Μετά το άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στη «ΓΝΩΜΗ» (και στην προηγούμενη ανάρτηση στο ιστολόγιο μου), η «Α.Κ.» έστειλε απάντηση.
Η επιστολή καθώς και η ανταπάντηση μου είναι δημοσιευμένες στην τρέχουσα έκδοση της εφημερίδας.
Η ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΡΥΝΕΙΩΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ
ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ «ΔΙΑΣΠΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ»
Μέχρι τώρα ήταν Σωβινισμός, Εθνικισμός να απαιτούν οι Κερυνειώτες επιστροφή στην πόλη και Επαρχία τους. Τώρα προστέθηκε ακόμη ένας χαρακτηρισμός στο αίτημα αυτό των Κερυνειωτών: «Το να απαιτεί και ο Κερυνειώτης πρόσφυγας επιστροφή, οδηγεί σε διάσπαση των προσφύγων».
Εισπράξαμε αυτόν τον χαρακτηρισμό όταν το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια κατάγγειλε ότι αποτελεί πρόκληση να λέει και να επαναλαμβάνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας ότι: «η Αμμόχωστος πρέπει να επιστραφεί στους νόμιμους κατοίκους της», ότι «χωρίς επιστροφή της Μόρφου στους νόμιμους κατοίκους της λύση δεν θα υπάρξει», ενώ σε ότι αφορά την Κερύνεια μας διαμηνύει ότι «δεν μπορούμε να αναμένουμε πολλά», ή , ότι «φταίμε και η λύση θα είναι οδυνηρή και πρέπει να το χωνέψουμε» και διάφορα άλλα παρόμοια.
Αντί απάντησης στο αμείλικτο ερώτημα των Κερυνειωτών, «γιατί δεν το γυρίζει η γλώσσα του Προέδρου να πεί ότι η Κερύνεια πρέπει να επιστραφεί στους νόμιμους κατοίκους της» ή, «γιατί τα Κόμματα δεν καλούν τον κόσμο τους να πάει μαζικά και στις Κερυνειώτικες εκδηλώσεις, όπως κάμνουν για το Βαρώσι» εισπράξαμε , μέσω του
κ. Μιχάλη Μιχαήλ αυτή τη φορά, στην εφημερίδα Γνώμη έκδοσης 13/8/2010 και το νεόφερτο: « Η Αδούλωτη Κερύνεια προσπαθεί να διασπάσει τους πρόσφυγες».
Αντί απάντησης στα ερωτήματα μας από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τα Κόμματα, εισπράξαμε μέσω του κ. Μιχαήλ για ακόμη μια φορά, προσωπικές επιθέσεις και χαρακτηρισμούς περί «περιθωριακών», περί «υιοθέτησης των Τουρκικών θέσεων» , κλπ κλπ.
Επαναλαμβάνεται η μεγάλη απάτη, ότι τάχα υπάρχει η «κακή Διζωνική» όπως την ερμηνεύουν οι Τούρκοι και υπάρχει και η «καλή Διζωνική» όπως την εννοεί ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας και τα Διζωνικά Κόμματα. Δεν ακούσαμε ακόμη κανένα να εξηγεί ποια είναι αυτή η «καλή Διζωνική» και πώς πρακτικά θα εξασφαλίζει την επιστροφή μας. Είμαστε υποχρεωμένοι να το επαναλάβουμε ότι, μια είναι η Διζωνική λύση ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ. Διζωνική είναι αυτό που διαμόρφωσε η Τουρκία στο έδαφος με την εισβολή, την κατοχή, τους βιασμούς , τους σκοτωμούς, τους εξευτελισμούς, το Εθνικό ξεκαθάρισμα μας από τα σπίτια και τις περιουσίες μας.
Είναι αυτό το αποτέλεσμα που σπρώχνεται με διάφορα τεχνάσματα να υιοθετήσει και να νομιμοποιήσει ο Κυπριακός Λαός. Είναι σε αυτό το έκτρωμα που αντιτίθεται η Αδούλωτη Κερύνεια, εκφράζοντας και τον τελευταίο Επαρχιώτη Κερυνειώτη καθώς και κάθε πρόσφυγα ανεξάρτητα από την Κομματική του τοποθέτηση σε εκλογικές αναμετρήσεις, διότι θα σημαίνει τη νομιμοποίηση της προσφυγοποίησης μας. Τα περί «επανένωσης της Κύπρου σε ένα κράτος με μια Διεθνή προσωπικότητα, μια Ιθαγένεια κλπ κλπ» που σερβίρονται στον κόσμο, αποτελούν το «καμουφλάζ» μέσω του οποίου επιδιώκεται να κλαπεί η ψήφος του λαού για να νομιμοποιηθούν τα κατοχικά δεδομένα, χωρίς να επιστρέψουν οι πρόσφυγες στα σπίτια και τις περιουσίες τους.
