Είναι πραγματικά να
απορεί κάποιος με τις επιπολαιότητες τους αρχιεπισκόπου που καλύπτοντας τις επιδιώξεις
του με πολιτικό πέπλο, δεν διστάζει να προκαλέσει προβλήματα, ακόμα και ζημιές
προκειμένου να κάνει το… “κομμάτι” του.
Μετά τις άστοχες
δηλώσεις και κινήσεις του που έδωσαν νομική υπόσταση στην λεγόμενη Επιτροπή
περιουσιών στα κατεχόμενα, μετά το δώρο που έκανε στην Τουρκία υιοθετώντας την
θέση της ότι στην Κύπρο υπάρχει κράτος των Ε/κυπρίων και όχι Κυπριακή
Δημοκρατία, έρχεται τώρα με διάφορες δικαιολογίες να αφήσει τη μονή του
Αποστόλου Ανδρέα να καταρρεύσει, για να ενοχοποιήσει – όπως νομίζει – την Τουρκία.
Απροθυμία που δημιουργεί υποψίες
Πολύ σωστά έγραφε
στον “Πολίτη” της περασμένης Παρασκευής ο συνάδελφος Βαγγέλης Βασιλείου ότι οι
τακτικισμοί του αρχιεπισκόπου οξύνουν το πρόβλημα της μονής που κινδυνεύει να
υποστεί ανεπανόρθωτες ζημιές ή ακόμα και να καταρρεύσει.
Όπως σωστά
υπενθυμίζει, όταν τον Μάρτη του 2011 ο Αρχιεπίσκοπος πέρασε το οδόφραγμα και
πήγε στον Απόστολο Ανδρέα, δήλωσε ότι προσβλέπει στη συνεργασία Έρογλου για την
αναστήλωση της μονής. Στις 24/01/2011 όταν υπήρξε πρωτοβουλία της πρεσβείας των
ΗΠΑ, ο αρχιεπίσκοπος αντέδρασε δηλώνοντας (σε αντίθεση με προηγούμενες δηλώσεις
του) ότι η μονή δεν κινδυνεύει με κατάρρευση. Δήλωνε χαρακτηριστικά ότι «Δεν
έχω καμιά ανησυχία για τον Απόστολο Ανδρέα, έστω και αν αργήσει να συντηρηθεί,
διότι δεν πέφτει»!!!
Ένα χρόνο αργότερα,
στις 21/02/2012 και όταν εκδηλώθηκε ήδη η πρωτοβουλία της τεχνικής επιτροπής,
αναίρεσε την προηγούμενη δήλωση της λέγοντας ότι η μονή είναι ετοιμόρροπη και
καλούσε τους πιστούς να μην την επισκεφθούν γιατί κινδυνεύουν!!!
Δύο μέρες αργότερα
προέβαινε στην περιβόητη δήλωση ότι θα πάει με το έτσι θέλω στον Απόστολο
Ανδρέα, αγνοώντας τον κατοχικό στρατό που αν επιθυμεί να τον συλλάβει, ας τον
συλλάβει, προκειμένου να επιδιορθώσει το… κλειδί της καμάρας! Όλοι τον
θυμόμαστε που έδινε και τεχνικές συμβουλές για τα υλικά που χρειάζονται για να
γίνει αυτό.
Τώρα, με αφορμή τα
όσα βρίσκονται σε εξέλιξη δηλώνει ότι δεν προκειμένου να διορθώσουν οι Τούρκοι
τη μονή, καλύτερα να καταρρεύσει!
Όλα αυτά
δημιουργούν υποψίες για τους σκοπούς και τους στόχους του αρχιεπισκόπου. Μήπως τελικά
στόχος του είναι η κατάρρευση ή η πρόκληση ζημιών για να ενοχοποιήσει – όπως νομίζει
– την Τουρκία;
Νέο άλλοθι στην Τουρκία
Αν είναι αυτός ο
στόχος του έχει αποτύχει και μάλιστα οικτρά.
