Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

ΟΤΑΝ Η ΕΜΠΑΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΡΥΒΕΤΑΙ Ή ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΠΟΙΑ ΛΥΣΗ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ


Είναι πλέον γεγονός ότι κάποιοι βρίσκουν αφορμές για να κολλήσουν στον τοίχο τον πρόεδρο της Δημοκρατίας. Ότι κι αν κάνει, ότι κι αν πει, δεν πρόκειται σε καμιά περίπτωση να θεωρήσουν ότι έκανε κάτι σωστό.

Γράψαμε, επίσης αρκετές φορές, ότι κάποιοι δεν ξέρουν ή δεν θέλουν να αντιληφθούν τι σημαίνει Δ.Δ.Ο. και την παρουσιάζουν όπως αυτή νομίζουν, ανεξάρτητα από τις θέσεις που έχει πολλές φορές καταθέσει επί τούτου η πολιτική ηγεσία του τόπου.
Ακόμα, τονίσαμε και άλλοτε ότι προκειμένου να βρουν κάτι για να εξαπολύουν κατηγορίες πιάνονται από μια λέξη ή μια φράση χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τι προηγείται και τι έπεται της δήλωσης ή χωρίς να λαμβάνουν υπόψη ολόκληρο το κείμενο.

Ενοχλήθηκε λοιπόν το διαδικτυακό xkarfoma από τη συνέντευξη του προέδρου Χριστόφια στη Τ/κυπριακή εφημερίδα Γενί Ντουζέν στις 2 Δεκεμβρίου και για την αναφορά του προέδρου στις επιδιώξεις του Έρογλου και ότι βοηθά τον αρχιεπίσκοπο.

Γράφει σχετικά η διαδικτυακή εφημερίδα που βιάστηκε να ανακαλύψει πάλι προδότες και μειοδότες:
«Σύμφωνα με όσα δόθηκαν στη δημοσιότητα, ο άνθρωπος  που φέρει τον τίτλο “Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Κύπρου” δήλωσε ότι “με τη στάση του ο Έρογλου βοηθά τον Αρχιεπίσκοπο και τους  γνωστούς κύκλους στην πλευρά μας  που επιδιώκουν ένα ελληνικό κράτος  με τους  Τουρκοκύπριους να είναι μειονότητα”.
Αν η απόδοση είναι σωστή τότε πρόκειται για δήλωση πρωτοφανούς ενδοτικότητας  και εντός των ορίων της εθνικής προδοσίας, καθώς ο Δ. Χριστόφιας ταυτίζεται με τα συμφέροντα της Τουρκίας  τα οποία “δεν τα υπερασπίζεται σωστά ο  Έρογλου αλλά μόνον ο ίδιος ο Πρόεδρος της  Κύπρου”!
Δηλαδή ο Δ. Χριστόφιας υποστηρίζει ότι δεν θέλει τους «Τουρκοκύπριους»  να είναι μειονότητα  στο κράτος  που παζαρεύει να εγκαταστήσει, και εμφανίζεται να κατηγορεί τον Έρογλου ο οποίος τορπιλίζει  αυτό του το... όραμα;».

Παραθέτουμε ολόκληρη την απάντηση του κ. Χριστόφια για να φανεί από μόνη της η διαφορά, όταν κάποιος απομονώνει ένα απόσπασμα από μια δήλωση:
“Ο κύριος Έρογλου κάνει ένα λάθος. Το κάνει άθελα ή σκόπιμα; Στο θέμα αυτό θέλω να κάνω ένα σχόλιο. Τις αρμοδιότητες που θα έχει μόνο η κεντρική κυβέρνηση, ο Έρογλου τις αντιλαμβάνεται ως αρμοδιότητες που θα έχουν οι Ε/κύπριοι. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι χρειάζεται η έγκριση για ορισμένες αποφάσεις των Τουρκύπριων Υπουργών, του Τουρκοκύπριου Αντιπροέδρου, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις και των Τουρκοκύπριων στην Γερουσία. Δηλαδή, το ενωμένο ομόσπονδο κράτος μας, θα είναι κοινό κράτος των Τ/κων και Ε/κων. Εμείς δεν εργαζόμαστε για να φτιάξουμε δύο χωριστά κράτη ούτε για να δημιουργήσουμε μια συνομοσπονδία. Πίσω από αυτήν την επιδίωξη βρίσκεται η τουρκική πλευρά. Πίσω από την τ/κή πλευρά βρίσκεται η Άγκυρα. Και τα επιχειρήματα που θέτει η Άγκυρα στο τραπέζι των συνομιλιών, μυρίζουν συνομοσπονδία. Οι δύο κοινότητες στο νησί πρέπει να έχουν ισότιμα δικαιώματα. Εμείς γι’ αυτό είναι που αγωνιζόμαστε. Αντιμετωπίζουμε προβλήματα, όμως συνεχίζουμε να δίνουμε τον αγώνα μας.  Όσο ο Έρογλου σκληραίνει την στάση του, τόσο περισσότερο βοηθά τον Αρχιεπίσκοπο, κάποιους κύκλους εντός της ε/κής κοινότητας, αυτούς δηλαδή που στο τέλος της ημέρας επιθυμούν ένα ελληνικό κράτος, αυτούς που θέλουν τους Τ/κους να αποτελούν μειονότητα. Ο Έρογλου όταν στο εδαφικό  μιλά για ασφάλεια, εννοεί την ασφάλεια της Τουρκίας. Συγκρίνοντας την Κύπρο με την Τουρκία, είναι δυνατόν μια τόσο μεγάλη και ισχυρή χώρα να έρθει αντιμέτωπη με απειλές από την Κύπρο; Είναι ποτέ δυνατό;».

