Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Υπάρχει κάποιος να μαζέψει αυτόν τον άξεστο ιεράρχη;

Οι δηλώσεις του έγιναν την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014.

Εχασε πλήρως τον έλεγχο. Ο κατεξοχήν κεφαλαιοκράτης της Κύπρου κατηγορεί τους εργαζόμενους ότι ευθύνονται για την καταστροφή του τόπου. Ισοπεδώνει τα πάντα προκειμένου να προστατέυσει το κεφάλαιο.
Και τη στιγμή που ζητά θυσίες από τους εργαζόμενους, ζητά πίστωση χρόνου για εκείνους που χρωστάνε στο κράτος δισεκατομμύρια!

Και γιατί παρενέβη για να μην μειωθούν οι μισθοί των ιερέων που καταβάλλονται από το κράτος; Αφού τον νοιάζει τόσο πολύ η οικονομία των πόρων, γιατί δεν επωμίζεται ο ίδιος τη μισθοδοσία των υπαλλήλων του και φορώντει το κράτος με έξοδα για εκατοντάδες αργόσχολους παπάδες;

39 σχόλια:

Anef_Oriwn είπε...

Όχι ΔΕΝ υπάρχει, Μιχάλη!
Και σ’ αυτό έχει και η Αριστερά τις ευθύνες της!

pluton είπε...

Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια.

Το τελευταίο αποκούμπι του Έλληνα είναι η Θρησκεία του, γι αυτό λυσουν όσοι θέλουν να γκρεμίσουν την φυλή μας με την Θρησκεία.

Προπύργιο άπαρτο, κυματοθραύστης και απάνεμο λιμάνι η Ορθοδοξη πίστη μας.

Θα μαθαίνετε ότι γίνονται σεισμοί στην Κεφαλονιά (χαιρετίζω τα κουράγια των Κεφαληνιωτών, σήμερα το βράδυ είχαν 6 ρίχτερ στα πόδια τους, έχω στενότατο συγγενή μου στο νησί που δουλεύει εκεί, διότι αν και πτυχιούχος αξιολογότατης Πανεπιστημιακής σχολής δουλιά δεν εύρισκε και πήγε στην Κεφαλονια, χαμαλίκι δηλαδή ο άνθρωπος), ξέρετε μωρε ποιός έτρεξε πρώτος για βοήθεια;

Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.

http://www.dogma.gr/default.php?pname=Article&art_id=5208&catid=6

Δείτε τι κάνει η Εκκλησία σε περιόδους δύσκολους.

http://pluton22.blogspot.gr/2012/09/blog-post_3.html

Μη ροκανίζεται το κλωνάρι που στεκόμαστε.

pluton είπε...

Kαι που στε "σύντροφοι" αν δείτε τον ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ να στέλνει βοήθεια στην Κεφαλονιά χαιρετήστε μου τον πλάτανο.

Δεν ξεχνώ την Κυπριακή Εκκλησία που πριν το ΑΚΕΛ οδηγήσει την Κύπρο ΜΑΣ στην τρόικα και το ΔΝΤ έστελνε βοήθεια σε αριστερές περιοχές που είχε καταστρέψει ο εργατοπατερισμός, όπως το Πέραμα.

Ανώνυμος είπε...

Μιχαλη σου προτεινω να επισκεφτεις τις επομενες ημερες το Αγιον Ορος για 3 βδομαδες...

40 ημερες νηστεια και μετα να λαβεις την Θεια κοινωνια..

Και να γραψεις σε αρθρο στο μπλοκ σου 100 φορες "δεν θα ξαναπροσβαλω τον επικεφαλη της εκκλησιας της Κυπρου"

και 150 φορες "Θεε μου συγχωραμε, με παρασυραν οι συντροφοι αθεοι κομμουνιστες"

Πρωμιθεας είπε...

Ρε χαϊβάνι Pluton
(κάποιος να μας διαφωτίσει αν πρόκειται για εκείνο τον Pluto σκυλί του Mickey Mouse),

Μπορείς να μας εξηγήσεις (με απλά ελληνικά, κι αν δεν τα καταφέρνεις τότε να μας το ζωγραφίσεις) γιατί ο Θεός σου, αυτός της Ελληνορθόδοξης θρησκείας σου και ο πολιούχος “Άγιος” της Κεφαλλονιάς (ο μουμιοποιημένος Γεράσιμος) επέτρεψε οι Κεφαλλονίτες να «έχουν χτες το βράδυ 6 ρίχτερ στα πόδια τους»;

Ανώνυμος είπε...

Μιχάλη σε παρακαλώ διάγραψε τα σχόλια του plouton.

Εν φανερό ότι εν βαλτός να λέει βλακείες για να προκαλεί... σαν τον παπά ένα πράμα...

Στο θέμα μας.

Ο παπάς εν εκτός πραγματικότητας. Ζει σε άλλη εποχή.

Τον κατατάσσω μαζί με κάτι ιεράρχες στο Ιράν και στην Σαουδική Αραβία.

Άμα το δούμε ιστορικά το θέμα η εκκλησία ήταν το όργανο των οθωμανών για να επιβληθούν στους χριστιανικούς πληθυσμούς της τότε οθωμανικής αυτοκρατορίας.

Φαίνεται ότι μέχρι σήμερα οι παπάδες, ιδίως στην Κύπρο, κουβαλούν εκείνο τον ανατολίτικο αυταρχισμό μέσα στη νοοτροπία τους, απόρροια της τότε υποτέλειας τους στο Ισλάμ.

buhda είπε...

