Σάββατο 13 Οκτωβρίου 2012

ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ



Πρόσφατα έγραφα σε άρθρο μου, με αφορμή τις διαμαρτυρίες φανατικών μουσουλμάνων για την ταινία για τον Μωάμεθ, ότι και χριστιανοί φανατικοί κάνουν ακριβώς το ίδιο πράγμα.
Και υπενθύμιζα μεταξύ άλλων τα επεισόδια που έγιναν στην Ελλάδα για την ταινία «Ο Τελευταίος Πειρασμός».

Ωστόσο, έμελλε να δούμε παρόμοιες σκηνές (όπως αυτές των μουσουλμάνων και του Τελευταίου Πειρασμού) την Τετάρτη το βράδυ στην πρεμιέρα του θεατρικού έργου Corpus Christi στο θέατρο «Χυτήριο».

Η «ιερή» αγανάκτηση και διαμαρτυρία ενός οργισμένου πλήθους περίπου 200 πολιτών, ανάμεσά τους και βουλευτές της «Χρυσής Αυγής», ήταν αρκετή για την πρόκληση επεισοδίων, για να ακουστούν χυδαίες -ρατσιστικού και ομοφοβικού περιεχομένου- εκφράσεις και για να απαθανιστούν από το φακό ενέργειες, οι οποίες γεννούν πολλά ερωτήματα.

Θεωρούν το περιεχόμενο του έργου βλάσφημο και απειλούν με νέα συγκέντρωση, ενώ στον ίδιο χώρο προγραμματίζεται και δράση συμπαράστασης.


Ενδεικτική του κλίματος που επικρατούσε έξω από το θέατρο είναι η αφήγηση γυναίκας η οποία πήγε να δει την παράσταση. 

Η γυναίκα δέχθηκε μια «ιερή» επίθεση από τους «πιστούς» του Χριστού, που κατά τα άλλα στιγματίζουν τον ισλαμικό φανατισμό!!!

Ιδού μερικά αποσπάσματα από το άρθρο της, που δημοσίευσε στο προσωπικό της ιστολόγιο και αναφέρονται στον «ευσεβή διάλογο» που είχε με τους «πιστούς»:

- Τι θέλει αυτή; Να δει τη παράσταση;
- Λεσβία είναι και θέλει να δει τις αδερφάρες;

Το ενδιαφέρον τους στράφηκε πάνω μου και ξεκίνησαν πολλές κουβέντες, οι περισσότερες γεμάτες ένταση. Λογικά άλματα, ύβρεις και απειλές χαρακτήριζαν το μεγαλύτερο μέρος των διαλόγων.

- Άντε από δω χάμω, κουμούνι του κερατά!
- Τι ήρθες τις δεις τις αδερφάρες; Λεσβία είσαι;
- Δεν σε αφορά.
- Λεσβία είναι μωρέ, δεν την βλέπεις; Δεν έχεις άντρα μαζί σου, δεν έχεις παιδιά ούτε εγγόνια, λεσβία είσαι!
- Κοίτα τη μπλούζα, είναι άθεη! Ουστ από δω μωρή!
- Θέλω να δω το έργο.
- Τις αδερφάρες θες να δεις; Είναι αδερφάρες! Ανώμαλοι!
- Βρίζουν το χριστό μας, την παναγία μας!
- Πού το ξέρετε; Το είδατε το έργο;
- Όχι, αλλά μου το είπαν. Μου είπαν ότι βρίζει το χριστό μας. Πρέπει να απαγορευτεί!
- Αν δεν θέλετε, μην δείτε το έργο. Εγώ γιατί να μην το δω;
- Βλασφημούν το θεό μας! Εμείς έχουμε τον έναν αληθινό θεό!
- Θα ρίξει ο θεός κεραυνό να σε κάψει! Θα δεις τι θα σας κάνει ο θεός!
- Αφού λοιπόν θα το κάνει ο θεός, εσείς γιατί ασχολείστε; Πάτε σπίτια σας να ξεκουραστείτε και εμπιστευτείτε τον θεό.
- Θα πας στην κόλαση!
- Δεν υπάρχει θεός, ούτε κόλαση.
- Δεν υπάρχει; Ε δεν μιλάω μαζί σου, δεν αξίζεις τον κόπο.
- Εγώ θέλω να μιλήσουμε. Πιστεύω ότι αξίζεις τον κόπο.
- Άντε καλέ, μην ασχολείσαι μαζί της, δεν αξίζει, ένα σκουπίδι είναι!
- Φύγε από δω, Αλβανή!
- Ελληνίδα είμαι.
- Ελληνίδα; Αμ' δεν κάνουν τέτοια οι ελληνίδες! Αλβανή είσαι!
- Είσαι σκουπίδι! Ο θεός να σε ελεήσει.
- Αυτή τώρα είναι η θρησκεία της αγάπης;
- Ο χριστός έδιωξε τους αργυραμοιβούς από το ναό του με το φραγγέλιο! Έτσι κι εμείς θα διώξουμε εσάς!
- Δεν είναι ναός εδώ, θέατρο είναι, εσείς είστε που εμποδίζετε εμάς, όχι το αντίθετο.
- Ο χριστός είπε "δεν ήρθα να φέρω αγάπη, αλλά διχόνοια", είπε "φέρτε τους εχθρούς μου και σφάξτε τους εμπρός μου"!
- Δηλαδή θα ήθελες να με σφάξεις;
- Άκου να δεις μωρή, εμείς είμαστε έλληνες χριστιανοί φασίστες
! Το 90% στην Ελλάδα είναι χριστιανοί φασίστες, κατάλαβες; Φασιστικά έχω το δικαίωμα να σου πω να φύγεις!

- Είσαι αγάμητη, είσαι κακογαμημένη, είσαι γυναίκα και το θέλεις το ξύλο σου, πού 'σαι ρε Παπαδόπουλε...

Πιο φανατισμένες φαίνονταν οι γυναίκες, το πιο πολύ μεσόκοπες, αλλά και μερικές ηλικιωμένες και νέες.

Θα ήθελα να μπορούσα να τους πω: δεν είμαι λεσβία, αλλά κι αν ήμουν, τι θα πείραζε; Έχω άντρα και παιδί, αλλά κι αν δεν είχα, τι θα πείραζε; Δεν είμαι Αλβανή, αλλά κι αν ήμουν, τι θα πείραζε; Δεν είμαι κομμουνίστρια, αλλά κι αν ήμουν, τι θα πείραζε; Δεν πιστεύω στο θεό, αλλά τι πειράζει; Κάποιοι άνθρωποι έχουν για το θεό και το χριστό και την παναγία άλλη άποψη από εσάς, τι πειράζει; Ζητάτε σεβασμό στο δικαίωμά σας να πιστεύετε στο θεό όπως εσείς θέλετε, γιατί δεν σέβεστε το δικαίωμα των άλλων να πιστεύουν με άλλο τρόπο ή να μην πιστεύουν καθόλου;

Έκανα να του μιλήσω, αλλά ένας ψηλός, παχύς, σωματώδης άντρας - ήταν ο Ηλίας Παναγιώταρος, βουλευτής της Χρυσής Αυγής, όπως πληροφορήθηκα μετά ήρθε προς το μέρος μου και μου είπε να φύγω.
- Δεν θέλω να φύγω, θέλω να δω την παράσταση.
- Βρε άντε φύγε από δω, παλιολεσβία, βρωμοκομμούνι, άντε μην φας καμία!

Ήταν αδύνατον να τον παρακάμψω, με απωθούσε με το σώμα του, προχωρώντας κατά πάνω μου, αναγκάζοντάς με να υποχωρήσω.

Έπιασα κουβέντα με έναν κύριο που είχε έρθει να διαμαρτυρηθεί κατά της παράστασης.
- Το έργο αυτό προσβάλει τον χριστό.
- Τι να σας πω, δεν το ξέρω, δεν το έχω δει.
- Εγώ το έχω δει. Δεν κρίνω κάτι αν δεν το δω.
- Μα τότε γιατί μας στερείτε το δικαίωμα να δούμε κι εμείς και να κρίνουμε μόνοι μας;
- Εγώ σας το στερώ;
- Βέβαια, αφού δεν μας αφήνετε να το δούμε!
- Πώς δεν σας αφήνω; Πάτε να το δείτε.
- Μα δεν ζητάτε να απαγορευτεί;
- Ναι, ζητάω να απαγορευτεί.
- Γιατί το ζητάτε;
- Γιατί προσβάλει το χριστό και την παναγία!
- Δεν μου το περιγράφετε, να ξέρω κι εγώ τι ακριβώς δείχνει;
- Δείχνει τον χριστό πάνω στον σταυρό και τους δώδεκα αποστόλους να χορεύουν, δείχνει τον Ιούδα με τον χριστό, ότι είχε σχέση ο Ιούδας με τον χριστό, μιλάει για σχέσεις ανάμεσα σε άντρες, δείχνει την παναγία ότι είναι έγκυος και πάει να γεννήσει, ένας άντρας παίζει την παναγία, της λένε πού είναι ο άντρας σου και λέει πήγε να παρκάρει...

Κατά τα άλλα, μόνο οι μουσουλμάνοι είναι φανατικοί. Χριστιανούς δεν έχει. Οι χριστιανοί δεν ζητούν απαγορεύσεις έργων…

Πέστε μου σας παρακαλώ, σε τι διαφέρουν από τους φανατισμένους μουσουλμάνους;

40 σχόλια:

pluton είπε...

Πάντως απέναντι από τούς Χριστιανούς που έβαλες υπήρχε όλη η "Ακαδημία Αθηνών" Μπίστης, Ταρτσόπουλος, Κούρτοβικ, Ρεπούση και κάποιοι ακόμα άπλυτοι, όλοι υπέρ της τέχνης της ελευθερίας και της Πατρίδας. Οι ιππότες του άδολου ελέυθερου πατριωτισμού.

