Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010

ΒΑΝΔΑΛΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ


Τελευταία παρουσιάζονται όλο και πιο συχνά κρούσματα βανδαλισμών διαφόρων ειδών και ποιοτήτων.
Από τη μια κάποιοι καίνε ελληνικές σημαίες, λερώνουν μνημεία ηρώων της ΕΟΚΑ και ιδιαίτερα του Γρ. Αυξεντίου, γράφουν σε τοίχους κ.λ.π.
Από την άλλη κάποιοι γράφουν εθνικιστικά συνθήματα σε τοίχους σχολείων, γράφουν και φωνάζουν υβριστικά συνθήματα εναντίον του προέδρου, προκαλούν ζημιές σε σωματεία, έκαψαν προ μηνών το σπίτι (μουσείο) του Ε. Παπαϊωάννου κ.λ.π.
Η δική μου η θέση είναι ότι δεν χρειάζεται αρκετό μυαλό για να καταλάβει κάποιος ότι πρόκειται για ενέργειες που προκαλούν μεν (και τους μεν και τους δε), και δεν πρέπει να λαμβάνονται σοβαρά υπόψη ούτε τόση προβολή από τα Μέσα Ενημέρωσης.

Γιατί;



Διότι πρώτα απ’ όλα δεν θα τους δίνεται η ηθική ικανοποίηση ότι απασχολούν την κοινή γνώμη με αποτέλεσμα να επαναλαμβάνουν τις ανίερες και ανόητες πράξεις τους.

Αλλά πάνω απ’ όλα εκείνο που είναι εξοργιστικό είναι η προσπάθεια να πολιτικοποιηθούν όλες αυτές οι ανόητες ενέργειες ή να τους δοθούν πολιτικά κίνητρα.

Με ενοχλεί που όταν αναγράφεται κάτι ή γίνεται βανδαλισμός σε αγάλματα, μνημεία και προτομές ηρώων της ΕΟΚΑ κάποιοι μιλούν για επιθέσεις «γαλουχημένων αντεθνικά» κ.λ.π. εναντίον εθνικών ηρώων, του ελληνισμού και άλλων παρόμοιων.

Από την άλλη όταν υπάρξουν επιθέσεις εναντίον σωματείων ή άλλων χώρων που συνδέονται με την Αριστερά γίνεται λόγος για επίθεση ακροδεξιών, για αναβίωση φασιστικών και ακροδεξιών στοιχείων κ.λ.π.

Αυτά όλα δεν συμβάλλουν καθόλου στη διατήρηση ενός καλού κλίματος και δεν είναι καθόλου υποβοηθητικό στη διατήρηση της ηρεμίας της κοινωνίας.

ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΗ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ;  

Με ενοχλεί, λοιπόν, η προσπάθεια να αποδοθούν τέτοιες ενέργειες στον Α ή Β πολιτικό χώρο χωρίς να υπάρχει έστω και ένα αποδεικτικό στοιχείο για τους δράστες και τα κίνητρα τους.
Θα πει κάποιος ότι κάποτε υπογράφουν τις αναισχυντίες τους.
Ναι, αλλά και ποιος μας υπογράφει ότι δεν πρόκειται για προβοκάτσιες;

Θεωρώ ότι είναι καιρός να σοβαρευτούμε όλοι. Και περισσότερο οι δημοσιογράφοι και οι πολιτικοί.





 Στον τίτλο κάνω λόγο για υποκρισία και το εννοώ.
Και μιλώ για υποκρισία διότι όλοι βλέπουμε τους πολιτικούς να συνωστίζονται στα μνημόσυνα ηρώων της ΕΟΚΑ ή πεσόντων κατά το πραξικόπημα και την τουρκική εισβολή.
Αυτό, κατά την άποψη μου, αποτελεί εκμετάλλευση των ίδιων των ηρώων έστω και αν εκείνοι που τους καλούν είναι οι συγγενείς των ηρώων και των πεσόντων.

Ιδιαίτερα αυτό αφορά τα μνημόσυνα ηρώων της ΕΟΚΑ.
Συχνά οι εφημερίδες κάνουν αναφορές στη δράση των ηρώων της ΕΟΚΑ και κάποιοι σχίζουν τα ιμάτια τους αν λεχθεί ή γραφτεί κάτι που θεωρείται προσβλητικό ή μειωτικό για τους ήρωες.

