Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2008

ΑΚΟΜΑ ΕΝΑ ΑΤΟΠΗΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ!

Τελικά από τον αρχιεπίσκοπο Χρυσόστομο όλα θα πρέπει να τα περιμένουμε.
Ειλικρινά, πλέον, έχω καταλήξει στο σημείο ότι ο Χρυσόστομος είναι ένας εντελώς απολίτικος άνθρωπος.
Έχω πειστεί πλέον ότι η μόνη του ικανότητα είναι οι ίντριγκες αλλά και η ικανότητα του να διαχειρίζεται άψογα τα οικονομικά της Εκκλησίας, είναι δηλαδή ένας ικανός επιχειρηματίας.
Εκείνο όμως που του αναγνωρίζω είναι ότι έχει το θάρρος να λέει εκείνο που σκέφτεται… χωρίς να το σκέφτεται!
Είναι αυτό που λέμε στην κυπριακή «σπουρτόγλωσσος».
Ποιο είναι, λοιπόν το νέο ατόπημα του αρχιεπισκόπου;

Ενώ όλοι (ή οι περισσότεροι) ανησύχησαν από τις τελευταίες εξελίξεις, έρχεται η χθεσινή δήλωση του (Κυριακή 31 Αυγούστου) που άφησε άναυδους τους πάντες!
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ που πρόβαλε το βράδυ της Κυριακής ο ΑΝΤ1 ο αρχιεπίσκοπος είπε:
«Πολλάκις παρεκάλεσα τον Κύριον, να μην επιτρέψουν αυτή τη διέλευση.
Όταν πηγαίνουμε στα κατεχόμενα, είπε πολλές φορές, στέλλομεν ψευδή εικόνα προς όλον τον κόσμον ότι οι Τούρκοι είναι δημοκρατικοί, μας αφήνουν και λειτουργούμεν στες εκκλησιές μας, πηγαίνωμεν ελεύθερα και απρόσκοπτα και προσεχυχόμεθα, ενώ κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει»
Εκφωνητής: Ο αρχιεπίσκοπος στήριξε την άποψη του σημειώνοντας ότι ο λαός γνωρίζει ότι οι Τούρκοι διέκοψαν θεία λειτουργία στα κατεχόμενα. Έκανε επίσης μάλιστα λόγο για απαράδεκτες καταστάσεις.
Αρχιεπίσκοπος: «Πρέπει την Τουρκίαν, το συντομότερο δυνατόν να την καταγγείλομε στο Δειθνές Δικαστήριο γιατί μας καταπατεί τα ανθρώπινα μας δικαιώματα».
Εκφωνητής: Ο προκαθήμενος της κυπροιακής εκκλησίας δήλωσε ότι ορθώς έπραξε ο μητροπολίτης Μόρφου ακυρώνοντας την τέλεση θείας λειτουργίας στο κατεχόμενο μοναστήρι του Αγίου Μαμαντος.
Ενώ κληθείς να σχολιάσει τις επικείμενες διαπραγματεύσεις, ευχήθηκε καλή επιτυχία στον πρόεδρο Χριστόφια αλλά επιφυλάχθηκε να τοποθετηθεί μετά το πέρας τους, όπως είπε.
Αρχιεπίσκοπος: «Οπωσδήποτε, ευθαρσώς , θα πούμε τις απόψεις μας. Αλλά μέχρι τότε, να μου επιτρέψετε να μην πω τίποτε γιατί θέλω ο πρόεδρος ελεύθερος και ανενόχλητος να πάει με νηφαλιότητα και να αισθάνεται ότι ο λαός είναι μαζί του…».
Η αντιφατικότητα του ανθρώπου δεν έχει όρια.
- Από τη μια μας λέει ότι τελώντας λειτουργία στον Άγιο Μάμα ή στον Απ. Βαρνάβα στέλλουμε το μήνυμα ότι οι Τούρκοι είναι δημοκρατικοί και από την άλλη ότι διακόπτουν θείες λειτουργίες…
- Μας λέει ότι δεν θα κάνει δηλώσεις για τις συνομιλίες για να αφήσει τον πρόεδρο να πάει ενισχυμένος, ενώ μόλις προχθές δημιούργησε όλο εκείνο τον σαματά για τις συνομιλίες.
Όμως, αφήνει και τις αιχμούλες του ότι θα τα πούμε πιο ύστερα…