Φαινεται οτι ο πλουτο, περα απο καρτουν φιγουρα δρα ως ο δουρειος αρχιεπισκοπικος ιππος . Δεν εξηγειται διαφορετικα ο οχετος ηλιθιοτητων που ξερνα .

Νικόλας είπε...

Γεια σου ρε Πλούτωνα με τη φυλή σου. Αλλά ρε φιλάρα μπορεί η ορθοδοξία για σένα να είναι αποκούμπι, για μένα όμως κατουρέλι είναι. Μια βρωμοφωλιά γιομάτη ανώμαλους, απατεώνες και φασίστες, εχθρούς του κάθε τι Ελληνικού. Για χέσιμο τους έχω.

Αλαβρός Ταξίαρχος είπε...

Ε όι ρε pluto να μου υπερασπίζεσαι τζαι τον τράουλλο τωρά! Δέχομαι να υπερασπίζεσαι τα πιστεύω τζαι τη Θρησκεία μας αλλά υπάρχουν όρια. Είμαι τζαι εγώ μες τους πιστούς αλλά ανθρώποι σαν εσένα τζαι τον Ττόμυ πλήττετε μας ούλλους!

Γιατί μας πλήττετε; Επειδή πλέον ο κόσμος που θκιαλέει να αλλάξει πορεία τζαι να γίνει άθεος (δικαίωμα του κάθε ελεύθερου αθρώπου) έρκεται μετά να μας βάλει ούλλους εμάς που πιστεύκουμε στο ίδιο καζάνι. Ε όϊ ρε φιλε! Εσυ τζαι ο αρχιεπίσκοπος σου επίετε σε διαφορετικό κατηχητικό που τζίνο που ήμουν εγώ. Στο δικό μου εμαθέναν μας για αγάπη τζαι κατανόηση. Τες παραβολές τζαι τα διδάγματα, ακόμα τζαι 20 χρόνια μετά, φέρνω τα σαν παράδειγμα πολλές φορές αλλά ουτε μιά φορα εν επροσπάθησα να επιβάλω στον άλλο τες δικές μου σκέψεις τζαι απόψεις, όπως εν θέλω ούτε τον άλλο να προσπαθεί να με αλλάξει ή να με ειρωνευτεί επειδή πάω την Κυριακή εκκλησιά!

Το Πατρίδα Θρησκεία Οικογένεια μεν το συναφέρνετε, εν γελοίο πλεον. Ο συγκεκριμένος παπάς που με τόσο σθένος υπερασπίζεσαι έν τα έσιει στες προτεραιότητες του. Εν παραπάνω "Λεφτα, Φιλέττα, Ξενοδοχέια, Πατρίδα(μιση), Θρησκεία(λεφτα παλε), Οικογένεια".

Γι' αυτό ξαναλαλώ το.. Εγώ τζαι ο συγκεκριμένος παπάς έν πιστεύκουμε στον ίδιο Θεό. Έμεινε να θκιαλέξεις τζαι εσύ σε ποιόν Θεό πιστεύκεις. Ενεν αργά.

pluton είπε...

Αλαβρός Ταξίαρχος @

Αγαπητέ μου Αλαβρέ βρίσκω την απάντησή σου την αξιολογότερη απ΄ όλες τις βρισιές που μου επιφύλαξε το αντιδιαλεκτικό κοινό (πόσο μαρξιστικό είναι μη διαλέγεσαι αυτό είναι ένα άλλο ζητούμενο). Την ντοπιολαλιά σου λίγο καταλαβαίνω.

Είσαι γράφεις πιστός , που σας έθιξα;

Ο λόγος μου είναι ευπρεπής, δεν συμφωνεί με τις ιδέες σας αλλά αντικρούω με ευπρέπεια, σε τι δεν συμφωνείς;
Στον αντίλογο;
Τι ζητάς σοβιετική ΝΕΚΡΙΚΗ ομοφωνία; Το άλλο δεν μπορείτε να το αντικρούσετε παρά μόνο να του επιβάλετε σιωπή; Και τι νομίζεις ότι φοβάμαι να με αποκλείσουν; Τι θα αποδείξουν την δημοκρατικότητά τους; Όταν λένε «Δεν λες τα αρεστά, τότε φύγε», όπως τόσο συχνά γίνεται σε αριστερά μπλογκ (πλην Μιχάλη).
Μπράβο σου που πας στην Εκκλησία την Κυριακή, «Εκκλησία» όμως φίλε Κύπριε σημαίνει «ΟΜΟΘΥΜΑΔΟΝ» και αυτό σου λείπει, τον Αρχιεπίσκοπό σας θα τον κρίνεται όταν σηκώσετε σταυρό, ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΑΥΡΟ, και αυτός την κάνει με ελαφρά πηδηματάκια στα δύσκολα όπως την «έκανε» ο Χριστόφικιας. Είδες κάτι τέτοιο από τους Κύπριους Ιεράρχες; Δίπλα σας σε όλα και στην τουρκοκρατία και στην Αγγλοκρατία και στην εισβολή και στην προσφυγιά και στο ΔΝΤ και σε ότι σας βρει. Τι θάρεψες μωρέ το ράσο σεντούκι να βάλει μίζες και οφέλη; Θυσία για τον λαό είναι. Ο Άγιος Χρυσόστομος Σμύρνης τον χιλιο – πάρακαλαγας να φύγει από την Σμύρνη το 1922, αλλά έμεινε δίπλα στον λαό της Μ Ασίας. Που σας πρόδωσε ο κλήρος;