Ήδη την περασμένη
Παρασκευή οι κατοχικές αρχές φρόντισαν να εξασφαλίσουν τα νώτα τους.
Ο λεγόμενος πρόεδρος
των θρησκευτικών θεμάτων Ταλίπ Αταλάι δήλωσε ότι η τ/κ πλευρά ανέλαβε την
αναστήλωση χωρίς θρησκευτικές διακρίσεις, λέγοντας ότι η απόφαση για αναστήλωση
της Μονής είναι μια προσπάθεια επίδειξης καλής θέλησης για την προστασία και
την κληροδότηση της Μονής στις μελλοντικές γενεές αφού – όπως σημειώνει –
αποτελεί ένα σημαντικό ιστορικό και πολιτιστικό χώρο όχι μόνο για τους Κύπριους
αλλά και για όλο τον κόσμο. (ΚΥΠΕ 11/1/2013).
Οι δηλώσεις του
αρχιεπισκόπου έδωσαν το δικαίωμα στον Αταλάι να δηλώνει ότι η απόφαση για
αναστήλωση της Μονής θα συμβάλει στο διάλογο μεταξύ των θρησκειών στο νησί και
στην ειρήνη, σημειώνοντας ότι το Ισλάμ σέβεται τις εκκλησίες άλλων θρησκειών!
Έδωσε ακόμα το
δικαίωμα στον ανεκδιήγητο Εγκεμέν Μπαγίς να δηλώνει την Κυριακή ότι “βγαίνει
από πάνω” και να διερωτάται «με ποιά ιδιότητα κάποιος που λέει ότι “αν θα
αναστηλώσουν οι Τούρκοι το μοναστήρι, καλύτερα να γκρεμιστεί”, βγαίνει και μιλά
ενώπιον του λαού». (iKypros.com 13
Ιανουαρίου 2013).
Ο αρχιεπίσκοπος
έδωσε και πάλι το δικαίωμα στην Τουρκία να δηλώνει μέσο Μπαγίς ότι οι Ε/κύπριοι
μισούν τους Τουρκοκύπριους!
Ποια είναι λοιπόν
τα αποτελέσματα της δήθεν σκληρής και πατριωτικής στάσης του προκαθήμενου της Εκκλησίας;
Όσοι τον ακολουθούν
και ενστερνίζονται τις «πατριωτικές» αρλούμπες που λέει, δεν συνειδητοποιούν
ότι κάθε φορά που μιλά για κάτι τέτοιο, ενισχύει αντί να πλήττει τις τουρκικές
θέσεις;
Μόνος με την αλαζονεία του
Βρήκε λοιπόν τρόπο
να παρεμβάλει νέα εμπόδια στην αναστήλωση της μονής με πρόσχημα ότι για να
γίνει η αναστήλωση από το UNDP ζητήθηκε από την αρχιεπισκοπή να δηλώσει δωρητής αντί ιδιοκτήτης!
Και αυτό τη στιγμή
που όπως δήλωσε ο επικεφαλής της Ε/κυπριακής πλευράς στην Επιτροπή Προστασίας
Πολιτιστικής Κληρονομιάς Τάκης Χατζηδημητρίου, δεν έχει καμία σημασία ποιος
είναι ο δωρητής και ποιος ο ιδιοκτήτης.
Ο δε πρόεδρος της Συντονιστικής
Επιτροπής Καρπασίας Νίκος Φαλάς δήλωνε το Σάββατο στον ΑΣΤΡΑ την πλήρη στήριξη της
Επιτροπής προς τις ενέργειες της Επιτροπής Προστασίας Πολιτιστικής Κληρονομιάς,
εκφράζοντας την πλήρη διαφωνία του με τις δηλώσεις του αρχιεπισκόπου.