Αντί απάντησης στα ερωτήματα μας, επαναλαμβάνεται και το τετριμμένο περί εκλογικών αποτελεσμάτων σε αναμετρήσεις για τις ΚΑΡΕΚΛΕΣ εξουσίας. Θα επαναλάβουμε ότι σε τέτοιες εκλογές ο κόσμος ψηφίζει με καθαρά άλλα κριτήρια και όχι με βάση το εθνικό θέμα και τη λύση του.
Σε ότι αφορά το Εθνικό θέμα, μια φορά ψήφισε ο Λαός , χωρίς να υπεισέρχεται «καρέκλα εξουσίας» . το 2004 και έδωσε την απάντηση , που δίδει καθημερινά η Αδούλωτη Κερύνεια, εκφράζοντας τον απλό άνθρωπο. Εκείνη την καθαρή Λαϊκή θέληση που εκφράστηκε το 2004 στο Δημοψήφισμα , τα Κόμματα και οι Κυβερνήσεις τα πέταξαν στον κάλαθο των αχρήστων και όχι η Αδούλωτη Κερύνεια. Εκείνη την απόφαση του Λαού έπρεπε να σέβεται ο καθένας συμπεριλαμβανομένου και του κ. Μιχάλη Μιχαήλ και όχι να μας παραπέμπουν στις εκλογικές αναμετρήσεις της Κομματικής πόλωσης για την ΚΑΡΕΚΛΑ.
.
Η Αδούλωτη Κερύνεια αντιπαρέρχεται την προσπάθεια σπίλωσης της, και θα συνεχίσει τον αγώνα για επιστροφή στην Κερύνεια. Εξάλλου η κάθε προσπάθεια σπίλωσης της Αδούλωτης Κερύνειας αποτελεί απόδειξη ότι είναι σωστή στις θέσεις και εκτιμήσεις της, διότι αν δεν ήταν θα ακούονταν επιχειρήματα και όχι ύβρεις και λασπολογία.
Από το Σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια
* * *
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗΝ «ΑΔΟΥΛΩΤΗ ΚΕΡΥΝΕΙΑ»
Του Μιχάλη Μιχαήλ
Το σωματείο «Αδούλωτη Κερύνεια» («Α.Κ.») επιχείρησε να απαντήσει στο άρθρο μου που δημοσιεύθηκε στη «ΓΝΩΜΗ» στις 13/8/2010 με τίτλο: «Προσπάθεια διάσπασης των προσφύγων από την «Αδούλωτη Κερύνεια».
Ξεκινώ με την επισήμανση ότι η «Α.Κ.» βάζει λόγια στο στόμα μου που ουδέποτε είπα ή έστω υπονόησα. Ποτέ δεν είπα ότι είναι σοβινισμός και εθνικισμός η απαίτηση των Κερυνειωτών να επιστρέψουν στην πόλη και την επαρχία τους, όπως ισχυρίζεται το κείμενο του σωματείου.
Αντίθετα ο γράφων θεωρεί ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των προσφύγων η επιστροφή στις πατρογονικές εστίες. (Και ο γράφων είναι πρόσφυγας). Και αυτό συζητούσαν ΟΛΕΣ οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις και πρόεδροι μας από το 1974, και αυτό συζητούν μέχρι σήμερα, είτε το παραδέχεται είτε όχι το συγκεκριμένο σωματείο.
Πέραν του ότι μου αποδίδει πράγματα που ουδέποτε έγραψα, παραποιεί άλλα σημεία του άρθρου μου. Φαίνεται ότι αυτή είναι μια προσφιλής τακτική, αφού τα μη υπάρχοντα επιχειρήματα πρέπει να αντικατασταθούν με παχιά λόγια: «Το να απαιτεί και ο Κερυνειώτης πρόσφυγας επιστροφή, οδηγεί σε διάσπαση των προσφύγων».
