Φαίνεται ότι ο αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος Β’ δεν έχει κατανοήσει πως ο εθναρχικός ρόλος της Εκκλησίας τερματίστηκε οριστικά και αμετάκλητα το 1960, γι’ αυτό, αν και το αρνείται, στην ουσία επιδιώκει με διάφορους τρόπους να επαναφέρει την Εκκλησία σε αυτό το ρόλο. Απόδειξη η αναφορά στη συνέντευξη στο «Σκάι» Ελλάδας: «εσχάτως έχω αντιληφθεί ότι ο κυπριακός λαός στη συντριπτική πλειοψηφία του αυτή τη στιγμή περιμένει κάτι από την Εκκλησία. Θέλει η Εκκλησία να επέμβει για να ενώσει τις δυνάμεις ούτως ώστε να δει καλύτερες μέρες το εθνικό μας θέμα γιατί έχει καταβαραθρωθεί».
Αυτή η αναφορά επιβεβαιώνει όλες τις πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν κατά καιρούς, ότι ο αρχιεπίσκοπος κινεί τα νήματα και βρίσκεται πίσω από διάφορες κινήσεις που στόχο έχουν την ενίσχυση ακραίων κομμάτων και οργανώσεων με στόχευση τις προεδρικές του 2013.
ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΜΗ ΛΥΣΗ!
Εξωφρενική είναι και η δήλωση του για το ενδεχόμενο λύσης: «Πιστεύω ότι έχουμε φθάσει στα έσχατα. Μάλλον έχουν αποτελματωθεί οι συνομιλίες. Δεν περιμένω να βγει ο,τιδήποτε. Και αν παρ΄ ελπίδα βγει κάτι από τις συνομιλίες νομίζω ότι θα είναι τρισχειρότερο από το Σχέδιο Ανάν ή τρισχειρότερο από τη διχοτόμηση».
Δηλαδή για τον αρχιεπίσκοπο μία λύση που να προνοεί Δ.Δ.Ο. είναι απευκταία! Γιατί δεν προτείνει κάτι συγκεκριμένο; Μιλά μεν για ομοσπονδιακή λύση τύπου Γερμανίας παραγνωρίζοντας ότι η κάθε ομοσπονδία είναι διαφορετική αλλά και τα δεδομένα Κύπρου και Γερμανίας είναι διαφορετικά.
Σε συνδυασμό με τη δήλωση ότι δεν πρέπει να μας φοβίζει η διχοτόμηση, θεωρώ ότι είναι πολύ ξεκάθαρη η λύση που προτείνει ο αρχιεπίσκοπος.
ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Ο αρχιεπίσκοπος προέβη και σε μια άστοχη και ανιστόρητη δήλωση, ότι: «Δυο χιλιάδες χρόνια με επικεφαλής την Εκκλησία ο τόπος αυτός παρέμεινε και ελληνικός και χριστιανικός. Μέσα σε μισό αιώνα που αναλάβετε εσείς οι πολιτικοί τη μισή Κύπρο αφήσατε. Γι’ αυτό καθίστε φρόνημα και ακούγεται της Εκκλησία που έχει μια εμπειρία δυο χιλιάδων ετών, καταλάβετε το».
Ο γράφων διαφωνεί κάθετα και με το πρώτο σκέλος της δήλωσης του μακαριοτάτου. Και ασφαλώς είναι ανιστόρητος ο ισχυρισμός του ότι οι πολιτικοί άφησαν την Κύπρο μισή.
- Ξεχνά ότι τα πρώτα 17 χρόνια επικεφαλής του κράτους δεν ήταν πολιτικός αλλά αρχιεπίσκοπος;
- Ξεχνά ότι η καταστροφή της Κύπρου ήρθε μέσω της παρανομίας και της συνωμοσίας της Χούντας και της ΕΟΚΑ Β’ ;
- Ξεχνά ότι η Κύπρος είναι θύμα της τουρκικής βουλιμίας;
Η ΑΝΤΙΦΑΣΗ
Δεν μπορούμε όμως να μη σημειώσουμε και μια αντίφαση του αρχιεπισκόπου.
Σε μια στιγμή ειλικρίνειας διατύπωσε μια μεγάλη αλήθεια ότι: «Κακά είναι τα ψέματα. Θέλαμε την ένωση με την Ελλάδα και οι Τούρκοι ήθελα την ένωση τους πλέον με την Τουρκία. Εδώ ήταν το λάθος μας. Κοινό λάθος. Που δεν πιστέψαμε ότι μπορούσαμε να ζήσουμε μαζί ενώ είχαμε ζήσει επί αιώνες ευτυχισμένοι».
Πώς μπορεί να συμβιβαστεί το ένα με το άλλο;
ΣΙΓΗ ΙΧΘΥΟΣ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ
Αξιοθρήνητη είναι και η στάση των κομμάτων πλην του ΑΚΕΛ που δεν τόλμησαν καθαρά και σταράτα να τοποθετηθούν στις δηλώσεις του αρχιεπισκόπου.
Ο Χρυσόστομος Β’ έκανε τοποθετήσεις που όταν τις έκανε ο πρόεδρο Χριστόφιας, όχι μόνο εκδήλωνε την αντίθεση του αλλά και τα κόμματα επέκριναν δριμύτατα τον πρόεδρο.
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ
Όταν ο πρόεδρος της Δημοκρατίας έκανε λόγο για συνεταιρικό κράτος που είχαμε το 1960 δέχθηκε επιθέσεις και από τον αρχιεπίσκοπο.
Τώρα ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος κάνει λόγοι σε συνεταιρικό κράτος!
Κανένας από τους επικριτές Χριστόφια δεν τοποθετήθηκε στη θέση του αρχιεπισκόπου.
ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΕΠΟΙΚΩΝ
Ο προκαθήμενος της Εκκλησίας επέκρινε πολλές φορές τον πρόεδρο Χριστόφια για την εισήγηση του για παραμονή 50 χιλιάδων εποίκων.
Ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος δήλωσε στη συνέντευξη του ότι: «Για ανθρωπιστικούς μόνο λόγους πρέπει να μείνουν εκείνοι που έχουν παντρευτεί με Τουρκοκυπρίους. Αυτό είναι ανθρωπιστικό και πιστεύω ότι όλος ο λαός μας θα το δεχθεί αυτό. Αλλά δεν μπορούν να μείνουν εδώ έποικοι. Ούτε ένας. Πρέπει να φύγουν».
Ασφαλώς κι εδώ υπάρχουν αντιφάσεις.