Woofis είπε...

Καλλίττερα δείτε το με χιούμορ το θέμαν διότι τελικά εν αμφίβολον αν αξίζει σε έτσι υποκείμενα σοβαρότητα.

http://pitsirikos.net/2012/10/%CE%BF-%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B7-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CE%B3%CE%AF%CE%B1/

arxiepiskopos είπε...

"Πέστε μου σας παρακαλώ, σε τι διαφέρουν από τους φανατισμένους μουσουλμάνους;"

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΜΙΧΑΛΗ. ΟΙ ΜΕΝ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΤΟΥΣ ΘΑ ΧΟΡΤΑΣΟΥΝ ΠΙΛΑΦΙ,ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΟΥΡΙ, ΟΙ ΔΕ ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΡΑΞΟΥΝ ΣΤΟ ΔΡΟΣΟΛΟΥΣΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΜΟΓΕΛΟΥΝ ΧΑΙΡΕΚΑΚΑ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΝΑ ΒΡΑΖΟΥΝ ΣΕ ΚΑΖΑΝΙΑ ΜΕ ΠΙΣΣΑ!

pluton είπε...

Ευλογείται, για να το λες εσύ, σαν Αρχιεπίσκοπος, κάτι θα ξέρεις, έτσι είναι.

buhda είπε...

Οι σκοταδιστες να πάνε πίσω στις τρώγλες τους και τα παχνιάτους. Δεν σας γουστάρουμε ρέ ούτε βεβαίως τα βουκολικά καθυστερημένα σας δόγματα.

γενος μιχαηλ εκ λατσιων είπε...

ντροπη σου βρωμερε παγανιστη μιχαλη μιχαηλ.δεν θα ξαναψηφισουμε ακελ κανενας απο το σοι των μιχαηλ των λατσιων.εχουμε 50 ψηφους.θα τις δωσουμε ολες σε αλλο κομμα για να σας εκδικηθουμε.δεν θα σας αφησουμε να βριζετε την θρησκεια μας.συνεχιστε ετσι και θα πεσετε κατω απο 10%.ολοι μου οι φιλοι πηγαν στο λασοκ.το μισο ακελ λατσιων διαλυθηκε.πηγαν προς εδεκ,λασοκ και οικολογους.το λασοκ εχει 300 μελη στα λατσια.θα σας πιουμε το αιμα παγανοαθειστες.να πατε στην αγγλια τζαμαι που υπαγεται ακομα δυστυχως το ακελ

Σολιάτης είπε...

δυστυχώς είναι η ανοχή που αφήνει να αναπτυχθεί ο φασισμός και οθρησκευτικός φανατισμός. Το μην ασχολείστε μαζί τους δεν αξίζει τον κόπο, μας προκάλεσε πολλά προβλήματα και τραγωδίες.

pluton είπε...

Aυτό το "πού 'σαι ρε Παπαδόπουλε...; " μπορώ να στο επιβεβαιώσω και εγώ κε Μιχάλη, όπου σταθείς και όπου βρεθείς στην Ελλάδα το μόνο που ακούς αυτό είναι "πού 'σαι ρε Παπαδόπουλε...; " τείνει να γίνει σαν το "καλημέρα".

Η πλήρης δικαίωση της 21ης Απριλίου, σύντομα βλέπω μετονομασίες "οδός Γεωργίου Παπαδοπούλου", "Πλατεία εθνοσωτηρίου Επαναστάσεως 21ης Απριλίου" "Οδός Πατακού", "Στάδιο Ασλανίδη", "Πολιτιστικό κέντρο Χρίστου λαδά", κλπ κλπ, σύντομα θα ξηλωθούν όλες οι οδοί "Ηρώων Πολυτεχνείου", "Πολιτιστικά Μελίνα Μερκούρη" κλπ μεταπολιτευτικά ........

Σολιάτης είπε...

γενος μιχαηλ εκ Λατσιών,
Λάμνε ρε φασίστα που νομίζεις ότι τρώμεν αυρόshιλλες, εν να μας πεις ότι είσουν του ΑΚΕΛ τζαι εν να πάεις στο (ΛΑΣΟΚ). Ενας φασίστας είσουν τζαι φασίστας εν να μείνεις διότι δεν μπορεις να μελετήσεις και να μάθεις 2 πράματα παραπάνω.
Όσο για τον άλλο τον φασίστα (plyton) που βλέπει δικαίωση της χούντας τι να πω; Αν χρειάζεστε αρχηγούς και στέρηση της Ελευθερίας, πάσχετε ψυχολογικά

pluton είπε...

Σολιάτη θα σου πω μια ιστορία, όταν ήμουνα πολύ νέος (υπήρχε τότε ο υπαρκτός σοσιαλισμός ακόμα), δούλευα σε ένα εργαστήριο, σε μια ανάπαυλα δύο εργάτες αρπάχτηκαν στα πολιτικά, κάποια στιγμή ο διάλογος επεκτάθηκε στα ζητήματα της ελευθερίας.

Ο Δεξιός έλεγε : Στην δύση έχουμε ελευθερία συναθροίσεων, του λόγου, της έκφρασης, στο παραπέτασμα δεν έχετε τίποτα από αυτά.

Ο Κομμουνιστής απάντησε: Στο χωρίο μου το δεμένο σκυλί τρώει κάθε μέρα φαγητό, το ελεύθερο ψάχνει στα σκουπίδια.

Μου έκανε εντύπωση, ήμουν και προδιατεθειμένος υπέρ του δεύτερου ομιλητή, προσωπικά είμαι υπέρ της ελευθερίας, όταν όμως την ελευθερία την διαχειρίζονται λαμόγια και την ανελευθερία έντιμοι, προτιμώ τους δεύτερους (και να έχω κάθε μέρα φαγητό, τουτέστι πρόοδο, προοπτική ευημερία, εθνική αξιοπρέπεια κλπ).

Σήμερα οι κομμουνιστές έχουν τα επιχειρήματα του πρώτου ομιλητή εργάτη και οι δεξιοί τα επιχειρήματα του δεύτερου ομιλητή εργάτη, δηλαδή φίλε μου θέλω να πω ότι οι κομμουνιστές διολισθάνετε σε επιχειρήματα της δεξιάς.

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΗΜΟΥΝΑ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΣ.

Woofis είπε...

Πόσον εύκολη η διολίσθηση σε σκιαμαχία σε μια συζήτηση:

"Ο δεξιός λαλεί έτσι, ο αριστερός λαλεί έτσι οπότε αν ένας αριστερός πει ότι ένας δεξιός τότε εν δεξιός".

Τούτον τζιαι τα ψευτοδιλήμματα τύπου "για "ελεύθερος" σιύλλος που τρώει ποσκούπιδα για δημμένος σιύλλος που τρώει "φαγητό"".
Ούτε το έναν ούτε το άλλον φαντάζουμαι εν το διανοούνται ορισμένοι. Τζιαι ελευθερία τζιαι "εντιμότητα" κοινώς.
Αν τζιαι πόσον έντιμος εν κάποιος που ευαγγελίζεται τη "θρησκείαν της αγάπης" ενώ ασκεί το μίσος με λεκτικήν τζιαι άλλην βίαν, εν προφανώς θέμαν οπτικής...

pluton είπε...

Εντάξει μωρέ την ανωριμότητα πάνω σε θρησκευτικά θέματα την έχω περάσει και πολύ εντονότερα από εσάς, οι πλέον αντιθρησκευόμενοι ήταν οι ναζιστές, οι οποίοι κατά το πρότυπο της ΕΣΣΔ που είχε καταργήσει την ύπαρξη Θεού, είχαν και αυτοί κλείσει τις εκκλησίες και πολεμούσαν τα θέματα του Θεού, η ταύτιση ναζισμού – κομμουνισμού σ αυτό το σημείο ήταν απόλυτη.

Και μιας και σας αρέσει να μιλάτε για ναζιστές στην Κύπρο και όλο για «φασιστούθκια» μιλάτε, βεβαίως ποτέ δεν γνωρίσατε φασισμό και ναζισμό, σ αντίθεση με τους Έλληνες γνωρίζουν πολύ καλά τι σόι φρούτο είναι τούτο, και η γνώση αυτή έχει περάσει και σε γενιές που δεν γνώρισαν, επειδή λοιπόν μιλάτε θεωρητικά για τον φασισμό και τον ναζισμό, ας σταθώ λιγουλάκι εδώ.
Στην δίκη της Νυρεμβέργης απ όλο το σινάφι που δικάστηκε μόνο ο «χασάπη της Βαρσοβίας» Χανς Φρανκ μπόρεσε να βρει τον Θεό και μπόρεσε πραγματικά να εξαγνίσει την παρουσία του, πράγμα που εντόπισαν και οι σοβιετικοί παράγοντες των γεγονότων, κάποιοι έπαιξαν θέατρο και κάποιοι υπεραμύνθηκαν του αντιθρησκευτικού τους μένους μέχρι τέλους, αυτούς κακοχαρακτήρισαν ακόμα και οι σοβιετικοί. Πχ ο Γιούλιους Στράιχερ ο «ρατσιστής των ρατσιστών» και ο Άλφρεντ Ρόζεμπεργκ.
Ο Γιούλιους Στράιχερ ο «δικτάτορας των ξένων εργατών», αυτόν που το δικαστήριο χαρακτήρισε « ότι από πολύ καιρό έχει χάσει το δικαίωμα να ζη» σ αυτό και στους άλλους οι αμερικάνοι έβαλαν ένα ψυχολόγο, απ όλους ο ψυχολόγος Γκουσταβ Γκίλμπερτ λοιπόν με τεστ έβγαλε ότι αυτός είχε τον χαμηλότερο δείκτη νοημοσύνης (κάτω του μέσου όρου) και ο Χίτλερ τον χαρακτήριζε «ο πιο ηλίθιος άνθρωπος», οι συζητήσεις με τον Γκουσταβ Γκίλμπερτ (του Γιούλιους Στράιχερ) πάνω σε θέματα Θεού ταυτίζονται με την αντιθρησκευτική υστερία που βλέπω στα κυπριακά προοδευτικά μπλογκ , δεν είναι προνόμιο μόνο δικό σας και οι δικοί μας το ίδιο «προοδευτικοί» με εσάς είναι στα θέματα θρησκείας πχ ο πανβλάκας Γιούλιους Στράιχερ έλεγε προδίνοντας την αμάθεια και την ξεπεσμένη ηθική του «ο παπάς ήρθε να βρη και μου άφησε κάτι φυλλάδια για να τα διαβάσω. Εμένα όμως δεν μ ενδιαφέρουνε όλες αυτές οι ηλιθιότητες……… Αναρωτιέμαι : αν ο Θεός έπλασε τα πάντα , ποιος έφτιαξε τον Θεό; Όπως βλέπετε μπορούμε και να διασκεδάζωμε μ αυτά τα κουραφέξαλα. Όσο για την βλακεία που αφορά τον Χριστό τον Εβραίο γιο του θεού …ε! …..». Αυτά.

pluton είπε...