Δεν ξέρω τι λες με το «Λεφτα, Φιλέττα, Ξενοδοχέια, Πατρίδα(μιση), Θρησκεία(λεφτα παλε), Οικογένεια». Τι ζητάς δηλαδή να μοιράσει η Εκκλησία την περιουσία ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕ ο λαός (σαν αποκούμπι για τις δύσκολες στιγμές) στα λαμόγια τους πολιτικούς να τα κάνουν πισίνες στην Ελβετία; ΝΑΙ με καμάρι λέω ότι πυλώνες μας είναι το «Πατρίδα Θρησκεία Οικογένεια» που διαφωνείς;
Στην Πατρίδα;
Την Θρησκεία; (που λες ότι υπολήπτεσαι)
Ή
Την οικογένεια;

Αν τώρα ο «ο συγκεκριμένος παπάς έν πιστεύκουμε στον ίδιο Θεό» θα τον κρίνει ο Θεός που λες ότι πιστεύεις, ΟΧΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΕΓΩ, αυτό ξέρεις πως λέγεται να κρίνουμε Ιεράρχες;

ΙΕΡΟΚΑΤΑΚΡΙΣΗ, τράβα μιας και είσαι της Εκκλησίας, να δεις τι σημαίνει.

Να είσαι καλά συνέλληνα Αλαβρέ και φυσικά και όλοι όσοι είχαν την καλοσύνη να με βρίσουν.

Μια απάντηση στο προηγούμενο νήμα (περί Διγενή Γρίβα).

Σκέψου Μιχάλη αν το ΑΚΕΛ είχε ένα Γρίβα (έστω με μισό νούμερο αρβύλα από τον Γρίβα-Διγενή), δεν θα τον είχε ανεβάσει το ΑΚΕΛ - ΜΕ ΠΕΡΙΦΑΝΕΙΑ - πιο ψηλά από τον ήλιο;
Τώρα είστε υποχρεωμένοι να βολεύεστε με τον Παπαϊωάννου των Διεθνών Ταξιαρχιών και τους Καβάζογλου – Μισιαούλη (Τώρα ποιος από αυτούς είναι Ρωμιός, ποιος Οσμανλής άντε βρες).

Αλαβρός Ταξίαρχος είπε...

Φιλε pluto,
Πρώτα απ' ολα να απολογηθώ για την ντοπιολαλιά μου, συνήθειο.

Ποιός προσπάθησε να επιβάλει σιωπή; Εγώ; Δεν νομίζω να αμφισβητείται η δημοκρατικότητα μου ούτε προσπάθησα να επιβάλω την άποψη μου. Τόνισα απλά ότι μας παίρνετε στο λαιμό σας όταν ξεχωρίζετε τις μάζες και προσπαθείτε να επιβληθείτε.

Συμφωνώ μαζί σου στο ότι μου λείπει το «ΟΜΟΘΥΜΑΔΟΝ». Εχω ξεφύγει εδώ και μερικά χρόνια απο το συγκεκριμένο καβούκι και προσπαθώ να κρίνω όσο μπορώ τα λόγια του οποιουδήποτε και να επιλέγω ποιόν να ακολουθήσω και ποιόν όχι.

Χαίρομαι που συγκρίνεις τον Αρχιεπίσκοπο με τον Χριστόφκια, τουλάχιστον καταλαβένεις και εσύ οτι είναι και ο Ττόμυς άνθρωπος όπως εσυ κι εγώ, άρα ναι, τον κρίνω. Τον όρο ΙΕΡΟΚΑΤΑΚΡΙΣΗ τον πέρνω σαν «κατάκριση των Ιερών» και δεν θεωρώ τον συγκεκριμένο άνθρωπο στα Ιερά της Θρησκείας. Στον Θεό πιστεύω, όχι σε όσους καπηλεύονται το όνομα Του και το χρησιμοποιούν.

Για την παραλλαγή του «Πατρις Θρησκεία Οικογένεια» δεν θα δικαιολογηθω. Οποιος κατάλαβε κατάλαβε.

Να 'σαι καλα.

pluton είπε...

Την αμεσότητα της απάντησης την εκλαβάνω σαν μη "στρατευμένη απάντηση".

Να πω ότι:

pluto = γαβ γαβ

plutoN
ή επί το Ελληνικότερο ΠΛΟΥΤΩΝ (Πλούτωνας στην γενική).

Την ΣΙΩΠΗ άλλοι προτείνουν , όχι εσύ, και άλλοι την πραγματοποιούν.

Και εγώ δεν βρίσκομαι στον χώρο της Εκκλησίας με κλειστά τα ματάκια (μη με βάζεις στους δεδομένους, όπως είναι οι ΑΚΕΛίτες ή οι δικοί μας αντίστοιχοι Αριστεροί θα έλεγα ΚΚΕδες - όχι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ και πολυ περισσότερο ΔΗΜΑΡίτες).

Αλαβρός Ταξίαρχος είπε...

Δεν συνηθίζω να δίνω "στρατευμένες απάντησεις". Και θεωρώ υπερβολικά αστείο το γεγονός ότι θεωρείς μόνο τους αριστερούς "δεδομένους".

Μιχάλης είπε...

Ο φίλος μου ο pluton όπως συνηθίζει στρέφει αλλού τις συζητήσεις.
Και κυρίως κάνει αναφορές και αποφαίνεται για πράγματα που δεν γνωρίζει, αλλά υπολογίζει ότι έτσι μπορεί να είναι.