Πώς μπορεί να δέχεται ότι πρέπει να παραμείνουν κάποιοι (για ανθρωπιστικούς λόγους) και από την άλλη να λέει ότι δεν πρέπει να μείνει ούτε ένας;
Θυμίζουμε ακόμα και την τοποθέτηση του στην τουρκική «Μιλλιέτ» (Μάρτιος 2011) ότι θα πρέπει να φύγουν και οι Έλληνες έποικοι από την Κύπρο: «Η δική μας παράμετρος είναι το ενιαίο κράτος και ο ενιαίος λαός. Οι Έλληνες και οι ερχόμενοι από την Τουρκία θα πρέπει να φύγουν».
Κανένας (πλην του ΑΚΕΛ) βρήκε το σθένος να σχολιάσει και να επικρίνει τον αρχιεπίσκοπο για τις συγκεκριμένες δηλώσεις.
Γιατί τόση υποκρισία;
ΞΕΓΕΛΑΣΑΜΕ ΤΗΝ Ε.Ε.!
Τι να πει κάποιος και για τον ισχυρισμό του ότι για να ενταχθεί η Κυπριακή Δημοκρατία στην ΕΕ, ξεγελάσαμε, εξαπατήσαμε, δήθεν, την Ένωση.
Θυμίζω και πάλι ότι όταν ισχυρίστηκε κάτι ανάλογο ο Γκ. Φερχόιγκεν, δέχθηκε επίθεση από τις πολιτικές δυνάμεις της Κύπρου και τον ίδιο τον αρχιεπίσκοπο.
Πού είναι τώρα τα κόμματα της σημερινής αντιπολίτευσης να κρίνουν και να επικρίνουν τον αρχιεπίσκοπο όταν ισχυρίστηκε ότι ο Γλ. Κληρίδης, με αντάλλαγμα την ένταξη, υποσχέθηκε ότι ο κυπριακός Ελληνισμός θα ψήφιζε υπέρ του σχεδίου Ανάν.
Έδωσε για άλλη μια φορά όπλα στους Τούρκους για να επιτεθούν εναντίον μας.
Ιδού τι έγραφε την επομένη ο τ/κυπριακός τύπος:
ΒΟΛΚΑΝ: Ο παπάς τα ξέρασε όλα. Ο Αρχ. Χρυσόστομος ομολόγησε ότι η Κ. Δ. ξεγέλασε την ΕΕ για να γίνει μέλος της.
ΧΑΜΠΕΡΝΤΑΡ: Σαν να παίξαμε μπάλα με την ΕΕ. Ο Χρυσόστομος παραδέχθηκε ότι η ΚΔ ξεγέλασε την ΕΕ.
ΣΤΑΡ ΚΙΠΡΙΣ: Ομολογία: Ξεγελάσαμε την ΕΕ - Μετά από 7 χρόνια ήρθε η ομολογία από τους Ε/κ.
ΧΑΒΑΝΤΙΣ: Ξεγελάσαμε την ΕΕ. Ο Χρυσόστομος ανέφερε ότι η Κύπρος ξεγέλασε την ΕΕ για να ενταχθεί στους κόλπους της.
Υπενθυμίζουμε ότι η προηγούμενη φορά ήταν η προσφυγή στο ΕΔΑΔ όπου το δικαστήριο με απόφαση του παρέπεμπε την αρχιεπισκοπή στο Ανώτατο «Δικαστήριο» των κατεχομένων.
Επομένως, ακόμα μια φορά, κατά τρόπον επιπόλαιο, ανεύθυνο και παιδαριώδη, ο Αρχιεπίσκοπος αναπαρήγαγε την τουρκική προπαγάνδα.
38 σχόλια:
Ο κληριδης υποσχεθηκε οτι θα υποστηριζε το σχεδιο και το εκανε δεν υποσχεθηκε οτι θα το υποστηρηξη ο λαος. ο τασσος εκανε την ιδια υποσχεση αλλα σε συνεργασια με το ακελ- οπως μας αποκαλυψε ο ανδρος προσφατα στην βουλη οδεν αποδεχουνταν το αναν ουτε σαν βαση για διαπραγματευση- επεξαν θεατρο τζαι εξεγελασαν τους ευρωπαιους. Το γεγονμος οτι το ειπεν ο αρχιεπισκοπος δεν ειναι αυτο που εδωσεν οπλα στην τουρκια τα οπλα τα εδωσαν αυτοι που εσυμμετηχαν στην εξαπατηση. Η διεθνης κοινοτητα γνωριζε για την εξαπατηση εν η κυπριακη κοινωνια που δεν εγνωριζεν. Η επιθεση στον φεργχοιγκεν εγινε απο αυτους που εκαναν την εξαπατηση για να μην μαθει η κυπριακη κοινωνια την αληθεια.
Τη διχοτομιση τη ζουμε σημερα. βασικα τη διχοτομιση τη ζουμε απο το 63 τζαι ακριβως οπως την ζουμε σημερα απο το 74. Το ακελ ειναι το κομμα εφροντισε ειτε απο ανικανοτητα ειτε συνηδητα δεν εχει σημασια να μεινει η Κυπρος διχοτομημενη τα τελευτεα 7 χρονια.
το σχεδιο που ετοιμαζετε με τα οσα ειναι γνωστα ειναι χειροτερο απο το αναν. Ο αρχιεπισκοπος ειναι συνεπης. ελεγε οτι το αναν ειναι χειροτερο απο την διχοτομηση αρα και αυτο που εινε χειροτερο απο το αναν δεν το δεχετε. Το ακελ διαπραγματευετε για να μας φερει ενα σχεδιο που ειναι χειροτερο απο το αναν (π.χ μενουν περισοτεροι εποικοι, τα χρονοδιαγραμματα και οι μεταβατικες περιοδοι ειναι μεγαλυτερες απο το αναν τζαι παμεν, ειναι ποιο δυσλειτουργικο απο το αναν με πολλες εξουσιες στην κεντρικη κυβερνηση κατι που θα δημιουργει ποιο συχνα τριβες απο ενα σχεδιο που θα εδινε στην κεντρικη κυβερνηση της απαραιτητες εξουσιες για να διασφαλσιτη η μια κυριαρχεια ιθαγενια και διεθνης προσωπικοτητα του κρατους μιας και οι δυο κοινοτητες δεν εχουν συνηθησει να εργαζονται μαζι, κ.λ.π).