Ωστόσο θα ρωτήσω: Όλοι αυτοί που θέλουν να πάρουν λίγη από τη δόξα των ηρώων, έχουν επισκεφθεί μνημεία και τάφους τους;

Αυτοί που διαμαρτύρονται για βανδαλισμούς σε αγάλματα και μνημεία, έχουν επισκεφθεί καμιά φορά χώρους που δεν βρίσκονται σε σημεία πρώτης προβολής;
Έχουν διαπιστώσει οι ίδιοι την κατάσταση στην οποία βρίσκονται;

Γι’ αυτά όμως θα επανέλθω (εκτός απροόπτου) στην επόμενη ανάρτηση.


32 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Eimai periergos na dw tin epomeni anartisi.
En paraxeno pou deixneis endiaferon gia tous irwes tis EOKA.

To idio omws en na kaneis kai gia mnimeio tou Griva?

Anef_Oriwn είπε...

Το "mnimeio tou Griva"! Προφανώς ο Ανώνυμος σχολιογράφος θα μιλά για την τουρκική σημαία που είναι σχεδιασμένη στον Πενταδάκτυλο!

Unknown είπε...

Χτες το βράδυ, παρέλεσαν τουλάχιστον 400 με 500 μαυροφορεμένοι τύποι με ελληνικές σημαίες κλπ, με τα γνωστά συνθήματα (ελλάς -ελλάς σκέπασε και μας κλπ) έξω από το Προεδρικό. Καθώς μένω λίγα μέτρα από εκεί, τους άκουσα και τους είδα. Πέρασαν μάλιστα 2 φορές. 500 άνθρωποι, ΔΕΝ είναι διόλου λίγοι αν κανείς αναλογιστεί το μέγεθος της Κύπρου, είναι το ανάλογο με μια διαδήλωση 10.000 στην Αθήνα.

Είναι εξαιρετικά απαραίτητη η σωφροσύνη από ΟΛΕΣ τις πλευρές για να μην οδηγηθούμε σε τραγωδίες και στη συνέχεια στις θλιβερές αντεγκλήσεις για το "τις πταίει".

αιολος είπε...

Aναρωτιέται κανείς γιατί είναι "παράξενοι" κάποιοι που κρατούν Ελληνικές σημαίες και φωνάζουν συνθήματα όπως "ελλάς -ελλάς σκέπασε και μας". πραγματικά χαίρομαι που ήταν πολλοί αυτοί οι διαδηλωτές και για να λέτε 500 σίγουρα ήταν περισσότεροι, τώρα που πάει το μυαλό σου Μιχάλη στην προβοκάτσια; (αν ναι ποιοί μικρό το μέρος ξαιρενόσαστε) Δηλαδή εθνικιστές καταστρέφουν αγάλματα της ΕΟΚΑ; Γιατί εγώ ξέρω ότι τις καταστροφές των αγαλμάτων στην Ελλάδα τις κάνουν οι "προοδευτικοί" εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά, οι εθνικιστές καταστρέφουν εθνικά σύμβολα;

Ανώνυμος είπε...

ακελ η αθωα περιστερα της κυπρου η παραταξη που πολεμησε την εθνικη δικαιωση της κυπρου ,που πολεμησε την ελευση την μεραρχιας που εβριζεν την ελλαδα ανεκαθεν που μιλουσεν για μητερα μοσχα.....εχετε και σεις αν οχι της μεγαλυτερες και ολοι μας τις ευθυνες μας για την κατοχη...

Ανώνυμος είπε...

pitta min les vlakeies
120-150 itan
iparhoun pollapla diastavromenes martiries

ke tin pippila tis sofrosinis apoles tis plevres astin.
epi tis ousias aftoi len
"kipros gi elliniki"
ke "afto pou apokaleis eisvolea hristofia emas ine i mitera patrida mas." sou thimizei kati?

Unknown είπε...

Αίολε, δεν έγραψα πουθενά την λέξη "παράξενοι". Δεν έκανα κανέναν απολύτως χαρακτηρισμό και αυτό έγινε σκόπιμα.