Ας πούμε, θεωρεί ότι ο αρχιεπίσκοπος βοηθά τον κόσμο.
Δεν ξέρει, ας πούμε, ότι δίνει σε κάποια κοινοτικά παντοπωλεία αλλά εντελώς ανέξοδα για την αρχιεπισκοπή αφού τα προϊόντα τα δίνουν δωρεάν διάφορες εταιρίες.
• Ξεχνά ή δεν γνωρίζει ο pluton ότι ο αρχιεπίσκοπος είχε ψευδώς υποσχεθεί στους πρόσφυγες να έλεγαν όχι το 2004 και ότι θα τους αποζημίωνε ο ίδιος (η Εκκλησία δηλαδή) για τις περιουσίες τους.
• Ξεχνά ή δεν γνωρίζει ο pluton ότι ο αρχιεπίσκοπος είχε υποσχεθεί ότι η Εκκλησία είναι έτοιμη να κάνει θυσίες για το λαό, ακόμα να πωλήσει και τα ιερά σκεύη της προκειμένου να μην πεινάσει κανένας.
• Ξεχνά ή δεν γνωρίζει ο pluton ότι αντί τούτου, αύξησε τις «εισφορές» σε όλες τις υπηρεσίες της εκκλησίας, μνημόσυνα, κηδείες και άλλα.
• Ξεχνά ή δεν γνωρίζει ο pluton ότι σε όλους σχεδόν τους ναούς πριν λίγο καιρό ανακοινώθηκαν έρανοι για να ξοφληθούν χρέη των ναών.
• Ξεχνά ή δεν γνωρίζει ο pluton ότι μετά την έναρξη της οικονομικής κρίσης ο αρχιεπίσκοπος πασχίζει να σώσει την τράπεζα του αδιαφορώντας για τους εργαζόμενους.
• Ξεχνά ή δεν γνωρίζει ο pluton ότι ο αρχιεπίσκοπος κάνει το παν για να μην πληγεί το κεφάλαιο, αδιαφορώντας για τους εργαζόμενου.

Αυτά και άλλα πολλά θα μπορούσαμε να παραθέσουμε στον φίλο μας, που μη γνωρίζοντας, αλλά υπολογίζοντας, βγάζει συμπεράσματα.

Για τον ίδιο, κάποιος είναι στρατευμένος όταν πιστεύει κάτι αντίθετο από τον plutona αλλά ο ίδιος που παπαγαλίζει χιλιοειπωμένα δεν είναι στρατευμένος.
Ας είναι…

Ανώνυμος είπε...

Διαλεκτικός είσαι με εκείνους που είναι διαλεκτικοί και λογικοί και όχι με εκείνους που γράφουν βλακείες για να προκαλούν.

Χρειάζονται πολλά megabyte μόνο για να καταγραφούν οι οι λογικές αντιφάσεις, την αντιδιαλεκτικότητα και οι προπαγανδιστικές τεχνικές του pluton.

Αλλάζει θέμα συζήτησης, χρησιμοποιά υποτιμητικά/υπερτιμιτικά επίθετα, συσχετίζει ασύνδετα θέματα.

Είναι ένας ιντερνετικός τραμπούκος. Ένα πολιτικό troll.

pluton είπε...

Αγαπητέ ανώνυμε, προφανώς διαλεκτική για σένα σημαίνει συμφωνώ, η διαλεκτική της συμφωνίας, εμφαρμόστηκε στον υπαρκτό σοσιαλισμό και στα έλεγχόμενα από την Αριστερά μέσα και κοινωνικό - πολιτικούς φορείς.

Σε αυτού του είδους την τραμπούκικη διαλεκτική οφείλονται τα χαμηλά ποσοστά της Αριστεράς παγκοσμίως.

Πάντα βρίσκεται ένας παντογνώστης που λέει αυτό που λες είναι "έτσι, πίξε, δείξε" και τότε επέρχεται ο στιγματισμός, ο ποκλεισμός και η απομόνωση.

Πίσω από αυτή την στρατηγική κλείβεται η αδυναμία διαλόγου, η αδυναμία αποδοχής του διαφορετικού και κυρίως ο πανικός μήπως ξεβρακωθεί η "απόλυτη αλήθεια μας".

Είπα την λέξη ΑΛΗΘΕΙΑ, υπάρχει ένα φιλοσοδημένο λαικό τραγούδι που εξηγεί τι είναι αλήθεια.

http://www.youtube.com/watch?v=kCkQVlQdaG8

Η διαλεκτική σου αγαπητέ Ανώνυμε είναι ασορτί με τις πολιτικές της Αριστεράς περί του "σκάσε και κολύμπα", αναρωτήσου πόσοι είναι διατεθειμένοι να αποδεχτούν πια αυτή την λογική; Εσύ πάντως δεν κινδυνεύεις μέσω αυτής την περπατησιας, αν κατάλαβα είσαι πάντα πρόθυμός να αλλάξεις βηματισμό μόλις σου δωθεί παράγγελμα, περί ποιας ελευθεριάς τώρα μάχεσαι! όταν ήδη είσαι συνειδητά δούλος.

Ο Μιχάλης είναι οργιές μπροστά από εσάς στην αντιμετώπιση του αντιπάλου, πές μου λοιπόν που διαφωνείς μαζί μου.

Πρωμιθεας είπε...

