Κυριακή, 10 Απριλίου 2011

ΔΕΝ ΣΠΙΛΩΝΕΤΑΙ Η ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΝΤΕΡΒΙΣ ΑΛΙ ΚΑΒΑΖΟΓΛΟΥ


Ένας βασικός κανόνας της δημοσιογραφίας αλλά και της ιστοριογραφίας είναι η διασταύρωση πηγών πριν την έκδοση οποιουδήποτε συμπεράσματος.

Αυτός ο βασικός κανόνας φαίνεται να αποτελεί ψιλά γράμματα για κάποιους και ειδικά για το «Ποντίκι» που καταβάλλει προσπάθειες για να πλήξει κάθε προσπάθεια που προάγει την φιλία και την ενότητα των δύο κοινοτήτων.

Στην έκδοση του ημ. 8 Απριλίου 2011, στην τελευταία σελίδα και κάτω από τον βαρύγδουπο τίτλο «Ο… υπέρμαχος της ελληνοτουρκικής φιλίας δεν ήταν τελικά αυτό που προσκυνά το ΑΚΕΛ, Η ιστορική αλήθεια για τον Καβάζογλου» επαναφέρει ισχυρισμούς του αγωνιστή της ΕΟΚΑ Γιώργου Παλαιολόγου ότι ο μετά την εκτέλεση του Κόδρου Ευριπίδου που έγινε από την ομάδα του Ιάκωβου Πατάτσου στην τουρκική συνοικία της Λευκωσίας, ο Παλαιολόγος (Απρίλιος 1956) στην προσπάθεια του να διαφύγει παρεμποδίστηκε από τον Καβάζογλου ο οποίος επιχείρησε να τον συλλάβει!

Η ίδια ιστορία δημοσιοποιήθηκε και πέρσι και υπήρξε πλήρης και τεκμηριωμένη απάντηση από τον γράφοντα, αλλά η «έγκυρη» εφημερίδα δεν αναφέρει ούτε λέξη. Και επειδή τη συμφέρει παρουσιάζει την εκδοχή Παλαιολόγου ως την μόνη ορθή!

ΑΝΤΙΚΡΟΥΕΤΑΙ Ο ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΥ

Ο ισχυρισμός του Γ. Παλαιολόγου, με τον οποίο ο γράφων συναντήθηκε και κατέγραψε στο μαγνητόφωνο και στη κάμερα τους ισχυρισμούς του, αντικρούεται από τον ισχυρισμό άλλου μέλους της ομάδας Πατάτσου, του Αιμίλιου Πατσαλίδη ο οποίος απαντώντας στην προσπάθεια του Γ. Σπανού να εκμαιεύσει ότι όντως ο Καβάζογλου εμπλέκεται στο επεισόδιο, ο κ. Πατσαλίδης δήλωσε άγνοια.(1)
Ενώ ο Γ. Σπανός έλεγε ότι ο Καβάζογλου προσπάθησε να συλλάβει τον Πατάτσο (και όχι τον Παλαιολόγο), ο Πατσαλίδης έλεγε ότι εκείνος που συνέλαβε τον Πατάτσο ήταν ένας Τούρκος αστυνομικός.

Ωστόσο ο κ. Παλαιολόγος ισχυρίστηκε στον γράφοντα ότι ο Καβάζογλου επιχείρησε να συλλάβει τον ίδιο και όχι τον Πατάτσο.
Ο κ. Παλαιολόγος όταν ρωτήθηκε από τον γράφοντα ανάφερε ότι δεν γνώριζε προσωπικά τον Καβάζογλου αλλά μόνο εξ όψεως, διότι και ο ίδιος μεγάλωσε στην τούρκικη συνοικία. «Τον έβλεπα συχνά, όπως και άλλους τούρκους, αλλά δεν ήξερα το όνομα του».
Πώς ήξερε τότε ότι ήταν ο Καβάζογλου;
«Τον αναγνώρισα όταν το 1965, μετά τη δολοφονία του, είδα τη φωτογραφία στην εφημερίδα».

Πέραν του ότι είναι ευκόλως κατανοητό ότι μέσα στην ένταση και την γρήγορη εξέλιξη των γεγονότων, δεν είναι εύκολο να αποτυπώσεις πρόσωπα, οι ισχυρισμοί Παλαιολόγου δεν μπορούν να ανταποκρίνονται στην αλήθεια αφού ο Καβάζογλου την περίοδο εκείνη δεν διέμενε, ούτε εργαζόταν στην τούρκικη συνοικία αλλά διέμενε στην Ομορφίτα.
Αυτό το γεγονός, ο κ. Παλαιολόγος είπε ότι δεν το είχε υπόψη του.
Ωστόσο επέμενε ότι εκείνος που επιχείρησε να τον συλλάβει ήταν ο Καβάζογλου.

Όπως μου ανέφερε, «το περιστατικό αυτό έγινε περίπου 20 λεπτά μετά την απόπειρα σε άλλο χώρο. Είχαμε απομακρυνθεί αρκετά από τον αστυνομικό σταθμό Σεραγίου. Και η σύλληψη του Ιάκωβου έγινε όχι πολύ μακριά από την εκκλησία του Αγίου Λουκά».
Κατά συνέπεια οι δύο ποδηλάτες δεν βρίσκονταν στην σκηνή της απόπειρας, ούτε μπορούσαν να ξέρουν τι ακριβώς έγινε. Ούτε βεβαίως γνωρίζουμε κατά πόσον είχαν επίγνωση ότι οι πυροβολήσαντες ήταν μέλη της ΕΟΚΑ ή κάτι άλλο.

ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΕΟΚΑ

Σημειώνεται ότι στην ιστοσελίδα του Σ.Ι.ΜΑ.Ε. που αναφέρεται στον Ι. Πατάτσο δεν αναφέρεται τίποτε απολύτως για εμπλοκή του Καβάζογλου στην υπόθεση:

«Η επίθεση έγινε έξω από τον κεντρικό αστυνομικό σταθμό Σεραγίου Λευκωσίας. Η προσπάθεια απέτυχε και ο Ιάκωβος, που έπεσε από το ποδήλατό του βρέθηκε στο στόχαστρο Τούρκου ειδικού χωροφύλακα. Δεύτερος Τούρκος αστυνομικός, ο Νιχάτ Βασίφ, άρπαξε τον Ιάκωβο, οπότε ο Παλαιολόγος πυροβόλησε θανάσιμα τον Νιχάτ και τον ελευθέρωσε. Στη συνέχεια όμως το πλήθος των Τουρκοκυπρίων που προσέτρεξε τον ακινητοποίησε και συνελήφθη. Ο Παλαιολόγος κατέφυγε στο αντάρτικο και ο Πατάτσος κατηγορήθηκε για την εκτέλεση του Νιχάτ και οδηγήθηκε στην αγχόνη». (http://ermis.lib.ucy.ac.cy/gsdl/cgi-bin/library.exe?e=d-00000-00---0eokabook--00-0--...-10-0---0---0prompt-10---4-------0-0l--11-en-50---20-preferences---00-0-1-00-11-1-0utfZz-8-00&a=d&c=eokabook&cl=CL1.98&d=HASHc25bc232382811ef0cf228.2.75)

Ο ΚΑΒΑΖΟΓΛΟΥ ΔΕΝ ΔΙΕΜΕΝΕ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΙΚΙΚΗ ΣΥΝΟΙΚΙΑ

Όλες οι μαρτυρίες που λήφθηκαν σε ανύποπτο χρόνο, πιστοποιούν ότι ο Καβάζογλου την περίοδο εκείνη ούτε κατοικούσε ούτε εργαζόταν στην τούρκικη συνοικία.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, σύμφωνα με όλες τις μαρτυρίες, ο Ντ. Καβάζογλου διέμενε στην Ομορφίτα και όχι στην τούρκικη συνοικία. (2)

Ο Καβάζογλου διέμενε στο σπίτι της αδελφής του στην Ομορφίτα.
Ο μ. Κιαμίλ Τουντζέλ ήταν γείτονας της αδελφής του Καβάζογλου στην Ομορφίτα, και όπως αναφέρει, ο Καβάζογλου άνοιξε δικό του επιπλοποιείο στο Ασμάλτι (τούρκικη συνοικία και όχι Ομορφίτα) το οποίο του το πυρπόλησαν οι τ/κύπριοι σοβινιστές μαζί με άλλα καταστήματα στην περιοχή.

Το 1954 άνοιξε νέο μαγαζί στην οδό Μπελίκ Πασιά (και πάλι στην τούρκικη συνοικία και όχι στην Ομορφίτα). Ανέλαβε μάλιστα να κατασκευάσει τα έπιπλα για το γάμο του φίλου του Κιαμίλ που θα γινόταν τον Σεπτέμβριο του 1955. Όμως τη δουλειά αυτή δεν την τέλειωσε ποτέ αφού στο μεταξύ έγινε έμμισθος του ΑΚΕΛ και πούλησε το μαγαζί του. Τα έπιπλα τα κατασκεύασε τελικά ο «κάλφας» του Καβάζογλου στον οποίο πούλησε το μαγαζί μετά που προσλήφθηκε στο ΑΚΕΛ το καλοκαίρι του 1955.

Σε επικοινωνία που είχα με τον Κιαμίλ Τουντζέλ στις 4 Μαΐου 2010 επιβεβαίωσε πλήρως τα όσα αναφέρει στο γραπτό του κείμενο και απέρριψε με βδελυγμία τους σχετικούς ισχυρισμούς αφού όπως είπε, είχε καθημερινή επαφή μαζί με τον Καβάζογλου ο οποίος λόγω των κινδύνων που διέτρεχε από τους τ/κύπριους εθνικιστές, δεν εμφανιζόταν στην τούρκικη συνοικία αλλά κινείτο μεταξύ Ομορφίτας και ελληνικής περιοχής.

Συνεπώς, υπογράμμισε, τον Απρίλιο του 1956 δεν βρισκόταν στη συγκεκριμένη περιοχή που έγινε το επεισόδιο με τον Πατάτσο.

Έκπληκτος από τους ισχυρισμούς δήλωσε ο άλλος στενός φίλος του Καβάζογλου, ο γνωστός τ/κύπριος Ιμπραήμ Αζίζ σε συνομιλία που είχαμε στις 7 Μαΐου 2010.
«Τι εγύρευε ο μακαρίτης και με ποδήλατο μάλιστα στην τούρκικη συνοικία το 1956;» διερωτήθηκε.

Ο κ. Αζίζ διερωτήθηκε ακόμα πως είναι δυνατόν να θυμήθηκε ο κ. Παλαιολόγος 9 χρόνια μετά το πρόσωπο του δράστη βλέποντας μια φωτογραφία και πόσο σίγουρος είναι γι αυτό.

