναι άμοιροι ευθυνών για το σημείο που βρίσκεται σήμερα η Κυπριακή οικονομία και κοινωνία.
Η συζήτηση επεκτάθηκε και σε άλλα ζητήματα τα οποία δεν καταγράφηκαν λόγω έλλειψης κάρτας.
35 σχόλια:
επειδή τυγχάνει να έχω γνωστούς φίλους Τούρκους, ξέρω ότι και στη Τουρκία η Οθωμανική αυτοκρατορία διδάσκεται ως συνέχεια της σύγχρονης Τουρκίας στα σχολεία τους. Παρόλο που αναγνωρίζεται η τομή του 'κοσμικού' κράτους από τον Αττατούρκ.
@ kyriakos
Συμφωνώ απόλυτα.
Γι’ αυτό και λέω (από το 19.35 και πέρα) ότι μιλούσαν για επιστροφή της Κύπρου στην προτεραία κατάσταση δηλ. στην Τουρκία.
Θεωρούσαν και θεωρούν ότι η Τουρκία είναι η διάδοχος κατάσταση της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.
Δεν έχουν περάσει 5 ώρες από την ώρα που έκανα την ανάρτηση και έχουν μαζευτεί στα ανεπιθύμητα μηνύματα πάνω από 10 υβριστικά μηνύματα.
Χωρίς κανένα να ασχολείται έστω και με μία λέξη από αυτά που λέω.
Αυτό είναι το επίπεδο ορισμένων.
Και ύστερα περιμένουμε σωτηρία...
μιχαλη σε παρακολουθω μεσα μεσα διαφωνω στα περισσοτερα μαζι σου,συμφωνω και σε πολλα.τουρκοκρατια - ο ελλινισμος δηλαδη επρεπε να μεινει υποδουλος επειδη περνουσε καλα;στην κυπρο ο κυπριανος επρεπε να βοηθησει την επανασταση η οχι; ΕΟΚΑ ο αυξεντιου που καηκε ζωντανος ο ματσης που απεριψε πολλα λεφτα για τα ιδανικα του πηγαν αδικα; επρεπε παλι να μεινουμε υποδουλοι γιατι περνουσαμε καλα; ο λεωνιδας με τους 300 επρεπε να παραδωθει; ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ τι ποσοστο του ναι διαβασε το σχεδιο δεν μας ειπες [θελω να πιστευω οτι δεν ειναι προπαγανδα] εγω ημουν 21 ετων .μονο και μονο οτι η σημαια μας θα ηταν σαν της κολομβιας ,θα υπηρχε εστω και ενας εποικος ,θα διναμε σημαντικα δικαιωματα στο πρωην 18 τις εκατο που τωρα ειναι πολυ πιο μικρο [μιλω για τκ]και πολυ πιθανον πολυ μεγαλυτερο σε καθαρους εποικους ,το οτι μας το εφεραν ξενοι και εκ των υστερων διαφανηκε οτι οι φιλοι μας αγγλοι μας χαριζαν τις βασεις για να παρουν θαλασσα [φ.α] ηταν λογοι που οθτε με εκατομυρια δεν το δεχομουν.θρησκεια -εκκλησια .συμφωνουμε περιπου ενας λογικος ανθρωπος αν σκεφτει 5 λεπτα καταλαμβαινει οτι δεν υπαρχει θεος[για μενα η πιο μεγαλη προπαγανδα του κοσμου]τους περισσοτερους δεν τους αφηνουν να σκεφτουν,ομως για τα εθνικα μας θεματα χρειαζετε θα ελεγα επιβαλετε απο την στιγμη που ολοι το κανουν κινδινευουμε να χασουμε την ταυτοτητα μας.αν αφησουμε π.χ την θρησκεια απο τα σχολεια σε εποχες λυσης του κυπριακου ιδιαιτερα με τους ευνοικους για την τουρκια ορους ,που εμεις προτηναμε [βλ χριστοφιας και τωρα αναστασιαδης]και λεω τουρκια γιατι οι τκ ειναι στην ουσια ο δουριος ιππος θα μας αφομοιωσουν αντι αυτο να ειναι δικη μας μακροπροθεσμη πολιτικη .εχομε 4000 χρονια ελληνικης ιστοριας με κυπριακη νησιωτικη περηφανια οι τουρκοι ξεκινησαν απο οτιξερω απο την μογγολια και με την σταθερη μακροχρονια επεκτατικη πολιτικη τους νατους εδω.[ειναι μογγολοι που εχασαν τα χαρακτηριστικα τους πχ σχιστα ματια κοντοι κ.α]αυτοι μοιαζουν σε εμας και οχι εμεις σ αυτους. φιλε μιχαλη εμπλεξα πολλα θεματα μαζι ,εχω διαφορετικη αποψη απο εσενα και απο ολους πιστευω που σε παρακολουθουν .ακομα ενα κακο μας που δεν επεσημανες ,διαβαζουμε οτι μας αρεσει αριστεροι χαραυγη δεξιοι αληθεια ποτε την αλλη αποψη .δυναμη κουραγιο συμπνοια η φτωχια δεν ξεχωριζει αριστερο δεξιο κεντροω μνημονιακο αντιμνημονιακο
@ ΑΝΟ-ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ 1
Φίλε μου χαιρετώ και σε καλωσορίζω στο μπλογκ μου.
Αν και τελευταία δεν έχω πολλή χρόνο, αφιερώνω χρόνο να σχολιάσω τα γραφόμενα σου. Και το κάνω επειδή εκτίμησα τον τρόπο που έγραψες.
Φαίνεται ότι παρακολούθησε κάποια αποσπάσματα από την ομιλία και τη συζήτηση, έχω την εντύπωση ότι δεν το παρακολούθησες ολόκληρο. Και αυτό το λέω διότι έτσι φαίνεται από το κείμενο που έγραψες.
Τουρκοκρατία: Αγαπητέ μου, ποτέ στη ζωή μου και πουθενά στην ομιλία μου δεν είπα ότι ο ελληνισμός περνούσε καλά και ότι δεν έπρεπε να ελευθερωθεί.
Σ’ εκείνο που έφερα ένσταση είναι στη χρήση των όρων «τουρκοκρατία» και «Οθωμανοκρατία».
Το ερώτημα αν ο Κυπριανός έπρεπε να βοηθήσει την επανάσταση ή όχι δεν μπορώ να το απαντήσω, διότι όπως είναι γνωστό στην ιστορία δεν κάνουμε υποθέσεις.
Εκείνο που έχουμε καταγραμμένο είναι ότι έκανε το παν να μην υπάρξει επανάσταση.
ΕΟΚΑ: Κι εδώ κάνεις το ίδιο λάθος. Στην ομιλία μου είπα (και είναι θέση μου) ότι εκείνος ο αγώνας ξεκίνησε εντελώς απροετοίμαστα, δημιούργησε μη αναστρέψιμες καταστάσεις και οδήγησε στο 74.