Είναι πασιφανές ότι το χαϊβάνι ονόματι Pluto έχει αυτιστικά χαρακτηριστικά, γι’ αυτό και η όποια προσπάθεια για συζήτηση μαζί του καθίσταται εκ των γεγονότων και δεδομένων χάσιμο χρόνου... Εξ άλλου τού υποβάλω κι εγώ μια ερώτηση πιο πάνω αλλά την έκανε γάργαρα. Τόσο διαλεκτικός είναι!

pluton είπε...

Βρε χαιβανάκι ΠρομΗθέα, την είδα τη ερώτησή σου.

"γιατί ο Θεός σου, αυτός της Ελληνορθόδοξης θρησκείας σου και ο πολιούχος “Άγιος” της Κεφαλλονιάς (ο μουμιοποιημένος Γεράσιμος) επέτρεψε οι Κεφαλλονίτες να «έχουν χτες το βράδυ 6 ρίχτερ στα πόδια τους»;"

Αυτή δεν είναι;

Τι ζητάς από τον Θεό να ενεργεί με τα μυαλά σου και τα μυαλά μου;

Το χάδι του Θεού πανάει...

Δεν το καταλαβαίνεις αυτό που σου γράφω;

Άκου λοιπόν:

Είχα την τύχη να γνωρίσω τον αγράμματο πατέρα Παίσιο, ξέρεις τι έλεγε ο Μικρασιάτης αγιορίτης πατέρας;

"Ο καρκίνος είναι πολύ εύκολος να θεραπευτεί. Αλλά χάρις στον καρκίνο γέμισε ο Παράδεισος ψυχές".

Τι ζητάς μωρέ ΠρομΗθέα;

Ακου:

Μια φορά ένας αμφισβητούσε τον Θεός έλεγε λοιπόν "Δεν ήσουν πάντα δίπλα μου".

Τον πήγε λοιπόν ο Χριστός σε ένα βουνό που έβλεπε μια ακρογιαλια, εκεί υπήρχαν περπατησιές πάνω στην άμμο.

Βλέπεις του λέει εδώ είναι η περπατησία σου (στην ζωή σου) και δίπλα φαίνεται η δική μου περπατησιά, το βλέπεις;

Ο "αρνητής" παρατήρησε και είπε:

"σαυτό το διάστημα βλέπω μια μόνο περπατησιά, εσύ δεν με συνόδεψες εδώ, μόνος μου ήμουν".

Και του λέει ο Χριστός:

"Όχι στο διάστημα αυτό που βλέπεις μια περπατησιά, αυτή δεν είναι η δική σου αλλά η δική μου, τότε είχες πέσει και σε κουβάλαγα στα χέρια μου".

Κατάλαβες; (αμφιβάλω) και πάλι στην διάθεσή σου είμαι.

pluton είπε...

Nα σου πω και κάτι προσωπικό βρε ΠρΟμΗθέα, σε μια επίσκεψή μου στο Άγιο Όρος (μονή Ιβήρων), βρήκα ένα καολογέρι (τώρα θα είναι μεγάλος).

Αυτός λοιπόν μετά το απόδειπνο, έπαιρνε αποφάγια και τράβαγε σε μια λιμνούλα κοντά στην θάλασσα και άρχισε να φωνάζει πλαφάζοντας τον νερό:

"Παντελή, Νικόλα, Γιώργη".

Και τότε έβγαιναν ΒΑΤΡΑΧΙΑ από το νερό και έπαιρναν από το χέρι του καλόγερου την τροφή. ΤΟ ΕΙΔΑ ΜΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΥΤΟ.

Τον ρώτησα τον καλόγερο:

"Έχει πολλά βατράχια η λιμνούλα;"

"Καμιά τριανταριά".

"Και τα έχεις ονοματίσει όλα ;"

"Ναι".

Σου μιλά κάποιος που την αλήθεια μιλά, με κάθε κόστος.

(Με τον καλόγερο αυτό είχα έρθει σε οξεία αντιπαράθεση σε μια συζήτηση, υποστήριζε ότι δεν πρέπει να ζητάμε για εκδίκηση για τα Μικρασιατικά εγκλήματα των τούρκων και εγώ ήμουν αντίθετος - ο καλόγερος ήταν μικρασιάτικης καταγωγής όπως και εγώ- ).

pluton είπε...

(Με τον καλόγερο αυτό είχα έρθει σε οξεία αντιπαράθεση σε μια συζήτηση, υποστήριζε ότι δεν πρέπει να ζητάμε για εκδίκηση για τα Μικρασιατικά εγκλήματα των τούρκων και εγώ ήμουν αντίθετος - ο καλόγερος ήταν μικρασιάτικης καταγωγής όπως και εγώ- ).


Σε αυτή την άποψή μου είναι αντίθετός και ο Κύπριος πατέρας Παύλος της Διονυσίου που μου είχε πει "Αν πρέπει να σκοτωθούν 10.000 τούρκοι για να ελευθερωθεί η Κυρήνεια. Να μη γίνει".

Εγώ δεν συμφωνώ. Να μη σου πω την άγρια τοποθέτησή μου για την υπόθεση των τούρκων.

Αλαβρός Ταξίαρχος είπε...

Στο τελευταίο σου σχόλιο επαλήθευσες τα λεγόμενα μου τζαι έχασες το παιχνίδι. Το αστείο εν ότι επροσπάθησες να αμφισβητήσεις το γεγονός οτι εδήλωσα πιστός ενώ τωρά εν εγώ που αμφισβητώ αν έχεις οποιαδήποτε σχέση με τη Θρησκεία. Κατηγοράς τους αριστερούς για εθελοτυφλία τζαι δηλώνεις άγριες τοποθετήσεις για τους Τούρκους. Είσαι ντροπή για τους Χριστιανούς, τους Έλληνες τζαι γενικά τους ανθρώπους. Εν ασχολούμαι άλλο μαζί σου.

pluton είπε...