Απαντώ, όχι. Όμως δεν είναι αυτό που σχολίασα. Σχολίασα την αναφορά του σωματείου ότι για τους πολιτικούς μας «Το κυπριακό είναι η Αμμόχωστος και πιθανόν κάποιες άλλες περιοχές κοντά στη γραμμή Αττίλα για τις οποίες το παρασκήνιο πιθανό να υπόσχεται επιστροφή, ενώ οι υπόλοιπες κατεχόμενες περιοχές αφήνονται στο έλεος της κατοχής».
Επιπλέον, η άποψη της «Α.Κ.» ότι η συνεχής αναφορά του προέδρου για επιστροφή της Αμμοχώστου και της Μόρφου κλπ., και όχι της Κερύνειας αποτελεί πρόκληση, δεν συνιστά διαχωρισμό του προσφυγικού κόσμου;
Η «Α.Κ.» λέει επίσης ότι ο πρόεδρος της Δημοκρατίας «σε ότι αφορά την Κερύνεια μας διαμηνύει ότι «δεν μπορούμε να αναμένουμε πολλά», ή , ότι «φταίμε και η λύση θα είναι οδυνηρή και πρέπει να το χωνέψουμε» και διάφορα άλλα παρόμοια».
Προκαλώ την «Α.Κ.» να παραθέσει έστω και μία δήλωση του προέδρου ότι οι Κερυνείωτες δεν θα επιστρέψουν. Έστω και μία.
ΝΑΙ Η «Α.Κ.» ΥΙΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ Δ.Δ.Ο.
Το ότι η «Α.Κ.» αλλά και οι μονίμως διαφωνούντες προς κάθε προσπάθεια λύσης υιοθετούν την τουρκική ερμηνεία για τη Δ.Δ.Ο. είναι – κατά την άποψη μου – παραπάνω από φανερό.
Ο γράφων δεν συνηθίζει να αερολογεί. Μιλά πάντα συγκεκριμένα και με στοιχεία. Γι’ αυτό ρωτά και αναμένει απάντηση:
- Αρνείται η «Α.Κ». ότι υποστηρίζει πως μια λύση Δ.Δ.Ο. σημαίνει δύο κράτη που θα στηρίζονται στην εθνική καταγωγή;
- Αρνείται η «Α.Κ.» ότι υποστηρίζει πως η λύση Δ.Δ.Ο. σημαίνει επιστροφή μέρους των εδαφών μας ενώ τα υπόλοιπα θα παραμείνουν υπό τουρκική κατοχή;
- Αρνείται η «Α.Κ.» ότι υποστηρίζει πως η λύση Δ.Δ.Ο. σημαίνει μη επιστροφή των προσφύγων;
- Αρνείται η «Α.Κ» ότι οι θέσεις αυτές είναι θέσεις της τουρκικής πλευράς και ιδιαίτερα του Ντ. Έρογλου και παλαιότερα του Ρ. Ντενκτάς;
- Αρνείται η «Α.Κ.» ότι αυτές οι θέσεις που εκφράζει η ίδια, δεν είναι η θέση ούτε του προέδρου Χριστόφια ούτε κανενός άλλου από τους προηγούμενους προέδρους;
ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ – ΕΡΟΓΛΟΥ ΓΙΑ ΤΗ Δ.Δ.Ο.
Ας δούμε ποιες είναι οι θέσεις του Ντ. Έρογλου όσον αφορά την ερμηνεία της Δ.Δ.Ο. και ποια είναι η ερμηνεία του προέδρου Χριστόφια αλλά και των προηγούμενων προέδρων της Κυπριακής Δημοκρατία και ας τις συγκρίνουμε με τις θέσεις που εκφράζει η «Α.Κ.».
Ο Έρογλου στην τελευταία συνάντηση του με τον πρόεδρο Χριστόφια (πριν τις καλοκαιρινές διακοπές), κατέθεσε εγγράφως τη δική του ερμηνεία για τη Δ.Δ.Ο. η οποία είναι:
Καθαρή πληθυσμιακή πλειοψηφία, και πλειοψηφίας στην ιδιοκτησία της γης στην υπό Τ/κυπριακή Διοίκηση περιοχή. Ανάλογη πλειοψηφία θα ισχύει και για την υπό Ε/κυπριακή Διοίκηση περιοχή. (Φιλελεύθερος 11/8/2010)
Με λίγα λόγια ο Τ/κύπριος ηγέτης αναφέρεται και ευνοεί μια αμιγώς Τ/κυπριακή και μια αμιγώς Ε/κυπριακή περιοχή με βάση την εθνική καταγωγή.