Διευκρινίζω όμως, αν το πρόσεξες, ότι δεν αναφέρομαι σε κανένα από όσους έδωσαν τη ζωή τους ή σε όσους έλαβαν μέρος.
Αναφέρομαι καθαρά στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ την οποία ασφαλώς και δεν πήραν ούτε ο Αυξεντίου ούτε ο Μάτσης.
ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ: Δεν πήρα θέση ούτε υπέρ, ούτε εναντίον. Θεωρώ το πρώτο σου ερώτημα άστοχο διότι στην ομιλία μου το έχω απαντημένο. Είπα ότι ούτε οι του Όχι ούτε οι του Ναι στην πλειοψηφία τους διάβασαν το σχέδιο. Αποφάσισαν ακούγοντας διάφορους δημοσιογράφους και πολιτικούς. Και αυτό είναι απόλυτα αληθές, είτε μας αρέσει είτε όχι.
Και στηλίτευσα το γεγονός ότι για το πιο κρίσιμο σημείο της μέχρι τότε σύγχρονης ιστορίας μας αποφασίσαμε χωρίς να μελετήσουμε το περιεχόμενο του σχεδίου. Και είτε να το δεχθούμε είτε να το απορρίψουμε.
Δεν νομίζω να διαφωνείς σ’ αυτή τη διαπίστωση.
Δεν έχω πρόβλημα αν το απόρριψες ή το αποδέχτηκες. Δεν είναι αυτό που σχολίαζα.
Θα βάλω όμως κάτι κάτω για προβληματισμό. Λες ότι μας το έφεραν οι ξένοι. Ωραία, ας το δεχτώ ότι έτσι είναι. Τότε γιατί είμαστε εναντίον της λύσης από τους Κύπριους για τους Κύπριους;
Εναντίον και με το ένα, εναντίον και με το άλλο. Ε, ποιος θα λύσει το κυπριακό αφού δεν θέλουμε να το λύσουμε ούτε μόνοι μας ούτε να μας το λύσουν οι ξένοι;
Τι προτείνεις;
Έχεις ένα λάθος όσον αφορά το 18%. Οι Τ/κύπριοι από το Σύνταγμα που έχουμε σε ισχύ δεν θεωρούνται μειονότητα, αλλά ισότιμη πολιτικά κοινότητα με τους Ε/κύπριους. Γι’ αυτό και είχαν αντιπρόεδρο (ισότιμο με τον πρόεδρο) και σημαντική παρουσία στη διακυβέρνηση.
Και αυτό θα το έχουμε σε κάθε σχέδιο λύσης, εκτός και αν αποφασίσουμε να διαλύσουμε την Κυπριακή Δημοκρατία.
@ ΑΝΟ-ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ 2
Κατά την άποψη μου η ταυτότητα δεν έχει καμία σχέση με τη θρησκεία. Λέμε ότι είμαστε Έλληνες και χριστιανοί. Οι αρχαίοι Έλληνες που δεν ήταν χριστιανοί δεν ήταν Έλληνες; Ή ήταν λιγότερο Έλληνες ή οι σημερινοί είναι λιγότερο Έλληνες;
Ένας Έλληνας μουσουλμάνος δεν είναι Έλληνας; Ένας Έλληνας βουδιστής;
Άρα κάπου δεν στέκει αυτή η ιστορία.
Κανένας δεν λέει να φύγουν τα θρησκευτικά από τα σχολεία. Μιλούμε για το δικαίωμα οποιουδήποτε για απαλλαγή. Είναι εντελώς διαφορετικό το ένα από το άλλο.
Επειδή γράφεις ότι ο Χριστόφιας και ο Αναστασιάδης προτείνουν λύση του κυπριακού με ευνοϊκούς όρους για τους Τούρκους, θα ήθελα να μάθω ποιοι είναι αυτοί οι όροι.
Αν έχεις την καλοσύνη ανάλυσε μου το λίγο.
Όσον αφορά το τελευταίο, προσωπικά λέω ότι πρέπει να διαβάζουμε και να ακούμε τα πάντα. Όμως να τα φιλτράρουμε πριν τα αποδεχτούμε ή τα απορρίψουμε.
Και η διαφωνία δεν είναι κακό πράγμα. Αρκεί να μην γίνεται για χάρη της διαφωνίας
Μιχάλη σε γενικές γραμμές συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λες.Όμως για μια ακόμη φορά, είναι πασηφανές, ότι ακόμα και οι ομιλίες σου είναι βαμμένες έντονα με το κόκκινο κομματικό χρώμα.Χαρακτηριστικό παράδειγμα.Μιλάς για «ένα χωρκάτη που έγινε συνταγματάρχης» και ένα «βοσκό που έγινε καλόγερος», οι οποίοι λες, επήραν την πολιτική απόφαση για την έναρξη του αγώνα της ΕΟΚΑ, αλλά ξεχνάς σκόπιμα και το τρίτο πρόσωπο της παρέας.Πράγμα που σε καθιστά κομματικό όργανο, παρά ένα ανεξάρτητο δημοσιογράφο- ερευνητή, όπως αυτοαποκαλείσαι.
@ Ανώνυμος
Και ποιο είναι το τρίτο μέρος της παρέας;
Δεν έχει καθόλου έντονο κομματικό χρώμα ο Μιχάλης.
Εκείνα που "ενοχλεί" κατά κάποιο τρόπο είναι η στυγνή αντικειμενικότητα του και η επιστημονικότητα του που βασίζεται πάνω στη διαλεκτική (του υλισμού) για να δώσει τα συμπεράσματά του.
Επίσης νομίζω επικρατεί μια λανθασμένη ερμηνεία μέσα στην Κύπρο για το τι είναι κόμμα και πολιτικοποίηση.
Κατ αρχή η πολιτική είναι η επιστήμη που ασχολείται με τις έμπρακτες σχέσεις μεταξύ ανθρώπων και η πολιτικοποίηση είναι η γνώση αυτών των σχέσεων και οι ενέργειες που κάνει ο καθένας για την διαμόρφωση αυτών των σχέσεων.
Το πρώτο που θέλω να πω είναι ότι προφανώς και δεν χρειάζεσαι να είσαι μέλος ενός συνόλου για να είσαι πολιτικοποιημένος.
Το δεύτερο που θέλω να πω είναι ότι ένα πολιτικοποιημένο σύνολο με κοινό στόχο στις μέρες ονομάζεται κόμμα και είναι κάτι πολύ περισσότερο από εκλογές και θέσεις εξουσίας.
Ως εκ τούτου δεν θα πω ότι πολλοί ανθρώποι δεν είναι πολιτικοποιημένοι, αλλά το ότι πολλοί ανθρώποι είναι πολιτικοποιημένοι με το λάθος τρόπο.
Μιχαλη πηγαινε στο κομμα και πες τους να εβρουν plan b για να ξεφυγουμε που την Τροικα που μας εφερε ο Χριστοφιας και ασε το 1821..