Χωρίς να γνωρίζει τι μου ανέφερε ο Κ. Τουντζέλ, ο κ. Αζίζ ανέφερε ακριβώς τα ίδια και πρόσθεσε ότι «τον Δεκέμβρη του 1955 όταν οι Βρετανοί κήρυξαν παράνομο το ΑΚΕΛ και έκλεισαν το «Δημοκράτη», έκλεισαν και την τ/κυπριακή εφημερίδα «Ινκιλαμπσί» της οποίας βασικό στέλεχος ήταν και ο Καβάζογλου». Πρόσθεσε μάλιστα ότι εξ όσων θυμάται «ο Καβάζογλου συνελήφθη εκείνη την ημέρα μαζί με άλλους 26 τ/κύπριους».
«Είναι αδιανόητο, ενώ γνώριζε ότι τον κυνηγούσαν οι τ/κύπριοι εθνικιστές να εμφανιστεί στην τούρκικη συνοικία μέρα μεσημέρι, να κυκλοφορεί με ποδήλατο και μάλιστα να εμπλακεί και σε επεισόδιο».

Το τότε στέλεχος του ΑΚΕΛ Χριστόφορος Τζιονής ο οποίος φιλοξενούσε τον Καβάζογλου στο σπίτι του, διέψευσε τα όσα λέγονται για το θέμα, ενισχύοντας τα όσα είπαν οι δύο τ/κύπριοι φίλοι του Καβάζογλου, υπογραμμίζοντας ότι ο Καβάζογλου έφυγε οριστικά από την Ομορφίτα και πέρασε στον ε/κυπριακό τομέα το 1958 όταν άρχισαν οι δολοφονίες των τ/κυπρίων αριστερών από τους εξτρεμιστές τ/κύπριους.
Σημείωσε μάλιστα ότι μέσα στο 1963 πήγε μία φορά κρυφά στην Ομορφίτα για να δει την αδελφή του και χωρίς να έχει γνώση το ΑΚΕΛ.

ΔΕΝ ΔΙΑΚΙΝΕΙΤΟ ΜΕ ΠΟΔΗΛΑΤΟ

Τόσο ο Γ. Παλαιολόγος όσο και ο Γ. Σπανός έκαναν αναφορά στο ότι ο Καβάζογλου όταν ενεπλάκη στο συγκεκριμένο επεισόδιο επέβαινε σε ποδήλατο.

Όπως ήδη αναφέρθηκε ήταν πολύ επικίνδυνο για τον Καβάζογλου να εμφανιζόταν στην τούρκικη συνοικία και μάλιστα μέρα μεσημέρι, αφού ήταν επικηρυγμένος από την τ/κυπριακή ακροδεξιά.

Όλοι οι προαναφερόμενοι απορρίπτουν κατηγορηματικά το ότι ο Καβάζογλου χρησιμοποιούσε ποδήλατο.

Ο Ιμπραήμ Αζί λέει ότι ο Καβάζογλου ΔΕΝ κυκλοφορούσε με ποδήλατο αλλά με ένα παλιό αυτοκίνητο. Ανάλογη είναι και η μαρτυρία του Κ. Τουντζέλ.
Μάλιστα ο Χριστόφοφος Τζιονής δίνει τη λεπτομέρεια ότι το αυτοκίνητο του ήταν μάρκας Φορντ με αριθμούς εγγραφής R135.


ΜΙΑ ΑΝΕΛΠΙΣΤΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ


Kαβάζογλου και Ε.Ο.Κ.Α.

«Σημερινή» 13/05/2010 Με τον Λάζαρο Μαύρο

Υπάρχει η μαρτυρία του αγωνιστή της ΕΟΚΑ Γιώργου Παλαιολόγου ότι, τον Απρίλιο του 1956, κατά την επιχείρηση της ΕΟΚΑ για την εκτέλεση Ε/κ αστυνομικού συνεργάτη του «Special Branch», στην τουρκική συνοικία, την οποία διενήργησε ο ίδιος μαζί με τον, μετέπειτα απαγχονισθέντα γι' αυτό, ήρωα Ιάκωβο Πατάτσο, θυμάται ότι ο Καβάζογλου και κάποιες Τουρκάλες της γειτονιάς, προσπάθησαν να παρεμποδίσουν τη διαφυγή τους. Πράγμα που πέτυχαν για τον Πατάτσο κι απέτυχαν για τον ίδιο. Από τις περιγραφές, πάντως, δεν είναι σίγουρο ότι οι τυχαία ευρεθέντες εκείνη τη στιγμή στο σοκάκι, άνδρες και γυναίκες, ήξεραν ότι επρόκειτο για δράση της ΕΟΚΑ και ότι η σπουδή τους κατά των δραστών, σχετιζόταν τότε με την ΕΟΚΑ.