Αντιθέτως ο πρόεδρος Χριστόφιας ξεκαθάρισε ότι η Ε/κυπριακή πλευρά ερμηνεύει τη Διζωνικότητα ως γεωγραφικό όρο και ότι σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να παραπέμπει σε διαχωρισμό Ε/κυπρίων και Τ/κυπρίων στη βάση της εθνικής καταγωγής. (Φιλελεύθερος 11/8/2010)
Με ποιον συμφωνεί λοιπόν η «Α.Κ.»;
Αυτά όμως απαντούν και στο κατά πόσον υπάρχει καλή και κακή Δ.Δ.Ο. και στο ότι η «Α.Κ.» δεν άκουσε κανένα να εξηγεί τι είναι αυτή η Δ.Δ.Ο. και πώς πρακτικά θα εξασφαλίσει την επιστροφή ΚΑΙ των Κερυνειωτών.
Αν ψάξουν λίγο θα βρουν σχετικές δηλώσεις του προέδρου της Δημοκρατίας για το πώς θεωρεί ότι μπορούν να επιστρέψουν και οι Κερυνειώτες έστω και υπό Τ/κυπριακή διοίκηση.
Και όπως εξήγησε πολλές φορές, αυτό προσπαθεί να περάσει μέσω των συνομιλιών.
Άλλο αν η «Α.Κ.» δεν δέχεται την Τ/κυπριακή διοίκηση στο πλαίσιο ενός ομόσπονδου κράτους και άλλο να ασπάζεται την τουρκική ερμηνεία.
Ξεκαθαρίζω ότι σέβομαι απόλυτα τη θέση της «Α.Κ.» ότι η Δ.Δ.Ο. είναι καταστροφική για την Κύπρο έστω και αν διαφωνώ κάθετα με αυτή τη θέση. Τουλάχιστον όμως ας μην προσπαθούν να παραπλανήσουν παρερμηνεύοντας τις θέσεις της Ε/κυπριακής πλευράς.
Η «Α.Κ.» ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΟΥΣ ΚΕΡΥΝΕΙΩΤΕΣ;
Στην απάντηση του το σωματείο ισχυρίζεται ότι εκφράζει «και τον τελευταίο Επαρχιώτη Κερυνειώτη καθώς και τον κάθε πρόσφυγα ανεξάρτητα από την Κομματική του τοποθέτηση…».
Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος για την ορθότητα του ισχυρισμού. Διότι ο Δήμος Κερύνειας σε απάντηση του προς τον Σ. Ιακωβίδη της «Σημερινής» αναφέρει μεταξύ άλλων ότι:
«Αν, για τον ίδιο, σημαίνει διαγραφή της Κερύνειας η συνύπαρξή μας με τους Τουρκοκύπριους σε μια πιθανή λύση και πάλι όφειλε να γνωρίζει ότι οι Κερυνειώτες πριν από την Τουρκική εισβολή και κατοχή ζούσαμε ειρηνικά με τους Τουρκοκύπριους συμπολίτες μας. Εμείς οι Κερυνειώτες όταν μιλούμε για επανένωση της πατρίδας μας αυτό εννοούμε και, ας γίνει κατανοητό ότι, τουλάχιστον έχουμε επίγνωση πως δεν διαπραγματευόμαστε αναμεταξύ μας».
Επίσης:
«Εξ όσων γνωρίζουμε, ΟΛΑ τα κόμματα και οι κυβερνήσεις του τόπου ανέκαθεν αξίωναν κατίσχυση των τριών βασικών ελευθεριών: εγκατάστασης, διακίνησης και ιδιοκτησίας. Η Δήμαρχός μας και σε πολύ πρόσφατη παρέμβασή της επαναλαμβάνει το ίδιο. Μέχρι τούτο να συμβεί, ας το παραδεχθούμε επιτέλους όλοι ότι, ΤΟ ΜΟΝΟ ΘΥΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΚΥΠΡΟΣ.» (Τα κεφαλαία είναι στο κείμενο, οι εμφάσεις είναι δικές μου).