Την επομένη (Δευτέρα 1/9) ο μητροπολίτης Μόρφου σχολίαζε στον ΑΣΤΡΑ τις δηλώσεις του αρχιεπισκόπου.
Εβρισκόμενος στα Ιεροσόλυμα, δεν άκουσε τις δηλώσεις του αρχιεπισκόπου. Όταν η δημοσιογράφος τις έθεσε υπόψη του κι αυτός ψέλλισε:
«Κύριε ελέησον...!
Με εκπλήσσει το ότι προσευχόταν να μην ανοίξει το οδόφραγμα του Λιμνίτη.
Νομίζω., εδώ, αστόχησε ο μακαριότατος, διότι γνωρίζω πως ο θεός ακούει τους απλούς και ταπεινούς ανθρώπους οι οποίοι προσεύχονται να ανοίξει αυτό το οδόφραγμα και ιδιαίτερα εκεί στην περιοχή του Πύργου.
Θα έπρεπε να ακούσει τον πόνο αυτών των ανθρώπων ο μακαριότατος.
Αυτούς τους ανθρώπους είναι δυνατόν εμείς οι αρχιερείς και ειδικά ο αρχιεπίσκοπος να τους αποκλείομεν τον δικαίωμα εύκολης πρόσβασης στην πρωτεύουσα;
Δηλαδή η προοπτική μας είναι ο διαχωρισμός, η διχοτόμηση;
Τα οδοφράγματα δεν είναι η λύση του κυπριακού και συμφωνώ σε αυτό με τον αρχιεπίσκοπο.
Η εκκλησία Κύπρου πρέπει να είναι εποικοδομητική. Ήταν αυτή που πάντοτε είχε τη δυνατότητα να μαζεύει γύρω από τη θεία λειτουργία το λαό όταν δεν υπήρχε άλλος θεσμός σε αυτό τον τόπο, όταν δεν υπήρχε κράτος.
Είναι δυνατόν τώρα που έχουμε κράτος, είμεθα μέσα στην Ευρώπη, η Εκκλησία να αρνείται τον ιστορικό της ρόλο και λόγο και να βγάζει μηνύματα ότι δεν θέλει επαφές με τους τ/κυπρίους;
Ο ίδιος ο Χριστός, δεν είπε να αγαπήσωμεν τους εχθρούς μας; Εντάξει, θα κάνουμε και πολιτική και διπλωματία σαν εκκλησιαστικοί άνθρωποι αλλά στο βάθος θα πρέπει να έχουν θεολογίαν ορθόδοξη. Και ορθόδοξη θεολογία είναι θεολογία συγχώρησης, αγάπης προς τον εχθρό, είναι θεολογία ύπαρξης και συνύπαρξης των λαών.
Λυπούμαι που συνεχώς βλέπω ότι η αφετηρία του μακαριοτάτου είναι ένας λόγος που οδηγεί στην νομιμοποίηση των τετελεσμένων της εισβολής.
Εμείς, όπως και άλλοι μητροπολίτες αγωνιζόμαστε για να δημιουργήσουμε κάποιους πυρήνες που δεν θα μαλακώνουν τις καρδιές των ανθρώπων για αποδοχή της κατοχής αλλά για την προετοιμασία της λύσης».


Τα σχόλια και τα σχολιανά δικά σας.

* * *
Υ.Γ. Ο οικοδεσπότης θα απουσιάζει από την μεσημβρίαν της σήμερον μέχρι την μεσηβρίαν του Σαββάτου.
Τα κλειδιά είναι στην πόρτα…

62 σχόλια:

rose είπε...

τι να πει κανείς;
το πολύ το "κυριε ελεησον" το βαρεθηκαμε εμείς!

ίσως η παροιμια, δωσε θαρρος στον χωριατη...?

ρε παιδια μια επιθεωρηση να ανεβασουμε - ενα μπουλουκι να πηγαίνουμε απο καφενε σε καφενε - μόνο η σατιρα ειναι αντιδοτο για τις ...παπα"δ"ιές

Vikar είπε...

Επροσέξατε το υπονοούμενο?

Επροσεύχετουν λαλεί στον ύψιστον να μην επιτρέψει την διέλευσιν των Ε/Κ και τούτος ΆΚΟΥΣΕΝ του.

Για να μεν λαλούν μερικοί μερικοί ότι εν πιάνουν οι δεήσεις του και οι παρακλήσεις του. Η πως εν γκαντέμης.(λειψυδρία, αγιασμός του νερού κλπ)

Δαμέ αποδείχτηκε περίτρανα ότι ΤΟΥΤΟΣ εν ο αντιπρόσωπός του εις την Γήν. 'Εχει απευθείας πρόσβασιν!!

Αλλά δεν μας είπεν αν είχε προσευχηθεί κιόλας για να Επιτρέψει ο ύψιστος την διέλευσιν των Τ/Κ. Αλλόπως έτσι πρέπει να έγινε. Και τούτον για να αποδείξουμεν εις τους ξένους ότι εμείς είμαστε Δημοκρατικοί!(που τους αφήσαμεν)
Είδετε τι καλά που ένι αν ο Αρχιεπίσκοπος θέλει να αποδείξει κάτι. Τσάφ μια προσευχή και ο Ύψιστος αποδεικνύει σε όλο τον κόσμο ότι εμείς και δημοκράτες είμαστε και λύση επιθυμούμε και ότι άλλον τέρπει την ψυχούλα του ΑΧ-Β (ΑΧ-ΒΑΧ ήταν να πώ αλλα φανταστείτε να το δεί ο ΑΧ-Β και να κάμει καμμιά προσευχή εναντίον μου!!). Πως οι Τούρκοι ας πούμεν εν τεμπέληδες, χαραμοφάηδες, γεννούν σαν τα κουνέλια κλπ κλπ

Που την άλλην όμως σκέφτουμε!

Μα, εν δυνατόν σιορ, ο ΠΑΝΣΟΦΟΣ να βάλει τον νούν του με τον ΑΧ-Β.Ίντα πάνσοφος ένι σε έτσι περίπτωση?

Νομίζω ότι εν η άλλη ιδιότητά του που τον ώθησεν να εισακούσει τις προσευχές του ΑΧ-Β.
Εν Πανοικτήρμων και Φιλεύσπλαχνος θωρείς και λαλεί σου. "Εν πειράζει, ας κάμω το χατήριν τού ανήμπορου, είντα ψυχήν εν να παραδόσω !! Εν να με παρεξηγήσει και το ποίμνιο τωρά που όλον και περισσότερον ευαισθητοποιούνται για τα άτομα με ειδικές δεξιότητες!! Ατε χαλάλιν του!! Εν θα αφήσω τους Ε/Κ να πάνε να μου κάμουν προσευχές και δεήσεις στον Αη Μάμα"

Μετά εμπήκεν μου μια άλλη ιδέα!