Διέψευσε τον
αρχιεπίσκοπο που δήλωσε ότι απέρριψε την προσφορά επειδή οι Τούρκοι δεν ήθελαν
την υπογραφή της Εκκλησίας ως ιδιοκτήτη, λέγοντας ότι ιδιοκτήτης είναι η
Συντονιστική Επιτροπή που αποτελείται από διάφορες οργανώσεις των Καρπασιτών
και όχι η αρχιεπισκοπή.
Επισήμανε μάλιστα
ότι τα περί δωρητή και ιδιοκτήτη είναι μια διαδικασία που ακολουθείται από το UNDP και μέχρι σήμερα δεν δημιούργησε κανένα
πρόβλημα όσον αφορά την κυριότητα των μνημείων που αναστηλώνονται.
Ο κ. Φαλάς
χαρακτήρισε απαράδεκτη τη δήλωση του αρχιεπισκόπου ότι είναι καλύτερα να πέσει
η μονή παρά να την συντηρήσουν οι Τούρκοι, επισημαίνοντας ότι ήδη οι Τούρκοι με
αφορμή την εκκρεμότητα που υπάρχει προχωρούν σε έργα στην περιοχή μέσο του
Εβκάφ.
Είναι δε σημαντικό
να αναφερθεί ότι ο κ. Φαλάς εξέφρασε πλήρη στήριξη στις προσπάθειες της Επιτροπής
που ηγείται από Ε/κυπριακής πλευράς ο Τάκης Χατζηδημητρίου, τονίζοντας ότι οι
δηλώσεις του αρχιεπισκόπου περί «ναινέκων» που αποτελούν την Επιτροπή είναι
ατυχείς, ότι δεν έπρεπε καν να αναφερθούν και ότι είναι ύβρης να λέγεται κάτι
τέτοιο για τα μέλη της επιτροπής που με τις παρεμβάσεις της διέσωσε μνημεία
τόσο στα κατεχόμενα όσο και στις ελεύθερες περιοχές.
Είναι καιρός ο
αρχιεπίσκοπος να σοβαρευτεί και να σταματήσει να γελοιοποιείται και να δίνει
συνεχώς όπλα και άλλοθι στην Τουρκία, στο όνομα μιας δήθεν πατριωτικής και
διεκδικητικής πολιτικής.
24 σχόλια:
Πραγματικά δεν καταλαβαίνω Μιχάλη, η αξιοπρεπής δήλωση του Αρχιεπισκόπου σας πείραξε; τι είπε ο άνθρωπος "δηλώνει ότι δεν προκειμένου να διορθώσουν οι Τούρκοι τη μονή, καλύτερα να καταρρεύσει", εσείς δεν έχετε αντιεκκλησιαστικά σύνδρομα; Τα μοναστήρια Μιχάλη δεν είναι τόποι μουσειακοί για άθεους και μωαμεθανούς είναι τόποι λατρευτικοί.
Δεν βλέπουμε όμως το δάσος και βλέπουμε το δένδρο, η μονή είναι το ζήτημα (που σκορδοκαΐλα σας δηλαδή) εδώ πάμε και για μια ακόμα κατοχή της Κύπρου, στην γερμανική κατοχή το νησί;
Αποπροσανατολισμός λοιπόν για να μη βλέπουμε την Μέρκελ που τσαλαπατά τον Χριστόφια, διαβάζω:
Στυγνός εκβιασμός Μέρκελ εναντίον του κυπριακού Ελληνισμού
http://agiovasilema.blogspot.gr/2013/01/blog-post_13.html#more
Και εσείς διυλίζεται τον κώνωπα.
"Ες έδαφος φέρειν"
Από Χρυσόστομο σε Χρυσόστομο! Και η παράδοση συνεχίζεται!
Θέλετε Χρυσόστομο να σας το πει?
Και μιας και μπήκαμε σε θέματα θρησκείας,πάρτε κι αυτό.