φυσικα το ακελ προτειμα την υφησταμενη κατασταση αλλα δεν μπορει να το πει φανερα διοτι ενα μερος των ψηφοφορων του θα φυγει και ειναι γνωστον οτι το ακελ δεν θελει να εχει πολιτικο κοστος και απωλεια ψηφων. Γι'αυτον τζαι ο χριστοφιας επροσπαθησεν με νυχια και με δοντια να αποφυγει την λυση φυσικα η διεθνης κοινοτητα εβαρεθηκεν τον τζαι επι τον ημερων του ο Γ.Γ των ΗΕ επισκεφτηκε το προεδρικο στα κατεχομενα και νομιμοποιηθηκαν με το ποιο επισημο τροπο οι θεσμοι της τουρκιας στα κατεχωμενα (βλεπε επιτροπη αποζημειωσεων) τζαι τωρα εφερεν τον προ εκβιασμου για λυση ή εμποριο.
Οι επιλογες/σεναρια που εχουμεν τωρα ειναι
1) να τα τουμπαρει ο ερογλου.
2) να τα τουμπαρει το ακελ τζαι να γεμωσει τον τοπο συνομοσιες τζαι φοβον.
3) το ακελ να υποστηρηξη ενα σχεδιο το οποιο ειναι χειροτερο απο το αναν για αυτον βλεπουμεν μια συνηδητη προσπαθεια εξαπατησης της κοινωνιας με διαστρεβλωσης τζαι με δηθεν επιτυχεις του χριστοφια που επι τον ημερων του αμπα τζαι για οποιονδηποτε λογο ειναι γνωστη χεστιδες και τωρα δεν εχει τασσον να χωστουν πισω του οποτε μπορει να αναγκαστουν να πουν ναι.
* Οταν λεω ακελ εννοω την ηγετηκην ομαδαν.
Χωρικος
Αρχιεπίσκοπος Κύπρου:
"Θέλαμε την ένωση με την Ελλάδα και οι Τούρκοι ήθελαν την ένωση τους πλέον με την Τουρκία. Εδώ ήταν το λάθος μας. Κοινό λάθος. Που δεν πιστέψαμε ότι μπορούσαμε να ζήσουμε μαζί ενώ είχαμε ζήσει επί αιώνες ευτυχισμένοι".
1) Προσέξετε ειδικά τη λέξη "πλέον" τζιαί την τοποθέτηση της μέσα στην πρόταση γιατί λαλεί πολλά! Μα πάρα πολλά! Πρέπει να αξιοποιηθεί . . . . . . . .
2) Ζήσαμε ευτυχισμένοι με τους Τούρκους λέει!(Δεν λέει ούτε καν Τουρκοκύπριους). Επί αιώνες ευτυχισμένοι λέει! Με τους Τούρκους!
Δηλαδή στα 307 χρόνια Οθωμανικής κατοχής, οι Έλληνες της Κύπρου όπως αρέσκεται ο αρχιεπίσκοπος να μας αποκαλεί τζιαί που δεν διαφωνώ, ζήσαμε ευτυχισμένοι!
Αν το λάλεν τούτον ο Γριστόφκιας αρχιεπίσκοπε, ήταν να σσιήσεις τον ποτούτον σου που τες διαμαρτυρίες.
Αν το λάλεν τούτον το βιβλίον της ιστορίας αρχιεπίσκοπε, ήταν να σσιήσεις τον ποτούτον σου που τες φωνές. Αχ ρε Μιχάλη εν άλλωσπως που ήθελα να τα πώ αλλά είπα να σεβαστώ λλίον τον χώρο σου!
Το ίδιον ήταν να σσιήσουν τον ποτούτον τους τζι' ο κάθε ρασοφόρος τζιαί στην Κύπρον τζιαί στην Ελλάδαν.
Το ίδιον τζι' ο κάθε εθνοκάπηλος δαμέσα δα τύπου Λυσσαρίδης, Ομήρου και λοιπή συναπαρτζιά. Το ίδιον τζιαί το Παπαδοπουλλούιν και λοιπή συναπαρτζιά. Το ίδιον τζιαί το Συλλουρούιν και λοιπή συναπαρτζιά συν τους Ελαμίτες τζιαί τζιείνην την αντικληριδικήν μερίδαν του ΔΗΣΥ που προέρχεται που τους πραξικοπηματίες.
3)Αρχιεπίσκοπος Κύπρου (να μπει τζιαί ημερομηνία):
Έλληνες και Τούρκοι της Κύπρου ζήσαμε επί αιώνες ευτυχισμένοι".
Τούτα πρέπει να γίνουν αφίσιες τζιαί να παρουσιάζονται στες δικοινοτικές εκδηλώσεις που την ΕΔΟΝ τζιαί το ΑΚΕΛ τζιαί όι μόνον.
Πρέπει να γενούν αυτοκόλλητα τζιαί κολληθούν όπου κυκλοφορούν φασίστες τζιαί εθνοκάπηλοι. Αν έχουν παράπονον, ας βουρούν τον αρχιεπίσκοπον.
Το θέμαν είναι ανεξάντλητον. Τζιαί πρέπει να συμπουρκήσομεν να μείνει στην επικαιρότηταν εσαεί.
Όποιος έσιει παράπονον . . . ας βουρά τον αρχιεπίσκοπον.
Χωρικέ ξαναγράψε τα γιατί έσιεις πολλά λάθη τζι' έν εφκάλλομεν νόημαν. Έν επήες σχολείον; Οξά ε στο κρυφόν σχολειόν που πήαιννες τζιαί σύ;
Αρχιεπίσκοπος Χρυσόστομος ο Β'.
"Μέσα σε μισό αιώνα που αναλάβετε εσείς οι πολιτικοί, τη μισή Κύπρο αφήσατε."
Η αλήθκεια είναι μόλις τζιαί άντεξεν 14 χρόνια μόνον. Τζιαί δεν ήταν υπό την ηγεσίαν κάποιου πολιτικού αλλά του τότε Αρχιεπισκόπου. Υποτιθέμενου μεγάλου και τρανού και εθνάρχη κλπ κλπ. Δηλαδή ακούοντας τον σημερινόν αρχιεπίσκοπον να μιλά . . . . . καταλάβεις γιατί η καημένη η Κύπρος άντεξεν 14 χρόνια μόνον πριν να Τουρτζιέψει η μισή, τζιαί ποιός ηξέρει ήνταμ πον να γενεί τζιαί η υπόλοιπη. Γιατί πάλε υπάρχει αρχιεπίσκοπος. Τούτον το είδος έν τζιαί επόλειψεν μας ποττέ του μάσσιαλλα του. Εν νάν δαμέ ώσπου να βκεί η ψυσιή της Κύπρου τέλεια, τζιαί πολλά πολά γρόνια παραπάνω ακόμα.
Γειατή ίδετε καναίνα γάρω που ψειφήζει ακαιλ να ξαίρυ που ωρθογραφεία? Αφού εν ούλλοι τους αγράματι τζιε ξήλα απαιλέκιτα! Μώνων οι συναγαιρμηκύ ξαίρουν γράμματα. Ύπαν μας το πρην που κάμπωσα χρώνηα ώταν βγείκαι πρώαιδρως ο κλιρήδις γειά να δηκεολωγίσουν το ρουσφαίτη που αίκαναν.