Ζητώ απλά να πέσουν χαμηλά οι τόνοι (όχι το φρόνημα του κάθε ένα). Οι καιροί είναι επικίνδυνοι, γίνονται αδιανόητα λάθη που ρίχνουν λάδι στη φωτιά από πολλές και επίσημες πλευρές. Αν αγαπάμε τον τόπο και τους ανθρώπους του, ψυχραιμία.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμε

Να μην είσαι περίεργος για τίποτε.
Ναι, οι απόψεις μου αφορούν όλα τα μνημεία μηδενός εξαιρουμένου.

Μιχάλης είπε...

@ politispittas

Γιώργη σε χαιρετώ,

Γι’ αυτό γράφω τα όσα γράφω.
Είμαστε μικρός τόπος, μας τον έχουν αφήσει μισό, κινδυνεύει να μείνει μισός, γι’ αυτό χρειάζεται να είμαστε προσεκτικοί και να αποφεύγουμε τις ακρότητες.

Μιχάλης είπε...

@ αιολος

Ο Γιώργος δεν εννοεί αυτό που εσύ εννοείς.
Γνωρίζουμε εμείς ποιοι είναι αυτοί, άλλωστε δεν είναι μυστικό. Είναι κάτι ανάλογο με τη Χρυσή Αυγή.
Όπως γνωρίζουμε ότι ο φανατισμός αυτού του τύπου είναι αυτός που οδήγησε στην καταστροφή το 1974. Δεν ήταν περισσότεροι από 500.

Αν πρόσεξες η πρώτη θέση μου είναι πως όλα αυτά είναι ενέργειες νεαρών που θέλουν να ασχολείται η κοινωνία μαζί τους.

Ήδη γνωρίζουμε κάποιες περιπτώσεις όπου έγιναν βλακείες λόγω διαφοράς μεταξύ νεαρών.

Δεύτερη θέση μου αποτελεί η προβοκάτσια.
Και επειδή είμαστε μικρός τόπος και ξαιρονόμαστε, σου λέω ότι όσες κατηγορίες και να εκτοξεύσουμε εναντίον της αριστεράς, είναι πολύ δύσκολο να πιστέψω ότι βρέθηκε αριστερός να ασεβήσει σε μνημείο του Αυξεντίου.

Σου το είπα ξανά, δεν είναι σωστό να μεταφέρεις στην Κύπρο μηχανιστικά αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα. Εδώ είναι διαφορετικά τα πράγματα.
Και βόμβες σε αγάλματα ηρώων της ΕΟΚΑ στο παρελθόν, δεν είναι οι αριστεροί που έβαζαν.

Όμως αναφέρθηκα και σε βανδαλισμούς σε αριστερά μνημεία, σωματεία και οικήματα.
Δεν σε είδα να τα σχολιάζεις αυτά.

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμε 10/09/2010 4:42 μμ

Κανένας σε αυτό τον τόπο δεν είναι αθώα περιστερά.

Αλλά το να φτάνουμε στο άκρο και να λέμε ότι η Αριστερά πολέμησε την εθνική παράδοση είναι λίγο γελοίο.

Αν δεν το ξέρεις, η πρώτη πολιτική δίκη στην Κύπρο επί αποικιοκρατίας έγινε το 1945 και αφορούσε την Αριστερά και όχι τη Δεξιά.

Όταν η Αριστερά προωθούσε δυναμικά την διενέργεια δημοψηφίσματος για την ένωση, όταν διαδήλωνε με ελληνικές σημαίες (ακόμα και μετά την ανεξαρτησία) δεν νομίζω να νομιμοποιείσαι να μιλάς για πολεμική και μάλιστα ανέκαθεν εναντίον της εθνικής δικαίωσης της Κύπρου.
Και πολύ περισσότερο όταν μέχρι το 1967 (δυστυχώς) ήταν υπέρ της Ένωσης.

Πέραν τούτου, μια ματιά στους βραβευθέντες με το βραβείο «Τεύκρου Ανθία και Θεοδόση Πιερίδη» που καθιέρωσε το ΑΚΕΛ, θα καταδείξει αν αυτό που λες είναι πραγματικότητα.

akelikos patriotis είπε...