Επισης εκεινα που λες δεν τα τεκμηριωνεις...Κανε ενα αρθρο στο οποιο οσα λες να τα τεκμηριωνεις..
Τελος δεν αναφερες τα κομματα οπως ειναι σημερα που ολα ανεξαιρετως ειναι μεσα στην βρωμια και τις σαπιες καταστασεις...
Το ιδιο και το ΑΚΕΛ βεβαια...
Ουτε για τους στρατευμενους κομματικους που παρακολουθουν τις κινησεις του κοσμου και τις καταγραφουν...Σε διαδηλωσεις, στο ιντερνετ, παντου...
Δηλαδή τώρα εγώ επειδή ξέρω 5 κλέφτες από την Λευκωσία πρέπει να πω ότι όλοι λευκωσιάτες είναι κλέφτες; Και αυτές οι γενικεύσεις (όλοι φτένε, όλοι είναι μπλεγμένοι, όλοι τρώνε), απαλλάσουν τους πραγματικούς ενόχους. Αυτές οι προσεγγίσεις γίνονται από αυτούς που δεν ξέρουν, ή δεν θέλουν ή βαριούνται, ή σκόπιμα δεν το κάνουν να ψάξουν να βρουν στοιχεία, τις αιτίες, και ν' αναλύσουν τα δεδομένα για να φτάσουν σε κάποια συμπεράσματα.
Kε Κουρκουτά ΚΑΠΟΤΕ Ο ΜΠΟΓΙΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ: "ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΨΕΥΤΗΣ ΠΑΝΤΑ ΨΕΥΤΗΣ"...
Αυτή η φράση έγινε σλόγκαν, εγώ πιστεύω ότι κάποιος μπορεί να πει κάποια στιγμή ψέματα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πάντα λέει ψέματα, εξ άλλου και ο Μπογιόπουλος πιάστηκε να λέει ψέματα.
Υπάρχει όμως ένα λαϊκό τραγούδι που λέει πολλά:
http://www.youtube.com/watch?v=Pk2iH29p9v4
Είναι γλυκό το πιοτό της αμαρτίας
ποιος είναι αυτός που δε λαχτάρησε να πιει
αυτή την γλύκα της κλεμμένης ευτυχίας
λίγο πολύ όλοι την έχουμε γευτεί
Ιστορία μου αμαρτία μου
λάθος μου μεγάλο
είσαι αρρώστια μου
μες στα στήθια μου
και πώς να σε βγάλω
Και αυτό το πιοτό της αμαρτίας αυτές τις ημέρες βγήκε με λίστες βουλευτών του ΑΚΕΛ κλπ πολιτικά απόβλητα .... η Κύπρος είναι ένα μικρό νησί με μικρό πληθυσμό και ακόμα πιο μικρά κόμματα, τα μέλη τους γνωρίζονται μεταξύ τους μέχρι χρώματος σώβρακου, κανείς δεν είχε μάθει ότι κάποιοι έντιμοι βουλευτές και το οικογενειακό τους περιβάλλον έπαιρνα δάνεια και οι διαπλεκόμενοι των τραπεζών τα έσβηναν και φυσικά τα ξεχρέωναν οι πολίτες; Αυτά προς το παρόν (δημοσιεύτηκε και άλλη λίστα εκτός αυτής του ΕΘΝΟΥΣ
http://www.koutipandoras.gr/wp-content/uploads/2013/03/%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B11b.jpg
http://www.koutipandoras.gr/wp-content/uploads/2013/03/%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B12b.jpg
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22769&subid=2&pubid=63803972
Εκτός λοιπόν αυτών βγήκε και μια ακόμα λίστα ...).
o
Κι εγώ λέω ότι ο πρώην Αίολος και νυν Pluton πέραν από μάσκαρας είναι και ΠΟΥΣΤΗΣ! Μπορεί να αποδείξει ότι ΔΕΝ είναι;
Ρε παπαγάλε αρλουμπά τζι’ αρρωστημένε αντιΑΚΕΛικέ, ξέρεις τι αφορούν οι διαγραφές δανείων/χρεών στις οποίες δήθεν εμπλέκονται στελέχη του ΑΚΕΛ; Μισή κουβέντα ν’ ακούσεις ρε καραγκιόζη, που μπορεί να στρέφεται κατά του ΑΚΕΛ θα τρέξεις να την υιοθετήσεις! Τόσο αντι-Αριστερά κολλημένος είσαι! Ή μήπως προσπαθείς να ξορκίσεις το Αριστερό παρελθόν του Πάτερα ΣΟΥ, ρε φασιστάκο!!! Άντε ουστ, ρε φαφλατά τζιαι λαφαζάνη! Πίσω στο παχνί ΣΟΥ!
φιλε Μιχαλη,συμφωνοι για τουρκοκρατια-οθωμανοκρατια,για την ΕΟΚΑ διαφωνουμε τουλαχιστον εχουμε ως φαρο και οδηγο αυτοθς τους ηρωες που εδωσαν την ζωη τους για την ενωση που ηθελε το 96 % του λαου μας συμπεριλαβανομενου και αυτων που ειχαν συμφεροντα απο τους αγγλους και απο αυτους που δουλευαν σε αυτους και πιστευω ηταν περισσοτεροι απο το 4%.αληθεια εχουμε αλλους ηρωες να τιμουμε;Στα οσα επισεις πιστευεις για τον γριβα παραβλεπεις οτι πολεμησε σε ολους ανεξερετος τους αγωνες του εθνους,κατηγορητε για μια σκοτηνη περιοδο, για ολους τους προταγωνιστες της τοτε εποχης για τις ενεργιες του να ριξει τον βοσκο που εγινε καλογερος και για το οραμα του[δοξα,δοξα,δοξα]προδωσε αυτον που καηκε ζωντανος στο μαχαιρα αυτους που κρεμμαστηκαν τραγουδωντας τον εθνικο υμνο και και τους αλλους που βρισκοντε στα ΦΥΛΑΚΙΣΜΕΝΑ μνηματα.πιθανον και αυτοι αν ηταν ζωντες να ηθελαν την τιμωρια του.