Η παράθεση ολόκληρης της απάντησης ξεκαθαρίζει πλήρως τι εννοεί ο πρόεδρος όταν μιλά για τον αρχιεπίσκοπο και λέει ότι επιθυμεί ένα Ε/κυπριακό κράτος στην Κύπρο. Αυτό υποστηρίζει και ο γράφων και γα το θέμα αυτό παράθεσε συγκεκριμένη επιχειρηματολογία στην εφημερίδα Γνώμη.

Είναι φανερό ότι η εν λόγω εφημερίδα του διαδικτύου υπηρετεί τα συμφέροντα του αρχιεπισκόπου. Αυτό φαίνεται από τη συνεχή στήριξη που του παρέχει σε ότι πει και ότι κάνει. Ακόμα και τις μεθοδεύσεις του για την μητρόπολη Κερύνειας προσπάθησε να εκθειάσει και να δικαιολογήσει. Σε αυτό τον τόπο όλοι είναι κακοί πλην του αρχιεπισκόπου!

Ποια άλλη απόδειξη θέλουν ότι ο αρχιεπίσκοπος επιθυμεί κατάργηση των συμφωνιών του ’60 βάση των οποίων υπάρχει το Κυπριακό (και όχι Ε/κυπριακό) κράτος όταν στην τελευταία συνέντευξη του στην Καθημερινή διέγραψε τις συμφωνίες που αναβάθμιζαν την Τ/κυπριακή μειονότητα σε ισότιμη κοινότητα;

Επειδή και οι συγκεκριμένοι φαίνεται να επιθυμούν κάτι τέτοιο, θεωρούν έγκλημα καθοσιώσεως την αναφορά Χριστόφια. Μια θέση που ακολούθησαν όλοι οι προκάτοχοι του σημερινού προέδρου.

Ο αρχιεπίσκοπος δηλώνει ότι ήταν (και είναι) ένθερμος υποστηρικτής της πολιτικής του μ. Τ. Παπαδόπουλου στο κυπριακό.
«Ξεχνούν» όμως ότι ο Τ. Παπαδόπουλος έφερε ένα έγγραφο που για πρώτη φορά έκανε ξεκάθαρα λόγο για λύση Δ.Δ.Ο. με πολιτική ισότητα των Τ/κυπρίων. Δηλαδή η Τ/κυπριακή κοινότητα θα εξακολουθούσε να παραμένει κοινότητα και δεν θα μετατρεπόταν σε μειονότητα.

Στην συμφωνία της 8ης Ιουλίου 2006 (που έγινε η σημαία των απορριπτικών) αναγράφεται στην πρώτη κιόλας παράγραφο:
1. Δέσμευση για την επανένωση της Κύπρου με βάση μια διζωνική, δικοινοτική ομοσπονδία και πολιτική ισότητα, όπως καθορίζεται στα σχετικά ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας.

Η ίδια αναφορά αναφέρεται και στο ψήφισμα των Ηνωμένων Εθνών με αριθμό 1728 (2006).
Μήπως τότε ήταν πρόεδρος ο Χριστόφιας;
Μήπως είναι ο Χριστόφιας που έφερε στο τραπέζι αυτή τη μορφή λύσης;

Γιατί λοιπόν τότε δεν υπήρχε πρόβλημα και η δήλωση Χριστόφια που επαναλαμβάνει τα ίδια πράγματα έχει πρόβλημα;
Γιατί ο Χριστόφιας είναι προδότης και μειοδότης και ο Παπαδόπουλος όχι;
Θέτουμε τα ερωτήματα ρητορικά διότι γνωρίζουμε ότι δεν θα πάρουμε απάντηση. Ή τουλάχιστον σοβαρή απάντηση.