εδω ειναι ελλας τουρκοακελικοι.η πατριδα σας ειναι η τουρκια.θα πεθανετε αν συνεχισετε το πουλημα.να μην μεινει ενας κομμουνιστης.τουρκοι θα πεθανετε σε χωμα ελληνικο.θυμηθειτε το βαλτετσι και τα δερβενακια.

Disdaimona είπε...

Ανευ σημέρα ΓΡΑΦΕΙΣ!!!


Για το κάψιμο της σημαίας που έγινε και η αφορμή για αυτές τις συζητήσεις, τα δυο πιο ωραία "σχόλια" που είδα, ήταν, το ένα στο μπλοκ Νεκατώματα, όπου ένας Έλληνας ρωτά : ρε συ, στην Κύπρο η ελληνική σημαία είναι η σημαία του αποελ; και το άλλο σε μπλογκ που μας παραπέμπει σήμερα ο Αγρινός, και γράφει,πως οι φοιτητές του πολυτεχνείου κρατούσαν ελληνικές σημαίες και τα τακνκς των χουντικών όταν εισέβαλλαν επίσης έφεραν τις ελληνικές σημαίες. Να μάθουμε πρώτα ποιά απ΄τις δυο σημαίες κάηκε στο γήπεδο και μετά να αποφασίσουμε για την καταδίκη.

Ανώνυμος είπε...

Disdaimona .....η ελληνικη σημαια ειναι μια και εινα αυτοι που πεθανα εκατονταδες ελλαδιτες το 1974 ασχετος αν λαθοι και ευχολογια τυπου κοκκινου δεν μπορεσαν να νικησουν το κατακτητη που πολλοι τον δεχτηκαν εστω στιγμιαια σαν ελευθερωτη....

Anef_Oriwn είπε...

Disdaimona,
Μιλάς για εδώ [ότι "ΓΡΑΦΩ"] ή στο Blog ΜΟΥ;

αιολος είπε...

Πλέον με "σιγουριά" (!!!!) μπορώ να πω ότι είναι κάτι διαφορετικό, αυτά που γίνονται στην Κύπρο (δεν έχω πιά την απολυτότητα του άσπρου μαύρου για τις υποθέσεις της Κύπρου), ίσως η γεωστρατηγική του νησιού δίνει άλλη δυναμική στα γεγονότα, είναι ίσως άλλα τα συμφέροντα ΙΣΩΣ.
Κε Πίττα αυτό που έγραψα δεν είταν απάντηση μόνο στο δικό σου ποστ ήταν συνδιασμός Πίττας + Μιχάλης ποστ.

Μιχάλη δεν ήταν το 1974 η καταστροφή της Κύπρου, το 1974 ήταν το κερασάκι...... για δες τι έλεγαν οι συνθήκες Λονδίνου-Ζυρίχης, είναι φοβερό ο άνθρωπος που τις υπέγραψε κάποιοι τον λένε "Εθνάρχη" για τις συμφωνίες αυτές πανηγύρισαν !!!!
Είναι τόσο πολλά αυτά που έγιναν στην Κύπρο, τόσο σοβαρά λάθη.

Μιχάλης είπε...

@ akelikos patriotis

Φαντάζομαι ότι αντιλαμβάνεσαι πως όταν δεν έχεις επιχειρήματα καταφεύγεις στις ύβρεις και στις απειλές.
Πάντως απορώ πού κολλάνε όλα όσα παραθέτεις σε αυτά που έγραψα.

Μιχάλης είπε...

Φίλε μου αιολε

Ελπίζω να το συνειδητοποιήσεις πλήρως ότι αυτό που πάντα σου γράφω, ότι οι καταστάσεις στην Ελλάδα και στην Κύπρο δεν είναι οι ίδιες, είναι μια πραγματικότητα.

Όσον αφορά το πότε ξεκίνησε η καταστροφή της Κύπρου, το λέω για άλλη μια φορά.
Ανεξάρτητα από το μεγαλείο και τις θυσίες, η καταστροφή αυτού του τόπου ξεκίνησε από τη στιγμή που εκράγηκε η πρώτη βόμβα την 1η Απριλίου 1955.