Ζύτο το ακαιλ- ζυτο ο κώκκηνως μάεις!!!
Κε τόρα κε πάντα ακαιλ-ακαιλ!!!
Άφυκα έναν ακαιλ πήσο κατά λάθως
Χα χα χα δώσ' του τζιαμέ, ατού ο Γαβρίλλης. Ε συγγνώμην ολάν! Εν μπορούμεν τζιαί μεις να κάμομεν ένα λλάθος; Άτε . . . συγγνώμην τζιαί ούσσου.
Εκλαμουρήσαμεν τα . . . ευλοημένα!
Ανώνυμε Xwrikέ,
Επρόλαβεν με ο παρέας ο Χαμάλης με την αναφορά του στα ορθογραφικά [αλλά και συντακτικά] ΣΟΥ λάθη, όμως εγώ θα (δια)πράξω το αλτρουιστικό μου καθήκον και θα συνδράμω αφιλοκερδώς στην ορθογραφική ΣΟΥ επιμόρφωση και βελτίωση. Κι αυτό όχι γιατί εγώ είμαι τέλειος [“ο άσφαλτος πρώτος τον λίθο βαλέτω], αλλά δεν γίνεται ΕΣΥ ένα τόσο φιλόδοξο μέλος της “αριστερής” πτέρυγας του “Συναγερμού”, να γίνεσαι ρεζίλι και μάλιστα σε τέτοιο μεγάλο βαθμό για στοιχειώδη ζητήματα της ελληνικής ορθογραφίας. Γιατί [όπως πολύ σωστά λαλεί τζι’Ανώνυμος [5/07/2011 1:00 μμ] «Μώνων οι συναγαιρμηκύ ξαίρουν γράμματα» τζι’ έπρεπε να προσπαθήσεις να βελτιωθείς!!! Γιατί συμπαθέστατε Ανώνυμε Xwrikέ, αν δεν το αντιλαμβάνεσαι, αυτός ο τρόπος γραφής ΣΕ αυτοκαταργεί και αναιρεί τον λόγο ΣΟΥ!!!
Έχουμε και λέμε λοιπόν:
1. Δεν γράφουμε «θα το υποστηρηξη», αλλά «θα το υποστηρίξει»,
2. Δεν λέμε «εκανε την ιδια υποσχεση», αλλά «έδωσε την ίδια υπόσχεση»,
3. Δεν γράφουμε «επεξαν», αλλά «έπαιξαν»,
4. Δεν γράφουμε «εσυμμετηχαν», αλλά «εσυμμετείχαν»,
5. Δεν γράφουμε «διχοτομιση», αλλά «διχοτόμηση»,
6. Δεν γράφουμε «τελευτεα», αλλά «τελευταία»,
7. Δεν γράφουμε «το σχεδιο που ετοιμαζετε», αλλά «το σχέδιο που ετοιμάζεται»,
8. Δεν γράφουμε «εινε», αλλά «είναι»,
9. Δεν γράφουμε «δεν το δεχετε», αλλά «δεν το δέχεται»,
10. Δεν γράφουμε «Το ακελ διαπραγματευετε», αλλά «Το ΑΚΕΛ διαπραγματεύεται»,
11. Δεν γράφουμε «για να διασφαλσιτη», αλλά «για να διασφαλιστεί»,
12. Δεν γράφουμε «μια κυριαρχεια ιθαγενια», αλλά «μια κυριαρχία ιθαγένεια»,
13. Δεν γράφουμε «δεν εχουν συνηθησει», αλλά «δεν έχουν συνηθίσει»,
14. Δεν γράφουμε «το ακελ προτειμα την υφησταμενη κατασταση», αλλά «το ΑΚΕΛ προτιμά την υφισταμένη κατάσταση»,
15. Δεν γράφουμε «κατεχωμενα», αλλά «κατεχόμενα»,
16. Δεν γράφουμε «συνομοσιες», αλλά «συνομοσιες»,
17. Δεν γράφουμε «να υποστηρηξη», αλλά «να υποστηρίξει»,
18. Δεν γράφουμε «συνηδητη», αλλά «συνειδητή»,
19. Δεν γράφουμε «με διαστρεβλωσης», αλλά «με διαστρεβλώσεις»,
20. Δεν γράφουμε «γνωστη χεστιδες», αλλά «γνωστοί χέστηδες», και
21. Δεν γράφουμε «ηγετηκην», αλλά «ηγετικήν»...
Τέλος στην ελληνική βάζουμε και τόνους, ενώ κάθε νέα πρόταση την αρχίζουμε με κεφαλαίο ...
Καλή μελέτη!
.... εσχάτως έχω αντιληφθεί ότι ο κυπριακός λαός στη συντριπτική πλειοψηφία του αυτή τη στιγμή περιμένει κάτι από την Εκκλησία.
Πως το έχει αντιληφθεί; Εν άξιον απορίας. Εκαμεν δημοσκόπισην τζιαι "αντιλήφθηκεν' το αποτέλεσμαν;
Πουκάτω που τον τσιουππέν του εσιει κεραίες (;) τζιαι πιάννει τες σκέψεις του κόσμου; Εμέτρησεν της εκατάγραψεν τες τζιαι έβκαλε συντριπιτικήν πλειοψηφίαν ;;;
Αν θα έπρεπε να έχει αντιληφθεί και να εμπεδώσει επιτεεεέλους κάτι, αυτό είναι ότι πρέπει να ασχολείται με τα θρησκευτικά του καθήκοντα μόνον και να αφήσει την πολιτική στους πολιτικούς. (Τζείνους που έχουμεν σιόρ) Πόσες φορές να του το πούν με σιήλιους τρόπους; Κανεί να μας σώζει η εκκλησία. Ο εθναρχικός της ρόλος ετέλειωσεν με την ίδρυσιν της Κυπριακής Δημοκράτίας.
Πότε εννα το καταλάβουν τζιαι οι πολιτικοί που τον βουρούν για δικόν τους όφελος;
Νομίζετε ότι διαφέρει πολλά που τους φανατισμένους μουσουλμάνους που όλοι αποστρεφόμαστε;
Ο τρόπος και το ύφος του αρχιεπισκόπου καθώς και οι σκέψεις του γενικά, δείχνουν άνθρωπο αμόρφωτο, με αποσπασματικές γνώσεις, φανατικό, αλλοπρόσαλλο και αντιφατικό.