«Ούτε το έναν ούτε το άλλον φαντάζουμαι εν το διανοούνται ορισμένοι. Τζιαι ελευθερία τζιαι "εντιμότητα" κοινώς»........ αυτό τώρα το είδα προφανώς μέσω της ελευθερίας – εντιμότητας καταφέρατε εκεί στην Κύπρο να φτάσετε στο μνημόνιο (61% απ ότι είδα είστε υπέρ του μνημονίου)……. Παγκόσμια πρωτοτυπία διότι και στην Ισλανδία και την Πορτογαλία και την Ελλάδα και στην Αργεντινή και σ όλα τα κράτη που κατέφθασε το ΔΝΤ δεν κατέφτασε από το δίδυμο ελευθερίας – εντιμότητας αλλά από το ντουέτο ελευθερίας – ανεντιμότητας, κατά περίεργο τρόπο όπου πήγε το ΔΝΤ κυριαρχούσε κατά κύριο λόγο η «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ», είναι προφανής ο λόγος, το λέει ο λαός μας: «στην αναμπουμπούλα (ελευθερία) χαίρεται ο λύκος (λαμόγια)».

Όταν θα φύγει η σημερινή κομπανία που κυβερνά, τότε θα μάθετε εκεί στην Κύπρο, ποιών λαμογιών τερτίπια πληρώνετε. Τώρα η κυβέρνηση φροντίζει να καλύπτει όπως ο σκύλος το σκατό του πολλά "πραγματάκια". Να δω μετά από ένα χρόνο, 61% θα είναι στην Κύπρο αυτοί που θα θέλουν το μνημόνιο;

pluton είπε...

Kαι για να δεις πόσο ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΆΤΕΣ είναι όλοι αυτοί που μαζεύτηκαν στο θεατρικό για τον Χριστό, σου παραθέτω τα καμώματα του τιτανοτεράστιου Τατσόπουλου .......

Στην εκπομπή Mega Σαββατοκύριακο σήμερα ο κύριος Τατσόπουλος μας μίλησε για την ελευθερία του λόγου,με αφορμή τα χθεσινοβραδυνά έκτροπα στο θέατρο…Μας δίδαξε Βολταίρο…
“Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες.”

Το έλεγε τόσο πειστικά μάλιστα,που πραγματικά νιώσαμε ότι πιστεύει στην ελευθερία του λόγου άσχετα αν συμφωνει ή διαφωνεί…
Βέβαια όλα άλλαξαν όταν στον αέρα της εκπομπής “βγήκε” ένας Ιερέας…

Με το που ξεκίνησε
να μιλάει άρχισαν να τον διακόπτουν ακατάπαυστα ο Τατσόπουλος και οι δημοσιογράφοι μέχρι που του έκοψαν τη σύνδεση…


Από σήμερα, ο Βολταίρος επέθανε. Από το στιβαρό χέρι του Πέτρου. Το ρητό θα μείνει στην αιωνιότητα ως “Διαφωνώ με ότι λες και θα χτυπιέμαι υστερικά για να μην σ’ αφήσω να το πεις”


(olympia Με πληροφορίες από “Πικρή Σοκολάτα”)

http://netakias.com/2012/10/13/%ce%bf-%ce%b2%ce%bf%ce%bb%cf%84%ce%b1%ce%af%cf%81%ce%bf%cf%82-%ce%ad%cf%80%ce%b5%cf%83%ce%b5-%ce%bd%ce%b5%ce%ba%cf%81%cf%8c%cf%82-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf-%cf%87%ce%ad%cf%81%ce%b9-%cf%84%ce%bf/


Α!!!!! πού είστε όταν προβλήθηκε η ταινία ΕΛΕΝΗ (Ελένη Γκατζογιάννη) οι κομμουνιστές έκαναν επεισόδια και απειλούσαν με βόμβες σε κινηματογράφους για την ταινία “Η Ελένη”!!!! (Περίεργο πράγμα αυτή η “ελευθερία της έκφρασης”…)



pluton είπε...

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=BMiLDLgLUlM

Xαρείτε τους "δημοκράτες" που θέλανε να διαφυλάξουν την “ελευθερία της έκφρασης” ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ και ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ, το "δημοκρατικό" ήθος των υπερασπιστών της “ελευθερίας της έκφρασης” ασφαλώς παρέλειψε να επισημάνει το άρθρο αγαπητέ κε Μιχάλη.

Woofis είπε...

Pluton είπες πολλά τζιαι εν νάκκον δύσκολον να καταλάβω τι ακριβώς υποστηρίζεις.
Αλλά θα κάμω μιαν προσπάθειαν, που την αρχήν των σχολίων σου, τζιαι αν θέλεις σχολίασε αν σε "έπιασα" για να πάμεν πάρακάτω τζιαι να μεν χάννουμεν την ώραν μας.

- Οι διαμαρτυρόμενοι έξω που το "Χυτήριο" ήταν "Χριστιανοί". Είτε ούλλοι είτεη πλειοψηφία τους.
- Λόγω της συχνής-εσχάτως-χρήσης του "που'σαι ρε Παπαδόπουλε" στην Ελλάδα η 21η Απριλίου πάει για πλήρη ιστορική δικαίωση
- Είσαι υπέρ της ελευθερίας αλλά όχι υπό τη διαχείριση από "λαμόγια" (αν δεν κάμνω λάθος λαμόγιο = απατεώνας) οπότε και
- Είσαι υπέρ της ανελευθερίας υπό τη διαχείριση από "έντιμους" (ως το αντίθετον των απατεώνων)
- Οι δεξιοί έχουν ανταλλάξει επιχειρήματα με τους αριστερούς
- Οι ναζιστές ήταν αντι-θρησκευόμενοι, σε πλήρη ταύτιση με τους κομμουνιστές
- Στην Κύπρο εν έχουμε γνωρίσει φασισμό τζιαι ναζισμό
- Οι Έλληνες που είχαν αυτή την εμπειρία την πέρασαν ως γνώση στις νεώτερες γενιές
- Η "αντι-θρησκευτική υστερία" των "κυπριακών προοδευτικών μπλογκ" ταυτίζεται με την "χαμηλή νοημοσύνη, αμάθεια" τζιαι "ξεπεσμένην ηθικήν" κάποιου ναζιστή πανβλάκα ονόματι Γιούλιους Στράιχερ.
Απολογούμαι που έθθα αναφερτώ στα θκιό τελευταία σου σχόλια, το έναν (περί μνημονίου) εν ξέρω πως έσιει σχέσην με την κουβέντα μας τζιαι το δεύτερον εν συνοδεύεται που παραπομπήν στο εν λόγω βίντεο (αλλά σε λογύδριον κάποιου προφανώς προκατειλημμένου σχολιαστή). Καταλαβαίνεις ότι εν μπορώ να δεχτώ την αποψη σου χωρίς να δω ο ίδιος την στιχομυθίαν με τον ιερέαν. Όσο για την αντίδρασην των κομμουνιστών για την ταινίαν "Ελένη", τζιαι πάλε εν έχω υπόψη μου τέθκοιες αντιδράσεις (ούτε καν την ταινίαν εν έχω δει) οπότε αν έσιεις προσκόμισε τες.
Αν επαράλειψα κάτι που τα κύρια σημεία των θέσων σου ή επαρερμήνευσα κάτι μεν διστάσεις να με συμπληρώσεις/ διορθώσεις. Τζιαι μετά συζητούμεν τες.

Woofis είπε...

OK είδα το βίντεο τζιαι οφείλω να συμφωνήσω ότι τόσον ο Τατσόπουλος όσον τζιαι ο δημοσιογράφος ήταν παντελώς λανθασμένοι. Ο μεν όφειλεν να ακούσει τι θα ελάλεν ο συνομιλητής του τζιαι ο δε όφειλεν να δώσει την ευκαιρίαν στον ιερομόναχο.
Με τον τρόπον που αντιδράσαν, ουσιαστικά αντί να εκτεθεί με το τι ελάλεν (όπως το ότι "απαγορεύει η θρησκεία το αν θα παίζεται κάτι στο θέατρο" ή το ότι όσοι επαίξαν το Χριστό επελλάναν) έγινεν τζιαι ήρωας.

pluton είπε...

Aπό την αρχή κατάλαβα ότι μιλώ με έντιμο άτομο όχι γιατί συμφωνείς μαζί μου αλλά διότι και η παραδοχή θέλει λεβεντιά.

Πρόσεξε όμως τι δεν ήθελαν να ακουστεί από τον μοναχό μεταξύ των άλλων :

Η "κατάρα" του ρόλου του Χριστού


Ο «Ιησούς από τη Ναζαρέτ» ο Ρόμπερτ Πάουελ του Φράνκο Τζεφιρέλι ο καλύτερος Χριστός, που έλαβε βραβεία καλύτερου ηθοποιού, σε επαγγελματικό επίπεδο δεν κατάφερε να διακριθεί.