Οι συμφωνίες Ζυρίχης Λονδίνου ήταν το επιστέγασμα αυτού του αγώνα με ότι αυτό συνεπαγόταν (εμπλοκή της Τουρκίας, βάσεις, διαμελιστικές τάσεις) και το 1974 ήταν το αποτέλεσμα ή οι συνέπειες της Ζυρίχης.

Από την άλλη, όπως είχαν έρθει τα πράγματα με τον αγώνα της ΕΟΚΑ, αν δεν υπογράφονταν οι συνθήκες θα είχαμε τριχοτόμηση.
Άρα, το μη χείρον βέλτιστον που έλεγαν και οι αρχαίοι μας πρόγονοι.

Το αστείο βέβαια σε αυτή την υπόθεση είναι αυτό που έλεγε ο Κ. Καραμανλής και το έφερε βαρέως: «πώς είναι δυνατόν να υπογράψαμε μαζί με τον Μακάριο τις συμφωνίες και ο Μακάριος να θεωρείται ήρωας και εθνάρχης κι εγώ προδότης!

Ανώνυμος είπε...

κουτσογιαννης της επιτροπης ειπε οτι εκλεισα τον φακελο οταν εφτασα στους πολτικους ....φοβαμε οτι η επιτροπη η κυπριακη θα πιπιλιση ολα τα φταει η χουντα μια αοο τα ιδια....

Ανώνυμος είπε...

φιλε σαν προσφυγας μερικα ερωτηματα θα ηθελα να ψαχτουν οπως η αναφορα του πρωιν κυβερνητικου εκπροσωπου στις μαρτυριες του ρικ οτι στην αποστολη βωβιδη σε βασιλια καραμανλη για το θεμα της επιστολης σε γκιζικη υπαρχει απορητη απαντηση του καραμανλη ....επισης στις μαρτυριες υπαρχει αναφορα του αζινα οτι η επιστολη εσταλη με προτροπη των πολιτικων με την προτροπη τωρα ειναι η ωρα σου αρχιεπισκοπε ...... να ρωτηθει ο αζινας τι εννοουσεν .......η αλλη εκδοχη του φακελου υπαρχει στο βιβλιο του αθανασιου ο αγνωστος πολεμος αθηνων λευκωσιας.....φιλε πιστευω οτι γεγονοτα μανσουρας κοφινου επιστολη σε γκιζικη ειναι το ιδιον εργον αποσκοπουσα σε πολιτικες αλλαγες μεσω κρισης γ παπανδρεου παπαδοπουλος δεν την πατησα ενω ο ιωαννιδης την πατησεν μαζι και η κυπρος.....ευχομαι στις εκπομπες σου να δινουν κατι το διαφορετικο και να μην εχομεν αναφορες οπως η μεραρχια ηρθεν για να ελεγχει και απο την αλλη κατηγορουν την χουντα οτι την απεσυρεν αν ηταν ετσι δεν θα την απεσυρεν αλλα υα την ειχεν για να ανατρεψη πιο ευκολα τον μακαριο......ακομα χρυσανθε ο χριστοφιδης σε συνεντευξη στον δ ανδρεου ειπε οτι σις 16 ιουλιου του ειπε μην φοβασε αντρεα που εισαι αθηνα και την χουντα θα την ανατρεψω που το ηξερε μηπως ηταν στο σχεδιο μεσω κρισης αντροπη του ιωαννιδη με επλοκη στρατηγων μακαριου βασιλια πολιτικων.......

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 10/09/2010 10:15 μμ

Απ’ ότι έχει δηλωθεί από τον πρόεδρο της επιτροπής Μ. Σιζόπουλο η μέχρι στιγμής έρευνα κατέδειξε στην επιβεβαίωση πολλών στοιχείων που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα ενώ περιλαμβάνει και νέα στοιχεία που αλλάζουν κάποια δεδομένα, όπως το ρόλο κάποιων, της μεραρχίας κλπ.

Μιχάλης είπε...

@ Ανώνυμος 10/09/2010 10:20 μμ

Λέχθηκαν και λέγονται ακόμα πολλά. Προσωπικά εισηγούμαι να αναμένουμε το πόρισμα της κυπριακής επιτροπής και μετά βλέπουμε.