Λαλλώ, Ρε με μπα τσιε ο Χότζιας που ποτζεί έχει μεγαλύτερην πρόσβασιν εις τον Αλλάχ??
Ρε, με μπα τσιε ο Αλλάχ εν πιο δυνάμενος που τον Ύψιστον. Με μπα τσιε ο δικός μας είναι Υπο-Θεός να πούμε? Έτσι εν νάν αλλόπως
Πώς αλλοιώς εξειγείται τόσα χρόνια προσευχές του ΑΧ_Β και να μεν έχουν εξαφανιστεί απο προσώπου γής οι βρωμό-Τουρτζιοι, ενώ εμείς κινδυνέψαμεν τόσες και τόσες φορές.
Αλλά βλέπεις, έχει πουποτζεί κάτι Αλλαχο-μπαίχτες σαν τον Ντένκτάς που φρόντιζε κάθε φοράν να σωθούμεν!
Αν εν έτσι τότε ο Ντεκτάς εν Κρυπτο-γριστιανός τσιε έβαλεν τον ο ύψιστος να προστατεύει τα συμφέροντά μας. Αλλά τωρά που ο Ντεκτάς εγέρασεν τσιε εν ημπόρει?
Τσιε οι συνθήκες εδυσκολέψασιν περίττου. Ε τωρρά μόνον ο Απευθείας αντιπρόσωπος μπορεί να μας σώσει!
Για τούτον ανέλαβε δράση. Τσιε ίντα δράση!! μια στο καρφίν τσιε μιά στο πέταλλο. Με τούτα τσιε με τσείνα εμπέρδεψεν τσιε τον ύψιστον. Προσεύχεται να αφήσει ο Υψιστος τον Ησαίαν να πάει να λουτουρκήσει, για να τον διώξουν οι Τούρτζιοι τσιε να φανεί πόσον Φασίστες ένι. Μετά προσεύχεται να ΜΕΝ αφήκει τους Πυρκώτες να πάσιν για να φανεί πόσον Φασίστες εν οι Τούρτζιοι. Επέλανέν τον. Ε στο τέλος δεν ήξερεν τι να κάμει ο Υψιστος και όταν επροσευχήθηκεν για να βρέξει, ο ύψιστος αναρωτιόταν πώς θα φανεί με τούν τον τρόπον ότι οι Τούρζιοι εν Φασίστες. Τσιε επειδή ακόμα δεν έχει βρεί την απάντησιν, ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΒΡΕΞΕΙ!!

.....................

ΦΤΥΣΤΕ ΤΟΝ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ θελήσει ο Ύψιστος να τον ξεπλύνει και στο τέλος(λόγω του όγκου των φτυσιμάτων) ΘΑ ΒΡΕΞΕΙ!!

Meropi είπε...

Βρήκα το κλειδί στην πόρτα και μπήκα...
Να κι ένας συνετός Ιεράρχης, ο Μητροπολίτης Μόρφου!!!

Anef_Oriwn είπε...

@ Meropi,

Μεγάλη σημασία έχουν και οι καταβολές του ανθρώπου και του μεν (του Αρχιεπίσκοπου του 8%) και του δε (του Μητροπολίτη Μόρφου).

Anef_Oriwn
Δευτέρα 1/9/2008 – 6:37 μ.μ.

dokisisofi είπε...

Mixali exw na pw oti o anef-oriwn ekleidwsen me poksw gia na rimaksei monos tou to psigeio sou kai na monopwlisei stin anapaftiki!

rose είπε...

Δοκησισοφη
καλό, αλλά ο Μιχαλης το κλειδι αφησε δεν είπε ότι μπορουμε να αραξουμε σε αναπαυτικές και να φαμε απο το ψυγείο
:-)

Αλλά μεν εχετε εννοια, κοπιαστε για λίζο και ππαλουζε στο τσαντιρι μου

Anef_Oriwn είπε...

Dok.,

Πέρκι να ‘θελες να κλειδωθούμεν μέσα ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ (οι δκυό μας)!!!
Μπρρρρ ..... Παναΐιιιιααααα μου .... !!!

Anef_Oriwn
Τρίτη 2/9/2008 – 7:24 μ.μ.

dokisisofi είπε...

lamne re ston lizo kai ston ppalouze tziai en tziai pollin sou!

Ανώνυμος είπε...

Αχ Ανεφάκι, Αχ Ανεφάκι,
ξύλο που θα το φας
μέσα σε ξένο γουμαδάκι
όρνιθες μην μαδάς!

Μιχάλη,

πάντως φαίνεται να έχεις ξεχάσει την νέα εκδοχή του συμβόλου της πίστεως, που ξεκινά ως εξής:
"Πιστεύω είς έναν παπάν,
παφίτην, λαοκράτωραν
εθνικών τε πάντων εθνικοφρόνων..."

Anef_Oriwn είπε...

@ Dok.,

Συμβουλή από έναν μιαλλίτερον σου: Άμαν εν σηκώννεις τ’
αστεία, μεν τα κάμνεις, τζιαι προ πάντων μεν γίνεσαι “κατίνα” τζιαι να νεκατώνεις τρίτους μέσ’ τις κουβέντες σου! Είσαι νιννί ακόμα!