Θεωρώ ότι η ανακοίνωση του ΔΗΜΟΥ ΚΕΡΥΝΕΙΑΣ βρίσκεται σε αναντιστοιχία με την «Α.Κ.».
Και σίγουρα ένα αιρετό σώμα που εκλέγεται από το σύνολο του λαού μιας πόλης, έχει μεγαλύτερη απήχηση από το Δ.Σ. ενός σωματείου.
Ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ
Αποτελεί μόνιμο μοτίβο των απορριπτικών ο σεβασμός στην πλειοψηφία όπως αυτή εκφράστηκε στο δημοψήφισμα του 2004.
Ο σεβασμός κύριοι της «Α.Κ.» είναι δεδομένος. Είναι δικαίωμα σας να ερμηνεύετε όπως θέλετε το αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος. Όπως είναι και δικό μου δικαίωμα να το ερμηνεύω με το δικό μου τρόπο.
Αλλά διερωτώμαι:
- Αν η ερμηνεία είναι αυτή που δίνετε εσείς, πώς γίνεται η κορωνίδα του Όχι και της απόρριψης του σχεδίου Ανάν (που κατ’ εσάς σημαίνει απόρριψη της Δ.Δ.Ο.), ο Τ. Παπαδόπουλος να υπέγραψε τη συμφωνία της 8ης του Ιούλη που αρχίζει με την επιβεβαίωση της επιδίωξης της λύσης της Δ.Δ.Ο.;
- Θεωρείτε ότι ακόμα και ο Τ. Παπαδόπουλος κορόιδευε το λαό και ιδιαίτερα τους Κερυνειώτες;
Η «Α.Κ.» κάνει αναφορά σε προσπάθεια σπίλωσης του σωματείου από πλευράς μου. Απαντώ ξεκάθαρα ότι τέτοια πρόθεση δεν έχω. Μιλώ με στοιχεία και όχι με παχιά λόγια.
Αλήθεια, ποιος προσπαθεί να σπιλώσει, να βρίσει και να λασπολογήσει; Αυτός που μιλά συγκεκριμένα και με στοιχεία ή αυτός που ισχυρίζεται ότι:
- «Οι κυβερνώντες προσπαθούν να περάσουν στον κόσμο ότι όσα μπορέσουμε να κερδίσουμε θα τα κερδίσουμε και τα άλλα ξεχάστε τα. Και αυτή η άποψη έγινε πιο έντονη επί της διακυβέρνησης της αριστεράς και του Δ.. Χριστόφια».
- «Κανένας πολιτικός δεν βγαίνει να πει του κόσμου ότι ζητά την ψήφο τους για να παραδώσει στους Τούρκους και στους ξένους τα κατεχόμενα διότι δεν μπορούμε να τα διεκδικήσουμε!!!». (Γ. Σιεκκέρσαββας, εκπομπή «Αντιλογία» του ραδιοφώνου του ΛΟΓΟΥ, 12/7/2010).
Κλείνοντας σημειώνω ότι η «Α.Κ.» απέφυγε να τοποθετηθεί επί της ουσίας σε αρκετά σημεία του άρθρου μου το οποίο σχολιάζει και λυπούμαι να παρατηρήσω ότι λόγω έλλειψης επιχειρημάτων αρκείται στις γενικολογίες και τις αοριστολογίες.
Αν χρειαστεί θα επανέλθω.
18 σχόλια:
Είχες δίκαιο.
Από την απάντηση της Αδούλωτης Κερύνειας συνάγεται ότι όσα έγραψες ήταν ορθά.
Φαίνεται ότι κάποιες φορές πρέπει να γίνονται όλα πενταροδεκάρες για να τα καταλαβαίνουμε.
Άσχετο.
Βρήκα τη λύση του προβλήματος που δεν μπορούσα να δω τα βίντεο των διαφόρων μπλόκς.
Πρέπει να γίνει ξανά εγκατάσταση του Adobe flash player.
Den einai mono i Adoulwti Keryneia pou exei tetoies 8eseis.
Einai ki alloi
Den einai mono i Adoulwti Keryneia pou exei tetoies 8eseis.
Einai ki alloi
Siopa re tora to epirate eidisi pos einai ki alloi?