Ο Έλληνας "Χριστός" Αλέξης Γκόλφης στο σίριαλ του Γεωργιάδη "Ο Χριστός ξανασταυρώνεται", είδε την καριέρα του να εξαφανίζεται.

Στο "Κατά Ματθαίον ευαγγέλιο" του Πατζολίνι ο πρωταγωνιστής, Ενρίκε Ιραζόκι παρέμεινε άγνωστος.

Ο πρώτος κινηματογραφικός Χριστός ήταν ο Φρανκ Ράσελ (1897) κατάφερε απλώς να υποδηθεί δύο φορές τον ρόλο του Χριστού τίποτα άλλο.


"Ο Βασιλεύς των βασιλέων" (1927) του Σεσίλ Ντε Μιλ. Στον ρόλο ο Η. Β. Γουόρνερ το 1956, όταν σταμάτησε να κάνει σινεμά, δήλωσε ότι ο Χριστός έβλαψε την καριέρα του.


"Ο Βασιλεύς των βασιλέων" ο Τζέφρι Χάντερ το 1961 σκοτώθηκε πέφτοντας μέσα στο ίδιο του το σπίτι.


ο Γκρέιαμ Τσάπμαν, ο Μεσσίας των Μόντι Πάιθονς στη "Ζωή του Μπράιαν", μια κωμική παραβολή της Βίβλου του 1979. Το βρέφος που, κατά την ταινία, γεννήθηκε σε μια φάτνη δίπλα σε αυτήν του Ιησού, πέθανε από καρκίνο στα 48 του.


Ο "Βαραββάς" με τον Αντονι Κουίν, ο Ρόι Μαγκάνο, αδελφός της Σιλβάνα Μαγκάνο και κουνιάδος του παραγωγού Ντίνο Ντε Λαουρέντις, δεν τον κράτησαν στη μνήμη του κοινού.

Το 1973 γυρίζεται το "Godspell", μια σύγχρονη εκδοχή των Γραφών και της Σταύρωσης με πρωταγωνιστή το αστέρι του Μπρόντγουεϊ, Βίκτορ Γκέρμπερ. Ήταν η πρώτη του κινηματογραφική εμφάνιση, την οποία ακολούθησε μια ακόμα μέτρια καριέρα. Το σημαντικότερο που κατάφερε ήταν η συμμετοχή του στον "Τιτανικό".


ο πρωταγωνιστής του Νόρμαν Τζούισον στη ροκ όπερα! Ήταν υποψήφιος για τη Χρυσή Σφαίρα ανδρικής ερμηνείας σε μιούζικαλ και για τη Χρυσή Σφαίρα πρωτοεμφανιζόμενου ηθοποιού. Έπαιξε άλλες τρεις φορές στο σινεμά και... τέλος.

Το 1999, υποδύεται τον Ιησού στο "Jesus", μια μίνι σειρά του Ρότζερ Γιανγκ, ο Τζέρεμι Σίστο (Όσκαρ ξένης ταινίας), ακόμα περιμένει ρόλο.


Το 1988 ήταν η χρονιά του Γουίλιαμ Νταφόε, που υποδύθηκε τον Χριστό στον "Τελευταίο Πειρασμό" του Σκορτσέζε, βασισμένο στο βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη. Ήταν τέτοιες οι αντιδράσεις, που κανένας δεν τον ταύτισε με το Χριστό, παρά την πολύ καλή ερμηνεία και την ομοιότητα που έφτιαξε η Δύση για τον θεάνθρωπο.


Μαξ φον Σίντοφ, είναι σίγουρο, δεν είχε την κατάρα πάνω του. Πρωταγωνίστησε το 1965 στην "Ωραιότερη ιστορία του κόσμου" που σκηνοθέτησαν ο Τζορτζ Στίβενς και ο Ντέβιντ Λιν. Ήδη γνωστός στην Ευρώπη από τις ταινίες του Μπέργκμαν, έγινε διάσημος και στην Αμερική χάρη στον ρόλο του Χριστού.



Και όλα αυτά οι ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ - ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ τα ήξεραν, είναι πολύ γνωστά πράγματα.......














pluton είπε...

Είναι πολλά τα ερωτήματα που βάζεις (τα βαριά Κυπριακά τα καταλαβαίνω περίπου και μπορεί να κάνω και λάθος) , κατ αρχάς δεν είμαι άνθρωπος που κρύβομαι (υποκριτής), όταν πιστεύω κάτι το λέω και όταν διαπιστώνω το λάθος τραγουδώ «πήραμε την ζωή μας λάθος και αλλάξαμε ζωή» το έχω κάνει αυτό σαν τρόπο ζωής και έστρεψα τα νώτα σε πράγματα που υπερασπιζόμουνα με πάθος.
Να απαντήσω σε όλα δεν έχω αντίρρηση, είναι πολλά όμως και θα έπρεπε να γράφω πράμα…….

Ας πιάσω πχ στα γρήγορα:

«ΕΛΕΝΗ» αντικομμουνιστική βιογραφική χολιγουντιανή υπερπαραγωγή (καλογυρισμένη) στην μεταπολιτευτική περίοδο, αν την αναζητήσεις στο ίντερνετ θα την δεις (και εγώ στο ίντερνετ την είδα, δεν την είδα στο σινεμά).

« Στην Κύπρο εν έχουμε γνωρίσει φασισμό τζιαι ναζισμό» ΠΡΑΓΜΑΤΙ δεν έχετε γνωρίσει, ακόμα και αυτό που λέτε για τον Γρίβα. Ο Γρίβας της «Χ» ήταν άλλο πράγμα ακόμα και από την χλιαρή ΕΟΚΑ Β.

«Οι Έλληνες που είχαν αυτή την εμπειρία την πέρασαν ως γνώση στις νεώτερες γενιές» ΠΡΑΓΜΑΤΙ κάθε Ελληνική οικογένεια την φέρει στα γονίδιά της, εμπειρίες τρομακτικές , στην δική μου οικογένεια δεν μπορώ να προσμετρήσω τον αριθμό των θυμάτων πχ ο παππούς πέθανε από πείνα στην κατοχή, αλλά είναι τόσες οι διηγήσεις που αφορούν την περίοδο 1941-1949 που σε όποια πολιτική μερίδα και αν ανήκεις ξέρεις πολλά πράγματα από πρώτο χέρι. Και αλλιώς «χίλιες καμουτσιές σε ξένο κώλο παρά μια στον δικό σου».

«Οι διαμαρτυρόμενοι έξω που το "Χυτήριο" ήταν "Χριστιανοί". Είτε ούλλοι είτεη πλειοψηφία τους.»
Στο Χυτήριο ήταν τριών ειδών άνθρωποι:
Χριστιανοί
Χρυσαυγίτες
Εθνικιστές Χριστιανοί.
Είδες ότι ο μοναχός δεν επικροτούσε τις βρισιές που έλεγαν κάποιοι από την ΧΑ, τώρα η μαύρη προπαγάνδα παρουσίασε όλους σαν μια μάζα, εγώ γράφω σ ένα κομμουνιστικό μπλογκ , απ αυτό το γεγονός με θεωρείς κομμουνιστή;

«Λόγω της συχνής-εσχάτως-χρήσης του "που'σαι ρε Παπαδόπουλε" στην Ελλάδα η 21η Απριλίου πάει για πλήρη ιστορική δικαίωση»
Πικρό για πολλούς αλλά αληθινό, όσοι έχουν ζήσει την δικτατορία την θυμούνται , την μνημονεύουν θετικά, οι νέοι λένε τι λέει αυτός χουντικός είναι; Δεν μπορούν να συγκρίνουν γεγονότα και καταστάσεις. Τώρα και εγώ (που θέλω να πιστεύω ότι κάποια γνώση ιστορίας έχω) βάζω πράγματα κάτω από το ψυχρό μάτι του παρατηρητή και πέρα από τα αρνητικά που έχει μια δικτατορία (ήπια δικτατορία) υπερέχει σε πολλά από την μεταπολίτευση.
Τι θες να πούμε ότι ο Παπαδόπουλος και μια σειρά Απριλιανών πέθαναν πάμφτωχοι; Τι να πούμε ότι ο Πατακός έχεις ένα κουστούμι; Όταν πολιτικάντες μπήκαν με τρύπιο παντελόνι στην πολιτική και σήμερα παίζουν με παρά με ουρά;
Διάβαζα (και ακόμα διαβάζω) τα γεγονότα στο Δήλεσι (1870) που Αρβανητάκηδες πιάσανε ομήρους κάτι Άγγλους και εκβιάζανε την κυβέρνηση για λύτρα και αμνηστία, τότε υπήρχε ένας πρωτοποριακός δημοσιογράφος ο Δήμος Παπαθανασίου έβγαζε το «Μέλλον» ( το 1971 αρθρογραφούσε υπέρ της Παρισινής Κομμούνας) αλλά και άλλες εφημερίδες «Αιών», αποκάλυψαν ότι οι Αρβανιτάκηδες ήταν οπλοφόροι του τσιφλικά Νοέλ (Άγγλος) κατά των χωρικών και οι πολιτικοί χρησιμοποιούσαν τους ληστές για προώθηση πολιτικών τους επιδιώξεων και την τρομοκράτηση του υγιούς κομματιού της κοινωνίας (ο ίδιος ο υπουργός Στρατιωτικών Σκαρλάτος Σούτσος ) αποκαλεί τους πολιτικούς ΛΗΣΤΟΤΡΟΦΟΥΣ …… το ίδιο δεν συμβαίνει και σήμερα; Πολιτικοί-Δημοσιογράφοι-Συνδικαλιστές- Κεφάλαιο- κλπ σκατά, χρεοκοπούν λαούς με υπόγειες διαδρομές…………

Μου επιτρέπεις να σου απαντήσω στα άλλα κάποια άλλη στιγμή;

Μιχάλης είπε...