******
@ eστορών,

Για ποιαν όρνιθα (κότα) ομιλείς;

Anef_Oriwn
Τρίτη 2/9/2008 – 11:03 μ.μ.

Ανώνυμος είπε...

Άνευ,

την όρνιθαν προ μικροφώνων ομιλούσαν και κακαρίζουσαν!

Ανώνυμος είπε...

Και δοκισισοφούσαν

dokisisofi είπε...

as gelasw ornithisti

ka ka ka

Ανώνυμος είπε...

Eimai ANEF mpampa

zappa είπε...

Ela Lenin kai Trotsky mou ti allo 8a akousoume fetos


o arxiepiskopos to allo me ton mpompo to exei akousei?

dokisisofi είπε...

@ to avgo..

to onomataki sas? mipws eiste i gnosti agnwsti tou apanw gouma?

rose είπε...

Μιχαλη
χάλια στο κάναμε το σπιτί σου ..

μην ξαναφήσεις τα κλειδια στη πόρτα!

αλλά και το θεμα που αναρτησες το βοηθαέι το πράγμα ...

dokisisofi είπε...

e an mas afinate na mpoume mesa ligo ki emeis den tha ta eixate afta.
Alla mexri to Savvato, exoume kairo...

rose ithela na se rotisw: ti einai o lizos?

rose είπε...

ας ανοιξουμε το κυπριακο λεξικόν!

το λλουκκκκκουμούιν
το παφιτικον

dokisisofi είπε...

aaaa ok

eides anef? apli pareksigisi pou epies na mas speireis zizania:P

rose είπε...

κανενα ζιζανιο δεν ενιωσα Δοκ.
αντιθετως παρερμηνειες αρκετες

dokisisofi είπε...

nai vre paidi mou ma eides! thelei na mas nekatwnei o atimos gia na mallonoume! Pontarei stis parermineies!

rose είπε...

με κάποιους από εμας, υπάρχουν πράγματα που μπορεί κανείς να ποντάρει πάντα ...

dokisisofi είπε...

nai re gmt...

Ανώνυμος είπε...

Συμβουλή μου:
μην ποντάρετε σε λάθος άλογο!

dokisisofi είπε...

kavallikas to esou?

Ανώνυμος είπε...

Όποιος ανακατεύεται με τα πίττουρα τον τρώνε οι κότες!

Η σιωπή είναι χρυσός

Φύλαγε τα ρούχα σου να έχεις τα μισά


Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμμαστάρια

Ανώνυμος είπε...

complexara!!!!!!!!!!!!

Anef_Oriwn είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ “ΑΤΙΜΟΣ”
(υπό του προφεσσόρου Dr. Anef_Oriwn).

Ο αγαπητός Μιχάλης έφυεν τζι’ άφησεν μας το κλειδί στην πόρτα αλλά εμείς εδώσαμεν μέσα (με τες ποΐνες) τζι’ εκάμαμεν τα αλέ ππερέ. Λαλούμεν άλλ’ άντ’ άλλων (ούτε chat να ήταν) και καθόλου δεν ασχοληθήκαμε, (πλην των πρώτων σχολιογράφων) με το θέμα της ανάρτησης (τον Αρχιεπίσκοπο του 8%).

Μιλήσαμε για κλειδώματα (αλλά όχι για ξεκλειδώματα), για κότες τζιαι αβκά, για λίζα (που είναι γενικώς τα λουκκούμια και όχι μόνο τα παφίτικα) και ππαλουζέδες, για νεκατώματα και σπορές ζιζανίων, μπορεί τζιαι για σιεροκουταλιές (εσχάτως μας προέκυψαν τζιαι καβαλλιτζιέμματα), αλλά για τον Αρχιεπίσκοπο σχεδόν τίποτις! (Αφήσαμεν τον να βράζει στο ζουμί του).
Γι’ αυτό επιτρέψτε και σε μένα ακόμα μια παρέκκλιση (από το θέμα) για να ενδιατρίψω στη λέξη “άτιμος” την οποία εχρησιμοποίησε τελευταία η συμπαθέστατη κατά τ’ αλλά Dokisisofi, προφανώς για πάρτη μου.

“Ά-τιμος” (ή “atimos” στα greeklish της Dokisisofis), λέξη συνθετη που δημιουργείται από το στερητικό άλφα – «α» (όπως λέμε “άξεις τζιαι ξερός”), που δηλώνει έλλειψη, στέρηση ή άρνηση, και τη λέξη «τιμή» (αγγλιστί price – για να ξηγούμαστε και καλύτερα). Δηλαδή «άτιμος» είναι αυτός που δεν έχει (καθόλου) τιμή δηλ. είναι αγγλιστί priceless!Τουτέστιν, «άτιμος» είναι αυτός που δεν έχει ταπελλουδα πάνω του που να γράφει τζιαι να λαλεί πόσα (ριάλια) κάμνει, πόσα αξίζει. Μπορεί να είναι «άτιμος» (priceless), είτε γιατί εξεχάσαν να του βάλουν ταμπελίτσα με την τιμή του, είτε γιατί δεν αξίζει τίποτα (ούτε μιαμ μπακκιρα ή έστω ένα eurocent), δηλ. είναι προς διάθεση και προσφέρεται, anef_τιμής – δωρεάν τζιαι μούχτιν (ούτε όσα – όσα)!

Με δυο λόγια ο «άτιμος» είναι ο μούχτης!

Dok.,
Αν είναι μ’ αυτήν την έννοια που μου το λαλείς, ευχαρίστως να βάλω μια ταμπέλα πάνω μου που να λέει ότι “προσφέρομαι μούχτιν”!!!