Λες οτι σε καθε σχεδιο λυσης θα εχουμε δεδομενα να εξισωνετε το 18 με το 82 οπως στο καθεστως της ζυριχης ,και αυτο ξενοφερτο προιον εκβιασμου, λενε καπιοι, του βοσκου που εγινε καλογηρος,εγω λεω συμφωνια του με οτι του ζητησαν απλα να μεινει προεδρος.δεν ειναι επισεις τυχαιο οτι και η κυπρια κη σημαια ειναι αποτελεσμα διεθνες διαγωνισμου με προυποθεση να μην εχει πανω σταυρο η ημισελινο.ετσι αποφασισαν για πολλοστη αλλα οχι τελευτεα φορα καπιοι για μας. το σχεδιο αναν ειναι μια συνεχεια με αλλα δεδομενα και αλλες υποχωρισεις απο εμας και μια νεα αλαγη σημαιας νομιζω αυτη τη φορα κοκκινο για τκ [τουρκια] κιτρινο στη μεση για την κυπρο και μπλε για μας,περιπου οπως της κολομβιας. μετα ερχοντε τα δωρα χριστοφια με τις ευλογιες αναστασιαδη [εκ περιτροπης προεδρια,50000 εποικοι προιον της εισβολης,κοινως γιουρουκηες, μπορει να ειναι γειτονας σου αυτος που βιασε την γιαγια σου
ο παππους μου εκανε εξι μηνες αιχμαλωτος και ξερω απο πρωτο χερι την κτηνωδια τους ,κατουρημα για νερο αφαιρεση και των εικοσι νυχιων με την πεσσα και αλλα .ειμε υπερ μιας λυσης απο κυπριους για κυπριους οχι μιας λυσης απο κυπριους για την τουρκια γιατι ειτε το θελουμε ειτε οχι ειναι ο δουριος ιππος οι τκ, οι εξισλαμισθεντες ειτε για να γλιτωσουν φορους ειτε με το ζορι ειτε αλλοι μουσουλμανοι χρησιμοποιουντε εξερετικα απο την τουρκια με την ,χωρις να το θελουν πιστευω,βοηθεια καποιον δικων μας .μια λυση υπαρχει ,απελευθερωση χωρις ουτε εναν εποικο να ζησουμε μαζι με τους τκ να τους θυμισουμε την καταγωγη τους να εχουν ισα δικαιωματα με μας,να κανουν κομματα οργανωσεις αν μπορεσουν να μπουν στην βουλη να μπουν αν μπορεσουν να βγαλουν προεδρο να βγαλουν αλλωστε ο κυπριανου ειπε καλυτερα τκ αριστερος παρα ελκ δεξιος.οταν περιπου αυτα ειναι η βαση τοτε μπορουμε να συζητησουμε και σε βαθος χρονου μπορει οι τκ να αφομοιωθουν ομαλοτατα χωρις προβληματα απο εμας αντιθετα εμεις θα τουκοποιηθουμε χωρις να το καταλαβουμε [αποδοχη εποικων,οι τκ ειναι πιο λιγοι απο18% σημερα,τουρκικα στα σχολεια ,καταργηση εθνικων εορτων,καταργηση εθνικου υμνου προσπαθουν να δημιουργησουν κυπριακο εθνος με τουρκικα χαρακτηριστικα] Φιλε Μιχαλη για τον αρχιεποισκοπο συμφωνω οτι ειναι επιχηρηματιας δεν θα του φιλουσα το χερι του σαν παπα αλλα οπως καταλαβες με βρισκει συμφωνο σε πολλα. επισεις θελω να σρωτησω γιατι δεν κανεις και μια ερευνα και για προδοσιες που εγιναν, αριστερους και δολοφωνηθηκαν μελη της εοκα η μια ερευνα για το ποσους αθωους σκοτωσε ο τσε για παραδειγμα [υπαρχουν διαδυκτιακα]μονο και μονο απο υποψιες για να μην προδωθει ο αγωνας του.η μια ερευνα για τις αλαγες στασης του κκκ-ακελ για τον γριβα την ενωση και αλλα εκοινου του καιρου ,μηπως ηταν υποκινουμενο απο καπου πχ κομμουνιστες στην ελλαδα; χωρις να θελω να σε προσβαλω αλλα ειναι καλο να λεμε πραγματα με το ονομα τους αλλα πρεπει να τα λεμε ολα ανεξαρτητα αν το ακροατηριο μας η αυτοι που μας διαβαζουν ειναι συγκεκριμενου χωρου .Με εκτιμηση Παμπος
Προσωπικά πιστεύω αγαπητέ μου ΑΝΕΥ ότι στραπάτσα σαν αυτό που θα υποστεί ο Κυπριακός λαός και αυτό που ήδη περνά ο Ελληνικός λαός έχει και το καλό του.
Μέσα από αυτές τις δύσκολες καταστάσεις οι πολίτες συνειδητοποιούν πόσο βρωμερά τους κορόιδεψαν όλη αυτή η πολιτική νομενκλατούρα. πχ αν δεν υπήρχαν τα χαρακώματα και ο πόλεμος αερίων του 1914-1919 δεν θα αμφισβητείτο με την οκτωβριανή επανάσταση η αποικιακή και η όλη δομή της κοινωνίας.
Αν δεν υπήρχε το Άουσβιτς και η Τρεμπλίνκα δεν θα δημιουργούσαν κράτος οι Ισραηλινοί κλπ
Μέσα από την κρίση που περνάμε θα ξεβρακωθούν τα πολιτικά μορφώματα που μας ταλαιπώρησαν επί 60 χρόνια, άνθρωποι κωλυμένοι σε ψετοθόδωρους και μαυρογιαλούρους θα ταρακουνηθούν και θα φύγουν τα λέπια από τα μάτια τους. Εδώ στην Ελλάδα είδα ανθρώπους που έτρεχαν με πλαστικά σημαιάκια πράσινα και μπλε και κουνούπι δεν σήκωνε το σπαθί τους να φτύνουν όλη αυτή την μεταπολιτευτική απάτη, αυτό θα συμβεί και στην Κύπρο, η σιχαμάρα των πολιτών για την πολιτική σαπίλα θα μεταδίδεται με γεωμετρική πρόοδο, εγώ αγαπητέ μου ΑΝΕΥ είχα συνειδητοποιήσει ότι είχαμε μπλέξει με πολιτικούς γκάγκστερ, δεν είχα ανάγκη να τσακιστώ για να το καταλάβω, οι πολλοί όμως είχαν ανάγκη ένα σεισμό για να το συνειδητοποιήσουν. Υπομονή λοιπόν, εδώ έμειναν ακόμα γύρω από τα πολιτικά μορφώματα οι πολύ ωφελημένοι και οι πολύ ανόητοι (για τους πρώτους δεν υπάρχει ελπίδα, οι δεύτεροι όμως σύντομα θα καταλάβουν, όχι οι αριστεροί, αλλά όλο το πολιτικό στάτους είναι για τα μπάζα).
Δεν θα ήθελα να σχολιάσω την λεκτική επίθεσή σου, καταλαβαίνω τα αδιέξοδα που σου δημιουργούνται, νομίζω ότι τις υποθέσεις αυτές τις διαβίβασαν στον εισαγγελέα, θα βγάλει ο κόσμος τα συμπεράσματά του. Αριστερός δεν ήταν μόνο ο πατέρας μου (τον οποίο πολύ εκτιμούσα) αλλά και εγώ (μέχρι ένα σημείο). Πια δεν εμπιστεύομαι κανένα και σε κανένα δεν δίνω εν λευκώ το μυαλό μου και την ψυχή μου.