Εκείνο που ενοχλεί κάποιους στην Κύπρο είναι όταν αποκαλύπτεται πως η γραμμή των λεγόμενων απορριπτικών ή σκληρών ή όπως αλλιώς ονομάζονται, βρίσκεται ευθυγραμμισμένη με την πολιτική των Τούρκων, που όπως πολύ σωστά επισημαίνεται επιδιώκουν δύο κράτη, μια συνομοσπονδία.

Ας βρούνε το θάρρος να το πούνε ανοικτά ότι επιδίωξη τους δεν είναι άλλη παρά η εφαρμογή των διχοτομικών δογμάτων του Μιχάλη Δούντα.
Όλες οι ενέργειες τους, όλες οι αναφορές τους οδηγούν προς αυτή την κατεύθυνση. Να παρεμποδιστεί πάση θυσία η λύση του κυπριακού μέχρι που η διχοτόμηση να έρθει από μόνη της.

6 σχόλια:

Aceras Anthropophorum είπε...

Ευτυχώς που οι θιασωτές των δογμάτων Δούντα είναι μειοψηφία. Πλειοψηφία δεν θα γίνουν ποτέ, ίσως στο απώτερο μέλλον, αλλά δικαίως αν δεν βρεθεί λύση. Ελπίζω να μην τους ξανακάνει ποτέ η αριστερά εξουσία.

Ανώνυμος είπε...

Akribws auto.... aKai to 2003 htna meiopshfia alla apo tote kai meta edratziasasin...

arxiepiskopos είπε...

Μιχάλη,γιατί δεν το λες πιο απλά και κατανοητά;Ποιοι ήταν εκείνοι που ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ με τον Σερντάρ Ντενκτάς προσπαθούσαν να σκοτώσουν το σχέδιο Ανάν;Αυτοί του "Τζιείνοι ποτζιεί τζι εμείς ποδά"(Τάσσος και συνοπαρτζιά του από τη μια,Ντενκτάς και λοιπή κλίκα από την άλλη).Τι χρείαν έχομεν λοιπών μαρτύρων και μαρτυριών;

Ανώνυμος είπε...

«Μιχάλη,γιατί δεν το λες πιο απλά και κατανοητά;Ποιοι ήταν εκείνοι που ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ με τον Σερντάρ Ντενκτάς προσπαθούσαν να σκοτώσουν το σχέδιο Ανάν;» Δεν ξέρεις γιατί;Γιατί μέσα σε αυτή τη συνορπατζιά που λαλείς, ήταν και ο νυν «πρόεδρος λύσης».Ο οποίος για να σώσει το τομάρι του και το κόμμα του, συστρατεύτηκε με αυτούς που σήμερα κατηγορεί.Και νομίζουν οι χάχες του ΑΚΕΛ, ότι θα τους φέρει λύση «χωρίς χρονοδιαγράμματα και επιδιαιτησία» και μάλιστα χειρότερη από αυτή του σχεδίου Αννάν!Τζιαι κάτι άλλο Μιχαλάκη.Επειδη σας έπιασε ο Νίκαρος κυριολεκτικά στον ύπνο,έπρεπε η κίτρινη φυλλάδα σας να βγάλει για μια ακόμα φορά βρώμες στη φόρα;

Ανώνυμος είπε...

Eιμαι αριστερος. Η πιο δικαιη λυση για μενα ειναι:

1. Ελευθερωνεται η Κυπρος οπως ηταν το 1960..

2. Οι Τουρκοκυπριοι πηγαινουν σε Τουρκοκυπριακα χωρια ή και στα σπιτια τους που ειχαν πριν το 1963.

3. Μπαινουν αυστηροι νομοι για οσους δημιουργουν ενταση και επεισοδια μεταξυ των Τ/Κ και Ε/Κ...

4. Η εξουσια παραμενει οπως ειναι..Δηλαδη προεδρος και συμμαχιες...Αν καποιος Τουρκοκυπριος αξιζει δεν νομιζω να κωλωσει καποιος να τον ψηφησει...

Οι Τουρκοκυπριοι ειτε το θελουμε ειτε οχι ειναι μειοψηφια στην Κυπρο...
Οτιδηποτε εκτος απο την ελευθερια της Κυπρου και την επιστροφη στην Κυπρο του 60 ειναι προδοσια και συνενοχη στο πραξικοπημα και την εισβολη.
Ομοσπονδια=προδοσια.

Ανώνυμος είπε...

Μακαρι ο Αρχιεπισκοπος να βαλει υποψηφιο που να υποστηριζει την πληρη ελευθερια της Κυπρου χωρις Ομοσπονδιες και μαλακιες.

Θα τον ψηφισουν παρα πολλοι και θα φανε μεγαλη ηττα τα προδοτικα κομματα της Ομοσπονδιας..