Όπως νομίζεις (βρήκες την ειλικρίνειά μου, να δικαιολογείς την πισοπατησία σου) κανένα πρόβλημα.

Εγώ από την αρχή είπα ότι δεν είμαι δεδομένος κανενός, φυσικά όπως αντιλέγω σε κομμουνιστές αντιλέγω και μέσα στο Άγιο Όρος.

Και κρίνω αναλόγως.

Ανώνυμος είπε...

Πόσες φορές επροσπάθησα να κάμω διάλογο με άτομα σαν και του λόγου σου ρε πλούτων και δεν εφκήκα πουθενά.

Αν συμφωνήσεις εδώ ενώπιων όλων ότι θα τηρήσεις τους κανόνες της διαλεκτικής και της λογικής να σου εκθέσω αντιφάσεις και αντιφάσεις που έχεις.

Θα δεις πόσο εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια σχετικά με δογματισμό και τη (δικός σου όρος) διαλεκτική της συμφωνίας.

Και θα δεις ποιος φοβάται το διάλογο και ποιος όχι.

NoName

pluton είπε...

“Είναι κρίμα, γιατί σήμερα κατόρθωσε ο διάβολος κι αιχμαλώτισε τις ηγεσίες. Κλαίω την Ελλάδα. Δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο σήμερα. Η Ελλάδα για να σωθεί, πρέπει όλοι οι ηγέτες της όπου και αν βρίσκονται, να πάνε εξορία…

…Να φύγουν, γιατί παρόντες μολύνουν.” (Βιβλίο “Λόγοι χάριτος και σοφίας”, π. Μάξιμος Αγιορείτης, 2001, Άγιον Όρος)

(Άλλο Απόσπασμα)

“Αργότερα, επισκέφθηκα τον Γέροντα μαζί με έναν φίλο μου σμήναρχο, γύρω στα τέλη Οκτωβρίου 1993 και του εξέφρασα την ανησυχία μου γι’ αυτά που συμβαίνουν από τους κυβερνώντες στην πατρίδα μας. Ο Γέροντας απάντησε:

Μη φοβάσαι. Ο Θεός δεν θα επιτρέψει να γίνει κακό, αλλά θα γίνουν όμως πράματα και θάματα που δεν θα εξηγούνται με τη λογική. Ο κόσμος θα τους σιχαθεί και θα τους κυνηγήσει. Όπως ένα μπαλόνι φουσκώνει και ξαφνικά σκάει, έτσι θα σκάσουν κι αυτοί! Δεν μπορώ να σου πω πιο πολλά.” (Βιβλίο “Μαρτυρίες προσκυνητών – Γέροντας Παΐσιος 1924-1994″, Ζουρνατζόγλου, 2006, σελ. 425-426)

(Άλλο Απόσπασμα)

“Είδατε τί έπαθε ο Τσαουσέσκου στην Ρουμανία ; Τους μωραίνει ο Θεός κι αφού γίνουν ρεζίλι, μετά παίρνουν τον δρόμο τους. Το ίδιο συνέβη και με την Αλβανία , το ίδιο και με τους δικούς μας εδώ. Τους αφήνει πρώτα να ρεζιλευτούν.” ( Σκεύος εκλογής, Ιερομόναχου Χριστοδούλου Αγιορείτου, 1998, Άγιον Όρος)


Toν άνθρωπο αυτόν τον γνώρισα από κοντά γνωρίζω ότι είναι κάτι ξεχωριστό.

Μιχάλης είπε...

Δεν έχω ξανακούσει μεγαλύτερη παραλογία:

"Ο καρκίνος είναι πολύ εύκολος να θεραπευτεί. Αλλά χάρις στον καρκίνο γέμισε ο Παράδεισος ψυχές"."

Παϊσιος.

Αν είναι έτσι, ας εύχονται όλοι όσοι πιστεύουν στον παράδεισο να πιάσουν καρκίνο.

Έλεος πλέον!!!!

pluton είπε...

Ναι Μιχάλη και ο Παίσιος από καρκίνο πέθανε με καρτερία, αυτό το είδα και στην μάνα μου που ο καρκίνος την πήγε στο πετραχίλι και τον πατέρα μου (άλλη εμπειρία).

Όσο και αν σου φαίνεται ακατανόητο, αυτό είναι η Χριστιανική πίστη το ακατανόητο, το πέρα από το λογικό (που και εγώ το αμφισβητώ και δεν το καταλαβαίνω, είναι αυτό που κάνει τον κομψομόλο να γίνεται καλόγερος).

Νομίζεις ότι αστειεύομαι;

Στο ΑΟ έχουν να διηγηθούν πράγματα που πολλές φορές είναι απίστευτα πχ από την μετάνοια του Φλωράκη μέχρι τον επισκεύτη που άφησε την μηχανή του στην Ουρανούπολη για μια επίσκεψη (με το σκουλαρίκι στο αυτί) και έγινε καλόγερος και όταν πήγε ο πατέρας του να τον πάρει έμεινε και αυτός μέσα, μαζί του (νομίζεις ότι λέω παραμύθια;).

Πρωμιθεας είπε...