Γεγονός είναι ότι ουδεμία από τις μετέπειτα αναφορές για τη δράση, τα άρθρα και τις ενέργειες του Καβάζογλου, από το 1958 μέχρι το 1965, δείχνει οποιαδήποτε εναντίωσή του στον αγώνα της ΕΟΚΑ. Ή οποιαδήποτε συνεργασία του με τους Εγγλέζους.
Αντίθετα: Οι σύντροφοι του Καβάζογλου, Ιμπραχίμ Αζίζ και Νουρεττίν Σεφέρογλου, σε ειδικό λεύκωμα που εξέδωσαν το 1965, αμέσως μετά τη δολοφονία Καβάζογλου - Μισιαούλη από την ΤΜΤ, έγραφαν με σεβασμό και εύνοια για τον εθνικοαπελευθερωτικό - αντιαποικιακό αγώνα του 1955-59: «Όταν κατά τη διάρκεια των μεταπολεμικών [μετά τον Β΄Π.Π.] χρόνων ο αντιαποικιακός αγώνας του κυπριακού λαού άρχισε να οργανώνεται συστηματικά, να εντείνεται, να εκδηλώνεται ολοένα και πιο μαχητικά, και να επηρεάζει την προοδευτική μερίδα των Τούρκων εργαζομένων, οι Βρετανοί αποικιστές προσεταιρίστηκαν την τ/κ σωβινιστική ηγεσία, με σκοπό να ενισχύσουν τη θέση της μέσα στον τ/κ πληθυσμό, να την προβάλουν σαν το αντίπαλο δέος της ε/κ πλευράς και να την αντιπαρατάξουν στον αγώνα της για την αυτοδιάθεση […] Στη διάρκεια της δεκαετίας 1950-1960 η σωβινιστική τ/κ ηγεσία, σε συνεργασία με την αντιδραστική κυβέρνηση Μεντερές [της Τουρκίας], πιστός υπηρέτης των Βρετανών αποικιστών, προσπαθεί να καθυποτάξει την [τ/κ] κοινότητά μας και να διασπάσει την ενότητα του κυπριακού λαού.

Το 1958 με τις τρομοκρατικές της ομάδες οργανώνει, με την έμπνευση και τη βοήθεια των αποικιστών, βανδαλισμούς και επιθέσεις εναντίον των Ελλήνων και ανοίγει ο δρόμος για τη σημερινή [1965] τραγωδία του κυπριακού λαού». (Επετειακή ανατύπωση από τη «Χαραυγή» το 2005: «40 χρόνια από τη θυσία των Καβάζογλου - Μισιαούλη. Θύματα φασιστικής τρομοκρατίας [της ΤΜΤ]» του ειδικού λευκώματος των Αζίζ και Σεφέρογλου του 1965).

Ο Καβάζογλου υπήρξε βασικός συντάκτης της τουρκικής αριστερής εφημερίδας «Ινκιλαπψί» («Επαναστάτης»), του Φαζίλ Οντούρ, την οποία οι Εγγλέζοι αποικιοκράτες έκλεισαν και απαγόρευσαν τον Δεκέμβριο του 1955, τον δε Οντούρ δολοφόνησε η ΤΜΤ 24.5.58.
Ήταν, ο Καβάζογλου, θαυμαστής κι ακολουθούσε την πολιτική και ιδεολογική γραμμή του μεγάλου Τούρκου κομμουνιστή ποιητή Ναζίμ Χικμέτ, ο οποίος, από τη Μόσχα όπου ζούσε, αμέσως μετά την έναρξη του αγώνα της ΕΟΚΑ, είχε εκδώσει ανακοίνωση υποστήριξης του αγώνα. Και καλούσε την τουρκική μειονότητα της Κύπρου να αγωνιστεί μαζί με τους Έλληνες Κυπρίους εναντίον των Εγγλέζων ιμπεριαλιστών για την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα. Η δήλωση Ναζίμ Χικμέτ, υπέρ της Ένωσης με την Ελλάδα, δημοσιεύτηκε και στην αριστερή εφημερίδα «Αυγή» των Αθηνών, στις 14 Απριλίου 1955.

Ούτε η «Χαραυγή» του ΑΚΕΛ, ούτε ο Χριστάκης Βανέζος προσωπικός φίλος και συνεργάτης του Καβάζογλου στο βιβλίο του για τον Καβάζογλου, ούτε οιοσδήποτε άλλος, μέχρι σήμερα, απ’ όσα έχουμε μελετήσει, παρουσίασαν ποτέ οποιοδήποτε κείμενο, ομιλία, δήλωση ή ενέργεια του Καβάζογλου, είτε κατά τη διάρκεια του αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-1959, είτε μετέπειτα 1960-1965, που να αφήνει έστω και ίχνος υπόνοιας ότι ο Καβάζογλου εναντιώθηκε ποτέ καθ’ οιονδήποτε τρόπον στον αγώνα της ΕΟΚΑ.


http://www.sigmalive.com/simerini/analiseis/other/265897


____________________________
1. «ΛΟΓΟΣ» εκπομπή «Μνήμη και χρέος» 4 Απριλίου 2001.
2. Χρ. Βανέζου «Ντερβίς Αλί Καβάζογλου», Λευκωσία 2008.

25 σχόλια:

Σολιάτης είπε...

Νομίζω είναι πια κατανοητό από τον καθένα που παρακολουθεί και προβληματίζεται, ότι η φυλλάδα το ποντίκι της Κύπρου, όπως και άλλα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα μαζικής παραπληροφόρησης, έχουν στόχο την εδραίωση του διαχωρισμού και της διχοτόμησης. Και θα χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο για την επίτευξη του στόχου τους και το ψέμα είναι το λιγότερο. Παρ' όλα τα επιχειρήματα και τα στοιχεία που παρουσιάζεις Μιχάλη καθώς και άλλοι, με τη πρώτη ευκαιρία πάλι τα ίδια θα γράψουν, ίσως και χειρότερα.

νεος ελληνοκυπριος είπε...