Όσον αφορά τις εκπομπές μου θεωρώ ότι λέγονται τα πράγματα όσο το δυνατό πιο κοντά στην πραγματικότητα (με βάση τα υπάρχοντα στοιχεία).
Πάντως δεν έχω διαπιστώσει ότι εκείνοι που λένε πως η μεραρχία ήρθε για να επιβάλει το σχ. Άτσεσον, διαμαρτύρονται για την αποχώρηση της.

Unknown είπε...

Οι βανδαλισμοί, δεν είναι ούτε αριστεροί, ούτε δεξιοί.

Όποιο και να είναι το "πρόσχημα" τους είναι πράξεις φασισμού.

Αυτό λέει ο Μιχάλης και από κει και πέρα, κάποιοι, με το ζόρι προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τα λόγια του. Έλεος πλεον.

Disdaimona είπε...

Ανευ,
εννοούσα εδώ και στο μπλογκ του Στροβολιώτη.

Την δική σου ανάρτηση δεν την είδα ακόμα για να πω την αμαρτία μου γιατί είδα στον τίτλο το όνομα του sir Lemonis :)

Anef_Oriwn είπε...

Disdaimona,
Το κείμενο μου στο Blog μου δεν ήταν καθαρά ή μόνο ποδοσφαιρικό ...

arxiepiskopos είπε...

Μιχάλη δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα σου ακριβώς !
Τι σε πειράζει αν σε ένα ποδοσφαιρικό αγώνα ακούγονται κατά 95% πολιτικά συνθήματα και ύβρεις και 5 % γιουχαΐσματα ? τι σε πειράζει αν καίνε σημαίες κράτους μέλους του ΟΗΕ?
Γιατί σε ενοχλεί που κάποια μερίδα των παιδιών μας , προβαίνει σε κάθε είδους βανδαλισμού ? γιατί σε ενοχλεί η νεανική τους παραβατικότητα ? (Σίγουρα κάποια μέρα θα ωριμάσουν !)
Τι ζόρι τραβάς αν κάποιες από αυτές τις ενέργειες είναι και προβοκατόρικες ?

Που είναι το κακό αν κάποιοι πολιτικοί εκμεταλλεύονται και τους νεκρούς για ψηφοθηρικούς σκοπούς ?(εκτός που είναι της μόδας , δεν είναι καν παράνομο).

Μιχάλη θα έπρεπε να χαίρεσαι που η ψηφοθηρία και η νεκροκαπηλία γίνονται πέραν του χώρου ταφής των νεκρών( ήρωες, αγωνιστές, πολιτικοί , λόγιοι, καλλιτέχνες κτλ) για ευνόητους λόγους.

Μιχάλη,
Όλα αυτά που σε ενοχλούν τόσο πολύ , δεν είναι το αποτέλεσμα της συγκομιδής μας ανάλογα με το τι σπείραμε.
Είναι το αποτέλεσμα ενός διπλού βιασμού των δύο παρθένων τομέων από τις ούτω-καλούμενες μητέρες πατρίδες και της διπλής εισβολής/κατοχής των δύο τομέων από τις δύο ούτω – καλούμενες μητέρες αντίστοιχα.
Βλέπεις ο πόλεμος , η προσφυγιά και η 36χρονη σκλαβιά από τους έλληνες, μας προκάλεσαν πολλαπλές κοινωνικές και ηθικές αναταράξεις ! το άσχημο είναι ότι μόνο στον τομέα μας γίνεται αυτό !


Disdaimona
ΠΟΙΑ ΕΛΔΥΚ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΤΟΜΕΑ ΜΑΣ ?

1) Η ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΛΔΥΚ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΕ , ΤΙΜΗΣΕ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΦΙΑΣ για τη συνεισφορά της στους αγώνες της Κύπρου για επιβίωση ?
2) Η ΕΛΔΥΚ ΤΟΥ 74 ΠΟΥ ΜΕΤΡΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΚΡΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΣΑΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ ?

Η
3) Η ΕΛΔΥΚ ΤΟΥ 73 Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΤΑΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΚΑ Β΄ ?

Μιχάλης είπε...