Που τους βρίσκουν ή μάλλον πως τα καταφέρνουν οι φελλοί να ηγούνται της Κυπριακής Εκκλησίας, ένας θεός τζιαι το άγιον του πνεύμα ξέρουν!
.........
Εμέναν έν με απασχολεί η ανορθογραφία του χωρικού, έφκαλα νόημα:
Το ΑΚΕΛ εν θέλει λύση (για άγνωστους λόγους τζιαι χωρίς τεκμηρίωση) αλλά προκειμένου να μεν τον εγκαταλείψουν οι ακελικοί, θα δεχτεί ένα σχέδιο που εν χειρότερο που του Ανάν (σύμφωνα με πληροφορίες που έχει μόνο ο φίλος μας)!
Δηλαδή οι ακελικοί θέλουν λύση τζιαι για χάρη τους ίσως το ΑΚΕΛ δεήσει να κάμει τίποτε!
Τζιαι γιατί οι ακελικοί θέλουν λύση φίλε χωρικέ;
Μήπως γιατί εν οι μόνοι που εν πραγματικά έτοιμοι;
Μήπως εν γιατί ο πολιτικός τους χώρος εν ο πιο έτοιμος;
Μες τες κουβέντες σου επαραδέχτηκες ότι η αριστερά εν η μόνη ελπίδα, εν ηξέρω αν το κατάλαβες.
.........
Η δική μου εκτίμηση είναι ότι μέχρι την Άνοιξη του 12' το Κυπριακό θα είναι μπροστά σε νέα δημοψηφίσματα.
Γι αυτό και οι απορριπτικοί δυναμώνουν την δαιμονοποίηση του σχεδίου και της Κυβέρνησης.
. Υπάρχει κανένας νοήμων άνθρωπος σήμερα στην Κύπρο που να παίρνει στα σοβαρά τον Αρχιεπίσκοπο; Το ότι βρίσκει πρόσφορο έδαφος στους θρησκόληπτους, τους εθνικιστές και σε εκείνους που εξυπηρετούνται τα συμφέροντά τους διαμέσου του διχαστικού και επιπόλαιου λόγου του είναι αναμενόμενο.
Αλλά υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος εκτός από τις ερχόμενες βουλευτικές εκλογές ( και εδώ μάλλον έγκειται το θέμα δυστυχώς ) για να μαλλώνουν οι προοδευτικοί του ΑΚΕΛ (γιατί κακά τα ψέματα συντρόφοι αλλά υπάρχουν και μη, απλά πιθαρχούν στο κόμμα) με τους προοδευτικούς του ΔΗΣΥ (όσοι και να είναι τούτοι) σε θέματα κυπριακού; Άστε την οικονομία που συμφωνώ υπάρχουν σημαντικές διαφορές.
Δηλαδή δεν φτάνει που είμαστε λίγοι, απ ότι όλα δείχνουν, εμείς που ακόμα οραματιζόμαστε την επανένωση και την ειρηνική συμβίωση, πρέπει να κομματιστούμε και να σκοτωθούμε και γι' αυτό το θέμα για χάρη της καρέκλας πάλι;
Να είσαστε ειλικρινείς και οι μεν και οι δε. Η ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΗ δεξιά βεβαίως και είναι η παράταξη που έφερε τα κακά σε τούτο τον τόπο μαζί με την εκκλησιάν. Αλλά βεβαίως δεν είναι όλοι οι δεξιοί εθνικιστές και η πρόσφατη στάση της ηγεσίας μάλιστα της δεξιάς στο δημοψήφισμα ανέτρεψε πολλούς μύθους νομίζω σε αντίθεση με το κόμμα που νομίζω οι πλείστοι από εμάς (επαναπροσεγγιστές) επερίμεναν να κάνει τη υπέρβαση. Η αριστερά με το ΑΚΕΛ (γιατί η ΕΔΕΚ προφανώς δεν είναι αριστερά, ή αν ήταν κάποτε εξιφτισεν) δεν είναι κούππα άπαννη. Μπορεί όχι τόσο με το τι έκανε όσο με το τι δεν έκανε.
Τούτος ο Χωρικός, μάλλον χώρκατο¨ς, πρέπει να μεσ τη διαπραγματευτική ομάδα, για να ξέρει ότι έχει σχέδιο και να γνωρίζει και πρόνοιες του. Μήπως εσυμφώνισε ο Χριστόφιας με τον Ερογλου και δεν το ακούσαμε ή δεν μας το είπαν;
Ο αρχιεπίσκοπος προσπαθεί να προστατέψει τα συμφέροντα της επιχείσησης του όπως ο ίδιος τα αντι΄λαμβάνεται. Φοβάται να αλλάξει η κατάσταση μήπως και περιοριστεί ο ρόλος του και της η εξουσιαστική θέση της εκκλησίας. Φοβάται μήπως πάει μπροστά η κοινωνία και χάσει πελατία.
διόρθωση: 1 της επιχείρησης του και ο εξου 2 περιοριστεί ο ρόλος του και και η εξουσιαστική θέση της εκκλησίας
Φίλε Νέε,
Ωπιος πρωσπαθη για μαshετε να ΜΟΥ καμη τον δασκαλον, πραιπη κατα τεκμηρειον να ‘ν’ καλλιτταιρος που μαιναν! Τζι’ όη να μου κάμνη μαχηματα στιν πολητηκη, αλλα να μεν ιξαιρη να φκαλη τα μμαθκια του στιν ορθογραφηα!
Α, τζιαι στο 16 πιο πάνω “Δεν γράφουμε «συνομοσιες», αλλά «συνωμοσίες»”.
ρε ανορθόγραφε Αίσωπε αφού αυτά που γράφεις είναι πολύ σωστά, τι κάθεστε και ασχολείστε με το τι λέει ο αρχηγός του χαλδαϊκού ιερατείου του σκότους?
Θα ήθελες πολύ και συ και κάποιοι άλλοι να αφήσουμε τον αρχιεπίσκοπο να κάνει το παιχνίδι του ανενόχλητος. Όμως επειδή η εκκλησία παίζει σημαντικό ρόλο στην κυπριακή κοινωνία (κατά τα’ άλλα κατηγορούμε τις μουσουλμανικές κοινωνίες για θεοκρατία), πρέπει να ξεσκεπάζεται ώστε να φαίνεται ποιοι είναι οι πραγματικοί στόχοι και σκοποί της.
Επειδή δεν είμαι καλός στην ορθογραφία, μαθήματα δέχομαι μόνο από καλύτερους μου και παρατηρήσεις.
Αίσωπε
δείξε τουλάχιστον τον ελάχιστο σεβασμό σε αυτό τον μεγάλο αρχαίο έλληνα του οποίου σπιλώνεις το όνομα του με τις μαλακίες σου.