Τώρα, αν πάλι με το «άτιμος», εννοείς αυτόν που διαπράττει «ανεντιμίες» και «εντροπής πράματα» (και «ανηθικότητες»), να πω ότι εδώ η κατάσταση είναι πολύ ασαφής και σχετική, γι’ αυτό μακριά τα ρούχα μας, εκτός κι αν κάποιοι προτιμούν τα κοντά (κοντοτσιάτταλα, κόντες φούστες και τα τοιαύτα).

Μακρηγόρησα κάπως αλλά οι σωστές αναλύσεις θέλουν το χρόνο τους!

Καλό Σας βράδυ κι ότι ποθείτε να το πάθετε!

Anef_Oriwn
Πέμπτη 4/9/2008 – 11:00 μ.μ.

dokisisofi είπε...

priceless en o anektimitos re agrammate, oi o atimos! o atimos einai to antitheto tou filotimou..
An den ksereis ti simenei filotimos den ftaime emeis....

en tziai pistefkw na exeis ki esy mathisiako provlima kai ..na sirnw afka ston toixo:PPPP.


Afta. Oso gia to thema tou post, opws to kaname to mono pou mas leipei einai...o arxiepiskopos na mas kanei agiasmo gia na meinoume mesopelaga!

Anef_Oriwn είπε...

@ Εγγράμματη Dok.,

Πάλι έχασες το δάσος για χάριν του δέντρου!

Πληροφοριακά (και από κάποιον που ίσως να έχει και «mathisiako provlima» - αχαρακτήριστη η εν λόγω χλευαστική σου αναφορά) “... o atimos [ΔΕΝ] einai to antitheto tou filotimou...”, αλλά του τίμιου ή του έντιμου!

Και το «priceless» όντως σημαίνει ανεκτίμητος, αλλά στο πόνημα μου γίνεται λογοπαίγνιο (αν μπορούσες να το πιάσεις) χρησιμοποιώντας τη λέξη με την κυριολεκτική της έννοια (δηλ. without price - χωρίς τιμή) όπως κάνω και με την ελληνική λέξη «άτιμος» ή όπως συμβαίνει και με τις λέξεις ruthless (without ruth – χωρίς οίκτο, άσπλαχνος) ή homeless (without home – άστεγος).

Anef_Oriwn
Παρασκευή 5/9/2008 – 3:05 μ.μ.

dokisisofi είπε...

egw xrisimopoiisa to atimos ws afilotimos

ap'ekei kai pera

i timi timin den exei
kai xaras ton pou tin exei


(ante na girna o Mixalis giati sas varethika)

Anef_Oriwn είπε...

@ Dok.,

Αμοιβαία τα αισθήματα!

Όσο για το πως χρησιμοποίησες το «άτιμος», άλλη φορά να επισυνάπτεις διευκρινήσεις!

Anef_Oriwn
Παρασκευή 5/9/2008 – 7:30 μ.μ.

dokisisofi είπε...

na... episinaptw?


...malista

(akousamen to tziai touto)

Μιχάλης είπε...

Γεια σας κοπέλια τζιαι κοπέλες…

Ήρτα…

Ήρτα τζιαι ήβρα τα ούλλα κούλλουμακκα.

Εκάμετε τα ούλλα γέρημα.

Εν περιάζει. Όμως εκαρτέρον ότι κάποιοι (εκτός που τους πρώτους φίλους), να εγράφετε τζιαι κάτι για την ταμπακκέρα.

Τελικά επρόσεξα ότι κάποιοι (όνομα τζιαι μη χωρκόν) έρκουνται, σύρνουν μιαν αρλούμπαν (ασφαλώς εκτός θέματος) τζιαι ππέφτουμεν ούλλοι πίσω τους.

Τζιαι επρόσεξα ότι γίνεται που κάποιους συγκεκριμένους τζιαι όι αόριστους.

Τέλος πάντων, να δούμεν αν θα έσιει τζιαι συνέχεια το πράμα.
Είσιεν κάτι αξιόλογον όσο έλειπα;

dokisisofi είπε...

Mixali na min kathistereis alli fora na grapseis toso poli giati tha sou vgalei kai sena ti retsinia o anef oriwn oti xapopineis.
Gi afton prepei na eisai 24 wres to 24wro epi podos, alliws dianyeis periodo xapoifesis!

(merikoi adinatoun na katalavoun oti zwi den einai mono oi antidikies se koutakia me proepilegmena thematakia)

rose είπε...

τώρα πέρασε η ώρα...

άντε νανάκια όλα τα παιδάκια!

ΜΙχάλη βγαλε άλλο θεμα .. Τομμης Β ειναι αστήρευτος

Μιχάλης είπε...

@ dokisisofi

Διάβασα στου Απόστολου το εξής, γραμμένο από σένα:

«ERXOMAI EDW MONO GIA TIN PLAKA MOY OPWS KAI STOU MIXALI KAI STOU ANEF!»

Λοιπόν, άκου να δεις κοπέλα μου,

Το δικό μου το μπλοκ δεν είναι για πλάκες.
Σε άφησα να μπαίνεις και να γράφεις όλες εκείνες τις βλακείες που είναι εκτός θέματος και να εκτροχιάζεις τη συζήτηση.

Ναι, εσένα εννοούσα όταν έγραφα το προηγούμενο σχόλιο.
Είπα να σε ανεχτώ όσο το δυνατόν περισσότερο.