Ο Όσιος Νίκων γεννήθηκε μεταξύ των ετών 920 - 925 μ.Χ. Καταγόταν από τον Πολεμωνιακό Πόντο (Αρμενία) και ήταν γιος μεγιστάνα.
Νέος ακόμα άφησε το πατρικό του σπίτι και μόνασε. Επειδή δε τον διέκρινε Ιερός ζήλος και μεγάλο χάρισμα διδακτικότητας, γύρισε όλη την Ανατολή σαν απεσταλμένος της Μονής του κηρύττοντας το Ευαγγέλιο και επαναλάμβανε τη φωνή, που αντήχησε πρώτα στην έρημο της Ιουδαίας και κοντά στις όχθες του Ιορδάνη: «Μετανοεῖτε».
AYTOΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΝΙΚΩΝ Ο ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ,ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΣΠΑΡΤΗΣ.ΤΙ ΠΑΙΓΝΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΠΟΤΕ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΗ!ΣΗΜΕΡΑ Ο ΟΣΙΟΣ ΟΥΤΟΣ ΕΠΑΝΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΩΣ...ΝΙΚΟΣ Ο ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ! ΜΕΤΑΝΟΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ,ΓΙΑ ΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ,ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΟ ΧΡΙΣΤΟΦΙΑ,ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΗΚΟ...
ολα για την τουρκια κοκκινε ιαβερη?θα δοθει βραβειο στον ακελικο που εστω μια φορα στην ζωη του δεν θα υποστηριξει την μητερα πατριδα και δημιουργο του ακελ το mother turkey!
Ο πριν από εμένα σχολιογράφος,δήθεν arxiepiskopos( μαιμούνας) εκπροσωπεί μόνο τον εαυτό του,τις σχολές ασκησίμων και το βόθρο του σπιτιού του!
κιστήσαμε?
ο μοναδικός "δήθεν arxiepiskopos( μαιμούνας)" είναι αυτός που δεν έχει λογαριασμό blogger με αυτό το όνομα!
@ pluton
Πού βλέπεις αξιοπρεπείς δηλώσεις του αρχιεπισκόπου;
Τις αντιφατικές δηλώσεις του δεν τις βλέπεις;
Το ότι εναντιώνονται σ’ αυτόν ακόμα και οι κάτοικοι της Καρπασίας που είναι οι ιδιοκτήτες της μονής δεν το βλέπεις;
Ο Απόστολος Ανδρέας είναι ένα ιστορικό μοναστήρι, σύμβολο της περιοχής αλλά και της Κύπρου και σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αφεθεί να καταρρεύσει για το πείσμα κανενός.
Το ερώτημα είναι γιατί δεν ηγέρθη ένσταση από τον ίδιο όταν ακολουθήθηκε η ίδια διαδικασία και για την εκκλησία του Αγίου Μάμα στη Μόρφου και μητρόπολης που βρίσκεται ακριβώς δίπλα;
Γιατί δεν ήγειρε καμία ένσταση για άλλα εκκλησιαστικά μνημεία και εγείρει τώρα.
Ποια είναι η αξιοπρεπής στάση του όταν κατά την επίσκεψη του στα κατεχόμενα αποκαλούσε τον λεγόμενο υπουργό τουρισμού με το “κύριε υπουργέ”;
Γιατί δήλωνε ότι θα συνεννοείτο με τον Έρογλου (πριν ακόμα αυτός βρεθεί επικεφαλής των Τ/κυπρίων) και του ευχόταν καλή επιτυχία;
Ξέρω ότι δεν θα πάρω καμία απάντηση από σένα σ’ αυτά. Ούτε από κανένα άλλο.
Ωστόσο δεν θα αποφύγω την αναφορά σου σε αντι-εκκλησιαστικά σύνδρομα και για άθεους.