OLOI OI KYPROS EINAI OI ALLOI
ESEIS EISASTE TO TIPOTA
Σαν σήμερα πριν 52 χρόνια είχαμε την θυσία των τεσσάρων παλληκαριών στον αχυρώνα του Λιοπετρίου...
Για ακόμη μια φορά το μπλοκ σου αγνοεί να κάνει αναφορά στις θυσίες των αγωνιστών της ΕΟΚΑ...
Αγαπητοί ΑΚΕΛικοί τόσο πολύ σας πονάει ο αγώνας της ΕΟΚΑ και αποφεύγεται κάθε σχόλιο σε αυτόν;
Σαν σήμερα, σαν χθές, προχθές. ή καθε μέρα στο μακρινό αλλά και κοντινό παρελθόν, για να μην μιλήσω για το σήμερα,άπειρος αριθμός ανθρώπων αγωνίστηκε, προπηλακίστηκε,βασανίστηκε, δολοφονήθηκε, υπέφερε τα πάνδεινα για να μπορούμε σημερα να απολαμβάνουμε μια υποφερτή ζωή. Ανώνυμε και αιωνίως αγνώμονα και αδαή ανθρωπάκο, θυμάσαι ή γνωρίζεις τιποτε απο όλα αυτά ή ο ορίζοντας της νοητικής σου λειτουργείας αναγνωρίζει μονάχα τους αγώνες που προέκυψαν απο μια αστική τάξη που εμφανίστηκε στο προσκήνιο καθυστερημένα και πρόορα γηρασμένη με αποτέλεσμα οι αγώνες στους οποίους ηγείτο να έχουν παντοτε αποτέλεσμα αντίθετο απο αυτό που προσδοκούσαν ανεξάρτητα απο τις θυσίες και το τρομακτικό κόστος που αναγκαζόταν να πληρώνει ολόκληρος ο λαός; Ούτε η Κύπρος , πολύ δε περισσότερο ούτε η αστική της τάξη είναι το θλιβερο κέντρο του κόσμου. Ο κόσμος είναι κατα πολύ πλατύτερος και σύνθετος.
http://protesilaos.blogspot.com/2010/09/blog-post_3460.html
Αίολε, το μπλόκ που εισηγήθηκες είναι μία από τα ίδια του γνωστού σωβινιστικού, εθνικιστικού και ρατσιστικού χώρου. Δηλαδη, αναμασημένη ζωοτροφή. Κατι που προσομοιάζει με το ιστολόγιο 'επανελληνισμός' του τίποτε συμπληρώνω. Ευχαριστούμε, δεν θα πάρουμε άλλο βλακόχορτο. Είναι όλο δικό σας προς κατανάλωση. καλή-σας όρεξη.
@ Κ.Γ.
Το σωστό αγαπητέ μου είναι να παρατίθενται και οι δύο απόψεις για να βγάζει ο καθένας τα συμπεράσματα του.
@ Ανώνυμος
Χαίρομαι που βρήκες τη λύση.
@ Ανώνυμος 8/31/2010 8:10 πμ
Ασφαλώς δεν είναι μόνο η Αδούλωτη Κερύνεια. Υπάρχουν κι άλλοι οι οποίοι όμως φοβούνται να πουν την άποψη τους και καλύπτονται πίσω από κούφια λόγια.
Ανώνυμος 9/02/2010 11:01 πμ
Αν είναι όλη η Κύπρος ή όχι αυτό φάνηκε. Και θα διαπιστωθεί ξανά στο μέλλον.
Ανώνυμος 9/02/2010 8:37 μμ
Η άποψη μου για την ΕΟΚΑ είναι πολύ γνωστή και την έχω γράψει αρκετές φορές.
Και πολλές φορές έχω διαχωρίσει τα θετικά από τα αρνητικά.
Άποψη μου είναι ότι για να τιμήσει κάποιος πραγματικά τους ήρωες πρέπει να αναφερθεί στις πραγματικές συνθήκες της θυσίας τους και όχι να φτιάχνει μυθολογίες ή να αποκρύβει στοιχεία.
Και το ερώτημα που μπαίνει στην προκειμένη περίπτωση είναι, ποιος είναι ο προδότης;
Και σίγουρα αυτό δεν πονάει εμένα αλλά άλλους.