Φίλε Μιχάλη,
το είδα κι εγώ το εν λόγω δημοσίευμα στην πρώτη σελίδα του ποντικιού στο περίπτερο...τζιαι χαζίριν ήταν να αγοράζω την πονικοφυλλάδα να δω τι ακριβώς εσοφιστήκαν πάλε οι διχοτομιστές...
Επί της ευκαιρίας, εν θα έπρεπε να έκαμνε κινήσεις το ΑΚΕΛ έτσι ώστε να τιμάται η θυσία τούντων δύο ηρώων στα σχολεία;
Δύο άνθρωποι δολοφονημένοι από την ΤΜΤ που εργάζονταν για την ειρήνη και την δημοκρατία, την συνύπαρξη και την συνεργασία, δεν πρέπει να αποτελούν πρότυπα για μαθητές και εκπαιδευτικούς;

Anef_Oriwn είπε...

Νέε,

Την ίδια [“αιρετική”] σκέψη έκαμα κι εγώ! Τελικά δεν υπέκυψα στον πειρασμό, αλλά το εν λόγω πόνημα στην ΠΟΝΤΙΚΟ-φυλλαδα το διάβασα! [Νομίζω ότι ήταν στην τελευταία σελίδα]. «Τούτο» αποτελεί αναμάσημα περσινών εμπαθών και καθαρά αντι-τουρκοκυπριακών τοποθετήσεων του οπλολάγνου ελληναρά Χάρη Φεραίου [πάνω στο θέμα της ανάμειξης του Καβαζογλου στη σύλληψη του Πατάτσου], με τες οποίες μάλιστα και πάλι έδωσε τεκμηριωμένες απαντήσεις ο Μιχάλης... [Με τες θέσεις του Χάρη Φεραίου για το κυπριακό, ίσως αξίζει το κόπο να ασχοληθούμε κάποια φορά καθώς τούτες αποτελούν καθαρή προώθηση λύσης διχοτομικής – για τη διατήρηση ενός καθαρά ελληνοκυπριακού κράτους με τελικό στόχο την Ένωση] ...

Όμως ρε φίλε τώρα σοβαρομιλάς ότι μπορούν να γίνονται εκδηλώσεις στα σχολεία για «... να τιμάται η θυσία τούντων δύο ηρώων ...»; Ξέρεις τι πάει να πει ΟΕΛΜΕΚ και ΠΟΕΔ; Μόνο σε καμιά Τεχνική Σχολή μπορεί αν γίνει κατορθωτό κάτι τέτοιο ή σε καμιά Βεργίνα!

αιολος είπε...

EΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΓΡΙΒΑΣ - Ν ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ - ΑΚΕΛ

Ας γράψω ένα έθιμο από τα αγνά έθιμα της ελληνικής επαρχίας.

Μια κόρη όταν την καλέσει η φύση και βρεθεί το κατάλληλο παλικάρι, χάνει «ότι πολυτιμότερο» έχει μια παρθένος, μετά το πρώτο χάσιμο μπορούν να ακολουθήσουν πλήθος παρομοίων συνευρέσεων.

Όταν όμως έρθει η ώρα που θα πρέπει να κάνει οικογένεια, ο νυμφίος θα πρέπει να βρει «παρθένον» και όχι «μπέστε σκύλοι αλέστε», έτσι η κόρη απευθύνεται στον ανάλογο ιατρικό κλάδο προς αποκατάσταση της ζημιάς, που της έγινε σε μια στιγμή απερισκεψίας, ο λαός μας αυτή την αποκατάσταση την ονομάζει «παρθενοραφή».


Έτσι το βράδυ στο γαμικόν κρεβάτι, ο γαμπρός διαπιστώνει περιχαρής την «πρωτιά» του και το πρωί η «διακορευθείσα» κόρη απλώνει στο παραθύρι της το κατωσέντονο, που εκτός των γαμπριάτικων σπερμάτων έχει και τις αποδείξεις ότι ήταν «αγνή, άσπιλος και αμόλυντος», οι μόνοι που χαμογελούν αινιγματικά είναι ο γιατρός της επέμβασης, και τα ρεμάλια που οδήγησαν ένα ηθικό κορίτσι στην αμαρτία, ανώριμα υποκείμενα που την ανάγκασαν να μετρήσει το φάρδος και το πλάτος του κρεβατιού τους με την πλάτη της αλλά και με άλλους άσεμνους τρόπους.

Τι δουλειά έχει αυτή η θλιβερή εξιστόρηση με την πολιτική που περιέγραψες θα το δεις στο αμέσως επόμενο ποστ μου. Θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μου συγχωρήσετε τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη διότι, ότι γράφω βγαίνει με την πρώτη χωρίς να το κτενίζω μετά το κείμενο.

aiolos είπε...

ΚΟΥΚΟΥΛΟΦΟΡΟΙ


Υπάρχουν πολλών ειδών κουκουλοφόροι που καταδίδουν στις διωκτικές αρχές:

Α. Άνθρωποι που πιστεύουν σε ιδανικά, αλλά όταν πέσουν στις ανακριτικές δαγκάνες των αντιπάλων δεν αντέχουν και «δίνουν» όσους ξέρουν και μερικές φορές και όσους δεν ξέρουν. Αυτό συνέβη με το ημερολόγιο του Γρίβα, ο άνθρωπος που «έδωσε» την κρύπτη του δεν άντεξε, ο Γρίβας το καταλαβαίνει γι αυτό και είναι ανεκτικός και από τα λόγια του για τον άνθρωπο αυτό βγαίνει μια συγκατάβαση, εξ άλλου ο Γρίβας δεν είναι κανένα παιδάκι που δεν έχει εφαρμόσει ανάλογες μεθόδους στους αντιπάλους του και ως εκ τούτου κατανοεί.