@ pluton
Σου πέρασε καθόλου από το μυαλό αν η λίστα αυτή (που ξαναβγήκε εν μέρει το καλοκαίρι, δεν είναι νέα) βγήκε για να αποπροσανατολίσει και καλύψει κάτι άλλο;
Ας πούμε μια άλλη λίστα, πολύ μεγαλύτερης σημασίας;
Λέω, μήπως;
@ ΑΝΟ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ
Φίλε Πάμπο χαίρομαι που επανέρχεσαι.
Έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση στο θέμα της ΕΟΚΑ και μια κοινή, την οποία όμως παραβλέπεις.
Θα το πω ξανά, η αναφορά μου στην ΕΟΚΑ αφορά την πολιτική απόφαση για να γίνει ο αγώνας, δηλαδή την απόφαση που πήρε αρχικά ο Μακάριος και μετά τη συνέχισε με τον Γρίβα. Μιλώ, επαναλαμβάνω, για την πολιτική απόφαση.
Όπως είπα οι ήρωες είναι ήρωες, αυτοί πήγαν να πολεμήσουν από αγνό πατριωτισμό. Δεν είναι γι’ αυτούς που μιλώ.
Δεν παραβλέπω τίποτε ούτε για τον Γρίβα ούτε για τον Μακάριο.
Και ο Μακάριος και ο Γρίβας ήταν ΕΟΚΑ και κάθε προσπάθεια διαχωρισμού τους είναι αντιϊστορική. Και από τη στιγμή που ο Γρίβας ορκίστηκε να πειθαρχεί στον Μακάριο, όφειλε να τον ακολουθεί και όχι να τον υποσκάπτει.
Και ο Μακάριος εγκλωβίστηκε στα συνθήματα και στην πολιτική του και έφτασε στη Ζυρίχη και στο Λονδίνο. Είναι αυτό που λέω ότι δεν υπολόγισαν καθόλου τι θα γινόταν μετά την έναρξη δράσης της ΕΟΚΑ.
Διαφωνώ ότι πρόδωσε τον αγώνα. Αν δεν υπόγραφε (που άλλωστε είχε τη σύμφωνο γνώμη σχεδόν όλων όσων πήγαν στο Λονδίνο) τότε η τριχοτόμηση (όχι διχοτόμηση) της Κύπρου θα ήταν γεγονός.
Το θέμα με το κυπριακό είναι πολύ απλό. Αν θέλουμε η λύση που θα βρεθεί να είναι συνέχεια της Κυπριακής Δημοκρατίας (και όχι διάλυση της) τότε πρέπει να παραμείνουν οι βασικές πρόνοιες του Συντάγματος που έχουμε τώρα. Και αυτό προνοεί για δύο ισότιμες κοινότητες.
Αν απορρίπτουμε και τη Ζυρίχη επειδή ήταν δοτή, τότε απορρίπτουμε και την Κυπριακή Δημοκρατία που λέμε ότι υπερασπιζόμαστε. Τόσο απλό είναι. Γι’ αυτό πριν λέμε κάποια πράγματα είναι καλό να τα σκεφτόμαστε λίγο. Όχι με το συναίσθημα αλλά με τα πραγματικά δεδομένα.
Η λύση του κυπριακού φίλε μου δεν μπορεί να είναι άλλη από τη Διζωνική Δικοινοτική Ομοσπονδία και κάθε άλλη επιλογή οδηγεί στη διχοτόμηση.
Το θέμα της παραμονής εποίκων και η εκ περιτροπής προεδρία δεν είναι εισηγήσεις του Χριστόφια. Τα αποδέχθηκε ο Τάσσος με έγγραφο του στις 31 Μαρτίου 2003. Και σ’ αυτό συμφώνησαν όλοι.
@ ΑΝΟ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ 2
Λες ότι μπορεί κάποιος έποικος που βίασε τη γιαγιά μου μπορεί να γίνει γείτονας μου.
Πέραν του ότι μέχρι να λυθεί το κυπριακό θα έχουν πεθάνει όλοι αυτοί, υπάρχει ακόμα μια παράμετρος: εκείνος που σκότωσε συγγενή του στο πραξικόπημα δεν υπάρχει πρόβλημα να είναι γείτονας με την οικογένεια του ανθρώπου που σκότωσε.
Ότι συνέβη στον παππού σου, συνέβησαν και χειρότερα από πραξικοπηματίες, το ξέρεις ότι έθαψαν ζωντανούς; Ότι έκαναν παρόμοια με τους Τούρκους στις 5 μέρες που διήρκεσε το πραξικόπημα; Το ξέρεις ότι συνέχιζαν να δολοφονούν και κατά τη διάρκεια της εισβολής;
Το ξέρεις ότι Ε/κύπριοι έκαναν γενοκτονία σε τρία Τ/κυπριακά χωριά;
Γιατί βλέπουμε πάντα τη μια πλευρά;
Η απελευθέρωση για μένα σημαίνει αποχώρηση στρατευμάτων, εποίκων, επιστροφή εδαφών και ενοποίηση του εδάφους.
Και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη Δ.Δ.Ο.
Ακούγεται ωραία από μόνη της η λέξη απελευθέρωση. Το θέμα είναι να μας εξηγήσει κάποιος πώς θα γίνουν, με ποιο μαγικό ραβδί όλα όσα περιγράφεις.
Άλλο λάθος που κάνεις είναι ότι ενώ δεν θέλεις να αφομοιωθούμε από τους Τούρκους, εσύ θέλεις να αφομοιώσεις τους Τ/κύπριους. Εν της παπαθκιάς τα ξύλα;
Πες μου σε παρακαλώ πότε καταργήθηκε μια εθνική γιορτή και πότε καταργήθηκε ο εθνικός ύμνος, καθώς και ποιος μπορεί να δημιουργήσει κυπριακό έθνος. Νομίζουμε ότι είναι τόσο εύκολη υπόθεση; Για να δημιουργήσεις έθνος πρέπει να υπάρχουν προϋποθέσεις, και στην Κύπρο δεν υπάρχουν.
Όλα αυτά είναι κουβέντες για να φανατίζουν κάποιοι εσάς τους νεαρούς.
Τα πλείστα από όσα μου λες να κάνω έρευνα, ήδη έχω κάνει αγαπητέ μου φίλε. Δες προηγούμενες αναρτήσεις μου.
Δες επίσης και εδώ http://istorikesdidromes.blogspot.com, υπάρχουν ενδιαφέρουσες εκπομπές μου.
Mιχάλης @
Ναι Μιχάλη όλα μπορούν να "παίζουν" με αυτή την πολιτική Κομόρα που μπλέξατε και μπλέξαμε.
Γιατί με υποτιμάς όμως; Να κάνω μερικές αφελείς ερωτησούλες;
1. Πριν τρεις βδομάδες περίπου ήταν κυβέρνηση του ΑΚΕΛ;
2. Διοίκησε επί 5 χρόνια;
3. Είχε όλο τον χρόνο να ξεσκεπάσει τις όποιες λίστες δημιουργήθηκαν επί διακυβέρνησής του;
4. Είχε υποχρέωση επί 5 χρόνια να καταπολεμήσει την διαφθορά που τώρα ανακαλύπτει;
Γιατί Μιχάλη περίμενε να γίνει αντιπολίτευση για να μιλήσει για τέτοια πράγματα, εγώ δεν υποστηρίζω κανένα πολιτικό, πίσσα και πούπουλα στην μεταπολιτευτική σαπίλα, να δημοσιεύσετε την όποια λίστα λησμανήσατε να δημοσιεύσετε επί 5 χρόνια.