@ pluton

Σιγά σιγά φανέρωσες κι εσύ τις πραγματικές θέσεις σου.
Φασιστική και νεοναζιστική φρασεολογία, εμποτισμένη με κάμποση θρησκεία…

Έχεις το χάρισμα αντί να γράφεις για το θέμα να πετάγεσαι αλλού με αποτέλεσμα να μην μπορεί κανένας να σε ακολουθήσει.

Όσον αφορά το βίντεο με τον ιερέα, νομίζω ότι η ουσία δεν είναι οι παρεμβάσεις του οποιουδήποτε την ώρα που μιλούσε. Συμφωνώ ότι δεν είναι σωστό να γίνεται αυτό κι εγώ ενοχλούμε όταν με διακόπτουν και δεν με αφήνουν να μιλήσω.
Ωστόσο η ουσία είναι η πρώτες φράσεις του, που δεν διαφέρουν καθόλου από αυτό που κατηγορούμε τους φανατικούς μουσουλμάνους.

0.14: «Η ορθόδοξη Εκκλησία ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ παρακαλώ να παίζεται ο Ιησούς Χριστός σε θέατρο, και ιδιαίτερα να τον παρουσιάζουν ως ομοφυλόφιλο και να έχει επίδοξο υποψήφιο τον Ιούδα».

Ποια είναι η διαφορά των λεγομένων του από τα λεγόμενα των φανατικών μουσουλμάνων σε σχέση με τον Μωάμεθ;
Γιατί δηλαδή οι μουσουλμάνοι που το λένε αυτό είναι φανατικοί και οι χριστιανοί που λένε τα ίδια δεν είναι;
Γιατί καταδικάζετε τις αντιδράσεις των μουσουλμάνων και εγκρίνετε τις αντιδράσεις των χριστιανών;

Μιχάλης είπε...

@ γενος μιχαηλ εκ λατσιων

Όσο είμαι εγώ παγανιστής, άλλο τόσο ψηφίζεις εσύ ΑΚΕΛ.


Woofis είπε...

Pluton αν τζιαι εν ολοκλήρωσες την ανταπάντηση σου, θα σχολιάσω λλίον τα όσα ήδη απάντησες.

Για την ταινία "Ελένη" έριξα μια μαθκιάν (παίζουν τζιαι γνωστοί ηθοποιοί όπως ο Μάλκοβιτς), τζιαι εκτός που να την εντοπίσω επροσπάθησα να έβρω στοιχεία των τότε "φανατικών" αντιδράσεων που κομμουνιστές τες οποίες επικαλέστηκες (εσύ τζιαι πολλοί άλλοι ομοϊδεάτες στο ίντερνετ όπως προκύπτει). Αφενός εν υπάρχει κάτι χειροπιαστόν ή απλά εν το εντόπισα οπότε αν έσιεις την καλοσύνη προσκόμισε κάποιου είδους τεκμηρίωση.
Ακόμα όμως τζιαι να δεχτώ την έκδοχή σου (για έκτροπα κομμουνιστών λόγω της ταινίας, η οποία απαγορεύτηκεν επισήμως να προβληθεί στην Ελλάδα - ενδιαφέρον τζιαι το γιατί) πρέπει να κάμουμεν τον εξής διαχωρισμόν: η εν λόγω ταινία προπαγανδίζει μιαν εκδοχήν των ιστορικών γεγονότων του εμφυλίου πολέμου στην Ελλάδα. Η παράσταση στο θέατρον αφορά σε μιαν διαφορετικήν ερμηνείαν μη ιστορικών γεγονότων αλλά ουσιαστικά ιδεών οι οποίες ήδη μέσα στην ίδιαν την χριστιανική πίστη έχουν τεράστιον αριθμόν δογμάτων, αιρέσεων κλπ.
Δαμέ μια ωραία ανάρτηση περί της αυταπάτης της ιστορικότητας του Χριστού:

http://www.pare-dose.net/?p=799

Άρα η αντίδραση στην (πιθανήν - εν είδα την ταινίαν) παραχάραξην της ιστορικής αλήθκειας εν μπορεί να μπει στην ίδιαν μοίραν με την θρησκευτικήν (σε κοσμικό υποτίθεται κράτος) απαγόρευσην της καλλιτεχνικής αναπαράστασης, ακόμα τζιαι αμφισβήτησης ενός θρησκευτικού ή ιδεολογικού δόγματος.
Όσο για τους "Χριστιανούς" τζιαι τες διαφοροποιήσεις τους έξω που το θέατρον, ισχύει το "Ο σιωπών δοκεί συνενείν". Ειδικά αν άκουσες το φρασεολόγιον του Παναγιώταρου. Τζιαι αν είσαι "Χριστιανός πραγματικός", εν μπορεί να συναινείς σε έτσι συμπεριφοράν.
Ο δε μοναχός στην τηλεόραση, μπορεί να εκαταδίκασεν τες ακρότητες, αλλά ετσουβάλιασεν μαζίν τους τραμπούκκους με τους συντελεστές της παράστασης (ως εξίσου "ακραίους"). Ποια εν η ακρότητα μιας θεατρικής παράστασης στην οποίαν όποος διαφωνεί απλά εν πάει ή δικαιούται να κριτικάρει, απαξιώσει κλπ.
Πάμεν τωρά στο θέμαν του φασισμού, του ναζισμού τζιαι της παρουσίας τους στην Κύπρο.
Εντάξει σίουρα η Αγγλική παρουσία δακάτω ας πούμεν εγλύτωσεν μας την Γερμανικήν μπόταν. Οϊ πως η αγγλική κατοχή, ειδικά την πενταετίαν 55-59 ήταν πολλά διαφορετική σε καταπίεσην, έστω τζιαι αν μεν επεθανίσμαμεν της πείνας. Αλλά αγαπητέ δυστυχώς οι φασιστικές συμπεριφορές μια χαρά ευδοκιμήσαν δακάτω που την αρχήν του νέου κράτους. Που την μιαν το μακαριακόν παρακράτος τζιαι οι ένοπλες ομάδες του νου τζιαι του άλλου τζιαι που την άλλην οι υπονομευτές του που ενομίζαν ότι ήταν ακόμα εφικτή η ένωση τζιαι είχαν δικαίωμαν να την επιδιώξουν ενόπλως τζαι με πόμπες.
Έννεν όμως τρομακτικόν τζιαι αντιφατικόν φίλε να ισχυρίζεσαι ότι ο ελληνικός λαός έζησεν τον ναζισμόν τζιαι 7 χρόνια χούντας αλλά υπάρχουν σήμμερα αθρώποι που τα θαυμάζουν τζιαι τα νοσταλγούν τούτα τα πράματα; Τζιαι να τους θεωρείτε τζιαι "έντιμους";
Εν αμφιβάλλω ότι υπάρχει γερή προπαγάνδα υπέρ της "ηπιότητας" της δικτατορίας τζιαι των "επιτυχιών της στους οικονομικούς δείκτες" (εξάλλου προπαγάνδα υπάρχει πανταχόθεν, πρόσφατα έμαθα ας πούμεν ότι εν μύθος οι νεκροί πάνω στην πύλη του πολυτεχνείου).
Αλλά αγαπητέ εμείς τα αποτελέσματα της χουντικής πραγματικότητας εζήσαμεν τα μια χαρά, κατ' ακρίβειαν ζούμεν τα έσιει 38 χρόνια δακάτω. Σίουρα οι πολιτικοί έχουν φοβερές ευθύνες για την κατάντιαν μας τζιαι κοντά σας τζιαι δακάτω αλλά έν θα νοσταλγήσουμεν ποττέ την παράνοιαν. Ελπίζω τουλάχιστον γιατί τζιαι δακάτω ξεπουλιάζει η κατάσταση εσχάτως...

pluton είπε...

Αγαπητέ Woofis έχω κάτι τρεξίματα, και δεν προλαβαίνω να σου απαντήσω, θα δωθεί όμως η δυνατότητα να τα πούμε.
Ήθελα να σταθώ σε μια σου φράση και να σου εντοπίσω την τεράστια διαφορά που έχει το τι έζησε ο Κυπριακός Ελληνισμός από την Ελλαδική πραγματικότητα λες:

" Οϊ πως η αγγλική κατοχή, ειδικά την πενταετίαν 55-59 ήταν πολλά διαφορετική σε καταπίεσην, έστω τζιαι αν μεν επεθανίσμαμεν της πείνας."

Έχω κάνει μια αναλυτική εργασία για το ζήτημα της κατοχικής πείνας στο μπλογκ μου, ρίξε μια ματιά και θα καταλάβεις τι σημαίνει πείνα.

http://pluton22.blogspot.gr/2012/09/blog-post_3.html

Αγαπητέ Μιχάλη λαθεύεις,
" Φασιστική και νεοναζιστική φρασεολογία, εμποτισμένη με κάμποση θρησκεία…" απλά δεν είμαι δογματικός και δεδομένος.

Όσο αφορά το ερώτημα:

"Ποια είναι η διαφορά των λεγομένων του από τα λεγόμενα των φανατικών μουσουλμάνων σε σχέση με τον Μωάμεθ;
Γιατί δηλαδή οι μουσουλμάνοι που το λένε αυτό είναι φανατικοί και οι χριστιανοί που λένε τα ίδια δεν είναι;
Γιατί καταδικάζετε τις αντιδράσεις των μουσουλμάνων και εγκρίνετε τις αντιδράσεις των χριστιανών;"

Να σου πω ποιά η διαφορά μεταξύ Χριστιανών και μουσουλμάνων.

Οι Χριστιανοί τσιρίζουν, στεναχωριούνται αντιδρούν όταν προσβάλεται ο Χριστός τους, η Παναγιά τους κλπ.