Ναι, εγώ δηλώνω άθεος, αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν συνεπάγεται ούτε αντιεκκλησιαστικά σύνδρομα, ούτε αδιαφορία για τα ιστορικά, θρησκευτικά και άλλα μνημεία του τόπου μου.
Και σε ρωτώ ευθέως να μου απαντήσεις, εσύ σαν χριστιανός δεν ενδιαφέρεσαι π.χ. για την Ακρόπολη, τους Δελφούς και άλλα αρχαιοελληνικά μνημεία και δεν σε νοιάζει αν θα καταστραφούν ή όχι;
Αυτοί οι ναοί δεν είναι για χριστιανούς ή μουσουλμάνους, δεν σε ενδιαφέρουν ως χριστιανό;
Λες ότι όλα αυτά «είναι αποπροσανατολισμός για να μη βλέπουμε την Μέρκελ που τσαλαπατά τον Χριστόφια».
Φαίνεται ότι δεν γνωρίζεις ότι δεν είναι ο Χριστόφιας που ξεκίνησε αυτή την κουβέντα με το μοναστήρι αλλά ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος.
Για τα οικονομικά δεν θα κάνω αναφορά διότι δεν είναι το θέμα μας.
@ ενας ειναι ο εχθρος ο τουρκοακελισμος
Σε καταλαβαίνω καλέ μου.
Άλλος δίνει συνέχεια άλλοθι στην Τουρκία και άλλοι κατηγορούνται…
Δεν πειράζει, τουλάχιστον αν έβαζες και κανένα επιχείρημα θα ήσουν άξιος αναφοράς.
akel-turkey union
Οι Τούρκοι δεν είναι ανόητοι. Θα φτιάξουν το μοναστήρι, θα το κάνουν κούκλα, θα το διαφημίσουν, και θα τα παίρνουν από τον ντόπιο και ξένο τουρισμό ιδιαίτερα τον Ρώσσικο. Σε κάποια φάση όταν τους το επιτρέψουν οι διεθνείς ισορροπίες, θα του κοτσάρουν και μερικούς μιναρέδες όπως έκαναν και στην Αγιά Σοφιά και όλα καλά γι' αυτούς. Ο νικητής τα παίρνει όλα, ουαί τοις ηττημένοις.
Eγώ ήμουνα πολύ σαφής Μιχάλη, τον πυρήνα του ποστ μου δεν τον είδες πχ λες :
"Και σε ρωτώ ευθέως να μου απαντήσεις, εσύ σαν χριστιανός δεν ενδιαφέρεσαι π.χ. για την Ακρόπολη, τους Δελφούς και άλλα αρχαιοελληνικά μνημεία και δεν σε νοιάζει αν θα καταστραφούν ή όχι;
Αυτοί οι ναοί δεν είναι για χριστιανούς ή μουσουλμάνους, δεν σε ενδιαφέρουν ως χριστιανό;"
Και λέω:
"Τα μοναστήρια Μιχάλη δεν είναι τόποι μουσειακοί για άθεους και μωαμεθανούς είναι τόποι λατρευτικοί."
Ο Παρθενώνας συντηρείτε πια σαν μουσειακό μνημείο, ο Χριστιανός θέλει τον λατρευτικό του χώρο, όχι σαν μουσειακό μνημείο.
Στην ΕΣΣΔ οι ναοί διατηρούντο σαν μουσειακοί χώροι πχ κάτω από τις εικόνες υπήρχε επεξήγηση "Ο Ευαγγελισμός της Παναγίας, σκηνή από την χριστιανική μυθολογία".
Σήμερα οι τούρκοι προωθούν τον θρησκευτικό τουρισμό, πχ στα Μύρα της Κιλικίας κάνουν ανασκαφές και βρίσκουν Ελληνικούς χριστιανικούς ναούς, τους αποκαθιστούν με στόχο να πουν, από την χώρα μας ήταν ο ΣΑΝΤΑ ΚΛΑΟΥΣ (δεν ξέρω μπορεί να λένε ότι είναι και συμπατριώτης τους). Το ίδιο κάνουν και στην Έφεσο "ελάτε στο μέρος που πέθανε η Παναγία".