@ arxiepiskopos

Λυπούμαι πολύ αλλά όλα αυτά που βλέπουμε, και ναι με ενοχλούν, δεν είναι αποτέλεσμα του «διπλού βιασμού από τις ούτω καλούμενες μητέρες πατρίδες».
Αυτά – κυρίως το κάψιμο σημαιών – υπήρχαν και πριν το 74 ιδιαίτερα σε βάρος κυπριακών σημαιών.
Κάποιοι που σήμερα κόπτονται για την Κυπριακή Δημοκρατία και τα σύμβολα της μιλούσαν για «πατσιαούρι» κλπ.

Πέραν τούτου το πρόβλημα με τις σημαίες και τους καβγάδες στα γήπεδα δεν είναι σημερινό φαινόμενο.

Επομένως η προσπάθεια σου να παρερμηνεύσεις τα γεγονότα πέφτει στο κενό.

arxiepiskopos είπε...

Μιχάλη καμιά προσπάθεια παρερμηνείας εκ μέρους μου. Απλά πήρα το θέμα λίγο πάρα πέρα.
Οι μόνες προσπάθειες που πέφτουν στο κενό είναι αυτές του αφελληνισμού μας εκ μέρους του Χριστόφια και μερίδας του ΑΚΕΛ. Προσπάθησαν να το πράξουν οι άγγλοι πριν 130 χρόνια χωρίς να το καταφέρουν.

Όσο για την ανάρτηση σου όχι μόνο συμμερίζομαι τις φοβίες και τους προβληματισμούς σου , αλλά και επαυξάνω.
Η σήψη και η διαφθορά επικράτησε στην κυπριακή κοινωνία, κυρίως ανάμεσα σε θεσμικά όργανα και πάνω από όλα ανάμεσα στους πλείστους πολιτικούς που πάσχουν από εγωκεντρισμό. Και οι πελατειακές σχέσεις των πολιτικών με την κοινωνία καλά κρατούν , αφού με αυτόν τον τρόπο βολευόμαστε όλοι η σχεδόν όλοι μια χαρά.
Και τα φαινόμενα της νεανικής παραβατικότητας αυξάνονται γιατί είμαστε ένας λαός που ουδέποτε παραδεχθήκαμε τα λάθη η τις παραλήψεις μας και κυρίως γιατί ουδέποτε αποδεχτήκαμε το οποιοδήποτε κοινωνικό πρόβλημα είχαμε η έχουμε .

Εκεί που δεν υπάρχει η δίκαιη κοινωνία , στο τέλος επικρατεί η αναρχία και η ανομία. Και ο Χριστόφιας είναι συνένοχος στις διάφορες κοινωνικές η πολιτικές ανωμαλίες στον τόπο μας με την ως τώρα διακυβέρνηση του.
( ο μόνος αναμάρτητος είναι αυτός που δε γεννήθηκε ακόμη)

Οι νέοι θεωρούν την αυθάδεια ως δικαίωμα, την παρανομία ως ελευθερία, την αναίδεια του λόγου ως ισότητα και την αναρχία ως ευδαιμονία.

Μιχάλης είπε...

@ arxiepiskopos

Χαίρομαι που στην ουσία μάλλον συμφωνούμε. Διότι η προσπάθεια μου δεν είναι να δημιουργώ αντιπαραθέσεις αλλά να καυτηριάζω όσα κατά τη γνώμη μου είναι αρνητικά τόσο στην κοινωνική όσο και στην πολιτική ζωή.
Και όπως βλέπεις δεν χαρίζομαι ούτε στη δεξιά ούτε στην αριστερά όταν θεωρώ ότι ενεργούν λανθασμένα.

Εκείνο που διαφωνώ μαζί σου στο τελευταίο σου σχόλιο είναι με τη θεώρηση σου ότι ο Χριστόφιας και μερίδα του ΑΚΕΛ προσπαθούν να μας αφελληνίσουν.
Έχω την άποψη ότι πολλές φορές πιστεύουμε αυτό που θέλουμε και όχι αυτό που υπάρχει στην πραγματικότητα.
Και να φανταστείς ότι κατηγορούμαι κι εγώ ως ανθέλληνας την ίδια στιγμή που είμαι στην ηγετική πυραμίδα του Ομίλου «Έλευσις»!