Β. Υπάρχουν καταδότες που από την ασφάλεια τους συνειδητά «δίνουν» αντιπάλους τους, αυτή είναι η περίπτωση του Ν Ζαχαριάδη που από την Ουγγαρία «δίνει» χωρίς να διατρέχει κανένα κίνδυνο τον υπεύθυνο ενός αντάρτικου.

Γ. Όπως είναι γνωστό οι δυνάμεις καταστολής, γαμούν το κέρατο στους λαούς, αλλά τους ηγέτες των αντιπάλων τους σέβονται, αυτή είναι μια άτυπη συμφωνία πχ

Στην Ν Αφρική σκότωναν τους μαύρους για πλάκα αλλά τον Μαντέλα τον ταΐζανε για κάποιες δεκαετίες.
Oι Άγγλοι μετά το Βατερλώ, μπορεί τους Γάλλους να τους σκότωναν έτσι για γούστο αλλά τον Ναπολέοντα τον άφησαν να πεθάνει από γηρατειά.
Οι Τούρκοι σκοτώνουν σαν κοτόπουλα τους Κούρδους αλλά τον Οτσαλάν και το χασίσι του όποτε το χρειάζεται του το δίνουν και μήτε σφαλιάρα δεν έχει φάει.

Λίγες είναι, σπάνιες θα έλεγα, οι περιπτώσεις που πληρώνουν οι ηγέτες, το σύνηθες είναι να πληρώνουν οι λαοί.
Άρα οι ηγέτες του ΑΚΕΛ που «ξανάδωσαν» τον Γρίβα το έκαναν με ασφάλεια χωρίς να κινδυνεύουν.

Από τις τρεις αυτές περιπτώσεις ρουφιανιάς την μόνη που καταλαβαίνω και δικαιολογώ είναι η πρώτη, στην πρώτη κατάσταση μπορούν να βρεθούν όλοι, εγώ, εσύ ο άλλος, αυτοί οι ρουφιάνοι έχουν πολλά ελαφρυντικά, ΠΟΛΛΑ. Οι άλλοι κανένα, στην πράξη όμως αυτοί που στιγματίζονται δεν είναι οι διακορευμένοι (καραπουτάνες) με την θέλησή τους της Β και Γ περίπτωσης αλλά οι βιασθέντες παρά την θέλησή τους της Α περίπτωσης.

Τώρα με γνώμονα να μας παρουσιάσει ο Μιχάλης, ότι ο Ν Ζαχαριάδης και το ΑΚΕΛ είναι παρθένες «αγνές, άσπιλες και αμόλυντες», μας δείχνουν επί του κατωσέντονου τα σημάδια της παρθενοραφής που πραγματοποίησε.

Διότι παρθενοραφή υπήρχε, όταν ο Ν Ζαχαριάδης και το ΑΚΕΛ «Έδωσαν» τον Γρίβα δεν γνώριζαν αν ήξεραν οι Άγγλοι, αυτό το μάθαμε 40 χρόνια μετά, έτσι Μιχάλη; Άρα το ρουφιανιλίκι και ηθελημένο και πρόστυχο ήταν, το λίφτινγκ που επιχειρείς φτιάχνει Μάικλ Τζάκσον και όχι Ντόριαν Γκραίη.

aiolos είπε...

ΚΑΤΑΔΟΤΕΣ


Μου διηγείτο ένας πρώην αντάρτης του Άρη στα νιάτα μου:

Ένας συναγωνιστής του είχε υποστεί Ιώβεια μαρτύρια για την κομμουνιστική του ιδεολογία, αλλά δεν υπέκυπτε με τίποτα «Δεν υπογράφω, δεν μαρτυράω, Κάντε ότι θέτε», απόκαμαν οι βασανιστές τους «Άστα κομμάτια με το παλιοκουμμούνι μας κοψομέσιασε να τον βαράμε», τον πήρανε και τον πέταξαν σε ένα κελί, την ώρα που έφευγαν το ακούνε μέσα από το κελί να τσιρίζει και να τους παρακαλά να τον πάρουν και ότι θέλανε, πράγματι πάνε τον παίρνουν και υπέγραψε και κατάδωσε ότι ήξερε και δεν ήξερε. Απορημένοι οι βασανιστές του είπαν «Βρε άνθρωπε, μήνες τώρα μας έχεις βγάλει τα χέρια να σε βαράμε και πίσω δεν έκανες τώρα που παραιτηθήκαμε γιατί υπέκυψες;»
Η απάντηση που μου έδωσε αυτός ο αντάρτης του Άρη ήταν….. «Τα πάντα μπορούσε να ανεχτεί το μόνο που δεν μπορούσε να ανεχτεί ήταν να συνυπάρχει με ποντίκια και στο κελί που τον έριξαν υπήρχαν ποντίκια».

Τέτοιες ιστορίες ξέρω άπειρες, γι αυτό με τους κοινούς καταδότες είμαι ελαστικός.