Οι μουσουλμάνοι όταν θίγεται όχι ο Μωάμεθ ότιδήποτε που αφορά την θρησκεία τους (ακόμα και αν πιάσεις ανεβλαβώς το κοράνι)... παίρνουν κεφάλια.

Δεν βλέπεις καμιά διαφορά;


pluton είπε...

" Οϊ πως η αγγλική κατοχή, ειδικά την πενταετίαν 55-59 ήταν πολλά διαφορετική σε καταπίεσην, έστω τζιαι αν μεν επεθανίσμαμεν της πείνας."

Aυτό κάτι άλλο ήθελες να πεις και δεν το κατάλαβα, είναι αυτά που σου είπα περίπου καταλαβαίνω τα βαριά κυπριακά. Συγνώμη.

arxiepiskopos είπε...

Βλάσφημοι και άθεοι, στο πυρ το εξώτερον του κόσμου θα σας κλωτσήσουμε, να καίγεστε στα καζάνια της κολάσεως. Η 3η παρουσία είναι κοντά. Μετανοήστε κουφάλες και ψηφίστε Λιλίκα.

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

H MI6, MOSSAD, KGB, STASI και η περιβόητη Επαγρύπνηση του ΑΚΕΛ, φίμωσαν τον αρχιδεπίσκοπο τέως κι επέβαλαν περιορισμούς και λογοκρισία στα διάφορα Ακελικά Internet bots.
Θέλει το ΑΚΕΛ να περάσει ο Μαλάς στο 2ο γύρο των πρ. εκλογών, αλλά να εκλεγεί ο Ανανιάδης.
Αυτό δε θα τους περάσει. Στο 2ο γύρο πάνε μαζί οι Ανανιάδης και Λιλίκας και θα δούμε γι άλλη μια φορά το ΑΚΕΛ να γλείφει εκεί που έφτυνε.
Ε ρε γλέντια!!!!!!

Μιχάλης είπε...

@ Pluton

Τι σημαίνει φίλε μου «απλά δεν είμαι δογματικός και δεδομένος»;
Το να έχει κάποιος βασικές αρχές και να είναι σταθερός σ’ αυτές είναι κακό;

Εκείνο που διαπιστώνω είναι ότι όπως και να το κάνουμε, πάντοτε καταλήγεις στα ίδια δεδομένα. Και υιοθετείς συνεχώς τις ακροδεξιές θέσεις και απόψεις. Άρα μη μου λες ότι δεν είσαι δογματικός και δεδομένος.

Διαφωνώ με τη διαπίστωση σου για τη διαφορά μεταξύ χριστιανών και μουσουλμάνων.
Απλοποιείς πολύ τα πράγματα.
Κι εγώ μπαίνω στη διαδικασία να πω ότι δεν βάζω όλους τους χριστιανούς ούτε όλους στο ίδιο τσουβάλι όπως κάνουν πολλοί.

Δυστυχώς υπάρχουν οι ακραίες εκδοχές και στις δύο αυτές ομάδες.

Γράφεις ότι «Οι Χριστιανοί τσιρίζουν, στεναχωριούνται αντιδρούν όταν προσβάλλεται ο Χριστός τους, η Παναγιά τους κλπ.».
Αυτό το «κλπ» τι σημαίνει;
Και οι μουσουλμάνοι αντιδρούν όταν προσβάλλεται ο Μωάμεθ.
Ποια είναι η διαφορά;
Και γιατί οι μεν είναι δικαιολογημένοι (κατ’ εσένα) και οι δε όχι;

Επειδή αναφέρεις το Κοράνι, ξέχασες φαίνεται τα «Ευαγγελικά» του 1901 με νεκρούς και τραυματίες…

Εγώ δεν βλέπω διαφορά εκτός από το ότι ο φανατισμός είναι πιο έντονος στο ισλαμικό στρατόπεδο (και επαναλαμβάνω ότι αναφέρομαι σε μια μερίδα).

Μιχάλης είπε...

@ ψευδο arxiepiskopos:

Σ’ ευχαριστώ για το ευχάριστο διάλειμμα…

pluton είπε...

@ Μιχάλης

Δεν είναι επιχειρήματα αυτά τώρα, από εσένα περιμένω σοβαρότερο λόγο, τι είναι αυτό:

" τα «Ευαγγελικά» του 1901 με νεκρούς και τραυματίες…", τι να αρχίσουμε τώρα να λέμε για τα γκούλαγκ που σφαγιάστηκαν όλοι οι ορθόδοξοι Ιερείς της Ρωσίας, στην σημερινή Ρωσία έχει δημιουργηθεί ολόκληρος γαλαξίας αγίων από τις θηριωδίες των κομμουνιστών, σιγά μη μου μιλήσεις τώρα για την Ιερά εξέταση σαν δείγμα της Χριστιανικής αυταρχικότητας, το ζήτημα είναι ότι οι Χριστιανοί και οι Μουσουλμάνοι είναι αυτοί που είναι, δηλαδή αν στο Χυτήριο τολμούσαν να παρουσιάσουν τον Μωάμεθ σαν γκέι, ο πολύς Ταρσόπουλος θα κυκλοφορούσε με κουκούλα να μη τον αναγνωρίσουν.


Να συνεχίσω τις απαντήσεις μου Woofis

"Ο δε μοναχός στην τηλεόραση, μπορεί να εκαταδίκασεν τες ακρότητες, αλλά ετσουβάλιασεν μαζίν τους τραμπούκκους με τους συντελεστές της παράστασης (ως εξίσου "ακραίους")".

Μα δεν είναι τραμπούκοι αυτοί που σε ένα κράτος που η συντριπτική πλειοψηφία σέβεται τον Χριστό κάποιοι γράφοντας τους στα παπούτσια τους , προσπαθούν να προκαλέσουν σαν κοινοί τραμπούκοι τα Ιερά τους και τα Όσιά τους;
Προσωπικά ξέρω και υπάρχουν πολλά ντοκουμέντα ότι ο Άρης Βελουχιώτης είχε και εγκληματική ζωή και υπάρχουν ενδείξεις ομοφυλοφιλίας, πως θα φαινόταν μια παρουσίαση αυτής της διάστασης (που εδώ είναι και αληθινή) της ζωής του Άρη Βελουχιώτη;

Πως κάποιος αποφασίζει να κάνει "τέχνη" με τραμπουκισμούς και γκαιμπελισμό;
Στόχος αυτών των "καλλιτεχνών" είναι η αναγνωρισημότητα μέσω την Ηρωστράτειες μεθόδους, οι δε πάτρωνες αυτής την ανηθικότητας τραμπουκίζουν (εκ του ασφαλούς) κοπρίζοντας την ανεκτική Χριστιανική κοινωνία.

ΣΣ
1. Θα επανέλθω σε πρώτη ευκαιρία
2. Προσωπικά εκτιμώ το αντιστασιακό έργο του Άρη Βελουχιώτη.

pluton είπε...

Mιχάλης @

Τι σημαίνει φίλε μου «απλά δεν είμαι δογματικός και δεδομένος»;
Το να έχει κάποιος βασικές αρχές και να είναι σταθερός σ’ αυτές είναι κακό.

Συγνώμη αλλά όσο και αν πιέζομαι σ αυτό θα απαντήσω.

Το να έχεις αρχές βάση των οποίων θεωρείς ότι, κάθε στραβό που γίνεται και άπτεται των αρχών σου ορθά γίνηκε και το υπερασπιζόμαστε, δηλαδή να βαπτίζεις την μπριζόλα σε "οψάριον" κατά την πονηρή καλογερική λογική, είναι ΚΑΚΟ και ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ για την δική μου προσωπικότητα.

Το να είσαι σταθερός και δεδομένος (όχι στον Θεό, αλλά σε γήινα) δείχνει ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ λογική.

Και σε προλαβαίνω στον Θεό χρειάζεται ταπείνωση και πίστη, χρειάζεται "ομοθυμαδόν" λογική και εκεί δεν χωρούν δημοκρατικότητες, στα γήινα τα καθημερινά τις ανθρώπινες ιδέες, το να βλέπεις τα λάθη και να τα "χώνεις" στους κολλητούς σου οι οποίοι με την σειρά τους θα σε χώσουν στα μαύρα τους κιτάπια δείχνει “ελευθερία της έκφρασης” και θέλει τετράγωνα αρχ@δια.


Φαντάζομαι αγαπητέ Μιχάλη ότι τέτοιο στραβόξυλο ομιλητή σαν εμένα δεν θα ματαείδες (μπορείς να με διαγράψεις, είναι τακτική που την κάνουν πολλοί δεδομένοι από τον χώρο σου, και από άλλους χώρους .....).

Ανώνυμος είπε...

"Η Χρυσή Αυγή είναι στην πραγματικότητα "μαύρη νύχτα"!
Του Μητροπολίτη Σισανίου και Σιατίστης Παύλου

Δύο λόγια νοιώθω την ανάγκη να πω ξέροντας πως θα ενοχλήσουν πολλούς. Αφορμή τα όσα διαδρατίστηκαν με ένα άθλιο κινηματογραφικό έργο.
Μέχρι τα πρόσφατα γεγονότα η αντικειμενική κριτική είχε αποφανθεί ότι πρόκειται για ένα έργο αμφιβόλου καλλιτεχνικής αξίας, για μια μετριότητα.

Η δεύτερη πληροφορία που είχαμε είναι ότι οι συντελεστές του, θα επεδίωκαν την σύγκρουση με την.....
Εκκλησία για καθαρά διαφημιστικούς και εισπρακτικούς λόγους.

Ήδη κάποιοι γνωστοί, αγανακτισμένοι πάντα με τους άλλους και ποτέ με τον εαυτό τους, ρωτούσαν τι κάνει η Ιερά Σύνοδος.
Η Σύνοδος όντως απασχολήθηκε με το θέμα, το συζήτησε, είχε τις πληροφορίες για την επιδιωκόμενη σύγκρουση εκ μέρους των συντελεστών της ταινίας και αποφάσισε να αντιδράσει με σύνεση, χωρίς όμως να τους προσφέρει την επιδιωκόμενη ευκαιρία.