@ aiolos
Είναι σαφές, για όσους γνωρίζουν τι ακριβώς γίνεται εδώ, ότι ο συγγραφέας του άρθρου που αναφέρεις αγνοεί βασικές πτυχές της κυπριακής ιστορίας και όχι μόνο.
Μόνο και μόνο που λέει ότι τους έποικους τους ονομάζουμε τ/κύπριους, καταλαβαίνει κάποιος πόση γνώση του θέματος έχει ο συγκεκριμένος συγγραφέας.
Παρόλο που είμαι αντίθετος γενικά με το σύλλογο ΑΚ (όπως και στη συγγεκριμμένη περίπτωση ανταλλαγής άρθρων) θεωρώ ότι είναι αλήθεια ότι δεν θα επιστρέψουν στην Κερύνεια.
Κάνουμε ζημιά στην προσπάθεια εύρεσης λύσης όταν λέμε ότι όλοι θα επιστρέψουν.
Για να πω την αλήθεια όσο διαβάζω τις αναλύσεις σας ........... πιστεύω ότι κανείς δεν γνωρίζει το κυπριακό πρόβλημα, φυσικά πρώτος και καλύτερος εγώ, αλλά ούτε εσείς οι Κύπριοι γνωρίζετε το πρόβλημα, η μεγάλη επιτυχία των διεθνών υπεριαλιστών για να ησυχάσουν με το Κυπριακό είναι να σας βάλουν να κυνηγάτε την σκιά σας, ακριβώς όπως ο σκύλος παλεύει να πιάσει την ουρά του, έτσι και εσείς είστε σε μια διαρκή συνεδρίαση που συζητάτε τις υπολεπτομέρειες των λεπτομερειών και έτσι έχετε χάσει την αρχική λεπτομέρεια ........ Υπάρχει ένα παλιό ρεμπέτικο τραγούδι που έχει το πιό κάτω στόρυ:
" Ένα ποντίκι σκέφτηκε να κρεμάσουν ένα κουδούνι στο λαιμό της γάτας. Έτσι θα την ακούνε όταν έρχεται από μακριά. Τότε ένας γέρος ποντικός είπε: «Είναι ωραία αυτή η ιδέα. Ποιός όμως μπορεί να κρεμάσει το κουδούνι στη γάτα;» Τα ποντίκια δεν ήξεραν τι να πουν. Για αυτό, η γάτα συνεχίζει να κυνηγάει τα ποντίκια!"
Θα πρέπει να βάλετε λοιπόν κουδούνι στον λαιμό της γάτας (τουρκία) ή αλλοιώς άστε τις συζητήσεις και τρέχετε να σωθείτε μη σας φάει η γάτα.
Κύριε Μιχαήλ,
οι απόψεις σας και η αρθρογραφία σας για τον αγώνα της ΕΟΚΑ σας καθιστούν σαν ένα από τους "ηθικούς αυτουργούς" για βανδαλισμούς σε μνημεία της ΕΟΚΑ, όπως ο χθεσινός στο άγαλμα του Κυριάκου Καραολή.
Επιτέλους σταματήστε να ψεύδεστε και να μπολιάζετε με μίσος τα νεαρά καλόπαιδα που κάνουν τις πράξεις αυτές...
To μπλοκ του ΜΜ δίνει μαθήματα δημοκρατικότητας, υπομονής, ευγένειας και ήθους .... να είσαι καλά
η ολοι πισω η κανενας.ακελικα τσογλανια υπαλληλοι των αμερικανων και της μασονιας δεν φτανει που τρωτε μαζι με τον αττιλα βριζετε τους κερυνειωτες τους οποιους δεν στελνετε στα σπιτια τους.πραξικοπημα τωρα.συλληψη κλαι εκτελεση ολων των κομματαρχω,κλεισιμο του ειδωλολατρικου ανθελληνικου ομιλου ελευσις που βριζει την κυπρο θανατος σε καθε κομμουνιστη και δεξιο.πληρης εξοντωση του τουρκικου στρατου και των εδω τκ εγκαθεωτη του.οποιος μιας εκελψε σπιτι ειναι εχθρος μας.θανατος στους κυπριους.ζητω ο ελληνισμος.θανατος στο κυπριακο εθνος του ακελ.δοσιλογοι
Δημοσίευση σχολίου