Χαϊβάνι Pluto,
Προφανώς σήμερα δεν πήρες τα χάπια σου! Γιατί μόνο ένας που δεν τα ‘χει τετρακόσια λέει τις παπαρολογίες που έγραψες πιο πάνω. Και δηλώνεις και Χριστιανός Ορθόδοξος. Να βράσω τη χριστιανοσύνη σου!
Κι αφού είναι τόσο ωραία εκεί, στο λεγόμενο Άγιο Όρος γιατί δεν πας κι εσύ να μείνεις εκειδά;

pluton είπε...

Δεν είναι για τον κάθε ένα ΠρΩμΙθέα, δεν είναι για τον κάθε ένα.

Ανεμομαζώματα είπε...

Πάντως εκεί στο ΑΟ γίνονται κι' άλλα πράγματα. Θυμόμαστε όλοι τι έπαθε ο Στάγκος από τον Αθανάσιο.

Μιχάλης είπε...

@ pluton

Όπως πάντα άλλα σου λένε και άλλα λες.

Τι σημαίνει ο Παΐσιος πέθανε με καρτερία;
Είναι μήπως μοναδικός;

Όμως εγώ δεν είναι αυτό που σχολίασα.
Είναι το ότι ο καρκίνος γέμισε τον παράδεισο με… ψυχές!!!

Δηλαδή ο καλός Γιαχβέ στέλλει στον κόσμο τον καρκίνο για να γεμίσει τον παράδεισο;
Μήπως έπεσε η πληρότητα του και έπρεπε να γεμίσει;

Δεν αντιλαμβάνεσαι ότι αυτό που έγραψες δεν έχει καμία σχέση με τη λογική;
Ούτε υπέρλογο είναι.
Είναι παράλογο.

pluton είπε...

Εντάξει καταλαβαίνω αυτό που γράφεις Μιχάλη, έχεις δίκαιο να σκέπτεσαι έτσι, και εγώ θα ήθελα "τα τέλη της ζωής " μου "ανώδυνα, ανεπαίσχυντα και ειρηνικά". Δεν θα ήθελα δηλαδή να υποφέρω όταν είναι να φύγω.

Αυτά όμως για μένα και σένα, υπάρχουν άνθρωποι που πιστεύουν ότι ο πόνος είναι παιδαγωγικό εργαλείο του Θεού και κάποιοι εύχονται να έχουν αυτό το παιδαγωγικό δώρο, μάλιστα δέχονται επιτίμιο από τους πνευματικούς τους όταν μαθαίνουν ότι το ζητούν (δια της προσευχής τους ταλαιπωρίες), ΔΙΟΤΙ οι πνευματικοί τους υποστηρίζουν ότι ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ (δια της προσευχής)τις ωδύνες προκειμένου να δεχτούν εξαγνισμό κατά την ώρα της Κρίσης, να έχουν δηλαδή "καλή απολογία".

Φαντάζομαι αυτά θα σου φαίνονται κινέζικα, αλλά η πίστη είναι ΥΠΕΡ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ.

Ίσως να έχει πέση στην αντίληψή σου ότι κάποιοι ζητούν βοήθεια δια της προσευχής από άτομα πολύ άρρωστα, αυτό γίνεται διότι (να στο γράψω απλα) διότι ο κόσμος πιστεύει ότι τα πολυβασανισμένα (από αρρώστιες ) άτομα, ας πούμε έχουν πληρώσει με τα βάσανά τους το εισητήριο για την Σωτηρία τους, άρα έχει καλύτερη πρόσβαση στον Θεό η προσευχή τους.


Τώρα στην ζωή μας έχει γίνει συχνά αντιληπτό ότι μόλις πέση καμιά σφαλίαρα, με αρρώστιες (κυρίως ), οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται την αδυναμία τους και την ελαχιστότητά τους και πέφτουν στα γόνατα, "Παναγιά βοήθα" να πούμε ... εκεί στοχεύει αυτό που είπε ο π Παίσιος.

Ελπίζω να σε "φώτισα", χωρίς να είμαι ειδικός και πάντα με το ενδεχόμενο να κάνω και λάθος.

pluton είπε...

Kάθησα και σου έγραψα μια θεολογική απάντηση ενώ θα έπρεπε να σου απαντήσω με τον τρόπο που πιθανά θα καταλάβαινες καλύτερα.

Άκου Μιχάλη:

Η ΠΙΣΤΗ (όχι στον Θεό αλλά σε μια ιδεολογία)πολλές φορές οδήγησε ανθρώπους στην ΘΥΣΙΑ και σε ΠΟΝΟΥΣ.

Είναι γνωστό ότι στην διάρκεια του Εμφυλίου οι γυναίκες (των φυλακών Αβέρωφ) που οδηγούντο για εκτέλεση, χόρευαν γύρω από τον φοίνικα τον φυλακών, ακόμα είναι γνωστά περιστατικά θυσίας και καρτερίας σε πόνους ατόμων, τώρα μου ήρθε στο μυαλό η περίπτωση δύο φίλων στην Καισαριανή, που όταν τους κατέβασαν από το καμιόνι για να τους εκτελέσουν πήγαν στο σημείο εκτέλεσης (πως το λέτε εσείς το παιχνίδι που ο ένας πηδά πάνω από την πλάτη του άλλου), έτσι πήγαν.

Γιατί λοιπόν δεν μπορείς να καταλάβεις αυτό που γράφει ο π Παίσιος; Εδώ άνθρωποι με χωρίς πίστη όδευαν στο τέλος τους με χαρά και με ωδύνες που επιζητούσαν, πόσο μάλλον αυτοί που πιστεύουν ότι ο θάνατος δεν είναι το τέλος αλλά η αρχή.