Θα σου πω πως εξόντωνε ο Ν Ζαχαριάδης στον εμφύλιο τους αντιπάλους του.
Ο Στάλιν από την εποχή του εμφυλίου είχε αποφασίσει την αντικατάσταση του Ν Ζαχαριάδη, σαν αντικαταστάτη του είχε επιλέξει τον Πεχτασίδη τον περίφημο «Μιχάλη» του Μπουλκές , ο οποίος στα δεκεμβριανά ήταν υπεύθυνος της ΟΠΛΑ στην Αθήνα, τον έφερε λοιπόν στον Γράμμο και τον διέταξε να αναλάβει ανασύσταση του κομματικού μηχανισμού του ΚΚΕ στην Θεσσαλονίκη, έστελνε δηλαδή τον πιο γνωστό άνθρωπο στην ασφάλεια στην Θεσσαλονίκη, ο Πεχτασίδης αρνήθηκε και πήγε απλός μαχητής του ΔΣΕ στις μάχες, εκεί όμως είδε ότι τον είχαν βάλει για ξέκαμα και έφυγε και πήγε στο Μπουλκές, εκεί δύο σύντροφοι τον σκότωσαν με μπαλτάδες, ακόμα και αν δεν πέθαινε ο Στάλιν ο Ν Ζαχαριάδης θα αντικαθίστατο, ίσως και πιο γρήγορα. Αυτό που έγινε στον Πεχτασίδη τι ήταν χαφιεδισμός δεν ήταν, εσκεμμένο «δόσιμο» ενός ανθρώπου στον εχθρό. Αν δεν είχε ενδοιασμούς να «δώσει» τον Πεχτασίδη θα κώλωνε να «δώσει» τον Γρίβα;

Anef_Oriwn είπε...

Aiolε,

Ως συνήθως, “που σου νέφκω που πάεις”, ή κατα το ελληνικότερο “αλλά λόγια ν’ αγαπιόμαστε”!!!

ManoWAR είπε...

Ακόμα και το ΚΚΕ ήταν υπέρ του αγώνα της ΕΟΚΑ!

Σύσσωμος ο Ελλαδικός κόσμος, μαζί και η αριστερά διανόηση (βλέπε Ρίτσος κ.α.), ακόμα και το ΚΚΕ (ως γνήσιοι Έλληνες αλλά και σαν κομμουνιστές - υποστηρικτές αυτοδιάθεσης των λαών) υποστήριζαν τον δίκαιο εθνικό αγώνα της ΕΟΚΑ.

Θλιβερή παραφωνία το επίσημο ΑΚΕΛ (γράφουμε το "επίσημο" επειδή αριστεροί κύπριοι πατριώτες στήριξαν τον αγώνα της ΕΟΚΑ για την ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα).

http://antiparakmi.blogspot.com/2011/04/blog-post_10.html

Ανώνυμος είπε...

ακουστε την βλακεια των τουρκοακελικων.το ποντικι θελει διχοτομηση.οσοι δεν θελουν την τουρκικη ομοσπονδια που μας πασαρει το τουρκοπροσκυνημενο ακελ ειναι διχοτομικοι.ολοι οι προσφυγες ειναι διχοτομικοι και δεν θελουν να πανε εεσω τους στα οποια μενουν οι αδελφοι του ακελ οι μελλοθανατοι τουτρζτοιεποικοι και οχι τουρκοκυπριοι μια εμπνευση των μαστορων του ακελ των εγγλεζων.ε πε αλλοναν ρε τρομοκρατη .ε ρε ενα λαθος εισιε η εοκα β.εν σας εκαθαρισε ουλλους τζε εχουμε σας σημερα να μας πουλατε στην πατριδα την τουρκια.να φερνετε καθε βρωμορατσα να μας απολυεετ εμας τζαι οταν θελουμε λεφτα τζαι δουλεια να μας λετε ξενοφοβικους ρατσιστες τζσς συνομωτες κατα τους μελλοθανατου τουρκοφκια.γαμω το εθνος σας βρωμοτουρκοι.ο μαης ηρτε εν να φατε ενα γαμιλικι τζε να γυρευετε τρυπα να χωστειτε.παλι εν να πατε στα αδερφια σας να χωστειτε η στοτροοοδς που εχωνεστουν στον πολεμο ενω εμεις επολεμουσαμεν.δικαια λυση με τουρκοποιηση και μη επιστροφη προσφυγων δικαια κοινωνια εμ ανεργια,λαθρομεταναστες και παχυλους μισθους για τους δημοσιους υπαλληλους τρομοκρατες.για τον φτωχο μονο αγουρια/ποιος ενα σας ψοψησει ρε?κανενα προβατο που σας αγαπα πολλα τζε γαματε τον τζε λεει ευχαριστω

αιολος είπε...

Αγαπημένε μου ΑΝΕΥ εμείς πάλι το λέμε :

ΟΣΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ Η ΑΛΕΠΟΥ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΚΡΕΜΑΣΤΑΡΙΑ
και οι αρχαίοι ημών πρόγονοι

ΑΓΟΥΡΙΔΕΣ ΕΙΣΙ.

Για πες μας και την δική σου γνώμη για το ρουφιανιλίκι.

Ανώνυμος είπε...

εγώ λέω να πάεις να πνιγείς.

πρόσφυγας είπε...

15 Ιούλη ώρα ¨8:30 1974 η φωνή του Νταλάρα στο πουκαμισο το ΘΑΛΑΣΣΙ κόβεται Και η Πόρτα παραβιάζεται από για να εισβάλει ο Τούρκικος στρατός στις 20 Ιούλη ώρα 5.00.
όσο κι αν θέλετε να το ξεχάσουμε δεν γίνεται. Τ' αποτελέσματα είναι εδώ. Και οι προδότες γνωστοί όπως και αυτοί που τους κάλυψαν και τους καλύπτουν.

αισοπος είπε...

Ρε πολεμιστή ανόμιμε 4/10/2011 3:52 λαλείς τούτοι ούλλοι με τα καππελούτκια με το σήμα της ΕΟΚΑβ που εθώρουν στην Κακοπετριάν (είμουν 15 χρονων) εν στην πρώτη γραμμή που επολεμούσαν; εν το έξερα τούτον ότι είχεν τζαι τζαμε πολεμικές συγκρούσεις μπράβο τους

αιολος είπε...