Αν όμως συνεχίσεις να εκτροχιάζεις τη συζήτηση και να μπαίνεις εδώ για πλάκα, θα σβήνω τα μηνύματα σου, και ας διαμαρτύρεσαι.
Ακόμα αν θέλεις μπορείς να πας και στο ΕΔΑΔ.

Σε προειδοποιώ, εδώ δεν μπαίνει κανένας για πλάκα.
Όποιος θέλει να σπάσει πλάκα ας πάει στο δικό σου μπλογκ, όχι στο δικό μου.

Vikar είπε...

Επιτέλους ρε Μιχάλη

Πόσο δύσκολο είναι να κατανοηθεί ότι στον χώρο που διαχειρίζεται κάποιος και αναρτεί κάποιο πόστ θέλει συζήτηση για ΤΟ ΘΕΜΑ που αναρτεί και οχι για το avgo tis dok.

Επιτέλους!! Αν κάποιος δεν έχει γνώμη για το θέμα η δεν θέλει να την εκφέρει ας μην το κάμει.

Anef_Oriwn είπε...

@ Μιχάλης,

Καλωσόρισες πίσω στα πάτρια και bloggικά εδάφη. Πιστεύω ότι θα περάσατε ωραία ...

Επιστρέφοντας εδώ ίσως άλλα περίμενες να βρεις για να πεις “… Εκάμετε τα ούλλα γέρημα…”. Όμως δεν υπάρχει λόγος να χαλάς τη ζαχαρένια σου αν κάποιοι από μας (αγενώς, ατυχώς και anef_αδείας) κάναμε το χώρο του blog πεδίο μάχης για να ξεκαθαρίσουμε (ως μαφιόζοι) τους λογαριασμούς μας (ενώ κάποιοι εξ ημών – όνομα και μη χωριό – αδράξανε την ευκαιρία να βγάλουνε τα απωθημένα τους). Κι αυτά μέσα στο παιχνίδι είναι ...

Ίσως να το παρακάναμε (βρήκαμε αλάνα και ένεκα της απουσίας του αρχηγού ξαμοληθήκαμε), όμως είμαι τζιαι ‘γω σαν την κουφή (την έχιδνα) που άμα την πειράξουν, κρούζει! Και με τέτοιους τύπους (και τύπισσες) συνήθως δεν παω πάσο (δεν κάνω καθόλου τον ιππότη), γιατί χρειάζονται τον αντιπέλλον τους!

Παμε γι’ άλλα όμως ... (και να ξέρεις “ο νούρος του shύλλου εν τζιαι ιshιώννει)!

Anef_Oriwn
Σάββατο 6/9/2008 – 9:42 μ.μ.

dokisisofi είπε...

@Mixali ti ennoeis legontas:
"Σε προειδοποιώ, εδώ δεν μπαίνει κανένας για πλάκα.
Όποιος θέλει να σπάσει πλάκα ας πάει στο δικό σου μπλογκ, όχι στο δικό μου."?

Anef_Oriwn είπε...

Υ.Γ.:
Και κορού,
Ξέχασα ν’ αναφέρω ότι την κουβέντα με τα χαπποπιοτίν, πρώτη εσύ την ξεκίνησες!
Περαστικά σου!!!

Anef_Oriwn
Σάββατο 6/9/2008 – 10:07 μ.μ.

dokisisofi είπε...

egw sou thimisa na pairneis ta xapia tis piesis sou!
apo katharo endiaferon to ekana!

Μιχάλης είπε...

@ dokisisofi

Ξέρω το ότι ώρες ώρες παίζεις την πελλήν.

Όμως ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ και τι ακριβώς θέλω να πω.

Αν θέλεις να σπάζεις πλάκα έχεις το δικό σου χώρο για να το κάνεις.
Στο δικό μου δεν σου το επιτρέπω.
Και αν ξαναγράψεις κάτι εκτός θέματος – και καταλαβαίνεις το εννοώ – θα στο διαγράψω και όσο θέλεις ας με κατηγορήσεις.

Έγινα κατανοητός έτσι;

dokisisofi είπε...

Signomi o anef osa eipe einai entos thematos?

Μιχάλης είπε...

@ dokisisofi

Δεν μιλώ ειδικά για τη συγκεκριμένη ανάρτηση.

Ο νοών νοήτο...

dokisisofi είπε...

ARA EISAI KI ESY EKTOS THEMATOS!!!

Ανώνυμος είπε...

Μηχάλη, καλωσόρισες πίσω στην παρέα μας!

dokisisofi είπε...

oups! mipos eisai ektos thematos?
(na to prosekseis ginetai sinithia)

Μιχάλης είπε...

@ dokisisofi

Συνεχίζεις να παίζεις, βλέπω...

Ανώνυμος είπε...

Mixali, kalwsorises!

Κλείτωρ είπε...

περίμενες κάτι διαφορετικό από τους παππάδες; ήταν αναμενόμενη αυτή η αντίδραση.

Μιχάλης είπε...

Κλείτωρα καλοσώρισες

Χαθήκαμε ρε φίλε.

Έχεις δίκαιο σε αυτό που γράφεις αλλά το κακό είναι ότι κάποιοι τους πιστεύουν...

Κλείτωρ είπε...

καλώς σε βρήκα. :)
Πράγματι χαθήκαμε φίλε.

Τους πιστευουν κάποιοι που όλο και μειώνονται και όσο λιγοστευουν τόσο θα μανιάζουν.

χαιρετισμούς στην οικογένεια.