Φιλε Μιχαλη οταν ελεγα για "τη γιαγια σου¨"μιλουσα γενικα μην αλαζεις υφος,κανουμε διαλογο,δεν θελω ουτε να σε προσβαλω ουτε να αντιπαρατεθουμε,μιλουμε φιλικα.Θελω να πιστευω οτι κανενας δεν με φανατισε.Οι τκ το 55-59 ηταν με το μερος μας; οχι αλλα με τους αγλλους, το 74 πολεμησαν στο πλευρο μας;οχι αλλα με την μητερα πατριδα τους[νατην παλι την τουρκια] τον ισαακ ποιος τον σκωτοσε;[ρωτα να δεις οτι ηταν καιτκ] τον Σολομο; μπορει ενας αξιοματικος του μελλοντικου κοινου μας στρατου.Θελω να τους αφομοιωσουμε σε βαθος χρονου αν σε μια παρεα με 5 ατομα ο ενας ειναι αμπαλατος με τον καιρο θα στρωσει.Αν δεν γινετε αυτο τοτε σε καποιο χρονικο σημειο με τις καταλληλες συμμαχιες που μπορουμε πιο ευκολα να κανουμε αν μας αφησουν φυσικο αεριο[παλι ξενος δακτυλος,χωρις να λεω οτι δεν φταιμε και εμεις]μπορουμε να διωξουμε τους τουρκους, μπορει σε 40 χρονια,η ελλαδα περιμενε 400. Μαζι σου οταν λες για εγγληματα πραξοικοπηματιων αλλα οι εποικουρικοι δεν εκαναν,αυτα δεν τα λεει κανεις.και τα δυο εγληματα.Το ξερω οτι αφανισαμε χωρια ,το εναο ντερτιλης,χωρις να ακουει τις διαταγες του γριβα για οπισθοχωρηση, αλλα αυτοι δεν δολοφονησαν; το 74 δεν πολεμησαν με τους τουρκους;υπαρχει βιντεο με γυναικοπεδα τκ να μεταφερουν οπλα και εφοδια τουρκων αλεξιπτωτιστων μολις επεσαν στη λευκωσια για να χτηπησουν την νυχτα. Εθνικη γιορτη θα καταργητω στο αναν θα γιορταζαμε 25 μαρτιου; η θα ειχαμε τον εθνικο μας υμνο;Επισης με την αργη αλλα σταθερη διαληση του εθνικου μας φρονηματος και την ταυτοχρονη εισβολη στη ζωη μας τουρκοκυπριων και εποικων αλλων ηθων και εθιμων ειμε σιγουρος οτι δεν θελω ταπαιδια μου να μεγαλωσουν σε αυτες τις συνθηκες
@ pluton
Ο αιώνιος Πλούτων. Άλλα του λέω άλλα μου λέει…
@ ΑΝΟ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ
Μη έχεις έγνοια, δεν αλλάζω ύφος.
Όταν φτάσεις σε μια ηλικία θα καταλάβεις ότι αρκετά από αυτά που λες είναι χωρίς αντίκρυσμα και ότι απλώς ακούγονται πατριωτικά.
Ξέρεις, πολλές φορές κρίνουμε όπως τα βλέπουμε εμείς, από τη σκοπιά μας, από την πλευρά μας.
Λες ότι οι Τ/κ τον καιρό της ΕΟΚΑ δεν ήταν με το μέρος μας αλλά με τους Άγγλους. Αυτό είναι αλήθεια, αλλά η μισή αλήθεια. Διότι δεν ήταν όλοι, ήταν η εθνικιστική τους πτέρυγα. Προβληματίστηκες όμως αν συμβάλαμε κι εμείς σ’ αυτό, αν τους σπρώξαμε στην αγκαλιά των Άγγλων με τη στάση μας, με το ότι ούτε καν τους υπολογίζαμε; Αν η στάση μας ήταν διαφορετική, ίσως και η στάση τους να ήταν διαφορετική;
Από το 1957 μέχρι το 1974 η ΤΜΤ σκότωνε συνέχεια Τ/κύπριους που δεν ήθελαν τη διχοτόμηση. Υπάρχουν πολλά στοιχεία για τούτο. Γιατί τους σκότωνε; Οι δολοφονημένοι με ποιου το μέρος ήταν;
Η ΤΜΤ δολοφονούσε όσους Τ/κ στήριζαν την Κυπριακή Δημοκρατία. Το ίδιο δεν έκανε και η ΕΟΚΑ Β; Ποια η διαφορά τους, επειδή οι μεν ήταν Έλληνες και οι δε Τούρκοι;
Το 1974 υπήρξε μια μερίδα Τ/κ που υποστήριξε την εισβολή, είναι αλήθεια. αλλά ήταν μια μερίδα. Μήπως εμάς δεν υπήρχε μια μερίδα που υποστήριξε το πραξικόπημα; Και τα δύο δεν ήταν κακά;
Μιλάς (και σωστά) για τον Ισαάκ και τον Σολωμού. Αν ο τρόπος δολοφονίας τους δείχνει βαρβαρότητα, ο τρόπος που δολοφόνησαν άντρες της ΕΟΚΑ τον Ανδρέας Στυλιανού και τον Σάββα Μένοικο (που ήταν χειρότερος) τι ήταν; Αυτό σημαίνει ότι όλοι της ΕΟΚΑ ήταν κανίβαλοι;
Γιατί δεν σέβεσαι την εθνικότητα ή την καταγωγή κάποιου και θέλεις να τον αφομοιώσεις; Αλήθεια, θα μας άρεσε να το έκαναν αυτό οι Άγγλοι, οι Αυστραλοί, οι Καναδοί, όπου πήγαν και εγκαταστάθηκαν εδώ και δεκαετίες Έλληνες και Κύπριοι; Πρέπει να τους αφομοιώσουν;
Ή μήπως και πάλι εν της παπαθκιάς τα ξύλα;
Όταν ζητούμε σεβασμό στα δικά μας πιστεύω, για να είμαστε πειστικοί πρέπει να σεβόμαστε και τα δικά των άλλων.
Το σχέδιο Ανάν αγαπητέ μου φίλε δεν καταργούσε καμιά εθνική γιορτή και κανένα εθνικό ύμνο.
Ψάξε στο ίντερνετ και βρες το σχέδιο και θα δεις ότι τίποτε από αυτά δεν καταργούσε, πρόκειται για προπαγάνδα και ψέμα.