Πάντα όμως υπάρχουν εκείνοι που θεωρούν μόνο τη γνώμη τους σωστή. Εκείνοι που πιστεύουν ότι κάθε άποψη διαφορετική από τη δική τους είναι προδοτική.

Λησμόνησαν ότι το καλό πρέπει να γίνεται καλά για να είναι καλό.

Τελικά οι θλιβεροί συντελεστές του έργου πέτυχαν στο στόχο τους.

Διαφημίστηκαν, παρουσιάστηκαν σαν θύματα οι πραγματικοί θύτες, παρουσίασαν σαν τέχνη, την χυδαιότητα του εσωτερικού τους κόσμου, τέθηκαν υπό την προστασία του γνωστού λόμπυ Τατσόπουλος-Ρεπούση και σία και έτσι πέτυχαν οι δήθεν υπερασπισταί του Χριστού να γίνουν οι καλύτεροι διαφημιστές μιας χυδαίας μετριότητας.

Να παρουσιαστεί σαν τέχνη το άτεχνο, σαν σημαντικό το ασήμαντο, να φανούν σαν σπουδαίοι οι μετριότητες, να παριστάνουν τους ηθο-ποιους οι φθορείς και διαφθορείς του ήθους και της αξιοπρέπειας, ανήγαγαν σε μεγέθη ασήμαντα τα θλιβερά ανθρωπάκια.

Ναι είμαι θυμωμένος με αυτούς τους ψευτο-ομολογητές και ψευτο-ήρωες.

Να τα πάρω όμως τα πράγματα με την σειρά.

Θά με ερωτήσετε: Δεν σε ενόχλησε αυτό το άθλιο έργο; Ασφαλώς και πολύ.

Όταν ξέρεις ποιός είναι ο Χριστός που αγαπάς και πιστεύεις και Τον διακονείς σε όλη σου τη ζωή ενοχλείσαι. Ενοχλείσαι από το κατάντημα των ανθρώπων, από την απίστευη διαστροφή της ψυχής τους, από τα θλιβερά απωθημένα και τις μειονεξίες τους.

Λυπάσαι για τη φτήνεια τους, που προσπαθούν να την πουλήσουν για τέχνη. Όμως ξέρεις: Ο Χριστός σου δεν έχει καμμία σχέση με το περιεχόμενο αυτού του έργου. Ότι ο Χριστός σου ΔΕΝ κινδυνεύει από τα θλιβερά αυτά ανθρωπάρια, από τα γυναικάρια και τα ανδρεικελα που ισχυρίζονται ότι κάνουν τέχνη.

Ο καθένας ο,τι έχει δίνει και όλοι αυτοί δείχνουν τι έχουν και ποιοί είναι. Δείχνουν μόνοι τους την ποιότητα τους και ρεζιλεύονται.
Αν οι θερμόαιμοι δεν τους είχαν διαφημίσει, θα είχαν περάσει απαρατήρητοι. Το μόνο που κατάφεραν η θλιβερή θιασάρχης και η παρέα της είναι να επιβεβαιώσουν την γνωστή προφητεία του Γέροντος Συμεώνος για τον Χριστό. «Ούτος κείται εις πτώσιν και ανάστασιν πολλών και εις σημείον αντιλεγόμενον». Δυστυχώς γι’αυτούς κείται εις πτώσιν.


ΣYNEXIZETAI

Ανώνυμος είπε...

Το δεύτερο που περιμένω να με ρωτήσετε είναι: Μα δεν πρέπει να υπερασπίσουμε την πίστη μας, τον υβριζόμενο Χριστό μας; Ναι, αλλά πως;
Την μέθοδο που χρησιμοποίησαν οι «αγωνιστές» την έχει αποδοκιμάσει ο ίδιος ο Κύριος μας.

Είναι η μέθοδος του Πέτρου που πήγε να υπερασπισθεί το Χριστό με ένα μαχαίρι. Το ίδιο λοιπόν κάνουν και οι σημερινοί που είναι ικανοί να καταστρέψουν, να κτυπήσουν και πιθανώς να λυντσάρουν τους υβριστές στο όνομα της πίστης.

Τι θλιβερό. Αλλά και πόσο επίκαιρο. Ο Χριστός αποδοκιμάζει τη μέθοδο τους. Θα μπορούσε ο Χριστός να υπερασπισθεί τον εαυτό Του μόνος Του.
Με τις λεγεώνες των Αγγέλων Του. Θα μπορούσε να ρίξει φωτιά και να τους κάψει. Αμφιβάλλετε; Δεν είναι όμως αυτό το πνεύμα Του.

Ο Χριστός δεν κινδυνεύει από τα θλιβερά αυτά ανθρωπάρια. Δεν κινδυνεύει από την αναισχυντία των άθεων και των διεφθαρμένων.

Η Πίστη κινδυνεύει από την αμετανοησία των χριστιανών, από την απουσία αγιασμού και αρώματος χάριτος σ’ αυτούς που θέλουν να λέγονται πιστοί.
Κινδυνεύει από την εκκοσμίκευση της πνευματικής ζωής των χριστιανών που αντικατέστησαν τον αγιασμό και το μαρτύριο για την πίστη, αυτή είναι η πνευματική αντίσταση, με το λυντσάρισμα των απίστων.

Δεν θυμίζει αυτό κάτι από Ιερά Εξέταση και μουσουλμανισμό η κάνω λάθος; Αφήσαμε τα βαρύτερα του νόμου και κυνηγάμε τα εντυπωσιακά και τα εύκολα.
Η απάντηση στη βλασφημία και τον χλευασμό της πίστης είναι η αναπλήρωση της πτώσεως των ταλαίπωρων χλευαστών με το περίσσευμα της δικής αγάπης και του δικού μας αγιασμού.

Θέλω όμως να πω και δυό λόγια και στους «επαγγελματίες» υπερασπιστές κάθε χυδαιότητας στο όνομα της τέχνης.
Με τέτοιους υπερασπιστές δεν μεταποιείται η χυδαιότητα, αδικείται η τέχνη, αλλά και αποκαλύπτεται η πνευματική πτωχεία των δήθεν προοδευτικών.

Η ταύτιση της χυδαιότητας με την τέχνη δεν τιμά αυτούς που το επιχειρούν. Ελευθερία του λόγου είναι και η βλασφημία και η αισχρολογία και η ρυπαρότητα.

ΣYNEXIZETAI

Ανώνυμος είπε...

Είτε όμως μας αρέσει είτε όχι η γλώσσα πάντα λαλεί από το περίσσευμα της καρδιάς και έτσι οι άνθρωποι δεν δείχνουν την ανύπαρκτη ελευθερία τους, αλλά την θλιβερή ποιότητα και το περιεχόμενο της καρδιάς τους και αυτορεζιλεύονται πέρα από τους τίτλους και τους τύπους τους.
Κανένα επιχείρημα δεν αποκτά ουσία και αλήθεια κρυπτόμενο πίσω από το βαρύγδουπο τίτλο του Πανεπιστημιακού Καθηγητή σε μια εποχή που μια τέτοια εκλογή επιτυγχάνεται με την υποστήριξη συντεχνιών ποικίλης μορφής, πολύ περισσότερο όταν κάποιοι αληθινά ικανοί απερρίφθησαν γιατί δεν ανήκαν στην «ομάδα», γιατί τους απέρριψε ο ιδεολογικός Προκρούστης.

Η χυδαιότητα και η αισχρότητα ούτε τέχνη είναι, ούτε πολιτισμός.

Άφησα τελευταία τη «Χρυσή Αυγή» που στην πραγματικότητα είναι «μαύρη νύκτα».
Είναι θλιβερό ότι κάποιοι «χριστιανοί αγωνιστές» ταυτίστηκαν με τη χρυσή αυγή για να υπερασπιστούν τον Χριστό.
Τον Χριστό που η «χρυσή αυγή» τον διώκει, τον προσβάλλει και τον εξευτελίζει καθημερινά και το πράττει στα πρόσωπα, των προσφύγων, των μεταναστών ακόμα και των παιδιών.

Ξεχάσατε αγαπητοί μου χριστιανοί το λόγο του Χριστού «εφόσον εποιήσατε, ενί τούτων των αδελφών μου των ελαχίστων, εμοί εποιήσατε;»
Δεν είναι ο άνθρωπος εικόνα του Χριστού όποιος και εάν είναι; Δεν είναι ένας μετανάστης, ένας πρόσφυγας, ελάχιστος αδελφός του Χριστού;
Δεν είναι ο «πλησίον» της Παραβολής του Καλού Σαμαρείτη; Σύμφωνα λοιπόν με την χρυσαυγίτικη αντίληψη θα έπρεπε ο Σαμαρείτης βλέποντας τον πληγωμένο Ιουδαίο να τον πετάξει στα σκουπίδια, τότε θα ήταν «καλός».
Κάθε εναγκαλισμός και χάϊδεμα χριστιανού η πολύ περισσότερο ιερωμένου προς την Χρυσή Αυγή δείχνει μπέρδεμα φρικτό και ακύρωση της πίστης.
Κανείς δεν μπορεί να παίζει «εν ου παικτοίς». Ο λόγος του Θεού έχει απόλυτο και αιώνιο κύρος.
Είναι άλλο το θέμα των προσφύγων και των προβλημάτων που μια ανίκανη πολιτική ηγεσία άφησε να δημιουργηθούν και άλλο η απόλυτη αξία του ανθρώπινου προσώπου.