Για μένα ο θρησκευτικός τουρισμός έχει μια χυδαιότητα και διαφέρει από το "προσκύνημα" πχ που κάνουν ΟΛΟΙ οι Έλληνες στην Αγία Σοφία, εκεί οι τούρκοι ενοχλημένοι βλέπουν τους Έλληνες να ψάλουν κατ ομάδες το "Υπερ μάχω" και τον Εθνικό ύμνο.
Ε όχι και ενοχλημένοι. Άμα πέφτουν τα ευρουλάκια γιατί να τους ενοχλήσουν οι ακαταλαβίστικες παραφωνίες που μουρμουρούν φοβισμένοι κάποιοι ανόητοι γραφικοί; Ή νομίζεις ότι θα φοβηθούν την . . . . υπερμάχω; Η υπερμάχως τώρα δουλεύει γι' αυτούς φίλτατε. Τους φέρνει μαλακτά. Άλλαξε στρατόπαιδο η υπερμάχως μας. Παρ' το χαμπάρι.
Ρε κουμπάρε που λεν τζαι στην Κύπρο, Να αφήκουν το μοναστήρι του απ. Αντρέα να πέσει προκειμένου να το διορθώσουν οι τουρκοκύπριοι ή να διόρθωθεί; Τζαι τις φιλοσοφίες άφηστες. Εμένα βέβαια δεν με κόφτει
Να το γκρεμμίσουν και να κάνουν άγαλμα του Γρίβα. Το δικαιούται-Του το ωφείλουν.
giati na me to kamoume kerxane je na baloume thn ersi je ti xristina mesa?
@ pluton
Συμφωνώ, τα μοναστήρια εφόσον είμαστε σε θέση να τα χρησιμοποιήσουμε σαν λατρευτικούς χώρους πρέπει να το κάνουμε. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό.
Άσε που τα τελευταία χρόνια λειτουργεί κατά κάποιο τρόπο ο απόστολος Ανδρέας σαν λατρευτικός χώρος.
Γίνονται λειτουργίες, πάει κόσμος, έχει κίνηση.
Όμως τόσον εγώ όσο και όσοι ασχολούνται μ’ αυτό το θέμα, περιλαμβανομένου και του αρχιεπισκόπου, μιλάμε για μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς. Και κάτω απ’ αυτή την ταμπέλα γίνονται οι προσπάθειες για αναστήλωση.
Άλλο το θέμα τουρισμός και άλλο το μνημείο πολιτιστικής κληρονομιάς, όπως επίσημα καθορίζεται απ’ όλους.
Ελπίζω να είμαι ξεκάθαρος.
Και όπως το πρόβλεψα, τις δηλώσεις και τις ενέργειες του αρχιεπισκόπου που βοηθούν την Τουρκία δεν τις σχολίασες…
Και είναι εύστοχο το σχόλιο του Δία.
Το μοναστήρι φέρνει λεφτά στους Τούρκους από τον τουρισμό. Το θρησκευτικό κατεστημένο που απαιτεί να έχει σε όλα λόγο και απόψεις, για να είναι πειστικό στις θέσεις του πρέπει να επιθυμεί να χαλαστούν όλα τα χριστιανικά παραπήγματα και στην κατεχόμενη Κύπρο και στην Τουρκία. Αλλιώς είναι "Δάσκαλε που δίδασκες και νόμο δεν εκράτες" ή "Τωρά εν της παπαθκιάς τα ξύλα" επί το Κυπριακότερον.
Δες Μιχάλη, όπως ξέρεις και Χριστιανός είμαι και Εθνικιστής, σέβομαι τον Αρχιεπίσκοπο αλλά αν κάτι στραβό έκανε, κάτι που βλάπτει τα Εθνικά μας δίκαια (στην μάνα μου την ίδια) δεν τα κρίνω θετικά.