Αντί για το Αίσωπος μπορείς να χρησιμοποιείς το ψευδώνυμο χάχας!!! Η ακόμη καλύτερα το μαλάκας. Σου πάει γάντι το όνομα!!!!
Στήν ουσία τη απαντάς; Αλλά και χάχας είσαι και μαλάκας, φέρεις κάτι ουσιαστικό να πεις; Και για να μην ανησυχείς δεν ταυτίζομαι με τον αρχαίο από την Φρυγία, ούτε μύθους διδακτίκούς ξέρω να φτιάχνω χρησιμοποιώ ένα όνομα και αν μου γουστάρει το γράφω και έτσι εσοπως
Αίσωπε το επίπεδο αντίληψης σου είναι πάρα πολύ χαμηλό! Και όταν τελείς υπό σύγχυση γράφεις ακόμη πιο μεγάλες μαλακίες.
Επί της ουσίας ανάφερα ότι δεν αξίζει να ασχολείσαι η να δίνεις σημασία σε κάποια πρόσωπα η στα λεγόμενα τους , ασχέτως με το τι πρεσβεύουν η εκπροσωπούν.
Με το να δίνεις σημασία αντί της απαξίωσης προς τον αρχηγό του ιουδαιο-χριστιανικού ιερατείου εδώ στην Κύπρο, απλά συμβάλεις στην περεταίρω διαιώνιση του σκοταδισμού που επιβλήθηκε στο λαό εδώ και 2000 χρόνια.
Αντί για κριτική, η διαφώτιση είναι προτιμότερη.
@ Χωρικος
Οφείλεις να αποδείξεις τους ισχυρισμούς σου.
Από πού ως πού το σχέδιο που ετοιμάζεται είναι χειρότερο από το Ανάν;
Ποια στοιχεία υπάρχουν περί τούτου;
Γράφεις ότι το ΑΚΕΛ διαπραγματεύεται ένα σχέδιο που είναι χειρότερο από το Ανάν διότι:
1. Μένουν περισσότεροι έποικοι.
Από πού το συμπεραίνεις αυτό;
Οι προτάσεις του Τάσσου καθόριζαν ένα αριθμό πέραν των 70 χιλιάδων ενώ ο Χριστόφιας έβαλε οροφή 50 χιλιάδες. Ποιοι είναι οι περισσότεροι οι 70 ή οι 50;
2. Τα χρονοδιαγράμματα και οι μεταβατικές περίοδοι είναι μεγαλύτερες από το Ανάν.
Κάνεις λάθος. Π.χ. οι Ε/κυπριακές προτάσεις προνοούν οριστική διευθέτηση του περιουσιακού μέσα σε 10 χρόνια και όχι σε περισσότερα όπως προνοούσε το Ανάν.
3. Είναι ποιο δυσλειτουργικό από το Ανάν με πολλές εξουσίες στην κεντρική κυβέρνηση κάτι που θα δημιουργεί ποιο συχνά τριβές από ένα σχέδιο που θα έδινε στην κεντρική κυβέρνηση της απαραίτητες εξουσίες για να διασφαλίσει μια κυριαρχία ιθαγένεια και διεθνής προσωπικότητα του κράτους μιας και οι δυο κοινότητες δεν έχουν συνηθίσει να εργάζονται μαζί.
Εδώ αντιφάσκεις διότι ακριβώς η ισχυρή κεντρική κυβέρνηση διασφαλίζει το ενιαίο της κυριαρχίας κλπ. παρά μια χαλαρή κεντρική με δύο ισχυρές συνιστώσες πολιτείες.
Γράφεις ότι επειδή ο Μπαν Κι Μουν επισκέφθηκε το λεγόμενο προεδρικό νομιμοποιήθηκαν τα κατεχόμενα με τον πιο επίσημο τρόπο.
Κάνεις λάθος. Αν ήταν έτσι η Τουρκία θα πανηγύριζε αλλά και το λεγόμενο κράτος θα ήταν αναγνωρισμένο.
Το αντίθετο έγινε. Όπως έγραφε και ο τ/κ τύπος εκείνες τις μέρες, πήγαν για μια ενέργεια αναβάθμισης και εισέπραξαν επίσημη δήλωση από τον ΟΗΕ για αναγνώριση μόνο της Κυπριακής Δημοκρατίας.
Γιατί θυμάσαι μόνο εκείνο που σε βολεύει και όχι τη συνέχεια;
Όσον αφορά τα σενάρια σου, δικαιούσαι να φτιάχνεις σενάρια.
@ Steph
Σε καλωσορίζω στη γειτονιά μου, μου φαίνεται ότι πρώτη φορά σε βλέπω απ’ εδώ.
Θα κάνω κάποιες διευκρινήσεις:
Είτε τον παίρνουμε στα σοβαρά είτε όχι τον αρχιεπίσκοπο δεν πρέπει να τον αφήνουμε να αλωνίζει και να λέει ότι θέλει. Δυστυχώς ή ευτυχώς επηρεάζει κόσμο.
Η διαμάχη με όσους θέλουν την επανένωση στον ΔΗΣΥ δεν είναι δική μας ευθύνη. Αυτοί άλλαξαν ρότα λόγω εκλογών. Δεν είναι οι του ΑΚΕΛ που θυμήθηκαν ότι διαφωνούν με την εκ περιτροπής, τους έποικους και τη στάθμιση.
Άρα η ίσες ευθύνες δεν ευσταθούν.
Κανένας δεν επιρρίπτει ευθύνη σε όλη τη δεξιά για όσα έγιναν στην Κύπρο.
«Η διαμάχη με όσους θέλουν την επανένωση στον ΔΗΣΥ δεν είναι δική μας ευθύνη. Αυτοί άλλαξαν ρότα λόγω εκλογών.» Μιχαλη και εσεις τουλαχιστο τα τελευταια εννια χρονια, αλλαζεται ροτα στο Κυπριακο λογω εκλογων.Οποτε οποιος κατοικει σε γυαλινο σπιτι δεν πρεπει να ριχνει πετρες.Ασε που οταν ο Αναστασιαδης σας απλωσε το χερι για συνεργασια, εσεις του το κοψατε.Η ευθυνη της διχοτομησης βαραινει πολυ περισσοτερο εσας παρα τον ΔΗΣΥ.Και ας μην ξεχναμε.Η ροτα του Νικαρου αλλαξε μετα απο εκεινη τη συναντηση πισω απο κλειστες πορτες των Χριστοφια-Καρογιαν.Τυχαια αραγε;
@ Ανώνυμος 5/10/2011 12:12 πμ
Φίλε μου έχω διαφορετική άποψη.