Με τους Τ/κύπριους ζούσαμε ειρηνικά για αιώνες και καμιά αλλαγή στα ήθη και στα έθιμα μας έγινε. Αντίθετα οι Τ/κ γιόρταζαν μαζί με τους Ε/κ και Χριστούγεννα και Πάσχα. Και ούτε πρόκειται να γίνει. Είναι φόβοι που απλώς υπάρχουν στα μυαλά μερικών από εμάς.
Με τους έποικους δεν έχουμε καμιά επαφή και γι’ αυτό δεν πρόκειται ούτε αυτοί να μας επηρεάσουν.
Ο καθένας θα ζει με τα δικά του.
Όμως φίλε μου, ο τρόπος ζωής μας σήμερα, πόση σχέση έχει με τον κυπριακό τρόπο ζωής, τα ήθη και τα έθιμα; Καμία απολύτως. Όλα γίνονται εντελώς τυπικά και κανένας δεν τα νιώθει.
Τα ίδια λέμε Μιχάλη, αλλά "Γέρων αλώπηξ ουχ αλίσκεται παγή", η απάντηση μου πια θα μπορούσε να αποδοθεί με τα πιό κάτω:
Απορία ψάλτου βηξ.
Αγουρίδες εισί.
ΦΑΓΩΘΕΙΤΕ ΜΝΗΜΟΝΙΑΚΟΙ
Η εφημερίδα «Χαραυγή» δημοσιεύει έγγραφο σύμφωνα με το οποίο η εταιρεία Loutsios & Sons ltd ιδιοκτησίας του πατέρα του γαμπρού του Προέδρου της Δημοκρατίας, Νίκου Αναστασιάδη, φέρεται να έβγαλε από την Κύπρο μεγάλο χρηματικό ποσό.
Τρείς μόλις μέρες, σύμφωνα με το δημοσίευμα, πριν το Εurogroup της 15ης Μαρτίου που αποφάσισε κούρεμα, η εταιρεία που ανήκει σε στενό συγγενή του κ. Αναστασιάδη «έσπασε» πέντε γραμμάτια που διατηρούσε στη Λαϊκή τράπεζα συνολικής αξίας 21 εκατομμυρίων(!) ευρώ και τα έστειλε στο Λονδίνο!
Μετά τις δηλώσεις του υπουργού Οικονομικών Μιχάλη Σαρρή ότι η κυβέρνηση γνώριζε για το κούρεμα, δημιουργείται τεράστιο θέμα ηθικής και πολιτικής τάξης, όπως αναφέρει η εφημερίδα «Χαραυγή», ενώ με ενδιαφέρον αναμένεται και η απάντηση από πλευράς του προέδρου της Κυπριακής Δημοκρατίας για τις βαριές κατηγορίες.
Για κάποιους πάντως, αυτή είναι μία έμμεση απάντηση από τον προερχόμενο από το ΑΚΕΛ τέως πρόεδρο της Κύπρου Δημήτρη Χριστόφια ο οποίος δέχεται έντονη κριτική για αδικαιολόγητο πλουτισμό της οικογένειάς του κατά τη διάρκεια της προεδρικής του θητείας.
ΑΚΕΛ: Και υπουργός έβγαλε 300.000 ευρώ πριν από το «κούρεμα»
Εν τω μεταξύ, ο αναπληρωτής κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΑΚΕΛ Σταύρος Ευαγόρου σχολιάζοντας το δημοσίευμα είπε «εξ αγχιστείας συγγενείς του Προέδρου Αναστασιάδη φέρονται να μετακίνησαν προς διάφορες κατευθύνσεις από την Λαϊκή Τράπεζα δεκάδες εκατομμύρια ευρώ στις 12/3/2013 και 13/3/2013, παραμονές δηλαδή της συμφωνίας για κούρεμα των καταθέσεων».
Με δεδομένη τη παραδοχή του υπουργού Οικονομικών ότι γνώριζαν εκ των προτέρων ότι ετίθετο θέμα κουρέματος, πρόσθεσε, «καλούμε τόσο τη νεοδιορισθείσα ερευνητική επιτροπή όσο και το Γενικό Εισαγγελέα να διερευνήσουν σε βάθος τις καταγγελίες αυτές όπως και όλες τις άλλες που είδαν το φως της δημοσιότητας, όπως για παράδειγμα ότι και Υπουργός της Κυβέρνησης είχε μετακινήσει ποσό ύψους 300.000 ευρώ», πρόσθεσε.
http://www.spirospero.gr/index.php/diethni/45994-syggenis-tou-anastasiadi-evgale-xrimata-sto-eksoteriko-ligo-prin-to-eurogroup
:))) ΚΟΡΑΚΑΣ ΚΟΡΑΚΟΥ ΜΑΤΙ (καμιά φορα) ΒΓΑΖΕΙ.
Μιχάλη να σου κάνω μια ερώτηση, έτυχε πριν δύο τρεις ώρες να δω κάτι μηνύματα που έσβησες, έτσι μιλάνε;
Βρε γιουρούκια γιατί βρίζετε τον άνθρωπο; Μιλήστε μαζί του πείτε σε τι δεν συμφωνείτε αλλά γιατί τον βρίζετε; Εγώ τις περισσότερες φορές είμαι αντίθετος με τις απόψεις του Μιχάλη, δεν θυμάμαι ποτέ να τον έβρισα!
Η χουλιγκανική λογική του ΑΝΕΥ με όποιους δεν συμφωνώ και δεν μπορώ να τον αντιμετωπίσω τον βρίζω.
Εγώ δεν έβρισα κανένα. Φαίνεται κατα λάθος σβήστηκε και αυτό (το δικό μου).
"Κι εγώ λέω ότι ο πρώην Αίολος και νυν Pluton πέραν από μάσκαρας είναι και ΠΟΥΣΤΗΣ! Μπορεί να αποδείξει ότι ΔΕΝ είναι;
Ρε παπαγάλε αρλουμπά τζι’ αρρωστημένε αντιΑΚΕΛικέ, ξέρεις τι αφορούν οι διαγραφές δανείων/χρεών στις οποίες δήθεν εμπλέκονται στελέχη του ΑΚΕΛ; Μισή κουβέντα ν’ ακούσεις ρε καραγκιόζη, που μπορεί να στρέφεται κατά του ΑΚΕΛ θα τρέξεις να την υιοθετήσεις! Τόσο αντι-Αριστερά κολλημένος είσαι! Ή μήπως προσπαθείς να ξορκίσεις το Αριστερό παρελθόν του Πάτερα ΣΟΥ, ρε φασιστάκο!!! Άντε ουστ, ρε φαφλατά τζιαι λαφαζάνη! Πίσω στο παχνί ΣΟΥ!"
Ρε παρέα οπότε γράφεις απλώς κατεβαζεις το επίπεδο της συζήτησης. Είσαι ζωντανή απόδειξη γιατί υπάρχει διαμάχη στη Κύπρο. Ευτυχώς είσαι είδος προς εξαφάνιση.