Ανώνυμος είπε...

eftixws eprolava tz'ediavasa to post meres prin. Prin prolavei na graftei etsw k ena sxolio.
Giati opos to 8oro tora, me toutin oullin tin mpourdellologia poukatw, tzai na men to 8eleis xanneis tin ousia.

apopsi mou, gia to bourdello en ftaiei mono i dokis. llion polla en sanna tzai ipian oulloi kati paranomo prin na kata8esoun to sxolio tous...

m4c.

Ανώνυμος είπε...

οι παπάδες τον καιρό της οθωμανικής κατοχής έπαιζαν τον ρόλο του ελεγκτή του λαού και γι αυτο άλλωστε η “εκκλησία” τότε είχε τόσα πολλά προνόμια από την οθωμανική αυλή

γι αυτό άλλωστε είχε βγει και το φιρμάνι που έλεγε ότι αν κάποιος πεθάνει και αφήσει κληροδότημα στην “εκκλησία” την ακίνητη και μη περιουσία του τότε αυτή δεν θα περιέλθει στους τούρκους

γι αυτό άλλωστε ο μεγαλύτερος φεουδάρχης στην ελλάδα και στην κύπρο είναι η “εκκλησία” με απίστευτα μεγάλη ακίνητη περιουσία στο όνομα της

φυσικά έχω γνωρίσει πάρα πολύ αξιόλογους και πάρα πολύ καλούς και πνευματικούς ιερείς οι οποίοι πραγματικά αγαπουν τον άνθρωπο και θέλουν να κάνουν προσφέρουν και να κάνουν πράξη την αγάπη του χριστού

αυτοί οι ταπεινοί άνθρωποι ει΄ναι η πραγματική εκκλησία και όχι ο κάθε ττόμης και κύκκου που κάνουν μπίζινες

οι λογής λογής πατριδοκάπηλοι πουλάνε στον κόσμο ευκαιριακό “πατριωτικό” συναισθηματισμό την στιγμή που κάθε ττόμης κάνει μπίζινες με τα παμπολα ξενοδοχεία του σε ολόκληρη την Κύπρο και με τά ποσοστά του σε τράπεζες κλπ

την στιγμή που υπάρχει το bowling που είναι παράνομο εις βάρος τών απλών ανθρώπων

γιαυτό ο κάθε ττόμης παίζει τον πατριώτη

γιατί αυτός “εσασεν” την πάντα του και “σάζει” τους δικούς του

άλλωστε αυτός ο συγκεκριμένος δεν δίστασε και δεν αντράπηκε που πήρε την εξουσία με μόλις 8%
δηλαδή ο κόσμος τον έφτυνε κανονικά και αυτός έλεγε ότι ψιχαλίζει

εν ολλίγοις αυτό που θέλω να πω είναι αυτό που λέω συνεχώς αυτό που έγραψε ο μπρεχτ

“γύρισα ολόκληρο τον κόσμο κάι διαπίστωσα ότι υπάρχουν ΄μόνο δύο ειδών ανθρώποι: οι πλούσιοι και οι φτωχοί”

αυτή είναι η ουσία κατα τη γνώμη μου

οι πλούσιοι δεν έχουν πατρίδα και πατάνε επί πτωμάτων για να μεγαλώσουν τα πλούτη τους (λες και θα τα πάρουν μαζί τους)

το θέμα όμως πέρα από διαπιστώσεις είναι το τι κάνουμε; προσωπικά έχω μπουκτίσει από διαπιστώσεις επι διαπιστώσεων και πρέπει να γίνουν πράξεις

φυσικα για να “πολεμήσεις” πρέπει πρώτα να δεις τον κίνδυνο γιαυτό άλλωστε έκανα αυτό το μπλοκ χωρίς να έχω ψευδαισθησεις φυσικά για το μέγεθος αυτού που κάνω

οι νεοφεουδάρχες κυριαρχούν και επί του Ανωτάτου Δικαστηρίου- απόφαση κατά "αγιου" κυκκου
http://osr55.wordpress.com/2008/09/12
μια ακόμα ιστοριούλα για να αντιληφθούμε σε τι κόσμο ζούμε ακριβώς:

ο τύπος με τα γένια και τα μαύρα που ήθελε να γίνει αρχιεπίσκοπος με το κούντημα όλων των κομματαρχών ο άγιος Κύκκου ήθελε να επεκτείνει τις μπίζνες του

(παμε σοβαρά τωρά χωρίς πασιαμα)

λοιπόν, η ιερά μονή κύκκου έκανε αίτηση προς το υπουργικό συμβούλιο και ζήτησε παρέκκλιση από το Τοπικό Σχέδιο ώστε να προβεί σε επέκταση του Kykko bowling

κάτι που ενέκρινε η πολεοδομία στις 24/11/2003

εννοείται ο κύκκος άρχισε τις εργασίες πολυ πριν του δοθεί άδεια ακριβώς όπως γίνεται με το νεοφεουδάρχη

υπήρξαν πολλοί επηρεαζόμενοι περίοικοι οι οποίοι ως ενδιαφέρομενοι αντέδρασαν σε αυτό και προσέφυγαν στο ανώτατο δικαστήριο κάνοντας προσφυγή

το δικαστήριο σε πρώτο βαθμό απέρριψε την προσφυγή των περιοικων οι οποίοι καταχώρησαν έφεση

το ανώτατο δικαστήριο δικάζοντας την έφεση δικαιώνει την 7/11/2005 με την απόφαση του τους περίοικους και κηρύττει άκυρη και εξ υπαρχής παράνομη την άδεια και τις εργασίες επέκτασης του κυκκου

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: έχουμε ΑΠΟΦΑΣΗ του Ανωτάτου Δικαστηρίου πλέον οτι ο κύκκος παρανομεί!!!!!