Επιμένετε κάποιοι στο ότι το ΑΚΕΛ δεν άρπαξε το χέρι του ΔΗΣΥ για συνεργασία.
Θυμίζω και πάλι ότι όταν έγινε η συνάντηση Α. Κυπριανού – Ν. Αναστασιάδη και οι δύο είπαν ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο συνεργασίας των δύο κομμάτων.
Θα σε θυμίσω επίσης ότι δεν είναι το ΑΚΕΛ που έχει αλλάξει τη θέση του για την εκ περιτροπής προεδρία και τη στάθμιση της ψήφου.
Δεν είναι το ΑΚΕΛ που μιλά για χαλαρή ομοσπονδία.
Και αυτά δεν έγιναν συνεπεία της όποιας συνάντησης του Χριστόφια.
Μιχαλη επαναλαμβανεσαι και δεν απαντας.Οσο για το γεγονος οτι ο ΔΗΣΥ δεν αποδεχεται την εκ περιτροπης προεδρια και τη σταθμισμενη ψηφο.Ξερεις πολυ καλα οτι αυτο ειναι ενα ψεμα.Ο Νικαρος πολλακις εχει δηλωσει οτι αποδεχεται την εκ περιτροπης αλλα οχι με τον τροπο που την προτεινε ο Χριστοφιας,με εκτελεστικη εξουσια στον εκαστοτε προεδρο και μαλιστα σε μια ισχυρη κεντρικη κυβερνηση.Ξερεις πολυ καλα οτι ο Νικαρος αποδεχεται και την παραμονη εποικων.Ξερεις πολυ καλα οτι εαν ο Χριστοφιας,εδειχνε τον στοιχειωδη σεβασμο στον Νικο Αναστασιαδη και μαλιστα την εποχη που απεναντι του ειχε τον Ταλατ,τοτε τα πραγματα θα ηταν πολυ διαφορετικα σημερα.Στο κατω κατω τι περιμενεις δηλαδη;Ο Χριστοφιας να καμνει της κκελες του, χωρις καμμια προσυνεννοηση με τον ΔΗΣΥ και ο Νικαρος να χειροκροτει εστω και αν διαφωνει;Και ποια η απαιτηση του ΑΚΕΛ;Ο Χριστοφιας να κανει οτι μπορει,για να κρατησει τη συνεργασια με το ΔΗΚΟ, με Δουρειο Ιππο τη λεγομενη κυπριακη λυση, αντι να επικεντρωθει στη λυση του Κυπριακου και ο ΔΗΣΥ να το τον στηριζει;Σορρυ που θα παρεκτρεπω αλλα θα στο πω στα καλα Κυπριακα.Ε να πα να γαμηθειτε!Οσο για την χαλαρη ομοσπονδια.Μα νομιζω οτι εσυ στηριξες το Σχεδιο Ανναν.Τοτε ηταν καλη η χαλαρη ομοσπονδια σημερα δεν ειναι;Νομιζω καπου φασκεις και αντιφασκεις.
πάτε καλά ρε προδότες?
ούτε δδο ούτε εκ περιτροπής προεδρία ούτε εποίκους δεχόμαστε!
τη σταθμισμένη ψήφο να την βάλετε του κ.... σας!
Το Χρονικό διάστημα που μαε επελλάνετε ότι ο συναγερμός εστήριζε τον Χριστόφια στο κυπριακό, εξέραμεν εκ των πρωτέρων ότι δεν θα κρατούσε για πολύ διότι ήταν ένα επικοινωνιακό παιχνίδιγια να δείξει καλό πρόσωπο. Όμως την ίδια στιγμή ακολουθόντας την πάγια τακτική ο συναγερμός με άλλα στελέχη του έλεγε άλλα πράγματα .χ. Αβέρωφ. Και η απάντηση ξέρουμε την γραμμή της παράταξης την εκφράζει ο πρόεδρος. Τζαι να πατε να γαμιθείτε εσείς που εισαστεν μαθημένοι. Εγω εν ειμαι ο Μιχάλης, ο Μιχάλης ας απαντήσει αν θέλει.
αυτοι που δινουν οπλα στην τουρκια ειστε εσεις τουρκοφρονες που λενε οτι εμεις φταιμε που οι αδελφοι σας κλειστηκαν στους θυλακες.εμεις οι φασιστες που τολμησαμε να υποστηριξουμε το μοσφιλι που τους μανσουριωτες.εμεις που τολμησαμε να πολεμησουμε τον εισβολεα τον οποιο λεγατε σωτηρα σας.εν αντρεπεστε τιποτε.η ψευτια ειναι στο αιμα σας.πολεματε την κυπροδιοτι ειστε εντεταλμενοι πρακτορες των ξενων.επιχορηγημενοι με τα δολλαρια υπερ του αναν μαζι με το τουρκο δρουσιωτη.αντροπη σας κοτσινα σκυλακια.αντροπη σας.δυο χρονια εμειναν σας τζε ο λαος θα πανηγυριζει την ελευθερια του στον δρομο.φασιστες
@ Ανώνυμος 5/10/2011 2:07 μμ
Μπορεί να επαναλαμβάνομαι, όπως επαναλαμβάνονται και όσοι μιλούν για άρνηση ΜΟΝΟ του ΑΚΕΛ για συνεργασία με τον ΔΗΣΥ τουλάχιστον στο κυπριακό.
Επιμένω και επαναλαμβάνω την πραγματικότητα και όχι αυτό που θα ήθελα να γίνει.
Δεν είπα ότι ο ΔΗΣΥ δεν αποδέχεται την εκ περιτροπής προεδρία κλπ. είπα ότι άλλαξε τη θέση του, βάζει άλλα δεδομένα.
Ενώ μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε πρόβλημα, ξαφνικά τώρα ανακάλυψαν ότι δεν τους κάνουν οι προτάσεις του προέδρου και θέλουν αλλαγές.
Το σχέδιο Ανάν δεν νομίζω να ήταν χαλαρή ομοσπονδία αλλά εν πάση περιπτώσει δεν μιλώ επί προσωπικού επιπέδου. Μιλώ για κομματικές θέσεις.
@ Anef_0riwn ο Μουτσιοπαίχτης
Σου απάντησε ο αρχιεπίσκοπος: «Για ανθρωπιστικούς μόνο λόγους πρέπει να μείνουν εκείνοι που έχουν παντρευτεί με Τουρκοκυπρίους».
@ Ανώνυμος 5/10/2011 11:12 μμ
Έχεις δίκαιο. Η διγλωσσία και η τριγλωσσία που αναπτύσσει ο ΔΗΣΥ σε πολλά θέματα είναι ένα ακόμα πρόσθετο στοιχείο.