Θα ήθελα λοιπόν με κάθε σοβαρότητα να συζητήσουμε αυτό το θέμα. Γι αυτό δώσε κάποια στοιχεία που θεωρείς ότι συνηγορούν στην άποψη σου.

Τέλος, για ότι συμβαίνει σε μια κοινωνία ΕΥΘΥΝΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο.
Και σίγουρα περισσότερο ευθύνονται εκείνοι που έχουν την ευθύνη της διοίκησης και του καθορισμού δεδομένων. Όμως κι εδώ υπάρχει διαβάθμιση ευθυνών.

Εκείνο που με βρίσκει κάθετα διαφωνούντα είναι η προσπάθεια που γίνεται (σε διάφορα θέματα και τομείς) να πείσουμε τους εαυτούς μας ότι κάποια πράγματα γίνονται για πρώτη φορά.
Έτσι είναι στην πραγματικότητα ή έτσι θέλουμε να τα βλέπουμε;

arxiepiskopos είπε...

Μιχάλη η απάντηση όσον αφορά την τελευταία σου παράγραφο δίνεται πιστεύω με 3 λέξεις «πειθαναγκαστική εικονική πραγματικότητα» . με άλλα λόγια ζούμε στον επίπλαστο κόσμο μας .

Το 89 έγινε η 1η παγκύπρια έρευνα για τα ναρκωτικά. Η έρευνα έδειξε μικρό πρόβλημα σε 6 περιοχές της Κύπρου. 1 περιοχή της Λευκωσίας, 2 της Λεμεσού , 1 στη Λάρνακα και σε 2 χωριά στα κοκκινοχώρια..
Η επόμενη έρευνα 6 χρόνια μετά περίπου, φωτογράφησε πάνω από 25 περιοχές της Κύπρου που είχαν πρόβλημα με τα ναρκωτικά. Η ίδια έρευνα έδειξε ότι τα ναρκωτικά είχαν εισβάλει στα σχολεία.
Στην 1η έρευνα όλοι οι αρμόδιοι φορείς είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ναρκωτικών στην Κύπρο και έληξε το θέμα.
Στη 2η έρευνα υπήρξε θύελλα αντιδράσεων και όλοι έβαλλαν κατά της εταιρείας που διενήργησε την έρευνα για δήθεν παραποίηση των στοιχείων της έρευνας και προβολή υπερβολών. Στο παρά 5 αποτράπηκε διαμαρτυρία/απεργία των καθηγητών. Στο τέλος αποφάνθηκε ότι και πάλιν δεν υπήρχε πρόβλημα ναρκωτικών.
Έγιναν και άλλες έρευνες για τα ναρκωτικά που στο τέλος αποδείχτηκε ότι έγιναν μόνο για στατιστικούς σκοπούς και όχι για επίλυση του προβλήματος.
Κάτι παρόμοιο γίνεται και με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε σε οικογενειακό η ατομικό επίπεδο.

ΥΓ .1. για τον αφελληνισμό που ανάφερα υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις και όχι στοιχεία. Ακόμη και η δήλωση του Α. Χρίστου στο Ζαχαράκη ότι δεν είμαστε έλληνες και ότι είναι εντελώς τυχαίο που μιλάμε την ελληνική γλώσσα , δε μπορεί να θεωρηθεί ως στοιχείο.

ΥΓ.2. Αν ο Μαρξ γεννιόταν 150 χρόνια μετά, το πιο πιθανό θα ήταν μέλος του ομίλου «έλευσης» η κάποιου άλλου παρόμοιου ομίλου.

ΥΓ.3. άσχετο αλλά σχετικό με την προηγούμενη ανάρτηση.
Την 1η Οκτωβρίου σε ραδιοφωνική εκπομπή ο Λέλλος Δημητριάδης ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η κυπριακή δημοκρατία δεν είχε δικό της εθνικό ύμνο μέχρι τις αρχές του 1964. μετά πήρε δανεικό αυτόν της μητέρας Ελλάδας .

arxiepiskopos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

Τι λες βρε; Όσο ζούσε ο Γρίβας δεν το τόλμησαν.