Αρχιερέας είναι μεν αλλά δεν είναι και πάπας να έχει το αλάθητο, απέφυγα πράγματι να κρίνω διότι δεν ξέρω τα πραγματικά περιστατικά και καμιά φορά η μισή αλήθεια είναι χειρότερη του ψέματος. Και εγώ κάνω λάθη πχ πολλές φορές εκεί στα κυπριακά μπλογκ έχω πάρει θέση που μετά διαβάζω τον λόγο και τον αντίλογο και λέω, βρε παιδί μου βιάστηκα...... μηδενί δίκην δικάσεις, πριν αμφοίν μύθον ακούσης.
Πάντως βρίσκω θετική την τελευταία τοποθέτηση σου.
Χριστιανός και εθνικιστής δε γίνεται φίλε Pluton. Ή το ένα ή το άλλο.
Θα ήθελα όμως να ακούσω τη γνώμη σου. Πράγματι οι χριστιανικοί χώροι στα κατεχόμενα και στην Τουρκία δημιουργούν πλούτο για την Τουρκία από τον τουρισμό που ελκύουν ή όχι;
χριστιανός κι εβραίος εθνικιστής γίνεται όμως!!!
@ pluton
Δέχομαι την εξήγηση που δίνεις (ότι δηλ. είσαι προσεκτικός όταν δεν γνωρίζεις), αλλά πρέπει να σου πω ότι δεν το τηρείς πάντοτε.
Όταν πρόκειται για ανθρώπους που είναι σύμφωνοι μαζί σου το τηρείς. Όταν είναι με ανθρώπους που δεν τους υποστηρίζεις τότε δεν ισχύει.
Και το έχεις αποδείξει πολλές φορές εδώ αλλά και αλλού.
Ελπίζω απ’ εδώ και πέρα να το τηρείς για όλους και για όλα.
Θα συμφωνήσω με τον ανώνυμο που έγραψε μετά από σένα ότι χριστιανός και εθνικιστής δεν γίνεται.
Και αυτή η ταύτιση ή η ταυτόχρονη ιδεολογική σύνδεση χριστιανισμού και εθνικισμού είναι αντιχριστιανική.
Το γιατί δεν θα το αναλύσω διότι δεν εμπίπτει στο θέμα μας.
Είναι γνωστά αυτά περί της "πατρώας θρησκείας" της μη συμβατότητας των Ελλήνων με τον Χριστιανισμό κλπ μια άλλη συζήτηση, προφανώς είναι ένα θέμα που όλοι μπορούν να πουν πράματα.
Ο Πλούτωνας, είναι άνθρωπος με πάθη, υπερβολικός καμιά φορά, και χωρίς λόγο εριστικός, έχει γενικά πολλά ελατώματα, δεν έχει καμιά σχέση με τους συζητητές του που είναι τέλειοι, χωρίς πάθη και προτιμήσεις, χωρίς υπερβολές και δογματισμούς.
Ο Πλούτωνας όμως κρίνει πάντα αυστηρά τον Πλούτωνα έστω και εκ των υστέρων, αποδίσει δίκαιο ακόμα και σ αυτούς που δεν συμφωνεί και κυρίως τους κατανοεί και δεν κρατά "πισινές". Ναι έχω πάρει μέρος σε συζητήσεις που πιθανά να υπήρχε και δεύτερη ή και νιοστή ανάγνωση για το θέμα και μπορεί να έχω κάνει λάθος. Όμως σ ένα Αρχιερέα πρέπει να είμαι δύο φορές προσεκτικός Μιχάλη.
ο πλουτωνας μιλα για τον ευατο του στο τριτο προσωπο...ο πλουτωνας ειναι σχιζοφρενης...
Δημοσίευση σχολίου