@ Ανώνυμος 5/10/2011 11:37 μμ
Εμείς ως ΑΚΕΛ ποτέ δεν είπαμε αυτά που αποδίδεις.
Αλλά καλό θα είναι να σχολιάσεις και όσα είπε ο αρχιεπίσκοπος:
«Ο αείμνηστος Μακάριος με τη σύμφωνο γνώμη και την εισήγηση των Άγγλων πρόβαλε εκείνα τα 13 σημεία και ήλθαν τα πάνω-κάτω. Είχαμε την τουρκο-ανταρσία του 1963».
«Είχαμε ένα συνεταιρικό κράτος. 30% οι Τούρκοι και 70% οι Έλληνες. Αλλά υπήρχε και το τούρκικο βέτο».
«Είχαμε εστραμμένα τα βλέμματα μας προς την μητέρα πατρίδα. Κακά είναι τα ψέματα. Θέλαμε την ένωση με την Ελλάδα και οι Τούρκοι ήθελα την ένωση τους πλέον με την Τουρκία. Εδώ ήταν το λάθος μας. Κοινό λάθος. Που δεν πιστέψαμε ότι μπορούσαμε να ζήσουμε μαζί ενώ είχαμε ζήσει επί αιώνες ευτυχισμένοι».
Τι λες για όλ’ αυτά;
Αλλά επειδή είσαι και ψεύτης, μπορείς να παρουσιάσεις έστω και ένα στοιχείο που να επιβεβαιώνει ότι εμείς λέγαμε τον εισβολέα σωτήρα;
“τὸ εὔδαιμον τὸ ἐλεύθερον, τὸ δ' ἐλεύθερον τὸ εὔψυχον”
Περικλέους Ἐπιτάφιος Λόγος, ΘΟΥΚΥΔΙΔΗΣ
Η Ευτυχία προϋποθέτει την Ελευθερία και αυτή την Ευψυχία.
Αλήθεια Mιχάλη, πότε ζήσαμε ευτυχισμένοι μαζί με τους τούρκους? Επί τουρκοκρατίας η επί αγγλοκρατίας?
Το ότι ζούσαμε αρμονικά με τους τ/κ ως το 1963 δεν το αμφισβητώ.
@ Ανώνυμος 5/11/2011 2:37 μμ
Η εξέταση του ζητήματος που θέτεις χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τις συνθήκες που επικρατούσαν τις δεδομένες εποχές δεν οδηγεί σε ορθά συμπεράσματα.
Τόσο επί Οθωμανοκρατίας όσο και επί Αγγλοκρατίας οι συνθήκες ζωής ήταν τόσο κακές που δεν μπορεί κανένας να μιλήσει για ευτυχία ή ευψυχία.
Λάβε υπόψη ότι επί Οθωμανοκρατίας έγιναν πολλές κοινές εξεγέρσεις χριστιανών και μουσουλμάνων εναντίον του Πασά και της Εκκλησιαστικής ιεραρχίας.
Κάποιες από αυτές τις εξεγέρσεις είχαν ως ηγέτες μουσουλμάνους.
Επί Αγγλοκρατίας είχαμε κοινούς αγώνες Ε/κ και Τ/κ μέχρι την περίοδο που ξεκίνησε και διήρκεσε ο αγώνας της ΕΟΚΑ.
Εκεί έγιναν τα γνωστά όμως η αριστερά συνέχισε τους κοινούς αγώνες μέχρι το 1958 που έγινε και ο τελευταίος κοινός γιορτασμός της Πρωτομαγιάς.
Από εκεί και πέρα ξεκίνησαν οι δολοφονίες Ε/κ και Τ/κ αριστερών, από την ΕΟΚΑ στην περίπτωση των Ε/κ και από την ΤΜΤ στην περίπτωση των Τ/κ.
Αλλά δεν είναι ανάξιο προσοχής το γεγονός ότι παρά τα όσα έγιναν το 63-64 στην πλειοψηφία τους Ε/κ και Τ/κ ζούσαν χωρίς προβλήματα.
Και αυτό ίσχυε μέχρι το 1974.
ανόνιμε 5/10/2011 11:37 μμ όταν γράφεις (εμείς) φαντάζουμαι εννοείς έλληνες, αφου χαραχτηρίζεις τους αριστερούς ως τούρκους, και επειδή χαραχτηρίζεις τον εαυτό σου ως φασίστα και καλεις τους φασίστες να δράσουν, διερωτούμαι τι είδους έλληνας είσαι διότι έλληνας και φασίστας δεν παν μαζί. Θα ξέρεις ότι την΄Έλλάδα την κατάστρεψε την ρήμαξε ο φασισμός-ναζισμός. Τα γράψαμε τόσες φορές αλλά φαίνεται δεν προβληματίζουν.
Ρε Σολιάτικο ως ανθέλληνας και τουρκόσπορος που είσαι, δεν έχεις κανένα δικαίωμα να ομιλείς περί ελληνισμού! Μάθε πρώτα τι εστοίχισε ο κομμουνισμός στην Ελλάδα και μετά να μιλάς!
Και όταν είναι αναγκαίο να μιλήσεις περί ελληνισμού, να πλένεις πρώτα το στόμα σου με αντισηπτικό γιατί είναι γεμάτο από μικρόβια, πέραν του ότι βρωμεί βιλλιές!!!!!!
ΕΛΑΜ
ΕΛΑΜ
ΕΛΑΜ
Από πότε (Μαραθέφτη) σε διόρισαν και ποιός για να δίνεις πιστοποίητικά Ελληνισ΄μού και πατριωτισμού; Μας απόδειξες ακόμα μια φορά πως ιστορία δεν δεν μελέτησες. Έτσι για να ξέρεις οι ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΕΣ ελευθέρωσαν σχεδόν όλη ελλάδα από τους ομοΪδεάτες σου ναζί και στα ελεύθερα μέρη εξέλεξαν τοπικές διοικήσεις, δημιούργησαν σχολεία θέατρα και πολλά άλλα που δεν έκαναν όλες οι ελληνικές κυβερνήσεις μέχρι εκείνη την ώρα και πολλά χρόνια αργότερα. Όσο για τις βρυσιές είναι το μόνο που ξέρεις καλά σαν αλίτης ελαμίτης.
Είναι γι' αυτό που κάθε αριστερός πρέπει να ενισχύσει το ΑΚΕΛ και να δώσει την απάντηση ότι οι αλίτες του ΕΛΑΜ δεν έχουν θέση στην Κύπρο, και στον συναγερμό που καλιέργησε αυτές τις νοοτροπίες πως είναι καιρός να πληρώσει για τις επιλογές του.
Δημοσίευση σχολίου