Στο ΑΟ πολύ συχνά βλέπεις σε κορνίζα το εξείς ρητό: "ΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΠΡΙΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ, ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΠΕΘΑΝΕΙΣ".

Ανώνυμος είπε...

Με τη λογική του "ο πόνος σε κάνει καλύτερο χριστιανό" θα μπορούσε να δικαιολογηθεί και η εκμετάλευση ανθρώπου από άνθρωπο.

Ή για να είμαστε και συνεπής με την ανάρτηση. Την εκμετάλευση του ανθρώπου από την εκκλησία.

Θα μπορούσαν οι ιερείς να πουν ότι η κρίση μας, η κλοπή των λεφτών μας, η καταστροφή της ευμερίας μας, μας κάνει καλό γιατί μας κάνει καλύτερους χριστιανούς.

Μήπως αυτό το επιχείρημα όμως δεν είναι ένα παραλογισμός;

Γιατί με αυτή τη λογική ο άνθρωπος δεν θα έπρεπε να ευημερεύει. Να ζει σε συνθήκες μεσαίωνα. Σε ένα επίγειο καθαρτήριο για να εξαγνιστεί για τον παράδεισο.

Νομίζω σε τούτη τη θεολογική θεωρία πρέπει να μπει κάποιο όριο. Δεν νομίζω κανένας Θεός να θέλει ο άνθρωπος να ζει χωρίς ευημερία και σε συνθήκες πόνου.

Νομίζω όμως ότι η ερμηνεία των λεγομένων και των γραφών γίνεται πλέον με παράλογο σχεδόν παρανοικό τρόπο.

Άλλωστε οι ιεράρχες πλέον δεν εμπνέουν ούτε Θεό, ούτε αξίες παρά αδίστακτα οικονομικά καθάρματα. Πώς μπορείς να περιμένεις από τους πιστούς να ακολουθούν σωστή πίστη;


Και κάτι ακόμα που με ενοχλεί. Υπάρχουν τόσες ιστορίες και τόσα λεγόμενα που αποδίδονται σε γέροντες και κυρίως στον Παίσιο.

Πόσες από αυτές είναι όντως αυθεντικές, πόσες αμφισβητούνται και πόσες χρησιμοποιούνται από κύκλους για να προωθηθούν πολιτικά συμφέροντα;

Αν ο Παίσιος ήταν όντως άγιος άνθρωπος δεν θα ήθελε τα λεγόμενα του να χρησιμοποιούνται με στρεβλωμένη ερμηνεία για σκοπούς προπαγάνδας

Ύβρη προς τον άνθρωπο πρώτα κάνουν εκείνοι που αναπαράγουν τα λεγόμενα του και όχι εκείνοι που τα αμφισβητούν. Τουλάχιστον οι αμφισβητούντες προσπαθούν να καταλάβουν τι είπε ο Παίσιος.

pluton είπε...

@

"Με τη λογική του "ο πόνος σε κάνει καλύτερο χριστιανό"..."

O πόνος πάντα κάνει τον άνθρωπο πιό άνθρωπο.

pluton είπε...

Στην πόλη μας, μάνα και γιος, περιφέρονται άθλιοι και μαζεύουν ότι βρουν για να επιζήσουν (από τα χρόνια της αυθονίας), κοιμούνται το βράδυ σε υπόστεγα, αγκαλιασμένοι (Κάποιο ΑΘΛΙΟΙ την ανάγκη τους για ζεστασιάμ στον δρόμο, την ονομάζουν σεξουαλική περίπτυξη).

Τους βλέπω διαρκώς μπροστά μου, η μόνη βοήθεια από την Εκκλησία που οπροέρχεται από το δεκάλεπτο του πιστού στο παγκάρι (που δεν γίνεται πλουτισμός του παπά αλλά συμπόνοια του ανύμπορου).

Τους δύο αυτούς τους είδα έξω από πολιτικά γραφεία να ζητούν ελεημοσύνη και ο χορτασμένος πολιτικάντης να τους επικρίνει που λερώνουν με την παρουσία τους την πολιτέλεια του χώρου του, και η απάντηση της μάνας στον απομακρυνόμενο πολιτικάντη "Όλοι ίδιοι είμαστε μπροστά στον Θεό"... ο πολιτικάντης του χρόνου δεν θα είναι στο πολυτελές γραφείο του, αλλά αυτούς τους ανθρώπους τους υπολύπτομαι.

pluton είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ανώνυμος είπε...

ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΑΠΑΤΡΙΔΕΣ, ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ. ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΥΠΡΟ.
ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΕΡΧΕΤΑΙ.
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ.
Παναγιώτης Ήφαιστος: ''Η Κύπρος δέχεται τη χαριστική βολή'
http://www.youtube.com/watch?v=n06MX-wrri4

Μιχάλης είπε...

Θα ασχοληθώ στην επόμενη ανάρτηση με το θέμα.
Όσον αφορά την Ήφαιστο, και την καλύτερη λύση να του βάλεις μπροστά του θα μιλήσει για καταστροφή.

ΛΟΥΚΑΣ είπε...

ΜΙΧΑΛΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΤΟ ΞΙΟΥΡΙΣΕΙ!ΠΡΟΣΒΑΛΕΙ ΤΟ ΛΑΟ ΜΑΣ. ΝΤΡΟΠΗ