Δεν θα ακυρώσουμε την αλήθεια του Θεού για να λύσουμε τα προβλήματα μας. Αντιθέτως τα προβλήματα δημιουργήθηκαν γιατί την αλήθεια του Θεού την αντικαταστήσαμε με την αλαζονεία μας και την επιπολαιότητα μας.
Στώμεν λοιπόν καλώς! Στώμεν μετά φόβου! Η άκρη του κουβαριού είναι του Χριστού το θέλημα και όχι οι αυθαιρεσίες και οι εξυπνάδες των ανθρώπων!

arxiepiskopos είπε...

Τέκνον μου, ανώνυμε και πολυγραφότατε μου, έλα να σε λιβανίσω με πεντάφυλλη να σου διαβάσω και 5-6 ξόρκια και άλλες ιουδαιο-χριστιανικές παπαρολογικές ευχές για να ηρεμήσεις και να φύγουν τα ταγκαλάκια από μέσα σου.

Η ΑΓΙΑ, οσία και μεγαλομάρτυς ΥΠΑΤΙΑ θα τιμωρήσει τους αθεόφοβους!!!!

Ειρήνη ημίν και υμίν

Ανώνυμος είπε...

To αν υπαρχει Θεος ή οχι ειναι αλλου παπα ευαγγελιο!!!

Αλλά:

- Εθνικιστες
- Φανατικοι θρησκευομενοι
- Φανατικοι οπαδοι ποδοσφαιρικων ομαδων..

Ειναι ψυχοπαθεια..Ειναι ατομα που χρειαζονται επιγοντως γιατρο...

Γενικα φανατισμο προς κατι εχουν ατομα με ψυχολογικες διαταραχες..

Αυτο μπορειτε να το καταλαβετε κατα καιρους και απο τα σχολια εδωμεσα...

Για μενα αυτες οι 3 ομαδες ανθρωπων ειναι το ιδιο με τους ανθρωπους που γινονται μανιακοι δολοφονοι, τους βιαστες κτλ...Ανθρωποι βαρεμενοι, απλα η αρρωστια τους ειναι αποδεχομενη απο την κοινωνια..

Μιχάλης είπε...

@ pluton

Το θέμα είναι πολύ απλό.
Σε όλες τις ιδεολογίες, σε όλα τα φιλοσοφικά ρεύματα, σε όλες τις θρησκείες, υπάρχει εκείνη η μερίδα των φανατικών.
Αυτό λέω και δεν θέλεις να το καταλάβεις.

Εσύ θέλεις να στοχοποιείς συνολικά ανθρώπους και ιδεολογίες, εγώ όχι.
Έχω την απλή λογική (και μέσα από τις επαφές που έχω με διάφορες ομάδες ανθρώπων) να καταλαβαίνω ότι σε όλα τα ρεύματα υπάρχουν αυτές οι φανατικές ομάδες.
Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι φανατικοί επειδή πιστεύουν στο συγκεκριμένο ιδεολόγημα.
Εσύ θέλεις να περάσεις το μήνυμα ότι οι μουσουλμάνοι είναι βάρβαροι ενώ οι χριστιανοί όχι. Ε, δεν είναι έτσι το θέμα.


Το ότι είσαι απόλυτος και μάλιστα «κολλημένος» με κάποια πράγματα φαίνεται από τα γραφόμενα σου.
Μου λες ότι αν θέλω μπορώ να σε διαγράψω, όπως έκαναν και πολλοί άλλοι από τον χώρο μου!
Κι εμένα με έχουν διαγράψει πολλοί από τον χώρο σου. Παρακάτω;
Τι κερδίζουμε με τις διαγραφές;
Και από την άλλη δεν σου είπα ποτέ ότι θα σε διαγράψω. Και δεν διαγράφω κανένα, εκτός και αν υπάρχουν συνεχείς ύβρεις.

Λες ότι «Το να έχεις αρχές βάση των οποίων θεωρείς ότι, κάθε στραβό που γίνεται και άπτεται των αρχών σου ορθά γίνηκε και το υπερασπιζόμαστε, δηλαδή να βαπτίζεις την μπριζόλα σε "οψάριον" κατά την πονηρή καλογερική λογική, είναι ΚΑΚΟ και ΤΡΙΣΑΘΛΙΟ για την δική μου προσωπικότητα».

Μα, αυτό κάνεις. Επειδή είσαι χριστιανός υπερασπίζεσαι τον χριστιανισμό και μάλιστα τον βάζεις σε αντιπαραβολή με το Ισλάμ το οποίο συλλήβδιν το θεωρείς κακό!
Εγώ δεν κάνω τέτοιες κατηγοριοποιήσεις.

Και αυτή η υπεροψία που έχετε αρκετοί χριστιανοί, καμία ταπείνωση δεν δείχνει.
Και δείχνει ότι είσαι δεδομένος.

pluton είπε...


Πράγματι έχεις δίκαιο σε κάποια πράγματα, και σ αυτά που δεν συμφωνώ από τον τρόπο σου “σκέπτεσθαι και ζειν” λογικό είναι να τα βλέπεις έτσι.

Έχω και ένα ιδιαίτερο χιούμορ μη τα ζυγιάζεις όλα με φαρμακευτική ζυγαριά, κάνω και την πλάκα μου κάποια στιγμή (για τα περί διαγραφής, αλλά ορθά το αντιμετώπισες).

Έχεις δίκαιο υπάρχουν παντού φανατικοί, εσύ όμως για τους κάποιους φανατικούς έγραψες το άρθρο σου; Είδες πόσο νηφάλια τοποθέτησε το ζήτημα ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης Παύλος.

Πάντως αυτό που είναι εξαίρεση για τους Χριστιανούς, για τους Μουσουλμάνους είναι κανόνας.

Αγαπητέ Woofis η αλήθεια είναι ότι είμαι πολυλογάς (τώρα πιέζομαι και με βλέπεις λακωνικό), ξέρουν ότι όταν αρχίσω να γράφω παθιάζομαι και καμιά φορά δεν έχω μέτρο, σου οφείλω απαντήσεις.

Woofis @

"Η "αντι-θρησκευτική υστερία" των "κυπριακών προοδευτικών μπλογκ" ταυτίζεται με την "χαμηλή νοημοσύνη, αμάθεια" τζιαι "ξεπεσμένην ηθικήν" κάποιου ναζιστή πανβλάκα ονόματι Γιούλιους Στράιχερ".

ΟΧΙ δεν είχα πρόθεση να πω τέτοια πράγματα, αποφεύγω τις κρίσεις σε τρίτους, όταν κάνω κρίσεις κατά κύριο λόγω στρέφονται στην αφεντιά μου. Η αναφορά μου στον υστερικό Γιούλιους Στράιχερ είχε να κάνει κυρίως με την μονολιθικότητα και τον φανατισμό, οι άνθρωποι που δεν μπορούν «να τα πουν πριν σφαχτούν» συνήθως είναι επικίνδυνοι και όπως γράφεται ευρέως στο ίντερνετ "Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΗΤΤΗΤΟΣ" (κάτι τέτοια γράφω και ο Μιχάλης δεν μπορεί να με παρακολουθήσει.

Ανώνυμος είπε...


Ανώνυμε, 17/10/2012, 2:52,

οι φανατικά αντιχριστιανοί δεν κατατάσσονται στην ίδια κατηγορία;;
Δεν είναι εξίσου εξτρεμιστικό το να είσαι κολλημένος σε κάτι και να κοιμάσαι να ξυπνάς προσπαθώντας να το διακωμωδήσεις όσο μπορείς περισσότερο;
Δεν έχω δει την παράσταση και επιφυλάσσομαι να πω οτιδήποτε επ'αυτής αλλά κοιτάζοντας τον ντόρο που προκάλεσαι, εντοπίζω έναν αποπροσανατολισμό από τον βασικό στόχο που πρέπει να έχει ένας κοινωνικός αγώνας σήμερα.Τελοσπάντων τόσα που συμβαίνουν γύρω μας, τέτοια κρίση που διερχόμαστε, αυτούς που βρήκαν κάποιοι καλλιτέχνες ( ταινία για Μωάμεθ, παράσταση για Χριστό) να προκαλέσουν ήταν τους χριστιανούς και τους μουσουλμάνους;
Κάτι μου βρωμά εδώ.

Τελοσπάντων εγώ θεωρώ ότι προκλήσεις και προσβολές απέναντι σε οτιδήποτε ο άλλος θεωρεί ιερό και του δίνει κουράγιο, στις δύσκολες εποχές που ζούμε, πρέπει να αποφεύγονται. Δεν ενν
Φανταστήκατε, σε μια ομοσπονδιακή Κύπρο, να προβάλλονται ένθεν και ένθεν, προσβλητικές παραστάσεις εναντίον του Αλλάχ ή του Χριστού; Μας οδηγεί πουθενά η μισαλλοδοξία;;



Ανώνυμος είπε...

*δεν εννοώ βέβαια να υπάρχει λογοκρισία, αλλά να μην ασχολούμαστε με το τι έγραψε ο ένας και ο άλλος (με όποιο ελατήριο) για το παρελθόν, αλλά για τα σημαντικά πράματα του σήμερα.

pluton είπε...

Να σας πληροφορήσω για κάτι πολύ δυσάρεστο.


ΠΡΟΩΡΗ ΑΥΛΑΙΑ ΣΤΟ ΧΥΤΗΡΙΟ. ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ "CORPUS CHRISTI" ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ - ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.

Τον τελευταίο καιρό ήταν περισσότερα τα MΑΤ απ έξω παρά οι θεατές μέσα, θα μου πεις πόσοι θα παρακολουθούσαν την παράσταση 200- 300 άντε 400 περιθωριακοί, την είδαν ΤΕΛΟΣ το κοινό, υπάρχει βέβαια μια ερώτηση: Ο Ταρτσόπουλος πρόλαβε να την δει ή ανάλωσε τις ημέρες της υπέρ παράστασης σε διαπληκτισμούς εκτός ΧΥΤΗΡΙΟΥ;

Ανώνυμος είπε...

Outstanding story there. What occurred after? Thanks!
My site : transfer news soccer 2012