Κυριακή 22 Απριλίου 2012

ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΛΕΥΚΩΣΙΑ

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλά που δεν έκλεψαν οι τούρκοι τα παπούτσια σας ενώ επισκεπτόσασταν το τσαμί. είσαστε πολύ τυχεροί.... ακούσαμε πως εκεί συμβαίνει αυτό πολύ συχνά.

Ανώνυμος είπε...

μην πηγαίνετε στα τσαμιά εκεί μυρίζει τουρκικό πόδι.

buhda είπε...

Βασικά δεν πάμε ούτε στα τσαμιά ούτε διαχειριζόμαστε τσαμπιά. Από την άλλη δεν πάμε ούτε στους ναούς ούτε στα τζαμιά.

Ανώνυμος είπε...

Ναι ρε buhda μου, το ξέρουμε ότι πάτε από κει για ένα γρήγορο οθωμανικό.

buhda είπε...

Φαίνεται ότι κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια, αγαπητέ. Εν πάση περιπτώσει, η οθωμανική αυτοκρατορία που σ αρέσει να μνημονεύεις με τον τρόπο που επιλέγεις είναι ιστορικό φαινόμενο εδώ κι ένα αιώνα περίπου.Οπότε μένεις ουσιαστικά ανικανοποίητος. Τέλος, να σε πληροφορήσω ότι αυτό που εσύ αποκαλείς οθωμανικό όλος ο υπόλοιπος κόσμος το αποκαλεί ελληνικό χμ! δίκαιο...... Είσαι και σεξιστής παιδαριώδους μορφής είσαι και αδιάβαστος μου φαίνεσαι και λιγάκι ανέραστος.

Ανώνυμος είπε...

από τον άραβα δεν γίνεται ούτε προφήτης. παπατζήδες άραβες.

Ανώνυμος είπε...

αγαπητέ buhda, Φαίνεται ποιος κρίνει εξ ιδίων τα αλλότρια.
Εσύ είσαι πολύ περισσότερο διαβασμένος από μένα και πιο έμπειρος στο θέμα. Με τόση εμπειρία που έχεις στο οθωμανικό, ήμουν σίγουρος ότι κάτι θα μαθαίναμε από σένα. Που να ήξερα κι εγώ ο καημένος ότι υπήρξε οθωμανική αυτοκρατορία και ότι οι ξένοι αποκαλούν το πρωκτικό σεξ «ελληνικό».
Τώρα όμως που το έμαθα θα αρχίσω να σας το κάνω αλά ελληνικά βρωμιάρικα κόκκινα γουρούνια!

buhda είπε...

ΑΛΛΟΎ ΣΕ ΤΡΏΕΙ ΑΛΛΟΎ ΚΝΉΘΕΣΑΙ.
Όταν ο άλλος, δηλαδή εσύ, δεν μπορεί να παραθέσει επιχειρήματα σε μία συζήτηση το ρίχνει στο σεξουαλικό, εκεί που νομίζει ότι μπορεί να τα καταφέρει. Κι ο αρχηγός σου ο Χίτλερ έτσι νόμιζε. πρέπει να κοιταχτείς όσο είναι καιρός.Δέν θα επανέλθω επειδη γίνεσαι απίστευτα κουραστικός και ανιαρά επαναληπτικός και μάλιστα ανούσιος.

Ανώνυμος είπε...

εγω ειμαι εναντια στο γεγονος οτι καθε φασιστας συγκρινεται με χιτλερ η με χιτλερικη ιδεολογια. μπορειτε να βρειτε κατι διαφορετικο; η μητερα του χιτλερ ηταν οικιακη βοηθος στο σπιτι ενος rothschild σε αυστριακο κλαδο της οικογενιας και χιτλερ ειναι παιδι εβραικο.

μουσολινι ειναι καλυτερο. και ο πατερας του ηταν προοδευτικος αριστερος οσο μπορουσε ενας σημερινος ακελικος.

εχουμε φρανκο, εχουμε ηγετες της λατινικης αμερικης. γιατι χιτλερ γαμω το;

εγω ειμαι αποφοιτος δημοτικου αλλα ξερω τα ουλλα.

Ανώνυμος είπε...

Έλα buhda μωρό μου, έλα! Μπορείς και πολύ καλύτερα. Για προσπάθησε!
Α! συγνώμη! Ξέχασα καημενούλη buhda ότι είσαι πολύ επηρεασμένος από τη λοβοτομή στην οποία υποβλήθηκες μόλις πρόσφατα.
Άντε περαστικούλια σου ερωτύλε της Ανατολίας!!!

Ανώνυμος είπε...

οι οθωμανοι δεν αφησαν και δεν προσεφεραν κατι στην κυπρο. μοναχα αφησαν τους αχρηστους τ/κ και επιπροσθετους μιναρεδες διπλα στους ετοιμους χριστιανικους ναους.