Κατηγορίες κατά υπουργού της κυβέρνησης Κληρίδη διατύπωσε στην χθεσινή συνέντευξη Τύπου ο πρόεδρος Χριστόφιας.

Συγκεκριμένα ανέφερε ότι υπουργός προηγούμενης κυβέρνησης, μετά το πέρας της θητείας του αποτάθηκε στο Γραφείο Εργασίας για επίδομα ανεργίας. Δήλωσε ότι δεν πρόκειται να αποκαλύψει το όνομα του υπουργού, τον κάλεσε όμως «να βγει ο ίδιος να το πει και να απολογηθεί». Κανένας, είπε, δεν πρέπει να δημαγωγεί, αποκρύβοντας δικά του κατορθώματα.

Γνωρίζω ότι οι κομμουνιστές δεν λένε για τέτοια θέματα λόγια στον αέρα.

Δύο τρεις ερωτησούλες :

1. Ο Χριστόφιας πότε το έμαθε αυτό; Τώρα που είναι προεκλογική περίοδος;

2. Σαν υπεύθυνη κυβέρνηση γιατί δεν το έπιασε το λαμόγιο να βάλει φυλακή, να χαρούμε όλοι.

3. Γιατί δεν δίνει το όνομά του από αβρότητα και συμπαράσταση προς τον συνάδελφό του πολιτικό; ή για να γίνει συμψηφισμός με δικά του που ξέρουν οι άλλοι ... ΣΥΝΑΛΛΑΓΗ;

Ανώνυμος είπε...

αιολε, σαν να τζαι τκεβάζω τη βαβυλωνία

Κουστίκας είπε...

Βρε αίωλε,
έχει ο σύκους έντερα και μακριές ποδάρες βρε; Για μήπως κατάπια κάνα βατράχ μέησ τη νύκτα μωρέ; Σκληρό μου φάνηκε για σύκ!

Μιχάλης είπε...

Ανώνυμος 4/10/2011 3:52 μμ

Τα απωθημένα σου είναι εμφανή. Περαστικά σου…

Μιχάλης είπε...

@ ManoWAR

Αν και είσαι εκτός θέματος θα κάνω ένα σχόλιο.

Οι αντιφάσεις μερικών δεν έχουν όρια.
Από τη μια κατηγορούν το ΚΚΕ για προδοσία του Γρίβα και από την άλλη λένε ότι το ΚΚΕ ήταν υπέρ της ΕΟΚΑ.

Αυτά τα συμπεράσματα τύπου άσπρο-μαύρο, ύψος-βάθος έχουμε όταν μελετάμε τα δεδομένα ξεχωριστά και ξεκομμένα από το συνολικό πλαίσιο.

Αν και θα πρέπει να πρόσεξες την τελευταία παράγραφο του κειμένου στο οποίο μας παραπέμπεις, που σηκώνει αρκετή συζήτηση.

Μιχάλης είπε...

Αίολε,

Γιατί δυσκολεύεσαι να μείνεις στο θέμα που συζητούμε;

Μιχάλης είπε...

@ aiolos

Αυτό το κείμενο θα έπρεπε να το έβαζες στην προηγούμενη ανάρτηση.
Γι’ αυτό το σχόλιο μου θα το βρεις στην προηγούμενη ανάρτηση.

Ανώνυμος είπε...

Μάλιστα. Για την αυτοκτονία των 2 δοσίλογων, καταδοτών και προδοτών του κυπριακού ελληνισμού γράψατε αρκετά. Όσο και να θέλετε να τους ηρωοποιήσετε δε θα τα καταφέρετε!
Για την ηρωική έξοδο του Μεσολογγίου τη νύχτα της 10ης Απριλίου 1826, μούγκα τα καλόπαιδα!

Λάκκος με ασβέστη,
Τσεκούρι και φωτιά στους τουρκοπροσκυνημένους!

Αίσοπος είπε...

ρε ανόνιμε 4/12/2011 9:42 πμ Χεστίκαμε τωρά από τον βόβο μας. Εσύ φοβάσαι να βάλεις έστω και ένα ψευδόνιμο για να πεις μια αποψη αν έχεις. Οι απειλές δεν είναι άποψη. Ελληνισμός σημαίνει δημοκρατία, εσύ τι είσαι;

Ανώνυμος είπε...

Αίσωπε να σου πώ εγιώ τι είναι ο ανώνυμος στον οποίο αναφέρτηκες και τον οποίο ρωτάς τι είναι.
Εν που τους άλλους έλληνες.

Εσύ όμως γιατί διασύρεις το όνομα του μεγάλου αυτού έλληνα γράφοντας λανθασμένα το όνομα του? Μήπως είναι τα πολλά δημοκρατικά αισθήματα που σε διακατέχουν που φταίνε γι αυτό?

ΑΙΣΩΠΟΣ είπε...

ανόνιμε 4/13/2011 2:58 πμ αυτή η συζήτηση ξανάγινε, με την ορθογραφία, (στο ιστολόγιο είναιορθά γραμμένο www.aisopos2.blogspot.com ) γραμμένοπέραναπό αυτό έχεις καμιά άποψή; ποιοί είναι οι άλλοι έλληνες; η δημοκρατία δεν είναι ορθογραφία.
a\ανονιμε 4/13/2011 2:58 πμ

ΑΙΣΩΠΟΣ είπε...

διόρθωση www.aisopos2.blogspot.com ζητειται προπονητής