Φιλε Μιχαλη για το θεμα των τκ.τι ειναι τελικα ; ειναι εξισλαμισθεντες ελληνες;ειναι εξισλαμισθεντες φρανκοενετολεβαντινοι;κουβαλητοι απο πολυ παλια η κραμα ολων αυτων; αν ειναι το πρωτο βεβαιως να τους βοηθησουμε να θυμηθουν την ιστορια τους να την διδασκοντε στα σχολεια και οταν δουν την αληθεια σε δυο γενιες θα επανερθουν. Αν ειναι το δευτερο ειναι απογονοι των χειροτερων δυναστων μας , Αν ειναι το τριτο ακομα χειροτερα και αν ειναι το τεταρτο δεν γινετε να ειμαστε ισοτιμα μελοι και αδερφοι τους στην γη των προγωνων μας . Οπως και να χει ο αριθμος τους στα κατεχομενα συρικνωθηκε αισθητα ο αριθμος τους ειναι πιο κατω απο τους μισο πλυθησμο που ειναι καταγεγραμενος εκτος τους εποικους που κρυβουν για ευνοητους λογους και τον καθε λογις αθιγγανο. Τελικα με ποιους θα συνετερεψουμε Μιχαλη; αυτο απαντα και στα λεγομενα σου οτι δεν θα επηρεαστουμε απο τους εποικους. Ποιους εποικους αυτους που εγιναν τκ πολιτες ; τα παιδια με εποικο πατερα η μανα που θεωρουντε τκ; τον καθε λογις οθωμανο [αιγυπτιο,συριο,τσιγγανο] που ζει εκει και θεωρειτε τκ; η τους καθαρους τουρκους; Επισεις επειδη ειναι 1 Απριλη ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΠΟΥ ΠΟΤΙΣΑΝ ΜΕ ΑΙΜΑ ΤΟ ΔΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΜΕ ΤΟΝ ΥΜΝΟ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
@ pluton
Επειδή διαμαρτύρεσαι για κάποια υβριστικά μηνύματα, θέλω να σου πω ότι το μήνυμα με τίτλο «φαγωθείτε μνημονιακοί» ήρθε και με άλλο τίτλο αλλά πέρασε μόνο το στα ανεπιθύμητα.
Έτσι για να μη νομίζουν κάποιοι ότι δεν ξέρω τι γίνεται.
Επομένως μην τα έχεις μόνο με τον Ανευ.
@ Σολιάτης
Φίλε μάλλον κατά λάθος θα σβήστηκε το σχόλιο σου. Απολογούμαι.
@ ΑΝΟ ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ
Αγαπητέ Πάμπο.
Θέλω να σημειώσω ότι κάποια πράγματα δεν τα σχολιάσεις. Να καταλάβω ότι συμφωνούμε;
Ότι και να είναι οι Τ/κύπριοι, σήμερα έχουν μια άλλη συνείδηση και πρέπει να το σεβαστούμε.
Λέμε για την Ίμβρο, την Τένεδο, την Αλεξανδρέττα. Θέλουμε να κάνουμε κι εμείς το ίδιο, να αντιγράψουμε αυτούς που λέμε ότι είναι βάρβαροι;
Οι εξισλαμισθέντες είναι μίγμα. Σύμφωνα με τα στοιχεία που υπάρχουν είναι περισσότερο φράγκοι και μαρωνίτες, ένας μικρός αριθμός ορθόδοξων, όπως και πολύ μικρός αριθμός καταλοίπων της Οθωμανικής κατάκτησης.
Κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι εσύ ή εγώ είμαστε απόγονοι κάποιων από αυτούς οι οποίοι μετά εντάχθηκαν στην ορθόδοξη κοινότητα. Πάντως το θέμα των εξισλαμισμών έχει μεγάλο ενδιαφέρον και μεγάλο πεδίο έρευνας.
Κοινή θέση όλων μας είναι ότι οι έποικοι πρέπει να φύγουν. Δεν υπάρχει καμιά αμφιβολία ούτε διαφωνία γι’ αυτό.
Από την εποχή της διακυβέρνησης Κληρίδη, Τάσσου Παπαδόπουλου και στη συνέχεια Δ. Χριστόφια, θέση της Ε/κυπριακής πλευράς είναι ότι θα μείνει ένας αριθμός για ανθρωπιστικούς λόγους. Και μιλούμε κυρίως για εκείνους που έχουν παντρευτεί στην Κύπρο και δεν θα ξεπερνούν τις 50 χιλιάδες. Αυτό λέει και ο αρχιεπίσκοπος και όλα τα κόμματα.
Και βέβαια αυτό δεν λέγεται τυχαία.
Είτε θα μείνουμε με όλους ή θα μείνουν 50 χιλιάδες.
Και αντιλαμβάνεσαι ότι όσο περνάνε τα χρόνια αυτές οι 50 χιλιάδες θα αυξάνονται.
Αν νομίζεις ότι 50 χιλιάδες μέσα σε ένα σύνολο ενός εκατομμυρίου θα σε επηρεάσει, τι να πω; Και να σε επηρεάσει σε τι;
Ναι σήμερα είναι 1η Απριλίου. Αξίζουν τιμές σ’ εκείνους που έδωσαν τη ζωή τους για τη λευτεριά, αλλά να μη ξεχνούμε ότι δεν είναι μόνο αυτοί.
Αν είμαστε ειλικρινείς θα πρέπει να τιμούμε όλους και όχι επιλεκτικά.
:))))
Έφτασε τελικά αυτό το μήνυμα; Διότι αν δεις την ώρα αποστολής του πρώτου και του δεύτερου είναι 1-2 λεπτά, είχα την εντύπωση ότι είχε διαγραφτεί (γιατί το διέγραψα άμεσα).
Το μάτι του διαχειριστή βρε παιδί μου
Τέλος πάντων δεν παραπονιέμαι για τίποτα και για να μη έχουν απορίες οι συνομιλητές το δεύτερο μήνυμα με το πρώτο είναι ακριβώς ίδιο με την διαφορά ότι το δεύτερο λέει :
«φαγωθείτε μνημονιακοί» και το πρώτο «φαγωθείτε λαμόγια».
Θεωρώ ότι το λαμόγια είναι πολύ ελλαδίτικη έκφραση, αλλά από ότι βλέπω οι πολιτικοί σας στην μπαγαποντιά γίνονται δάσκαλοι από μαθητές.
Είναι αλήθεια ότι το 20% των Κυπρίων βουλευτών δεν υποβάλει φορολογική δήλωση; Θα είχε ενδιαφέρον μια λίστα με τα ονοματάκια τους και από ποιό κόμμα προέρχονται.
Ο ΑΝΕΥ τώρα είναι μη παρεξηγήσιμος, στα στρατό λέγαμε του έδωσα ΞΕ, είναι μια περίπτωση προς διερεύνηση, έχει ένα κοινωνιολογικό - πολιτικό ενδιαφέρον.
Δημοσίευση σχολίου