ο άγιος κυκκου γράφει στα.... παλαιότερα των υποδημάτων του την ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ

συνεχίζει να κτίζει ΠΑΡΑΝΟΜΑ και τελειώνει το έργο το οποίο μπορείς και συ να θαυμάσεις πίσω απο το γνωστό ξενοδοχείο χιλτον παρκ!!!!!!

σήμερα έχουμε ένα κτίριο παντελώς ΠΑΡΑΝΟΜΟ με την Βούλα του Ανωτάτου Δικαστηρίου

και οι νεοφεουδάρχες παπάδες κάνουν τις μπίζνες τους και ας πάνε να κουρεύονται οι περίοικοι και ο απλός άνθρωπος

Άπόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου για τα σκουπίδια, ούτε ψήφισμα του ΟΗΕ να ηταν!!!

και υπάρχει ακόμα κάτι που μας αφορά

ο δικηγόρος των περίοικων είναι πολιτικός και μάλιστα βουλευτής τότε!!! ο χρίστος κληρίδης και όμως έγινε αυτό που ΘΕΛΟΥΝ να γίνει

η αλλαγή δεν πρόκειται να έλθει από κανένα πολιτικό

δηλαδή τι πρέπει να κάνουν οι περίοικοι για να βρουν το δίκαιο τους;

να πάνε δικαστήριο; πήγαν, ε και; έχουν απόφση που τους δικαιώνει! ε και;

ο αγιος δεν βγάζει τα εκατομύρια του;

μήπως έχει να προτείνει κάποιος κάτι στους περίοικους αυτούς;

Ο νόμος είναι όπως τον ιστό της αράχνης………… VIDEO - έγγραφα
http://osr55.wordpress.com/2008/09/05/

Ανώνυμος είπε...

απ΄ότι βλέπω ουδέν σχόλιο.......

ο ρόλος του “τύπου” και των δημοσιοκάφρων του τόπου

http://osr55.wordpress.com/2008/06/24

Μιχάλης είπε...

@ osr

Τα όσα γράφεις είναι αρκετά σημαντικα και διαφωτιστικά.

Το ότι κάποιοι ιερείς και πνευματικοί είναι σωστοί άνθρωποι δεν αναιρεί τον κανόνα.

Όσον αφορά τα υπόλοιπα, μην αναμένεις σχόλια...

Ανώνυμος είπε...

δεν με απασχολούν οι άνθρωποι είτε είναι "πνευματικοί" είτε όχι.....

αυτό που με απασχολεί είναι το γεγονός ότι ο "νόμος" εφαρμόζεται επιλεκτικά

κατά τη γνώμη μου είναι μέγα σκάνδαλο αυτό

δεν είναι δυνατόν κάποιοι άνθρωποι να σύρονται στο δικαστήριο σαν μεγάλοι εγκληματίες γιατί έκτισαν πέρκολα ή γιατί κάπνισαν σε δημόσιο χώρο και κάποιοι άλλοι να τσαλαπατούν και να "αφοδεύουν" πάνω στο "νόμο" με τις πλάτες

των κυβερνώντων τάχα "αριστερών" του τύπου "φιλολαικού" συλικιώτη

υπάρχει απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου την οποίαν ΤΣΑΛΑΠΑΤΑ ένας ιδιώτης

δεν έχει κανείς τίποτα να πει δηλαδή;

εκτός και αν η επιλογή είναι να ασχολούμαστε με "ανώδυνα" θεματάκια τύπου "αφελληνισμός" και "αλλαγή" βιβλίων ιστορίας που έχουν μεν την σημασία αλλά περισσότερο παίζουν τον χαρούμενο για τους εκάστοτε κυβερνώντες ρόλο αποπροσανατολισμού από τα ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ σκάνδαλα που διαλύουν τον μέσο άνθρωπο

και θεματα που αφορούν άμεσα την ζωή των απλών ανθρώπων με τις απίστευτες αυξήσεις στις τιμές ακινήτων που αδείαζουν τις τσέπες των ανθρώπων να περνάνε στο ντούκου

Μιχάλης είπε...

Και πάλι συμφωνώ μαζί σου.

Και θα σημειώσω ότι όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα, κανένας δεν μπορεί να επιβληθεί με τον τρόπο που πρέπει στην Εκκλησιαστική αυθαιρεσία.

Είτε η κυβέρνηση είναι αριστερή είτε δεξιά.

Ανώνυμος είπε...

One of the best things that you can consider, for good
health and the health of your loved ones,
is to quit smoking. I've used both Brita and Pur filters (which you can buy almost anywhere) to filter water for the Vaporizer. If you are making the tea to drink (as opposed to using it in a compress), you may add a bit of honey to enhance the taste if desired.

Ανώνυμος είπε...

Auch die perversen Live Sex Cams Erlebnisse sind total
begehrt. The answer is simple, as soon as they were fiscally
able to do so in 600 years. Live im sex cams Chat kann der User mit entscheiden, was er schon immer genieen
mchte und widmen ihm ganz sicher die totale Genugtuung.
Head and BodyHead and BodyRnd 1: Starting at bottom of
body, insert the visible pipe cleaner into the body. Unable to
get in, you'd better act fast.

my homepage; sexcams